نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت هنری برای هنرمندان از جمله بازیگران، خوانندگان، نقاشان و موسیقیدانان می­تواند به جذب مشتریان و کسب درآمد مناسب بینجامد. این نوع طراحی سایت با هدف معرفی انواع سبک ها و آثار هنری، آگاه ساختن افراد جامعه از فعالیت های هنری، زندگی حرفه ای هنرمندان و سخنان ارزشمند آن ها در فضای مجازی انجام می شود. در این بخش به معرفی نکات و ویژگی های طراحی سایت هنری پرداخته می شود.

ویژگی های اصلی طراحی سایت هنری

مهم­ترین ویژگی طراحی سایت هنری معرفی هنرمند و آثار هنری با بهره گیری از طراحی شکیل و جذاب است. بعلاوه، از طریق این نوع طراحی سایت، هنرمندان می توانند با نمایش آثار هنری خود نسبت به فروش آنلاین آن ها و کسب درآمد بیشتر اقدام کنند.

امکانات موجود در طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری امکانات بی شماری را در اختیار هنرمندان و کاربران قرار می دهد. یکی از این امکانات، ارائه اطلاعات درمورد رویدادهای هنری روز است. کاربران اینترنتی معمولاً به دنبال کسب اطلاعات راجع به اتفاقات مربوط به دنیای هنر و هنرمندان هستند. از دیگر امکانات این نوع وب سایت ها می­توان به نمایش آثار هنری اشاره کرد. این امر به جذب مشتریان علاقمند به هنر و فروش آثار هنری از طریق فضای مجازی برای هنرمندانی که فاقد زمان یا امکانات کافی جهت برگزاری گالری هستند، کمک می­کند. علاوه بر این، هنرمندان می­توانند با ایجاد یک سایت هنری شخصی با مخاطبان خود ارتباط موثری برقرار کنند و از نظرات آن ها درمورد آثار هنری خود بهره ببرند. از طریق بهینه سازی طراحی یک سایت هنری می­توان به افزایش تعداد کاربران و ارتقای فروش آثار هنرمندان کمک کرد. از دیگر امکانات موجود در سایت های هنری، می توان به برگزاری کلاس های آنلاین و اطلاع رسانی درمورد زمان و هزینه این کلاس ها برای علاقمندان به رشته های هنری اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت هنری ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به دلیل تنوع موضوعات موجود در فضای نت و برای پیشرفت و رقابت طراحان در طراحی سایت حرفه ای، ایجاد بخش بلاگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این بخش، به طور خلاصه به بررسی برخی از دلایل اساسی اهمیت بخش بلاگ در انواع طراحی سایت و مزایای آن پرداخته می شود.

اهمیت بلاگ در طراحی سایت حرفه ای

وجود بخش بلاگ در طراحی سایت حرفه ای کاربران را به بازدید مجدد سایت ترغیب می کند و از این طریق، باعث افزایش قابل توجه ترافیک ورودی به سایت مورد نظر می شود، چرا که این کار موجب علاقه مند شدن کاربران برای مراجعه به سایت و خواندن مطالب جدید بلاگ خواهد شد. از دیگر عوامل موثر بر اهمیت بلاگ در طراحی سایت حرفه ای می توان به بهبود سئو سایت و قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو در موتور های جستجو هم چون گوگل اشاره کرد. با استفاده از کلمات کلیدی و تکرار آن در طراحی سایت، کاربر با جستجوی این کلمات در گوگل به سایت شما مراجعه می کند و در صورت کاربردی بودن مطالب سایت، دفعات بعدی نیز به مطالعه ی مطالب شما می پردازد.

علاوه بر این، ایجاد بخش بلاگ در طراحی سایت حرفه ای باعث ایجاد موثر با کاربران و جذب آن ها به سایت مورد نظر می شود. در طراحی این بخش، ثبت نظرات و پیشنهاد های کاربران برای بهبود سایت بسیار موثر خواهد شد، زیرا انعکاس و پاسخ دادن به سوالات و نظرات کاربران موجب ایجاد حس اعتماد و رضایت در آن ها می شود و سایت را کاربر پسند می سازد. عامل دیگر در اهمیت وجود بلاگ در طراحی سایت، افزایش رتبه ی در گوگل و سایر موتور های جستجو هم چون گوگل اشاره کرد. با استفاده از  کلمات کلیدی و تکرار آن در طراحی سایت، کاربر با جستجوی این کلمات در گوگل به سایت شما مراجعه می کند و در صورت کاربردی بودن مطالب سایت، دفعات بعدی نیز به مطالعه ی مطالب شما می پردازد.

