نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی و انجام اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان ، امری است که می بایست توسط صاحبان آموزشگاه های زبان و همچنین طراحان سایت های آموزشگاه های زبان مورد توجه قرار گیرد. اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان، مانند اقدامات لازم قبل از طراحی سایت سایر اصناف، شامل موارد متعددی می شود که در ادامه به بیان برخی از این اقدامات می پردازیم.

برخی اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان

  • جذب مدرس مجرب و کارآزموده : از مهم ترین خصوصیات یک آموزشگاه زبان که می تواند منجر به موفقیت آن آموزشگاه زبان گردد، مدرسین زبان آن آموزشگاه زبان می باشند. زیرا مدرسین زبان، دانش و همچنین آوازه آنها، روش های تدریس این مدرسین و همچنین نحوه اداره کلاس از جانب این مدرسین، در میزان جذب زبان آموزان به آموزشگاه زبان مورد نظر بسیار مهم می باشد. بنابراین از مهم ترین و اولین اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان، جذب مدرسین زبان مجرب در رشته های مختلف می باشد.
  • استفاده از متدهای آموزشی موفق: از مهم ترین اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان، استفاده و به کارگیری متدهای آموزشی موفق می باشد که در سایر آموزشگاه ها و مراکز آموزشی استفاده شده و با اقبال عمومی مواجه شده اند. چگونگی به کارگیری متدهای آموزشی، منجر به موفقیت هر چه بیشتر آموزشگاه های زبان و استقبال بیشتر زبان آموزان از این آموزشگاه ها می گردد.
  • انتخاب موقعیت مکانی مناسب : از دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان، انتخاب موقعیت مکانی مناسب برای آموزشگاه مورد نظر می باشد. موقعیت مکانی آموزشگاه زبان به لحاظ دسترسی و نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی می تواند در جذب مشتریان و زبان آموزان بیشتر به مؤسسه مورد نظر، بسیار مؤثر واقع شوند. پس از انتخاب موقعیت مکانی مناسب، صاحبان آموزشگاه های زبان می توانند نسبت به انتشار آدرس آموزشگاه زبان از طریق سایت مؤسسه آموزش زبان، نسبت به معرفی هر چه بهتر آن اقدام نمایند.

دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان

  • برندسازی : از دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان، برندسازی آموزشگاه زبان مربوطه می باشد. برندسازی مؤسسه آموزش زبان، خود پروسه ایست که شامل مراحل مختلفی بوده و می بایست توسط افراد خبره در این امر انجام شود. پس از برندسازی، صاحبان آموزشگاه های زبان می توانند با خیالی آسوده نسبت به طراحی و راه اندازی سایت آموزشگاه خود اقدام نموده و بدین ترتیب در جهت افزایش بازدید از سایت مورد نظر، گامی مؤثر بر می دارند.
  • رقابت با سایر آموزشگاه های زبان : در طراحی و راه اندازی سایت های متعلق به آموزشگاه های زبان، همواره صاحبان مؤسسات آموزش زبان و طراحان سایت های زبان می بایست به رقبای خود در این زمینه توجه نموده و از طریق رصد نمودن عملکرد رقبای خود و بررسی خدماتی که سایر مؤسسات از طریق سایت خود به زبان آموزان و کاربران اینترنت ارائه می نمایند، اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان را انجام داده و بتوانند در عملکرد خود موفق ظاهر شوند.

متن قبل: طراحی سایت آموزشگاه زبان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت آموزشگاه زبان ، از پیچیدگی ها و ظرافت های زیادی برخوردار می باشد. در طراحی سایت آموزشگاه زبان ، با توجه به اهمیت بحث آموزش و نقش روش های آموزشی و محیط آموزش بر زبان آموزان، می بایست صاحبان آموزشگاه های زبان و همچنین طراحان سایت های آموزش زبان، با در نظر گرفتن تمامی عوامل و بررسی همه نکات، نسبت به طراحی و راه اندازی سایت مؤسسه آموزش زبان اقدام نمایند. در ادامه به بیان برخی نکات که پیاده سازی آنها در امر طراحی سایت آموزشگاه زبان بسیار مهم بوده و می بایست مورد توجه طراحان سایت های آموزش زبان قرار گیرد، می پردازیم.

نکاتی در خصوص چگونگی طراحی سایت آموزشگاه زبان

  • معرفی کامل زبان هایی که در آموزشگاه مزبور تدریس می شوند : از موارد مهمی که در طراحی سایت آموزشگاه زبان می بایست الزاما مد نظر طراحان سایت های متعلق به آموزشگاه های زبان قرار گیرد، عبارت است از اعلام و معرفی زبان هایی که در آموزشگاه مورد نظر، امکان تدریس آنها وجود دارد. زبان هایی که در آموزشگاه های زبان تدریس می گردند، می توانند شامل موارد متعددی باشند که از جمله مشهورترین این زبان ها می توان به زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان فرانسه، زبان اسپانیولی، زبان عربی و سایر زبان های زنده و پرطرفدار دنیا اشاره نمود.
  • معرفی خدمات ارائه شده در آموزشگاه زبان : از دیگر مواردی که صاحبان آموزشگاه های زبان و همچنین طراحان سایت های آموزشگاه های زبان الزاما می بایست در طراحی سایت آموزشگاه زبان مد نظر قرار دهند، معرفی کامل امکانات آموزشگاه زبان مزبور از طریق سایت مؤسسه می باشد. این امکانات می تواند شامل امکانات کمک آموزشی باشد که در مؤسسات آموزش زبان به منظور افزایش کارایی و بازده روش های آموزشی، استفاده و پیاده سازی می گردند.

دیگر موارد مهم در خصوص طراحی سایت آموزشگاه زبان

  • شرح متدهای آموزش : از موارد مهمی که در طراحی سایت آموزشگاه زبان می بایست حتما مورد توجه صاحبان آموزشگاه های زبان و نیز طراحان سایت های متعلق به مؤسسات آموزش زبان قرار گیرد، عبارت است از ارائه شرح مختصری از متدهای آموزش زبان که در مؤسسه مزبور برای زبان آموزان پیاده سازی می گردد. این امر می تواند به کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های آموزشگاه های زبان کمک نماید که با آگاهی و بینش عمیق تری نسبت به مراجعه به آموزشگاه های زبان و ثبت نام در آموزشگاه های مورد نظر خود اقدام نمایند.
  • برگزاری آزمون های زبان : امروزه با توجه به افزایش روند اخذ مدارک زبان در میان قشر آکادمیک و همچنین افراد علاقمند به مهاجرت به کشورهای دیگر، برگزاری آزمون های زبان مانند آزمون تافل، آزمون آیتلس، آزمون تولیمو، آزمون FCE و سایر آزمون های زبان، از امکانات مهمی است که می بایست از طریق سایت های متعلق به مؤسسات آموزش زبان در اختیار بازدیدکنندگان و اعضای این سایت ها قرار گیرد. برگزاری این آزمون ها و اعلام شرایط برگزاری آنها از طریق طراحی سایت آموزشگاه زبان در جذب زبان آموزان به مؤسسه مورد نظر به منظور اخذ مدرک زبان و به صورت حضوری و یا مجازی، نقش پررنگی ایفا می نماید.

متن بعد: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آموزشگاه زبان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی، سیستمی کلیدی و مهم می باشد که می تواند نقش اساسی در افزایش بازدید از سایت صرافی ایفا نماید. از طریق سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی، خدمات و تسهیلاتی در اختیار بازدیدکنندگان و اعضای سایت صرافی قرار می گیرد که می تواند در جذب هر چه بیشتر مشتریان به صرافی مورد نظر مؤثر واقع شود. در ادامه به بیان برخی خدماتی که از طریق سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی به مشتریان ارائه می گردد، می پردازیم.

خدمات سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی

  • برگزاری کلاس های آنلاین در زمینه تبادل انواع ارز : از جمله خدماتی که سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی می تواند در اختیار مشتریان قرار دهد، عبارت از برگزاری کلاس های آنلاین در زمینه آشنایی با انواع ارز، نوسان نرخ ارز و طلا و همچنین آموزش چگونگی خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشد. با توجه به افزایش گرایش مردم به سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال، آموزش در زمینه خرید و فروش این ارزها و همچنین انتخاب زمان مناسب برای تبادل، امر بسیار مهمی است که صاحبان سایت های صرافی می بایست مد نظر قرار دهند.
  • اهداء جایزه به مشتریان وفادار : از دیگر خدماتی که سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی می تواند مورد توجه قرار دهد تا از آن طریق به جذب مشتریان بیشتر به سایت صرافی منجر گردد، اهداء جوایزی به مشتریان دائمی سایت های صرافی می باشد. نحوه انتخاب این جواءز، خود از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این جوائز می تواند به صورت انواع سکه طلا شامل ربع سکه، نیم سکه یا تمام سکه بوده و با توجه به میزان خرید و تبادل این مشتریان از طریق سایت صرافی، به آنها اهداء گردد.

نقش و اهمیت سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی

  • ایجاد فضای دوستانه میان صاحبان صرافی ها و مشتریان : از جمله کارکردهای سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی می توان به ایجاد فضای دوستانه میان صاحبان صرافی ها و مشتریان سایت های صرافی اشاره نمود. این فضای دوستانه و صمیمیت ایجاد شده، موجب اعتمادسازی شده و همچنین در جذب هر چه بیشتر مشتریان به سایت صرافی مؤثر می باشد.
  • ایجاد ارتباط میان مشتریان صرافی : از دیگر کارکردهای سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی، ایجاد شبکه ای ارتباطی میان مشتریان است که این شبکه می تواند منجر به تبادل اطلاعات میان مشتریان و آگاهی هر چه بیشتر آنها نسبت به خدمات قابل ارائه از سوی سایت صرافی مورد نظر گردد. همچنین شبکه ارتباطی ایجاد شده، می تواند در زمینه  ترغیب مشتریان به خرید و فروش بیشتر، مؤثر واقع گردد.

در این مقاله به بررسی سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت صرافی پرداخته و نیز بیان نمودیم که صرافی ها از طریق سیستم باشگاه مشتریان می توانند خدمات گسترده ای به مشتریان خود و اعضای سایت صرافی ارائه نمایند. همچنین در ادامه، به بیان نقش و کارکرد سیستم باشگاه مشتریان در ایجاد رونق در کسب و کار صرافی و همچنین در افزایش بازدید از سایت صرافی پرداختیم و نکاتی را در این خصوص بیان نمودیم.

متن قبل: رنگ بندی در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

رنگ بندی در طراحی سایت صرافی بسیار مهم بوده و می تواند مانند تمامی سایت ها، بر افزایش بازدید از سایت های صرافی نیز تأثیر بسزایی داشته باشد. رنگ بندی در طراحی سایت صرافی می بایست به گونه ای توسط طراحان سایت های صرافی صورت پذیرد که چشم نواز بوده و بتواند به خوبی کیفیت گرافیکی عکس های به کار رفته در سایت صرافی را به نمایش بگذارد. در خصوص پیاده سازی رنگ بندی در طراحی سایت صرافی نکات و موارد متعددی وجود دارند که که می بایست مد نظر طراحان سایت های صرافی قرار گیرند. در ادامه به بیان برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت صرافی

  • تناسب با سایت صرافی : از مواردی که در امر رنگ بندی در طراحی سایت صرافی می بایست مد نظر صاحبان و طراحان سایت های صرافی قرار گیرد، عبارت است از توجه به تناسب رنگ بندی اعمال شده در سایت صرافی با موضوع صرافی. بالطبع رنگ بندی اعمال شده در سایت صرافی می بایست با رنگ بندی اعمال شده در سایت فروشگاه لباس و یا رنگ بندی اعمال شده در سایت سایر اصناف متفاوت باشد.
  • انتخاب رنگ بندی های رسمی : در انتخاب و پیاده سازی رنگ بندی در طراحی سایت صرافی، طراحان می بایست توجه نمایند که از رنگ بندی های رسمی و سازمانی در سایت صرافی استفاده نمایند. رنگ بندی های سازمانی، رنگ بندی های رسمی می باشند که علاوه بر زیبایی و جاذبه های بصری، از جنبه رسمی بودن نیز برخوردار باشند. رنگ بندی های رسمی می توانند برای طراحی سایت های متعلق به شرکت ها، سازمان ها، بانک ها، صرافی ها و سایر مراکزی که به ارائه خدمات به طور رسمی به مشتریان می پردازند، مورد استفاده قرار گیرند.
  • تشابه با رنگ بندی دکوراسیون داخلی صرافی : رنگ بندی در طراحی سایت صرافی، اگر با دکوراسیون داخلی صرافی و رنگ بندی اعمال شده در فضای داخلی صرافی هماهنگی داشته باشد، می تواند به لحاظ بصری بر بازدیدکنندگان از سایت صرافی بهتر و عمیق تر اثر بگذارد. بنابراین پیش از تمرکز بر رنگ بندی در طراحی سایت صرافی، صاحبان صرافی ها می بایست در ابتدا بر رنگ بندی دکوراسیون داخلی صرافی خود تمرکز نمایند تا از طریق نمایش تصاویر آن در سایت صرافی، بتوانند هارمونی و تناسب بین رنگ بندی های اعمال شده در فضای داخل صرافی و همچنین رنگ بندی اعمال شده در سایت صرافی را در معرض دید کاربران اینترنمت قرا دهند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی رنگ بندی در طراحی سایت صرافی پرداخته و نکاتی در خصوص انتخاب رنگ بندی مناسب برای سایت صرافی را بیان نمودیم. همچنین بیان نمودیم که رنگ بندی سایت صرافی می بایست رنگ بندی رسمی بوده و در عین حال  به گونه ای در سایت صرافی پیاده سازی گردد که منجر به جلب نظر و توجه کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های صرافی گردد. امید است که موارد مطرح شده در این مقاله، بتواند در امر طراحی در خصوص سایت های صرافی مفید فایده شما همراهان گرامی قرار گیرد.

 

متن قبل: بلاگ در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بلاگ در طراحی سایت صرافی نقش بسزایی ایفا می نماید. زیرا از طریق بلاگ، امکان برقراری ارتباط  صرافی ها با کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های صرافی فراهم می گردد. همچنین بلاگ در طراحی سایت صرافی امکان تبادل اطلاعات میان مشتریان سایت های صرافی را فراهم نموده و صاحبان صرافی ها از طریق بلاگ قادر خواهند شد که از مشتریان خود بازخورد دریافت نمایند. همچنین امکان در منوی بلاگ می توان امکانات و زیر منوهای متعددی در نظر گرفت که هر یک از این امکانات می توانند به مشتریان سایت صرافی به شکلی ویژه خدمات رسانی نمایند. به منظور طراحی بلاگ در طراحی سایت صرافی، می بایست نکات متعددی مد نظر طراحان سایت های صرافی قرار گیرد که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص بلاگ در طراحی سایت صرافی

  • امکان گفتگو میان اعضای سایت : از نکاتی که در خصوص بلاگ در طراحی سایت صرافی مطرح می باشد، عبارت است از فراهم نمودن بستری برای گفتگو میان اعضای سایت صرافی. طراحان سایت های صرافی می بایست قسمتی از بلاگ را به چت میان اعضای سایت صرافی اختصاص دهند. بدین طریق، اعضای سایت می توانند از تجارب دیگر اعضای سایت در خصوص نرخ و چگونگی خرید و فروش انواع سکه و ارز، استفاده نمایند.
  • تبادل لینک های مفید میان کاربران : از دیگر امکاناتی که صاحبان صرافی ها و طراحان سایت های صرافی می توانند از طریق بلاگ در طراحی سایت صرافی در اختیار کاربران اینترنت، بازدیدکنندگان از سایت های صرافی و اعضای سایت صرافی قرار دهند، امکان تبادل لینک های مفید میان اعضای سایت می باشد. این لینک ها می تواند مربوط به سایت هایی باشند که نرخ لحظه ای طلا و انواع ارز را ارائه می نماید و کاربران می توانند با استفاده از این لینک ها و مراجعه به سایت های مربوطه، به اطلاعاتی مفید در خصوص بازار سکه و ارز دست پیدا نمایند.

دیگر نکات مهم در خصوص بلاگ در طراحی سایت صرافی

  • ارائه مطالب مفید در خصوص سکه و انواع ارز : مطالب بلاگ در طراحی سایت صرافی می بایست به گونه ای نگاشته شود که اطلاعاتی در خصوص سکه و ارز به کاربران اینترنت ارائه نموده و بتوانند با استفاده از این مطالب، دانش خود را در خصوص بازار سکه، انواع ارز و طلا بالا ببرند. همچنین مطالب می بایست به گونه ای نگاشته شود که افراد را علاقمند نموده و به منظور دنبال نمودن مطالب و اخبار ارائه شده در بلاگ، دائما از سایت صرافی بازدید نمایند.
  • معرفی انواع ارز : از دیگر خدماتی که از طریق بلاگ در طراحی سایت صرافی می توان به بازدیدکنندگان از سایت های صرافی ارائه نمود، معرفی انواع ارز و همچنین اعلام قیمت این ارزها و همچنین نوسان نرخ این ارزها می باشد.

