نوشته شده توسط : hiwebex

شما می توانید با طراحی وب سایت سالن زیبایی و آرایشگاه به معرفی امکانات آرایشگاه خود بپردازید. آرایشگری شغلی است که برای افراد مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد و انتخاب آرایشگاهی که امکانات آن متناسب با نیاز های ما باشد و توانمندی کارکنان آن متناسب با سلیقه ی ما باشد بسیار مهم می باشد. با طراحی وب سایت در این زمینه شما می توانید آرایشگاه خود را در فضای مجازی تبلیغ نمایید و بدین ترتیب افراد زیادی با آرایشگاه شما آشنا می شوند پس از طریق طراحی وب سایت برای آرایشگاه خود مشتریان بسیاری به دست می آورید.

نکاتی که در طراحی وب سایت سالن زیبایی و آرایشگاه باید در نظر گرفت:

با طراحی وب سایت سالن زیبایی و آرایشگاه و گذاشتن عکس هایی از نمونه کار های کارکنان آرایشگاه در زمینه های مختلفی که انجام داده اند از جمله کوتاهی، رنگ، میکاپ، شینیون و … کمک بسیار زیادی به مشتریان می شود و آن ها با اطمینان و رضایت کامل به آرایشگاه مراجعه می کنند.

هم چنین با گذاشتن مقالاتی که جنبه ی آموزشی داشته باشند به مشتریان در هر چه بهتر و زیباتر دیده شدن کمک کنید.  هم چنین می توانید در قسمتی از سایت با معرفی شغل هایی که مرتبط با حیطه کاری آرایشگاه هستند مثل تالار ها و آتلیه ها کمک زیادی به افراد داشته باشید و موجب صرفه جویی در وقت مشتریان خود شوید. نمایش وضعیت سالن، طراحی وب سایت سالن زیبایی و آرایشگاه به صورت زیبا، استفاده از قالب های جذاب، تصاویری با کیفیت بالا از نمونه کار ها، امکان نوبت دهی به صورت آنلاین، امکان نمایش و پخش فیلم های تبلیغاتی از جمله مواردی است که می توان در طراحی وب سایت سالن زیبایی و آرایشگاه در نظر گرفت.

مهم ترین مسئله در طراحی وب سایت سالن زیبایی و آرایشگاه این است که وب سایت شما به راحتی با سرچ در گوگل یافت شود. بنابراین وب سایت شما باید در زمینه ی بهینه سازی و سئو قوی باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سالن زیبایی و آرایشگاه , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت حرفه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی فروشگاه اینترنتی چندین سوال به ذهن ما خطور می کند, طراحی فروشگاه های اینترنتی برای افزایش مشاغل شامل چه آیتم هایی است؟ در طراحی یک فروشگاه اینترنتی به چه مواردی باید توجه نمود؟ طراحی بهترین سایت فروشگاه اینترنتی مستلزم رعایت چه نکاتی است؟
این ها و چندین و چند سوال دیگر سوالاتی است که پیش از طراحی فروشگاه اینترنتی به ذهن خطور می کند.
هم زمان با ظهور و گسترش اینترنت در میان اقشار مختلف مردم, بسیاری از صاحبان مشاغل به فکر راه اندازی تجارت الکترونیک و افزایش کسب و کار و فروش غیر حضوری محصولات خود افتادند. این ایده به سبب موقعیت فوق العاده خوب اینترنت و امکانات گسترده آن ایده ای موفق است. دلیل موفقیت فوق العاده فروشگاه اینترنتی, ارائه محصولات با اطلاعات کافی اعم از تصاویر, ویدئو, نظرات کاربران, ضمانت های خاص و … است و این امر باعث شده تا صاحبان مشاغل به سبب انجام معاملات پر سود در این بستر و فرهنگ سازی انجام شده, به سرعت برای استفاده از فضای مشتریان میلیونی موجود, وارد این فضا شده و با طراحی فروشگاه های اینترنتی, به رقابت با سایر عرضه کنندگان بپردازند.

تجارت الکترونیک تحت تاثیر طراحی فروشگاه اینترنتی برای افزایش مشاغل

همان طور که به آن اشاره شد تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی به یکی از پرطرفدارترین مشاغل دنیا تبدیل شده است. در کسب و کار سنتی تعداد مراجعه کنندگان اندک بود در صورتی که در تجارت الکترونیک تعداد کاربرانی که به وب سایت فروشگاه اینترنتی سر می زنند به هیچ عنوان قابل مقایسه با کسب و کار سنتی نیست. امنیت و سهولت در خرید, پرداخت اینترنتی آسان, تنوع زیاد کالا, امکان مقایسه کالا, امکان خرید در هر ساعاتی از شبانه روز و صد ها ویژگی دیگر تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی را به یک فرآیند بسیار مورد توجه تبدیل کرده است. اما نکته مهم و قابل تامل در این زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی مطابق با استاندارد های مربوطه است.



:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

انواع طراحی وب سایت اصولا به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند:

طراحی وب سایت استاتیک

یکی از انواع طراحی یک سایت, سایت استاتیک است که شامل چند صفحه html است و همان طور که از نامش پیداست محتوای آن ثابت است و برای تغییر محتوای آن نیاز به دانش برنامه نویسی است و حداقل باید زبان نماد گذاری html را بدانید تا بتوانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. معمولا این روش طراحی سایت بهینه سازی اندکی نیاز دارد و از نظر اقتصادی در مقایسه با گونه ی دیگر سایت ها هزینه کمی را به همراه می آورد. در طراحی سایت های استاتیک پنلی برای تغییر محتوا تعبیه نشده است و تغییرات دستی و در بین کد ها صورت می گیرد, این سایت ها صرفا جهت معرفی کسب و کار استفاده می شوند. به طور کلی این قبیل سایت ها به سبب عدم دسترسی مدیر به پنل تغییرات توصیه نمی شوند.

انواع طراحی وب سایتطراحی وب سایت دینامیک

یکی دیگر از انواع طراحی سایت, سایت های تجاری هستند که این سایت ها در دسته ی سایت های پویا و دینامیک قرار می گیرند. این نوع سایت ها برای همه نوع کسب و کاری مناسب هستند از سایت فروشگاهی و شرکتی گرفته تا سایت های تبلیغاتی, آگهی, خودرو, پزشکی و …
امکانات این دسته از سایت ها محدودیتی ندارد. مدیریت سایت های دینامیک به مراتب راحت تر است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و می توان محتویات سایت را به سادگی اضافه و کم کرد و درون آن محتوای جدید و عکس اضافه کرد.
سایت های تجاری بستر بسیار مناسبی برای پیشرفت و توسعه کسب و کار شما فراهم می کنند. طبیعتا هزینه طراحی و بهینه سازی چنین سایتی نسبت به سایت های استاتیک بیشتر خواهد بود. ولی مزایای سایت تجاری بسیار بیشتر از مزایای سایت استاتیک است.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هم زمان با فراگیر شدن اینترنت و دسترسی آسان به این رسانه ارتباط جمعی طراحی فروشگاه اینترنتی برای در درسترس قرار دادن کالا ها اهمیت پیدا کرده است و هم چنین با افزایش توانایی ها و امکانات گوشی های هوشمند برخی عادات قدیمی هم در حال تغییر و تحول هستند.

یکی از این عادات شیوه های خرید و تجارت است. فروشگاه های اینترنتی علاوه بر اینکه در حال جایگزین کردن شیوه خرید کالا به شکل سنتی هستند بلکه امکان فروش کالا های غیر فیزیکی یا کالا های دیجیتال نظیر فایل های صوتی و تصویری و کتاب ها یا الکترونیک را هم فراهم کرده اند.

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی برای در دسترس قرار دادن کالا ها

برای یک خرید هوشمندانه ابتدا لازم است که اطلاعات کافی و دقیق داشته باشیم. در دنیای مجازی امکان دسترسی به دنیایی از اطلاعات در کسری از ثانیه فراهم است. اطلاعاتی نظیر مشخصات کالا, نظر خریداران, امکان مقایسه کیفیت و قیمت و بسیاری اطلاعات دیگر امکان یک خرید هوشمندانه را برای ما فراهم می کنند.

یک فروشگاه آنلاین مزایایی هم برای  ارائه دهندگان خدمات و کالا به دنبال دارد. عدم نیاز به فروشگاه فیزیکی, عدم نیاز به حضور دائم در فروشگاه یا استخدام نیروی کار که تمامی این موارد هزینه بر و وقت گیر هستند.

پیش نیاز طراحی فروشگاه اینترنتی

نخستین قدم برای آغاز این کار تحلیل و برنامه ریزی است. باید توجه داشته باشید که فروش تمامی کالاها از طریق اینترنت امکان پذیر نیست. پس نیاز سنجی و برنامه ریزی پیش زمینه های ضروری برای ایجاد یک چرخه تامین و توزیع کالا و خدمات است.

در مرحله بعدی باید طراحی جذاب و مطابق با اصول تجربه کاربردی ایجاد شود. فروشگاه اینترنتی علاوه بر ایجاد جذابیت باید ایجاد کننده اعتماد نیز باشد. طراحی با کیفیت پایین که اطلاعات مورد نیاز مشتری را در اختیارش قرار نمی دهد نمی تواند اعتماد مشتری را جلب کند. برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی حلقه بعدی این زنجیر است که در مقالات بعدی به آن پرداخته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: کالا , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای جذب مشتریان به سمت فروشگاه خود و افزایش بازاریابی همواره باید در طراحی فروشگاه اینترنتی نوآوری به خرج بدهید. تنوع روش های جذب مشتری در دنیای الکترونیک بسیار گسترده تر از روش های تبلیغ و جذب مشتری در فروشگاه های فیزیکی است.

بازاریابی محتوایی یکی از روش های تبلیغ و جذب مشتری است. در بازاریابی محتوایی, تولید محتوای مرتبط و مفید به ازای هر محصول و هم چنین تولید محتوای جانبی که توان جلب اعتماد مشتری داشته باشد و راهنمای کاربران باشد اثرات خوبی را به دنبال دارد. هم چنین درج نظرات خریداران قبلی در ادامه نوشته ای مرتبط با محصول می تواند یک راهنما برای خریداران باشد.

انجام تبلیغات آنلاین در رسانه های اینترنتی, شبکه های اجتماعی و شبکه های موبایل روش های دیگری برای جذب مشتری و بازاریابی است.

امنیت در طراحی فروشگاه اینترنتی و افزایش بازاریابی

دنیای مجازی به صورت معمول فضایی ناامن است. به همین سبب رعایت آخرین اصول امنیتی برای حفظ دارایی ها و اموال مادی و معنوی و هم چنین حفظ حریم شخصی و مالی افراد در آن اهمیت بالایی دارد. حفظ امنیت در فروشگاه اینترنتی به سبب سروکار داشتن با تراکنش های مالی, به دانش, تجربه و دقت بسیار بالایی نیاز دارد. بنابراین لازم است که در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی, این نکته به صورت خاص مورد توجه قرار بگیرد.

