نوشته شده توسط : hiwebex

مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت بسیار ساده و کارامد می باشد. با اطلاع از چند تکنیک ساده میتوان در مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت به خوبی و بسیار کارامد عمل کرد.

مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت

  • Dictionary: همانطور که گفته شد اصول این روش استفاده از کلمات داخل دیکشنری و انطباق آنها با کلمه ی عبور شما است. برای امنیت و مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت استفاده از کلماتی که به صورت صحیح در دیکشنری موجود نباشند به شدت توصیه می شود. منظور این است که سعی کنید از یک کلمه ی مشخص مانند Book استفاده نکنید و اگر میخواهید از این کلمه استفاده کنید به این صورت آن را وارد کنید: B0K
  • Rainbow Table : برای مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت بخصوص روش Rainbow Table سعی کنید از استانداردهای Hash گذاری قویتری استفاده کنید. به طور مثال کلمه hello در استانداردهای مختلف hash شدن به این صورت هستند:
  • CRC32 : c1446436
  • MD5 : eb61eead90e3b899c6bcbe27ac581660
  • SHA-256: 3733cd977ff8eb18b987357e22ced99f46097f31ecb239e878ae63760e83e4d5

جلب است بدانید که در استاندارد WHIRLPOOL کلمه Hello به 128 کاراکتر تبدیل می شود !

  • Brute Force: سخت ترین راه در مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت مقابله با روش Brute Force می باشد. با اینکه این روش به ندرت استفاده میشود، ولی بسیار قوی عمل میکند. برای مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت بخصوص این روش، از کلمات عبور طولانی تری استفاده کنید.
  • Hybrid: در میان راه های مختلف مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت، مقابله با روش hybrid کمی پیچیده تر به نظر می رسد. برای مقابله با ابن روش سعی کنید از علامت ها و اعدادی که شبیه حروف هستند استفاده نکنید. به طور مثال از علامت $ به جای S استفاده نکنید.

متن قبل: روش های هک پسورد در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

دانش در باره ی روش های هک پسورد در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد. چرا که با دانستن آنها میتوان به امنیت یک سایت بسیار کمک کرد. در این مقاله انواع مختلف از روش های هک پسورد در طراحی سایت را توضیح خواهیم داد.

انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت

  1. Dictionary: از معمول ترین روش های هک پسورد در طراحی سایت روش دیکشنری می باشد . در این روش که به نوبه ی خود سریعترین روش نیز می باشد، هکر با طراحی نرم افزاری که در داخل تمامی کلمات یک دیکشنری اقدام به تست پسورد شما می کند. برخلاف تصور اکثریت مردم، قراردادن تمامی کلمات یک دیکشنری داخل یک برنامه با کمک دیتابیس یک نرم افزار دیکشنری به سادگی قابل انجام است. در اینگونه روش های هک پسورد در طراحی سایت نرم افزار بسیار سریعتر از یک انسان عمل خواهد کرد و به سرعت با امتحان کلمات مختلف موفق به هک پسورد می شود.
  2. Rainbow Table : بیشتر سیستم های مدرن پسورد را به صورت Hash ذخیره میکنند. هش شدن به معنای قفل گذاری بر روی کلمه ی عبور شما می باشد. یعنی به طور مثال کلمه ی hiwebex در ابتدایی ترین روش hash کردن تبدیل به این عبارت می شود: 41b78dd40cb1b7768b3e80e2f7bdaa39 . در روش Rainbow Table که یکی از قویترین روش های هک پسورد در طراحی سایت به شمار میرود، با ذخیره و ایجاد تعداد بسیار زیادی هش توسط نرم افزار، هکر از پسورد شما باخبر می شود.
  3. Brute Force: سخت ترین و وقت گیر ترین روش میان روش های هک پسورد در طراحی سایت روش Brute Force است. در این روش نرم افزار تمامی حروف، اعداد و علامت های ممکنه را برای یافتن کلمه ی عبور شما امتحان می کند. در این روش نیازمند به منابع سیستمی بسیار زیادی می باشد.
  4. Hybrid: خطرناک ترین راه در میان روش های هک پسورد در طراحی سایت روش hybrid می باشد. در این روش نرم افزار از کلمات دیکشنری و جایگزین کردن حروف آنها با علامت ها و اعداد اقدام به کشف پسورد شما می کند. به طور مثال در این روش علاوه بر چک کردن کلمه ی Password به صورت Password آنرا به صورت p@$$w0rd123 نیز چک می کند.

متن بعد: انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه متاسفانه با اینکه بعضی سایت ها از طراحی بسیار مناسبی برخوردارند، به دلیل ارتکاب یک سری اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی خود باعث می شوند که دیده نشوند. دانست این اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی باعث می شود که از جمله سایت هایی نباشید که علیرقم رعایت بسیاری از استانداردها در لیست نتایج جستجو دیده نمی شوند.

چند مورد از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی

  • انتخاب غلط کلمات کلیدی: یکی از بزرگترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی انتخاب نادرست کلمه کلیدی می باشد. در یک سایت فروشگاهی معمولا کلمات کلیدی یکنواختی انتخاب می شود که این به جرات بزرگترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی به شمار می رود. کلمات کلیدی در سایت های فروشگاهی باید فقط خلاصه به زمینه ی کاری کلی شما شود و در مود هر محصول کلمه کلیدی باید فقط بیانگر آن محصول باشد.
  • استفاده زیاد از کلید واژه ها: یکی از رایج ترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی است. دقت کنید که به کارگیری کلمات کلیدی زیاد فقط به سئو سایت شما صدمه میزند. انتخاب چند کلیدواژه اصلی، جامع و دقیق میتواند رطبه ی سئو ی شما را افزایش دهد.
  • محتوای نا مربوط به کلیدواژه : همیشه برای هر کلیدواژه ای که انتخاب میکنید حتما محتوایی مربوط به آن درنظر بگیرید. این اشتباه معمولا زمانی رخ میدهد که شما قصد دارید چند موضوع مختلف را در قالب یک متنن مورد بررسی قرار دهید. محتوای نا مربوط به کلیدواژه ی شما یکی دیگر از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی شما به شمار می رود.
  • عدم استفاده از Title Tag و Meta Description : در سایت های فروشگاهی عموما از تصاویر برای نمایش محصولات استفاده میشود. تصاویر دارای خاصیت title و meta description می باشند. یکی دیگر از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی عدم استفاده از این خصوصیات است. به یاد داشته باشید که هر تصویری که حامل کلمات کلیدی شما در این 2 خصیصه باشند، بسیار در سئوی شما تاثیر گذار خواهند بود.

متن قبل: رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به پیشرفت و توسعه وب در زمینه گرافیک و سخگیر شدن بیشتر موتورهای جستجو در امر سئو، بررسی رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت م یتواند به بهبود هر دو کمک شایانی کند. با این حال پیشرفت دادن گرافیک یک سایت درصورت عدم رعایت فاکتورهای کیفی، باعث ایجاد یک سری تاثیرات منفی در سئو می شود. درواقع رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت به صورت عکس می باشد.

اکنون میخواهیم در ادامه در مورد ایجاد یک تعادل در رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت ، باعث پیشرفت هردو در یک سایت شویم.

رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت چگونه است ؟

برای درک بهتر رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت به این نکته توجه کنید که فرآیندهای کار بر روی یک سایت دو دسته کلی خواهد بود. از یک طرف  باید بر روی قوانین سئو سرمایه گذاری کرده و استراتژی های مربوط به آن را پایه ریزی کنید و یک وب سایت ایده آل از نظر موتورهای جستجو بسازید. در این صورت سئو سایت بهتر می شود و در نتیجه سایت شما شاهد افزایش ترافیک خواهد بود.

اما از طرف دیگر می توانید با عدم توجه به رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت  با کار بر روی  یک سایت مؤثر و مفید وقت بگذارید نه یک سایت پربازدید و سئو شده. این مورد باعث می شود که کاربران و بازدیدکنندگان سایت به مراتب کمتر باشند اما این کاربران بیشتر با مطالب شما تعامل داشته و وقت بیشتری می گذرانند.

با این حال شما باید بالانسی برای رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت قائل شوید. حال اگر بتوانید محتوای سایت خود را بهینه سازی کنید و در کنار آن از ظاهری زیبا و جذاب در طراحی سایت خود استفاده کنید، شما موفق به ایجاد یک تعادل در رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت شده اید. در این صورت، مطمئن باشید که سایت بسیار موفقی خواهید داشت.

متن بعد: اشتباهات سئو در طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اطلاع داشتن از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت باعث می شود که بتوانیم کارکرد بسیار بهتری از SSL انتظار داشته باشیم. از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت میتوان به DES، DSA، MD5، RCT، KEA،  RC4، RSA، SHA-1، DES3 و SKIPJACK اشاره کرد.

طبیعتا توضیح هر یک از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت به صورت جدا گانه و تخصصی مستلزم یک مقاله ی چند صد صفحه ای می باشد. در این جا تنها به 2 نوع از پرکاربردترین الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت می پردازیم.

2 نوع از پرکاربد ترین الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت

  • DES : یکی از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت DES می باشد. در این الگوریتم اصطلاحا یک جعبه شامل چندین ماژول وجود دارد. متن اصلی و کلید رمزنگاری با طول رشته های ثابت که معمولا 56 بیت هستند به صورت بلوک بلوک وارد این جعبه می شوند و پس از طی یک سری عملیات به صورت رمز شده از جعبه خارج می شوند و در آخر تمامی بوک ها در کنار یک دیگر قرار گرفته و متن رمز شده را ایجاد می کنند. طول رشته ها و کلید در این مورد از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت 64 بیت می باشند.
  • MD5:  دومین مورد از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت MD5 میباشد. این نوع الگوریتم رمزنگاری یک رشته با طول متفاوت را به عنوان ورودی می‌گیرد و یک پیام به نام خلاصه یا اثر انگشت با طول ۱۲۸بیت می‌سازد. دقت داشته باشید که الگوریتم MD5 برای کشف انواع نقاط ضعف به دقت و به سختی بررسی شده‌ است. مهم ترین نتیجه در این بررسی ها عدم مقاومت MD5 در برابر حمله Brute Force می باشد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یک وبسایت به وسیله ی مجموعه ای از مشخصات و پروتکل در طراحی سایت تعریف می شود. تولید کننده های نرم افزار یا استفاده از این مشخصات اقدام به ساخت نرم افزارهایی برای سرور می کنند. وجود تعداد زیادی از پروتکل در طراحی سایت باعث ایجاد یک وبسایت می شود.

پروتکل در طراحی سایت چیست ؟

HTTP از بارزترین پروتکل در طراحی سایت است. تاثير متقابل بين مرورگرها و رايانه هاى سرور در یک شبكه وب از طریق HTTP تعريف می شود. درواقع مرورگرها پيغام ها را با استفاده از اين پروتكل به رايانه سرور در شبكه هاى وب ارسال مى كنند.