متن قبل: امنیت در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

پیاده سازی امنیت در طراحی سایت صرافی جزء موارد بسیار مهم می باشد. سایت صرافی به دلیل ماهیت خدماتی که ارائه می نماید، می بایست بسیار ایمن بوده و طراحان سایت های صرافی می بایست به گونه ای کدنویسی این سایت ها را انجام دهند که احتمال نفوذ هکرها در این سایت ها به حداقل برسد. به منظور ایمن بودن سایت های صرافی و بالا بردن امنیت در طراحی سایت صرافی، می توان از CMS های اختصاصی به منظور کدنویسی آنها استفاده نمود. این امنیت، به دلیل اختصاصی بودن کدها می باشد و همچنین به دلیل اینکه دیگر برنامه نویسان، از زبان برنامه نویسی اعمال شده آگاهی ندارند، امکان جاسوسی از سایت صرافی طراحی شده، به حداقل می رسد. به منظور پیاده سازی امنیت در طراحی سایت صرافی، می بایست نکات متعددی مد نظر طراحان سایت های صرافی قرار گیرد که در ادامه به بیان برخی از آنها می پردازیم.

نکاتی در خصوص امنیت در طراحی سایت صرافی

  • دانش و تبحر تیم توسعه دهنده : به منظور برقراری امنیت در طراحی سایت صرافی، طراحان سایت های صرافی می بایست از CMS های اختصاصی استفاده نمایند. اما باید توجه داشت که صرفا اختصاصی بودن کدها، تضمین کننده امنیت سایت صرافی طراحی شده نمی باشد و علاوه بر آن، طراحان و توسعه دهندگان می بایست از دانش و تجربه کافی نیز در امر کدنویسی و همچنین توسعه دادن سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برخوردار باشند.
  • به روزرسانی : از دیگر نکاتی که در خصوص برقراری امنیت در طراحی سایت صرافی مطرح می باشد، به روزرسانی های مداوم سیستم مدیریت محتوا می باشد. این به روزرسانی ها می بایست حداقل ماهی یک بار صورت پذیرد تا امنیت کافی در این سیستم ها برقرار شده و سایت صرافی نیز از نفوذ هکرها مصون بماند.

دیگر موارد مهم در خصوص امنیت در طراحی سایت صرافی

  • افزونه های امنیتی : بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا، تعداد زیادی از افزونه های رایگان را در اختیار افراد قرار می دهند. همچنین برخی سایت ها، قالب ها و افزونه های قفل شکسته را منتشر می نمایند که استفاده از این قالب ها و افزونه های بی کیفیت در سایت صرافی، منجر به پایین آمدن امنیت سایت صرافی شده و طراحان سایت های صرافی، می بایست از استفاده از این قالب های آماده حذر نمایند تا منجر به بالا رفتن امنیت در طراحی سایت صرافی گردند.
  • دقت در انتخاب نام کاربری و کلمه عبور : از دیگر مواردی که در بالا بردن امنیت در طراحی سایت صرافی نقش بسزایی ایفا می نماید، چگونگی انتخاب نام کاربری و کلمه عبور می باشد. نام کاربری و رمز عبوری که طراحان سایت های صرافی برای ورود به بخش مدیریت برای خود انتخاب می نمایند، می بایست به گونه ای انتخاب شود که غیر قابل حدس بوده و خطری امنیت سایت صرافی را تهدید ننماید.

در این مقاله به بررسی امنیت در طراحی سایت صرافی پرداخته و بیان نمودیم که یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا که به منظور طراحی سایت های صرافی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، سیستم مدیریت محتوای اختصاصی می باشد. در ادامه نیز به بیان نکاتی در خصوص استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا به منظور طراحی سایت های صرافی پرداختیم. امید است که این مطالب بتواند شما عزیزان را در امر طراحی یاری نماید.

متن قبل: شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی و ارزیابی شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی و موفقیت آن نقش بسزایی ایفا می نماید. با توجه به گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی در میان مردم، کاربران اینترنت و بازدید کنندگان از سایت های صرافی،  نمی توان نقش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی و هموار نمودن مسیر رشد و ترقی صرافی ها را نادیده گرفت. داشتن صفحاتی در شبکه های اجتماعی، منجر به بیشتر دیده شدن صرافی مربوطه در فضای مجازی می گردد. در ادامه به بیان و بررسی نقش و تأثیر شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی می پردازیم.

نقش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی

  • معرفی خدمات صرافی مورد نظر : از مهم ترین کاربردهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی و همچنین از مهم ترین نقش هایی که شبکه های اجتماعی در طراحی سایت های متعلق به صرافی ها ایفا می نمایند، معرفی صرافی مورد نظر و همچنین معرفی خدمات مالی و ارزی است که این صرافی ها به مشتریان ارائه می نمایند.لینک صفحات صرافی در شبکه های اجتماعی، می بایست از طریق سایت صرافی مورد نظر در اختیار کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت صرافی قرار گیرد تا از این طریق، مردم به راحتی بتوانند از طریق تبلت، گوشی های هوشمند و سایر ابزارهای الکترونیکی، وارد اکانت خود در شبکه های اجتماعی شده و سپس به صفحه صرافی مزبور ورود پیدا نمایند.
  • عضو گیری و افزایش مشتریان : از دیگر کاربردهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی، می توان به این امر اشاره کرد که صاحبان صرافی ها می توانند از طریق ایجاد صفحاتی برای صرافی خود در شبکه های اجتماعی به عضوگیری در این شبکه ها پرداخته و از این طریق بتوانند بر تعداد بازدیدکنندگان از سایت صرافی و همچنین مشتریان خود در میان کاربران اینترنت و بازدید کنندگان از صفحات صرافی مورد نظر در شبکه های اجتماعی بیفزایند.

دیگر کاربردهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی

  • ارتباط با مردم در سایر نقاط جهان : از دیگر کاربردهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی این است که به دلیل ماهیت شبکه های اجتماعی که از طریق این شبکه ها امکان برقراری ارتباط با مردم در سرتاسر جهان فراهم می گردد، صرافی ها نیز با بهره جستن از شبکه های اجتماعی برای صرافی خود، خواهند توانست طیف وسیعی از کاربران اینترنت در سرتاسر دنیا را به بازدید از سایت صرافی خود ترغیب نموده و آنها را به مشتریان صرافی خود تبدیل نمایند.
  • آگاهی از سلیقه مشتریان در نقاط مختلف : از طریق شبکه های اجتماعی، مردم در سرتاسر نقاط جهان با یکدیگر پیوند می یابند و در خصوص جایگاه و چگونگی بازار انواع ارز و همچنین سکه های طلا با یکدیگر به گفتگو می پردازند. از دیگر کاربردهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت صرافی می توان به این نکته اشاره کرد که صاحبان صرافی ها می توانند گفتگوهای مردم در سرتاسر دنیا که در صفحات صرافی مورد نظر صورت می پذیرد را دنبال نموده و اطلاعاتی در خصوص نجوه سرمایه گذاری مردم سرتاسر دنیا در خصوص انواع ارز و سکه های طلا کسب نمایند.

متن قبل: زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

تمرکز بر یادگیری و به کارگیری زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی ، امری است که طراحان سایت های صرافی، از آن ناگزیر می باشند. زیرا استفاده از زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی منجر به تسهیل در فرایند برنامه نویسی برای کدنویس ها شده و می تواند امکاناتی نیز در اختیار آنها قرار دهد. از جمله زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی می توان به CMS های اختصاصی اشاره نمود. CMS ها، سیستم های مدیریت محتوا بوده که دارای امکانات بسیار زیادی بوده و کاربردهای بسیاری برای استفاده کنندگان دارا می باشند. نمونه هایی از CMS ها عبارتند از: سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سیستم مدیریت محتوای جوملا، سیستم مدیریت محتوای دروپال و سایر سیستم های مدیریت محتوا. اما در خصوص سایت صرافی، بهترین و مناسب ترین زبان برنامه نویسی، CMS اختصاصی می باشد که به دلیل امنیت بالای این روش، می توان آن را نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی، ارجح دانست. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص CMSها که از جمله زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی محسوب می گردند، می پردازیم.

ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا

  • قابلیت توسعه به کمک افزونه ها : CMSها که از زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی محسوب می گردند، قابلیت توسعه یافتن به کمک افزونه ها را داشته و کدنویس های این سیستم ها می توانند بدون تغییر در کدنویسی فایل هسته، قابلیت ها و امکانات زیادی به این سیستم ها اضافه نمایند.
  • بخش مدیریت قابل توسعه : زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی که شامل CMSها می باشند، دارای مدیریت از پیش آماده هستند که امکان ایجاد، ویرایش و حذف بخش های متفاوتی از سیستم را برای استفاده کنندگان از سیستم فراهم می نماید.
  • امنیت CMSها : سیستم های مدیریت محتوا، بسته به نوع کدنویسی که در هسته مرکزی و اولیه آن به کار بسته شده باشد، دارای امنیت می باشند. اما CMS های اختصاصی، با توجه به جهت دار بودن کدنویسی به کار رفته در آن و با توجه به تبحر برنامه نویسان در کدنویسی سایت صرافی، می تواند از امنیت بالاتری برخوردار باشد.

در این مقاله در خصوص زبان های برنامه نویسی پرکاربرد در طراحی سایت صرافی مطالبی ارائه شد که از بهترین این زبان های برنامه نویسی، می توان به سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی یا CMS های اختصاصی اشاره نمود. همچنین در ادامه به بیان برخی ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا اشاره نمودیم.

 

متن قبل: بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی ، CMS اختصاصی می باشد. CMSها سیستم های مدیریت محتوا می باشند که سیستم هایی تحت وب بوده و به منظور تولید، ویرایش نمودن و همچنین به منظور حذف صفحات وب استفاده شده و همچنین می توان از آنها در تولید انواع وب سایت ها استفاده نمود. به دلیل اینکه سیستم های مدیریت محتوا از پایه برنامه نویسی می شوند، کدنویس های این سیستم ها می توانند همه نوع امکاناتی را در طراحی این سیستم ها لحاظ نموده و در واقع هیچ محدودیتی به لحاظ پیاده سازی و استفاده از امکانات، در این سیستم ها وجود ندارد. بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی ، CMS اختصاصی می باشد که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی دارند، می توان با قاطعیت بیان نمود که بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی ، CMS ای می باشد که به طور اختصاصی برای سایت صرافی کدنویسی شده باشد. در ادامه به بیان برخی ویژگی های سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی که بهترین CMS ها در طراحی سایت صرافی می باشند، می پردازیم.

مزایای استفاده از CMS های اختصاصی

  • پشتیبانی بهتر و ارائه خدمات به شکلی مطلوب تر : از مزایای سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی که در حقیت بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی محسوب می گردند، می توان به پشتیبانی بهتر این سیستم ها و همچنین ارائه خدمات به شکلی مطلوب تر نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا اشاره نمود.
  • کارایی بهتر و عملکردی مناسب تر : سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی چون به منظور خاصی مانند صرافی، نوشته شده و توسعه داده می شوند، کارایی بهتری در حوزه صرافی داشته و نیز می توانند به گونه ای نوشته شوند که عملکرد مناسب تری در قیاس با سایر سیستم های مدیریت محتوا داشته باشند. به طور مثال، ویژگی ای که در میان بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی به وجود دارد امنیت بالا و سادگی آن در امکانات فراوان آن است.
  • مدیریت چندگانه نرم افزارها در یک پنل : از دیگر کاربردهای بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی که همان CMSهای اختصاصی می باشند، امکان مدیریت چندگانه نرم افزارها در یک پنل مدیریتی می باشد که این امکان، امر طراحی را برای طراحان سایت های صرافی تسهیل می نماید و نیز امکانات ویژه ای برای آنها فراهم می آورد.

معایب استفاده از CMS های اختصاصی

  • امکانات کمتر : CMSهای اختصاصی که از بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی محسوب می گردند، به دلیل نوشته شدن و توسعه داده شدن به منظوری ویژه، امکانات کمتری در اختیار استفاده کنندگان قرار داده و نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا، کاربرد کمتری خواهند داشت. اما نمی بایست فراموش نمود که این سیستم ها در حوزه تخصصی خود، به بهترین شکل ممکن به ارائه خدمات می پردازند.
  • عدم امکان توسعه توسط دیگران : از معایب بزرگ سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی که جزء  بهترین CMS برای طراحی سایت صرافی می باشند، می توان به این امر اشاره نمود که امکان توسعه این سیستم های مدیریت محتوا توسط دیگر برنامه نویسان در آینده وجود نخواهد داشت و تنها برنامه نویسان خود این سیستم ها قادر به توسعه آن خواهند بود. بنابراین امکان استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا، بسیار محدود می باشد.

 

متن قبل: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی و توجه به چگونگی انجام و پیاده سازی این اقدامات، امری بسیار پر اهمیت می باشد که توسط صاحبان صرافی ها و طراحان سایت های صرافی می بایست مورد توجه قرار گیرد. زیرا پیش از طراحی، صراف ها در ابتدا می بایست امکاناتی را که می خواهند از طریق سایت صرافی در اختیار مشتریان خود قرار دهند، به دقت بررسی نموده و با در نظر گرفتن امکانات خود و انجام اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی، نسبت به ارائه خدمات به مشتریان صرافی خود اقدام نمایند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص انجام اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی می پردازیم.

نکاتی در خصوص اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی

  • مشاور اقتصادی : از مهم ترین مواردی که صرافان و طراحان سایت های صرافی می بایست پیش از راه اندازی سایت صرافی حتما مد نظر قرار دهند، استخدام و جذب مشاوران اقتصادی می باشد. اخبار و اطلاعاتی که در خصوص نوسانات نرخ طلا و ارز در سایت های صرافی به بازدیدکنندگان ارائه می گردد، می بایست مستدل بوده و به لحاظ اقتصادی، مورد تأیید اقتصاد دان ها باشد. بنابراین از مهم ترین اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی، مشاوره و هم اندیشی با اقتصاد دان ها و جذب مشاوران اقتصادی می باشد.
  • آشنایی با انواع ارز : از آنجایی که یکی از خدمات مهمی که در صرافی ها به مشتریان ارائه می گردد، خرید و فروش انواع ارز می باشد، بنابراین یکی از اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی این است که صراف ها پیش از راه اندازی سایت صرافی خود، در ابتدا اطلاعات جامع ، فنی و مستدل در خصوص انواع ارز کسب نمایند تا بتوانند این اطلاعات موثق را به بهترین شکل ممکن از طریق سایت صرافی در اختیار مشتریان قرار داده و به بهترین نحو ممکن به ارائه خدمات ارزی به مشتریان صرافی خود بپردازند.

دیگر موارد ضروری در خصوص اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی

  • براورد هزینه ها : از دیگر مواردی که صراف ها و طراحان سایت های صرافی می بایست در رأس اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی خود قرار دهند، برآورد هزینه های مربوط به طراحی و راه اندازی سایت صرافی، هزینه های مربوط به استخدام مشاور اقتصادی، هزینه های مربوط به تهیه سکه های طلا و همچنین تهیه انواع ارز و همچنین دیگر هزینه های مرتبط با صرافی و سایت آن و البته از مهم ترین اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی می باشد. این اقدام و براورد هزینه سبب می شود که صاحبان صرافی ها، در هنگام راه اندازی سایت خود، آمادگی لازم برای مدیریت کسب و کار خود را داشته باشند و بتوانند به راحتی از عهده هزینه ها بربیایند.
  • بازاریابی : از جمله اقدامات لازم قبل از طراحی سایت صرافی، بازاریابی برای صرافی مورد نظر می باشد. این امر سبب می شود که پیش از راه اندازی سایت، صرافی مورد نظر بازار خود را در میان مشتریان به خوبی پیدا کرده و پس از راه اندازی سایت صرافی، مشتریان از طریق سایت طراحی شده بتوانند به خرید و فروش انواع سکه و ارز بپردازند و دیگر در زمینه پیدا کردن صرافی مورد نظر خود، با سردرگمی مواجه نشوند. همچنین صرافی مورد نظر نیز پس از راه اندازی سایت خود، مشتریان خود را داشته و دغدغه بازاریابی نخواهد داشت.

 

متن قبل: اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی و توجه به اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی، از اقدامات مهمی است که صراف ها و طراحان سایت های صرافی می بایست در رأس امور خود قرار دهند. مرور و گام برداشتن در جهت رفع اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی، می تواند منجر به بهبود عملکرد صراف ها و طراحان سایت های صرافی شود. در خصوص اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی نکاتی وجود دارد که در ادامه به بیان و بررسی این نکات می پردازیم.

بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی

  • به روز نبودن نرخ ارز اعلام شده در سایت : از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی به روز نبودن سایت صرافی می باشد. به روز بودن مطالب سایت، از مشخصات تمامی سایت ها می باشد. اما سایت صرافی به دلیل موضوع ویژه ای که پوشش می دهد و آن همان تبادل انواع ارز و سکه طلا می باشد، می بایست دائما به روز رسانی شود تا کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت صرافی بتوانند با آگاهی از نوسانات موجود در نرخ ارز و سکه، اقدام به خرید و فروش این موارد نموده و مبادله ای هوشمندانه انجام دهند.
  • عدم پوشش ارزهای مختلف : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی عبارت است از عدم پوشش ارزهای مختلف. امروزه با توجه به تنوع موجود در بازار ارز و سکه، افراد با توجه به سلایق مختلف و همچنین شرایط متفاوتی که برای خرید و فروش هر نوع از انواع ارز وجود دارد، می توانند نسبت به تبادل ارز مورد نظر خود اقدام نمایند. بنابراین صرافی ها نیز می بایست طیف وسیعی از انواع ارز را پوشش دهند تا بتوانند مشتریان مختلف خود را راضی نگه دارند.
  • گرافیک نامناسب : به کار بستن و پیاده سازی گرافیک نامناسب در سایت صرافی، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی بوده و می بایست از سوی صاحبان سایت های صرافی و طراحان این سایت ها مد نظر قرار گیرد. جلوه های بصری مناسب و گرافیک قوی، می تواند در افزایش بازدید از سایت صرافی نقش بسزایی ایفا نماید.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی

  • عدم توجه به مقوله ارز دیجیتال : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی عبارت است از عدم توجه به مقوله ارز دیجیتال. امروزه با توجه به داغ بودن بازار ارز دیجیتال در میان مردم و تمایل به سرمایه گذاری بر این نوع ارز، صرافی ها می بایست در سایت خود به ارائه خدمات مربوط به ارز دیجیتال پرداخته و نمی بایست از این مقوله غفلت ورزند.
  • عدم ارائه لینک صفحات مجازی صرافی : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی عبارت است از عدم ارائه لینک صفحات متعلق به صرافی در شبکه های اجتماعی می باشد. زیرا امروزه بیشتر مردم جامعه از گوشی های هوشمند و انواع ابزار الکترونیکی استفاده می نمایند و همچنین بسیاری از مردم دارای صفحاتی در شبکه های اجتماعی می باشند. بنابراین صراف ها می توانند با ارائه لینک صفحات متعلق به صرافی خود در شبکه های اجتماعی از طریق سایت صرافی طراحی شده، نسبت به ترغیب کاربران به صرافی مورد نظر گامی مؤثر بردارند.

 

متن قبل: اپلیکیشن موبایل صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اپلیکیشن موبایل صرافی یکی از ابزارهایی است که می تواند مانند طراحی سایت صرافی بر رونق کسب و کار صرافی ها اثرگذار بوده و نقش مهمی در افزایش بازدید از سایت صرافی ایفا نماید. امروزه با توجه به افزایش روزافزون استفاده از گوشی های هوشمند و سایر ابزارهای الکترونیکی در میان مردم، طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی و همچنین طراحی سایت صرافی جزء ابزارهای ضروری در ایجاد تحولی اساسی در همه کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای مرتبط با سکه و ارز یا همان صرافی ها ایفا می نماید. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی و نقش آن در اتصال کاربران به سایت صرافی از طریق طراحی سایت صرافی می پردازیم.

نکاتی در خصوص اپلیکیشن موبایل صرافی

  • ارائه اطلاعات در خصوص نرخ حواله های ارزی : همان طور که در طراحی سایت صرافی صراف ها و طراحان سایت های صرافی می بایست به ارائه اطلاعاتی در خصوص نرخ حواله های ارزی از طریق طراحی سایت صرافی به بازدیدکنندگان از سایت صرافی و مشتریان خود نمایند، در طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی نیز این امر می بایست مد نظر طراحان اپلیکیشن قرار گرفته و به ارائه چنین اطلاعاتی به کاربران اینترنت بپردازند.
  • ارائه اطلاعات در خصوص نرخ سکه های طلا : از دیگر مواردی که در طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی می بایست مد نظر صرافان و همچنین طراحان اپلیکیشن قرار گیرد، ارائه اطلاعاتی در خصوص نرخ سکه های طلا و همچنین نوساناتی است که در بازار سکه و طلا رخ می دهد. همچنان که در طراحی سایت صرافی می بایست همواره مشتریان و کاربران اینترنت را از نوسانات قیمت سکه و ارز آگاه نمود، در اپلیکیشن موبایلی طراحی شده برای صرافی نیز می بایست به این نکته توجه نموده و مشتریان را از نوسان قیمت ها آگاه نمود.

دیگر موارد مهم در خصوص اپلیکیشن موبایل صرافی

  • بهره مندی از سیستم آلارم اتوماتیک به منظور هشدار برای نوسان در نرخ ها : یکی دیگر از امکاناتی که طراحان اپلیکیشن موبایل صرافی می بایست در اپلیکیشن صرافی لحاظ نمایند، سیستم آلارم اتوماتیک برای اطلاع رسانی نوسان در نرخ ارز می باشد. این امکان، برای کاربران بسیار مفید و کارامد بوده و به راحتی می توانند با شنیدن صدای آلارم، اخبار نوسان قیمت ارز و سکه را دنبال نمایند. این امکان، در طراحی سایت صرافی می تواند به شکلی دیگر پیاده سازی شده و صاحبان سایت های صرافی با ارسال ایمیل به اعضای سایت، آنها را نسبت به نوسانات رخ داده در زمینه قیمت ها آگاه نمایند.
  • امکان ارتباط با سایر کاربران : از جمله امکاناتی که هم در طراحی سایت صرافی و هم در طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی می بایست مد نظر صراف ها و طراحان قرار گیرد، عبارت است از امکان ارتباط با سایر مشتریان. این امکان، این فرصت را به بازدیدکنندگان از سایت صرافی می دهد که بتوانند از نظرات دیگر کاربران در خصوص صرافی مورد نظر مطلع شده و همچنین بتوانند با بهره گیری از دانش و تجربه دیگر کاربران اینترنت، نسبت به خرید و فروش سکه، طلا و ارز در زمان مناسب آن اقدام نمایند.

متن بعد: اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به منظور سئوی سایت رستوران می بایست بر نکات متعددی از جمله چگونگی طراحی سایت رستوران تمرکز نمود. سئوی سایت رستوران یا بالا بردن رتبه سایت رستوران در موتورهای جستجو، مانند سئوی سایر سایت ها از قواعد خاصی پیروی می نماید که در ادامه به بیان برخی اصول که در زمینه طراحی سایت رستوران به منظور افزایش رتبه سایت رستوران در موتورهای جستجو قابل پیاده سازی می باشند، اشاره می نماییم.

نکات طراحی سایت به منظور سئوی سایت رستوران

  • دقت در نگارش متون : در نگارش متونی که در طراحی سایت رستوران ها به کار برده می شوند، می بایست دقت کافی به کار برده شود زیرا اگر متون به لحاظ کیفی و محتوایی در سطح قابل قبول نباشند و نیز اگر مطالب، مرتبط با حوزه غذا و سلامت و بهداشت نباشند، نمی توانند در جلب نظر کاربران مؤثر واقع گردند.
  • بک لینک دادن به سایت های مرتبط و مشهور: نکته بسیار مهمی که در طراحی سایت رستوران می بایست مورد توجه طراحان سایت و صاحبان رستوران قرار گیرد، بک لینک دادن از سایت رستوران به سایت هایی است که حوزه کاری آنها نزدیک به حوزه غذا، سلامت و پزشکی باشد. زیرا بک لینک های غیر مرتبط، توسط موتورهای جستجو تشخیص داده شده و نتیجه خوبی در زمینه سئوی سایت رستوران به بار نمی آورد.
  • ارائه تصاویر حضور افراد مشهور در رستوران : یکی از استراتژی هایی که در زمینه سئوی سایت رستوران می تواند مؤثر واقع شود، دعوت از افراد مشهور به رستوران مربوطه و پذیرایی از آنها به صورت رایگان و سپس انتشار عکس های این چهره های مشهور از طریق طراحی سایت رستوران می باشد.
  • ارائه رایگان برخی غذاها : از دیگر مواردی که به منظور سئوی سایت رستوران می تواند توسط رستوران داران رعایت شود، ارائه برخی غذاها به صورت رایگان می باشد. به عنوان مثال، برخی رستوران ها در کنار غذا، یک پرس سوپ رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند. این امر می تواند منجر به جلب مشتری بیشتر به رستوران مربوطه شده و همچنین اعلام چنین امری از طریق طراحی سایت رستوران، می تواند در سئوی سایت رستوران مؤثر واقع گردد.

دیگر نکات مؤثر بر سئوی سایت رستوران

  • ارائه دستور پخت غذا ها در طراحی سایت : به منظور افزایش بازدید از سایت رستوران، یکی از استراتژی هایی که می توان در طراحی سایت رستوران پیاده سازی نمود، ارائه دستور پخت غذاهای مختلف در سایت رستوران می باشد.
  • معرفی شعب مختلف رستوران در سایت : شعب مختلف رستوران می بایست در سایت رستوران معرفی شوند تا افراد در نقاط مختلف کشور بتوانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه رستوران، تبدیل به مشتریان رستوران مربوطه شوند.
  • استفاده از بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی : چاپ آدرس سایت رستوران بر روی بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی و نصب این بنرها و بیلبوردها در اماکن پرتردد، می تواند منجر به افزایش بازدید مردم از سایت رستوران شده و در زمینه سئوی سایت رستوران، مؤثر واقع شود.

در این مقاله به بیان نکاتی در خصوص سئوی سایت رستوران و ارائه راهکارهایی در خصوص چگونگی طراحی سایت رستوران به منظور بالا بردن رتبه سایت رستوران در موتورهای جستجو پرداختیم.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در نظر گرفتن منوی باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی در فرایند طراحی سایت شیرینی پزی، امری ضروری است که طراحان سایت های شیرینی پزی ها و قنادی ها می بایست موارد و نکات متعددی را در این خصوص مد نظر قرار دهند. در ادامه به بیان برخی نکات که رعایت آنها در طراحی باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی، می تواند در موفقیت طراحی سایت شیرینی پزی مؤثر واقع شود، می پردازیم.

نکاتی در خصوص باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی

  • دریافت پیشنهاد انواع محصولات از مشتریان : از جمله امکاناتی که طراحان سایت های شیرینی پزی می توانند در طراحی سایت شیرینی پزی در قسمت باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی خود لحاظ نمایند، امکان ارائه پیشنهاد محصول از سوی مشتریان می باشد. در این حالت، مشتریان با ارائه پیشنهاد به سایت شیرینی پزی برای تولید محصولات، می توانند در تصمیم گیری های سایت شیرینی پزی مشارکت نموده و احساس نزدیکی بیشتری با صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها نمایند.
  • ارائه اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی و قنادی در طراحی سایت شیرینی پزی : از دیگر مواردی که طراحان سایت های شیرینی پزی می بایست در باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی و در طراحی سایت شیرینی پزی لحاظ نمایند، طراحی اپلیکیشن موبایل مخصوص سفارش شیرینی و کیک و ارائه لینک دانلود اپلیکیشن طراحی شده در باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی می باشد. بدین ترتیب مشتریان به راحتی می توانند سفارش خود را ثبت نموده و محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند.

دیگر موارد مطرح در خصوص باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی

  • تقدیر از مشتریان وفادار : از دیگر امکاناتی که صاحبان و طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی در باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی از طریق طراحی سایت شیرینی پزی می توانند به کاربران اینترنت و مشتریان ارائه نمایند، تقدیر از مشتریان وفادار می باشند. این تقدیر می تواند به شکل اهداء کارت تخفیف و یا سایر خدمات به این مشتریان صورت گیرد. تقدیر از مشتریان وفادار یا مشتریانی که به طور مستمر از شیرینی پزی و قنادی مربوطه خرید می نمایند، می تواند این مشتریان را نسبت به ادامه خرید از قنادی مربوطه تشویق نموده و در سایر کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های شیرینی پزی نیز ایجاد انگیزه نماید.
  • برگزاری قرعه کشی از طریق طراحی سایت شیرینی پزی : از دیگر امکاناتی که در طراحی سایت شیرینی پزی و از طریق باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی می توان در اختیار مشتریان قرار داد، برگزاری مراسم قرعه کشی در میان مشتریان به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در آنان به منظور خرید از سایت شیرینی پزی و قنادی مربوطه می باشد. برگزاری قرعه کشی می تواند در مشتریان سایت شیرینی پزی و قنادی ایجاد انگیزه و هیجان نموده و در جلب طیف وسیع تری از مشتریان به سایت مورد نظر، مؤثر واقع شود.

در این سایت به بررسی نکاتی در خصوص چگونگی طراحی سایت شیرینی پزی و چگونگی ارائه خدمات به مشتریان سایت های شیرینی پزی و قنادی از طریق باشگاه مشتریان سایت شیرینی پزی پرداخته و نکات و مواردی در این خصوص بیان نمودیم. امید است که این مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 

متن قبل: بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی یکی از منوهای بسیار مهم می باشد. زیرا از طریق بلاگ، امکان به اشتراک گذاری مطالب، عکس ها و ویدئوهای زیادی با کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های شیرینی پزی و قنادی فراهم می گردد. بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی می بایست امکاناتی در اختیار کاربران اینترنت و اعضای سایت های شیرینی پزی و قنادی قرار دهد که آنها را نسبت به مراجعه به سایت شیرینی پزی و همچنین سفارش شیرینی و کیک از شیرینی فروشی مزبور ترغیب نموده و منجر به پربازدیدتر شدن سایت شیرینی پزی و همچنین رونق کسب و کار شیرینی پزی ها و قنادی ها گردد. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص امکانات، مشخصات و چگونگی طراحی بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی می پردازیم.

نکاتی در خصوص بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی

  • محصولات مناسبتی : از مواردی که صاحبان و طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی می بایست در طراحی بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی می توانند در نظر گرفته و در طراحی خود پیاده سازی نمایند، توجه به محصولات مناسبتی می باشد. بدین طریق که از طریق بلاگ، شیرینی پزی ها می توانند با مراسم و مناسبت های موجود در نقاط مختلف کشور آشنا شده و به تناسب این مراسم و مناسبت های مختلف، شیرینی های متنوع تولید کرده و مجددا از طریق بلاگ، بازدیدکنندگان از سایت و مشتریان خود را از این محصولات مطلع نمایند.
  • بخش پرسش و پاسخ در بلاگ: از دیگر نکات مهم که می بایست در بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی مد نظر صاحبان و طراحان سایت شیرینی پزی قرار گیرد، در نظر گرفتن بخش پرسش و پاسخ در بلاگ می باشد. در بخش پرسش و پاسخ، مشتریان سایت شیرینی پزی و قنادی می توانند سؤالات خود را مطرح نمایند و پاسخ سؤال خود را نیز از طرف کارشناسان سایت شیرینی پزی دریافت نمایند.

دیگر نکات مهم در خصوص بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی

  • تجربه های شخصی : دادن این امکان به بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی که بتوانند از تجربه های شخحصی خود در خصوص تهیه کیک و شیرینی عکس و فیلم تهیه کرده و در بلاگ سایت شیرینی پزی آپلود نمایند، از امکانات مهم بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی محسوب می گردد. لحاظ نمودن این امکان در سایت شیرینی پزی، منجر به افزایش تعداد طرفداران و مشتریان سایت های شیرینی پزی و قنادی می گردد.
  • تم هفته : از دیگر مواردی که می تواند در سایت شیرینی پزی و در میان کاربران و بازدیدکنندگان ایجاد علاقه و هیجان نماید، انتخاب یک تم برای هر هفته و ارائه محصولات شیرینی پزی متناسب با همان تم در آن هفته می باشد. انتخاب تم هفته برای محصولات شیرینی پزی ها، از موارد خلاقانه و ابتکاری می باشد که برای مشتریان جذابیت زیادی داشته و می تواند کنجکاوی آنها را نیز برانگیخته نماید. صاحبان و طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی می بایست تم مورد نظر را از طریق بلاگ در طراحی سایت شیرینی پزی مطرح نمایند تا مشتریان بتوانند با آگاهی نسبت به تم هفته، نسبت به خرید محصولات ارائه شده اقدام نمایند.

متن قبل: رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی، امری است که می بایست بسیار مورد توجه طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی قرار گیرد. چگونگی رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی و توجه به ترکیب رنگ ها و همچنین نوع رنگ و کیفیت رنگ عکس های به کار رفته در سایت شیرینی پزی، به لحاظ بصری و روانی بر کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی و قنادی اثرگذار بوده و می تواند نقش بسزایی بر افزایش بازدید از سایت شیرینی پزی ایفا نماید. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی می پردازیم.