معایب طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی در کنار داشتن مزایای بسیار زیاد معایبی نیز دارد که در صورت عدم پیش بینی راه حل های مناسب ممکن است موفقیت پروژه و بازاریابی را تحت تاثیر قرار بدهد. برخی از این معایب عبارتند از:

  • عدم امکان گفتگوی رودررو با مشتری و برای تاثیرگذاری مستقیم؛ در فروش اینترنتی, سایت می بایست تمامی وظایف یک فروشنده در متقاعد کردن خریدار را برعهده بگیرد.
  • محدودیت در چیدمان کالا؛ رودررو شدن با تعداد بسیار زیاد محصول, نظیر آن چه در فروشگاه های فیزیکی انجام می شود, همواره منجر به افزایش میل مشتری به خرید می شود.
  • عدم امکان بررسی کالا


:: برچسب‌ها: بازاریابی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به عنوان صاحب یک کسب و کار پس از تعیین اهداف و طراحی وب سایت خود نیاز به یک نشان مخصوص برای سایت خود خواهید داشت. زمانی که لوگو یک سایت دیده شده و به خاطر سپرده شود آن زمان به هدف خود رسیده است. تنها لوگوهایی به خاطر سپرده می شوند که به گونه ای خاص طراحی شده باشند و سرشار از خلاقیت بوده در ذهن ماندگار باشند و کاربر با دیدن آن لوگوی خاص به یاد خدمات و محصولات سایت شما بیفتد. یک نشان حرفه ای تاثیر شگرفی در تبلیغات خواهد داشت. لازم به ذکر است که لوگو یکی از مهم ترین موارد هویت بصری برند سازی است.

لوگوی سایت قسمت مهمی از تجارت و طراحی وب سایت شما به شمار می رود. در حقیقت می توان گفت که لوگوها, توصیف کننده هویت, ایده و هدف تجارت شماست. لوگو می تواند در المان های گوناگونی مانند وب سایت شما یا حتی متعلقات شرکت شما نظیر سربرگ ها,کارت ویزیت و … نمایش داده شود.

نتایج تحقیقات بر روی لوگوها نشان داده است که تصور مردم از لوگو های پیچیده, خلاق ولی غیرقابل اعتماد بودن آن کمپانی است. لوگو هایی که در شکل کلی آن ها از اشکال زاویه دار و یا دایره ای استفاده شده است از حیث علمی تاثیر گذاری عمیق تری روی ذهن افراد خواهند داشت.

لوگوی سایت مهم ترین و موثر ترین ابزار برندینگ جهت هویت سازی در دنیای کسب و کار است. لوگو باید بتواند پیام شما را به صورت موثر, گیرا و سریع منتقل نماید. با یک طراحی خلاقانه شما می توانید یک هویت مستقل و منحصر به فرد  برای تجارت خود تعریف نمایید. حضور گستره لوگو روی تمامی متعلقات تجاری شما باعث جلب توجه مخاطب و همزمان جلب اعتماد او نسبت به محصولات و خدمات شما می شود. پس لوگوی سایت قدرتمند ترین روش خلق هویت برند شماست.



:: برچسب‌ها: لوگو , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

پس از طراحی گرافیک و قالب سایت و قبل از تست عملکرد سایت نوبت به یکی از اساسی ترین کار ها در طراحی وب سایت می رسد, که شامل برنامه نویسی و اجرا می باشد. مهم ترین عامل در انتخاب نوع نرم افزار دانش, تجربه و تخصص تیم طراحی است. این مجموعه به طراح کمک می کند که سریع ترین, بهترین و به روز ترین برنامه را انتخاب نماید. طراحی, برنامه نویسی, ساخت کامپوننت های اختصاصی برای سایت شما با توجه به اهداف تعریف شده و نیاز های کاربران, ایجاد تعادل بین بهینگی و زیبایی و هم چنین استفاده از آخرین تکنولوژی ها در طراحی وب سایت از جمله ویژگی های عمده تیم طراحی است. پس از اتمام عملیات اجرایی طراحی سایت, ساخت و برنامه نویسی وارد مرحله تست عملکرد و آزمایش سایت می شویم.

تست عملکرد در طراحی وب سایت

در تست عملکرد تمامی بخش های سایت مورد بررسی قرار می گیرند. پس از بررسی عملکرد و رفع اشکال های احتمالی, تست نکات ایمنی روی سایت انجام می گردد و فایروال محافظ امنیتی برای بررسی عملکرد بر روی سایت نصب می شود. در صورت تمایل می توان از تیم طراحی تقاضای یک فایروال سخت افزاری و همچنین یک فایروال نرم افزاری که به صورت مجزا روی سرور نصب می شود و از اطلاعات شما محافظت می کند هم داشت. در این مرحله طراحی وب سایت شما به پایان می رسد اما سایت در این مرحله هم چون یک نوزاد تازه متولد شده است که نیاز به مراقبت ویژه و مستمر دارد تا به هدف مطلوب که همان کارایی, حجم بالای بازدید و زیبایی است برسد.



:: برچسب‌ها: طراحی نرم افزاری , عملکرد , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی گرافیکی از نکات مهم در طراحی وب سایت می باشد. چنان چه در مبحث قبلی به آن پرداخته شد نخستین گام در طراحی یک فروشگاه اینترنتی موفق و محبوب شناسایی نیاز کاربران است. پس از مشخص شدن نیاز های کاربران و مشخص شدن هدف اصلی وب سایت, گام بعدی اجرای پروژه طراحی وب سایت خواهد بود. در این مرحله با استفاده از اطلاعات به دست آمده از بررسی مخاطبین ساختار اصلی و نقشه سایت طراحی می شود. با تهیه شدن لیست منو ها, زیر منو ها و عملکرد هر یک از آن ها در واقع نقشه عمرانی سایت خود را در دست خواهید داشت.

با توجه به طراحی نقشه سایت و مشخص شدن عملکرد هر یک از بخش ها و هم چنین مشخص شدن نیاز های کاربران در مرحله اول و دوم, زمان آن رسیده است که نقشه گرافیکی و معماری سایت هم طراحی گردد. این مرحله که طراحی گرافیکی سایت نام دارد در واقع جز اصلی ترین بخش های اجرای پروژه طراحی وب سایت می باشد.

نکات مربوط به طراحی گرافیکی در طراحی وب سایت

طراحی گرافیکی باید با دقت بالا و بر اساس نیاز های کاربران و هدف تعریف شده برای سایت و هم چنین برگرفته  از دانش و تجربه  تیم طراحی سایت صورت بگیرد. بررسی و مطالعه روانشناختی کاربران, روانشناسی رنگ و مطالعه تصویری پروژه های روز دنیا از جمله مواردی است که باید در دستور کار تیم طراحی قرار بگیرد. این مرحله از کار نیاز به نظارت و حساسیت بالای مدیران بر کار تیم طراحی در راستای اجرای دقیق اهداف پروژه دارد و هم چنین این نظارت منجر به خلق یک اثر درخور و شایسته برای کارفرمایان و اثری  قابل رقابت در عرصه های تخصصی و بازار های جهانی برای تیم طراحی خواهد بود. پس از طراحی گرافیکی سایت, اکنون نوبت به انتخاب  بستر و تکنولوژی نرم افزاری مناسب جهت برنامه نویسی, طراحی و اجرای سایت می رسد که در ادامه این مبحث بسیار مهم مورد بررسی ویژه قرار خواهد گرفت.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی گرافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه طراحی فروشگاه اینترنتی متناسب با دانش جدید و با توجه به نیاز کاربران بسیار مهم می باشد. اکنون و در قرن بیست و یکم که قرن ارتباطات و فناوری اطلاعات نام گرفته است باید به تکنولوژی ها و ابزار های مرتبط به این حوزه با دید صنعتی و حتی فرا صنعتی نگریست. در این برهه کسب و کار ها در حال گذار از حیطه سنتی به مدرن هستند. طراحی وب سایت همگام با آخرین تغییرات دنیای تکنولوژی اولین گام برای عبور از این حالت گذار و پیشرفت در این مسیر است. هدف, طراحی وب سایت هایی است که از مسیر پر پیچ و خم تجارت سنتی عبور کرده و وارد دنیای تجارت الکترونیک شوند. پس با استفاده از یک طراحی حرفه ای و دقیق باید قدم اول برای ورود به این عرصه را محکم و با ثبات برداشت.

گام اول در طراحی فروشگاه اینترنتی با توجه به نیاز کاربران

اولین قدم برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی موفق, بررسی دقیق نیاز ها و خدماتی است که کاربران به آن ها نیاز دارند. پس از انجام این بررسی ها, باید به مطالعه و بررسی دقیق ویژگی های کاربران پرداخت, ویژگی هایی نظیر سلایق, تحصیلات, سطح دانش الکترونیک و اینترنتی کاربران و کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت پرداخت. همه این اطلاعات ما را در راستای رسیدن به هدف نهایی خود که طراحی فروشگاه اینترنتی محبوب, موفق, پربازدید و کاربردی با میزان بازدهی بالاست یاری خواهد نمود. بدیهی است که در این مرحله از کار نادیده گرفتن نیاز های کاربران صدمات جبران ناپذیری را به وب سایت وارد خواهد نمود.

با توجه به مطالب عنوان شده لازم به تاکید است که پیش از طراحی وب سایت لازم است که هدف اصلی خود از طراحی وب سایت را به وضوح برای خود تعریف کرده و از طریق مشاوره با کارشناسان این امر  نیاز های کاربران را مشخص نمایید. توجه ویژه به این مسئله یکی از فاکتور های عمده در طراحی وب سایت به شمار می آید.



:: برچسب‌ها: کاربران اینترنتی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

از زمان گسترش تجارت الکترونیک طراحی وب سایت توسعه یافته است و بیشترین آن ها سایت های تجاری بوده اند. گسترده بودن طراحی فروشگاه اینترنتی باعث شده که مشتری ها حتی زمان اقدام به خرید حضوری سری به سایت های تجاری و قیمت ها زده و با دیدی باز به سراغ خرید می روند. خوشبختانه خرید و فروش کالا به صورت آنلاین در کشور ما رشد چشمگیری داشته و تجارت الکترونیک زمینه بسیار مناسبی برای فعالیت به حساب می آید. چنانچه تصمیم به راه اندازی یک فروشگاه دارید, دنیای تجارت الکترونیک سایت تجاری را به شما پیشنهاد می دهد.

ویژگی های عمده طراحی فروشگاه اینترنتی برای مشتری

روشن است که افراد همواره در پی اجناس با قیمت مناسب است به همین سبب سایت های تجاری همواره قیمت ها را ارزان تر از فروشگاه ها و مغازه های کوچک اعلام می کنند.
در فروشگاه های حقیقی به سبب کمبود فضا امکان ارائه و معرفی تعداد اندکی از محصولات وجود دارد در حالی که با طراحی فروشگاه اینترنتی کوچک ترین نگرانی در این مورد وجود ندارد و شما به راحتی می توانید در رابطه با هر تعداد محصول که بخواهید به مشتری ها اطلاعات بدهید. البته لازم به ذکر است که اطلاعات جهت ارائه به مشتری باید دسته بندی شده و به راحتی در اختیار مشتری قرار بگیرند چرا که در صورت مشکل بودن مراحل کسب اطلاعات مشتری سایت شما را ترک می کند.
ایجاد امکان جستجو از طریق ویژگی های گوناگون گزینه دیگری است که به مشتری در سریع تر پیدا کردن محصول مورد نظرش کمک می کند. در این نوع طراحی وب سایت طراح باید حساسیت ویژه ای به خرج بدهد چرا که تمامی محصولات ویژگی های یکسانی ندارند از قیمت و سایز و رنگ و جنس و کشور سازنده گرفته تا بسیاری از آیتم های دیگر که باید دقیقا در طراحی وب سایت مورد توجه قرار بگیرد.