نقش این پروتکل در طراحی سایت به معناى درخواست اطلاعات می باشد. قراردادهاى ارسال آدرس به شکل قديمى در اينترنت، براى تعيين رايانه هاى متصل شده به یک شبكه خاص بوده است. در این روش نام رايانه هاى داراى IP مستقل و متصل به اينترنت به اضافه ی  آدرس ها به صورت همزمان استفاده می شدند. به همین دلیل این روند کار را با مشکلاتی روبرو می ساخت. چرا که کاربران مجبور به دنبال کردن آدرس ها از طریق پرونده های سیستم عامل خود می شدند. حال وجود پروتکل در طراحی سایت بسیاری از مشکلات را حل کرده است. به طور مثال در این مورد پروتکل URL محل منابع را مشخص کرده و به آن دسترسی پیدا میکند.

با وجود پروتکل در طراحی سایت که مثال هایی از آن HTML و URL هستند، مرورگرها با ارسال تقاضای خود برای دسترسی یک داده خاص به محل دقیق سرور حاوی داده باعث می شوند که داده ها به همان شکلی که در سرور وجود دارند به نمایش در بیایند.

در این میان وجود SSL و S-HTTP  که از رایج ترین انواع پروتکل در طراحی سایت می باشند باعث ایجاد امنیت بین اتصالات می شود. بسیاری از پروتکل های دیگری وجود دارند که امروزه جزو شریان های اصلی در ارتباط میان سرور های مختلف در اینترنت و در نهایت استقرار و استحکام چارچوب وب می شود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در هنگام ایجاد منو در طراحی سایت تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران با جلوه های ویژه نباید یکی از اولویت های شما باشد. طراحان ممکن است تحت تاثیر طراحی منو های جدید قرار گیرند، اما کاربران به شدت تحت تأثیر محتوای عالی قرار می گیرند که به وضوح ارائه شده باشند و به راحتی با منوهای آشنا در دسترس باشند.

نکات اصول منو در طراحی سایت

  • لینک های منو در طراحی سایت را به اندازه کافی بزرگ طراحی کنید تا به راحتی قابل کلیک کردن باشند. لینک هایی که بیش از حد کوچک و یا خیلی نزدیک به هم هستند، برای کاربران تلفن همراه به سختی قابل استفاده خواهند بود و همچنین استفاده از طرح های بزرگ روی صفحه نمایش برای استفاده غیر ضروری است.
  • ویژگی چسبندگی منو در طراحی سایت را برای صفحات طولانی در نظر بگیرید. کاربرانی که به پایین یک صفحه طولانی رسیده اند ممکن است قبل از بازگشت به منوها در بالای صفحه، پیمایش خسته کننده ای داشته باشند. منو در طراحی سایت که در بالای صفحه نمایش قابل مشاهده باشد حتی پس از پیمایش نیز می تواند به آسانی به چشم بخورد.
  • برای دسترسی فیزیکی آسان به دستوراتی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند از بهینه سازی مناسب منو در طراحی سایت استفاده کنید. برای منوهای کشویی این به معنی قرار دادن موارد رایج در نزدیکی لینک هدفی است که منوی کشویی را فعال می کند (بنابراین نیازی به جابجایی زیادی برای ماوس یا انگشت کاربر وجود ندارد. اخیرا برخی از برنامه های تلفن همراه حتی شروع به احیا کردن منوهای پای کرده اند ، که تمام گزینه های منو در طراحی سایت را در نزدیکی لینک اصلی به شکل یک دایره (یا نیم دایره) نگه می دارد.
  • نیازی نیست کاربران را با روش های نوآورانه و جالب منو در طراحی سایت تعاملی به سایت خود جذب کنید

البته گاهی اوقات انواع جدیدی از منوها تجربه کاربر را بهبود می بخشد. (مگا منوها یک نمونه عالی از این نوع پدیده هستند). یا گاهی اوقات تکنولوژی های جدید خیلی متفاوت هستند که برخی از این دستورالعمل ها اعمال نخواهند شد – برای مثال، دستورالعمل برای وزن بصری سیستم های تشخیص صدا بی اهمیت هستند. اما این موارد محدود بوده و چندان دور از دسترس نیستند.

متن قبل: اصول منو در طراحی سایت1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در این متن نیز به بررسی برخی اصول پایه ای برای ایجاد منو در طراحی سایت می پردازیم. تصاویر، گرافیک ها یا رنگ هایی که به کاربران کمک می کنند گزینه های منو را درک کنند، می توانند برای ایجاد منو کمک کننده باشند.

نکات اصول منو در طراحی سایت

  • برای وب سایت های بزرگ، از منو در طراحی سایت استفاده کنید تا کاربران بتوانند محتوای سطح پایین تر را به شکل پیش نمایش مشاهده کنند. اگر مسیرهای معمول هدایت کاربران شامل تغییر در صفحات در چندین سطح باشد، مگا منو در طراحی سایت (یا منوهای کشویی سنتی) می توانند زمان مورد نیاز کاربران را با نمایش یک یا دو سطح پایین تر کاهش دهند.
  • منو در طراحی سایت محلی را برای نمایش محتوای مرتبط ارائه دهید. اگر افراد اغلب تلاش می کنند کالاهای مربوطه را مقایسه کنند یا چندین وظیفه را در یک بخش تکمیل کنند، این امکان را فراهم کنید که صفحات مجاور را با یک منو در طراحی سایت ناوبری محلی مشاهده کنند.
  • از منو در طراحی سایت به عنوان وسیله ای برای ایجاد  ارتباطات بصری ایجاد کنید.  اما اطمینان حاصل کنید که تصاویر  همسو با وظایف کاربر است (و یا حداقل انجام وظایف را مشکل تر پشتیبانی می کند).
  • ایجاد تنظیمات ویژه را در منو در طراحی سایت امکان پذیر سازید.
  • اطمینان حاصل کنید که منوهای کشویی خیلی کوچک و یا بزرگ نیستند. در صورتی که اندازه مناسبی برای منوها در نظر نگیرید، ممکن است به سرعت محتوای منوها حذف شوند بدون اینکه کاربران به هدف خود رسیده باشند؛ چرا که چنین منوهایی به سرعت ناپدید می شوند در حالی که ممکن است کاربران سعی در انتخاب برخی گزینه های آن داشته باشند. از سوی دیگر، منوهای عمودی که بیش از حد طولانی هستند دسترسی به لینک های پایین لیست را مشکل می سازند، زیرا ممکن است در زیر لبه صفحه نمایش قطع شوند و نیاز به پیمایش مجدد وجود داشته باشد. در آخر، منوهای کشویی شناور که بیش از حد گسترده هستند، به آسانی با صفحات جدید اشتباه گرفته می شوند، و باعث ایجاد سردرگمی کاربر می شوند و در مورد این که ظاهرا صفحه تغییر کرده است دچار شک می شوند، حتی اگر آنها چیزی را کلیک نکرده باشند.

متن قبل: مبانی منو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحانی که با تمام دستورالعمل های مربوط به منو در طراحی سایت آشنا هستند، هنوز هم می توانند به سادگی منوهای نامرتبط را اصلاح کنند، زیرا کار خود را به طور عینی ارزیابی می کنند. با توجه به اینکه طراحان سایت خود به خوبی از تمام قسمت های سایت آگاهی دارند، نکته ای که بسیار اهمیت دارد اینست که منو در طراحی سایت باید به وسیله کاربران تست شوند.

ارزیابی مبانی منو در طراحی سایت توسط کاربران

  • ارتباط مکان فعلی منو در طراحی سایت را با قسمت های دیگر مشخص کنید

به کاربران بگویید که صفحه ای که به آنها نمایش داده شده در کدام یک از گزینه های منو در طراحی سایت قرار دارد. گزینه ” من کجا هستم؟” یکی از سوالات اساسی کاربران است که باید برای هدایت موفقیت آمیز به آنها پاسخ داده شود. کاربران به نشانه های بصری از منو در طراحی سایت (و دیگر عناصر ناوبری) برای پاسخ به این سوال حیاتی تکیه می کنند. عدم نشان دادن مکان فعلی احتمالا تنها اشتباه رایج در منو در طراحی وب سایت هاست. به علاوه، این منوها بیشترین نیاز کاربران را برطرف می کنند، زیرا بازدید کنندگان اغلب از صفحه اصلی وارد نمی شوند.

  • منو در طراحی  وب سایت را با وظایف کاربر هماهنگ کنید
  • برچسب های پیوند قابل فهم را استفاده کنید. مشخص کنید که کاربران چه چیزی را دنبال می کنند و از برچسب های دسته ای که آشنا و مرتبط هستند استفاده کنید. منو در طراحی وب سایت مکانی نیست که بتوانید با کلمات و اصطلاحات آن را زیبا سازید. اصطلاحات واضحی را که محتوا و ویژگی های آن را توصیف می کنند به کار برید.
  • برچسب های لینک را به گونه ای نمایش دهید که به آسانی به چشم بخورند. می توانید طراحی را به شکلی انجام دهید که کاربران کمترین زمان را برای خواندن منو در طراحی وب سایت نیاز داشته باشند.

متن قبل: نکات منو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با پیروی از این دستورالعمل ها برای منو در طراحی سایت کاربردی، از اشتباهات رایج جلوگیری کنید و منوها را به طور واضح نمایش دهید تا به سادگی توسط کابران مشاهده شوند.

نکات منو در طراحی سایت جهت جلوگیری از اشتباهات رایج

  • از منوهای کوچک (یا آیکون های منو) در صفحه های بزرگ استفاده نکنید. زمانی که فضای زیادی برای نمایش منو در طراحی سایت دارید آنها نباید ناپیدا باشند.
  • منو در طراحی سایت را در مکان های آشنا قرار دهید. کاربران انتظار دارند اجزای UI را در جایی پیدا کنند که قبلا آنها را در سایر سایت ها یا برنامه ها مشاهده کرده اند (به عنوان مثال، در قسمت بالا و سمت چپ صفحه).
  • لینک های منو در طراحی سایت را به شکل تعاملی در آورید. کاربران ممکن است در صورتی که گزینه ها قابل کلیک به نظر نرسند حتی متوجه نشوند که با یک منو روبرو شده اند. انواع منو در طراحی سایت ممکن است در صورتی که شما از طراحی گرافیکی بیش از حدی را به کار برده باشید یا به اصول طراحی مسطح یا flat پایبند باشید، تنها تصاویر تزئینی و یا سرصفحه به نظر برسند.
  • اطمینان حاصل کنید که منو در طراحی سایت شما شکل مناسبی دارد. در بسیاری از موارد، به نظر می رسد زمانی که منوها در مکان های آشنا قرار می گیرند، نیازی به فضای سفید قابل توجهی وجود ندارد و استفاده از تنوع رنگ لازم نیست. اما اگر طراحی از مسیر اصلی خود منحرف شود، منوهایی که اهمیت بیشتری دارند، به راحتی می توانند در حجم وسیعی از گرافیک، تبلیغات و عنوان هایی که برای توجه بینندگان، از بین بروند.
  • از تضاد رنگ لینک متن با رنگ پیش زمینه استفاده کنید. بسیاری از طراحان دستور العمل های تضاد رنگ را نادیده می گیرند؛ مرور آسان مطالب از طریق فضای دیجیتال بی نظیر است و نیازی به نگاه دقیق روی صفحه نمایش فقط برای خواندن منو در طراحی وب سایت وجود ندارد.

متن قبل: ایجاد منو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اصول طراحی منو در طراحی سایت یکی از عوامل موفقیت ایجاد سایت محسوب می شود. در این متن به چک لیست دستورالعمل UX برای کمک به کاربران اشاره خواهد شد.