نکاتی در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی

  • توجه به تم سایت شیرینی پزی : از موارد مهم در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی، توجه به تم سایت شیرینی پزی می باشد. تم سایت شیرینی پزی می بایست به گونه ای توسط طراحان سایت های شیرینی پزی انتخاب و طراحی شود که با موضوع سایت که همان پخت و ارائه انواع شیرینیجات می باشد، تناسب داشته و همچنین در ترکیب با گرافیک اعمال شده در سایر قسمت های سایت، زیبا به نظر برسد.
  • توجه به ترکیب رنگ شیرینی ها و کیک ها : از دیگر موارد مهم که در رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی می بایست مورد توجه طراحان سایت های شیرینی پزی قرار گیرد، توجه به رنگ شیرینی ها، کیک ها و سایر محصولات ارائه شده در سایت شیرینی پزی می باشد. کیک ها و شیرینی جات هر اندازه هم که خوش طعم و لذیذ تهیه شده باشند، تا زمانی که از تزئین مناسب و همچنین رنگ بندی زیبا بهره نبرند، نمی توانند بازدیدکنندگان از سایت و کاربران اینرنت را نسبت به خرید این محصولات، مجاب نمایند. زیرا رنگ بندی محصولات شیرینی پزی، می تواند به گونه ای انجام شود که بسیار اشتها آور بوده و مخاطبین را جذب نماید.

دیگر نکات مهم در زمینه رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی

  • توجه به کیفیت ارائه عکس ها در سایت شیرینی پزی : از دیگر موارد مهم که در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی می بایست مد نظر طراحان سایت های شیرینی پزی قرار گیرد، توجه به کیفیت عکس های کیک ها و شیرینی ها در سایت شیرینی پزی می باشد. عکس این محصولات می بایست به گونه ای در سایت ارائه شود که از کیفیت کافی برخوردار بوده و بتواند ویژگی های محصولات را به بهترین نحو ممکن به کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی معرفی و ارائه نماید. همچنین عکس های ارائه شده در سایت شیرینی پزی می بایست دارای گرافیک قوی باشد، زیرا گرافیک ضعیف، منجر به نادیده گرفته شدن رنگ و زیبایی عکس محصولات می گردد.  
  • توجه به رنگ دکوراسیون داخلی شیرینی فروشی : از دیگر موارد مهم که در رنگ بندی در طراحی سایت شیرینی پزی می بایست مورد توجه صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها قرار گیرد، توجه به رنگ بندی دکوراسیون داخلی قنادی می باشد. زیرا عکس های مربوط به این دکوراسیون داخلی، در سایت شیرینی پزی و قنادی ارائه می گردد و به لحاظ بصری بر بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی اثرگذار خواهد بود.

متن قبل: ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی، مواردی منحصر به فرد بوده که الزاما در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی می بایست مد نظر طراحان و صاحبان سایت های شیرینی پزی و قنادی قرار گیرد. در فرایند پیاده سازی ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، طراحان می بایست نکاتی را مد نظر قرار دهند که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی

  • ارائه انواع شیرینی، کیک و دسر در سایت : از جمله ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی، علاوه بر ارائه انواع شیرینی و ارائه انواع کیک، ارائه انواع دسر در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی می باشد. دسرها پس از وعده های غذایی اصلی مصرف می شوند و نقش مهمی در هضم غذا ایفا می نمایند. بنابراین نمی بایست ارائه انواع دسر در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی مورد غفلت واقع شود.
  • ارائه عکس هایی از محیط داخل قنادی : از دیگر ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی عبارت است از ارائه عکس هایی از محیط داخل قنادی در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی. صاحبان قنادی ها می بایست دکوراسیون داخلی قنادی خود را به گونه ای انتخاب و تنظیم نمایند که با ارائه و انتشار عکس های محیط داخل قنادی از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، بتوانند کاربران را جذب زیبایی محیط داخلی قنادی خود نمایند.

دیگر موارد در خصوص ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی

  • ارائه بخش پرسش و پاسخ در سایت شیرینی پزی : از موارد بسیار مهم در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، در نظر گرفتن بخش پرسش و پاسخ در سایت شیرینی پزی و قنادی بوده و در حقیقت، این مورد، جزء ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی محسوب می گردد. در این بخش، بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی و قنادی و همچنین کاربران اینترنت قادر خواهند بود که سوالات خود را در زمینه پخت انواع شیرینیجات مطرح نموده و نظرات سایر کاربران بهره مند گردند.
  • در نظر گرفتن بخش تزئینات انواع شیرینی و کیک در سایت شیرینی پزی : یکی از شاخه های مهم و پرکاربرد در حوزه شیرینی پزی و قنادی، بحث تزئین کیک ها و شیرینی جات می باشد. صاحبان قنادی ها می توانند در زمینه تزئینات انواع کیک و شیرینی با ارائه نمونه های پرطرفدار خود از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، در جذب مشتری در این حوزه نیز گامی مؤثر بردارند. بنابراین تزئینات شیرینی ها و کیک ها در حقیقت جزء ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی می باشد که در بالا بردن بازدید از سایت بسیار مؤثر می باشد.

در این مقاله به بررسی برخی ویژگی ها و قابلیت های سایت شیرینی پزی و قنادی که در هنگام طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی می بایست مورد توجه صاحبان و طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی قرار گیرد، پرداختیم. امید است که این مطالب مورد توجه شما همراهان گرامی قرار گرفته باشد.

متن قبل: سئوی سایت شیرینی پزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت شیرینی پزی و تلاش در جهت رفع این اشتباهات از سوی صاحبان و طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی، منجر به بهبود خدمات ارائه شده به مشتریان و افزایش کارایی خدمات ارائه شده از سوی سایت شیرینی پزی به مشتریان می گردد. اشتباهات رایج در طراحی سایت شیرینی پزی شامل موارد متعددی می باشد که در ادامه به بیان برخی از این اشتباهات و موارد می پردازیم.

نکاتی در خصوص اشتباهات رایج در طراحی سایت شیرینی پزی

  • عدم ارائه تنوع در محصولات شیرینی پزی و قنادی : از اشتباهات رایج در طراحی سایت شیرینی پزی، عدم ارائه تنوع در محصولات شیرینی پزی می باشد. عدم ارائه تنوع، منجر به یکنواخت شدن محصولات و دلزدگی مشتریان شده و میزان بازدید از سایت شیرینی پزی مربوطه کاهش می یابد. همچنین ایجاد تنوع در تولید محصولات، منجر به جذب طیف وسیع تری از مردم و مخاطبین، به شیرینی پزی مربوطه می گردد.
  • عدم ارائه عکس های جذاب از محصولات : صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها می بایست در سایت شیرینی پزی و قنادی خود به ارائه عکس هایی جذاب و اشتها برانگیز از کیک ها، شیرینی ها و سایر محصولات تولید شده در شیرینی پزی خود نموده و بدین ترتیب در جهت تحریک اشتهای بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی گام بردارند. عدم ارائه عکس های متنوع و جذاب از محصولات شیرینی پزی در سایت شیرینی پزی، از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت شیرینی پزی بوده که صاحبان شیرینی پزی ها می بایست از آن اجتناب ورزند.

دیگر موارد مطرح در زمینه اشتباهات رایج در طراحی سایت شیرینی پزی

  • عدم انتشار لوگوی شیرینی پزی : لوگوی شیرینی پزی در حقیقت شناسنامه و هویت شیرینی پزی می باشد و صاحبان شیرینی پزی و همچنین طراحان سایت شیرینی پزی می بایست لوگوی طراحی شده را در سایت شیرینی پزی منتشر نموده و از این طریق در معرض دید کاربران و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی قرار دهند. عدم انتشار لوگوی شیرینی پزی در سایت شیرینی پزی، از اشتباهات رایج در طراحی سایت شیرینی پزی می باشد.
  • در نظر نگرفتن لینک نظرات مشتریان در سایت شیرینی پزی : از جمله مواردی که در سایت شیرینی پزی می بایست الزاما مورد توجه صاحبان شیرینی پزی و طراحان سایت شیرینی پزی قرار گیرد، ارائه لینک نظرات مشتریان در سایت شیرینی پزی می باشد. صاحبان سایت های شیرینی پزی با ارائه چنین لینکی و با دریافت بازخورد از مشتریان از طریق این لینک، می توانند در جهت ارتقاء کیفیت و ایجاد تنوع در خدمات ارائه شده، تلاش نمایند. بنابراین از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت شیرینی پزی، عدم توجه به نظرات مشتریان می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی برخی اشتباهات که در زمینه طراحی های مربوط به سایت های شیرینی پزی رخ می دهد و منجر به کاهش کارایی و همچنین کاهش بازدید از سایت شیرینی پزی می گردد، پرداختیم. توجه به این اشتباهات توسط صاحبان سایت های شیرینی پزی و تلاش در جهت رفع این اشتباهات، منجر به افزایش کارایی سایت شیرینی پزی و همچنین سودآوری هر چه بیشتر شیرینی پزی مزبور می گردد.

متن قبل: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

انجام اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی جزء ضروریات در امر طراحی و پیاده سازی سایت شیرینی پزی می باشد. زیرا پیش از انجام طراحی برای سایت های متعلق به شیرینی پزی ها، می بایست صاحبان شیرینی پزی ها و طراحان سایت های متعلق به شیرینی پزی ها، ابتدا همه جوانب را در نظر گرفته و با ارزیابی همه شرایط و انجام همه اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی ، با آگاهی و آمادگی کامل نسبت به راه اندازی سایت شیرینی پزی خود مبادرت ورزند. در ادامه به بیان برخی از اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی که می بایست الزاما مورد توجه طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی قرار گیرد، می پردازیم.

برخی اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی

  • انتخاب موقعیت مکانی مناسب : انتخاب موقعیت مکانی مناسب برای ارائه محصولات تولید شده در شیرینی پزی، از اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی محسوب می گردد. موقعیت مکانی ارائه و فروش محصولات می بایست به گونه ای باشد که برای مخاطبین و مشتریان به راحتی قابل دسترسی بوده و مشتریان با دیدن نشانی محل فروش محصولات که در سایت شیرینی پزی و قنادی منتشر می شود، بتوانند با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، به مکان های مورد نظر دست پیدا نمایند.
  • بررسی شیرینی های مختلف و همچنین شیرینی های محلی : از دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی عبارت است از بررسی انواع شیرینی ها و کیک های موجود در نقاط مختلف جهان و سعی در دستیابی به استراتژی هایی در خصوص محصولات شیرینی پزی مزبور. همچنین شیرینی ها و کیک های محلی نیز نمی بایست مورد غفلت واقع شوند.
  • توجه به رنگ بندی سایت شیرینی پزی : توجه به چگونگی رنگ بندی سایت شیرینی پزی، از دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی می باشد که صاحبان و طراحان سایت های شیرینی پزی نمی بایست نسبت به آن غفلت ورزند. رنگ بندی سایت شیرینی پزی، به لحاظ بصری و روانی، تأثیر زیادی بر بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی داشته و رنگ بندی مناسب و چشم نواز، می تواند منجر به افزایش باردید از سایت شیرینی پزی و همچنین افزایش مشتریان سایت شیرینی پزی گردد.

دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی

  • طراحی لوگوی مناسب و منحصر به فرد : از دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی عبارت است از طراحی لوگوی شیرینی پزی به نحوی منحصر به فرد و تأثیرگذار. لوگوی شیرینی پزی می تواند دائما در معرض دید بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی قرار گرفته و به تدریج، چشم کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی به لوگوی طراحی شده عادت کرده و لوگوی مربوطه، به لوگویی آشنا برای بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی تبدیل می گردد.
  • دعوت از دیزاینرهای حرفه ای به منظور تزئینات : از جمله مواردی که در زمینه شیرینی پزی و قنادی بسیار مهم بوده و صاحبان شیرینی پزی ها می بایست حتما مد نظر قرار دهند، نحوه دیزاین محصولات شیرینی پزی می باشد. زیرا نحوه دیزاین، می تواند بر مشتریان اثر گذاشته و مشتریان با پسندیدن دیزاین محصول، نسبت به خرید محصول اقدام نمایند. بنابراین از دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت شیرینی پزی، عبارت است از استخدام دیزاینرهای حرفه ای به منظور طراحی و ارائه هر چه بهتر محصولات شیرینی پزی.

متن قبل: بررسی طراحی سایت شیرینی پزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به منظور بررسی طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست موارد و نکات متعددی مد نظر مشتریان، طراحان و منتقدین سایت های متعلق به شیرینی پزی ها و قنادی ها قرار گیرد. بررسی طراحی سایت شیرینی پزی از منظر بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی با بررسی صورت گرفته از جانب طراحان دیگر سایت های شیرینی پزی بسیار متفاوت بوده و می بایست طراحان سایت های شیرینی پزی با دریافت بازخورد از هر دو دسته، نسبت به نقاط قوت و ضعف سایت شیرینی پزی خود آگاهی حاصل نموده و در جهت بهبود عملکرد خود و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان، گام بردارند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص بررسی طراحی سایت شیرینی پزی می پردازیم.

نکاتی در خصوص چگونگی بررسی طراحی سایت شیرینی پزی

  • بررسی ریسپانسیو بودن سایت شیرینی پزی : یکی از مواردی که در فرایند بررسی طراحی سایت شیرینی پزی می بایست مد نظر طراحان سایت های شیرینی پزی قرار گیرد، عبارت است بررسی ریسپانسیو بودن سایت مزبور. امروزه با توجه به افزایش انواع لوازم الکترونیکی شامل انواع لپ تاپ، تبلت، گوشی های هوشمند و سایر ابزارهای الکترونیکی در میان مردم، سایت های شیرینی پزی می بایست الزاما ریسپانسیو طراحی شوند تا در تمامی لوازم الکترونیکی قابل مشاهده بوده و مردم و استفاده کنندگان از این ابزارها، در مشاهده و استفاده از سایت شیرینی پزی با مشکل مواجه نگردند.
  • بررسی تنوع محصولات : در بررسی طراحی سایت شیرینی پزی، یکی از موارد مهمی که می بایست مورد بررسی قرار گیرد، تنوع محصولات ارائه شده می باشد. تنوع محصولات، موجب جلب نظر و سلیقه تعداد بیشتری از کاربران اینترنت و مخاطبین، به سایت شیرینی پزی مربوطه می گردد.
  • بررسی گرافیک به کار رفته در سایت شیرینی پزی : گرافیک اعمال شده در سایت شیرینی پزی می بایست به گونه ای باشد که تصاویر شیرینیجات و انواع محصولات دیگر مانند انواع شکلات، کیک ها، پاستیل ها، دسرها و سایر محصولات، به بهترین کیفیت به بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی ارائه شده و بتواند در جلب نظر، ذائقه و اشتهای آنها مؤثر واقع شود.

دیگر موارد مهم در فرایند بررسی طراحی سایت شیرینی پزی

  • توجه به چگونگی نحوه ارائه محصولات : محصولات تولید شده، هر اندازه که با کیفیت و مطلوب باشند، اما اگر به خوبی به مردم ارائه نشده و در معرض دید آنها قرار نگیرند، نمی توانند بازار خود را در میان مردم پیدا کرده و با استقبال مواجه گردند. بنابراین از مواردی که در بررسی طراحی سایت شیرینی پزی می بایست الزاما مورد توجه طراحان سایت های شیرینی پزی قرار گیرد، توجه به نحوه ارائه محصولات تولید شده به مشتریان می باشد.
  • توجه به شعب فروش محصولات : از دیگر موارد بسیار مهم در بررسی طراحی سایت شیرینی پزی، این است که شعب فروش محصولات سایت شیرینی پزی، به طور کامل در سایت شیرینی پزی ارائه شود. بدین طریق بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی و مشتریان، خواهند توانست با آگاهی نسبت به مراکز فروش محصولات ارائه شده در سایت، در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و همچنین در مراجعه حضوری برای خرید، سردرگم نخواهند شد.

در این مقاله به بررسی طراحی سایت شیرینی پزی از منظر طراحان سایت، منتقدین و مشتریان پرداختیم و نکاتی در خصوص چگونگی انجام این بررسی ها ارائه نمودیم. امید است که این مطالب، مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد.