:: برچسب‌ها: مشتری , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

از زمان گسترش تجارت الکترونیک طراحی وب سایت توسعه یافته است و بیشترین آن ها سایت های تجاری بوده اند. گسترده بودن طراحی فروشگاه اینترنتی باعث شده که مشتری ها حتی زمان اقدام به خرید حضوری سری به سایت های تجاری و قیمت ها زده و با دیدی باز به سراغ خرید می روند. خوشبختانه خرید و فروش کالا به صورت آنلاین در کشور ما رشد چشمگیری داشته و تجارت الکترونیک زمینه بسیار مناسبی برای فعالیت به حساب می آید. چنانچه تصمیم به راه اندازی یک فروشگاه دارید, دنیای تجارت الکترونیک سایت تجاری را به شما پیشنهاد می دهد.

ویژگی های عمده طراحی فروشگاه اینترنتی برای مشتری

روشن است که افراد همواره در پی اجناس با قیمت مناسب است به همین سبب سایت های تجاری همواره قیمت ها را ارزان تر از فروشگاه ها و مغازه های کوچک اعلام می کنند.
در فروشگاه های حقیقی به سبب کمبود فضا امکان ارائه و معرفی تعداد اندکی از محصولات وجود دارد در حالی که با طراحی فروشگاه اینترنتی کوچک ترین نگرانی در این مورد وجود ندارد و شما به راحتی می توانید در رابطه با هر تعداد محصول که بخواهید به مشتری ها اطلاعات بدهید. البته لازم به ذکر است که اطلاعات جهت ارائه به مشتری باید دسته بندی شده و به راحتی در اختیار مشتری قرار بگیرند چرا که در صورت مشکل بودن مراحل کسب اطلاعات مشتری سایت شما را ترک می کند.
ایجاد امکان جستجو از طریق ویژگی های گوناگون گزینه دیگری است که به مشتری در سریع تر پیدا کردن محصول مورد نظرش کمک می کند. در این نوع طراحی وب سایت طراح باید حساسیت ویژه ای به خرج بدهد چرا که تمامی محصولات ویژگی های یکسانی ندارند از قیمت و سایز و رنگ و جنس و کشور سازنده گرفته تا بسیاری از آیتم های دیگر که باید دقیقا در طراحی وب سایت مورد توجه قرار بگیرد.



:: برچسب‌ها: مشتری , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

از زمان گسترش تجارت الکترونیک طراحی وب سایت توسعه یافته است و بیشترین آن ها سایت های تجاری بوده اند. گسترده بودن طراحی فروشگاه اینترنتی باعث شده که مشتری ها حتی زمان اقدام به خرید حضوری سری به سایت های تجاری و قیمت ها زده و با دیدی باز به سراغ خرید می روند. خوشبختانه خرید و فروش کالا به صورت آنلاین در کشور ما رشد چشمگیری داشته و تجارت الکترونیک زمینه بسیار مناسبی برای فعالیت به حساب می آید. چنانچه تصمیم به راه اندازی یک فروشگاه دارید, دنیای تجارت الکترونیک سایت تجاری را به شما پیشنهاد می دهد.

ویژگی های عمده طراحی فروشگاه اینترنتی برای مشتری

روشن است که افراد همواره در پی اجناس با قیمت مناسب است به همین سبب سایت های تجاری همواره قیمت ها را ارزان تر از فروشگاه ها و مغازه های کوچک اعلام می کنند.
در فروشگاه های حقیقی به سبب کمبود فضا امکان ارائه و معرفی تعداد اندکی از محصولات وجود دارد در حالی که با طراحی فروشگاه اینترنتی کوچک ترین نگرانی در این مورد وجود ندارد و شما به راحتی می توانید در رابطه با هر تعداد محصول که بخواهید به مشتری ها اطلاعات بدهید. البته لازم به ذکر است که اطلاعات جهت ارائه به مشتری باید دسته بندی شده و به راحتی در اختیار مشتری قرار بگیرند چرا که در صورت مشکل بودن مراحل کسب اطلاعات مشتری سایت شما را ترک می کند.
ایجاد امکان جستجو از طریق ویژگی های گوناگون گزینه دیگری است که به مشتری در سریع تر پیدا کردن محصول مورد نظرش کمک می کند. در این نوع طراحی وب سایت طراح باید حساسیت ویژه ای به خرج بدهد چرا که تمامی محصولات ویژگی های یکسانی ندارند از قیمت و سایز و رنگ و جنس و کشور سازنده گرفته تا بسیاری از آیتم های دیگر که باید دقیقا در طراحی وب سایت مورد توجه قرار بگیرد.



:: برچسب‌ها: مشتری , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

نظر به گسترش روز افزون آمار کاربران اینترنت, این فضای مجازی به بستری مناسب برای تجارت الکترونیک تبدیل شده است و با این اوصاف داشتن یک سایت حرفه ای به یکی از نیاز های اساسی واحد های تجاری محسوب می شود. شرکت ها می توانند با توجه به اهداف در نظر گرفته شده برای کارشان اقدام به راه اندازی طراحی وب سایت به صورت کاملا حرفه ای برای تبلیغ و فروش محصول مورد نظرشان بنمایند.

تفاوت سایت حرفه ای با سایت معمولی

طراحی وب سایت های معمولی از یک قالب اولیه و آماده تبعیت می کنند و به نسبت هزینه کمتری برای راه اندازی نیاز دارند در مقابل این سایت ها سایت حرفه ای قرار می گیرد که برای طراحی آن مقادیر بالایی باید هزینه کرد, اما ارجحیت آن ها در این است که این سایت های حرفه ای از ابتدا و به صورت اختصاصی برای کار شما طراحی و راه اندازی می شوند.

ویژگی های یک سایت حرفه ای

همان طور که اشاره شد طراحی سایت حرفه ای براساس اهداف سایت شما و نیاز های مخاطبین آن طراحی خواهد شد, تمام ویژگی هایی که برای طراحی یک سایت حرفه ای در نظر گرفته می شود نهایتا باید منجر به یک هدف خاص شود و آن افزایش آمار بازدید کاربران از سایت شماست.
تعدادی از این ویژگی ها عبارتند از:
1. گرافیک جذاب
2. مشتری پسند بودن
3. سرعت بالای صفحات در بالا آمدن
4. هماهنگی با تمامی مرورگر ها
5. امنیت بالا
6. تامین نیاز های کاربر تنها با چند کلیک
بنابر تمامی مطالب عنوان شده یک طراح سایت حرفه ای باید بتواند در طراحی وب سایت با درنظر گرفتن ویژگی های فوق سایت را به گونه ای طراحی کند که منجر به افزایش آمار بازدید از سایت شود.



:: برچسب‌ها: سایت حرفه ای , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

افزایش روز افزون تعداد کاربران اینترنتی شرکت ها را بر آن داشته است که در پی طراحی یک سایت شرکتی قوی و پربازدید باشند. که این امر نقشی مثبت و موثر در رونق کسب و کار شرکت ها دارد. دنیای مجازی پر از مشتریان بالقوه است و کار طراح سایت جذب این مشتریان بالقوه و بالفعل کردن آن ها از طریق خرید محصول و یا ارائه خدمات است. طراحی یک سایت تنها شامل چند صفحه متن نیست بلکه مبین عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت مورد نظر می باشد.
سایت شرکتی مزایای گسترده و مهمی دارد که در زیر به اختصار چند مورد از آن ها بیان شده اند:
 کم هزینه بودن
 دیده شدن توسط تعداد نا محدودی بیننده
 عدم وجود محدودیت برای موضوعات تبلیغاتی
 امکان تبلیغ در هر مکان و در هر زمان
 امکان ارتباط با مشتری و ارائه مشاوره.

تاثیر طراحی وب سایت بر پیشبرد اهداف سایت شرکتی

در حقیقت می توان گفت که سایت شرکتی دکور آن شرکت محسوب می شود و رسالت عمده دکور جذب افراد و ارائه بهترین ها در کوتاه ترین زمان ممکن است. برای یک طراحی سایت شرکتی موفق ابتدا لازم است که شما یک افق دید برای خود تعریف کنید و بدانید که چه نکاتی باید به مشتری انتقال داده شود و متقابلا مشتری توقع دریافت چه چیز هایی را دارد. دانستن این دو نکته کمک بزرگی برای یک طراحی وب سایت اولیه است. عمده ترین مطالبی که در طراحی وب سایت باید به آن ها پرداخته شود عبارتند از:
معرفی مدیریت هیات موسس, معرفی محصولات و خدمات همراه با عکس و توضیحات مختصر, فروش محصول و ارائه خدمات به صورت اینترنتی, برگزاری نظرسنجی, نمایش اخبار به روز شده شرکت.
در ادامه باید بدانید که برای پیشبرد اهداف شرکت از طریق طراحی وب سایت نیاز به کار کارشناسی شده و مشورت با کارشناسان این امر دارید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در عصر امروز که همه جا سرشار از رسانه ای ارتباط جمعی و سایت های تجارت الکترونیک است شعار تبلیغاتی رسالت بزرگی را بر دوش خود حس می کند. شعار های تبلیغاتی, متفاوت از جملات معمولی هستند زیرا به دلیل داشتن ساختاری ساده امکان انتقال مفاهیم از طریق آن ها وجود ندارد و تنها برای اعلام یک هدف مشخص به عموم مردم ساخته می شوند.

خصوصیات شعار تبلیغاتی

شعار تبلیغاتی عبارتی است در راستای معرفی فعالیت سایت, که درباره مزیت های آن مطرح می شود. این عبارت باید امکان ماندگار شدن در ذهن مشتری را داشته باشد. عمده ویژگی های شعار تبلیغاتی عبارتند از:
 معرفی مزیت اصلی طراحی وب سایت یا محصول
 نکته دار بودن
 ساده و صریح بودن
 القا احساس خوشایند از یک نام تجاری در ذهن مشتری
 برانگیزنده احساس نیاز در مشتری
 امکان حک شدن در حافظه ناخودآگاه همگان را داشته باشد

چگونگی تاثیر شعار تبلیغاتی

در هر زمینه ای تعداد زیادی از سایت ها به صورت رقیب عمل می کنند. مشتری که به دنبال محصول یا خدماتی است تنها ظرف چند ثانیه باید جذب طراحی وب سایت شما شود در غیر این صورت طراحی وب سایت بهتر رقیب برای همیشه او را از شما خواهد ربود. تنها چند ثانیه برای جلب توجه مشتری بالقوه فرصت وجود دارد. شعاری تبلیغاتی نظیر تیتر خبر باید مشتری را به خود جذب کند. شعاری تبلیغاتی باید آن چنان قوی باشد که ظرف چند ثانیه مشتری را میخکوب کرده او را به انجام عملی که شما انتظارش را دارید سوق بدهد.

چگونگی تنظیم شعار تبلیغاتی

برای تنظیم یک شعار تبلیغاتی تاثیر گذار لازم است که به چند نکته دقت شود:
 روی یک نیاز تاکید ویژه داشته باشد
 روی اهداف سازمانی سایت تاکید داشته باشد
 طرح یک سوال
 گنجاندن نام سازمان یا سایت در شعار



:: برچسب‌ها: شعار تبلیغاتی , طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یک مرکز تجاری آنلاین تحت عنوان فروشگاه اینترنتی امکان ویژه ای است که دنیای تجارت الکترونیک فراهم آورده است. با طراحی وب سایت برای فروشگاهی اینترنتی امکان معرفی, تبلیغ و فروش محصول مورد نظر برای شما فراهم خواهد شد. این نکته را مد نظر قرار دهید که تعداد کاربرانی که از فروشگاهی اینترنتی شما بازدید می کنند قابل مقایسه با تعداد مشتریان در یک کسب و کار حقیقی نیست.