دستورالعمل ایجاد منو در طراحی سایت

هم در برنامه های نرم افزاری و هم در وب سایت ها، کاربران برای یافتن محتوا و استفاده از ویژگی های آنها به منو در طراحی سایت نیاز دارند. از یک چک لیست استفاده کنید تا مطمئن شوید که منو در طراحی سایت شما به درستی عمل می کنند.

کمک به کاربران برای یافتن مسیر درست در وب سایت یا نرم افزار باید تقریبا در هر برنامه کاربردی و وب سایتی موجود باشد. با این حال، حتی در صورتی که کاربران نتوانند آنها را پیدا کنند، جالب ترین ویژگی یا محتوایی، بی فایده است. و حتی اگر جستجو در سایت قابل انجام باشد، معمولا نباید بر جستجوی منو در طراحی سایت به عنوان تنها راه برای هدایت کاربران تکیه کنید. اکثر طراحان این مسئله را می دانند و از برخی انواع منو در طراحی سایت استفاده می کنند.

منوهای مسیریابی فهرستی از دسته ها یا ویژگی های محتوا هستند که معمولا به عنوان مجموعه ای از لینک ها و یا آیکون های طبقه بندی شده همراه با شکل ظاهری متمایز از کل طراحی به حساب می آید. منوهای مسیریابی می توانند شامل نوارهای ناوبری و منوهای همبرگر باشند، اما نیازی به محدودسازی استفاده از این منو در طراحی سایت نیست.

منوها به قدری مهم هستند که می توانید آنها را تقریبا در هر وب سایت یا قطعه نرم افزاری که می بینید پیدا کنید، اما تمام انواع منو در طراحی وب سایت به شکل مشابهی ایجاد نمی شوند. اغلب کارشناسان طراحی سایت متوجه می شوند کاربران با منوهایی روبرو  هستند که گیج کننده بوده و یا به سختی پیدا می شوند.

می توانید با پیروی از این دستورالعمل ها برای منوهای کاربردی، از اشتباهات رایج جلوگیری کنید. در متن بعدی به این موارد اشاره خواهد شد. با ما همراه باشید.

متن بعد:

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به پیشرفت شبکه های اجتماعی، امروزه انواع شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در طراحی سایت کمک شایانی به کسب و کار کرده است. در ادامه به صورت خلاصه به مواردی از این موضوع می پردازیم.

انواع شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در طراحی سایت

  • Facebook : تقریبا تمام کسانی که با اینترنت سر و کار دارند با این شبکه آشنا هستند. فیسبوک شبکه ی اجتماعی ای است که در دنیا بسیار محبوب می باشد. با این حال در چند سال اخیر این شبکه اجتماعی از محبوبیت کمتری در ایران برخوردار بوده. در میان انواع شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در طراحی سایت فیسبوک ار کارایی کمتری در ایران برخوردار می باشد. با این حال استفاده از فیسبوک برای جذب مشتریانی خارج از ایران گزینه ی مناسبی است.
  • Twiter: توییتر یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی محبوب در دنیا می باشد. توییتر بهترین شبکه اجتماعی برای انتقال اخبار می باشد. میان انواع شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در طراحی سایت توییتر از جایگاه برتری نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی برای انتقال اخبار در دنیا می باشد. توییتر شبکه ای است که تمرکز خود را بیشتر بر روی هشتگ ها گذاشته است و با استفاده از آن به راحتی می توانید اخباری که به دنبال آن هستید را بیابید.
  • Instagram: در میان انواع شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در طراحی سایت اینتاگرام بهترین گزینه در ابعاد جهانی است. اینستاگرام میان انواع شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در طراحی سایت در ایران دارای بیشترین مخاطب می باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار با علم به برتری اینستاگرام نسبت به انواع شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در طراحی سایت خود از اینستاگرام استفاده کرده و توانسته اند موفق شوند.
  • Linkdin: با این که این شبکه بین انواع شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در طراحی سایت از جایگاه پایینتری برخوردار می باشد، هنوزهم یکی از راه کارهای مناسب در رونق بخشی سایت شما می باشد. این مرجع با تمرکز بر روی کسب و کار به عنوان بزرگترین مرجع معرفی کسب و کار شناخته می شود.

متن بعد:

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

فواید استفاده از کپچا در طراحی سایت فروشگاهی و سایت های غیر فروشگاهی بسیار مشهود می باشد. در این مقاله قصد داریم فواید استفاده از کپچا در طراحی سایت فروشگاهی را مورد برسسی قرار دهیم.

بزرگترین فواید استفاده از کپچا در طراحی سایت فروشگاهی

  • حفاظت از فرم های ثبت نام: یکی از فواید استفاده از کپچا در طراحی سایت فروشگاهی جلوگیری از نفوذ بات ها به فرم ها و ایجاد هویت های تقلبی توسط آنها می باشد. همانطور که میدانید یک بات می تواند در مدت بسیار کمی هزاران حساب کاربری تقلبی بسازد که این کار می تواند برای یک سایت فروشگاهی بسیار خطرناک باشد. درواقع فواید استفاده از کپچا در طراحی سایت فروشگاهی اینجا مشخص می شود که بات نمی تواند از فرم ثبت نام استفاده کند.
  • جلوگیری از کامنت های اسپم: در سایت های فروشگاهی، نظر دیگر خریداران در مورد یک محصول بسیار می تواند به فروش آن کمک کند. حال اگر یک بات به سایت بیاید می تواند هزاران هزار کامنت بی سر و ته و SPAM تولید کند که باعث می شود فروشنده از خرید خود نتواند اطمینان کتفی را داشته باشد. یکی از فواید استفاده از کپچا در طراحی سایت فروشگاهی جلوگیری از اینگونه اسپم ها با استفاده از یک پروتکل امنیتی برای جدا سازی انسان از بات می باشد.
  • افزایش امنیت در خرید : بزرگترین مورد از فواید استفاده از کپچا در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد امنیت در خرید است. فروشگاه داران باید مطمئن شوند که دسترسی درگاه بانکی را به یک انسان می دهند. چرا که نفوذ بات به این محدوده می تواند خصارات مالی جبران ناپذیری به جای بگذارد.
  • افزایش امنیت سایت: ابزارهای هک معمولا به صورت آزمون و خطا عمل می کنند و رمز کاربر را حدس می زنند. یکی دیگر از فواید استفاده از کپچا در طراحی سایت فروشگاهی این است که درصورت موجود بودن اینگونه ابزارها، بات نمی تواند به سرعت به حدس زدن کلمات عبور ادامه دهد و هر بار برای حدس زدن نیاز به حل کپچا دارد.

متن قبل: بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در میان افزونه های مختلف برای سایت، انتخاب بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت کاری کمی مشکل به نظر می رسد. با این حل سعی کرده ایم تا چند نمونه از بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت را معرفی کنیم.

چند نونه از بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت

  • Picatcha: این افزونه به صورت تصویری عمل می کند. یعنی یک سری تصاویر به شما نشان داده و از میان آنها مواردی که به هم ربط دارند را باید انتخاب کنید. دلیل قرارگیری این افزونه در لیست بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت کم حجم بودن و تنظیمات بسیار ساده ی آن می باشد. با اینکه این مورد را می توان یکی از بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت درنظر گرفت، اما عدم بروزرسانی آن کمی امنیت آن را به خطر انداخته است.
  • BT CAPTCHA: این افزونه به صورت فارسی می باشد. یعنی حروف و اعداد به صورت فارسی نمایش داده می شوند. با این که این افزونه می تواند یک گزینه مناسب در انتخاب بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت باشد ولی عدم بروزرسانی آن ممکن است کمی در امنیت آن تاثیر منفی گذاشته باشد.
  • WP-reCAPTCHA : این افزوننه امکان ایجاد کپچا را با هر نوع فونتی که دوست دارید را به شما می دهد. بروزرسانی مرتب این افزونه آن را تبدیل به یکی از گزینه های انتخاب میان بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت کرده است.
  • No CAPTCHA-re CAPTCHA : این افزونه ی کپچای گوگل است که در همین چند سال اخیر منتشر شده است. این افزونه بسیار ساده عمل می کند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. بروزرسانی بسیار زیاد آن توسط گوگل نیز این افزونه را تبدیل به بهترین افزونه کپچا برای طراحی سایت کرده است. این افزونه از الگریتم های بسیار پیشرفته ی گوگل برای شناسایی اسپم استفاده می کند. در مقالات قبلی راجع به این افزونه توضیح داده ایم و پیشنهاد می کنیم که برای اطلاعات بیشتر آن را مطالعه بفرمایید.

متن قبل: ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

گاهی اوقات طراحان ترجیه می دهند تا با کمک ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت خود از یک کپچای اختصاصی استفاده کنند. با این که این کار کمی غیر معقول به نظر می رسد و از لحاظ امنیتی نیز در مقایسه با دیگر کپچاها ممکن است ضعیفتر عمل کند، قصد داریم مراحل ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت را توضیح بدهیم.

مراحل ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت

مراحل ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت که حاوی اعداد باشد شامل 3 مورد می باشد :

  1. ساخت یک رشته تصادفی: طبیعتا برای ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت باید از یک داده رشته ای که به صورت Random توسط مرورگر ساخته می شود استفاده کنیم. برای ایجاد یک داده تصادفی عددی می توانیم از تابع mt_rend() در php استفاده کنیم. در مثال زیر یک رشته عددی 6 رقمی تولید خواهد شد:

mt_rand(100000,999999);

  1. نمایش رشته تصادفی: مرحله ی بعد برای ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت نمایش آن به کاربر می باشد. در این مرحله با استفاده از دستور echo متغیری که عدد تصادفی ما در آن ذخیره شده است را در فرم نمایش می دهیم. اکنون یک فیلد برای ورود اطلاعات توسط کاربر و یک فیلد به صورت مخفی حاوی کد تولید شده قرار میدهیم:

<input type=”text” name=”user_captcha” />

<input type=”hidden” value=”<?php echo $random; ?>” name=”captcha”

  1. دریافت و پردازش : در مرحله ی آخر از ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت به منظور پردازش و دریافت اطلاعات یک شرط ایجاد می کنیم که اگر کاربر بر روی دکمه ی ارسال داخل فرم کلیک کرد، اعتبارسنجی صورت بگیرد و در غیر اینصورت اعتبارسنجی انجام نشود. در نهایت با ایجاد یک شرط برای چک کردن کد وارد شده با کد تولید شده به صورت زیر عمل می کنیم :

if( ($_POST[‘captcha’]) != ($_POST[‘user_captcha’]) ){ … }

در پایان به این شرط دستور die را اضافه می کنیم تا در صورت اجرای شرط بالا (عدم تصاوی مقدار وارد شده با مقدار اصلی) مراحل پایان یابد و از ادامه دادن کاربر جلوگیری کند.

مراحل ساخت یک کپچای ساده در طراحی سایت و با کمک php به صورت بالا بسیار ساده بود. با این حال توصیه میشود که از کپچاهای ایمن تری مانند گوگل استفاده کنید.

متن قبل: کپچای گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با ظهور انواع مختلف کپچا در دنیای امروز، بازهم گوگل در این مورد نیز پیشتاز بوده است. کپچای گوگل در طراحی سایت بهترین و راحت ترین گزینه می باشد. در ادامه توضیح مختصری درباره کپچای گوگل در طراحی سایت می دهیم.

