نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی

انتخاب و طراحی سایت  سالن زیبایی زنانه نقش مهمی در جلب نظر کاربران دارد. طراحی و راه اندازی وب سایت زمانی اثربخشی و کارایی دارد که بر اساس اصول حرفه ای طراحی گردد.طراحی سایت حرفه ای سالن آرایش با رعایت نکات و اصول طراحی منجر به رشد و درآمد زایی برای صاحب سالن آرایش می شود.

در دنیای مجازی باید محکم و با اطمینان قدم برداشت, زیرا با خلق یک وب سایت حرفه ای و موثر می توانید تعیین کننده یک بازار پردرآمد با بازدهی بسیار بالا در زمینه کسب و کار خود باشید. زمانی که با یک طراحی سایت سالن زیباییحرفه ای و اصولی برای سالن زیبایی خود پا به عرصه تجارت الکترونیک می گذارید یعنی از پتانسیل بسیار بالای اینترنت در راستای ارتقای کسب و کار خود بهره جسته اید, حال اگر یک تیم طراحی سایت حرفه ای در کنار شما باشد می توانید اقدام به برند سازی در فضای اینترنت برای کسب و کار خود کنید.

نکات مهم در طراحی سایت سالن زیبایی

  • نمایش کامل و واضح امکانات سالن زیبایی
  • فروشگاه محصولات آرایشی
  • نمایش مناسب انواع هیرکات, انواع بافت و خدمات موی سر
  • مقالات مناسب درباره تهیه انواع ماسک های خانگی و توصیه های آرایشی
  • اعلام ساعت کاری سالن زیبایی
  • امکان رزرو آنلاین
  • کلیه اطلاعات تماس و آدرس

طراحی سایت سالن زیبایی به تنهایی مفید نخواهد بود مگر آنکه بازدیدکنندگانی به آن مراجعه نموده و برای مطالعه مطالب وب سایت سالن آرایشی وقت بگذارند. بنابراین بسیار مهم و تعیین کننده است که در طراحی سایت سالن زیبایی به اصول سئو و قرار گرفتن بین نتایج نخست موتورهای جستجو اهمیت بدهید و به تامین محتوای مناسب و کاربر پسند دقت ویژه ای داشته باشید.



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت , سئو , طراحی سایت,طراحی سایت حرفه ای,طراحی سایت سالن زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق,راهکارهای طلایی 

طراحی فروشگاه اینترنتی باید طوری باشد که به خوبی تداعی کننده خرید حضوری کالا یا خدمات از مرکز خرید باشد.فروشگاه اینترنتی نوعی وب سایت دینامیک جهت ارائه یک رابط کاربری برای ارتباط با خریداران و فروشندگان است. .نمی توان گفت که حتماً یک ویژگی منحصر به فرد و جهانی برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای ارتقا محبوبیت آن وجود دارد اما یک سری ملزومات عمومی و مطلوبی وجود داردکه نباید در طراحی فروشگاه اینترنتی نادیده گرفته شود. قبل از همه اینهاباید درک روشنی از اهداف اصلی راخ اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم.

راهکارهای طلایی از دید مدیران و کاربران

وقتی بحث از عملکرد کلی یک فروشگاه اینترنتی به میان می آید, بیشتر صاحبان فروشگاه های اینترنتی روی موارد زیر به عنوان ارکان اصلی موفقیت توافق نظر دارند.

نظر مدیران

  • سادگی استفاده از وب سایت

بیش از 91 درصد از کاربران فروشگاه های اینترنتی معتقدند که سادگی استفاده از سایت برای موفق عمل کردن یک فروشگاه اینترنتی امری بسیار ضروری است و لازم است که حتماً تیم طراحی سایت توجه ویژه ای نسبت به آن داشته باشد.

  • سریع باز شدن وب سایت

شکی در این امر نیست که هرچه صفحات وب سایت شما سریع تر باز شوند نعداد کاربرانی که تمایل به ماندن درآن را داشته باشند بیشتر خواهد شد که این امر هم بستگی به نوع طراحی فروشگاه اینترنتی دارد .

  • سئو

بهبود تنظیمات سئو  برای ارتقا رتبه فروشگاه ایننرنتی در موتورهای جستجو از ارزش بسیار بالایی برخوردار است, چرا با افزایش رتبه گوگل امکان مراجعه کاربران به وب سایت فروشگاهی شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

تجربه کاربران

ارائه یک تجربه خرید بی نظیر باید مهم ترین دغدغه صاحبان فروشگاه اینترنتی باشد. باید این نکته را مد نظر قرار بدهید که مشتری از شما و طراحی فروشگاه اینترنتی شما انتظارهای خاصی دارد. تخفیف های ویژه و سریع باز شدن صفحات سایت ازدید تعداد بسیار زیادی از کاربران مهم ترین عوامل  برای داشتن یک خرید لذت بخش است.



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت , سئو , طراحی سایت,طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی فروشگاه اینترنتی, باید بیش از یک محصول ارائه داده شود. البته لازم به ذکر است که افزایش تعداد محصولات طبیعتاً موجب افزایش لینک می شود و بر پیچیدگی وب سایت نیز می افزاید. طراحی فروشگاه اینترنتی بزرگ با محصولات فراوان از روش های گوناگونی بهره می برد تا بهترین محصولات منتخب را به مشتریان خود ارائه دهد. و این محصولات گزینش شده, برای هر مشتری نسبت به مشتری دیگر متفاوت خواهد بود و به اصطلاح طراحی فروشگاه اینترنتی برای هر مشتری خصوصی خواهد شد. روش های خصوصی سازی قسمت عمده ای از کار یک فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهند.

فروش اینترنتی و لینک سفارش محصول; فروشگاه اینترنتی نیست

هر کسی حداقل برای یک بار هم که شده وب سایت هایی را بر پایه یک متن یا نامه دیده است. در صفحات این وب سایت ها تنها لینک هایی به فرم سفارش دیده می شود. چنین وب سایت هایی که تنها بر پایه یک نامه و لینک به درخواست خرید می باشند, مرسوم ترین نوع طراحی فروشگاه اینترنتی نمی باشند چرا که آن ها معمولاً تنها یک نوع محصول را می فروشند. این شیوه به طراحان وب سایت اجازه می دهد تا با بزرگ جلوه دادن اصل کلیک کردن بر روی یک لینک, آن را نوعی مزیت نشان دهند. نشان دادن ویژگی های مختلف محصول به مشتریان تنها راهی زیرکانه برای افزایش شانس کلیک کردن مشتریان بر روی دکمه لینک سفارش محصول هر چند خط به خط می باشد. چنان چه مشتری در یک مرحله هنوز متقاعد به خرید نشده باشد هم چنان می تواند به خواندن ادامه داده و نظرات دیگر مشتریان آن محصول را در وب سایت بخواند. چه باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید, وب سایت های تک مقاله ای با استفاده از این ترفند هنوز هم فروش خوبی دارند.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: لینک , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق دارای یک سری مشخصه خاص است به صورتی که به گونه ای طراحی شده تا کاربران در آن جا تنها یک کار را انجام دهند “خرید آنلاین”. طراح وب سایتی که قصد طراحی چنین وب سایتی را دارد باید در ابتدا معیار های گوناگونی از فروش اینترنتی را مد نظر قرار بدهد.

معیار های طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

حتماً این سوال به ذهن شما هم خطور کرده است که چرا طراحی فروشگاه اینترنتی موفق با طراحی دیگر وب سایت ها متفاوت است. وب سایت های فروشگاه اینترنتی می بایست جذاب, سازمان یافته و منسجم باشند و از رنگ های درستی که مناسب با روحیه کاربران و محصولات فروشگاه اینترنتی است استفاده شود. با نگاهی دقیق تر به ساز و کار فروشگاه های اینترنتی موفق, مفهوم تفاوت بین فروشگاه اینترنتی موفق مشخص می شود.

یک فروشگاه اینترنتی موفق باید از مبانی فروش خاصی پیروی کند:

  • القا روحیه شادی و نشاط یه کاربران در حین خرید
  • ارائه اطلاعات دقیق از مدیران و صاحبان وب سایت فروشگاهی در راستای جلب اعتماد کاربران
  • فراهم بودن امکان استفاده راحت از وب سایت برای همگان

در صورت عدم رعایت این موارد کاربران به سمت رقبای شما خواهند رفت.

همان طور که مشاهده می کنید این اصول, اصول جدیدی نیستند و همه ما با این اصول از طریق تجربیات روزمره خود در فروشگاه ها؛ مغازه ها و مراکز خریدی که منتظر باز شدن درب توسط مشتریان هستند آشنایی کامل داریم. معظل اصلی و اساسی برای طراحی فروشگاه اینترنتی موفق این است که چطور این روش های فروش مرسوم را در یک وب سایت فروشگاه اینترنتی و یک دنیای مجازی به نام اینترنت پیاده کنیم.

ایجاد یک مسیر فرضی برای جذب مشتری

مسیر راهی است که بازدید کننده را به سمت عملیاتی که شما دوست دارید بازدید کنندگان  انجام دهند, یعنی خرید آنلاین,  راهنمایی می کند. این مسیر می توند از طریق ایجاد یک حس خاص در کاربر با کمک محتوا یا عکس خاص و یا هر کار خلاقانه دیگری طراحی و اجرا شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: موفق , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها تفاوت هایی دارد, به عنوان مثال وب سایت شرکتی صرفاً جهت ایجاد حسن نیت به مشتری و به علاوه اطمینان از فروش محصولات به طور مستقیم است در حالی که هدف از راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی تعامل با مشتریان در راستای اطمینان سریع تر آن ها و تشویق آن ها به خرید است.

یک فروشگاه اینترنتی دارای ویترینی است که محصولات را به همراه قیمت آن ها و دیگر جزئیات در معرض دید عموم قرار می دهد و به دلیل بالا بودن تنوع محصولات و تغییر قیمت ها  لازم است که بروزرسانی به صورت روزانه  انجام شود و اینجا است که نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی نقش تاثیر گذار و تعیین کننده خود را نشان خواهد داد. طراحی فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که مدیریت و بروزرسانی آن آسان باشد.

معرفی محصولات وب سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که به کوچک ترین و ریز ترین جزئیات آن ها هم اشاره شود تا مشتری با دید باز و اطمینان اقدام به خرید کند.

از دیگر تفاوت های وب سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها, آمار دهی کامل و جامع آن است.  در وب سایت فروشگاه اینترنتی شما قادر به دریافت آمار روزانه, هفتگی, ماهانه و سالانه فروش محصولات خود و مقایسه روند پیشرفت و پسرفت آن خواهید بود .