علاوه بر این، ایجاد بخش بلاگ در طراحی سایت حرفه ای باعث ایجاد ارتباط موثر با کاربران و جذب آن ها به سایت مورد نظر می شود. در طراحی این بخش، ثبت نظرات و پیشنهاد های کاربران برای بهبود سایت بسیار موثر واقع خواهد شد، زیرا انعکاس و پاسخ دادن به سوالات و نظرات کاربران موجب ایجاد حس اعتماد و رضایت در آن ها می شود و سایت را کاربر پسند می سازد. عامل دیگر در اهمیت وجود بلاگ در طراحی سایت، افزایش رتبه ی آن در گوگل و سایر موتور های جستجو است. به علاوه، ایجاد بلاگ در سایت باعث به تصویر کشیدن توانایی های شما در زمینه های گوناگون علمی، هنری، حرفه ای، صنعتی، ورزشی و غیره می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در گذشته، طراحی سایت حرفه ­ای سازگار با موبایل رواج چندانی نداشت و بسیاری از سایت ­ها در موبایل­ قابل نمایش نبودند. در سال ­های اخیر، پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از انواع موبایل­ های هوشمند و تبلت ها، اهمیت طراحی سایت حرفه ­ای سازگار با موبایل را دو چندان کرده است. در این بخش به بررسی مزایای طراحی سایت سازگار با موبایل و اهمیت آن پرداخته می ­شود.

طراحی سایت حرفه ای سازگار با موبایل

طراحی سایت حرفه ­ای سازگار با موبایل باید مناسب نمایش در انواع تلفن همراه هوشمند و تبلت ­ها باشد. سایت ­هایی که برای نمایش در desktop طراحی شده ­اند، در تلفن ­های همراه و تبلت ­های کوچک به درستی نمایش داده نمی ­شوند. اما سایت ­های سازگار با موبایل با اندازه­ ی صفحه ­ی این دستگاه ­ها مطابقت کامل دارند و به خوبی قابل نمایش در آن ­ها هستند.

مزایای استفاده از سایت سازگار با موبایل در طراحی سایت حرفه ­ای

طراحی سایت حرفه ای سازگار با موبایل مزایای بسیاری دارد. این نوع طراحی سایت، باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و بهبود تجربه ی آن ها می شود. از دیگر مزایای یک سایت سازگار با موبایل، می توان به افزایش جستجو و هم چنین بهینه شدن جستجوها اشاره کرد. به علاوه، به دلیل بزرگتر بودن اندازه ی نوشته ها، خواندن محتوای این وب سایت ها برای کاربران ساده تر خواهد بود. در طراحی سایت حرفه ای سازگار با موبایل، منوی سایت با موبایل سازگار و سرعت دانلود بسیار بالاتر از سایر سایت ها است. این امر باعث افزایش استفاده از سایت های ذکر شده می گردد. موتور های جستجو هم چون گوگل نیز سایت های سازگار با موبایل را در صدر نتایج جستجوی خود نشان می دهند. از دیگر فواید این نوع طراحی سایت، مدیریت زمان کاربر است، بدین معنا که کاربر به زمان کمتری برای باز کردن صفحات اینترنتی نیاز دارد. مدیریت این گونه سایت ها نیز بسیار آسان تر خواهد بود، چرا که در این صورت، دیگر به ایجاد چندین سایت جهت استفاده در دستگاه های مختلف نیازی نخواهد بود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای، اغلب کاربران در هنگام وارد کردن کد ها در مطالب و اجرای آن با مشکل مواجه می شوند. در این نوع طراحی سایت، پس از این که کاربران کد ها را وارد و مطالب و ماژول ها با ذخیره می کنند، کد وارد شده دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و حذف خواهد شد. پلاگین کاربردی Sourcerer PRO در رفع این مشکل در طراحی سایت حرفه ای به کاربران کمک می کند. در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های این نزم افزار جهت کد زنی در طراحی سایت حرفه ای پرداخته می شود.