اهمیت فروشگاه اینترنتی در تجارت و کسب و کار

برای استفاده از فروشگاهی اینترنتی حتما لازم نیست که شما یک کسب و کار پر رونق یا یک تولیدی بزرگ داشته باشید. طراحی وب سایت فروشگاهی اینترنتی برای تمامی کسب و کار ها در هر ابعادی که باشند مفید و کارآمد است. هنگام طراحی فروشگاهی اینترنتی این امکان برای شما فراهم می شود که تمام نقاط ضعف و قوت یک محصول را ارائه نموده و امکان مقایسه را برای مشتری فراهم کنید. حتی می توانید امکانی فراهم کنید که مشتری بتواند به محصول مورد نظرش امتیاز بدهد و از این طریق به سایر مشتری ها مشاوره بدهد.

هماهنگی فروشگاه اینترنتی با مشتری

اخیرا بیشتر مشتریان تمام وبگردی های خود را از طریق تبلت یا گوشی هوشمند خود انجام می دهند پس لازم است که فروشگاه اینترنتی به گونه ای طراحی شود که با سیستم عامل گوشی های هوشمند و تبلت ها هماهنگ شود و از این طریق در هر مکان و زمانی مشتری از فروشگاه اینترنتی شما بازدید می کند. علاوه بر افزایش آمار بازدید کنندگان, هماهنگ بودن سیستم فروشگاه اینترنتی با گوشی های هوشمند به یک امتیاز برای موتور های جستجو تبدیل شده پس با انجام این کار علاوه بر جذب مشتری در هر زمان و امکان ارتقا رتبه در موتور های جستجو هم افزایش می یابد و از این روش موتور جستجو به گونه ای بازاریاب و تبلیغ کننده فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود.



:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت حرفه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در دنیای امروز یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان تجارت های الکترونیک حفظ امنیت اطلاعات مشتری است. سایت اینترنتی یک شرکت در حقیقت هویت آن واحد در دنیای مجازی محسوب می شود. در طراحی وب سایت از ابتدا تا به انتهای آن مسئله امنیت باید به دقت مورد نظر قرار بگیرد. با توجه به گسترده بودن دنیای تجارت الکترونیک امکان حمله سایت های رقیب از طریق بدافزار ها و هکر ها افزایش می یابد. پس با رعایت نمودن نکات امنیتی در طراحی وب سایت نه تنها از حملات مخربانه افراد جلوگیری می شود بلکه نتیجه این امر منجر به جذب تعداد بیشتری بازدید کننده و مشتری می شود.

روش های موثر برای خنثی کردم حمله هکر ها به سایت و افزایش امنیت

“چرا هکر ها همواره یک گام از کارشناسان امنیتی سایت ها جلوترند؟” ساده ترین پاسخ ممکن این است که آن ها مجبورند ابتکار بیشتری به کار بگیرند در غیر این صورت باید این حرفه را رها کنند.
با این حال می توان گفت که عمده ترین عامل در موفقیت مدام هکر ها عدم آگاهی صاحبان سایت ها است. بسیاری از مدیران سایت ها در پی یافتن راه حلی برای این مسئله هستند, این حساسیت زمانی به اوج خود خواهد رسید که درآمد روزانه مدیر سایت از آنجا تامین شود. در اینجا به اختصار چند روش برای خنثی سازی تلاش هکر ها ارائه شده است:
 به روز نگه داشتن نرم افزار ها
 انتخاب رمز عبور با درجه امنیت بالا
 دقت در هنگام لینک دادن به سایت ها
 محدود کردن فایل های سایت
 استفاده از اس اس ال برای ارسال ایمیل
 اطمینان از امنیت میزبان وب
 استفاده از سرور مجازی وی پی اس (تنها راه پیشگیری از حملات)
اگر شما همواره به روز باشید آن گاه نسبت به بسیای از سایت های دیگر هیچ جذابیتی برای هکر نخواهید داشت.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در میان تفاوت های فردی انسان ها، بایستی نگرش مردان و زنان نیز، مد نظر طراحان وب سایت های رابط قرار گیرد. زنان اضطراب بیشتری در هنگام استفاده از کامپیوتر دارند، که احتمالا ناشی از رضایت کم آن ها از استفاده از کامپیوتر و یا کم بودن لذت خرید آنلاین است. بنابراین، نگرش زنان و مردان در استفاده از اینترنت متفاوت است.

توجه به نگرش زنان و مردان در طراحی سایت

تحقیقات نشان داده است که خرید آنلاین مردان دارای رضایت بخشی بیشتری نسبت به زنان است. زنان تمایل کمتری نسبت به استفاده از اینترنت دارند. هم چنین مطالعات نشان داده است که دسترسی به اینترنت تقریبا در دو جنس برابر است. در واقع، زنان از وب سایت خاص بازدید می کنند. بنابراین، می توان گفت که شکاف جنسیتی وجود دارد. شکاف جنسیتی در اینترنت ممکن است در تنظیمات بخش های خاصی از طراحی رابط کاربری وب سایت ها با توجه به زنان ایجاد شود که اگر این امر صورت گیرد، بازدید کنندگان زن ناکامی و اضطراب کمتری را در استفاده از اینترنت تجربه نمایند. مطالعات نشان می دهد که طراحی سایت با اطلاعات خوب، ناوبری آسان و انیمیشن و همچنین تایپوگرافی و تصاویر و خطوط افقی قابل مشاهده برای مردان جذابیت خوبی دارد و طراحی سایت با طرح های رنگی عمدتا همراه با بک گراندهای سیاه و سفید و یا آبی، شامل تایپوگرافی و تصاویر، خطوط افقی نامرئی، و به طور عمده با رنگ های صورتی، بنفش و یا طرح رنگ زرد برای زنان، جذاب هستند.

مهم ترین معیار های طراحی رابط کاربری وب سایت برای مردان سازگاری، حداقل فعالیت و انعطاف پذیری است، در حالی که معیار های طراحی مهم برای زنان سازگاری، توانایی و راهنمایی کاربران است.



:: برچسب‌ها: زنان , مردان , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

وب سایت فروشگاه الکترونیکی دارای تخفیف نقدی (CW) نوعی از وب سایت است که پاداشی را برای اعضای خود زمانی که آن ها کالا را از طریق لینک های وابسته خریداری می کنند در نظر می گیرد که این پاداش تحت عنوان تخفیف به مشتریان ارائه خواهد شد. هم چنین این وب سایت ها، با اعطای کمیسیون به یک فروشگاه الکترونیکی در ازای جذب مشتری و البته خرید از طریق یک لینک به جای مراجعه مستقیم به فروشگاه الکترونیکی اصلی به جذب مشتری و گسترش تجارت می پردازند.

طراحی سایت برای فروشگاه الکترونیکی

با افزایش سریع طراحی سایت برای فروشگاه های الکترونیکی، این وب سایت ها به طور فزاینده ای، محبوبیت در جمع مردم کسب کرده اند. با این حال، ارزش کسب شده برای فروشگاه های الکترونیکی هنوز هم در تئوری و عمل مشخص نیست. برای روشن شدن این روند، در نظر بگیرید که یک سیستم به عنوان فروشگاه الکترونیکی، یک محصول را برای مصرف کنندگان به فروش می رساند و یک لینک اتصال به فروشگاه الکترونیکی دیگر را فراهم می کند. تحقیقات نشان می دهد که، فروشگاه الکترونیکی می تواند با ایجاد وب سایت های فروشگاهی مختلف سود بیشتری را کسب کند، که این امر همراه با نقش بازی کردن و تبعیض در قیمت گذاری ها امکان پذیر است. که در نتیجه با فضا سازی های ساختگی، فروش با قیمت بالاتر از ارزش واقعی کالا صورت خواهد پذیرفت. البته امکان دارد که با توجه به رقابتی شدن فضای کار بین چند فروشگاه اصلی، قیمت فروش پایین تر باشد. برای جلوگیری از این روند، تنظیم غیر متمرکز بازار با ایجاد فضای پورسانتی برای سایت های غیر وابسته امکان پذیر خواهد بود. میزان کاهش قیمت ظاهری، ابزاری است که مصرف کنندگان از طریق خرید با لینک های واسطه در پیاده سازی آن نقش دارند و البته فضای بازار نیز، بر استراتژی های قیمت گذاری اثر می گذارد.



:: برچسب‌ها: فروشگاه الکترونیکی , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت برای گروه های دارای تفکرات ایدئولوژیک با اعمال نفوذ در باورها، ارزش ها و هویت اجتماعی همراه است و در اغلب موارد، بازخورد های هیجانی منفی و عاطفی در پاسخ ها دارد. راه کار هایی از جمله عدول پیام ها و قابلیت تجدید نظرات می تواند احساسات یک بازدید کننده از وب سایت را تحت معتدل نماید. همان طور که انتظار می رود، نگرش حاکم بر درک چگونگی رفتار بینندگان وب سایت ایدئولوژیک مهم است. بسیاری از گروه های ایدئولوژیک اعم از مذهبی، سیاسی، اجتماعی و یا مدافعان محیط زیست در اینترنت حضور دارند. این گروه ها تاثیر قابل توجهی در زندگی افراد و اعمال نفوذ بر باور ها، ارزش ها و هویت اجتماعی افراد دارند. در واقع، افراد معنا و هدف در زندگی خود را از نگرش ایدئولوژیکی دریافت می کنند و اغلب به دنبال نگرش دیگران با جستجو های اینترنتی هستند. لذا افراد به وب سایت های ایدئولوژیک جذب می شوند. انسان ها اغلب به دنبال اطلاعاتی هستند که با آن چه از قبل در فکرشان بوده است مطابقت داشته باشد و افکار آن ها را تائید کند. به عنوان مثال، بسیاری از افراد با دیدگاه های محافظه کارانه به دنبال منابع خبری هستند که موضع محافظه کارانه داشته باشد، در حالی که لیبرال ها، منابع خبری را دنبال می کنند که لیبرال هستند. با این حال، عوامل زیادی می تواند بر بازخورد های افراد دارای احساسات و نگرش های عاطفی، تاثیر گذارد.

ویژگی های نگرش ایدئولوژیک در طراحی سایت

نگرش ایدئولوژیک می تواند نفوذ در هویت شخصی و احساسات داشته باشد. گروه های ایدئولوژیک رفتار های دارای خشونت و نفرتی را با اعمال احساسات منفی در ارتباطات آنلاین خود دارند. این بازخورد منفی، به طور خاص احساساتی با منشا خشم و ترس است. علاوه بر احساسات کاربران، موفقیت در طراحی سایت های ایدئولوژیک اینترنتی متکی، متکی بر حضور کارشناسان قابل اعتماد در مورد یک سیستم باوری و ارزشی است. بدین منظور این وب سایت ها، برای جذب و حفظ اعضای خود، به اتخاذ و تبلیغ ایدئولوژی افراطی خود می پردازند که با هدف نفوذ در احساسات، نگرش ها و مقاصد بیننده وب سایت است. وجود امکان تجدید نظر در سایت ها ممکن است، خود به خود، پاسخ های عاطفی، نگرش ها و نیات رفتاری را تحت تاثیر قرار دهد و با ایجاد فضای زمانی جهت فروکش کردن احساسات کاربران، وب سایت را به محیطی مطلوب جهت مبادلات نظرات کاربران تبدیل نماید.