متن قبل: نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی توسط طراحان سایت های فعال در حوزه شیرینی پزی و قنادی، می تواند در امر طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی بسیار مؤثر واقع شده و منجر به الهام گرفتن آنها از سایت های موفق در این حوزه گردد. هر یک از نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی به تکیه بر امکانات و نکات ویژه ای توانسته اند در امر طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی موفق ظاهر شوند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی که رعایت آنها در سایت های شیرینی پزی منجر به تبدیل شدن این سایت ها به نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی می گردد، خواهیم پرداخت.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی

mars

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی می باشد که موارد بسیاری را در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی این مجموعه می توان ملاحظه نمود. از جمله این موارد می توان به تولید و معرفی انواع شکلات ها در سایت این مجموعه اشاره نمود. تمامی این شکلات ها برندسازی شده اند و مجموعه آنها در کنار هم، برای بازدیدکنندگان از سایت مزبور بسیار خوشایند و جذاب می باشد. از دیگر مواردی که در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی این مجموعه اعمال شده و منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی شده است، بیان تلاش ها و ابتکاراتی است که کارکنان این مجموعه در مسیر کاری خود به خرج داده اند، مطالعه این مطالب و آگاهی نسبت به تلاش های پرسنل این مجموعه، می تواند برای بسیاری از بازدیدکنندگان از این سایت جالب توجه واقع شود.

mondelezinternational

این سایت از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی است که از جمله مواردی که طراحان این سایت در طراحی سایت این مجموعه لحاظ کرده اند، می توان به ارائه اخباری در حوزه شیرینی پزی و قنادی اشاره نمود. همچنین در این سایت بخشی در نظر گرفته شده که از طریق این بخش امکان اشتغال برای کارجویان فراهم می گردد. همچنین این سایت در فعالیت های اجتماعی مانند راه اندازی NGOها به منظور حمایت از کودکان و سایر مسائل اجتماعی، شرکت نموده است و همین امر منجر به موفقیت این سایت گشته است.

nestle

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی می باشد که از نکات برجسته ای که در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی این مجموعه به کار بسته شده است و منجر به موفقیت این مجموعه شده است، می توان به تلاش هایی در جهت غنی سازی غذاها به منظور بهبود زندگی کودکان اشاره نمود.

haribo

این سایت از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی بوده که در طراحی سایت این مجموعه، از گرافیک قوی و در عین حال جذاب برای معرفی و ارائه محصولات استفاده شده است. همچنین در این سایت، مراکز فروش محصولات به طور کامل به بازدیدکنندگان از سایت و کاربران اینترنت معرفی شده اند.

متن قبل: طراحی لوگوی شیرینی پزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی لوگوی شیرینی پزی مانند طراحی سایت شیرینی پزی، امر بسیار مهمی است که در ایجاد رونق در کسب و کار شیرینی پزی ها و قنادی ها نقش بسزایی ایفا می نماید. همانطور که در طراحی سایت شیرینی پزی طراحان سایت های شیرینی پزی می بایست خلاقیت به خرج دهند، در طراحی لوگوی شیرینی پزی نیز  طراحان می بایست خلاق بوده و سعی نمایند با تمرکز بر چگونگی طراحی لوگوی شیرینی پزی و نیز چگونگی ارائه آن از مجرای طراحی سایت شیرینی پزی به کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی، در جهت معرفی هر چه بهتر کسب و کار خود به مخاطبین و نیز معرفی خدمات قابل ارائه به مشتریان، گام های مؤثری بردارند.

نکاتی در خصوص طراحی لوگوی شیرینی پزی

  • گنجاندن مفهوم کیک و شیرینی در لوگوی مربوطه : طراحی لوگوی شیرینی پزی، می بایست به گونه ای انجام شود که به نوعی در بر دارنده مفهوم شیرینی و یا کیک بوده و بتواند این ذهنیت را نیز به بیننده القاء نماید. لوگوی طراحی شده، سپس می بایست از طریق طراحی سایت شیرینی پزی، در معرض دید بازدیدکنندگان از سایت و کاربران اینترنت قرار گیرد.
  • چاپ لوگوی مربوطه بر روی کیک ها و سایر محصولات : از ابتکاراتی که صاحبان شیرینی پزی ها می توانند به منظور شناساندن هر چه بهتر و بیشتر لوگوی خود به مخاطبین به کار بندند، عبارت است از چاپ لوگوی طراحی شده بر روی کیک ها و سایر محصولات تولید شده در شیرینی پزی مربوطه. همچنین می بایست محصولات مزین به لوگوی شیرینی پزی، از طریق طراحی سایت شیرینی پزی، در معرض دید بازدید کنندگان از سایت شیرینی پزی قرار گیرند. چاپ لوگوی شیرینی پزی بر روی محصولات و سپس نمایش این محصولات از طریق طراحی سایت شیرینی پزی، نسبت به زمانی که لوگو به تنهایی در سایت به نمایش در می آید، کارایی بیشتری داشته و مشتریان بیشتری را جذب سایت مربوطه خواهد نمود.

دیگر نکات مهم در خصوص طراحی لوگوی شیرینی پزی

  • چاپ لوگوی طراحی شده بر روی جعبه محصولات : از دیگر اقداماتی که پس از طراحی لوگوی شیرینی پزی صاحبان شیرینی پزی ها می توانند به منظور رونق دادن به کسب و کار خود انجام دهند، چاپ لوگوی طراحی شده بر روی جعبه شیرینی ها، شکلات ها، کیک ها و سایر محصولات تولید شده در شیرینی پزی مربوطه می باشد. جعبه های طراحی شده برای محصولات، پس از طراحی می بایست از طریق طراحی سایت شیرینی پزی به نمایش گذاشته شوند.
  • استفاده از لوگوی طراحی شده در شکل محصولات : صاحبان شیرینی پزی ها می توانند به منظور بهتر دیده شدن، پس از طراحی لوگوی شیرینی پزی، دست به اقدامی خلاقانه زده و اقدام به تولید شیرینی، شکلات، بیسکوییت، پاستیل، کیک و سایر محصولات، به شکل لوگوی طراحی شده نموده و سپس این محصولات را از طریق طراحی سایت شیرینی پزی در معرض دید مخاطبین قرار دهند. این امر به لحاظ بصری و روانی بر بسیاری از کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی تأثیرگذار بوده و مشتریان بیشتری را جذب محصولات شیرینی پزی مزبور می نماید.

متن قبل: برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی و سپس برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی، می تواند در امر موفقیت صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها در کسب و کارشان، نقش بسزایی ایفا نماید.  برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی امر بسیار مهمی است که به منظور حصول موفقیت در این امر، موارد متعددی می بایست در امر طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، مد نظر صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها و همچنین طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی قرار گیرد. در ادامه به بیان برخی اصول و نکاتی که توجه به آنها و پیاده سازی آنها در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، می تواند در خصوص برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی گامی مؤثر محسوب شود، اشاره می نماییم.

نکاتی در خصوص برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی

  • طراحی اشکال، جعبه ها و بسته بندی های منحصر به فرد برای محصولات : از موارد مهم در امر برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی، می توان به طراحی جعبه ها و بسته بندی های شرینی ها، شکلات ها و سایر محصولات و نمایش این موارد از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی اشاره نمود. همچنین می توان در شکل محصولات، تغییر ایجاد نمود. به عنوان مثال برخی کارخانه های تولید شیرینی و شکلات، اقدام به تولید پشمک به شکلی متفاوت نموده اند تا هم خوردن آن راحت تر باشد و هم این تنوع برای مشتریان جالب به نظر برسد.
  • توجه به چگونگی طراحی لوگوی شیرینی پزی و قنادی : چگونگی طراحی لوگوی شیرینی پزی و قنادی و چگونگی ارائه لوگوی طراحی شده از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، امری است که می بایست مورد توجه صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها و همچنین طراحان سایت های شیرینی پزی ها و قنادی ها قرار گیرد، زیرا این مسئله بر برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی تأثیر پررنگی دارد.

دیگر نکات مهم در خصوص برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی

  • تولید محصولات منحصر به فرد : از دیگر موارد بسیار مهم در برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی، تمرکز بر به کارگیری خلاقیت در تولید محصولات می باشد. به عنوان مثال، شیرینی پزی هایی که برای نخستین بار اقدام به تولید حلوا مخصوص مراسم ختم نمودند، توانستند با معرفی این حلوا از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی خود به مشتریان و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی و قنادی، توجه افراد زیادی را به محصول جدید جلب نموده و منجر به افزایش بازدید از سایت خود شدند.
  • طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی به روشی حرفه ای : از دیگر مواردی که صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها به منظور موفقیت در امر برندسازی سایت شیرینی پزی و قنادی می بایست در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی خود پیاده سازی نمایند، پیاده سازی نکات حرفه ای و مشاوره با افراد خبره در این زمینه در فرایند طراحی می باشد. این نکات حرفه ای می بایست به گونه ای پیاده سازی شوند که طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی را منحصر به فرد نموده و در حقیقت وجه تمایز آن سایت با سایر سایت های مشابه باشد.

 

متن قبل: بازاریابی سایت شیرینی پزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی از مجاری مختلفی از جمله از مجرای بهره جستن از طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی میسر می گردد. بازاریابی در تمامی کسب و کارها و مشاغل، یکی از ارکان اصلی مؤثر بر موفقیت آن حرفه و کسب و کار محسوب می گردد. به منظور بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی، صاحبان و طراحان سایت های شیرینی پزی و قنادی می بایست نسبت به امر طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی دقت زیادی به خرج داده و نکات زیادی را در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی خود لحاظ نمایند که در ادامه به بیان برخی از این نکات و موارد می پردازیم.

نکاتی در خصوص بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی

  • تولید محصولات مورد علاقه کودکان : از موارد مؤثر بر موفقیت در امر بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی، می توان به تولید محصولاتی اشاره نمود که به طور ویژه مورد علاقه کودکان می باشند. از جمله این موارد می توان به تولید انواع شکلات، انواع پاستیل و سایر محصولات مورد علاقه کودکان اشاره نمود. همچنین این محصولات می بایست در اشکال و رنگ های مختلف ارائه شوند تا بتوانند در جذب کودکان مؤثرتر واقع گردند. عکس محصولات و تنوع آنها می بایست از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی در معرض دید کاربران اینترنت قرار گیرد تا بتواند آنها را جذب سایت مربوطه نماید.
  • نوآوری در تولید محصولات : به کارگیری نوآوری و خلاقیت در طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، از دیگر مواردی است که منجر به موفقیت صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها در امر بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی می گردد. این نوآوری می تواند به صورت ایجاد تنوع در شکل و یا فرمول و ترکیبات محصولات سایت شیرینی پزی و قنادی و نمایش این تنوع از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی پیاده سازی گردد.

دیگر موارد مهم در خصوص بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی

  • تأمین شیرینی کافی شاپ های مطرح شهر : از موارد مهمی که صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها می توانند به منظور بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی انجام دهند، همکاری با کافی شاپ های مشهور در سطح شهر و تأمین کیک و شیرینی این کافی شاپ ها می باشد. همچنین این همکاری می بایست از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی به اطلاع بازدیدکنندگان از این سایت ها برسد. در این موارد، شیرینی پزی ها و قنادی ها می توانند با استفاده از خامه یا سایر مواد، لوگوی خود را بر روی کیک و شیرینی هایی که در اختیار این کافی شاپ ها قرار می دهند، طراحی کنند تا بدین طریق بتوانند خود را به مشتریان این کافی شاپ ها معرفی نمایند.
  • همکاری با تالارها : از دیگر اقداماتی که شیرینی پزی ها به منظور بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی می توانند انجام دهند، همکاری با تالارها می باشد. در تالارها عمدتا مراسم و جشن هایی برگزار می گردد که در این مراسم به منظور پذیرایی از مهمانان و مدعوین، از شیرینی و کیک استفاده می گردد. صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها می توانند به منظور بازاریابی سایت شیرینی پزی و قنادی خود، با برخی از تالارها همکاری نموده و همچنین این همکاری می بایست از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی، به اطلاع بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی و قنادی برسد.

متن قبل: اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی، مانند طراحی سایت شیرینی پزی، از حساسیت های ویژه ای برخوردار می باشد و به همان اندازه نیز در گسترش بازار و موفقیت کسب و کار صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها نقش ایفا می نماید. در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی نیز مانند طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست نکات ویژه ای مد نظر طراحان و صاحبان سایت های شیرینی پزی قرار گیرد که در ادامه به بیان برخی از این موارد و نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی

  • منوهای متنوع : همان طور که صاحبان شیرینی پزی ها و طراحان سایت های شیرینی پزی در طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست منوهای متنوع و گوناگونی در نظر بگیرند تا بتوانند خدماتی متنوع به مشتریان خود ارائه نمایند، در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی نیز می بایست منوهای گوناگونی در نظر گرفته شود تا مانند طراحی سایت شیرینی پزی، طراحی اپلیکیشن مربوطه نیز کارایی لازم را پیدا نماید. این خدمات می تواند شامل معرفی محصولات، پذیرش سفارش از مشتریان، مشاوره در خصوص محصولات موجود، قرارداد برای جشن ها و مراسم مختلف و سایر خدمات باشد.
  • کم حجم بودن : اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی که از طریق طراحی سایت شیرینی پزی ارائه می گردد، می بایست به گونه ای طراحی شود که کم حجم بوده و کاربران برای دانلود و نصب آن با مشکل مواجه نگشته و زمان زیادی صرف دانلود اپلیکیشن طراحی شده نکنند. کم حجم بودن اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی، همچنین منجر به این امر می گردد که هزینه ای که کاربران برای حجم اینترنت صرف می نمایند، کمتر شده و کاربران بتوانند در بحث هزینه اینترنت صرفه جویی نمایند.

دیگر موارد ضروری در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی

  • ارائه لینک دانلود از طریق فروشگاه های نرم افزاری : لینک دانلود اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی پس از طراحی، می بایست از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و همچنین از طریق فروشگاه های نرم افزاری مانند بازار، اپ استور، مایکت و سایر فروشگاه های نرم افزاری، در اختیار مخاطبین و استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند قرار گیرد. این فروشگاه های نرم افزاری بسیار پر مخاطب بوده و ارائه لینک دانلود اپلیکیشن طراحی شده از طریق این فروشگاه های نرم افزاری، منجر به بازدید و استفاده هر چه بیشتر صاحبان گوشی های هوشمند، از اپلیکیشن طراحی شده می گردد.
  • فهرست بندی اپلیکیشن مربوطه : در طراحی سایت شیرینی پزی، طراحان می بایست به ارائه فهرستی برای مطالب و خدمات ارائه شده در سایت شیرینی پزی بپردازند تا کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی، سردرگم نشده و در استفاده از سایت، با مشکل مواجه نگردند. در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی نیز مانند طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست طراحان اپلیکیشن مربوطه، از فهرست بندی خدمات و محصولات استفاده نمایند تا این امر موجب تسهیل در استفاده کاربران از خدمات اپلیکیشن مربوطه گردد.
  • ارائه فوت و فن هایی در زمینه شیرینی پزی : در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی نیز مانند طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست صاحبان شیرینی پزی ها و طراحان اپلیکیشن های شیرینی پزی، نکات و فوت و فن هایی در خصوص شیرینی پزی، به ویژه شیرینی پزی در خانه به مخاطبین ارائه نمایند تا از این طریق بتوانند بر تعداد طرفداران و استفاده کنندگان از اپلیکیشن طراحی شده بیفزایند.

 

متن قبل: طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی نمونه های موفق سایت سینمایی و الهام گرفتن از نحوه عملکرد آنها، می تواند در زمینه طراحی سایت سینمایی برای طراحان سایت های سینمایی بسیار راهگشا باشد. این نمونه های موفق می توانند از نمونه های  داخلی باشند و یا از نمونه های موفق در سطح جهان باشند که با بومی سازی و در نظر گرفتن فضای حاکم بر سینمای هر کشور، در طراحی سایت سینمایی آن کشور مورد استفاده طراحان سایت های سینمایی و سینماگران قرار گیرند. در ادامه به بررسی برخی از نمونه های موفق سایت سینمایی در سطح جهان و همچنین مواردی که در طراحی سایت آنها لحاظ شده است که منجر به موفقیت این سایت های سینمایی گشته است، می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق سایت سینمایی

imdb

این سایت یکی از نمونه های موفق سایت سینمایی و فیلم می باشد که از نکات برجسته و قابل توجهی که در این طراحی سایت سینمایی به کار گرفته شده، اعلام روز تولد ستارگان سینما و همچنین انتشار اخبار روز سینما می باشد. همچنین در طراحی سایت سینمایی این مجموعه که یکی از نمونه های موفق سایت سینمایی محسوب می گردد، یک جدول زمان بندی وجود دارد که در آن جدول، فیلم های در حال پخش و فیلم های آتی بیان شده اند و به اطلاع کاربران رسیده اند.

slashfilm

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق سایت سینمایی و فیلم می باشد که نکات متعددی در طراحی سایت سینمایی این مجموعه لحاظ شده است. از برجسته ترین نکات به کار رفته در طراحی سایت سینمایی این مجموعه، معرفی فیلم ها و ارائه مختصری از داستان این فیلم ها می باشد. همچنین در قسمت دیگری از این سایت، کامنت ها و نظر مخاطبین در خصوص فیلم ها ارائه شده است که می تواند برای دیگر کاربران و مخاطبین، جذاب بوده و نیز در انتخاب فیلم، آنها را راهنمایی نماید.

rogerebert

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق سایت سینمایی می باشد که نکات قابل توجهی در این طراحی سایت سینمایی از سوی طراحان لحاظ شده است. از جمله مواردی که در موفقیت این سایت و جذب مخاطبین بیشمار به این سایت سینمایی نقش داشته است، ارائه لینک مشاهده مصاحبه با ستارگان سینما می باشد. همچنین در این سایت، پروژه های سینمایی که در حال فیلمبرداری می باشند، معرفی می گردند. از دیگر مواردی که در طراحی سایت سینمایی این مجموعه لحاظ شده و منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق سایت سینمایی شده است، معرفی فستیوال ها و جشنواره های سینمایی و همچنین معرفی فیلم ها و بازیگرانی است که در این فستیوال ها موفق به دریافت جوائزی شده اند.

onlinemoviescinema

این سایت از دیگر نمونه های موفق سایت سینمایی می باشد که در طراحی آن نکاتی در خصوص ارائه فیلم به صورت رایگان به مشتریان، لحاظ شده است. علاوه بر امکان دانلود انواع فیلم های سینمایی و تلویزیونی از این سایت، کاربران همچنین می توانند در این سایت فیلم را با کیفیت های مختلفی به تماشا بنشینند. همچنین به منظور تماشای فیلم از طریق این سایت، کاربران نیاز به ثبت نام در این سایت سینمایی نداشته و می توانند به محض ورود به سایت، بدون هیچ پیش نیازی، اقدام به تماشای فیلم بنمایند.