کپچای گوگل در طراحی سایت چیست ؟

کپچای گوگل نسخه ای بهبود یافته از کپچا را با عنوان noCAPTCHA reCATPTCHA معرفی کرد. معمولا کپچا های قدیمی که از آنها استفاده می کردیم حاوی یک سری حروف بهم ریخته بود که شناسایی آنها در بیشتر مواقع سخت و وقت گیر بود. علاوه بر آن طی تحقیقات مشخص شد که امروزه می توان به ماشین ها یاد داد که کپچاهای قدیمی را با 99.8 درصد دقت حدس بزنند.

کپچای گوگل در طراحی سایت تمامی این مشکلات را حل کرده است. به شکلی که کافی است یک چک باکس که در کنارش نوشته شده من روبات نیستم را تیک بزنید. در هنگام کلیک کردن بر روی آن چک باکس، کپچای گوگل بر طبق الگوریتم هایی که به آن آموزش داده شده است رفتار شما را می سنجد. مثلا تیک زدن چک باکس داخل کپچای گوگل در طراحی سایت توسط یک انسان بسیار متفاوت تر از یک روبات است. در این باره مثلا انسان در حرکت دادن موس بسیار آزادانه عمل می کند و روبات معمولا از نوع حرکتی خاص و قابل محسوسی استفاده می کند.

در ادامه اگر کپچای گوگل در طراحی سایت شما وجود داشته باشد و کاربری از آن استفاده کند و صحت انسان بودن برای کپچای گوگل مشخص شود که مراحل تمام می شود و اگر مخالف این برای گوگل تعریف شود، کپچای گوگل بلافاصله برای ادامه ی کار یک کپچای قدیمی برای حل کردن به کاربر می دهد.

کپچای گوگل در طراحی سایت صحت انسان بودن شما را بسیار بهتر و دقیق تر نسبت به انواع دیگر کپچا تشخیص می دهد. استفاده از کپچای گوگل در طراحی سایت  بسیار ساده است و تنها نیاز به چند خط کد ساده دارد.

متن قبل: انواع کپچا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با توجه به پیشرفت در زمینه تکنولوژی اینترنت و افزایش ظریب خطر، می توان با استفاده از انواع کپچا در طراحی سایت میزان این خطرات را کاهش داد. در طی چند سال اخیر شاهد به وجود آمدن انواع کپچا در طراحی سایت بوده ایم که در ادامه به کاربردی ترین های آنها می پردازیم.

انواع کپچا در طراحی سایت کدامند ؟

  • کپچای تصویری حاوی حروف : از ساده ترین نوع میان انواع کپچا در طراحی سایت می توان به کپچای تصویری حاوی حروف نام برد. در این نوع تعدادی حروف که به صورت کمی پیچیده و ناخوانا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کاربر باید آنها را تایپ کند. در این نوع از کپچا معمولا گزینه ای برای پخش صوتی حروف هم وجود دارد تا درصورتی که کاربر قادر به خواندن کاراکتر ها نباشد بتواند با شنیدن آنها را وارد کند.
  • کپچای تشخیص تصاویر: این نوع کپچا که میان انواع کپچا در طراحی سایت کمی امن تر می باشد، به این صورت عمل می کند که با نمایش چندین عکس مختلف، کاربر باید عکس هایی که به یک موضوع خاص مربوط می شوند را انتخاب کند.
  • کپچای حل مسئله: در این نوع کپچا، از کاربر خواسته می شود که یک عملیات ریاضی مانند جمع 2 عدد یا کسر آن را در کادر مقابل آن بنویسد. در میان انواع کپچا در طراحی سایت این نوع بیشتر استفاده شده و از امنیت نسبی بالاتری برخوردار است.
  • کپچای 3 بعدی : سخت ترین نوع کپچا میان انواع کپچا در طراحی سایت نوع 3 بعدی آن است. چرا که در این حالت حروف به صورت 3بعدی نمایش داده می شوند و تشخیص آن حتی برای انسان هم کار ساده ای نخواهد بود. با این که این نوع کپچا از بیشترین امنیت میان انواع کپچا در طراحی سایت برخوردار است استفاده از آن به دلیل سختی بیش از حد برای کاربران کم است.

متن قبل: مفهوم کپچا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با توجه به پیشرفت در زمینه تکنولوژی اینترنت و افزایش ظریب خطر، می توان با استفاده از انواع کپچا در طراحی سایت میزان این خطرات را کاهش داد. در طی چند سال اخیر شاهد به وجود آمدن انواع کپچا در طراحی سایت بوده ایم که در ادامه به کاربردی ترین های آنها می پردازیم.

انواع کپچا در طراحی سایت کدامند ؟

  • کپچای تصویری حاوی حروف : از ساده ترین نوع میان انواع کپچا در طراحی سایت می توان به کپچای تصویری حاوی حروف نام برد. در این نوع تعدادی حروف که به صورت کمی پیچیده و ناخوانا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کاربر باید آنها را تایپ کند. در این نوع از کپچا معمولا گزینه ای برای پخش صوتی حروف هم وجود دارد تا درصورتی که کاربر قادر به خواندن کاراکتر ها نباشد بتواند با شنیدن آنها را وارد کند.
  • کپچای تشخیص تصاویر: این نوع کپچا که میان انواع کپچا در طراحی سایت کمی امن تر می باشد، به این صورت عمل می کند که با نمایش چندین عکس مختلف، کاربر باید عکس هایی که به یک موضوع خاص مربوط می شوند را انتخاب کند.
  • کپچای حل مسئله: در این نوع کپچا، از کاربر خواسته می شود که یک عملیات ریاضی مانند جمع 2 عدد یا کسر آن را در کادر مقابل آن بنویسد. در میان انواع کپچا در طراحی سایت این نوع بیشتر استفاده شده و از امنیت نسبی بالاتری برخوردار است.
  • کپچای 3 بعدی : سخت ترین نوع کپچا میان انواع کپچا در طراحی سایت نوع 3 بعدی آن است. چرا که در این حالت حروف به صورت 3بعدی نمایش داده می شوند و تشخیص آن حتی برای انسان هم کار ساده ای نخواهد بود. با این که این نوع کپچا از بیشترین امنیت میان انواع کپچا در طراحی سایت برخوردار است استفاده از آن به دلیل سختی بیش از حد برای کاربران کم است.

متن قبل: مفهوم کپچا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

حتما برای خیلی ها پیش آمده که بخواهند بدانند مفهوم کپچا در طراحی سایت چیست. در این مقاله قصد داریم مفهوم کپچا در طراحی سایت به صورت مختصر توضیح دهیم.

مفهوم کپچا در طراحی سایت چیست ؟

کپچا یا همان CAPTCHA مخفف کلمه Completely Automated Public Turing to tell Computers and Humans Apart می باشد که به معنی آزمون همگانی کاملا خودکارشده تورینگ برای مجزا کردن انسان و رایانه می‌باشد درواقع مفهوم کپچا در طراحی سایت به صورت یک مکانیزم و عملکرد امنیتی تعریف می شود که وظیفه ی تشخیص انسان را از روبات دارد. تاریخچه ی مفهوم کپچا در طراحی سایت به سال 2000 بر می گردد و اولین کسانی که چنین مکانیزمی را تولید کردند از طراحان داخل شرکت IBM بودند. در ابتدا کپچا فقط یک عکس حاوی چند کاراکتر مبهم بود که در طی سالیان و گسترش فناوری و مفهوم کپچا در طراحی سایت، این مکانیزم بسیار پیچیده تر شد.

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و ماشین ها، استفاده ی بات ها و ماشین ها از اینترنت نیز درکنار انسان ها بسیار امری معمول شده است. در این هنگام اگر سایتی بخواهد بداند که یک بات به آن متصل شده و یا یک انسان نیاز به یک تست دارد و اینجاست که مفهوم کپچا در طراحی سایت پررنگ می شود.

یک بات میتواند به تنهایی قسمت زیادی از ترافیک وبسایت شما را دربر بگیرد، آنها می توانند در مدت کمی هزاران کاربر بی هویت در سایت شما تولید کنند و آنها حتی می توانند هزاران نظر غیرواقعی در وبسایتتان ایجاد کنند که باعث پر شدن فضای هاست شما می شود. درواقع وقتی وبسایت یک فعالیت غیر معمول را تشخیص دهد درخواست احراز هویت از کاربر می کند. یا مثلا زمانی که 100 عدد از یک جنس در حالت انتخاب برای خرید در می آید. اینجاست که مفهوم کپچا در طراحی سایت بسیار مهم می شود.

متن بعد: انواع کپچا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با توجه به افزایش روزافزون فروشگاه های اینترنتی، مسئله ی اعتماد سازی در طراحی سایت فروشگاهی مهم ترین فاکتور پیشرفت یک فروشگاه اینترنتی است. اعتماد سازی درطراحی سایت فروشگاهی نیازمند یکسری ابزار می باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

اعتماد سازی در طراحی سایت فروشگاهی نیازمند چه مواردی است ؟

  • رضایت نامه مشتریان : مشترین خوشنام بهترین منابع برای جلب اعتماد مشتری می باشد. به طور مثال با درج نظر بعضی از مشتریان راضی و خوشنام شما، به مشتری ثابت می شود که شما واقعی هستید و این در اعتماد سازی در طراحی سایتفروشگاهی بسیار موثر است.
  • نماد اعتماد الکترونیک : یکی از مهم ترین عوامل اعتماد سازی در طراحی سایتفروشگاهی نماد اعتماد الکترونیک است . نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای  اینترنتی مجاز به منظور احراز هویت و صلاحیت آنها به صورت سالیانه داده می‌شود. البته نماد الکترونیکی در 2 نوع 2 ستاره و تک ستاره وجود دارد. کسانی که موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره میشوند از زیرساخت های امنیتی بسیار زیادی بهره می برند.
  • پرداخت وجه کالا در هنگام تحویل کالا: یکی از راه های اعتماد سازی در طراحی سایتفروشگاهی امکان پرداخت وجه بعد از دریافت کالا می باشد. معمولا ساخت چنین زیرساختی کار مشکلی است و به همین دلیل سایت های فروشگاهی غیرمجاز قادر به ساخت این زیر ساخت ها نیستند. به همین دلیل این مورد به یکی از فاکتورهای تاثیرگذار اعتماد سازی در طراحی سایت فروشگاهی به حساب می رود.

پاسخگوی تلفنی و محتوای بروز: برای اعتماد سازی در طراحی سایت فروشگاهی وجود محتوای بروز و مفید و از همه مهمتر وجود پشتیبانی تلفنی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. یک فروشگاه اینترنتی معتبر از خدمات مشتریان تلفنی قدرتمندی بهره می برد. بنابراین چنین فروشگاه معتبری، به دلیل بهره‌مندی از تیم‌های مختلف همیشه محتوای به روزی دارد و تاریخ انتشار محتوای آن به چند ماه قبل برنمی گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به نظر می رسد اسلایدر در طراحی سایت زمانی که پیام قوی و برجسته ای را انتقال می دهد موثرتر عمل می کند تا زمانی که تنها برای اشتراک خبرنامه و مطالبی از این قبیل استفاده شوند.

اگر از اسلایدر در طراحی سایت استفاده می کنید مطمئن شوید که زمان بارگذاری صفحه را طولانی تر نمی کند. هیچ کس تمایلی ندارد که منتظر بارگذاری عکس ها باشد.