کد زنی در طراحی سایت حرفه ای با استفاده از پلاگین Sourcerer PRO

یکی از پرکاربرد ترین پلاگین ها برای کد نویسی در طراحی سایت حرفه ای، Sourcerer PRO است. با استفاده از پلاگین Sourcerer PRO در طراحی سایت، کاربر امکان وارد کردن هر نوع کدی، از جمله کد های PHP ،CSS و Java Script را در مطالب سایت و نیز در تگ ها، ماژول ها و مجموعه ها خواهد داشت. این پلاگین به کاربر کمک می کند تا کد های برنامه نویسی را در قسمت ویرایشگر جوملا وارد کند. پس از قرار دادن کد ها در بین تگ های Sourcerer PRO، ویرایشگر جوملا هیج تغییری در آن ها اعمال نمی کند و کد ها در سایت قابل اجرا خواهد بود.

ویژگی های اصلی Sourcerer PRO در طراحی سایت حرفه ای

استفاده از پلاگین Sourcerer PRO جهت کدنویسی در طراحی سایت حرفه ای بسیار ساده است. این نرم افزار از کدنویسی Java Scriot، CSS و PHP در داخل محتوا ها پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های کلیدی این پلاگین در طراحی سایت می توان به وجود تنظیمات امنیتی پایه جهت کنترل اجرای کد ها اشاره کرد. علاوه بر این، پلاگین محبوب Sourcerer PRO از کدنویسی HTML در محتوا ها پشتیبانی می کند. ویژگی دیگر پلاگین ذکر شده برخورداری از تنظیمات امنیتی فوق پیشرفته جهت کنترل اجرای کد ها در محتوای سایت است.

پس از نصب و فعال سازی پلاگین، کاربر باید ویرایشگر جوملا را فعال کند و کد های مورد نظر خود را در تگ های Sourcerer PRO وارد و سپس مطلب را ذخیره نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه، طراحی سایت فروشگاهی یکی از متنوع ­ترین انواع سایت­ های موجود در دنیا است. از معروف­ ترین و بهترین سایت­ های فروشگاهی، می­ توان به وب­سایت­ هایی هم چون Ebay و Amazon اشاره کرد. در سال­ های اخیر، خرید آنلاین در ایران نیز به طرز قابل­ ملاحظه­ ای متداول شده است و افراد در سنین مختلف از مزایای طراحی سایت فروشگاهی بهره­ مند می­ گردند. بنابراین، برای داشتن طراحی سایت سودمند جهت فروش آنلاین کالا ها و خدمات، باید راهکار هایی کاربردی به کار گرفته شود که در این بخش به­ طور خلاصه به برخی از آن­ ها اشاره می­ شود.

راهکار هایی برای طراحی سایت فروشگاهی سودمند

در طراحی سایت فروشگاهی، مهم­ ترین راهکار برای جذب مشتریان ارائه­ ی کالا ها و خدمات با قیمت معقول و مناسب است. این امر باعث افزایش قدرت خرید قشر های گوناگون اجتماعی می­ شود. عامل دیگری که در این نوع طراحی سایت به رونق فروشگاه کمک می ­کند، تنوع کالا ها و خدمات موجود در آن­ است که به کاربر امکان انتخاب کالای مورد نظر را از میان برند های گوناگون می ­دهد. در طراحی سایت فروشگاهی، بهتر است شرح کامل کالا ها و خدمات ارائه داده شود تا کاربر بتواند با آسودگی خاطر از فروشگاه موردنظر خرید کند.

از دیگر نکاتی که به طراحی سایت فروشگاهی سودمند و پرفروش کمک می­کند، به ­روزر سانی اطلاعات محصولات و قیمت ­ها در سایت است، چرا که اغلب افراد برای خرید یک محصول به جستجو در سایت­ های مختلف و مقایسه­ ی قیمت­ ها می­ پردازند. بهتر است طراح عکس ­های با کیفیت و واقعی از کالا ها را در طراحی سایت به کار گیرد و از گرافیک زیبایی برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کند. علاوه­ بر این، طراح باید بخشی را برای پشتیبانی و تعامل با مشتریان در طراحی سایت فروشگاهی در نظر بگیرد تا آن­ ها بتوانند به­ طور کامل از فرآیند خرید و تحویل کالا مطلع شوند و در صورت بروز سوال یا مشکل با این بخش در ارتباط باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه، نرم ­افزار های تحت وب بسیاری برای طراحی سایت حرفه ­ای وجود دارند که به کمک آن­ ها می ­توان به طراحی گرافیک وب­سایت پرداخت. یکی از معروف­ ترین افزونه­ های موجود جهت تنظیم رنگ در طراحی سایت حرفه­ ای، نرم افزار Colorzilla است. در این بخش به معرفی نرم ­افزار Colorzilla و کاربرد های آن در طراحی سایت حرفه­ ای پرداخته می­ شود.