متن قبل: سئوی سایت سینمایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

سئوی سایت سینمایی از مجاری مختلفی از جمله طراحی سایت سینمایی محقق می گردد. سئوی سایت سینمایی و بالا بردن رتبه سایت سینمایی در موتورهای جستجو، امری است که بر رونق یافتن کسب و کار سینماگران و افزایش علاقه کاربران به رفتن به سینما، نقش بسزایی ایفا می نماید. سئوی سایت سینمایی منجر به بیشتر دیده شدن فیلم های معرفی شده از طریق طراحی سایت سینمایی شده و در نتیجه افراد بیشتری برای تماشای فیلم های معرفی شده از طریق سایت سینمایی، به سینماها مراجعه می نمایند. در طراحی سایت سینمایی، موارد متعددی می بایست مورد توجه طراحان و صاحبان سایت های سینمایی و همچنین سینماداران قرار گیرد تا منجر به موفقیت در امر سئوی سایت سینمایی گردد. در ادامه به بیان نکاتی که پیاده سازی آنها در طراحی سایت سینمایی می تواند منجر به افزایش بازدید کاربران اینترنت از سایت سینمایی مربوطه گردد، می پردازیم.

چگونگی طراحی سایت سینمایی در راستای سئوی سایت سینمایی

  • معرفی پرفروش ترین فیلم ها در سایت سینمایی : یکی از مهم ترین اقداماتی که طراحان سایت های سینمایی در طراحی سایت سینمایی به منظور سئو نمودن سایت سینمایی می توانند انجام داده و پیاده سازی نمایند، ارائه آمار مربوط به میزان فروش فیلم های سینمایی در سایت سینمایی طراحی شده می باشد. این امر به میزان زیادی بر افزایش بازدید از سایت سینمایی مربوطه تأثیرگذار خواهد بود.
  • ارائه ویدئوهای مربوط به مصاحبه با ستارگان سینما : یکی از علل عمده ای که مخاطبان نسبت به تماشای یک فیلم سینمایی خاص از خود تمایل نشان می دهند، علاقه به یک یا چند سوپر استار سینما می باشد که در آن فیلم به نقش آفرینی می پردازد. بنابراین ترتیب دادن مصاحبه هایی با ستارگان سینما و ارائه بخشی از این ویدئوها یا تمام این ویدئوها از طریق طراحی سایت سینمایی، در سئوی سایت سینمایی نقش مهمی ایفا می نماید که این امر نمی بایست دور از نظر صاحبان سایت های سینمایی قرار گیرد.
  • در نظر گرفتن قسمت نقد و بررسی فیلم در سایت سینمایی : نقد و بررسی فیلم های سینمایی، شاخه ای از سینما است که هم در میان سینماگران، هم در میان منتقدان و هم در میان مخاطبین این فیلم های سینمایی طرفداران بیشماری داشته و بنابراین تخصیص بخشی از سایت سینمایی به نقد و بررسی فیلم های سینمایی، امری است که توجه به آن از سوی طراحان و صاحبان سایت های سینمایی در طراحی سایت سینمایی، می تواند در سئوی سایت سینمایی بسیار مؤثر واقع شده و رتبه سایت سینمایی را در موتورهای جستجو به شدت بالا ببرد.
  • قابلیت امتیاز دادن به فیلم ها توسط کاربران در سایت سینمایی : از دیگر مواردی که در طراحی سایت سینمایی می بایست لحاظ شود تا منجر به سئوی سایت سینمایی گردد، در نظر گرفتن قابلیت امتیازدهی به فیلم های در حال اکران از سوی مخاطبین سایت های سینمایی و علاقمندان به حوزه سینما می باشد. این امر منجر می شود که کاربران از نظریات سایر افراد نسبت به فیلم های در حال اکران مطلع شده و بهتر بتوانند در خصوص انتخاب فیلم برای تماشا در سینما تصمیم گیری نمایند.

در این مقاله به بررسی اصولی پرداختیم که به کار بستن آنها در طراحی سایت سینمایی، می تواند منجر به افزایش بازدید از این سایت ها شده و رتبه سایت های سینمایی مربوطه را در موتورهای جستجو افزایش دهد و به عبارت دیگر منجر به سئوی سایت سینمایی گردد.

متن قبل: برندسازی سینما

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت سینمایی یکی از ابزارهای بیشماری است که در برندسازی سینما نقش مؤثری ایفا می نماید. به منظور برندسازی سینما، سینما داران می بایست در ابتدا سالن سینمای مربوطه را تجهیز نموده و به ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به تماشاگران و مشتریان بپردازند و در مرحله بعدی می بایست بر چگونگی طراحی سایت سینمایی مربوط به سالن سینمای خود تمرکز نموده و سعی در معرفی سالن سینمای خود به بهترین نحو ممکن به کاربران اینترنت نمایند. به منظور برندسازی سینما، می بایست موارد متعددی را در طراحی سایت سینمایی لحاظ نمود که در ادامه به بیان برخی از این موارد می پردازیم.

عوامل مؤثر بر برندسازی سینما

  • تهویه مطبوع سالن نمایش : یکی از مسائل مهمی که در خصوص سالن های سینمایی مطرح می باشد، کیفیت تهویه سالن سینمایی می باشد. تماشاگران حدوداً دو ساعت در سالن مربوطه زمان سپری نموده و به تماشای فیلم می پردازند. به همین خاطر، صاحبان سالن های سینمایی به منظور ترغیب مشتریان به حضور در سینمای مربوطه به منظور تماشای فیلم، می بایست شرایطی به لحاظ تهویه در سالن سینمایی خود در نظرگرفته و پیاده سازی نمایند تا رفاه و آسایش مشتریان تأمین گردد. پیاده سازی این امر و اطلاع رسانی آن از طریق طراحی سایت سینمایی، به برندسازی سینما کمک می نماید.
  • نمایش فیلم های نوستالژیک : یکی دیگر از اقداماتی که صاحبان سالن های سینما به منظور برندسازی سینما می توانند انجام دهند، نمایش فیلم هایی است که در گذشته اکران شده و با استقبال مردمی مواجه شده بودند. نمایش چنین فیلم هایی که اصطلاحا از آنها به عنوان فیلم های نوستالژیک یاد می شود، می تواند به نوعی شاخصه آن سالن سینمایی به حساب آمده و منجر به برندسازی سینما گردد. همچنین می بایست جدول زمانی پخش این فیلم ها از طریق طراحی سایت سینمایی در اختیار مردم و مخاطبین قرار گیرد.
  • کیفیت صدای دالبی : کیفیت صدا از عوامل بسیار مهمی است که هنگام تماشای فیلم، بر مخاطب اثر می گذارد. صاحبان سالن های سینمایی می بایست با پیاده سازی سیستم های صوتی قوی مانند سیستم صدای دالبی، بر کیفیت نمایش فیلم در سالن خود بیفزایند و همچنین این امکانات را از طریق طراحی سایت سینمایی به اطلاع مردم رسانده و در جهت برنسازی سینمای خود گامی مؤثر بردارند.
  • ارائه تسهیلات ویژه به مشتریان : ارائه تسهیلات ویژه به مشتریان مانند استقرار بوفه ای مجهز در سینما به منظور ایجاد تنوع در حین تماشای فیلم برای تماشاگران و بیشتر لذت بردن از تماشای فیلم، از دیگر عوامل مؤثر بر برندسازی سینما می باشد. همچنین صاحبان سالن های سینمایی می توانند با در اختیار قرار دادن پارکینگ به مشتریان، آنها را نسبت به امنیت وسیله نقلیه شان در حین تماشای فیلم مطمئن نموده و انگیزه بیشتری در آنها به منظور مراجعه به سالن سینمای مربوطه ایجاد نماید. این تسهیلات و امکانات می بایست از طریق طراحی سایت سینمایی به اطلاع مردم برسد.

در این مقاله به بررسی چگونگی طراحی سایت سینمایی به منظور برندسازی سینما پرداخته و همچنین برخی امکانات و تسهیلاتی که از طریق سایت های سینمایی به منظور جلب مشتریان به سینما ارائه گردد را نام بردیم.

 

متن قبل: بازاریابی در سینما

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به منظور بازاریابی در سینما، می بایست در طراحی سایت سینمایی سیاست هایی خاص و استراتژی هایی فنی از سوی طراحان سایت های سینمایی پیاده سازی شود تا منجر به جذب هر چه بیشتر مخاطبین و کاربران اینترنت به سایت مربوطه گردد. بازاریابی در سینما امری است که به ویژه در مورد فیلم هایی با کارگردانان نه چندان مشهور و یا بازیگرانی که لزوما جزء ستارگان سینما محسوب نمی گردند، امری الزامی است که در جهت فروش هر چه بیشتر فیلم های سینمایی نقشی عمده ایفا می نماید. به منظور بازاریابی در خصوص فیلم های سینمایی، سینماگران می توانند از ابزارها و مجاری متعددی استفاده نمایند که یکی از مهم ترین این ابزارها، طراحی سایت سینمایی می باشد. در ادامه به بیان برخی نکات که به منظور بازاریابی در سینما در طراحی سایت سینمایی می بایست از سوی طراحان سایت های سینمایی مورد توجه قرار گیرد، می پردازیم.

چگونگی طراحی سایت سینمایی به منظور بازاریابی در سینما

  • اکران فیلم در سالن های باکیفیت : یکی از مواردی که می تواند سینماگران و صاحبان سالن های سینمایی را در امر بازاریابی در سینما یاری نماید، هماهنگی به منظور اکران فیلم در سالن های باکیفیت از نظر کیفیت پخش، کیفیت صدا، تهویه مطبوع و سایر عوامل مؤثر بر کیفیت سالن های سینمایی می باشد. همچنین می بایست در طراحی سایت سینمایی، تصاویری از بخش های مختلف سالن های سینما ارائه شود به نحوی که این تصاویر، مؤید کیفیت سالن های مربوطه باشند.
  • نمایش فیلم در زمان های پربازدید : اکران فیلم در زمان های پربازدید مانند دهه فجر که در این ایام جشنواره فیلم فجر که از مهم ترین اتفاقات در سینمای کشورمان محسوب می شود برگزار می گردد، و یا اکران فیلم های سینمایی در ایام عید نوروز، از دیگر عوامل مؤثر بر بازاریابی در سینما می باشد. همچنین می بایست از طریق طراحی سایت سینمایی، این زمان بندی به اطلاع کاربران اینترنت و مخاطبین فیلم های سینمایی برسد.
  • حضور بازیگران فیلم در گیشه فروش بلیت : از دیگر اقداماتی که به تازگی از سوی تعدادی از سوپراستارهای سینمای کشورمان به منظور بازاریابی در سینما شاهد آن بودیم، حضور بازیگران نقش اول فیلم های سینمایی در گیشه فروش بلیت سینماها به منظور ترغیب مشتریان به حضور در سینما و تماشای فیلم سینمایی مربوطه می باشد. این اقدام به همراه تصاویر مربوطه، می بایست از طریق طراحی سایت سینمایی به اطلاع کاربران اینترنت برسد.
  • حضور عوامل فیلم در اکران های مردمی : اکران های مردمی، زمان مناسبی برای همراهی با مردم می باشد. عوامل فیلم های سینمایی می توانند از این فرصت بهره جسته و به منظور موفقیت در امر بازاریابی در سینما به تماشای فیلم خود در کنار مردم بنشینند. همچنین عوامل فیلم های سینمایی می توانند از طریق طراحی سایت سینمایی، زمان های حضورشان در اکران های مردمی را به اطلاع مردم برسانند تا از این طریق بتوانند تماشاگران بیشتری را به حضور در سینما و تماشای فیلم ترغیب نمایند.

در این مقاله به بررسی چگونگی طراحی سایت سینمایی به منظور حصول موفقیت در امر بازاریابی در سینما پرداختیم و عوامل متعددی را در این امر دخیل دانستیم. امید است که این مطالب مورد توجه شما همراهان گرامی واقع شود.

متن قبل: طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی در کنار طراحی سایت سینمایی از عوامل بسیار مؤثر بر رونق کسب و کار سینماگران می باشد و می تواند در امر معرفی فیلم های سینمایی به مردم و جذب تعداد مخاطبین بیشتر به سالن های سینما، نقش مهم و مؤثری ایفا نماید. همان طور که در طراحی سایت سینمایی می بایست نکات و موارد متعددی را لحاظ نمود، در طراحی اپلیکیشن موبایلی در حوزه سینما نیز می بایست عوامل متعددی از سوی طراحان مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به بیان برخی موارد که در طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی نیز مانند طراحی سایت سینمایی می بایست الزاما مورد توجه قرار گیرند، می پردازیم.

چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی

  • انتشار لینک دانلود در سایت های پرمخاطب : پس از طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی می بایست لینک دانلود اپلیکیشن طراحی شده، از مجاری مختلف از جمله طراحی سایت سینمایی و سایر سایت های پرمخاطب در حوزه سینما و فیلم، منتشر شده و در اختیار کاربران اینترنت و مخاطبین فیلم های سینمایی قرار گیرد.
  • کم حجم بودن : اپلیکیشن موبایل سینمایی می بایست به گونه ای طراحی شود که کم حجم بوده و کاربران در حین نصب، به راحتی بتوانند آن را دانلود و نصب نموده و با مشکل مواجه نشوند.
  • باشگاه مشتریان : همان طور که در طراحی سایت سینمایی می بایست منویی به منظور باشگاه مشتریان در نظر گرفت، در طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی نیز می بایست منوی باشگاه مشتریان در نظر گرفته شود تا هم مشتریان بتوانند با یکدیگر در ارتباط بوده و از نظریات یکدیگر در خصوص فیلم های سینمایی مطلع شوند و هم بتوانند از تسهیلات ارائه شده از طریق طراحی سایت سینمایی برخوردار شوند.
  • هماهنگی با سیستم عامل های موجود : اپلیکیشن موبایل سینمایی می بایست به گونه ای طراحی شود که با سیستم عامل های عمده ای که بر روی گوشی های هوشمند قابل نصب می باشند، سازگار بوده و قابلیت نصب بر روی این سیستم عامل ها را داشته باشند.

در این مقاله به بررسی چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی پرداخته و بیان نمودیم که اپلیکیشن موبایل سینمایی نیز مانند طراحی سایت سینمایی از حساسیت های ویژه ای برخوردار می باشد که می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار گیرد.

متن قبل: ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • طراحی اپلیکیشن موبا


:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت سینمایی می بایست به ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی توجه نمود و سعی در پیاده سازی استراتژی هایی نمود که به بهترین نحو ممکن منجر به گسترش بازار صنعت سینمای کشور و رونق کار سینماداران و اهالی سینما اعم از بازیگران، کارگردانان و سایر عوامل گردد. ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی که در طراحی سایت سینمایی می بایست مورد توجه سینماگران و طراحان سایت های سینمایی قرار گیرد، بسیار متنوع می باشد. برخی از این ویژگی ها، ویژگی های عام هستند که در طراحی تمامی سایت ها می بایست لحاظ گردند، برخی دیگر از این ویژگی ها، ویژگی های فنی و تخصصی می باشند که طراحان می بایست به منظور پیاده سازی آنها از مشاوران سینمایی کمک بجویند. در ادامه به بیان برخی از ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی که در طراحی سایت سینمایی می بایست مورد توجه طراحان قرار گیرند، اشاره می نماییم.