:: برچسب‌ها: ایدئولوژیک , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه طراحی سایت هتل ها و به ویژه هتل های اکونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است. با افزایش محبوبیت اینترنت و ارزشمندی بیشتر زمان و سهولت استفاده از فن آوری های مبتنی بر وب، رفتار کاربران در استفاده و رزرو هتل به صورت آنلاین، آن هم در بین کاربران تجاری به تدریج در حال افزایش است. تعداد فزاینده ای از کاربران تمایل زیادی به رزرو اتاق به صورت آنلاین در سایت هتل و یا از طریق تلفن دارند.

ویژگی های هتل های اکونومیک

هتل های اکونومیک (اقتصادی) بخش جدیدی در صنعت هتلداری هستند که به سرعت از سال 2000 توسعه یافته است. با این حال، صنعت هتلداری در این زمینه با چالش هایی مواجه است. هتل های اکونومیک در مرحله مقدماتی نیاز به واسطه های اینترنتی، برای تبلیغات و فروش خدمات خود دارد. با این حال، ظهور واسطه های اینترنتی ناچار همراه با کمیسیون های بالا است. بنابراین، فروش مستقیم آنلاین تبدیل به روندی رایج در توسعه صنعت هتل های اکونومیک شده است. تلاش زیادی برای توسعه کانال های فروش و سرمایه گذاری مستقیم در وب سایت هتل های اکونومیک، شده است اما پلت فرم آنلاین رزرو و مسائل مربوط به آن از دیدگاه های مختلف، از جمله طراحی سایت، ملحقات وب سایت و ویژگی های آن نیازمند صرف زمان و هزینه است.

نتایج تحقیقات نشان می دهد که نوع وب سایت هتل های اکونومیک، تاثیر مثبت و عمیقی بر رفتار مشتریان نسبت به انتخاب اتاق به صورت آنلاین دارد. که این تاثیرات تحت چهار بعد؛ قابلیت وب سایت، سهولت استفاده، جذابیت وب سایت و کامل بودن وب سایت بر کیفیت، اعتماد  الکترونیکی و رزرو آنلاین در وب سایت هتل های اکونومیک اثر می گذارد. در این میان، قابلیت استفاده، جذابیت وب سایت و کامل بودن وب سایت بر اعتماد  الکترونیکی تاثیر مثبتی دارند و سهولت استفاده تاثیر ناچیزی خواهد داشت. کامل بودن وب سایت با طراحی سایت مناسب تاثیر مثبت بیشتری نسبت به سه ویژگی دیگر در رزرو آنلاین نشان داده است.



:: برچسب‌ها: هتل های اکونومیک , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

تجارت الکترونیک با امکان ایجاد فروشگاه های اینترنتی امکان نمایش محصول را به میلیون ها نفر تنها با یک بار نمایش فراهم می کند. با گسترش روز افزون کاربران اینترنت یک فروشگاه اینترنتی حتی به مراتب پربازدید تر و پرفروش تر از یک فروشگاه واقعی خواهد بود و این نتیجه زمانی حاصل خواهد شد که با کمک کارشناسان طراحی سایت یک سایت متناسب با محصول و خدمات خود داشته باشید.
مهم ترین هدف هر فروشگاه اینترنتی بالا بردن رتبه خود در موتور های جستجو است که این امر خود به معنای افزایش بازدید و در نتیجه افزایش آمار فروش خواهد بود . بهترین حرکت برای بالا بردن رتبه, طراحی یک سایت منحصر به فرد و ویژه با امکان نمایش محصول به طور مناسب می باشد.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی باید متناسب با دید مشتریان ساده و در عین حال جذاب باشد و این امکان را برای مشتری فراهم نماید که در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و در کم ترین زمان ممکن عملیات داد و ستد انجام شود. در ضمن شما می توانید برای خریدان دسته بندی های مجزا تعریف کنید و برای دسته ای خاص مثلا کاربران ویژه درصد تخفیف برای محصول مورد نظر قائل شوید.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها و امکان نمایش محصول

ظاهر یک فروشگاه اینترنتی درست مانند ویترین لوکس مغازه ها که برای مشتری ها جذاب است باید شیک و جذاب باشد و در صفحه اصلی سایت شاهد گلچینی از محصول های فروشگاه و چیدمان خاص و منحصر به فرد آن ها باشیم.
از آن جا که در سایت های فروشگاهی روزانه چندین بار باید موجودی اجناس و یا قیمت ها و رنگبندی های موجود تغییراتی داشته باشد هنگام طراحی سایت باید راهکاری مناسب برای این کار اندیشیده شود.



:: برچسب‌ها: محصول , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

جستجوی کار برای کاربران بی سواد یا کم سواد بسیار سخت می باشد. امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) خدمات قابل توجهی را به بخش های مختلف مانند آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کشاورزی و تجارت و غیره ارائه داده است. با این حال، استفاده از بسیاری خدمات مستلزم توانایی و راهنمای کاربری هستند. راهنما های متنی نیاز به مطالعه و دانش دارند، که نیازمند به رمز گشایی از کلمات متن برای درک موضوع می باشند. از این رو، بسیاری از راه حل های ارائه شده فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر جهان، بر روی کاربران بی سواد یا با تحصیلات کم تمرکز دارد. ایجاد و ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به کاربران بی سواد در کشور های در حال توسعه دارای مزایای اجتماعی و اقتصادی متعددی است. برخی از نمونه های قابل توجه عبارتند از: فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کمک به کشاورزان روستایی، دفترچه تلفن برای کاربران سواد کم و یک راه حل مبتنی بر گفتار برای جستجوی کار. جستجو کار، یک فعالیت مهم برای مردم است. این فعالیت به ویژه برای کاربران بی سواد دشوار است چرا که آن ها به امکانات جستجوی کار سنتی (به عنوان مثال، روزنامه ها، سازمان های جستجوی کار) دسترسی ندارند. علاوه بر این، راه حل های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای جستجو شغل ارائه خدمات و راهنمایی های نوشتاری میتنی به متن است، در نتیجه این روش راهنمایی برای کاربران بی سواد بلا استفاده است.

بی سوادی یک مانع بزرگ در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور های در حال توسعه است. پژوهش در فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می تواند در مقابله با این مسئله با توسعه راه حل های مناسب برای کاربران بی سواد کمک کند. با استفاده از طراحی سایت برای جستجوی کار با محتوای گرافیکی و صوتی، می توان قابلیت استفاده برای کاربران بی سواد را بالا برد. نتایج تحقیقات نشان می دهد که با طراحی سایت برای کاربران بی سواد و کم سواد با وب سایت های جستجوی کار مبتنی بر محتوا های صوتی و گرافیکی، می توان شغل مناسب را برای آن ها با حداقل تعداد کلیک و در زمان کمتر نسبت به زمان صرف شده جهت تکمیل فرم های سنتی ایجاد نمود.



:: برچسب‌ها: کاربران بی سواد , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

توسعه روز افزون طراحی سایت فروشگاهی با جلب اعتماد مشتری تحول عظیمی را جهت انتقال تجارت الکترونیک از محیطی محصول گرا به سمت محیطی اجتماعی و مشتری مدار فراهم آورده است. تجارت الکترونیک منجر به تغییرات مثبتی در حیطه کسب و کار شده است که از آن جمله می توان به کاهش هزینه, ارتقای کیفیت محصول و خدمات, ارتباط با مشتری یا ارائه دهندگان خدمات جدید و ایجاد متد های جدید فروش محصولات و خدمات اشاره کرد.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی

در راستای ارتقا تجارت الکترونیک بخش اعظمی از بودجه تبلیغاتی شرکت ها همواره در راستای طراحی سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شود. طراحی سایت در راستای پیشبرد اهداف کسب و کار و جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد. با توجه به اهمیت جایگاه مشتری, در هر تجارت الکترونیکی یک سایت خوب می تواند در بخش نظارت بر مشتری و بررسی رفتار مشتری نقش بزرگی ایفا نماید. علاقه مشتریان به استفاده از اپلیکیشن ها شرکت ها را بر آن داشته تا به دنبال طراحی سایت تاثیر گذار بر روی مشتریان خود باشند.

طراحی سایت در راستای جلب اعتماد مشتری

جلب اعتماد مشتری نکته ای کلیدی در موفقیت است. ساده ترین سوال ممکن این است که “مشتری از شما چه می خواهد؟” و ساده ترین پاسخ ممکن این است که مشتری نیاز به جلب اعتماد دارد. اولین گام در راستای جلب اعتماد مشتری عمل به وعده ها در زمان اعلام شده است.
نخستین گام در راستای طراحی سایت فروشگاهی به منظور جلب اعتماد مشتری این است که ما بدانیم کاربران ما چگونه احساس راحتی بیشتری می کنند که نیاز کمتری به آموزش داشته باشند. گام بعدی برای جلب اعتماد مشتری رعایت اصول اولیه طراحی سایت نظیر رعایت ترکیب بندی و رنگ بندی متناسب با متون و قابل خوانا بودن محتوای ارائه شده به مشتری است. هیچ گاه رضایت مشتری را فدای زیبایی ظاهری نکنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , حلب اعتماد مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در سایت فروشگاه اینترنتی به مشتری بیش از یک محصول ارائه می شود و افزایش هر چه بیشتر تعداد محصولات پیچیدگی طراحی سایت را بیشتر می کند. فروشگاه های اینترنتی عملا به گونه ای طراحی شده اند که تا کاربران تنها یک کار را انجام دهند “خرید اینترنتی”. طراحی چنین سایتی می بایست معیارهای فروش اینترنتی گوناگونی را مد نظر قرار بدهد.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی

آیا به این قضیه توجه کرده اید که چرا طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی متفاوت تر است از طراحی سایر سایت ها ؟ یک سایت که فروشگاهی اینترنتی است باید دارای ویژگی هایی باشد که مشتری را جذب کند باید جذاب, سازمان یافته و منسجم باشد و در انتخاب رنگ ها به جذب مشتریان خود توجه کند.

مشخصات فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه اینترنتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:
 انتخاب رنگ ها و تاثیر آن در دادن روحیه و نشاط به کاربران در حین خرید
 قابلیت بالای امنیت سایت و داشتن اطلاعات کامل درباره مالکان سایت
 کاربری راحت برای همه افراد
مبانی عنوان شده اصول جدیدی نیستند و همه ما با این اصول از طریق تجربیات روزمره خود در فروشگاه ها و مراکز خرید آشنایی داریم. هنر اصلی یک طراح سایت این است که چطور این روش های فروش مرسوم را در یک سایت بعنوان فروشگاه اینترنتی پیاده سازی کند.