ویژگی های تبلیغاتی در طراحی فروشگاه اینترنتی جهت اطمینان سریع تر مشتری برای خرید

ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی بسته به نوع محصولات متفاوت است. وب سایت فروشگاه اینترنتی  شما برای موفقیت نیاز به بهینه سازی و تبلیغات موثر دارد, زمانی که طراحی اولیه فروشگاه اینترنتی شما را یک تیم حرفه ای انجام داده باشند از همان ابتدا طراحی را با اصول سئو به پیش برده و در زمان کمتری وب سایت فروشگاه اینترنتی شما را به مشتریان خواهند شناساند هم چنین موجب اطمینان سریع تر مشتری می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: اطمینان , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی فروشگاه اینترنتی منجر به رشد تجارت شما خواهد شد. در راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی باید یه اصول بهینه سازی و سئو و بازاریابی توجه ویژه ای نشان داده شود. اگر شما در طراحی فروشگاه اینترنتی خود به جز زیبایی به دنبال عوامل مهم تری که منجر به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش آمار بازدید از وب سایت و تبدیل آن ها به مشتری هستید بهینه سازی و سئو وب سایت یکی از بهترین گزینه ها است چرا که با بهینه سازی و بهبود رتبه فروشگاه اینترنتی خود می توانید از پتانسیل موتور های جست و جو به نفع کسب و کار خود بهره بگیرید و از آن ها به عنوان بازاریاب فروشگاه آنلاین خود کمک بگیرید.

طراحی قالب بهینه برای فروشگاه اینترنتی اصلی بسیار مهم در طراحی وب سایت محسوب می شود و در صورت عدم توجه, بخش مهمی از فعالیت های بهینه سازی وب سایت در آینده را تحت تاثیر قرار می دهد. رعایت اصول طراحی قالب وب سایت باعث افزایش بازدهی وب سایت فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

بازاریابی اینترنتی به عنوان دانشی نوین و یکی از موفق ترین عناصر در هر طرح بازاریابی دارای ارکان متعدد و متفاوتی است که وجود هر یک تاثیری چشم گیر در موفقیت و همین طور عدم موفقیت پروسه بازاریابی اینترنتی فروشگاه اینترنتی شما به عنوان یک کار آفرین دارد.

یک وب سایت فروشگاه اینترنتی بزرگ و متفاوت قطعاً تاثیر فوق العاده زیادی روی کسب و کار شما خواهد گذاشت.

اگر شما محصول و یا خدماتی داشته و  قصد معرفی  آن به دیگران را دارید قطعاً بهترین راه برای تبلیغ و عرضه آن راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی است. به همین دلیل است که طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی و بازاریابی وب سایت ها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. با یک طراحی منحصر به فرد و سرمایه گذاری روی بهینه سازی فروشگاه اینترنتی شما تفاوت در تجارت خود را به شکل محسوسی مشاهده خواهید کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس در



:: برچسب‌ها: بهینه سازی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از راه های ایجاد کسب و کار اینترنتی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. هر وب سایتی که به درگاه پرداخت بانک متصل باشد و بتواند به نوعی محصول یا خدماتی را مورد معامله قرار بدهد در رده فروشگاه های اینترنتی و آنلاین قرار می گیرد. بصورت کلی می توان گفت که برای طراحی فروشگاه اینترنتی موفق باید از اصول زیر پیروی نماید:

  • ایجاد حس اعتماد در کاربران از طریق دادن اطلاعات

انتقال احساس امنیت از طریق دادن اطلاعات کافی از مدیران و صاحبان فروشگاه اینترنتی

  • طراحی وب سایت با کارایی آسان و کاربر پسند, در دسترس قرار گرفتن صفحات مختلف فروشگاه با یک کلیک

یکی از مهم ترین موضوعات برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی موفق داشتن طراحی مناسب و منحصر به فرد با در نظر گرفتن تجربیات کاربران و اصل راحتی آنهاست. در طراحی وب سایت علاوه بر زیبایی باید به راحتی کاربران برای دسترسی به سرویس های مورد نظرش نیز توجه نمود. یکی از موضوعات جالب و بسیار مهم در این زمینه, توجه به قسمت هایی از صفحه است که بازدید کننده وب سایت شما در زمان ورود به وب سایت خواهد دید. با دقت به این مسائل و سعی در هماهنگی آنها با سلیقه کاربر می توان آمار بازدید وب سایت را افزایش داد. در وب سایت های  فارسی زبان قسمت وسط سمت راست و وسط صفحه اولین قسمتی هستند که نگاه کاربران به آنجا معطوف می شود پس با یک نوآوری خاص و منحصر به فرد در این قسمت ها می توان مسیر نگاه کاربر را مدیریت کرده و توجه او را به سمت محتوا و مطلبی که هدف خود ماست جلب کنیم.

  • استفاده از عکس, فیلم و محتوای قوی و کارآمد برای تهیه اطلاعات

ویدئو یکی از مدیا های بسیار مناسب و مفید برای تهیه اطلاعات با جزئیات در مورد محصول است و معمولاً کاربران شوق بیشتری برای مطالعه اینگونه اطلاعات دارند.

این گرایش یکی از محبوبترین و مطلوبترین گرایشات موجود در وب سایت های فروشگاهی است.

  • ایجاد امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران

حفظ اطلاعات شخصی و بانکی کاربرانی که در وب سایت فروشگاه اینترنتی ثبت نام کرده اند در زمینه تامین اهمیت و جلب اعتماد کاربران اهمیت ویژه ای دارد.

  • تولید خبرنامه فروشگاه

ارسال خبرنامه بصورت ایمیل و یا پیامک  برای اطلاع رسانی به مشتریان فروشگاه اینترنتی در زمان های خاص

  • مدیریت مشتری

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در طراحی فروشگاه اینترنتی مدیریت مشتری است, در این مبحث باید مطالبات کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را تامین نموده و سازمان دهی خاصی را در این زمینه در فروشگاه اینترنتی خود اعمال کنید. تحلیل رفتار کاربران کمک زیادی در راستای جلب تعداد بیشتری کاربر و بازدید کننده به سمت فروشگاه شما خواهد کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: اطلاعات , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

سال ها از همه گیر شدن اینترنت در جهان می گذرد و خوشبختانه این رسانه در ایران هم توسعه چشم گیری یافته و تقریباً فراگیر شده است اما بهینه سازی و طراحی وب سایت حرفه ای بر مبنای استاندارد های جهانی هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است. چیزی که باعث می شود بازدهی اینترنت برای تجارت آن قدر که باید نباشد.

تاسیس فروشگاه اینترنتی یکی از به صرفه ترین و مناسب ترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت به شمار می رود. از همین رو راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی هواداران و طرفداران زیادی دارد. بازار های کاذبی هم به سبب همین طرفداری و علاقه کاربران, در این مسیر برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی شکل گرفته اند. بازار هایی که عموماً افرادی غیر متخصص با سطح دانش پایین که حتی با ابتدایی ترین مسائل و مباحث طراحی وب سایت هم آشنا نیستند آن ها را می گردانند.

طراحی فروشگاه اینترنتی و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی فروشگاه اینترنتی شما یکی از مهم ترین کار ها برای تبلیغات اینترنتی آن است. با بهینه سازی فروشگاه اینترنتی خود قادر خواهید بود به پر پتانسیل ترین مشتریان آنلاین یعنی کسانی که در موتور های جستجو به دنبال محصول یا سرویس خاصی هستند دست یابید. مشتریانی که از لحاظ گستردگی محیطی و تعداد, قابل مقایسه با مشتریان فروشگاه های واقعی نیستند.

اگر برای فروشگاه اینترنتی خود تمامی کار ها اعم از طراحی قالب شکیل و کاربر پسند, پیش بینی تمامی امکانات برای تسویه حساب مشتری, عرضه بهترین کالا ها و … را انجام دهید اما در راستای بهینه سازی اقدام خاصی انجام ندهید درست مثل این است که برای یک مسابقه ورزشی مثل دو و میدانی حسابی تمرین کنید و بهترین لوازم مثلاً بهترین کفش راتهیه نموده اما در روز مسابقه از دویدن پرهیز کنید. پس لازم است که توجه ویژه ای را به مسئله بهینه سازی وب سایت اختصاص دهید.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: بهینه سازی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همان طور که در جریان هستید و پیش از این هم عنوان شد تجارت الکترونیک یکی از پر طرفدار ترین مشاغل دنیا است که نیازمند تیم طراحی حرفه ای می باشد. تعداد بالای کاربران, امنیت و سهولت در خرید, پرداخت اینترنتی آسان, تنوع بالای کالا, امکان مقایسه بین کالا ها, امکان ارسال هدیه و صد ها ویژگی دیگر موجب محبوبیت تجارت الکترونیک شده است.

دلایل استفاده از تیم طراحی حرفه ای در طراحی فروشگاه اینترنتی

لازم است برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود از یک تیم طراحی مجرب و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید, این تیم طراحی تمامی ایده های شما در رابطه به وب سایت فروشگاه اینترنتی را اجرایی خواهد کرد. یکی از عمده ترین مسائلی که هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه شود ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن وب سایت فروشگاه اینترنتی است, چرا که روز به روز شاهد پیشرفت در زمینه تلفن های هوشمند هستیم و رفته رفته بر تعداد کاربرانی که از تلفن هوشمند جهت انجام کار های الکترونیک استفاده می کنند افزوده می شود, بنابراین وب سایتی که از طرف تیم طراحی ایجاد می شود باید کاملاً با تلفن های هوشمند سازگار بوده و کاربران بتوانند بدون مشکل به تمامی صفحات فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشند.

از دیگر نکات بسیار مهم و اساسی که تیم طراحی فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد امکان به روز رسانی قالب وب سایت در سال های آتی می باشد چرا که با پیشرفت در این عرصه, وب سایت ها نیز به طبع نیاز به بروزسانی داشته و باید استاندارد های روز را داشته باشند. اگر از آغاز اولین گام توسط تیم طراحی به خوبی و با آینده نگری برداشته نشود ممکن است در آینده با تغییر قالب و یا ارتقای امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی با مشکلاتی چون از دست دادن اطلاعات, از دست دادن لینک های ایدکس و…. مواجه شوید. پس پیشنهاد می شود که برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود یک تیم طراحی مجرب و حرفه ای را برای طراحی وب سایت انتخاب کنید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: تیم طراحی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از عمده ترین مباحث در طراحی وب سایت, توجه به زیبایی های بصری وب سایت با توجه به احساسات گروه مخاطبان و کاربران است. حتی گاهی طراحان وب سایت از ایده ها و رنگ های مد نظرشان که تصور می کردند برای وب سایت مورد نظرشان مناسب است صرف نظر کرده اند, تا طراحی وب سایت مناسب جذب مخاطبان هدف و مشتریان شرکت سفارش دهنده باشد. با تغییر و تحولات و پیشرفت های دنیای اینترنت و دیجیتال مارکتینگ, جلب نظر و توجه کاربران مدام دشوار تر می شود و نیازمند صرف زمان و انرژی بیشتری در مبحث طراحی سایت است.

یکی از راهکار های مناسب برای این مساله استفاده از رویکرد روانشناسانه در طراحی وب سایت به نام “طراحی سایت مبتنی بر احساسات” است که سعی در بر انگیختن احساسات کاربران و هم سو کردن آن با اهداف طراحی سایت دارد. همان طور که پیش از این هم به آن پرداخته شد جذب کاربران و افزایش مدت زمان حضور آنان در وب سایت به فاکتوری مهم و تعیین کننده در سئو تبدیل شده است. بهبود تجربه کاربری مدام مهم تر و مهم تر می شود و در این زمینه توجه به فاکتور های کیفی بیش از فاکتور های کمی در محدوده توجه طراحان وب سایت قرار می گیرد.

به این دو جمله دقت کنید که یکی از آن ها بر مبنای احساسات است:

محصول و برند را به طور مستقیم در معرض نمایش بگذاریم.

محصول و برند را در بستر احساسات متناسب با آن نمایش دهیم.