  • یکی دیگر از مسائل مربوط به استفاده از یک نوار لغزنده در وردپرس، امکان ارائه محتوا به تلفن همراه است. اگر سایت وردپرس شما از یک تم ریسپانسیو استفاده کند، پس با استفاده از یک اسلایدر در طراحی سایت غیر ریسپانسیو، طرح سایت را بر روی دستگاه های مختلف و صفحه نمایش متوقف خواهد کرد. برخی از افزونه های کشویی، مانند نمایش تکی Soliloquy، با بهینه سازی سرعت بارگذاری اسلایدر و استفاده از طراحی ریسپانسیو برای اسلایدر سعی می کنند این معایب را به حداقل برسانند.
  • پلاگین اسلایدر در طراحی سایت ریسپانسیو قادر به تنظیم جعبه اسلایدر و محتویات (مانند تصاویر، فیلم ها، متن) است تا در هر اندازه ای از صفحه در دستگاه های مختلف قابل مشاهده باشد.

چند نکته در مورد کاربرد اسلایدر در طراحی سایت

باید به چند سوال پاسخ دهید تا مشخص شود هدف از استفاده از اسلایدر چیست؟

  • با استفاده از اسلایدر چه ارزشی به وب سایت شما افزوده خواهد شد؟
  • اسلایدر در طراحی سایت چه تاثیری بر کاربران سایت می گذارد تا اقدامات که شما می خواهید در سایت انجام دهند؟
  • آیا اسلایدرها شامل محتوای مهمی هستند و مطالب مهم را پوشش می دهند؟
  • در صورتی که شک دارید که استفاده از اسلایدر در طراحی سایت شما می تواند مناسب باشد یا نه؟ پاسخ به این سوال در هر سازمانی منحصر به فرد است و روش مطلوب ارائه اطلاعات مخصوص به خود را دارد. اگر نمی توانید دلیل قانع کننده ای برای استفاده از اسلایدر در وب سایت خود بیابید احتمالا بدون وجود آن نیز وب سایت خوبی خواهید داشت.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اصطلاح اسلایدر در طراحی سایت، به نمایش تصاویر به صورت خودکار گفته می شود که به یک صفحه وب افزوده شده باشد. واقعیت اینست که کاربران اسلایدر در طراحی سایت را مناسب و جذاب می دانند.

مشخصات اسلایدر در طراحی سایت

اسلایدر در طراحی سایت به آسانی تنظیم می شود و برای شخصی سازی سایت شما گزینه مناسبی به شمار می آید. این امکان را برای طراحان به وجود می آورند که به طور خلاقانه ای محتوای سایت را در بخش نسبتا کوچکی به نمایش گذارند.

اسلایدر در طراحی سایت را می توان در انواع وب سایت ها مورد استفاده قرار داد. با این حال، اسلایدرها بیشتر در وب سایت های کسب و کار یا وب سایت های نمونه کارهای حرفه ای استفاده می شوند. یکی از مزیت های استفاده از اسلایدر در طراحی سایت این است که صاحبان وب سایت می توانند محتوای خود را به صورت نمایش اسلایدهای تصویری جذاب و تعاملی در بالای صفحه قبل از ارائه محتوای اصلی قرار دهند. این مسئله به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت نکات برجسته را ببینند و اقدام کنند.

اسلایدرها می توانند به صورت خودکار بدون استفاده از حرکت اسلاید در زمان تعیین شده، نمایش داده شوند. اسلایدر در طراحی سایت همچنین می توانند به تعامل کاربر پاسخ دهند مثلا کلیک کنند.علاوه بر این، اسلایدرها همچنین می توانند شامل دکمه ها یا ریزعکس هایی باشند تا کاربران برای مشاهده اسلایدی خاص در اسلایدر کلیک کنند.

در اینجا چند مورد برای توضیح به کاربران عنوان می شود.

  • همه انواع اسلایدر در طراحی سایت معمولا از تصاویر و محتوا در اسلایدرها بارگذاری می کنند. این مسئله می تواند باعث کند شدن سایت شود. همچنین افزونه های کشویی از جاوا اسکریپت، به ویژه jQuery استفاده می کنند که به صورت جداگانه به عنوان اسکریپت بارگذاری می شوند. این مورد نیز در سرعت بارگذاری صفحه تاثیرگذار است.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که پیش از این مطرح شد اسلایدر در طراحی سایت کاربردهای متفاوتی دارد. در این متن به برخی از موارد رایج استفاده از اسلایدر در طراحی وب سایت اشاره می شود.

  • برجسته سازی محتوای جدید با استفاده از اسلایدر در طراحی سایت

اسلایدر در طراحی سایت برای سایت هایی که مرتبا به روز می شوند و حجم محتوای زیادی دارند ایده آل است- به خصوص در صورتی که زیادی از محتوا مربوط به فایل های ویدئویی باشد. در صورتی که شما هر روز صبح به وب سایت خبری دسترسی پیدا کنید، احتمالا روزانه با محتوای اسلایدر در طراحی وب سایت روبرو می شوید. در واقع، این شکل از ارائه اسلایدر در طراحی وب سایت ها یکی از معمول ترین روش های پیاده سازی محسوب می شود.

  • گالری عکس

گالری عکس به شکل اسلایدر در طراحی سایت ها به زیبایی می درخشد. گاهی اوقات یک یا چند تصویر تنها چیزی است که برای ایجاد ارتباط با برند لازم است. اینکه شما تعداد زیادی عکس تمام صفحه با رزولوشن بالا داشته باشید یا تنها چند عکس کوچک باشند، یک اسلایدر در طراحی سایت می تواند یک راه عالی برای نمایش باشد.

  • تجارت الکترونیک

اسلایدر در طراحی سایت یک انتخاب عالی برای نمایش محصولات در تجارت الکترونیک است. در صورتی که بخواهید طیف وسیعی از محصولات را نمایش دهید، چند عکس منتخب برای زیباسازی سایت به نمایش بگذارید یا جدیدترین محصولات را برجسته سازید، اسلایدر در طراحی سایت مناسب ترین گزینه است. استفاده از اسلایدرها در تجارت الکترونیک می تواند فراتر از اینها نیز باشد.

  • قطعه متن

اسلایدرها تنها به محتوای تصویری محدود نمی شوند. آنها همچنین زمانی که شما نیاز به نمایش یک مجموعه از متن یا ارتباط برخی از اطلاعات درباره سایت خود داشته باشید بسیار سودمندند.

  • روایت داستان

برخی از اسلایدرها برای نمایش روایت داستان موثر واقع می شوند. گوگل از اسلایدرها برای کتاب تبلیغاتی خود برای کروم استفاده می کند.برخی از حرکت ها دارایی یک اثر چرخشی هستند که برای این رسانه مناسب است.

متن قبل : مهندسی اجتماعی در امنیت طراحی سایت

متن بعدی: اسلایدر در طراحی سایت چیست؟



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در قسمت سوم ار نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت مراحل اصلی نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت را توضیح دادیم. اکنون در قسمت آخر از این مقاله مراحل پایانی نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت را توضیح خواهیم داد.

مراحل پایانی نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت چیست ؟

در مرحله ی قبل به اینجا رسیدیم که سرور پس از دریافت Secret Premaster اقدام به بررسی هویت کلاینت می کند و در صورت عدم اثبات این اصل به سرور ارتباط قطع می شود.

  • اکنون درصورت اثبات هویت کلاینت به سرور، سرور با کمک کلید اختصاصی خود مقدار Premaster Secret را رمزگشایی می کند و در ادامه اقدام به تولید مقداری به نام Master Secret می کند.
  • در مرحله ی بعد از نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت سرور و کلاینت با کمک Master Secret کلید Session Key را تولید می کنند. این کلید همان دستور العمل رمزنگاری و رمزگشایی داده ها که حین انتقال اطلاعات استفاده می شود است.
  • در ادامه ی مراحل نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت کلاینت پیامی به سرور می فرستد که طی آن به سرور اطلاع می دهد که داده بعدی که ارسال خواهد شد به وسیله ی Session Key یا همان کلید جلسه رمزگذاری خواهد شد و در ادامه پیام رمزشده را نیز به سرور ارسال می کند تا سرور را از پایان یافتن کار خود مطلع سازد.
  • در این هنگام سرور نیز در مقابل به کلاینت پیغامی مبتنی بر پایان مراحل رمزگشایی و شروع رمزگذاری داده ها برطبق کلید جلسه ارسال می کند.
  • در آخرین مرحله از نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت، SSL Handshake به اتمام میرسد و جلسه ی SSL اتمام یافته و سرور و کلاینت شروع به رمزگذاری و رمزگشایی و ارسال داده ها می کنند.

نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت با وجود پیچیدگی درواقع بهترین راه حل امنیت داده ها به شمار می رود و بیشترین کاربرد و تاثیرگذارترین کاربرد را در این زمینه دارد.

متن قبل: نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت 3

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در مقالات گذشته در مورد نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت توضیحات بسیاری را به صورت چکیده ارائه دادیم. اکنون در قسمت سوم از مقاله ی مرتبط با نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت قصد داریم به قسمت اول از اصل نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت بپردازیم.

نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت به چه صورت است ؟

مراحل نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت با یک درخواست برای تشکیل یک جلسه بین سرور و کلاینت شروع می شود. گام هایی که قبل از ایجاد این جلسه ایجاد میشود به صورت زیر می باشد:

  • کلاینت، نسخه SSL مورد استفاده خود و تنظیمات اولیه درباره نحوه رمزگذاری به اضافه ی یک داده تصادفی را برای شروع درخواست یک ارتباط بر پایه ی SSL به سمت سرور ارسال می کند.
  • سرور در پاسخ، نسخه SSL مورد استفاده خود، تنظیمات رمزگذاری و داده تصادفی تولید شده توسط خود را به کلاینت می فرستد. در ادامه ی نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت سرور گواهینامه خود را برای کلایت می فرستد. همچنین در مواردی خاص اگر کلاینت از سرور درخواستی داشت که برای اجرای آن نیاز به صحت هویت کلاینت بود، آن را نیز به همراه درخواست به سرور می فرستد.
  • حال کلاینت با کمک اطلاعات مجازی که از سرور دارد و بررسی داده ها هویت سرور را چک می کند و در صورت عدم تطابق مراحل را طی پیغام خطایی قطع می کند.
  • نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت در صورت موفقیت مرحله ی قبل ادامه میابد و مقداری به نام Secret Premaster برای شروع جلسه توسط کلاینت با توجه به چگونگی قفل گذاری مورد توافق میان طرفین ایجاد شده و به سرور ارسال می شود.
  • اکنون در ادامه ی نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت اگر سرور به گواهینامه کلاینت نیاز داشت باشد، آن را در قالب یک درخواست برای کلاینت ارسال می کند. درصورت عدم توانایی کلاینت در احراز هویت، مراحل ارتباط در همین مرحله قطع خواهد شد.

در قسمت بعدی از آخرین گام های ایجاد این اتصال باخبر خواهید شد.

متن قبل: نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در مقالات گذشته در مورد نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت توضیحات بسیاری را به صورت چکیده ارائه دادیم. اکنون در قسمت سوم از مقاله ی مرتبط با نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت قصد داریم به قسمت اول از اصل نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت بپردازیم.

نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت به چه صورت است ؟

مراحل نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت با یک درخواست برای تشکیل یک جلسه بین سرور و کلاینت شروع می شود. گام هایی که قبل از ایجاد این جلسه ایجاد میشود به صورت زیر می باشد:

  • کلاینت، نسخه SSL مورد استفاده خود و تنظیمات اولیه درباره نحوه رمزگذاری به اضافه ی یک داده تصادفی را برای شروع درخواست یک ارتباط بر پایه ی SSL به سمت سرور ارسال می کند.
  • سرور در پاسخ، نسخه SSL مورد استفاده خود، تنظیمات رمزگذاری و داده تصادفی تولید شده توسط خود را به کلاینت می فرستد. در ادامه ی نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت سرور گواهینامه خود را برای کلایت می فرستد. همچنین در مواردی خاص اگر کلاینت از سرور درخواستی داشت که برای اجرای آن نیاز به صحت هویت کلاینت بود، آن را نیز به همراه درخواست به سرور می فرستد.
  • حال کلاینت با کمک اطلاعات مجازی که از سرور دارد و بررسی داده ها هویت سرور را چک می کند و در صورت عدم تطابق مراحل را طی پیغام خطایی قطع می کند.
  • نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت در صورت موفقیت مرحله ی قبل ادامه میابد و مقداری به نام Secret Premaster برای شروع جلسه توسط کلاینت با توجه به چگونگی قفل گذاری مورد توافق میان طرفین ایجاد شده و به سرور ارسال می شود.
  • اکنون در ادامه ی نحوه عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت اگر سرور به گواهینامه کلاینت نیاز داشت باشد، آن را در قالب یک درخواست برای کلاینت ارسال می کند. درصورت عدم توانایی کلاینت در احراز هویت، مراحل ارتباط در همین مرحله قطع خواهد شد.

در قسمت بعدی از آخرین گام های ایجاد این اتصال باخبر خواهید شد.

متن قبل: نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که گفته شد وجود و دانستن نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت بسیار مهم می باشد. در قسمت  قبلی مطالب زیادی در مورد  نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت گفته شد. در ادامه میخواهیم به ادامه ی این روند بپردازیم. در قسمت دوم از مقاله  نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت میخواهیم به اجزای مختلف پروتکل SSL و فواید وجود بخش های مختلف آن به صورت خلاصه بپردازیم.

اجزای تسکیل دهنده در نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت چگونه اند ؟

پروتکل SSL دارای دو زیر پروتکل می باشد:

  1. SSL RECORD PROTOCOL که درواقع نوع قالب بندی اطلاعات ارسالی را مشخص می کند.
  2. SSL HANDSHAKE PROTOCOL که با توجه به قالب بندی اطلاعات مقدمات ارسال داده ها را میان سرور و کلایانت بر اساس استانداردهای SSL تیه می کند.

این بخش بندی در نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت دارای فوایدی به صورت زیر می باشد :

  • در ابتدای کار و پایه ای ترین مراحل از نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت که به نام Handshake نیز مشخص می شود، هویت سرویس دهنده برای سرویس گیرنده مشخص می شود.
  • در همان ابتدای مراحل نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت، سرویس گیرنده و سرویس دهنده درباره ی نوع الگوریتم رمزگذاری و رمزگشایی با یکدیگر توافق می کنند.
  • در موارد خاص و ضروری، هویت سرویس گیرنده نیز بسته به نوع استفاده از این پروتکل برای سرویس دهنده مشخص می شود.
  • درصورت استفاده از رمزگذاری مبتنی بر الگریتم های متفرقه، سرور و کلاینت می توانند کلیدهای رمزگشایی و رمزگذاری مشترکی به صورت مخفی برای یکدیگر تولید کنند.
  • نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی وب سایت با طی مراحلی مبتنی بر ssl به درستی و با امنیت کافی رمزگذاری می شود.

متن قبل: نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که گفته شد وجود و نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت بسیار مهم می باشد.  نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت شامل مراحلی است که به زبانی ساده و مختصر در دو مقاله توضیح داده شده است.

نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت چگونه است ؟

برای فهمیدن نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت اول نیاز به دانستن ملزومات یک ارتباط مبتنی بر پروتکل SSL می باشد. برای ایجاد یک ارتباطات امن مبتنی بر SSL عموما به دو نوع گواهی نامه ی دیجیتال SSL که یکی برای سرویس دهنده و دیگری برای سرویس گیرنده است می باشد. درضمن به یک مرکز صدور و اعطای گواهینامه دیجیتال یا CA نیز نیاز می باشد. وظیفه CA این است که اطلاعاتی مانند هویت طرفین ارتباط، نشانی ها، حساب های بانکی و از این قبیل اطلاعات را بداند و براساس آن ها هویت ها را تعیین نماید.

در مرحله ی بعد نیاز به دانستن مکانیزم تشکیل دهنده پروتکل SSL برای دانستن نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت داریم که به صورت خلاصه به صورت زیر می باشد:

  • تایید هویت سرویس دهنده : با استفاده از این ویژگی در SSL، یک کاربر از صحت هویت یک سرویس دهنده مطمئن می شود. در راستای نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت، اگر یک کاربر از مرورگر CHROM استفاده می کند، سرور باید مطابق با استانداردهای CHROM احراز هویت کند.
  • تایید هویت سرویس گیرنده : برای نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت در اینجا سرویس دهنده است که می بایست از هویت سرویس گیرنده مطمئن شود. در طی این مکانیزم، سرور مرورگر مورد استفاده توسط کاربر را بررسی و در صورت مجاز بودن آن ادامه ی اجازه ی مراحل نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت را می دهد.
  • رمزگذاری: اکنون باید کلیه اطلاعات مبادله شده بین سرور و کلاینت توسط نرم افزارهایی استاندارد قفل گذاری و کدگشایی شوند تا حداکثر امنیت در انتقال اطلاعات لحاظ شود.

در مقالات بعدی به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

متن قبل: پروتکل SSL در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

شاید تا کنون برایتان این سوال که پروتکل SSL در طراحی سایت چیست پیش آمده باشد. در این مورد جای تعجبی نسیت چرا که پروتکل SSL در طراحی سایت بسیار پر استفاده است و در بعضی موارد استفاده از آن بسیار حیاتی می باشد.

پروتکل SSL در طراحی سایت چیست ؟

SSL یا Secure Socket Layer درواقع به عنوان یک راه حل برای ایجاد ارتباطی ایمن میان یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده می باشد. این پروتکل در سال 1996 توسط شرکت Netscape می باشد. استفاده ی زیاد از پروتکل SSL در طراحی سایت به دلیل پشتیبانی تمامی مرورگرها و سیستم عامل ها از این پروتکل است و این به معنای آن است که هرکسی که امروزه صاحب یک کامپیوتر باشد می تواند ازین پروتکل به راحتی و بدون استفاده از روش های پیچیده استفاده کند.

پروتکل SSL در طراحی سایت درواقع پایین تر از لایه 4 از مدل tcp/ip و بالاتر از لایه ی سوم ار مدل TCP/IP قرار می گیرد. در این پروتکل داده های منتقل شده بین سرور و کلاینت توسط کلیدهای کلیدهای خاصی به صورت خصوصی و عمومی رمزگذازی و در سمت دیگر رمزگشایی می شوند. امنیت پروتکل SSL در طراحی سایت دو طرفه می باشد. به این گونه که در هر دو طرف رمزگذاری و رمزگشایی صورت می گیرد.

امروزه بسیاری از سرویس دهندگانی که از اطلاعات مهمی مثل شماره کارت اعتباری و رمز عبور آن در درگاه های بانکی استفاده می کنند ملزم به استفاده از پروتکل SSL در طراحی سایت خود می باشند. سایت هایی که از پروتکل SSL در طراحی سایت خود استفاده می کنند معمولا از طریق پروتکل HTTPS به جای HTTP استفاده می کنند. اینگونه سایت ها در مرورگرها معمولا با علامت یک قفل در کنار آدرس و پیش زمینه ی سبز رنگ آدرس آنها مشخص میشوند. نکته ی قابل توجه در این مورد این است که کاربر نیاز به تایپ HTTPS نیست و این عمل به صورت خودکار انجام می پذیرد.

متن بعد: نحوه ی عملکرد پروتکل SSL در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به خطراتی که یک فروشگاه اینترنتی می تواند داشته باشد، ایجاد امنیت در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت یک سایت فروشگاهی می باشد. امنیت در طراحی سایت فروشگاهی شامل رعایت یک سری فاکتورهای مهم می باشد.

چگونه امنیت در طراحی سایت فروشگاهی را ایجاد کنیم ؟

  • امنیت اطلاعات کاربران : اولین بعد امنیت در طراحی سایت فروشگاهی، نگهداری ایمن از اطلاعات کاربران مانند شماره تلفن، آدرس، نام و نام خانوادگی و از این قبیل اطلاعات می باشد. عدم نگهداری صحیح از اینگونه اطلاعات و ازبین رفتن امنیت در طراحی سایت فروشگاهی نه تتنها باعث ایجاد خسارت به کاربران می شود بلکه اعتبار فروشگاه اینترنتی مذکور را نیز از بین خواهد برد.
  • ایجاد پروتکل های امنیتی: امنیت در طراحی سایت فروشگاهی نیازمند به وجود بسیار پررنگ تر پروتکل های امنیتی در مقایسه با سایت های غیر فروشگاهی می باشد. اکثر مشتریان با علم به این موضوع مهم که سایت مورد نظرشان دارای پروتکل های امنیتی کافی می باشد اقدام به خرید میکنند. از اینگونه پروتکل های امنیتی میتوان به SSL اشاره کرد.
  • درگاه های خرید: یکی دیگر از موارد مهم در مورد امنیت در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد درگاه های خرید بانکی متعدد و اطلاع رسانی در مورد آنها می باشد. گاها به دلیل عدم رعایت فاکتور های امنیت در طراحی سایت فروشگاهی یک نفوذگر موفق به نصب برخی از بدافزارها بر روی سایت شما بدون آنکه متوجه شوید می شوند. شما می توانید با یادآوری نشانه های ساده ای از اتصال صحیح و ایمن به درگاه اینترنتی توسط کاربر، کاربر را از اتصالی مطمئن با خبر سازید و درصورت نصب بودن اینگونه بدافزارها سریعا باخبر شوید.
  • بروزرسانی: به روز کردن ابزارها و محتوای هر وبسایتی همیشه یکی از بهترین راه ها برای ایجاد امنیت می باشد. توجه داشته باشید که همیشه سعی کنید سایت فروشگاهی خود را به روز نگه دارید.

متن قبل: رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های کتربران اینترنت انتخاب یک رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت می باشد. رمزعبور درواقع حساس ترین نقطه ی امنیتی برای هر شخص می باشد.