ویژگی­ های افزونه Colorzilla  در طراحی سایت حرفه ­ای

یکی از بهترین افزونه­ ها در طراحی سایت حرفه­ ای، افزونه­  Colorzilla است که امکانات و ویژگی­ های بی­ شماری را جهت تنظیم رنگ سایت فراهم می­ آورد. از این افزونه می­ توان در مرورگر های کروم و فایرفاکس و نیز سیستم­ عامل­ های ویندوز، لینوکس و مک استفاده کرد. استفاده از این افزونه در طراحی سایت این امکان را به طراح می­ دهد تا بتواند رنگ­ خوانی را در پیکسل­ های مختلف در مرورگر خود دریافت کند. به علاوه، با به ­کارگیری این نرم ­افزار در طراحی سایت حرفه ­ای، طراح می­ تواند با استفاده از CSS به بررسی عناصر رنگی هر صفحه از سایت بپردازد و رنگ­ ها را از پالت رنگی موجود در این افزونه انتخاب کند. از دیگر مزایای این افزونه می­ توان به پشتیبانی از استاندارد هایی هم چون RGB و HEX در نمایش کد های رنگی اشاره نمود. بهره ­گیری از این نرم ­افزار در طراحی سایت حرفه­ ای به طراح امکان ایجاد ترکیبات رنگی گرادینت و ارائه ­ی کد CSS را می ­دهد و با ابزار های Inspector مرورگر ها نیز کاملاً هماهنگ است. از دیگر امکانات این افزونه در طراحی سایت می­ توان ثبت کد های رنگی گوناگون به­ صورت تاریخچه و هم چنین قابلیت Auto Copy برای کپی خودکار کد های رنگی المان­ های انتخاب شده را نیز ذکر کرد. علاوه بر این، ابزار Colorzilla دارای یک سیستم ویژه­ ی بزرگ نمایی است که از طریق آن، طراح می­ تواند کد های رنگی مربوط به المان­ های کوچک در سایت را به راحتی شناسایی کند. نرم­ افزار Colorzilla به صورت کاملاً رایگان قابل دانلود و نصب بر روی مرورگر های کروم و فایرفاکس است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

وردپرس یک نرم افزار تحت وب می باشد. می توان گفت طراحی سایت یا راه اندازی یک وبلاگ مهم ترین عامل در استفاده از ورد پرس می باشد. زیرا نرم افزار وردپرس متشکل از یک هسته ی قوی است و به عنوان عمومی ترین نرم افزار در زمینه طراحی سایت به حساب می آید.

در طراحی سایت با استفاده از ورد پرس از زبان برنامه نویسی محبوب PHP استفاده شده است. هم چنین از بانک اطلاعاتی قدرتمند Mysql استفاده می شود. در طراحی سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس رایگان می باشد و موجب می شود که توسعه دهندگان وب به راحتی بتوانند تغییرات را در وردپرس ایجاد کنند.

در طراحی سایت توسط نرم افزار وردپرس برای انتشار مطالب از زبان HTML استفاده می شود. در اصل PHP وظیفه ی پردازش اطلاعات در سمت سرور را بر عهده دارد و اطلاعات را به صورت HTML ارسال می کند تا به راحتی بتوان سایت را مشاهده نمود. HTML زبانی است که برای مرورگر ها مشخص و قابل فهم می باشد و همه چیز در دنیای وب به وسیله ی HTML پیاده سازی می شود. نکته ی بسیار مهم این است که بسیار از افراد با زبان HTML آشنایی کامل ندارند، به همین دلیل در طراحی سایت توسط وردپرس یک ویرایشگر متن ایجاد شده است تا به وسیله ی آن متن را به راحتی نگارش نمود، تصویر درج کرد، فونت را تغییر داد و کارهای مختلفی را بتوان بر روی متن اعمال کرد.