کاملاً روشن است که جمله دوم طراحی وب سایت موفق تری را رقم خواهد زد, در واقع در این روش هدف اصلی طراحی سایت به صورت ضمنی و از طریق درگیر کردن احساسات کاربران وب سایت و مرتبط کردن ناخودآگاه آن با هدف اصلی به آن ها منتقل می شود. به عنوان مثال تبلیغ یک نوشیدنی از طریق نمایش یک ویدئو کلیپ با مضمون یک ورزش هیجانی, کاربر به صورت ناخودآگاه درگیر بازی هیجانی شده و به صورت زیرکانه ای هدف اصلی وب سایت عملی می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی می کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: احساسات , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی شما قادر به معرفی, تبلیغ, عرضه و فروش محصولات و یا خدمات خود به بازدید کنندگان در دنیای مجازی خواهید بود و با کمک طراحی فروشگاه اینترنتی امکان  ارائه محصولات خود به تعداد بسیار بالای  کاربران اینترنتی را خواهید داشت. در این میان لازم است متذکر شویم که یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل بر سئو فروشگاه اینترنتی شما تعداد بازدید کنندگان و کاربران وب سایت شما است. این عامل مهم, هم در افزایش رتبه فروشگاه اینترنتی شما در موتور های جستجو گر و هم در نگهداری رتبه وب سایت شما بسیار تاثیر گذار است.

بازدید کنندگان و تراکنش های آن ها از مسائل بسیار مهمی است که موتور های جستجو به ویژه موتور جستجوی گوگل به آن اهمیت زیادی می دهد. گوگل به تعداد بازدید کنندگان فروشگاه اینترنتی شما و هم چنین به  تعداد بازدید کنندگان که دو مرتبه به وب سایت شما سر می زنند اهمیت می دهد, برای گوگل مدت زمانی که کاربران در وب سایت شما می مانند اهمیت دارد و هم چنین نحوه گردش کاربران در وب سایت شما.

تعداد بازدید کنندگان هم در دنیای مجازی و هم در دنیای حقیقی عامل اعتبار کسب و کار است. در دنیای حقیقی شما یک رستوران پر رفت و آمد با تعداد زیادی مشتری را به دوستان و آشنایان پیشنهاد می دهید نه یک رستوران خلوت که در آنجا به اصطلاح پشه پر نمی زند, در دنیای مجازی و وب سایت ها هم جریان به همین شکل است, شما وب سایت و یا فروشگاه آنلاینی را به دوستان خود پیشنهاد می دهید که تعداد کاربران بالایی داشته باشد.

نحوه چیدمان محصولات پس از طراحی فروشگاه اینترنتی برای حضور بیشتر بازدید کنندگان در وب سایت

مطلب دومی که باید به آن دقت شود نظم و نحوه چیدمان محصولات در فروشگاه اینترنتی است. یک فروشگاه اینترنتی منظم که پر از انواع محصولات متفاوت است و دسته بندی های خاصی برای محصولات در نظر گرفته است بازدید کنندگان را تشویق به بیشتر ماندن در وب سایت فروشگاه اینترنتی شما می کند. پس محتوا و آرایش مطالب و محصولات باعث ماندگاری مشتری یا بازدید کنندگان در وب سایت پس از طراحی فروشگاه اینترنتی شما می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: بازدید کنندگان , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همه صاحبان مشاغل تمایل دارند که بعد از صرف هزینه بالا و هم چنین زمان برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی, بازده خوبی داشته باشند و این اصل مهم هرگز بدون حضور کاربران در وب سایت فروشگاه اینترنتی و افزایش آمار بازدید امکان پذیر نخواهد بود.

بازده وب سایت فروشگاه اینترنتی نسبت مستقیمی با افزایش آمار بازدید آن دارد و هر چقدر تیم طراحی فروشگاه اینترنتی در جذب مخاطب موفق تر عمل کند, وب سایت فروشگاه اینترنتی شما سود دهی بیشتری خواهد داشت.

نحوه تاثیر افزایش آمار بازدید پس از طراحی فروشگاه اینترنتی

مطابق با آخرین نتایج تحقیقات پژوهش گران, رتبه اول نتایج جست و جوی موتور های جست و جو به ویژه گوگل, حدوداً 33 درصد از کل بازدید ها را به  خود اختصاص می دهد. با دانستن این نکته, اولین مطلبی که به ذهن مدیران و صاحبان تجارت های الکترونیک خطور می کند چگونگی افزایش سئو وب سایت خواهد بود. چرا که بدون معرفی وب سایت به موتور های جست و جو به جز رها کردن وب سایت خود در میان میلیون ها صفحه موجود کار دیگری نکرده اید. علاوه بر این که آدرس وب سایت فروشگاه اینترنتی شما را کسی در ابتدا نمی شناسد, درصد بسیار بالایی از کاربران برای یافتن کالا و یا سرویس مورد نظر خود از موتور های جست و جو کمک می گیرند. راه های بسیار زیادی برای افزایش آمار بازدید وب سایت وجود دارد که بیشتر آن ها مکمل یکدیگرند.

زمان ؛ عامل موفقیت آمار بازدید

به خاطر داشته باشید که هبچ وب سایتی طی زمان کوتاهی به موفقیت و محبوبیت مورد نظرش دست نیافته است. افزایش آمار بازدید که کلید اصلی موفقیت فروشگاه اینترنتی شما است, با گذر زمان و تلاش پیوسته رخ می دهد, از این رو بسیاری از افرادی که از زمان بر بودن این فرایند بی خبرند دست از تلاش می کشند و وب سایت خود را رها می کنند. اگر در زمان کوتاه نتیجه دلخواه خود را به دست نیاوردید مطمئن باشید که موقتی است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید کمی صبر کنید و زمان بیشتری منتظر بمانید.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: زمان , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

کاربرانی که در فروشگاه اینترنتی شما هستند و پول خرج می کنند بهترین افراد دنیا هستند. بنابراین شما باید نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت این افراد و برآورده کردن نیاز هایشان به کار بگیرید. باید همه چیز را درباره این افراد بدانید و با این دانسته ها طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به دنیای آن ها تبدیل کنید و سعی کنید به این افراد بفهمانید که شما و فروشگاه اینترنتیتان برای تامین نیاز ها و خواسته های آن ها است که حضور دارید. رسیدن به یک درک درست از نیاز های مشتری  پیروزی شما است.

شما باید بتوانید رقبای کاری خود را شناسایی کنید. به نقاط قوت و ضعف آن ها کاملاً واقف باشید و همواره کوچک ترین حرکت های آن ها را مد نظر قرار بدهید.

انتخاب نوع محصول پس از طراحی فروشگاه اینترنتی

در دهه گذشته, که سال های آغازین تجارت الکترونیک به حساب می آید صاحبان تجارت ها گزینه های زیادی برای انتخاب در مقابل خود داشتند و تقریباً تمامی آن گزینه ها ارائه شده اند. حال نوبت شماست که در انتخاب نوع محصول فروشگاهتان از خود نبوغ و خلاقیت نشان دهید. به نظر می رسد که ارائه یک محصول به صورت تخصصی و با شرایط بهینه, بهتر از فروش انبوهی از محصولات است.

نکات قابل توجه پیش از طراحی فروشگاه اینترنتی و جلب رضایت افراد مختلف

سعی کنید با افراد مختلف و مشتریان خود وارد گفت و گو شده و تا حد امکان از نظرات آن ها استفاده کنید. با کسانی که پیش از شما وارد این عرصه شده اند هم گفت و گو کنید و راجع به دلایل شکست یا پیروزی آن ها تبادل نظر کنید. با داشتن اطلاعات خوب و مفید پیش از ورود به عرصه تجارت الکترونیک قادر خواهید بود تصمیم گیری هایی درست و هوشمندانه ای انجام دهید. باید استراتژی مشخصی برای خود طراحی کنید از برنامه ریزی روزانه تا ماهانه و مسائل مربوط به تعیین بودجه نکاتی که باید به آن ها پرداخته شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: افراد , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طرایح سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

فروشگاه ساز نرم افزاری است تحت وب جهت طراحی فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات و مدیریت آن به نحوی است که در هر زمان و تنها با دسترسی به اینترنت قابلیت به روز رسانی محصولات برای فروش و تعیین روش های فروش را برای مدیریت فروشگاه اینترنتی فراهم می کند. به همین دلیل اطلاعات مربوط به محصولات و یا خدمات شما جهت فروش و یا ارائه به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران قرار می گیرد.

سرویس راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی به وسیله نرم افزار فروشگاه ساز, شامل یک بسته کامل و کاربردی جهت ایجاد فروشگاه آنلاین و نمایش محصولات و دسته بندی آن ها می باشد. با سفارش این نرم افزار, امکانات لازم برای راه اندازی و مدیریت یک وب سایت کامل نیز در اختیارکاربر قرار داده می شود.

فروش محصولات و آشنایی با ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی

قبل از این که بخواهید یک وب سایت برای فروشگاه اینترنتی خود راه اندازی کنید لازم است که برنامه تجاری مشخص و مدون را طرح ریزی کنید. این کار آغاز یک تجارت و فروش آنلاین است و تعداد بسیار زیادی از مردم در سراسر دنیا در حال افزایش سرمایه گذاری خود در این بخش هستند. اما لازم به ذکر است که اگر این کار به آسانی قابل انجام و ثمر بخشی بود باید هر کسی اقدام به راه اندازی یک تجارت الکترونیک می کرد. تعداد فروشگاه های آنلاین در سراسر دنیا در حال افزایش است. اما تعداد زیادی از این فروشگاه های اینترنتی به دلیل عدم داشتن تجربه کافی در راه اندازی اصولی آن با شکست مواجه شده اند. چرا که راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی نیازمند برنامه ریزی قبلی پیش از ساخت وب سایت می باشد. این یک اصل کلی است زیرا بیش از 90 درصد از پروژه های آی تی به دلیل همین عدم برنامه ریزی قبلی با مشکل مواجه شده اند.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: فروش , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

افزایش آمار کاربران منجر به افزایش رتبه  پس از طراحی فروشگاه اینترنتی در موتور های جستجو از طریق کلمات کلیدی مناسب خواهد شد و از طریق این بهبود رتبه است که موتور های جستجو با پیشنهاد دادن فروشگاه اینترنتی شما به کاربران, به منزله بازار یاب فروشگاه اینترنتی شما عمل خواهند کرد. برای افزایش آمار بازدید کاربران و ماندگاری تعداد آن ها از روش های گوناگونی می توان استفاده کرد نظیر:

  • ارسال خبرنامه برای بازدید از وب سایت
  • افزایش تعداد بنر های تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی در وب سایت های پر بازدید
  • تبلیغات کلیکی گوگل
  • مشخص کردن یک زمان برای حراج محصولات و مطلع کردن کاربران از طریق ارسال ایمیل
  • افزایش کلمات کلیدی

4 روش اعلام شده آغازین و نحوه تاثیر گذاری آن ها کاملاً واضح و روشن است فقط لازم است کمی در رابطه با مورد پنجم برای شما توضیح بدهیم.