چگونه یک رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت درنظر بگیریم ؟

  • طول کلمه : یک کلمه ی عبور باید حداقل از 8 کاراکتر تشکیل شده باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یک رمزعبور قوی 8 کاراکتری نیازمند 1 سال زمان برای کشف است.
  • استفاده از حروف بزرگ و کوچک: ایجاد یک رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت نیازمند استفاده از حروف الفبا هم به صورت بزرگ و هم به صورت کوچک است. درضمن توجه داشته باشید از حروفی که در کنار یکدیگر در صفحه کلید قرار دارند استفاده نکنید . مانند ASDFGH
  • عدم استفاده از کلمات معنادار: سعی کنید برای ایجاد یک رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت از کلماتی که معنا دار هستند به صورت صحیح استفاده نکنید. مثلا به جای استفاده از کلمه ی SEVEN از $E7eN استفاده کنید.
  • عدم ارتباط کلمات: سعی کنید برای ایجاد یک رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت خود از کلماتی استفاده کنید که ارتباطی با زندگی شخصی شما به صورت واضح نداشته باشد. به طور مثال استفاده از شماره تلفن، اسم دوستان یا خویشاوندان و یا یک تاریخ خاص بسیار غلط می باشد.
  • تفاوت در رمزهای عبور: برای ایجاد یک رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت هیچ گاه از یک پسورد برای تمامی سایت های خود و یا تمامی اکانت های خود استفاده نکنید.
  • استفاده ازعلامت های نگارشی: استفاده از علامت هایی مانند , یا ‘ یا . می تواند در تولید یک رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت بسیار تاثیر گذار باشد.
  • عدم استفاده از نام کاربری: بسیاری از افراد برای انتخاب رمز عبور خود از همان کلمه ی نام کاربری خود استفاده میکنند. دقت کنید که برای ایجاد یک رمزعبور قدرتمند در طراحی سایت به هیچ وجه از نام کاربری خود در رمزعبور خود استفاده نکنید.

متن قبل: امنیت CMS در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امنیت CMS در طراحی سایت هایی که از سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس، جوملا و از این قبیل CMS ها استفاده می کنند، به شرط رعایت یک سری موارد امکان پذیر می باشد. این نوع سیستم های مدیریت محتوا درکنار امکانات بی نظیر و فوق العاده ای که به کاربرانشان می دهند، در صورت عدم رعایت مواردی که برای امنیت CMS در طراحی سایت درنظر گرفته شده در خطر امنیتی بسیار جدی ای قرار می گیرند.

چگونه امنیت CMS در طراحی سایت را تامین کنیم ؟

  • عدم استفاده از ابزارهای کرک شده: با وجود ابزارها و قالب های بسیاری که برای cms ها وجود دارد، بعضی از آنها به صورت قفل شکسته در اختیار کاربران قرار می گیرد. دقت کنید که یکی از خطرناک ترین اعمال مرتبط با امنیت CMS در طراحی سایت استفاده از همین ابزارهای قفل شکسته استو اغلب اینگونه افزونه ها یا قالب ها باعث ایجاد حفره های امنیتی زیادی می شوند.
  • نام کاربری و رمز: امروزه اکثر صاحبان وبسایت از نام کاربری ADMIN برای ورود به سایتشان استفاده میکنند. دقت داشته باشید که حتما نام کاربری خود را تغییر دهید. درواقع اولین گام برای ایجاد امنیت CMS در طراحی سایت استفاده از یک نام کاربری متفاوت و رمزعبوری غیرقابل کشف می باشد.
  • افزونه های امنیتی: امنیت CMS در طراحی سایت با استفاده از افزونه ها عملی بسیار تاثیرگذار و ساده میباشد. استفاده از افزونه هایی که امنیت CMS در طراحی سایت را بالا می برند حتی در صورت رایگان نبودن از جمله ی پایه ای ترین اعمالی است که میتواند به راحتی انجام شود. از اینگونه افزونه ها می توان به better WP Security در وردپرس و JHack Guard برای جوملا نام برد.
  • استفاده از سرورهای واسط : وجود برخی سرویس ها که اغلب رایگان هستند و نقش ایجاد امنیت وبسایت شما را دارند باعث شده است که یکی دیگر از راه های ایجاد امنیت CMS در طراحی سایت به سادگی صورت بگیرد. از اینگونه سرویس ها میتوان به CloudFlare اشاره کرد که میتوانند سایت شما را در مقابل برخی حملات امنیتی حفاظت کنند. بسته به CMS شما، اینگونه سایت ها افزونه های مختلفی نیز ارائه می دهند.

متن قبل: پروتکل های امنیتی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با توجه به پر رنگ بودن مسئله ی امنیت در طراحی سایت، توسعه دهندگان وب سعی می کنند با استفاده از یک سری پروتکل های امنیتی در طراحی سایت، مینگین امنیت سایت را به صورت قابل توجهی بالا ببرند. در ادامه مهم ترین و پرکاربردترین پروتکل های امنیتی در طراحی سایت را به صورت خلاصه برای شما توضیح داده ایم.

مهمترین پروتکل های امنیتی در طراحی سایت کدامند ؟

  • IPSEC : این پروتکل مانند چارچوبی عمل می کند که برای اطمینان داشتن از وجود امنیت در ارتباط بر روی پروتکل IP شبکه گذاشته میشود. درواقع نقش این پروتکل میان پروتکل های امنیتی در طراحی سایت این پروتکل صحت محرمانه بودن و هویت داده است.
  • SSL : SSL مخفف عبارت The Secure Socket Layer است. درمیان دیگر پروتکل های امنیتی در طراحی سایت، SSL درواقع استانداردی برای ایجاد امنیت اتصال بین کاربر و سرور می باشد. علاوه بر آن، ایجاد امنیت یک لینک نیز از دیگر وظایف SSL می باشد. در مقالات بعدی درباره ی پروتکل SSL و اجزای آن به طور کاملتری توضیح خواهیم داد.
  • TLS : TLS مخفف عبارت Transport Layer Security است. این پروتکل نیز همانند SSL نقش خصوصی سازی داده ها را در برنامه های کاربری سرور و کاربر دارد. استفاده از پروتکل های TLS و SSL در میان دیگر پروتکل های امنیتی در طراحی سایت بیشتر استفاده می شود.
  • PAP : این پروتکل که نام آن مخفف Password Authentication Protocol میباشد، درمیان دیگر پروتکل های امنیتی در طراحی سایت نقش ایجاد امنیت رمزعبور کاربران را برای دسترسی به منابع یک سایت را برعهده دارد.
  • RADIUS : میان پروتکل های امنیتی در طراحی سایت، پروتکل Radius برای ایجاد امنیت میان سرور و کلاینت است. همچنین Radius نرم افزاری نیز هست که برای ایجاد دسترسی سرویس های دور با سرور مرکزی و احراز هویت کاربران، بستری امن را ایجاد می کند.

متن قبل: امنیت در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در قسمت قبلی درمورد امنیت در طراحی سایت نکاتی را یاداور شدیم. در این قسمت نیز قصد داریم در ادامه ی مقاله ی قبلی، درمورد موارد دیگری از امنیت در طراحی سایت به صورت خلاصه بگوییم.

امنیت در طراحی سایت شامل چه مواردی است ؟

  • آپلود فایل : یکی از موارد امنیت در طراحی سایت که معولا نا دیده گرفته می شود، توجه به دسترسی دیگران به آپلود کردن فایل است. دقت کنید که اگر در فرمی به طور مثال به عکس نیاز است، فرمت های قابل آپلود را فقط فرمت های مربوط به عکس درنظر بگیرید. در این صورت کسی که بخواهد به طور مثال یک فایل XML را آپلود کند، سیستم اجازه ی آپلود آن را نخواهد داد.
  • استفاده از SSL: SLL یک پروتکل رمزگذاری برای کاربران سایت میباشد که به واسطه ی ایجاد امنیت در طراحی سایت باعث می شود که کاربران با خیالی آسوده در سایت مورد نظر ثبت نام کنند. به همین دلیل است که بیشتر سایت ها برای تامین امنیت در طراحی وب سایت خود از پروتکل SSL استفاده می کنند.
  • تهیه پشتیبان: سعی کنید برای سایت خود حداقل دو روز یک بار بکاپ تهیه کنید تا درصورت ایجاد مشکل بتوانید سایت را برگردانید. گرفتن بکاپ باعث می شود که درصورت به خطر افتادن امنیت در طراحی سایت بتوانید اطلاعات خود را هرچه سریعتر برگردانید. انتخاب یک هاست خوب با پشتیبانی قدرتمند اساس رعایت این مورد می باشد.
  • امنیت فرم ها : امروزه بیشتر سایت ها برای امنیت در طراحی سایت از تکنیک هایی برای فهمیدن ربات بودن یا نبودن یک کاربر استفاده می کنند. این تکنیک ها معمولا به صورت کد کپچای گوگل، من روبات نیستم و از این قبیل موارد هستند. تشخیص روبات بودن یا نبودن یک کاربر بسیار در امنیت سایت شما موثر می باشد و همانند یک صافی، خطرات بلقوه را دفع می کند.

متن قبل: امنیت در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امنیت در طراحی سایت از جمله مواردی است که بدون رعایت آن وبسایت شما هرچقدر هم مطابق با معیارهای استاندارد طراحی شده باشد، بازهم در خطر هک شدن و در نتیجه از بین رفتن تمامی زحمات شما می باشد. امنیت در طراحی سایت شامل مواردی است که در ادامه به صورت خلاصه توضیح داده خواهد شد.

امنیت در طراحی سایت شامل چه مواردی است ؟

  • بروزرسانی: سعی کنید همیشه تمامی افزونه ها و CMS خود را بروزنگه دارید. وقتی سایت شما همیشه بروز باشد، امنیت در طراحی وب سایت شما بسیار پیشرفت می کند. بروزرسانی شامل بروز کردن تمامی برنامه ها و افزونه ها و حتی خود CMS است. حتی اگر برای بروزرسانی سایت شما نیاز به هزینه کردن نیز باشد مطمئن باشید که این از جمله مواردی است که بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • کنترل دستررسی: برای تامین امنیت در طراحی سایت سطح دسترسی کاربران دیگری که به CMS شما دسترسی دارند را کنترل کنید. توجه داشته باشید که هیچوقت تنظیمات سایت خود را به تنظیمات پیشفرض برنگردانید. چرا که تنظیمات پیشفرض سایت شما حاوی کلماتی است که بسیار عمومی می باشد.
  • امنیت شبکه سیستم خود: وقتی از کامپیوتر خود به سایت خودتان متصل می شوید، دقت کنید که پسورد و اطلاعات اتصال شما به وبسایت در کامپیوتر شخصی شما ذخیره می شود. بنابراین برای امنیت در طراحی سایت خود، امنیت کامپیوتر شخصی خودتان را نیز به خوبی تامین کنید.
  • نصب فایروال: یکی از بهترین و تاثیرگذر ترین موارد امنیت در طراحی سایت شما تهیه ی یک فایروال قدرتمند برای سایتتان میباشد. سعی کنید حتما برای سایت خود فایروال تهیه کنید. حتی اگر نیاز به پرداخت هزینه باشد.
  • مخفی کردن صفحه ورود: معمولا اکثر سایت ها از طریق یک آدرس مشابه به قسمت ورود به پنل استفاده می کنند. یکی از موارد امنیت در طراحی سایت تغییر دادن این آدرس است. سعی کنید که آدرس ورود به پنل کاربریتان قابل حدس زدن نباشد.

متن بعد: امنیت در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یک شرکت طراحی سایت خوب که بتواند با پتانسیل لازم عمل کند، باید مخاطبان مناسب و به  تعداد کافی را برای سایت جذب کند. به این معنی که طراحی سایت خوب باید به منظور جذب افرادی که در جستجوی آنچه که سایت ارائه می دهد، بهینه سازی شود، چه اینکه سایت را از طریق جستجوی آگاهانه (یعنی بدون پرداخت) از طریق تبلیغات، رسانه های اجتماعی یا هر روش دیگری پیدا کنند.