مسیری فرضی برای جلب مشتری

در شیرینی فروشی ها از طریق پخش بوی شیرینی افراد را تشویق به خرید میکنند. اما مشکل اینجاست که در طراحی سایت از حس بویایی نمی توان کمک گرفت. گذاشتن کالا در یک فروشگاه اینترنتی بسیار ساده تر از اجاره کردن جا و چیدن قفسه هاست ولی فروش در دنیای اینترنتی بسیار سخت تر از فروش در دنیای واقعی است. یک فروشگاه اینترنتی که به خوبی طراحی شده باشد نهایتا با یک یا دو کلیک مشتری را به صفحه مناسب هدایت خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در زمینه خدمات گردشگری مبتنی بر وب سایت های خدمات مسافرتی، درک کیفیت خدمات و قصد خرید مشتریان جهت طراحی سایت ضروری است. اطلاعات وب سایت به عنوان یک زیر ساخت جهت افزایش کیفیت وب سایت خدمات مسافرتی در درجه اول اهمیت قرار دارد. کیفیت وب سایت های خدمات مسافرتی بر اساس یک سری از فاکتور ها ارزیابی می شود. مانند، سهولت استفاده، سرگرمی، جذابیت بصری، پاسخگویی سریع اینترنتی، امنیت وب سایت و غیره. وب سایت های تجارت الکترونیکی بنگاه هایی هستند که قادر به ارائه محصول انتخابی با بهره وری بیشتر و بالاتر به مشتریان هستند. با این حال، مشتریان با توجه به اثر بخشی کانال تجارت الکترونیک خرید می کنند. در دنیای امروز، رویکرد به تجارت الکترونیک افزایش یافته است و موجب افزایش رقابت قیمتی و تا حدودی شفافیت قیمت گذاری شده است. اثرات منفی افزایش تجارت الکترونیک نیز، افزایش رقابت و کاهش وفاداری مشتریان بوده است. این عوامل به گردشگری مبتنی بر وب سایت های خدمات مسافری کمک کرده اند. به عنوان مثال، شرکت E-Marketer نشان داد که 51.6 درصد از مشتریانش، در تابستان سال 2014 از طریق اینترنت سفرهای خود را جستجو و برنامه ریزی و خرید کرده اند.

شواهد و نتایج تحقیقات نشان می دهد که دو سوم مراجعین الکترونیکی به وب سایت خدمات مسافرتی با طراحی ضعیف، خریدی را انجام ندادند که این عدم استقبال به خرید در میان مراجعین ثروتمند تر به مراتب بیشتر بوده است. یکی از حوزه های آنلاین وب سایت های خدمات مسافرتی، رزرو آنلاین سفر است که تخمین زده شده است که در سال 2007،  83 میلیون نفر مسافر، برنامه ریزی و خرید سفر های خود را با استفاده از رزرو آنلاین انجام داده اند.

نتایج کلی تحقیقات محققان نشان داده است که طراحی سایت های خدمات مسافرتی، تحت تاثیر کیفیت محصولات گردشگری ارائه شده و مقاصد هدف گردشگری خوش نام و امکان خرید آنلاین است.



:: برچسب‌ها: خدمات مسافرتی , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در عصر حاضر که در زمینه تجارت الکترونیک استفاده از اینترنت گسترش پیدا کرده است می توان گفت یکی از ملزومات اصلی تجارت، طراحی سایت است. در تجارت ملزومات زیادی مطرح است ولی به جرات می توان گفت امنیت الکترونیکی و پرداخت الکترونیک عمده ترین مباحث طراحی سایت تجارت الکترونیک می باشد.

روش های جلب مشتری در طراحی سایت تجارت الکترونیک

برای طراحی منحصر به فرد سایت تجارت الکترونیک در راستای جلب توجه مشتری روش های خاصی وجود دارد. عمده ترین گزینه جهت جلب توجه مشتری, موضوع وب سایت است تا بر اساس آن بتوان روش مناسب برای طراحی سایت را در پیش گرفت. عمده عوامل پربازدید بودن یک سایت عبارتند از طراحی سایت با پس زمینه بزرگ, استفاده از تصاویر فروش به جای متن, استفاده از انیمیشن های متحرک, طرح بندی سایت و تقسیم محتوا در کارت های مجزا و … ولی کماکان رنگبندی وب سایت یکی از عمده ترین بخش ها در طراحی سایت محسوب می شود. “به دنیای اعجاب انگیز رنگ ها خوش آمدید ” برای اینکه هنوز هم پس از اینکه چندین هزار رنگبندی مختلف در طراحی سایت ها دیده ایم گاهی به ترکیبی از رنگ های محدود بر می خوریم که حسی نو و بکر با خود به همراه دارد. در واقع هر رنگ در کنار رنگی دیگر هویتی جدید می گیرد و با بکار برده شدن در طراحی سایت تجارت الکترونیک نشان دهنده هویت آن سایت خواهد بود .

اهمیت ظاهر در طراحی سایت

ظاهر یک سایت دارای درجه اهمیت بالایی می باشد چون کاربر با مشاهده ظاهر سایت تصمیم می گیرد در آن سایت بماند یا خارج شود. طراحی سایت اصولی می تواند القا کننده حس اعتماد به مشتری باشد. تحقیقات حاکی از آن است که طی یک ثانیه اول مشاهده یک وب سایت, حتی قبل از خواندن یک کلمه از محتوای آن, نظر ما درخصوص کیفیت و قابل اعتماد بودن یک مطلب در ذهنمان شکل می گیرد.



:: برچسب‌ها: تجارت الکترونیک , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین گرفتن مجوز برای آن الزامی می باشد. در گذشته افراد از لحاظ امنیت به طراحی سایت فروشگاهی نمی توانستند اطمینان کنند که علت آن این بود که می ترسیدند اطلاعات بانکی آن ها در اختیار افراد نادرست قرار بگیرد بنابراین مراجعه به این سایت ها کمتر انجام می شد. ولی امروزه مراجعه به این سایت ها خیلی بیشتر می باشد زیرا این سایت ها با داشتن مجوز توانسته اند اطمینان افراد را نسبت به خوب جلب کرده و به موفقیت دست پیدا کنند.

نکات مربوط به نماد اعتماد الکترونیکی یا ای نماد

در اصل برای طراحی سایت فروشگاهی لازم است که مورد تایید قرار گرفته و دارای مجوز باشد. نماد اعتماد الکترونیکی یا ای نماد یک اعتبار و مجوز است که از طریق مرکز توسعه تجارت الکترونیکی داده می شود. داشتن این نماد سبب می شود که افراد راحتتر به فروشگاه های دارای مجوز اعتماد نمایند. بدین ترتیب مشتریان فروشگاه افزایش پیدا می کند. سایتی که دارای این نماد است چون توسط یک مرکز معتبر مورد تایید قرار گرفته است و اگر احیانا مشکلی ایجاد شود پیگیری آن بسیار راحتتر است.

اکنون نماد ها به دو صورت می باشند در نوع اول که شامل نماد داثم یک ستاره است چون این نماد یک نماد دائمی است باید فروشگاه شما از بسیاری لحاظ بررسی شود تا بتواند مجوز بگیرد.

نوع دیگر نماد دائم دو ستاره است که تنها تفاوت این نماد با نماد دائم یک ستاره این است که باید وبسایت فروشگاه شما مجوز گواهی امنیت ssl را دارا باشد.

بنابراین پس از انجام مراحل اولیه طراحی سایت فروشگاهی باید به فکر کسب این نماد باشید. با مراجعه به سایت نماد اعتماد و ثبت نام در آن می توانید اقدامات لازم را انجام دهید. با داشتن این نماد اعتماد مردم نسبت به کسب و کار های اینترنتی افزایش پیدا می کند و برای خرید اینترنتی تمایل بیشتری پیدا می کنند.



:: برچسب‌ها: مجوز , نماد اعتماد الکترونیک , ای نماد , طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای یک فروشگاه مبلمان خانگی و اداری طراحی سایت مبلمان خانگی و اداری بسیار مفید و لازم می باشد. یکی از علت های آن این است که امروزه بسیاری از خرید ها از طریق سایت فروشگاه های مختلف انجام می شود و این برای فروشگاه مبلمان خانگی و اداری نیز صدق می کند. علت دیگر این است که از طریق طراحی سایت مبلمان خانگی و اداری تمامی اجناس فروشگاه حتی آن هایی که در انبار نگهداری می شوند در معرض بازدید قرار می گیرند.

مواردی که در طراحی سایت مبلمان خانگی و اداری باید در نظر گرفت:

علاوه بر این که در  این مورد باید طراحی سایت دارای خاصیت ریسپانسیو باشد و اگر سازگار با موبایل نیز باشد بسیار عالی است، اصول سئو در طراحی سایت رعایت شود، امکان ثبت نام و پرداخت اینترنتی و خرید آنلاین امکان پذیر باشد، قسمت محصولات و بخش نظر سنجی برای هر محصول مشخص باشد، معرفی فروشگاه و نحوه تماس با فروشگاه معلوم باشد، مقالات با کلمات کلیدی مناسب و بخش اخبار موجود باشد، سایت دارای سرعت بالا باشد، نمایندگی ها مشخص باشد، مهم ترین مسئله این است که گرافیک خوبی برای طراحی سایت مبلمان خانگی و اداری در نظر گرفت. در اصل گرافیک و قالب طراحی سایت مبلمان خانگی و اداری باید جذاب باشد یعنی انواع مدل های مختلف مبلمان و توضیحات لازم مربوط به آن و رنگ آن ها مشخص باشد، چیدمان های مختلف مبلمان همراه با زاویه های مختلف مشخص باشد تا ایده خوبی برای بازدید کنندگان فراهم کند. هم چنین طرح، جنس و رنگ پارچه های مبلی نیز مشخص باشد.

در طراحی سایت مبلمان خانگی و اداری باید این نکته را در نظر گرفت که سایت به طور مرتب بروزرسانی شود تا حرفی برای گفتن داشته باشد. دسته بندی مناسب برای محصولات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و بدین ترتیب در وقت بازدیدکنندگان صرفه جویی می شود. سایت مبلمان خانگی و  اداری باید از پشتیبانی خوبی بهره مند باشد و این یک اصل مهم پس از طراحی سایت می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت مبلمان , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت یکی از شغل هایی است که از طریق آن می توان به درآمد مناسبی دست یافت. البته لازمه آن این است که نکاتی را برای به دست آوردن قله های موفقیت در طراحی وب سایت و کسب در آمد بهتر در آن در نظر بگیریم.

نکات لازم برای به دست آوردن درآمد خوب در طراحی سایت

اولین نکته این است که پس از به دست آوردن یک مقدار آشنایی تجربی حتما به صورت تخصصی به آموزش این حرفه بپردازید. به دست آوردن این تخصص از طریق دیدن فیلم های آموزشی یا گذراندن کلاس های آموزشی و یا از طریق مطالعه کتاب ها و مقالات امکان پذیر می باشد. پس از آن که تخصص لازم را به دست آوردید سعی داشته باشید که ابتدا طراحی سایت را با درآمد متوسط و کیفیت خوب انجام دهید بدین طریق می توانید مشتری های زیادی به دست آورید. هر نمونه کاری که انجام می دهید نشان دهنده ی توانایی شما در طراحی وب سایت می باشد و در اصل شما با آن ها به دیگران معرفی می شوید و اگر مشتریان رضایت را در نمونه کار های شما به دست آورند حتما طراحی وب سایت خود را به شما می سپارند و کم کم درآمد شما افزایش پیدا می کند.

علاوه بر طراحی سایت از طریق نوشتن مقالات برای سایت نیز می توانید درآمد داشته باشید. نکته مهم این است در هنگام نگارش مطالب باید نوآوری داشته باشید و از به کار بردن مطالب تکراری و یا کپی شده از سایت های دیگر خودداری نمایید. برای نگارش بهتر است ابتدا موضوع را تعیین کنید سپس در رابطه با موضوع مطالعه کنید و بعد شروع به نگارش در رابطه با موضوع مورد نظر بپردازید.

مطالعه مقالات موجود در شبکه های اجتماعی برای به دست آوردن توانمندی و درآمد بیشتر

برای اینکه توانمندی خود را در نوشتن بالا ببرید می توانید از مقالات موجود در شبکه های اجتماعی ایده بگیرید تا از این طریق اطلاعات و درآمد خود را افزایش دهید. هم چنین از مقالات موجود در سایت های دیگر نیز برای به دست آوردن ایده ای ناب دیدن نمایید.