افزایش کلمات کلیدی برای افزایش آمار بازدید از وب سایت پس از طراحی فروشگاه اینترنتی

کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که مورد جست و جو قرار می گیرند, کلمات کلیدی در واقع همان موضوعاتی هستند که شما باید محتوای وب سایت خود را با آن ها تامین کنید. اما سوال مهم این است که کلمات کلیدی را چگونه باید انتخاب کرد و بعد از انتخاب کلمات کلیدی مناسب چگونه باید محتوا را ایجاد کرد و حجم این کلمات در هر صفحه باید چقدر باشد؟

برای پاسخ به این سوالات باید گفت که “شما باید راز کلمات کلیدی را کشف کنید”. همان طور که می دانید خط اول یک آیتم از جستجوی گوگل همان title و خط بعدی آدرس سایت و خط بعد description می باشد, پس با درج کلمات و جملات جذب کننده باعث افزایش بازدید و افزایش رتبه کلیک وب سایت خود پس از طراحی فروشگاه اینترنتی بشوید. تولید محتوای غنی منجر به افزایش آمار بازدید پس از طراحی فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: کلمات کلیدی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

موفقیت در کار تجارت الکترونیک کاری دشوار است و نیاز به برنامه ریزی قبلی و تفکر فراوان و تمایز با سایر فروشگاه ها دارد. به همین دلیل می توان گفت که راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی به دو بخش راحت و سخت تقسیم می شود:

قسمت راحت طراحی فروشگاه اینترنتی

قسمت راحت کار عبارت است از ایجاد یک ساختار برای تجارت, سپس شما به یک چارچوب برای ساختار اولیه خود نیاز دارید. هم چنین راه اندازی یک حساب کاربری دارای کارت اعتباری, توسعه برنامه تجاری و کسب یک سری اطلاعات مهم و اساسی دیگر در مورد تجارت الکترونیک و راه اندازی آن.

قسمت سخت طراحی فروشگاه اینترنتی

و اما قسمت سخت کار در واقع ایجاد یک برنامه تجاری مناسب است و این خود نیازمند داشتن یک درک مناسب از تجارت آنلاینی است که شما قصد راه اندازی آن را دارید. باید دقت داشته باشید که ایجاد یک پلن و طرح اولیه نه تنها یک ضرورت است بلکه انجام آن به معنای آغاز رسمی تجارت الکترونیک است. بیشتر تجارت های آنلاین با شکست مواجه می شوند چون درک مناسبی از مشکلات مرتبط با نرم افزار وب سایت ساز و موارد مرتبط با میزبانی وب سایت ندارند. برنامه تجاری شما نباید تنها بر اساس فروش کالا در فروشگاه اینترنتی استوار باشد و شما باید به فکر فروش و کسب درآمد از طریق تبلیغات در وب سایت هم باشید.

ایجاد تمایز نقطه قوت شماست

آیا شما واقا چیزی در دست دارید که موجب تمایز فروشگاه اینترنتی شما از سایر فروشگاه ها باشد؟ استفاده از قالب های موجود در نرم افزار فروشگاه ساز منجر به یکسان شدن تمام فروشگاه های اینترنتی شده است و برای ایجاد تمایز طراحی اختصاصی و استفاده از قالب های سفارشی توصیه می شود. اگر شما بتوانید تمایز ایجاد کنید شانس موفقیت شما در جذب مشتریان بیشتر خواهد بود. در دنیای تجارت الکترونیک و آنلاین رقبا فاصله کمی با هم دارند و تنها با یک کلیک از سوی کاربر بین شما و رقبا فاصله می افتد.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: تمایز , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی یک مرکز تجاری آنلاین با عنوان فروشگاه اینترنتی می تواند باجه اینترنتی فروشگاه حقیقی شما در دنیای مجازی با قابلیت ارائه آمار باشد. با راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی شما می توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید بسیاری از کاربران اینترنتی قرار دهید. یادتان باشد مخاطبان شما در دنیای مجازی قابل مقایسه با مشتریان شما در یک فروشگاه حقیقی نیستند.

امکان ارائه آمار در فروشگاه اینترنتی به عنوان یک مزیت

یکی از عمده مزیت ها و برتری های طراحی فروشگاه اینترنتی نسبت به دیگر وب سایت ها ارائه آمار بسیار جامع آن ها است. شما در وب سایت های فروشگاهی قادر به ارائه آمار روزانه, هفتگی, ماهانه و سالانه خواهید بود. می توانید میزان موجودی فروشگاه را کنترل نموده و میزان درآمد فروشگاه اینترنتی را در بازه های زمانی متفاوت با هم مقایسه کنید. هم چنین با ارائه آمار روی نمودار قادر به ارزیابی کلی و جامع فروشگاه اینترنتی خود خواهید بود.

برتری های خرید آنلاین

از اصلی ترین و ویژه ترین برتری های خرید اینترنتی و آنلاین می توان به موارد زیادی اشاره کرد که در اینجا به چند نمونه بسنده می شود:

  • دسترسی به تمامی خصایص و ویژگی های محصولات
  • حذف هزینه رفت و آمد به فروشگاه
  • تصمیم گیری و انتخاب هوشمندانه بهترین محصول از میان انبوه محصولات با بررسی ویژگی ها و مقایسه آن ها با هم

در کنار تمام مزیت هایی که طراحی فروشگاه اینترنتی برای کاربران و مشتری ها دارد فروشندگان و صاحبان مشاغل هم به یک سری برتری دست خواهند یافت که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی کلی و جزئی از فروشگاه
  • اطلاع از نظرات کاربران و آشنایی بیشتر با سلیقه و علایق کاربران
  • برقراری ارتباط مستقیم با مشتری ها و به دنبال آن اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر برای وب سایت فروشگاهی
  • عرضه خدمات گسترده تر و مفیدتر به صورت تمام وقت

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: ارائه آمار , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

فروشگاه اینترنتی در برگیرنده وب سایتی است که قابلیت نشان دادن کالا ها را با خصوصیات آن ها فراهم می کند. این وب سایت کالا یا سرویس هایی را که از جانب فروشنده مبادله می شود را به کاربران گوناگون معرفی کند, مشخصه های آن ها را نشان دهد و امکان سفارش و سرانجام خرید از جانب کاربر را فراهم نماید.

طراحی فروشگاه اینترنتی بر پایه نوع محصول عرضه شده فروشنده غالباً دارای یک ویترین است که در صفحه اول قرار می گیرد و شما می توانید نمونه ای از بهترین های خود را در این ویترین قرار دهید و یک نما و دید کلی در اختیار بازدید کنندگان وب سایت خود قرار دهید. ویترین شما نه محدودیت مکانی دارد نه محدودیت زمانی. یک ویترین 24 ساعته با امکان مدیریت و جابه جایی سریع محصولات فروشنده و تغییر چیدمان در راستای جذب بیشتر مشتری.

تفاوت وب سایت فروشگاه اینترنتی با سایر وب سایت ها

یکی از اصلی ترین تفاوت های طراحی فروشگاه اینترنتی با سایر وب سایت ها چگونگی و نحوه مدیریت وب سایت فروشگاهی است. به دلیل تنوع بالای اجناس فروشنده در وب سایت های فروشگاهی, تغییرات روزانه این وب سایت ها بالا است. چه از لحاظ قیمت چه از لحاظ سایز و رنگ بندی و وب سایت شما همه روزه نیازمند به روز رسانی قیمت ها, رنگ بندی, سایز ها و موجودی خواهد بود. پس باید طراحی فروشگاه اینترنتی به نحوی باشد که مدیریت روزانه آن به آسانی قابل انجام باشد.

بهترین ویژگی طراحی فروشگاه اینترنتی برای بهبود کسب و کار فروشنده

معرفی بهتر محصول فروشنده یکی از بهترین ویژگی های وب سایت فروشگاهی است, این قابلیت وب سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که کالا و اجناس را جز به جز برای کاربران معرفی کرده و توضیح دهید, امکان معرفی برتری ها, ویژگی های برجسته و نقاط قوت و ضعف محصولات فروشگاه را خواهید داشت. در ضمن می توانید پارامتر مقایسه را برای وب سایت فروشگاهی خود در نظر بگیرید مشتریان در نهایت آرامش محصولات مورد نظرشان را با هم مقایسه کرده و بهترین ها را انتخاب کنند.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: فروشنده , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با ظهور اینترنت و گسترش آن بین اقشار مختلف مردم, بسیاری از صاحبان مشاغل و تاجران به این فکر افتادند که چرا نتوانیم محصولات و اجناس خود را به صورت غیر حضوری و از طریق پست به فروش برسانیم. این ایده ای بود که پیش از این در فروش تلویزیونی و تلفنی مطرح شده بود, اما دلیل موفقیت آمیز تر بودن آن در فضای اینترنت, ارائه محصولات و اجناس همراه با اطلاعات کافی اعم از تصاویر, ویدئو محصول, نظرات کاربران, گارانتی و تضمین محصول و چندین نوع اطلاعات مختلف دیگر در طراحی فروشگاه اینترنتی بود که باعث شد صاحبان مشاغل به دلیل  فروش فراوان و پر سود در این بستر و فرهنگ سازی های در حال انجام, به سرعت برای استفاده از فضای بیکران و مشتریان میلیونی موجود, وارد این عرصه شده و با طراحی فروشگاه اینترنتی, به رقابت با دیگر عرضه کنندگان بپردازند. به همین دلیل است که امروزه تجارت الکترونیک به یکی از پر طرفدار ترین و پر سود ترین مشاغل دنیا تبدیل شده است.

نقش طراحی فروشگاه اینترنتی در کسب و کار و فروش بهتر اجناس

فروشگاه اینترنتی همان طور که از نامش پیدا است اغلب برای کسانی که محصولی برای فروش و یا خدماتی برای ارائه به مشتری دارند مناسب است. یکی از ویژه ترین مزیت های فروشگاه اینترنتی این است که لزومی ندارد حتماً صاحب یک شرکت باشید و یا کسب و کار بزرگی داشته باشید, فروشگاه اینترنتی برای تمامی تجارت ها چه بزرگ و چه کوچک مناسب ترین گزینه است.

فروشگاه اینترنتی مطابق با محصول یا خدمات ارائه شده در آن دارای یک ویترین است که در صفحه نخست وب سایت قرار می گیرد و کاربران می توانند نمونه ای از بهترین و جدید ترین اجناس و محصولات را در آن ویترین مشاهده کنند. این ویترین یک نما و دید کلی در رابطه با فروشگاه اینترنتی و محصولات و اجناس آن به کاربر ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: اجناس , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بعد از تقبل هزینه های مربوط به طراحی وب سایت و اجرای آن طبیعتاً توقع بازده را خواهیم داشت. کار شما زمانی بازده چشم گیر و مطلوبی خواهد داشت که وب سایت شما دیده شود. بازده وب سایت نسبت مستقیمی با افزایش آمار بازدید کاربران دارد و هر چقدر وب سایت شما در جذب مخاطب موفق تر عمل کند, طراحی وب سایت شما سود دهی بیشتری در بر خواهد داشت.