مشخصات طراحی سایت خوب

  • طراحی سایت خوب باید به راحتی قابل استفاده باشد و به اندازه کافی برای جلب توجه افراد جذاب باشد.
  • برای اکثر افراد خواندن باید آسان باشد، حتی اگر آنها دچار اختلال دید یا اتصال اینترنتی کندی برای دسترسی به سایت داشته باشند.
  • طراحی سایت خوب باید برای هر کسی بدون در نظر گرفتن ناتوانی، و باید در طیف وسیعی از دستگاه ها درست کار کند. در غیر این صورت، آن تنها بخشی از مخاطبان دسترسی مناسبی به سایت خواهند داشت.
  • وب سایت موفق نیز باید به فروش برسد. هر سایت دارای یک هدف است، که باید برای ایجاد فعالیت توسط بازدید کننده باشد. هدف از ارائه طراحی وب سایت خوب فروشگاهی، این است که امکان خرید، ثبت نام یا تنها اطلاع رسانی به مخاطبان را ایجاد کند.

برای دستیابی به اهداف طراحی سایت خوب، باید ارزیابی درستی نسبت به عملکرد آن داشته باشید. اطلاعاتی که این فرایند ارزیابی ایجاد می کند، اغلب شما را تحریک می کند تا به دنبال راه حل های جدید یا جایگزین با کارایی بهتر را انتخاب کنید. گاهی اوقات بهینه سازی نرخ تبدیل مفید واقع می شود.

اگر یک وب سایت تمام این مشخصات را نداشته باشد، چگونه می توان مطمئئن بود که طراحی به خوبی انجام شده است؟ آیا طراحی سایت محصول فرایندی خلاقانه با هدف ایجاد بهترین تجربه ممکن برای کاربر است؟

اگر طراحی گرافیکی به منظور انجام یک هدف به خوبی انجام شده باشد، اما بازاریابی، بهینه سازی موتور جستجوگر، قابلیت دسترسی، قابلیت کاربری به درستی اجرا نشوند، شما یک طراحی سایت خوب ندارید، بلکه برخی از مولفه های طراحی گرافیکی را در وب در اختیار دارید.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یک شرکت طراحی وب سایت، ظاهر، طرح بندی و ویژگی های وب سایت را ایجاد می کند. این کار شامل درک طراحی گرافیک و برنامه نویسی کامپیوتری است. هنگامی که یک وب سایت حرفه ای در شرکت طراحی وب سایت ایجاد می شود، طراح می تواند به نگهداری و افزودن محتوا به وب سایت کمک کند. شرکت طراحی سایت با تیم های توسعه یا مدیران کار می کنند تا سایت را به روز نگه دارند و نیازهای اولویت بندی را در میان سایر وظایف حفظ کنند.

وظایف شرکت طراحی وب سایت

وظایف شغلی طراح وب و به طور کلی شرکت طراحی وب سایت، تمام جنبه های ایجاد وب سایت را پوشش می دهد. پس از ملاقات با مشتریان و ارزیابی نیازهای آنها، طراحان وب به ایجاد و نگهداری محصول کمک می کنند. وظایف شرکت طراحی وب سایت شامل موارد زیر می شود:

  • نگارش و ویرایش محتوای سایت
  • طرح بندی صفحات وب
  • تعیین الزامات فنی
  • به روز رسانی وب سایت ها
  • ایجاد فایل های پشتیبان
  • حل مشکلات کدنویسی

شرکت طراحی وب سایت از افرادی برای همکاری در تیم طراحی استفاده می کند که به صورت آکادمیک با برنامه های علوم کاربردی در طراحی گرافیک وب، آموزش دیده و تجربه کسب کرده باشند. افراد در تیم شرکت طراحی سایت با پایه و اساس در طراحی و جنبه های فنی ایجاد وب سایت آشنا بوده و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند. همچنین کارآموزان شرکت طراحی وب سایت مهارت های طراحی وب را فرا می گیرند و به صورت حرفه ای مهارت ها و توانایی های آنها شکوفا می شود. موضوعات مشترک در تیم شرکت طراحی سایت عبارتند از:

  • اصول تصویربرداری طراحی
  • طراحی وب پایه
  • انیمیشن
  • طراحی چند رسانه ای
  • مدیریت محتوا
  • ویرایش محتوا برای فایل های ویدئویی و صوتی
  • برنامه نویسی چند رسانه ای و استفاده از تکنولوژی روز

متن قبل: تکنیک های طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به طور خلاصه، تکنیک های طراحی وب سایت به معنای برنامه ریزی، ایجاد و به روز رسانی وب سایت هاست که در شرکت طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد. تیم طراحی در شرکت طراحی وب سایت همچنین خدمات معماری اطلاعات، ایجاد ساختار وب سایت، رابط کاربری، ارگونومی منوها و مسیر هدایت لینک ها، طرح بندی وب، کاربرد مناسب رنگ، تضاد، فونت و تصاویر (عکس ها) و همچنین طراحی آیکون را انجام می دهد.

تمام این عناصر به صورت ترکیبی طراحی سایت ها را تشکیل می دهند. اغلب معنای طراحی تنها به عنوان یک جنبه بصری شناخته می شود. در حقیقت، طراحی سایت شامل عناصر انتزاعی بیشتری از قبیل قابلیت استفاده، ارگونومی، روش های طرح بندی، عادت های کاربران، منطق ناوبری و سایر مواردی است که استفاده از وب سایت ها آسان کرده و به یافتن اطلاعات سریع تر کمک می کند.

در شرکت طراحی وب سایت گاهی اوقات برای تعریف طراحی، بر بخش فنی طراحی سایت تاکید می شود. مطمئنا، ساختار وب سایت مدرن شامل اسکریپت های سرور مانند  php، asp  و cgi است، بخش بصری وب سایت ها در شرکت طراحی وب سایت با HTML و CSS تعریف می شوند، تجربه کاربری مناسب با جاوا اسکریپت دینامیک و آژاکس افزایش یافته است.

برای مشاوره به افراد با دانش فنی ضعیف در شرکت طراحی وب سایت، به جای صحبت در مورد جزئیات فنی، ما بر قابلیت ها تاکید می کنیم، به عنوان مثال، تا چه حد ممکن است بتوانید یک وب سایت را از طریق سیستم مدیریت محتوا به روزرسانی کنید و ویژگی هایی که برای کاربران قابل مشاهده است ذکر می شوند.

به طور کلاسیک، شرکت طراحی وب سایت شکل ظاهری یک وب سایت را توصیف می کند. رویکرد کلاسیک شامل کنتراست، رنگ، تعادل، تاکید و اهمیت، ریتم، سبک عناصر گرافیکی (خطوط، اشکال، بافت، رنگ و جهت)، استفاده از آیکون، بافت پیش زمینه و فضای کلی طراحی سایت است.

تمام این عناصر در شرکت طراحی وب سایت با اصول اساسی طراحی ادغام شده اند تا یک نتیجه فوق العاده را که مطابق با اهداف تعیین شده برای وب سایت است، ایجاد کنند.

متن قبل: طراحی وب سایت و کارکردها

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

مهم ترین ماموریت شرکت طراحی وب سایت فرآیندی است که طی آن محصول ایجاد وب سایت است. خدمات شرکت طراحی وب سایت شامل جنبه های مختلفی است که از جمله طرح بندی صفحه وب، تولید محتوا و طراحی گرافیک می توان نام برد.

در حالی که اصطلاح طراحی وب سایت و توسعه وب سایت اغلب به یک مفهوم برای شرکت طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی وب سایت از لحاظ فنی یکی از زیرمجموعه های دسته بندی گسترده ای از توسعه وب سایت است.

وب سایت ها با استفاده از زبان نشانه گذاری به نام HTML  ایجاد می شوند. طراحان وب در شرکت طراحی وب سایت، صفحات وب را با استفاده از تگ هایHTML  ایجاد می کنند که محتوا و ابرداده های هر صفحه را تعریف می کنند.

در شرکت طراحی وب سایت طرح بندی و ظاهر عناصر در یک صفحه وب به طور معمول با استفاده از CSS و یا صفحات سبک آبشاری تعریف می شود. بنابراین، بیشتر وب سایت ها شامل ترکیبی از HTML و CSS است که نحوه تعیین هر صفحه در مرورگر را مشخص می کنند.

بعضی از طراحان وب صفحات کد دستی (تایپ کردن HTML و CSS از ابتدا) را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر از ویرایشگر “WYSIWYG” مانند Adobe Dreamweaver استفاده می کنند. این نوع ویرایشگر یک رابط بصری برای طراحی صفحه وب فراهم می کند و نرم افزار به طور خودکار کد HTML و CSS مربوطه را ایجاد می کند.

یکی از راه های محبوب دیگر برای شرکت طراحی وب سایت ها استفاده از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا است. این خدمات قالب های وب سایت مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به عنوان نقطه شروع برای یک وب سایت جدید مورد استفاده قرار گیرد. مدیران وب پس از آن می توانند محتوا را اضافه کنند و طرح با استفاده از یک رابط مبتنی بر وب سفارشی کنند.

متن بعد: تکنیک های طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت موفق ایجاد یک راه حل جدید برای یک مشکل در محیط وب است. این تعریف از طراحی سایت موفق شامل طراحی گرافیک است، زیرا خروجی از طریق یک رسانه تصویری عنوان می شود. اما این بخش بیشتر به صورت بصری در طراحی سایت مطرح می شود. چنین نگرشی از طراحی سایت موفق در حال گسترش است تا هر جنبه ای از یک تجربه کاربری وب را شامل شود.

به عنوان مثال، انتخاب محتویات متن مناسب برای یک صفحه وب بخشی از طراحی سایت موفق است. محتوای سایت ممکن است در نتایج موتور جستجو مشاهده شود، که بخشی از تجربه کاربری است. همچنین موقعیت وب سایت در رتبه بندی آن نتایج نیز بخشی از تجربه کاربری است، بنابراین می توان استدلال کرد که بهینه سازی موتور جستجو (سئو) بخشی از طراحی وب است.

بخش های مختلف طراحی سایت موفق

طراحی سایت موفق در مورد تجربه کاربری ممکن است شامل بخشی از لیست زیر یا همه موارد آن باشد. برخی از سایت ها تنها نیاز به طراحی گرافیکی دارند در حالی که برخی دیگر نیاز به طراحی در سطح گسترده ای دارند.

  • طراحی لوگو
  • طراحی رابط کاربری
  • کپی رایتینگ
  • سایت جستجوگر
  • ساخت لینک
  • ارتقاء رسانه های اجتماعی
  • معماری اطلاعات
  • طراحی ناوبری منوها
  • طراحی برای دسترسی
  • نشانه گذاری HTML
  • طراحی برای سهولت استفاده (قابلیت کاربردی)
  • انتخاب تصاویر محتوا
  • انیمیشن فلش
  • برنامه جاوا اسکریپت از عناصر UI
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • تبلیغات پرداخت برای هر کلیک

در آخر باید عنوان شود که تمام این مهارت ها و فعالیت ها می توانند بر طراحی سایت موفق و تجربه استفاده از این سایت ها تأثیر بگذارند.

هر فردی که تنها جنبه های گرافیکی را در سایت ارائه می دهد، طراح وب نیست. این افراد تنها طراح گرافیک هستند و طراحی گرافیکی را برای صفحات وب انجام می دهند. اما به فردی که تنها مهارت های گرافیکی برای ساخت وب سایت را دارد، برای طراحی سایت اعتماد نکنید.



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 | نظرات ()