:: برچسب‌ها: درآمد , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای بسیاری از سایت های خرده فروشی، ایجاد تغییرات در وب سایت های خرده فروشی اجتناب ناپذیر است. فشار های رقابتی، تحولات اجتماعی و فناوری های کامپیوتری و اینترنتی جدید، نیاز به تغییرات را برای انطباق روش کاری سایت های خرده فروشی برای تعامل با مشتریان الزامی کرده است. در برخی موارد سایت های خرده فروشی، نیاز به اتخاذ روش هایی کاملا جدید جهت تعامل با مشتریان خود دارند. در نتیجه ایجاد این تغییرات، ممکن است تغییرات مداوم وب سایت منجر به راه اندازی مجدد یک وب سایت خرده فروشی گردد و این تغییر می تواند تبدیل یه فرایند هایی رادیکال یا انقلابی گردد که هزینه های زیادی را در بر خواهد داشت.

با توجه به اهمیت طراحی سایت برای مبادلات و بازاریابی، درک چگونگی تاثیر تغییرات وب سایت ها بر رفتار مصرف کنندگان مهم است. ایجاد تغییر به عنوان یک فعل، اشاره به روند ایجاد تغییرات از حالتی به حالت دیگر دارد، اما به عنوان یک اسم تغییر اشاره به محصولی جدید، ناشی از فرآیند ایجاد تفاوت و تغییر دارد. تمایز بین تغییر به عنوان یک فرایند و تغییر به عنوان یک نتیجه از مباحث قابل بحث در علم روانشناسی و علوم بازاریابی است. به عنوان مثال، تغییر می توان شامل تحول در طول زمان، از یک حالت خوب به حالتی بهتر در ساختاری پایدار تعریف شود. و یا تغییر می تواند شامل پیشرفت از حالتی ساکن و قدیمی به حالتی جدید، پویا و تکمیل شده باشد. برای بسیاری از زمینه های بازاریابی (از جمله تغییرات وب سایت های خرده فروشی)، مصرف کنندگان قشر هدف برای انجام تغییرات هستند. واکنش مصرف کنندگان نسبت به تغییرات در طراحی سایت، مخصوصا وب سایت های خرده فروشی قابل توجه است. نتایج یک آزمایش آنلاین نشان داد که پاسخ های قابل توجهی نسبت به نوع تغییرات، در میان کاربران وجود دارد و اثرات منفی تغییرات بیش از اثرات مثبت آن بوده است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , مجوز , نماد اعتماد الکترونیک , ای نماد , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ایجاد اعتماد به فروشگاه های آنلاین یک چالش اساسی برای فروشندگان آنلاین است و اعتماد به سایت های فروش آنلاین به عنوان یک عامل مهم در خرید آنلاین در نظر گرفته می شود، به ویژه هنگامی که با فروشندگان نا آشنایی و یا با وب سایت های تازه تاسیس سر و کار داریم. برای چنین فروشندگان، وب سایت، ابزار اصلی ارزیابی مصرف کنندگان آنلاین است. در نتیجه، ویژگی های طراحی سایت نقش زیادی در ایجاد اعتماد بازی می کند. امروزه استراتژی های مختلفی از طرف وب سایت های فروش آنلاین برای ایجاد اعتماد میان مصرف کنندگان و خریداران آنلاین پیاده شده است اما، مکانیسم های ایجاد اطمینان در چنین محیط هایی که به واسطه کامپیوتر ساخته شده است هنوز مشخص نشده است. لذا با توجه به علوم مشخص شده روانشناسی، بررسی جنبه های عاطفی و شناختی از ویژگی های طراحی سایت می تواند نقش مهمی در توسعه اعتماد به خرید آنلاین بازی کنند. وجود استراتژی ها و چارچوب هایی برای  طراحی عاطفی وب سایت ها، مخصوصا بر اساس نظرات آقای نورمن، می تواند منجر به ایجاد مدلی مفهومی از  ویژگی های وب سایت شود.

بر اساس نظریه هایی در زمینه تعامل انسان، کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی و با استفاده از آزمایش هایی که بر روی یک سری از وب سایت های فرضی انجام شده است مشخص شده است که وجود ویژگی های بصری لطیف در وب سایت های فروش آنلاین می تواند تاثیر بیشتری بر اعتماد مشتریان و سهولت استفاده آن ها داشته باشد. هم چنین مشخص شد که هر دو عامل جذابیت و سهولت استفاده، در توسعه اعتماد خریداران آنلاین مخصوصا در میان مشتریان مرد، موثر بوده است. وجود عامل جذابیت بصری بر خلاف انتظارات در میان مشتریان زن نتوانسته است، زنان را جهت خرید از وب سایت های فروش آنلاین ترغیب نماید.



:: برچسب‌ها: اعتماد , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , طراحی عاطفی وب سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

انسان به طور تجربی اصل زیبایی شناسی از وحدت در تنوع را تجربه می کند. طراحی سایت در وحدت و تنوع از طریق چهار عامل طراحی تبعیت می کنند:

1-  متقارن بودن

2- رنگارنگ بودن

3- یکپارچگی ( وحدت )

4- تنوع.

هر دو عامل وحدت و تنوع تاثیر مثبتی بر روی حس زیبایی شناختی دارند و به تقویت آن کمک می کنند.

وب سایت هایی موفق هستند که به طور همزمان بیشترین وحدت (به عنوان مثال: تقارن) و تنوع (به عنوان مثال: رنگارنگ بودن) را برای تحریک حس زیبایی شناختی طراحی سایت ارائه نمایند.

آیا وحدت و تنوع می توانند به درک زیبایی از وب سایت ها کمک نمایند؟

در تحقیقات اجتماعی انجام شده، در ابتدا دو مجموعه از صفحات وب متفاوت در سبک و طرح و محتوا طراحی شد و به طور کلی و به طور مستقل در هر دو عامل وحدت و تنوع از طریق طراحی های متفاوت در وب سایت ها اعمال شد. همچنین تقارن (برای وحدت) و عدم تشابه عناصر و رنگارنگ بودن (برای تنوع) در آن ها اعمال شد. پرسشنامه هایی بین افراد شرکت کننده در آزمایشات بر اساس نظرات روانشناسان و طراحان وب سایت تنظیم و ارائه و توزیع شد. نتایج تحقیقات نشان داد که تنها مجموعه ای که بر اساس تقارن و رنگارنگ بودن طراحی شده بود، تاثیر گذاری مثبتی حس زیبایی شناختی افراد داشته است. با توجه به نتایج حاصل از نظر سنجی ها مشخص شد که  بیشتر کردن وحدت و تنوع بطور همزمان منجر به تعادل مطلوب در حس زیبایی شناختی افراد شده است.



:: برچسب‌ها: وحدت و تنوع , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

این روز ها مرورگر Google Chrome محبوبیت فراوانی در میان کاربران اینترنتی کسب کرده است. این مرورگر به دلیل استفاده آسان و کاربر پسند بودن نیازمند برخورداری از افزونه های متنوع و کاربردی است. بسیاری از افزونه های مرورگر Firefox در Google Chrome قابل نصب و اجرا هستند. این افزونه ها ایزار هایی مهم برای طراحی سایت به شمار می آیند. در این بخش به اختصار به معرفی برخی از افزونه های پرکاربرد برای مرورگر Google Chrome پرداخته می شود.

افزونه های Google Chrome برای طراحی سایت

افزونه های Google Chrome در طراحی سایت از تنوع بسیار  بالایی برخوردار هستند. یکی از مهم ترین افزونه ها برای این مرورگر افزونه BuiltWith Technology Profiler است. این افزونه به طراح اجازه می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند تمامی مشخصات سایت طراحی شده را به صورت پروفایل مشاهده کند. این اطلاعات شامل سیستم مدیریت محتوای سایت (CMS)، ویجت ها، ابزار های آنالیز و آمارگیری سایت و فریم ورک مورد استفاده در سایت مورد نظر می شود. ابزار دیگری که در مرورگر Google Chrome بسیار پرکاربرد است، MeasureIt نام دارد که برای اندازه گیری مورد استفاده قرار می گیرد. با نصب این افزونه در مرورگر، می توان تمامی عناصر موجود در سایت را از نظر طولی و عرضی اندازه گیری کرد. پس از نصب افزونه، با یک کلیک بر روی لوگو، آیکون های سایت و غیره می توان به راحتی اندازه width و height را در سایت مورد نظر اندازه گیری نمود. از دیگر افزونه های مفید در مرورگر Google Chrome می توان به Validity اشاره کرد. این افزونه جهت اعتبار سنجی انواع کد ها در طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد. با نصب آن و کلیک بر روی آیکونی که در Address Bar صفحه وب سایت ظاهر می شود و با استفاده از کلید های Alt+ Shift+ V می توان تعداد خطا های موجود در سایت را در این آیکون مشاهده نمود.



:: برچسب‌ها: Google Chrome , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بسیاری از افراد خواستار طراحی سایت به همراه اپلیکیشن آن هستند و تصور می کنند که بین طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت تفاوتی وجود ندارد. حال آن که بین اپلیکیشن و طراحی سایت تفاوت هایی وجود دارد و حتی پس از طراحی سایت به صورت ریسپانسیو باز هم به طراحی اپلیکیشن نیاز است.

در اصل طراحی سایت برنامه ایست که دارای یک صفحه اصلی و تعدادی زیر صفحه است و اخبار و تصاویر و سایر موارد در آن به انتشار گذاشته می شود و محتوای آن برای ما و بازدید کنندگان سایت حائز اهمیت می باشد و از هزینه و زمان کمتری نسبت به طراحی اپلیکیشن برخوردار است.

اپلیکیشن نیز برنامه ایست تحت وب که به وسیله ی یک مرورگر حمایت می شود و به عنوان یک رابط به حساب می آید. اپلیکیشن برنامه ای مفید برای موبایل است و تمام ویژگی های یک مجموعه در آن مورد بررسی قرار می گیرد و عملکرد آن برای ما و بازدید کنندگان اپلیکیشن مهم می باشد و نسبت به طراحی سایت از هزینه و زمان بیشتری برخوردار است.

ویژگی های مهم که در طراحی اپلیکیشن باید در نظر گرفت چه مواردی است؟

در طراحی اپلیکیشن مهم ترین نکته این است که کار با آن برای کاربر ساده باشد. هم چنین یک اپلیکیشن مناسب باید به گونه ای باشد که اطلاعات کاملی را در رابطه با مجموعه در اختیار کاربر قرار می دهد تا کاربر به راحتی با مجموعه به طور کامل آشنا شود. طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که به راحتی و در کمترین زمان اطلاعات مفید را در اختیار کاربر قرار دهد. هم چنین اپلیکیشن باید در زیبایی بصری از جذابیت بالایی برخوردار باشد. طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که فضای کمی را در موبایل به خود اختصاص دهد. با استفاده و رعایت این نکات می توان در طراحی اپلیکیشن به موفقیت های زیادی دست یافت و کاربران زیادی را همراه نمود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در عصر حاضر، گسترش کسب و کار های اینترنتی صاحبان صنایع را به طراحی سایت صنعتی جهت حضور در بازار های رقابتی بین المللی و معرفی کالا ها و خدمات در سراسر جهان سوق می دهد، چرا که استفاده از این نوع طراحی سایت به طور قابل ملاحظه ای بازاریابی، معرفی کالا ها و جذب مشتریان و نیز ارتباط موثر با آنان را تحت شعاع قرار می دهد.