نحوه تاثیر افزایش آمار بازدید در طراحی وب سایت

مطابق با  نتایج ارائه شده از تحقیقات پژوهشگران, حدود 33 درصد از کل بازدید های کاربران مربوط به نتیجه نخست جستجو است. با دانستن این مطلب به طور حتم اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند بررسی مسیر های ممکن برای رسیدن به صدر لیست نتایج جستجو و افزایش بازده وب سایت است. مهم ترین و تاثیر گذارترین کار ممکن در راستای رسیدن به این هدف ارتقا سئو وب سایت شما است. چرا که عدم معرفی وب سایت خود به موتور های جستجو, چیزی جز رها کردن وب سایتتان در میان میلیون ها صفحه موجود با همان مطالب نیست. درصد بسیار بالایی از کاربران برای یافتن کالا یا خدمات مورد نظر خود از موتور های جستجو کمک می گیرند و قرار گرفتن در میان نتایج نخستین جستجو و دیده شدن به منزله موفقیت کسب و کار شما است.

نقش زمان در افزایش آمار بازدید و بازده وب سایت

به خاطر داشته باشید که هیچ وب سایتی تا کنون طی یک زمان کوتاه به موفقیت مورد نظر خود دست نیافته است. افزایش آمار بازدید از وب سایت که کلید اصلی موفقیت کسب و کار شما است با گذر زمان و تلاش پیگیر و مستمر شما امکان پذیر خواهد بود. اگر نتیجه دلخواه خود را در زمانی کوتاه کسب نکردید مطمئن باشید که موقتی است و برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید کمی صبر کنید.



:: برچسب‌ها: بازده , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در شرکت های تولیدی, بازرگانی و خدماتی طراحی وب سایت یکی از ابزار های بازاریابی و افزاش جذب مشتریان به شمار می رود. ولی تنها با طراحی وب سایت و راه اندازی کار به پایان نمی رسد. گام بعدی در راستای موفقیت, افزایش تعداد بازدید کنندگان و کاربران وب سایت است, از میان همین بازدید کنندگان است که مشتریان بالفعل یافته می شوند.

هر چه تعداد بازدید کنندگان وب سایت بیشتر باشد آمار مشتریان بالفعل هم افزایش یافته و منجر به افزایش فروش و سود دهی از طراحی وب سایت می شود.

تمامی بازدید های وب سایت موثر و واقعی نیستند, بازدید هایی نظیر پاپ آپ آمار بازدید وب سایت را افزایش می دهند و روی آمار الکسا تاثیر مثبت می گذارند ولی اثر مثبتی روی افزایش بازدهی وب سایت طراحی شده و فروش آن بر جا نخواهند گذاشت. اگر هزینه های مربوط به این قبیل تبلیغات محاسبه شوند بیانگر نتیجه ای جز شکست را نشان نمی دهند. در نتیجه هدف از افزایش بازدید وب سایت, افزایش بازدید های واقعی و مفیدی است که بتوانند آمار مشتریان و مخاطبان واقعی را افزایش دهند.

از چه مسیرهایی آمار بازدید مشتریان از وب سایت را می توان افزایش داد

افزایش بازدید بسته به نوع فعالیت وب سایت طراحی شده و مخاطبان هدف وب سایت از طریق روش های گوناگون و متفاوتی انجام می شود:

  • سئو
  • تبلیغات اینترنتی
  • بازاریابی محتوایی
  • شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات ایمیلی
  • خبرنامه ایمیلی
  • فعالیت در تالار های گفتگو
  • بازاریابی سنتی

که در مقاله های پیشین به بررسی این روش ها پرداخته شد و مشخص شد که موتور های جستجو یکی از بهترین روش ها در راستای جذب مخاطب و مشتریان واقعی هستند. زیرا کسانی که از طریق موتور های جستجو به وب سایت شما هدایت می شوند قطعاً برای یافتن راه حل مشکل یا برطرف کردن نیاز خود وارد وب سایت شما شده اند و تنها گام باقی مانده در این مرحله متقاعد کردن آنان به توانایی های شرکت شما و تامین نیاز و خواسته مشتریان است.



:: برچسب‌ها: مشتریان , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در دو متن قبلی به معرفی چند روش از روش های افزایش آمار بازدید از وب سایت پرداخته شد و در اینجا دو روش دیگر نظیر قالب و هدف کلی از طراحی وب سایت معرفی و بررسی می شوند.

یکی از عواملی که در جذب کاربر موثر و با اهمیت است, قالب و طراحی وب سایت شماست. داشتن قالب و طراحی خاص و منحصر به فرد اولین گام برای جذب کاربر است و برای انجام این کار شما تنها چند ثانیه زمان دارید, در حقیقت کاربر از لحظه ورود به وب سایت چند ثانیه به شما زمان می دهد که از وب سایت خود دفاع کرده و قابلیت ها و توانایی های ویژه آن را نمایش دهید, یک طراح حرفه ای باید نهایت استفاده را از این زمان طلایی برده و اعتماد کاربر را برای ادامه حضور در وب سایت با انتخاب قالب مناسب جلب نماید. توجه داشته باشید که این زمان طلایی قبل از خواندن محتوا و یا دیدن محصولات فروشگاه شماست. کاربری که برای اولین بار به وب سایت شما مراجعه می کند هیچ گونه اطلاعی از کیفیت و کمیت وب سایت شما در ذهنش ندارد, پس به صورت ناخودآگاه اولین گزینه ای که کاربر از طریق آن وب سایت شما را مورد سنجش قرار می دهد قالب وب سایت و رابط کاربری جذاب است. عوامل موثر برای این کار حفظ نظم و هماهنگی میان عناصر وب همانند رنگ, تصاویر, فونت نگارش و نحوه چینش  آن ها در کنار یکدیگر است.

هدف در حقیقت به مفهوم ایده, انگیزه و آرمان اصلی است که تمام نیرو, افکار, احساسات و امکانات خود را در راستای رسیدن به آن متمرکز کرده و به کار بسته اید. هدف به ما انرژی و انگیزه و امید می دهد تا به هنگام آغاز کنیم و در مسیری که می پسندیم به پیش برویم و نیاز ها را شناسایی کرده و در رفع آن ها بکوشیم. شما باید کلمات کلیدی وب سایت را مشخص کنید و در خصوص این کلمات شروع به محتوا نویسی کنید. کاربران بر اساس کلمات کلیدی به وب سایت شما مراجعه می کنند پس در انتخاب آن ها دقت کنید.



:: برچسب‌ها: قالب , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , وبسایت , وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش قبلی دو روش محتوا و شبکه های اجتماعی, به عنوان دو روش افزایش آمار بازدید پس از طراحی وب سایت معرفی شدند حال چند روش دیگر معرفی شده و به اختصار به بررسی آن ها می پردازیم.

با داشتن محتوای جالب و منحصر به فرد حال زمان آن رسیده که دیگران را از این محتوا آگاه کنید, تبلیغات لازمه دیده شدن وب سایت شما است و دیده شدن کلید موفقیت شما می باشد. تا زمانی که کاربران از وجود وب سایت شما اطلاعی نداشته باشند محتوای آن هر چقدر هم جالب باشد بی ثمر خواهد بود, در واقع زحمات شما باز خوردی نخواهد داشت پس لازم است که دست به کار شده و تبلیغ را آغاز کنید, باید متوجه باشید که تبلیغات هزینه نیست در حقیقت نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است. تبلیغات مناسب و تاثیر گذار آمار بازدید وب سایت شما را به شکل چشم گیری افزایش خواهد داد.

  • سئو

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسیار چشم گیری در آمار بازدید وب سایت شما ایفا می کند سئو و بهینه سازی طراحی وب سایت است. سئو دارای مراحل خاصی است که هر کسی قادر به اجرای آن نمی باشد و هنگام طراحی وب سایت و هم چنین در ادامه باید یک نیروی متخصص انجام این کار را به عهده بگیرد.

  • مردمی بودن

در راستای جلب توجه کاربران بهتر است که مطالب مورد علاقه کاربران را در وب سایت خود قرار دهید و از آن چه که آن ها می پسندند صحبت کنید, که قبلاً به این مسئله تحت عنوان انتخاب گروه هدف و بررسی نیاز های آن ها پرداخته شد.

همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد بازدید کننده ها مهم نیست بلکه مهم این است که یک کاربر چه مدت در وب سایت شما حضور دارد, هر چه مدت زمان حضور کاربر در وب سایت شما بیشتر باشد به نفع وب سایت شما است و مهم تر از تعداد بازدید تعداد افرادی است که به وب سایت شما اعتنا کرده و بر می گردند.

در ادامه به معرفی سایر روش های افزایش آمار بازدید از وب سایت پرداخته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: افزایش آمار بازدید , آمار بازدید , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای ورود به عرصه های الکترونیک و مجازی طراحی وب سایت به تنهایی  کافی نیست بلکه وب سایت شما باید دیده شود. در راستای افزایش آمار بازدید از وب سایت باید نکاتی که برای موتور های جستجو حائز اهمیت است به شکل ویژه ای مد نظر تیم طراحی باشد. هدف اصلی شما کاربران هستند پس باید تلاش کنید نیاز های کاربران را در وب سایت خود برطرف نمایید. افزایش آمار کاربران و بازدید کنندگان همیشه یکی از عمده نگرانی های مدیران وب سایت ها می باشد. راه های متفاوتی برای افزایش آمار بازدید پس از طراحی وب سایت وجود دارد که در زیر به اختصار تعدادی از این روش ها عنوان خواهند شد.

روش های افزایش آمار بازدید پس از طراحی وب سایت

  • محتوا

گنجاندن مطالب جدید و خلاقانه در وب سایت منجر به جلب رضایت و اعتماد کاربر به وب سایت شما شده و همواره کاربر را تشویق به بازدید از وب سایت به صورت روزانه یا هفتگی می کند. استفاده از واژه های زیبا و تیتر های خاص برای مطالب و هم چنین نوع فونت انتخاب شده تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطب دارد. لازم است بدانید که مطالب مختصر و مفید توجه بیشتری را به سمت خود جلب می کنند پس حتی المقدور متن خود را خلاصه سازی نموده و نکات کلیدی و مهم را در آن بگنجانید.

  • شبکه های اجتماعی

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی جایگاه قابل توجهی را در بین مردم پیدا کرده اند و کمتر کسی است که با این فضا ها آشنا نبوده و یا از آن ها استفاده نکند. به اشتراک گذاری محتوا و مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربران را به سمت وب سایت شما بکشاند و منجر به افزایش آمار بازدید از وب سایت شما شود.

در ادامه به معرفی سایر روش های افزایش آمار بازدید از وب سایت پرداخته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: افزایش آمار بازدید , آمار بازدید , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

رنگ ها تاثیر زیادی روی احساسات بیننده می گذارند به ویژه در 90 ثانیه آغازین مشاهده یک ترکیب رنگی, این به معنای همان زمان طلایی برای طراح وب سایت است, او می تواند از این زمان با کمک قدرت ها در راستای رسیدن به اهداف وب سایت خود بهره بگیرد. فکر کردن به چشم انداز فعلی رنگ ها در طراحی وب سایت بسیار جالب توجه است. اکثر وب سایت ها کم و بیش شبیه یکدیگر هستند و این رنگ ها و نوع ترکیب آن ها است که به عنوان ابزاری قدرتمند در طراحی وب سایت تمایز ایجاد می کند. در واقع معانی گسترده ای در نحوه استفاده از رنگ ها در طراحی سایت ها نهفته است. با استفاده از رنگی که استفاده می شود می توانید توجه بیننده را به موضوعی که مد نظر خودتان است جلب کنید و یا سمت نگاه کاربر را به سمت تیتر مورد نظر هدایت کنید. بعضی از وب سایت ها هنگام ورود کاربر تماماً سیاه و سفید هستند و تنها لوگوی شرکت رنگی طراحی می شود در ادامه با کلیک روی لوگو رنگ ها ظاهر می شوند, این مساله مانند یک دام برای کاربر عمل می کند و سریعاً توجه او را جلب می کند.