بررسی ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی

  • امکان ایجاد حساب کاربری برای مخاطبین: از اولین و اساسی ترین ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی که در طراحی سایت سینمایی می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار گیرد، در نظر گرفتن منویی به منظور ثبت نام کاربران و ایجاد حساب کاربری در سایت سینمایی می باشد. با لحاظ نمودن این امر در طراحی سایت سینمایی، کاربران به راحتی می توانند با هر بار مراجعه به سایت سینمایی و ورود به حساب کاربری خود، به راحتی نسبت به انتخاب فیلم مورد نظر خود و پرداخت آنلاین وجه بلیت آن اقدام نماید.
  • امکان خرید آنلاین بلیت سینما : از دیگر ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی که می بایست در طراحی سایت سینمایی مورد توجه قرار گیرد، می توان به در نظر گرفتن امکان خرید آنلاین بلیت فیلم های سینمایی اشاره نمود.
  • معرفی سینماهای اکران کننده هر یک از فیلم ها : از دیگر ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی که در طراحی سایت سینمایی می بایست مورد توجه طراحان سایت های سینمایی قرار گیرد، علاوه بر معرفی فیلم های در حال اکران، معرفی سالن های سینمایی است که هر یک از فیلم ها در آن اکران می گردد. این امر می تواند برای کاربران اینترنت و مخاطبین سایت به منظور برآورد مسافت و تخمین زمان مورد نیاز در جهت حضور در سینما، بسیار مفید فایده واقع گردد.
  • ارائه بخش کوتاهی از فیلم های سینمایی : از دیگر ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی که در طراحی سایت سینمایی می بایست مورد توجه طراحان و سینماداران قرار گیرد، آپلود بخش کوتاهی از فیلم های سینمایی و یا تیزر فیلم های سینمایی می باشد. این امر می تواند در جهت جلب مخاطبین به سایت مورد نظر و ترغیب نمودن آنها نسبت به خرید بلیت فیلم های سینمایی، مؤثر واقع گردد.

در این مقاله به بررسی برخی ویژگی ها و قابلیت های سایت سینمایی که در طراحی سایت سینمایی می بایست مورد توجه طراحان سایت های سینمایی قرار گیرد تا با پیاده سازی این موارد بتوانند در جهت افزایش بازدید از سایت های سینمایی و رونق کسب و کار سینماگران گام بردارند، پرداختیم.

متن قبل: بررسی طراحی سایت سینمایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت سینمایی موضوعی است که با توجه به رونق یافتن صنعت سینما در جهان و همچنین رشد روز افزون تعداد فیلم های ساخته شده در ژانرهای مختلف، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. نقش سینما را نمی توان در رشد فرهنگی و همچنین در سرگرم نمودن مخاطبین آن نادیده گرفت، به همین خاطر می بایست به جهت رونق دادن به این صنعت مهم و تأثیرگذار، از ابزارهایی استفاده نمود که یکی از مهمترین این ابزارها، طراحی سایت سینمایی می باشد. از دیگر ابزارهایی که سینماگران می توانند در جهت گسترش بازار خود فیلم های خود استفاده نمایند، استفاده از بنرها و تیزرهای تبلیغاتی در بزرگراه ها و مناطق پرتردد می باشد.  به منظور دستیابی به موفقیت در امر طراحی سایت سینمایی، می بایست نکات متعددی مورد توجه سینماداران و اهالی هنر قرار گیرد که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص طراحی سایت سینمایی

  • معرفی فیلم های در حال اکران : از مهم ترین مواردی که در طراحی سایت سینمایی می بایست مورد توجه سینما داران و طراحان سایت های سینمایی قرار گیرد، معرفی فیلم های در حال اکران در سایت سینمایی می باشد. همچنین می بایست توضیح مختصری در خصوص عوامل فیلم، بازیگران فیلم و خلاصه ای از داستان فیلم در سایت سینمایی ذکر شود. بدین ترتیب کاربران اینترنت و مخاطبین راحت تر خواهند توانست نسبت به انتخاب فیلم مورد نظر به منظور تماشا در سینما، تصمیم گیری نمایند.
  • استفاده از گرافیک قوی : استفاده از گرافیک قوی در طراحی تمامی سایت ها می تواند نقش برجسته ای ایفا نماید. اما این امر در طراحی سایت سینمایی نقش برجسته تری داشته و نمی بایست از توجه به آن غفلت ورزید، زیرا در صنعت سینما و همچنین در سایت های سینمایی، جلوه های بصری در جلب مخاطبین نقش عمده و بسزایی ایفا می نمایند. بنابراین طراحان سایت های سینمایی با بهره گیری از گرافیک قوی و انتشار عکس های باکیفیت از تیزر فیلم ها، می توانند کاربران و مخاطبین بیشتری را جذب خود نمایند.
  • دسته بندی فیلم ها بر اساس ژانر : از دیگر مواردی که در طراحی سایت سینمایی می بایست مورد توجه سینماداران و طراحان سایت های سینمایی قرار گیرد، در نظر گرفتن منویی به منظور دسته بندی فیلم ها بر اساس ژانر و موضوعشان می باشد. فیلم های سینمایی در ژانرهای مختلفی از جمله ژانر اجتماعی، ژانر دفاع مقدس، ژانر کمدی، ژانر عاشقانه و سایر ژانرها ساخته می شوند. بنابراین می بایست فیلم های سینمایی به تفکیک ژانر در سایت سینمایی معرفی گردند تا مخاطب بهتر بتواند آنها را بررسی نماید.

سخن پایانی

در این مقاله با توجه به نقشی که صنعت سینما و فیلم های سینمایی در ایجاد آگاهی و رشد فرهنگی مردم جامعه ایفا می نمایند، به بررسی نکاتی در خصوص چگونگی طراحی سایت سینمایی پرداختیم. اما از آنجا که امروزه تکنولوژی در حال گسترش بوده و نقش مهمی در تمامی ابعاد زندگی بشر ایفا می نماید، توجه به سایت سینمایی و تمرکز بر چگونگی طراحی آن، می تواند گامی مؤثر در جهت گسترش بازار صنعت سینمای کشورها به شمار آید.

 

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

توجه به رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی از موارد بسیار مهمی است که می بایست مورد توجه طراحان سایت های آشپزی قرار گیرد. رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی و طراحی سایر سایت ها می تواند به لحاظ بصری و روانشناسی بر مشتریان و کاربران اینترنت اثر گذاشته و منجر به بیشتر دیده شدن سایت آشپزی از سوی کاربران اینترنت و موفقیت و سودآوری سایت آشپزی گردد. به منظور استفاده و پیاده سازی صحیح رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی، موارد و نکات زیادی می بایست مد نظر طراحان سایت های آشپزی قرار گیرد که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

نکاتی در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی

  • استفاده از رنگ مناسب برای پس زمینه سایت آشپزی : در فرایند رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی می بایست به انتخاب مناسب رنگ پس زمینه دقت و توجه شود. رنگ پس زمینه سایت آشپزی می بایست به گونه ای توسط طراحان سایت های آشپزی انتخاب شود که در ترکیب با سایر رنگ های رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی تناسب داشته و به زیبایی سایت آشپزی بیفزاید. همچنین رنگ پس زمینه می بایست به گونه ای انتخاب شود که جلب توجه بازدیدکنندگان از سایت آشپزی را نیز بنماید.
  • استفاده از ترکیب رنگ مناسب برای غذاها : رنگ بندی غذاهایی که در سایت آشپزی به نمایش گذاشته می شوند، می بایست به گونه ای باشد که اشتها آور بوده و مخاطبین را جذب سایت آشپزی نماید. بدین معنی که مواد غذایی که به منظور طبخ غذا استفاده می گردند، می بایست به گونه ای انتخاب شوند که علاوه بر طعم خوب، به لحاظ رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی نیز مناسب بوده و ترکیب رنگی زیبایی ایجاد نمایند.

تأثیر رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی

  • ایجاد حس طراوت : رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی می بایست به گونه ای باشد که حس تازگی مواد غذایی و سبزیجات به بازدیدکنندگان از سایت آشپزی و کاربران اینترنت منتقل شده و در آنها ایجاد طراوت و نشاط کند. رنگ مواد غذایی در تحریک اشتهای کاربران بسیار نقش داشته و می تواند در انتخاب غذا و سفارش آن از سایت آشپزی بسیار مؤثر واقع شود. بنابراین صاحبان و طراحان سایت های آشپزی نمی بایست نقش و تأثیر رنگ غذاها و همچنین ترکیب رنگی استفاده شده در غذاها را در فرایند طراحی و رنگ بندی سایت آشپزی نادیده بگیرند.
  • القاء طبع غذاها به بیننده : همان طور که مطلع می باشید، از منظر طب سنتی، هر یک از مواد غذایی دارای طبع خاصی بوده و مصرف هر یک از آنها، خاصیت ویژه ای برای مصرف کنندگان داشته و حس خاصی نیز در آنها ایجاد می نماید. رنگ مواد غذایی که دارای طبع گرم می باشند، می بایست به صورت تیره و تند در سایت آشپزی اعمال شود و به همین ترتیب، برای مواد غذایی که دارای طبع سرد می باشند، می بایست از رنگ های سرد و ملایم استفاده شود تا حس سرد بودن طبع این مواد غذایی به درستی به بینندگان و کاربران القاء گردد.

در این مقاله به بررسی رنگ بندی در طراحی سایت آشپزی پرداخته و در ادامه به بیان نکاتی در این خصوص و همچنین تأثیر رنگ بندی مناسب در سایت های آشپزی پرداختیم.

متن قبل: بلاگ در طراحی سایت آشپزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بلاگ در طراحی سایت آشپزی بسیار مهم بوده و در حقیقت یکی از منوهای مهم در سایت آشپزی می باشد. بنابراین طراحان سایت های آشپزی به منظور طراحی منوی بلاگ در طراحی سایت آشپزی می بایست دقت زیادی مبذول داشته و سعی در طراحی آن به نحوی نمایند که هر چه کارآمدتر واقع شده و افراد بیشتری را به سمت سایت آشپزی جلب نماید. از طریق بلاگ، نکات و اطلاعات زیادی در اختیار کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های آشپزی قرار گرفته و می تواند نقش مهمی در افزایش بازدید از سایت آشپزی و ایجاد رونق در کسب و کار صاحبان آشپزخانه ها ایفا نماید. اما به منظور کارایی بیشتر بلاگ در طراحی سایت آشپزی، می بایست موارد و نکات ویژه ای مد نظر طراحان سایت های آشپزی قرار گیرد که در ادامه به بیان برخی از این موارد و نکات خواهیم پرداخت.

نکاتی در خصوص بلاگ در طراحی سایت آشپزی

  • ارائه اطلاعات غذایی، پزشکی و سلامت : از جمله مواردی که در بلاگ در طراحی سایت آشپزی می بایست مد نظر صاحبان و طراحان سایت های آشپزی قرار گیرد، عبارت است از ارائه اطلاعات و مقالاتی در خصوص خواص، کالری، چربی، کربوهیدرات و سایر مواد موجود در غذاها. همچنین می توان در بلاگ سایت های آشپزی، اطلاعات پزشکی و سلامت نیز در اختیار کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت قرار داد و بدین ترتیب، مشتریان بیشتری جذب سایت آشپزی نمود.
  • بازتاب نظر مشتریان : صاحبان و طراحان سایت های آشپزی می توانند در قسمتی از بلاگ در طراحی سایت آشپزی، نظرات مشتریانی که مبادرت به سفارش غذا از طریق سایت آشپزی نموده اند را منتشر کرده و با تأکید بر بازخوردهای مثبت، بر افزایش بازدید از سایت آشپزی خود بیفزایند. بازتاب نظرات و بازخوردهای مثبت مشتریان، منجر به جلب اعتماد بازدیدکنندگان از سایت های آشپزی شده و انگیزه آنها را نسبت به سفارش غذا از سایت مزبور افزایش خواهد داد. بنابراین، انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، می تواند در موفقیت سایت آشپزی مؤثر واقع گردد.

دیگر نکات مهم در خصوص بلاگ در طراحی سایت آشپزی

  • اطلاع رسانی از بازگشایی مراکز فروش مواد غذایی : از دیگر اقداماتی که طراحان و صاحبان سایت های آشپزی می توانند در خصوص بلاگ در طراحی سایت آشپزی انجام دهند، اطلاع رسانی به کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های آشپزی در خصوص بازگشایی مراکز فروش مواد غذایی مانند مواد پروتئینی، میادین میوه و تره بار و سایر مراکز مرتبط با حوزه تغذیه می باشد. این اقدام می تواند در جهت افزایش بازدید از سایت آشپزی بسیار مؤثر واقع گردد.
  • ارائه ویدئوهای جذاب در خصوص غذاها : آپلود نمودن و ارائه ویدئوهایی در خصوص نحوه تهیه انواع غذا در بلاگ، از دیگر اقداماتی است طراحان و صاحبان سایت های آشپزی می توانند از طریق بلاگ در طراحی سایت آشپزی انجام دهند. همچنین این ویدئوها می توانند به ارائه روش های غیرمتداول از تهیه غذاها بپردازند. بدین ترتیب ارائه این ویدئوها در افزایش بازدید از سایت آشپزی و تبدیل نمودن بازدیدکنندگان از سایت آشپزی به مشتریان بالقوه سایت مزبور، تأثیر بسزایی داشته باشد.

متن قبل: اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی و سعی در برطرف نمودن این اشتباهات از سوی طراحان سایت های آشپزی، منجر به بهبود عملکرد صاحبان سایت های آشپزی و خدمات ارائه شده از سوی سایت های آشپزی به بازدیدکنندگان از این سایت ها و کاربران اینترنت می گردد. اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی شامل موارد متعددی می شود که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی

  • عدم معرفی کامل غذاها : سایت متعلق به هر حرفه و کسب و کاری در حقیقت به منزله ویترین آن کسب و کار بوده و از طریق سایت، می توان خدمات ارائه شده از سوی مشاغل مختلف به مردم و کاربران اینترنت معرفی گردد. بسیاری از صاحبان آشپزخانه ها و طراحان سایت های متعلق به غذاپزی ها و آشپزخانه ها، غذاهای آشپزخانه را به روشنی در سایت مربوط به آشپزخانه معرفی نمی کنند، به همین خاطر نمی توانند آشپزخانه خود و خدمات ارائه شده از سوی سایت آشپزخانه به مشتریان و کاربران اینترنت معرفی نمایند.
  • عدم تمرکز بر جلوه های بصری سایت آشپزی : عدم تمرکز بر جلوه های بصری در سایت آشپزی، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی می باشد. زیرا پیاده سازی جلوه های بصری و تنوع در رنگ و نحوه چیدمان تصاویر سایت، منجر به جلب نظر بازدیدکنندگان از سایت آشپزی می گردد.
  • عدم پیگیری درخواست مشتریان : در سایت های آشپزخانه ها و رستوران ها، خواست و سلیقه مشتری و توجه به آن می بایست در رأس امور قرار گرفته و همیشه مشتری در اولویت باشد. از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی، عدم پیگیری درخواست و سفارش غذای مشتریان در سایت آشپزخانه می باشد. بدین ترتیب مشتریان تصور می نمایند که صاحبان سایت های آشپزی مربوطه به آنها بی توجه می باشند و بنابراین دیگر به سایت مزبور به منظور تهیه غذا مراجعه نخواهند نمود.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی

  • انتشار تصاویر مواد غذایی به صورت خام : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی که صاحبان آشپزخانه ها و نیز طراحان سایت های متعلق به آشپزخانه ها مرتکب می شوند، انتشار تصاویر مواد غذایی به صورت خام در سایت آشپزخانه می باشد. برخی موارد غذایی به صورت خام ممکن است برای مردم چندان اشتها آور نبوده و منجر به کور شدن اشتهای مردم شود. به عنوان مثال همه مردم ذائقه خوردن میگو را نداشته و بنابراین انتشار تصویر میگوی خام در سایت آشپزخانه، یکی از اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی می باشد و می بایست طراحان از این امر اجتناب ورزند.
  • انتشار تصاویر بی کیفیت از غذاها : عکس غذاها می بایست به گونه ای در سایت آشپزخانه ها به نمایش گذاشته شود که اشتهای کاربران و بازدیدکنندگان از سایت آشپزی را تحریک نموده و آنها را تبدیل به مشتریان بالقوه سایت آشپزخانه نماید. بنابراین انتشار تصاویر بی کیفیت از غذاها، از اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی بوده و منجر به نتیجه معکوس می گردد.
  • عدم تمرکز بر دسرها : دسرها از فاکتورها مهم در میز غذایی می باشند که صرف آنها پس از غذا به هضم بهتر غذا کمک می نماید. عدم تمرکز بر ارائه انواع دسر به مشتریان، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی بوده که می بایست مد نظر صاحبان رستوران ها و طراحان سایت های رستوران ها قرار گیرد.

متن قبل: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی، می بایست توسط طراحان سایت های مرتبط با حوزه آشپزی به دقت مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا طراحان بتوانند در هنگام طراحی با در نظر گرفتن تمامی شرایط و جوانب، سایت آشپزی را طراحی نمایند. موارد متعددی وجود دارند که توجه به آنها، جزء اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی می باشد که در ادامه به بیان برخی از این موارد می پردازیم.