ویژگی های اصلی طراحی سایت صنعتی

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت صنعتی برای شرکت ها و کارخانجات سادگی و کاربرپسند بودن آن است. از آنجایی که صاحبان صنایع معمولاً با افرادی از کشور های مختلف سروکار دارند، این نوع طراحی سایت باید از چندین زبان پرکاربرد دنیا پشتیبانی کند. علاوه بر این، نحوه نگارش مطالب در این بخش بسیار حائز اهمیت است. از دیگر ویژگی های این نوع طراحی سایت می توان به تبدیل کسب و کار شرکت ها و کارخانجات به تجارتی مدرن و به روز و نیز معرفی آن ها در بازرار های بین المللی اشاره نمود.

مزایای طراحی سایت صنعتی

مهم ترین مزیت طراحی سایت صنعتی معرفی شرکت و کالا های و خدمات ارائه شده در آن به مخاطبان است. در طراحی این نوع وب سایت ها، رزومه کاری شرکت، خدمات آن و راه های برقراری تماس با شرکت به راحتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. مزیت دیگر طراحی سایت اختصاصی برای کارخانجات عدم محدودیت زمانی برای دسترسی مشتریان به اطلاعات آن است. بدین ترتیب، کاربران اینترنتی می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. علاوه بر موارد ذکر شده، صاحبان صنایع با طراحی سایت صنعتی اختصاصی و ارائه کاتالوگ محصولات به راحتی قادر خواهند بود کالا های تولیدی کارخانه را به صورت آنلاین به فروش برسانند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت صنعتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

(Content Management System) یا cms در زمینه های مختلف از جمله شرکتی و سازمانی و آموزشی مورد استفاده می باشد که صفحات وب سایت های مختلف را تولید، ویرایش و حذف می نماید. و برای ایجاد انواع سایت های مختلف آموزشی، سازمانی، ادارات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. توسط CMS اختصاصی شما می توانید هر دسترسی و امکاناتی در طراحی سایت خود ایجاد نمائید زیرا در این نوع طراحی سایت کلا از اساس کدنویسی می شود و در توسعه و بهره گیری از امکانات محدودیتی وجود ندارد.

تفاوت CMS های رایگان و CMS های اختصاصی

ما دو نوع cms داریم. نوع اول آن رایگان و Open Source است و معروف ترین آن ها شامل جوملا و وردپرس است. جوملا و وردپرس هر کدام مزایای خاص خود را دارند که می توان به اختصار به موارد زیر اشاره کرد:
جوملا: جوملا برای طراحی سایت هایی مناسب است که با محوریت محتوا هستند چون توانایی زیادی در مدیریت محتوا دارد. مورد دوم و حائز اهمیت در جوملا کاربر پسند بودن آن است. اما معایب آن هم شامل امنیت پائین، استفاده سخت برای کاربر و توانائی پائین سئو می باشد.
ورد پرس: در ورد پرس شما می توانید از قابلیت استفاده از چند نویسنده و کاربر پسند بودن و قابلیت سئوی بالا را نام ببرید. معایب آن هم امنیت پائین و ناسازگاری با پلاگین های قدیمی می باشد.
یک cms اختصاصی نتیجه خلاقیت کدنویسان می باشد که تبدیل به یک کد شده است. هدف و مسیر توسعه این نوع cms را فقط کارفرما و کدنویس می توانند مشخص کنند. در صورتی که به عنوان یک کاربر که یک نسخه از آن را تهیه کرده اید توانایی تأثیرگذاری در مسیر توسعه کدنویسی را ندارید.
مهم ترین ویژگی یک cms اختصاصی در طراحی سایت امنیت بالا و نفوذ ناپذیری آن می باشد و دیگر ویزگی های آن به شرح زیر است:
• مدیریت محتوا
• صفحه کاربران
• گزارش عملکرد شرکت
• گزارش عملکرد کارکنان و بخش ها
• تبادل پیام بین اعضا و صفحات کاربری
• تغییر وضعیت نمایش منو ها
• نظر سنجي
• نمودار ارزیابی عملکرد
• ایجاد انواع فرم
• سیستم دریافت و پرداخت و تحلیل مالی
• مدیریت فروشگاه و انبارداری



:: برچسب‌ها: cms+طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت حرفه ای قدم اول برای توسعه کسب و کار در فضای اینترنتی می باشد. بنابراین توجه به ویژگی طراحی سایت حرفه ای برای پیشبرد اهدافتان در عرصه بین المللی نیاز به این دارد که ابتدا دریچه ورود به این دنیا را گشوده باشید و آن چیزی نیست جز یک سایت حرفه ای و این می تواند سکوی پرش شما به سوی دستیابی به مشتریانتان باشد.

ویژگی طراحی سایت حرفه ای

برای طراحی سایت حرفه ای بر حسب نیاز شما و تحلیل رفتار مشتریان شما اصولی رعایت می گردد تا بتواند یک سایت گویا، جذاب، بروز و با کیفیت، بر اساس استاندارد سئو و پاسخگوی نیاز مشتریان شما باشد.
ویژگی طراحی سایت حرفه ای بر اساس هدف مشتری از طراحی سایت برنامه ریزی می گردد. بسیاری از سایت های طراحی شده دارای ویژگی های اختصاصی و منحصر بفرد برحسب نیاز کارفرما می باشند، ولی برخی از ویژگی ها معمولا در اکثر سایت ها مشخص و یکسان می باشند.
• ظاهر و گرافیک
• تصاویر
• کاربر پسند بودن
• سازگاری با تمامی مرورگر ها
• مدیریت کاربردی
• امکان گسترش منو ها
• وجود گالری تصاویر
• بخش نظرات و نظرسنجی
• باشگاه مشتریان
• دریافت گزارش عملکرد
• پنل ایمیل و پیامک
• لود شدن سریع صفحات
• داشتن نقشه گوگل
• منطبق بودن بر استانداردهای سئو
• خبرنامه
• پروفایل کاربر و نماینگی
• امنیت بالا و ……
شرکت “های وبکس” با کمک از متخصص ترین کدنویسان ایرانی و خارجی در زمینه طراحی سایت حرفه ای به شما کمک خواهند کرد تا با بهره گیری از اصول استاندارد و به روز طراحی سایت و بهره گیری از ویژگی طراحی سایت حرفه ای بتوانید کسب و کار خود را در فضای مجازی گسترش داده و بتوانید پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشید. مشتریان شما باید با مشاهده سایت شما در نگاه اول متوجه خدمات شما باشند و بتوانند بدون نیاز به آموزش به سادگی از سایت شما استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

چرا فروش اینترنتی برای کسب و کار شما ضروری است؟ شما به یک سایت فروشگاهی نیاز دارید تا در عصری که تکنولوژی پیشرفت کرده بتوانید برای فروش اینترنتی و معرفی و تبلیغ و یا فروش کالاها و خدمات در کسب و کار خودتان در اینترنت مورد توجه مشتریان قرار بگیرید. ابتدا برای شما در مورد سایت فروشگاهی و پارامترهای مهم یک سایت فروشگاهی و دلایل تمایز قایل شدن بین یک سایت معمولی و یک سایت فروشگاهی صحبت خواهیم کرد.
هر شخصی یا هر کسب و کاری از کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کوچکترین کسب و کارها برای فروش اینترنتی و تبلیغات اینترنتی نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارد و می تواند از این طریق کار خود را گسترش دهند. نمونه های جالبی وجود دارد که ابتدا کار خود را به صورت فروش اینترنتی شروع کرده اند و بعد از دستیابی به موفقیت کسب و کار خود را گسترش داده اند و این پیشرفت را فقط و فقط مدیون تبلیغات اینترنتی و فروش اینترنتی هستند.
وب سایت هایی مانند Amazon و Ebay را می توان به عنوان موفق ترین وب سایت های فروش اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی مطرح کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی حتی در ایران افراد قبل از رفتن به مغازه برای استعلام قیمت و مقایسه کیفیت به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین مراجعه می کنند تا با فکری بازتر بتوانند خرید خود را انجام دهند.

پارامترهای ضروری در طراحی سایت فروشگاهی به منظور سهولت در فروش اینترنتی

• دسته بندی محصولات بر اساس اصول حرفه ای و شناخت نیاز مشتریان.
• فیلترهای جستجوی سریع و دقیق
• تهیه محتوا جهت جذب مشتریان و افزایش سود مالی
• پنل مدیریتی برای کنترل بخش فروش و مالی
• افزودن پنل مشتریان و باشگاه مشتریان
• پرسش و پاسخ مشتریان و نظرسنجی کیفی
• طراحی چند زبانه سایت فروشگاهی
• پنل اس ام اس برای تبلیغات و درگاه بانکی برای پرداخت آن لاین

شرکت “hiwebex” با داشتن کارشناسان و مشاوران حرفه ای تجربه ای فراوان در طراحی سایت فروشگاهی, تجزیه و تحلیل فروش اینتنرنتی و حتی نگهداری و بروز رسانی این دسته از وب سایت ها دارد.



:: برچسب‌ها: فروش اینترنتی , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

مشکلات مشتریان وقتی شروع می شود که طراح سایت کار را به اتمام می رساند. شاید بتوان به اطمینان گفت 40 درصد مشتریان که قبلا طراحی سایت انجام داده اند به دلایل مختلف به آنچه می خواستند نرسیده اند. بسیاری از این مشکلات با اندکی لحاظ کردن سلیقه و دقت هیچوقت پیش نمی آیند اما برخی از مشکلات بنیادی هستند و نیاز به طراحی مجدد سایت دارد.

در طراحی سایت به چه مواردی باید توجه شود

طراحی سایت یک کدنویسی کامل و پیچیده است که در آن باید از علم رنگ ها و قرارگیری المانها در کنار هم و علم روانشناسی کاربران و علوم مدیریت باید بهره گرفت. بنابراین اگر مشتری موقع سفارش سایت نمی داند چه چیزی می خواهد یا اگر طراح فکر می کند حرف مشتری را متوجه نمی شود به احتمال زیاد مشکلات زیادی در مسیر این پروژه به وجود خواهد آمد.

پروسه طراحی سایت hiwebex  برای جلوگییری از بروز مشکلات احتمالی

کارشناسان طراحی سایت شرکت ” hiwebex “با کمک کارشناسان تدوین استراتژی این مشکلات را برطرف کرده اند.

  • ابتدا سوالاتی از مشتری پرسیده می شود تا دقیقا جهت دهی فکری ایشان مشخص گردد
  • از ایشان خواسته می شود تا نمونه سایتهای محبوب خود را معرفی و بیان کنند چه چیزی را در آن سایتها دوست دارند و چه بخش هایی مورد استقبال شان نبوده است.
  • همزمان با تحلیل رقبا و پیشنهاد یک پلن اولیه تهیه می گردد
  • از مشتری خواسته می شود طرح اولیه را با دقت هر چه بیشتر چک کرده و مواردی که لازم است کم و زیاد شود اعلام نمایند.
  • در آخر طرح اولیه نهایی می شود و سپس کدنویسی آغاز می شود.
  • بعد از نهایی سازی کد نویسی مشتری با سایت نهایی شده را با طرح تائید شده مقایسه می کند در صورتی که مشکلی مطرح بود اعلام می نمایند در غیر اینصورت ادامه کار پیش می رود.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1396 | نظرات ()