نحوه ی استفاده از رنگ ها در طراحی وب سایت

هنگام استفاده از رنگی در طراحی وب سایت به منظور جلب توجه کاربران لازم نیست که حتماً از رنگ ها خیلی زیاد و به صورت نمایشی استفاده کنید, همین طور نباید از رنگ هایی که حس محو شدگی را به بیننده القا می کنند استفاده کنید چون ممکن است به نتیجه مطلوب خود نرسید. باید تمام خلاقیت و توان خود را در این زمینه به کار بگیرید که با استفاده از چه رنگی و افزودن چه مکمل هایی در کنارش می توانید ذهن مخاطب را تسخیر کرده و او را مایل به ماندن در وب سایت و مشاهده سایر صفحات و خواندن محتوای مد نظرتان کنید.



:: برچسب‌ها: رنگ , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از اصول بسیار مهم و کلیدی در طراحی وب سایت, توجه به اصول رنگ ها و رنگ بندی صفحات و نحوه استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی در کنار یکدیگر به شیوه ای مطلوب است تا بتواند توجه مخاطب را به سمت شما جلب کند و کاربر را ترغیب به ادامه حضور در وب سایت کند.

این که چه رنگی برای چه نوع وب سایتی مناسب است پرسشی است که کارشناسان طراحی وب سایت پیش از آغاز طراحی از خود حتماً می پرسند و پاسخ این پرسش تاثیر عمده ای در مسیر موفقیت وب سایت مورد نظر خواهد داشت.

یک اصل کلی در رابطه با رنگ ها در طراحی وب سایت

در رنگ بندی یک صفحه باید به این موضوع دقت شود که رنگ ها قرار است در چه صفحه ای و تحت چه عنوانی به کار برود, یعنی اصل توجه به عملکرد و موضوعیت وب سایت در رنگ بندی مطالب بسیار مهم و تاثیر گذار است. وب سایت های دولتی و عموماً وب سایت هایی که آمار بازدید بسیار بالایی دارند معمولاً از رنگ سفید برای زمینه صفحات و رنگ آبی برای لینک های صفحه و رنگ بنفش برای لینک های مشاهده شده که به عنوان دیفالت برنامه هستند استفاده می کنند.

وب سایت هایی که جنبه شخصی تری دارند از رنگ های مکمل بیشتر استفاده می کنند. مثلاً سبز پر رنگ در کنار سرمه ای جذابیتی خاص به وب سایت شرکت های بازرگانی می دهد. در هر صورت توجه به کارکرد رنگ ها در طراحی وب سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

باید به این نکته توجه کنید که “بهترین رنگ” نداریم و همه رنگ ها در کنار هم و بسته به موضوع وب سایت جلوه گری می نمایند. در مدیریت نوین یک اصل پذیرفته شده وجود دارد که یک بهترین شیوه مدیریت وجود ندارد. ترکیب و هماهنگی و استقرار یک نظام در رنگ بندی صفحات وب سایت نیز, چنین رویکردی دارد. تجربه و نوع علاقه و هنر طراح وب سایت است که وب سایتی را برای ما جذاب می کند .



:: برچسب‌ها: رنگ , طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی و ورود به دنیای تجارت الکترونیک در طول سال های اخیر توسط تیم طراحی حرفه ای بسیار پر طرفدار شده است. به همین دلیل نحوه طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دو روش معمول برای طراحی فروشگاه اینترنتی وجود دارد, یکی استفاده از قالب های آماده و نرم افزار های فروشگاه ساز و دیگری طراحی فروشگاه اینترنتی از طریق برنامه نویسی. که در روش دوم نتیجه نهایی حرفه ای تر است.

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی از طریق قالب های آماده و نرم افزار های فروشگاه ساز در نهایت منجر به ایجاد فروشگاه هایی با ظاهر مشابه می شود که برای انجام یک کار حرفه ای جالب به نظر نمی رسد. شما می توانید با استفاده از یک تیم طراحی حرفه ای یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی و متناسب با سلیقه خود داشته باشید. تفاوت فروشگاه اینترنتی شما با سایر فروشگاه ها, تمایز و نقطه قوت شما در مقایسه با  دیگر  فروشگاه ها خواهد بود. هنگامی که یک تیم طراحی حرفه ای, وب سایتی را به صورت اختصاصی برای شما طراحی می کنند مدیریت آن برای شما آسان تر خواهد بود و به سبب متمایز بودن از دیگر فروشگاه ها برای کاربران هم استفاده از آن لذت بخش تر خواهد بود. علاوه بر تمام این ها سئو نیز از دیگر فاکتور هایی است که در هنگام برنامه نویسی توسط تیم طراحی حرفه ای برای طراحی حرفه ای و اختصاصی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته می شود.

اعتماد سازی رمز موفقیت در طراحی فروشگاه اینترنتی توسط تیم طراحی حرفه ای

اعتماد سازی در فضای مجازی حرف نخست را می زند و یکی از عمده دلایل موفقیت  فروشگاه های اینترنتی به دست آوردن اعتماد مشتریان است. از آن جایی که در فضای مجازی احتمال کلاهبرداری خیلی بالاست راه اندازی فروشگاه و یا وب سایتی که کاربران به آن اعتماد داشته باشند کاری سخت است.



:: برچسب‌ها: تیم طراحی حرفه ای , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ادامه مبحث بررسی انواع روش های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی در طراحی فروشگاه اینترنتی در ذیل گفته می شود:

  • بازاریابی موتور های جستجو (SEM)

در این شیوه تبلیغاتی, زمانی که کاربر در حال جستجو است نام فروشگاه اینترنتی شما را به عنوان نخستین نتیجه در صدر لیست نتایج جستجوی خود مشاهده می کند. این روش تبلیغاتی به این صورت است که هزینه ای به موتور جستجو پرداخت می کنید, تعدادی عبارت انتخاب می کنید و گوگل شما را در جستجوی آن نتایج در رتبه های نخست قرار می دهد و به ازای هر کلیک مبلغی از شما کم می شود. میزان این مبلغ بنا به درجه سختی, میزان جستجو و… متفاوت است. نکته جالب این روش این است که شما می توانید تعیین کنید که در چه ساعت و چه روزی, از چه موقعیت جغرافیایی کاربران بتوانند سایت شما را در نتایج ببینند.

  • بهینه سازی موتور های جستجو (SEO)

در این روش تبلیغاتی با استفاده از سئو شما قادر خواهید بود کلمه و عبارت مرتبط با کسب و کارتان را در نتایج جستجوی موتور های جستجو تا رتبه های ابتدایی بالا بیاورید. تفاوت این روش با روش SEM این است که شما خودتان بالا می آیید و گوگل شما را یک شبه بالا نمی آورد و دیگر لازم نیست که به ازای هر کلیک پولی بپردازید, ولی رساندن وب سایت شما در کلمات کلیدی رقابتی است که مستلزم دو الی شش ماه زمان است. برای اجرای این شیوه شما نیازمند نیرو های متخصص در این زمینه هستید تا هم بتوانید به موقع نتیجه بگیرید و هم بتوانید این نتیجه را ماندگار کنید.

  • بازاریابی زنجیره ای

در این روش تبلیغاتی شما مبلغی هزینه کرده و به تبلیغاتچی های آنلاین یا طراحان وبلاگ اختصاص می دهید تا برای سایت شما مطلب بنویسند.

دلایل اهمیت روش های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی در طراحی فروشگاه اینترنتی

اینترنت توانایی ارتباط با میلیون ها انسان در جای جای دنیا را دارد و می تواند برای شما بازار های هدف تازه و جهانی تعریف کند. این روش ها بسیار کم هزینه و پربازدید هستند.



:: برچسب‌ها: تبلیغاتی , بازاریابی اینترنتی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی ازجدید ترین متد ها در دنیای تجارت که به عنوان کار آمد ترین تکنیک های فروش در دنیا مطرح شده است طراحی فروشگاه اینترنتی همراه با تبلیغات است. راهکار طراحی فروشگاه اینترنتی, بستری بسیار مناسب برای ارائه و فروش محصولات و کالا های تجاری گوناگون فراهم آورده است.

وظیفه یک تیم طراحی حرفه ای, آفرینش افکار شماست. یک فروشگاه اینترنتی موفق باید تلفیقی از بهترین نرم افزار های روز دنیا برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی با طرحی زیبا باشد. استفاده هوشمندانه از جزئیات و در عین ساده و کاربر پسند بودن محیط فروشگاه یکی دیگر از ویژگی های یک تیم طراحی خاص و زیرک است.

اما برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی ابتدا باید به بازار فروش و تمایلات و نیاز های مشتریان این عرصه بسیار خوب و دقیق فکر کرد. گام بعدی در راستای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق, بازاریابی و تبلیغات موثر و مفید است.

انواع روش های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در طراحی فروشگاه اینترنتی

  • تبلیغات بصری

در این روش تبلیغی بنر, عکس یا محتوای تبلیغات فروشگاه شما در وبلاگ ها و یا وب سایت های پر بازدید به نمایش گذاشته می شود. در این روش تبلیغی سطح آگاهی کاربران نسبت به محصولات شما به شکل مطلوبی بالا برده می شود.

  • ایمیل مارکتینگ

در این روش تبلیغات چنان چه از نامش مشخص شده کاربران را با ایمیل های تبلیغاتی از مزایای فروشگاه اینترنتی خود آگاه می کنید.

  • بازاریابی درون گرا

این روش تبلیغات به این صورت است که با رایگان در اختیار گذاشتن اطلاعات و مقالات علمی مرتبط با محصولات خود, کاربران را به سمت فروشگاه خود جذب می کنید. بازاریابی محتوا هم گونه ای از بازاریابی درون گرا به شمار می رود.

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی

همان طور که از نام این روش بر می آید با استفاده از شبکه های اجتماعی بزرگ به عنوان رسانه تبلیغاتی, نام وب سایت شما را در خاطر کاربران هک می کند.

ادامه مبحث بررسی انواع روش های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در مقاله بعدی گفته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: تبلیغات , بازاریابی اینترنتی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ساده ترین تعریف راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی ارائه خدمات و یا محصولات در مقابل واریز الکترونیک وجه کالا یا خدمات است. به فروشگاه های اینترنتی نام های دیگری نظیر فروشگاه آنلاین یا فروشگاه الکترونیکی هم اطلاق می شود. اگر بخواهید محصولات یا خدمات خود را از طریق بستر وب و اینترنت در معرض بازدیدکنندگان قرار دهید و نهایتاً فروش اینترنتی داشته باشید یکی از گزینه های مطمئن برای شما راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی است. با راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی فصلی جدید در کسب و کار و تجارت شما آغاز می شود.

با گسترش روز افزون شبکه اینترنت, فروشگاه های اینترنتی, رتبه دار درآمد بالای فروش هستند و این یعنی یک تجارت برای عرضه محصولات خود صرفاً نیاز به خرید یا اجاره یک واحد تجاری با هزینه های بالا ندارد, بلکه می تواند با طراحی و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به درآمد بالایی برسد. هیچ وقت تصور نکنید که یک فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه های تجاری واقعی بازدهی و درآمد کمتری دارد.