برخی اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی

  • مشاوره با متخصصین تغذیه : از مهم ترین اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی عبارت است از مشاوره گرفتن از متخصصین تغذیه به منظور کسب آگاهی نسبت به ارزش غذایی هر یک از مواد غذایی و همچنین گنجاندن غذاهای هر چه سالم تر در منوی غذایی سایت آشپزی. امروز افراد زیادی وجود دارند که به سلامت غذایی که مصرف می کنند، اهمیت داده و بنابراین توجه به سلامت غذاهای ارائه شده از سوی سایت آشپزی یکی از اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی می باشد که می بایست مورد توجه صاحبان و طراحان سایت های آشپزی قرار گیرد.
  • استخدام آشپزهای مجرب و کارآزموده : از دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی، استخدام آشپزهای باتجربه در سایت آشپزی می باشد. بدون حضور آشپز مجرب و حرفه ای، آشپزخانه ها، رستوران ها و غذاپزی ها هرگز نخواهند توانست در حرفه و کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا نمایند. آشپزها در حقیقت مهم ترین عناصر مؤثر بر موفقیت یک آشپزخانه می باشند و صاحبان سایت های آشپزی نمی بایست از این امر غفلت بورزند.

دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی

  • جذب اسپانسر : پیش از راه اندازی سایت آشپزی، صاحبان آشپزخانه ها و غذاپزی ها می بایست در صدد جذب اسپانسر یا حامی مالی برای سایت خود برآیند. حامیان مالی سایت های آشپزی به مانند حامیان مالی سایر اصناف و مشاغل، اساسا نقش بسزایی در معرفی و شناساندن هر چه بیشتر و بهتر آشپزخانه ها داشته و می توانند در جهت سودآوری سایت های آشپزی اقدامات مؤثری انجام دهند. بنابراین یکی دیگر از اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی، جذب اسپانسر مناسب برای سایت آشپزی می باشد.
  • برنامه ریزی برای روزهای هفته : از دیگر اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی، برنامه ریزی برای چگونگی سرو غذا در روزهای مختلف هفته می باشد. این برنامه ریزی به این صورت می باشد که به عنوان مثال، آشپزخانه مزبور در روزهای دوشنبه خورشت قیمه سرو می نماید و در روزهای چهارشنبه سرو زرشک پلو با مرغ را در برنامه کاری خود قرار می دهد. بنابراین مشتریان با آگاهی نسبت به برنامه غذایی آشپزخانه فوق الذکر، می تواند برای برنامه غذایی خود برنامه ریزی نموده و نسبت به سفارش غذا در روزهای مختلف هفته اقدام نماید.

در این مقاله به بیان و بررسی برخی اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی پرداخته و بیان نمودیم که توجه به این اقدامات از سوی صاحبان آشپزخانه ها و طراحان سایت های آشپزی، می تواند منجر به موفقیت هر چه بیشتر آشپزخانه مورد نظر شده و مخاطبین بیشتری را نیز به سمت سایت آشپزی مزبور جلب نماید.

متن قبل: بررسی سایت آشپزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی سایت آشپزی می تواند در ابعاد مختلفی صورت گیرد. بررسی سایت آشپزی می تواند توسط طراحان سایت های آشپزی دیگر و از منظر چگونگی طراحی سایت آشپزی صورت گرفته و با توجه به دید منتقدانه آنها نسبت به سایت آشپزی رقیب، منجر به دریافت بازخوردهای گوناگون از آنها شود. صاحبان سایت آشپزی با دریافت این بازخوردها می تواند در جهت بهبود طراحی سایت آشپزی خود گام بردارند. بررسی سایت آشپزی همچنین می تواند توسط کاربران اینترنت و مشتریان سایت آشپزی صورت گیرد. در این حالت، بازخوردهای دریافت شده از مشتریان منجر به بهبود کیفیت خدمات و تنوع غذاهای ارائه شده در سایت آشپزی می گردد. بررسی سایت آشپزی همچنین می تواند توسط خود صاحبان سایت صورت گیرد، در این حالت صاحبان سایت آشپزی با مرور عملکرد خود و خدمات ارائه شده به مشتریان، می توانند به اصلاح و ارتقاء طراحی سایت آشپزی خود بپردازند.

نکاتی در خصوص بررسی سایت آشپزی

  • توجه به نحوه ارائه عکس ها : از مواردی که در طراحی سایت آشپزی الزاما می بایست مورد توجه طراحان سایت های آشپزی قرار گیرد، توجه به کیفیت عکس های استفاده شده در طراحی سایت آشپزی و همچنین نحوه نمایش این عکس ها در سایت آشپزی می باشد. عکس غذاها می بایست از گرافیک قوی برخوردار بوده و به منظور نمایش آنها نیز می توان از اسلایدشوهای زیبا در طراحی سایت آشپزی استفاده نمود.
  • بررسی منوی غذایی : صاحبان سایت های آشپزی به منظور بررسی سایت آشپزی، می توانند منوی طراحی شده برای سایت آشپزی را هم به لحاظ طراحی و هم به لحاظ برنامه غذایی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند. منوی آشپزخانه ها نقش مهمی در معرفی این مراکز به کاربران اینترنت و مشتریان آشپزخانه ها ایفا نموده و نمی بایست نقش آن را در طراحی سایت آشپزی کمرنگ تلقی نمود.

دیگر موارد مهم در بررسی سایت آشپزی

  • هزینه حمل غذا : از مهم ترین مواردی که مشتریان در بررسی سایت آشپزی مورد توجه قرار می دهند، هزینه پیک و یا هزینه حمل غذا می باشد. بسیاری از رستوران ها، آشپزخانه ها و غذاپزی ها امروزه پیک رایگان برای حمل غذا به درب منازل مشتریان استخدام می نماین تا از این طریق بتوانند در جذب تعداد بیشتر مشتریان، گام بردارند. همچنین اگر آشپزخانه ای پیک رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد، می بایست از طریق طراحی سایت آشپزی، این موضوع را به اطلاع مشتریان و کاربران اینترنت برساند.
  • تأییدیه بهداشت : از موارد بسیار مهم که همواره در خصوص اصناف مرتبط با غذا مطرح می باشد، دریافت تأییدیه از وزارت بهداشت توسط صاحبان این اصناف می باشد. در بررسی سایت آشپزی نیز مشتریان با دیدن تأییدیه آشپزخانه مورد نظر از طریق طراحی سایت آشپزی، نسبت به سلامت و بهداشت غذاهای ارائه شده از سوی سایت مزبور اطمینان خاطر پیدا کرده و با آرامش و اعتماد بیشتری نسبت به سفارش غذا از سایت آشپزی اقدام خواهند نمود.

در این مقاله به بحث و بررسی در خصوص چگونگی طراحی سایت آشپزی پرداخته و همچنین به بیان نکاتی در خصوص بررسی سایت آشپزی از منظر مشتریان و منتقدین این سایت ها پرداختیم. امید است که این مطالب مورد توجه شما دوستان گرامی واقع گردد.

متن بعد: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت صرافی و توجه به امکانات، قابلیت ها و ویژگی های به کار رفته در این نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می تواند در امر طراحی بسیار راهگشای طراحان سایت های صرافی بوده و همچنین الهام بخش صاحبان صرافی ها نیز واقع شود. در هر یک از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی، نکات و موارد منحصر به فردی پیاده سازی شده اند که منجر به موفقیت این سایت ها گشته اند. در ادامه به بررسی تعدادی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی و مرور برخی نکات ویژه که در طراحی این سایت ها توسط طراحان به کار بسته شده اند، می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت صرافی

coinbase

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می باشد که از طریق آن ارز دیجیتال که امروزه در میان مردم طرفداران بیشماری پیدا کرده است، تبادل می گردد. از میان انواع ارزهای دیجیتال، بیت کوین، اتریوم و لایت کوین در این سایت تبادل می شوند. از ویژگی های به کار رفته در این سایت که منجر به تبدیل شدن آن به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی گشته است، سادگی طراحی است که منجر می گردد تازه کارانی که به تازگی گام در مسیر تبادل ارز نموده اند نیز بتوانند به این سایت مراجعه نموده و از خدمات آن بهره مند گردند. مشتریان از آمریکا، کانادا، بریتانیا، استرالیا و سنگاپور می توانند با استفاده از حساب بانکی و کارت اعتباری خود، اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق این سایت نمایند.

localbitcoins

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می باشد که از طریق این سایت مردم از سرتاسر جهان قادر می باشند که پول کشور خود را با بیت کوین مبادله نمایند. از دیگر امکاناتی که در این سایت در اختیار مردم و کاربران اینترنت قرار می گیرد، امکان انجام تبلیغات برای مشتریان می باشد. همچنین اعضای سایت می توانند در خصوص نرخ مبادله بیت کوین، نحوه پرداخت بیت کوین و چگونگی خرید و فروش آن در این سایت با یکدیگر بحث و گفتگو نمایند.

bitstamp

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می باشد که از قدیمی ترین سایت ها در این حوزه محسوب می گردد که در سال 2011 تاسیس شد. از ویژگی های این سایت این است که مشتریان تازه کار نمی توانند از این سایت استفاده نمایند و در حقیقت این سایت مخصوص مشتریان حرفه ای در حوزه خرید و فروش بیت کوین می باشد. عملکرد این سایت در طی سال های فعالیت آن به گونه ای بوده است که این سایت هیچ گاه از کار نیفتاده و یا هک نشده است. از دیگر مشخصات این سایت، کم بودن دستمزد سایت به ازای انجام معاملات می باشد. تمامی این عوامل در مجموع منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت صرافی شده است.

kraken

این سایت از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت صرافی می باشد که در سال 2011 در سان فرانسیسکو تاسیس شد. در این سایت بزرگ ترین حجم از تبادل بیت کوین با یورو انجام می گردد. همچنین تبادل دلار کانادا، دلار ایالات متحده آمریکا، پوند انگلیس و ین ژاپن نیز از طریق این سایت صورت می پذیرد. از امکاناتی که این سایت در اختیار مشتریانش قرار می دهد، می توان به نقدینگی بالا، دستمزد مبادله پایین و قدرت تامین منابع مالی سریع را می توان نام برد.

متن قبل: طراحی لوگوی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی لوگوی سایت صرافی از نکات بسیار مهمی می باشد که مانند طراحی سایت صرافی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. لوگوی طراحی شده برای هر کسب و کار، به مثابه هویت و شناسنامه آن کسب و کار بوده و به نوعی نماینده آن کسب و کار در بین مخاطبین می باشد. طرحی سایت صرافی و طراحی لوگوی سایت صرافی هر دو از ابزارهای مؤثر به منظور معرفی و شناساندن صرافی مورد نظر به مخاطبین و مشتریان صرافی ها می باشند. در طراحی لوگوی سایت صرافی نیز مانند طراحی سایت صرافی می بایست نکات متعددی مورد توجه صاحبان صرافی ها و طراحان قرار گیرد که در ادامه به بیان برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص طراحی لوگوی سایت صرافی

  • طراحی خلاقانه : طراحان در طراحی لوگوی سایت صرافی نیز مانند طراحی سایت صرافی می بایست خلاقیت به خرج داده و سعی نمایند لوگوی طراحی شده در نوع خود منحصر به فرد باشد تا بتواند نظر و توجه مخاطبین را به میزان زیادی به خود جلب نماید. همچنین طراحان لوگوی سایت صرافی می توانند به سایت سایر صرافی ها مراجعه نموده و با بررسی لوگوی متعلق به آن صرافی ها، خلاقیت و ابتکار عمل خود را نیز چاشنی کار طراحی نموده و لوگویی منحصر به فرد طراحی نمایند.
  • ارتباط معنایی با مفهوم ارز و سکه : طراحی لوگوی سایت صرافی می بایست به گونه ای انجام شود که دربرگیرنده مفهوم ارز، سکه و یا مبادلات مالی بوده و کاربران اینترنت و مخاطبین و مشتریان صرافی ها به محض مشاهده لوگوی طراحی شده از طریق طراحی سایت صرافی ، بتوانند به ارتباط معنایی موجود پی برده و گیج و سردرگم نشوند. به عنوان مثال طراحان می توانند در طراحی لوگو از دو دست که در حال معاوضه دو ارز رایج در دنیا مانند دلار و یورو می باشند، و یا طرح هایی از این قبیل استفاده نمایند.

دیگر موارد در خصوص طراحی لوگوی سایت صرافی

  • نمایش نام صرافی : همان طور که در طراحی سایت صرافی و همچنین در آدرس اینترنتی آن می بایست نام صرافی به وضوح بیان شود، در طراحی لوگوی سایت صرافی نیز می بایست طراحان با به کارگیری هوش و ذکاوت، تمام و یا بخشی از نام صرافی را با ظرافت خاصی در لوگوی متعلق به صرافی گنجانده و سپس لوگوی طراحی شده را از طریق طراحی سایت صرافی در معرض دید کاربران اینترنت و مشتریان صرافی قرار دهند.
  • انتشار لوگوی صرافی از مجاری مختلف : لوگوی صرافی پس از طراحی شدن، دیگر به منزله اثر انگشت و امضای صرافی بوده و می بایست از طرق و مجاری مختلفی در معرض دید مخاطبین قرار گیرد. یکی از مهم ترین مجاری که به منظور انتشار لوگوی طراحی شده می تواند مورد استفاده قرار گیرد، بهره گیری از طراحی سایت صرافی به نحوی است که در تمامی عکس ها و مطالب به کار رفته در سایت صرافی، از لوگوی مزبور استفاده شده و در گوشه مطالب و عکس ها قرار گیرد.

در این مقاله به بررسی طراحی لوگوی سایت صرافی پرداخته و بیان نمودیم که همانند حساسیت هایی که در هنگام طراحی سایت صرافی از سوی طراحان سایت و همچنین صاحبان صرافی ها مبذول گردد، در هنگام طراحی لوگو برای صرافی ها نیز می بایست نکات ویژه ای مد نظر طراحان قرار بگیرد تا بتوانند لوگویی منحصر به فرد طراحی نمایند.

متن قبل: قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی می بایست از طریق نحوه طراحی سایت صرافی پیاده سازی شده و در معرض دید کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های صرافی ها و همچنین مشتریان صرافی های مربوطه قرار گیرد. همان طور که هر یک از مشاغل و کسب و کارها خدمات خاصی به مشتریان ارائه نموده و نکات مختلفی در در فرایند طراحی سایت آنها می بایست مد نظر طراحان و صاحبان این کسب و کارها قرار گیرد، سایت های متعلق به صرافی ها نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند.قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی که می بایست توسط صاحبان صرافی ها و طراحان سایت صرافی مورد نظر قرار گیرند، شامل موارد متعددی می باشند که در ادامه به بیان برخی از این موارد می پردازیم.

برخی قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی

  • معرفی خدمات صرافی به طور کامل : یکی از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی معرفی خدمات قابل ارائه از سوی صرافی به مشتریان و شرح مختصری درباره هر یک از این خدمات، از طریق طراحی سایت صرافی می باشد.
  • امکان ایجاد حساب کاربری برای مشتریان : از اولین و اساسی ترین قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی که می بایست توسط طراحان سایت مورد توجه قرار گیرد، در نظر گرفتن امکان ایجاد حساب کاربری برای مشتریان صرافی در طراحی سایت صرافی می باشد. زیرا صرافی ها بدون در اختیار داشتن اطلاعات اولیه مشتریان، نخواهند توانست تبادل ارز و یا سکه با آنها داشته باشند.
  • امکان خرید و فروش ارز و سکه به صورت مجازی : پس از اینکه مشتریان در سایت صرافی ثبت نام نمودند، در مرحله بعد می خواهند به خرید و فروش ارز و سکه طلا به صورت مجازی بپردازند. بنابراین از دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی در نظر گرفتن امکان تبادل آنلاین انواع ارز و سکه طلا در طراحی سایت صرافی می باشد. این امر موجب سهولت در کار تبادل ارز برای مشتریان شده و آنها را از مراجعه حضوری به صرافی ها بی نیاز می نماید.

دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی

  • نمایش نوسانات قیمت ارز و سکه به صورت نمودار : از دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی ارائه اطلاعات مربوط به نوسانات قیمت ارز و سکه و همچنین نمایش این نوسانات به صورت نمودار در طراحی سایت صرافی می باشد. نمایش نموداری به لحاظ بصری بهتر می تواند مشتریان را نسبت به تغییرات آگاه نموده و آنها را در جهت انتخاب زمان مناسب برای تبادل ارز و سکه راهنمایی نماید.
  • امکان تبدیل نرخ ارزهای رایج : در نظر گرفتن سیستم تبدیل نرخ ارزهای مختلف جهان به یکدیگر در طراحی سایت صرافی، از دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی می باشد که می بایست حتما در طراحی سایت صرافی در نظر گرفته شده و پیاده سازی گردد.
  • ارائه اخبار و مطالب ارز و سکه : ارائه اخبار مربوط به بازار ارز و سکه و همچنین تحلیل این بازار در سایت صرافی، از دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی می باشد که می بایست مورد توجه طراحان قرار گیرد. در ارائه این مطالب، می بایست از لینک های معتبر استفاده نموده و به منابع موثق اقتصادی استناد نمود.

متن قبل: طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()