اهمیت اختصاصی بودن راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از اهداف مهم هر فروشگاه اینترنتی, افزایش رتبه آن وب سایت در موتور های جستجو گر مثل گوگل است. از آن جا که قالب های آماده از نظر گوگل و دیگر موتور های جستجو گر کپی محسوب می شوند و در رقابت با سایر وب سایت ها امتیازشان منفی می شود اکیداً توصیه می شود که در طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود از قالب های آماده استفاده نکنید. قالب های سفارشی از آغاز بر حسب نوع تجارت, سلیقه و نیاز شما طراحی می شوند و افزون بر این که طرح گرافیکی آن اختصاصی است, کد نویسی قالب نیز به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای وب سایت شما طراحی می شود. به این صورت شما می توانید از نظر قالب وب سایت امتیاز مثبت موتور های جستجو گر را کسب نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت, طراحی فروشگاه اینترنتی, طراحی سایت حرفه ای, طراحی سایت شرکتی, طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

توسعه و گسترش روز افزون اینترنت و طراحی فروشگاه اینترنتی روش خرید را به شکل کلی دگرگون ساخته است. خرید اینترنتی و منافع آن هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگو های خریدی سابق تشویق می کند.

روش های مختلف جمع آوری اطلاعات برای خرید

زمانی که فرد برای خرید کالا یا خدمات خاصی احساس نیاز می کند شروع به جستجو و جمع آوری اطلاعات نموده که این جستجو صرفاً مختص جستجوی اینترنتی نمی شود و فرد ممکن است از دوستان و آشنایان هم پرس و جو کند. نکته قابل تامل این است که جستجوی اینترنتی در تصمیم گیری نهایی فرد برای خرید نقش بسیار مهمی دارد. طبق تحقیقات گوگل مردم به طور متوسط برای تصمیم گیری خرید کالا های مورد نیاز خود حدوداً از ده منبع مختلف اطلاعات کسب می کنند. اینجاست که نقش تعیین کننده بازاریابی محتوایی و سئو خود نمایی می کند. طراحی فروشگاه اینترنتی با ارائه اطلاعات مفید در مشتریان بالقوه ایجاد اعتماد کرده و اگر در طراحی فروشگاه اینترنتی خود اصول بازاریابی و تبلیغات را به درستی رعایت کنند نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل (نرخ تبدیل) افزایش یافته  و تعداد خریداران نهایی و آمار فروش هم افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است که برای تولید محتوا از جملاتی که حاوی سوالات ذهن کاربران است حتماً باید استفاده شود. گام بعدی مربوط به زمانی است که تحقیق و بررسی کاربر به اتمام رسیده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و قصد اقدام به خریدی را دارد. در این مرحله تصمیم کاربر هنوز نهایی و قطعی نشده است و به همین سبب ارائه اطلاعات تکمیلی نظیر قیمت و درصد تخفیف, نحوه ارسال محصول, دارا بودن گارانتی و زمان تحویل محصول در زیر صفحه معرفی محصول می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد و مشتری را ترغیب به نهایی کردن خرید نماید.



:: برچسب‌ها: خرید , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یک سایت زمانی به موفقیت دست می یابد که آمار کاربری و  بازدید بالایی داشته باشد. در این مبحث به چهار عنصر مهم برای رسیدن به موفقیت در طراحی وب سایت پرداخته خواهد شد.

  • استفاده از محتوای خلاقانه

کاربران همواره در پی نوآوری و خلاقیت هستند و این هنر شماست که با مطالب و تیتر های جذاب و خلاقانه بتوانید کاربران را به سایت خود هدایت کرده و در ادامه آن ها را متقاعد به ماندن در سایت کنید.

طراحی سایت حرفه ای و اصولی یکی از روش های بسیار مهم و تاثیر گذار در جذب مخاطب است.کاملاً مشخص است که تنها وارد شدن کاربران به سایت شما منجر به موفقیت نمی شود و سایت شما زمانی به موفقیت می رسد که بتواند کاربران را از طریق طراحی محیطی جذاب متقاعد به ماندن در سایت نماید و این جذابیت و متقاعد شدن به گونه ای باشد که کاربران پس از خروج از سایت و در زمان های دیگر هم تمایل به بازدید از سایت شما را داشته باشند. حالت ایده آل برای هر مدیر سایتی این است که کاربران سایت او را در لیست علاقمندی های خود اضافه نمایند. مهم ترین راه حل این مسئله طراحی سایت حرفه ای و اصولی است.

  • خبرنامه

از دیگر اصول تاثیر گذار در جذب مخاطب راه اندازی خبرنامه است. شما با ساختن یک خبرنامه و ارسال آن به ایمیل کاربران, می توانید آن ها را به بازدید کننده و کاربر ثابت سایت خود تبدیل کنید.

اگر محتوای سایت شما جذاب و کاربر پسند باشد اما ظاهر سایت خسته کننده و کسالت بار قطعاً بازدید کننده تمایلی به ماندن در سایت و مطالعه مطالب جذاب شما را نخواهد داشت. پس لازم است که در طراحی وب سایت نهایت دقت را به خرج بدهید.



:: برچسب‌ها: موفقیت , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آمار بازدید وب سایت های موجود در دنیا روز به روز در حال افزایش است که هر کدام مطالب مختلفی را به شیوه های مختلف ارائه می دهند. حال در این بازار شلوغ و سرشار از کاربر شما باید چیز جدیدی برای ارائه داشته باشید تا بتوانید از میان انبوه وب سایت های موجود, کاربران را به سمت سایت خود جذب کرده و آمار بازدید از سایت خود را افزایش دهید. اگر قصد موفقیت در دنیای تجارت الکترونیک را دارید باید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید و یا شیوه ای نو برای ارائه. برای این کار لازم است که از تکنولوژی های نو و حرفه ای در طراحی وب سایت خود استفاده نمایید.

راه های افزایش آمار بازدید در طراحی وب سایت

لازم است بدانید که خاص بودن خوب است اما نه به هر قیمتی. اگر برای افزایش آمار بازدید از سایت خود به ارائه مطالب و ویژگی های خاص اهمیت زیادی بدهید ولی به هم خوانی کامل طراحی وب سایت با محتوا دقت نداشته باشید موفق نخواهید بود. ارائه یک مطلب پر بازدید بدون داشتن هم خوانی با موضوع وب سایت ممکن است بازدید زیادی را به همراه بیاورد اما این افزایش آمار بازدید پایدار نیست و کاربرانی که برای خبر نا مربوط روی وب سایت شما کلیک کرده بودند هرگز به وب سایت شما باز نخواهند گشت. پس برای افزایش آمار بازدید نباید از چهارچوب کاری خود خارج شوید.

ارائه مطالب کپی در سایت شما مساوی است با کاهش آمار بازدید از سایت. علاوه بر این که کاربران متوجه این کار شما می شوند, خزنده های موتور های جستجو نیز انتقام سختی از شما خواهند گرفت, چون به شدت نسبت به ارائه مطالب کپی شده حساس هستند.

از طرف دیگر ممکن است که کپی شدن مطالب سایتتان برای شما آزار دهنده باشد اما باید بدانید که کلید پیروزی در ارائه مطالب تاریخ انتشار مطلب است.



:: برچسب‌ها: آمار بازدید , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در سال های اخیر طراحی سایت شرکتی برای هر شرکت ، کمپانی و کسب و کاری از امور ضروری بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داشتن سایت شرکتی منجر به شکل گیری ارتباط مستقیم و دو جانبه بین صاحبان کسب و کار و مشتریان می شود. با داشتن یک سایت شرکتی برنامه ریزی شده و منظم می توانید اعتماد مشتریان را جلب نموده, اعتبار شرکتتان را افزایش دهید و از رقبا پیشی گرفته و فروش خود را به مراتب افزایش دهید.

هم زمان با گسترش دنیای مجازی و همگانی شدن استفاده از اینترنت افرادی که می خواهند کالا یا خدماتی را خریداری کنند قبل از خرید به جستجو در رابطه با کالا یا خدمات مورد نظر خود می پردازند. کاربران این اقدامات را با هدف داشتن یک خرید هوشمندانه انجام می دهند. در نتیجه طراحی سایت شرکتی می تواند با به تصویر کشیدن ویژگی های محصولات و خدمات شرکت شما مشتریان بیشتری را به سمت شما جذب نماید.

کیفیت طراحی سایت شرکتی برای فعالیت شرکت

همه شما می دانید که داشتن سایت به تنهایی برای کسب و کار شما مفید نیست, بلکه برای پیشبرد اهداف مد نظرتان در دنیای تجارت الکترونیک لازم است برای شرکت خود یک سایت شرکتی حرفه ای طراحی کنید. سایت شرکت شما باید حس اعتماد و اطمینان را در بازدید کنندگان و کاربران ایجاد نموده و علاوه بر ایجاد یک حس کاربری مثبت در آن ها, ویژگی اصلی بند تجاری شما را نیز نمایش دهد. طراحی یک وب سایت شرکتی زیبا و جذاب برای شرکت که بر مبنای استراتژی و اهداف مشخصی ایجاد شده باشد می تواند به شکل موثری موجب پیشرفت کسب و کار شرکت و افزایش فروش آن شود. ساختار کلی سایت شرکتی باید به گونه ای باشد که کاربران به راحتی به بخش های مختلف دسترسی داشته باشند.



:: برچسب‌ها: شرکت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هر سایتی بنا بر اهداف تعریف شده و چشم اندازی که برای آن بر اساس استاندارد ها در نظر گرفته شده است طراحی و اجرا می شود. امکانات و ویژگی های خاص در نظر گرفته شده جهت ارائه به کاربران برای هر سایتی بسته به نوع فعالیت آن متفاوت می باشد. از جمله متداول ترین امکانات برای هر سایت شرکتی به چند نمونه در زیر اشاره می شود:

  • طراحی منو و زیر منو
  • اخبار ثابت/ اخبار روان
  • مدیریت محتوا
  • سیستم کامنت گذاری و نظر دهی
  • سیستم ورود و ثبت کاربران
  • امکان جستجو در سایت شرکت
  • ایجاد امکان بازیابی اطلاعات
  • این لیست طبعاً مطابق بانوع فعالیت شرکت باید طراحی شود.

نکات و استاندارد های مورد توجه در طراحی سایت شرکتی

در اینجا به نکاتی اشاره خواهد شد که رعایت آن ها در طراحی یک سایت شرکتی منجر به بهبود نحوه کارکرد سایت شرکت شود, موتور های جستجو راحت تر سایت را شناسایی  کنند و کاربران از آن راضی باشند.

سرعت بالا آمدن صفحات, محل قرار گیری منو ها, تقسیم بندی سایت و گزینه های این چنین در استاندارد های طراحی یک سایت شرکتی تعیین می شوند. لازم به توجه است که سرعت لود شدن صفحات برای موتور های جستجو فاکتوری مهم و تعیین کننده است و یکی از معیار های مهم در رتبه بندی نتایج جستجو محسوب می شود. این مسئله برای کاربران هم بسیار مهم است به ویژه زمانی که سرعت اینترنت آن ها پایین است. نحوه قرارگیری تصاویر در طراحی سایت شرکتی اهمیت ویژه ای در جذابیت سایت و جلب توجه کاربران دارد و باید مطابق با اصول و استاندارد های طراحی وب سایت انجام شود, تا علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت سرعت بالا آمدن صفحات را هم کند نکند.

امروزه با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها و ارتقا سریع این وسایل, اغلب جستجو های کاربران از این طریق انجام می شود و طراحی یک سایت شرکتی ریسپانسیو جهت هماهنگی با این وسایل یک استاندارد و ضرورت است.



:: برچسب‌ها: استاندارد, طراحی سایت شرکتی, طراحی وب سایت, طراحی فروشگاه اینترنتی, طراحی سایت حرفه ای, ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با جستجو در بخش های قبلی متوجه می شوید که به دو مورد از این نکات اشاره شد, استفاده از استاندارد های طراحی وب سایت و طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو. در ادامه به بررسی سایر نکات در طراحی یک سایت شرکتی پرداخته می شود:

یکی از نکات بسیار مهم که در طراحی یک سایت شرکتی باید به آن توجه ویژه ای داشت, طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو می باشد. اگر از همان گام های نخستین طراحی سایت شرکتی, اصول سئو و بهینه سازی رعایت شود موتور های جستجو راحت تر سایت شرکت را شناسایی کرده و در ادامه نیز, کار بهینه سازی سایت راحت تر و با هزینه کمتری انجام خواهد شد.

طراحی سایت چند زبانه یکی از موثر ترین و در عین حال ارزان ترین راه های حضور در بازار های جهانی است, که از این طریق می توانید در کشور های هدف نیز کسب و کار و تجارت خود را رونق داده و در عرصه رقابت جهانی حرفی برای گفتن داشته باشید, و به گونه ای یک چالش سازنده برای تجارت شما هم خواهد بود که منجر به پیشرفت بیشتر تجارت شما خواهد شد.

در ادامه به صورت ویژه ای به مبحث سئو پرداخته می شود, چرا که حضور در صفحه اول نتایج جستجو و به ویژه سه نتیجه ی اول مساوی است با کلیک بیشتر بر روی سایت شرکت و افزایش آمار بازدید کنندگان و کاربران. در این حالت شما از موتور جستجو عملاً به عنوان وسیله ای برای تبلیغ و بازاریابی سایت شرکت خود استفاده کرده اید و موتور جستجو سایت شرکت شما را به عنوان یک منبع معتبر برای نتیجه جستجوی کاربران به آن ها پیشنهاد داده است.

سئو سایت شرکت در کنار سایر روش های بازاریابی اینترنتی  نظیر ایمیل مارکتینگ, بازاریابی محتوا, بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی می تواند تاثیر مثبت فراوانی روی روند کسب و کار شما داشته باشد.



:: برچسب‌ها: جستجو, موتور های جستجو, طراحی وب سایت, طراحی سایت شرکتی, طراحی فروشگاه اینترنتی, ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت و افزایش روز افزون آمار کاربران, تقریباً تمامی کسب و کار ها دچار تحول و دگرگونی شده اند و بسیار از شرکت ها و کمپانی ها با استفاده از این بستر عظیمی که فراهم شده فرصت های جدیدی برای پیشبرد تجارت خود رقم زده اند.

در سال های اخیر رفتار تجاری مردم تغییرات فراوانی داشته است.  تمامی مردم در اقصی نقاط جهان برای یافتن کالا یا خدمات مورد نیاز خود و یا حتی کسب اطلاعات در هر زمینه ای اقدام به جستجوی اینترنتی می کنند. به همین سبب حضور در دریای عظیم اینترنت و استفاده از پتانسیل های موجود در آن, گامی موثر در راستای گسترش و بهبود کسب و کار است. لازم است بدانید که طبق نظر کارشناسان, در سال های آینده بر اساس تغییراتی که در الگو های رفتاری افراد اتفاق می افتد, هر شرکتی که در دنیای اینترنت حضور نداشته باشد عملاً از رقابت نفس گیر در حوزه فروش آنلاین و در کل از دنیای تجارت عقب خواهد ماند.

طراحی سایت شرکتی شروعی در فضای مجازی و اینترنت

اولین گام برای حضور در دنیای تجارت الکترونیک ساخت و طراحی سایت شرکتی است. با فرصت هایی که طراحی سایت شرکتی برای صاحبانش در دنیای مجازی فراهم کرده است, مسیر برای گسترش شرکت و ورود به بازار های جدید را فراهم کرده است که این سایت شرکتی به عنوان شناسنامه اینترنتی شرکت عمل کرده و معرف کسب و کار شما درعرصه جهانی و بین المللی خواهد بود. در طراحی سایت شرکتی می توانید به معرفی شرکت پرداخته رزومه کاری و اهداف کاری خود را بیان کنید و کسب و کار خود را از این طریق گسترش دهید.



:: برچسب‌ها: اینترنت, فراگیری اینترنت, طراحی سایت شرکتی, طراحی وب سایت, طراحی فروشگاه اینترنتی, طراحی سایت حرفه ای, ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه داشتن وب سایت برای شرکت ها و موسسات دیگر یک نیاز نیست بلکه یک ضرورت است. در عصر ارتباطات, دنیای اینترنت مهم ترین ابزار ارتباط انسان ها در هزاره سوم است.گستردگی دسترسی به اطلاعات, هزینه مناسب در مقایسه با امکاناتی که در اختیار کاربران خود می توانید قرار دهید و هم چنین امکان به روز رسانی و مدیریت آن از جمله مهم ترین ویژگی های طراحی وب سایت است.

شاید این طور به نظر برسد که طراحی سایت شرکتی تنها برای شرکت ها و سازمان های بزرگ مناسب تر است, ولی واقعیت خلاف این را نشان می دهد و حتی شرکت هایی وجود دارند که شاید در دنیای واقعی هیچ اسمی از آن ها شنیده نشده اما با راه اندازی و طراحی سایت شرکتی حرفه ای, کسب و کار موفقی راه انداخته اند. همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد طراحی سایت شرکتی به عنوان شناسنامه و هویت شرکت شما عمل می کند و میزان پیشرفت در این اقیانوس گسترده و عمیق, بی پایان است.

اصول بازاریابی اینترنتی در دنیای امروز

دنیای امروز ما بیش از پیش, از سمت دنیای حقیقی به سمت دنیای مجازی سوق پیدا کرده است, تا جایی که برای اساسی ترین نیازهایمان که خورد و خوراک باشد هم دست به دامان اینترنت شده ایم و از این رو مفهموم بازاریابی اینترنتی یا آنلاین روز به روز شکل جدی تری به خود می گیرد.

بازاریابی اینترنتی  یا آنلاین مارکتینگ یک روش بازاریابی است که در آن از ابزار و رسانه ها ی آنلاین استفاده می شود.

عمده روش های بازاریابی اینترنتی عبارتند از :

  • تبلیغات بصری
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی درون گرا
  • بازاریابی موتور های جستجو
  • بهینه سازی موتور های جستجو
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی زنجیره ای

که درادامه به توضیح مختصر این روش ها و دلیل اهمیت بازاریابی اینترنتی پرداخته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: دنیای امروز, طراحی سایت شرکتی, طراحی فروشگاه اینترنتی, طراحی وب سایت, طراحی سایت حرفه ای, طراحی سایت شرکتی, ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به گسترش تجارت الکترونیک و ایجاد بازار های جدید کسب و کار در فضای مجازی و رشد قابل قبول فروشگاه های اینترنتی, باید به نرم افزار های فروشگاه ساز و نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی دقت ویژه ای داشته باشیم. یک طراح حرفه ای برای طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند با نمایش زوایای پنهان فعالیت تجاری شما, کسب و کارتان را به مراتب بزرگتر و تخصصی تر نشان دهد و نظر مثبت مشتری را نسبت به کار شما جلب نموده و در نهایت وی را ترغیب به خرید کند.

یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای این امکان را به شما می دهد که:

  • در طول 24 ساعت شبانه روز و در تمامی جهان دیده شوید.
  • نهایت استفاده مالی را از بازار کار خود داشته باشید.
  • با انجام سرمایه گذاری بلند مدت, مشتریان مطلوب خود را در هر لحظه پیدا کنید.
  • امکان ارائه ایده های نو و فعالیت های خلاقانه را برای شما فراهم می کند.

نرم افزار های فروشگاه ساز

با این نرم افزار ها بدون نیاز به دانش فنی و تنها با چند کلیک ساده و به صورت کاملاً رایگان یک وب سایت و یا فروشگاه عالی, قدرتمند و حرفه ای برای محصولات خود ایجاد نمایید.

فروشگاه ساز های رایگان حرفه ای وجود دارند که با استفاده از آن ها شما به راحتی می توانید فروشگاه اینترنتی خود را طراحی و راه اندازی کنید. طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه ساز بسیار ساده و آسان است و تنها کافی است که شما سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی را از وب سایت مورد نظر دانلود نموده و بر روی سرور خود بارگذاری کرده و نصب و راه اندازی کنید. البته این فروشگاه ساز ها عموماً به زبان انگلیسی هستند و لازم است برای فارسی سازی آن ها فایل زبان فارسی را در سیستم مدیریت محتوای خود نصب کنید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار های فروشگاه ساز, فروشگاه ساز, نرم افزار فروشگاه ساز, طراحی وب سایت, طراحی فروشگاه اینترنتی, ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در عصر کنونی با همه گیر شدن استفاده از اینترنت و ارائه ی خدمات و افزایش روز افزون آمار کاربران, کسب و کار ها در راستای رونق بخشیدن به حرفه خود و استفاده از تعداد بسیار زیاد مشتری های بالقوه ای که در دنیای مجازی برای کالا یا خدمات آن ها در حال جستجو هستند به طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی روی آورده اند. مشتری ها و متقاضیان کالا ها, به دلیل اشتغال فراوان, ترافیک زیاد و یا تمایل به هر چه راحت تر بودن و آسانی, کمتر برای خرید حضوری تمایل دارند و سعی می کنند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را با جستجو در اینترنت و پرداخت آنلاین تهیه کنند. طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان, از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار روز دنیاست.

ارائه ی خدمات و مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی

برای داشتن یک خرید هوشمندانه لازم است که اطلاعات کافی در مورد کالای مورد نظر خود داشته باشیم, در شیوه های سنتی و مراجعه به فروشگاه ها, امکان دسترسی به اطلاعات جامع و کافی در رابطه با کالای مورد نظر امکان پذیر نبود اما در شیوه های نوین تجارت, یعنی راه اندازی فروشگاه اینترنتی, در فضای اینترنت حجم بسیار زیادی از اطلاعات نظیر مشخصات کالا, تصاویر متعدد, نظرات سایر خریداران, امکان مقایسه با کالا های مشابه, امکان مقایسه قیمت و بسیاری قابلیت های دیگر در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می گیرد و امکان یک خرید هوشمندانه را برای شما فراهم می کند.

در کنار مزیت های اعلام شده برای خریداران راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای ارائه دهندگان کالا و خدمات هم مزیت هایی به دنبال دارد. عدم نیاز به مکانی تحت عنوان فروشگاه که همیشه قیمت گزافی هم دارد و عدم نیاز به حضور دائم و همیشگی در فروشگاه یا نیاز به استخدام نیرو های متعدد از سایر مزایای فروشگاه اینترنتی است.



:: برچسب‌ها: خدمات , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()