در طراحی سایت، ورد پرس تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی راحت جهت تولید محتوا به کار برده است. عنوان مطالب باید خوب باشد تا بازدیدکنندگان سایت مشتاق شوند مطالب را بخوانند و محتوای مطالب نیز باید مناسب باشد و وردپرس با ویرایشگر عالی متن خود که همانند ویرایشگر نرم افزار های آفیس می باشد این امکان را می دهد که به کمک نوار ابزار قالب بندی مطالب را مطابق با خواسته خود در آورید. در طراحی سایت ویرایشگر ورد پرس به صورت اتوماتیک کد HTML را برای مرورگر  ایجاد می کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

FTP در اصل یک پروتکل ارتباطی برای ارسال و دریافت فایل می باشد. در طراحی سایت برای انتقال اطلاعات از کامپیوتر به سرور نیازمند به یک کلاینت FTP هستیم.

در طراحی سایت از نرم افزار های مختلفی برای انتقال فایل ها به وب سرور می توان استفاده نمود. از جمله نرم افزار  FileZilla که یک نرم افزار قوی و رایگان برای ارسال و دریافت فایل از طریق FTP است.

یکی دیگر از نرم افزار های مهم در طراحی سایت که موجب ارتباط با وب سرور می شود CuteFTP نام دارد. برای رد و بدل کردن اطلاعات و برقراری ارتباط به وسیله ی FTP، آپلود و دانلود فایل ها، سرعت بالا و امنیت بالا در رد و بدل کردن داده ها، پشیبانی از قابلیت امنیتی HTTPS در انتقال داده ها، مدیریت رمز عبور کاربران، انجام کلیه کارها در زمان مشخص به وسیله ی کاربر، تهیه Backup کامل از سایت در طراحی سایت، مدیریت پوشه ها و داده های موجود بر روی سرور و مطلع نمودن کاربر در صورت بروز هر گونه تغییر، امکان قابلیت کشیدن و رها کردن برای انتقال هر چه سریع تر داده ها به وسیله ی کاربر، دارای ویرایشگر مستقل برای ویرایش اسناد سمت سرور توسط برنامه، نمایش اسناد تصویری به صورت بند انگشتی و برقراری ارتباط با چندین سایت به صورت همزمان از ویژگی های این نرم افزار در طراحی سایت می باشد.

از دیگر نرم افزار های ارتباطی در طراحی سایت می توان به Cyberduck اشاره نمود که یک FTP کلاینت با رابط کاربری ساده است و دانلود و آپلود ها را به راحتی مدیریت می کند، مهم ترین قابلیت های این نرم افزار امکان اتصال به انواع مختلف سرور ها، سرعت جستجوی مناسب، سازمان دهی خوب داده ها با کشیدن و رها کردن، ویرایشگر فایل ها توسط ادیتور نرم افزار و قابلیت ذخیره سازی داده ها در سرور ابری می باشد.

در طراحی سایت نرم افزار TurboFTP از دیگر نرم افزار ها برای وصل شدن به سرور های FTP می باشد. به وسیله ی این نرم افزار می توان با سرعت بالا از سرور FTP آپلود و دانلود نمود. این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار است و نرم افزاری با امکانات بی نظیر در طراحی سایت به حساب می آید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در ابتدا طراحی سایت به صورت ایستا و با تغییرات کم همراه بود و اکثر سایت ها با هدف اطلاع رسانی، آموزش و معرفی کسب و کار ایجاد می شدند. با گذشت زمان طراحی سایت به صورت پویا صورت گرفت و برنامه های وابسته به وب گسترش پیدا کرد. تجارت الکترونیکی به همراه برنامه های تحت وب تحول زیادی را برای کاربران اینترنت ایجاد نمود و آثار زیادی در زندگی افراد داشته است به طوری که سبک کسب و کار را در بسیاری از حوزه های تجاری به طور اساسی متحول کرده است.

در دهه اخیر ابتدا وبلاگ ها  و وبلاگ نویسی و ایجاد امکان تولید محتوا توسط کاربران و بعد از آن شبکه های اجتماعی که شروع آن با فیس بوک بود و در آخر پیام رسان های تحت موبایل تحول زیادی را در اینترنت ایجاد کردند. به طوری که شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها روند های اجتماعی و حتی سیاسی را تحت تاثیر خود قرار داده اند. و با پیشرفت علم در سخت افزار نیز ابتدا رایانه های رومیزی سپس رایانه های همراه و پس از آن تبلت ها  و تلفن همراه ظهور پیدا کردند و الگوی استفاده از اینترنت به سمت دستگاه های قابل حمل تغییر کرد. اکنون بیشتر کاربران به وسیله ی موبایل و تبلت به اینترنت متصل می شوند. به همین دلیل طراحی سایت نقش مهمی را در جامعه ایفا می کند و طراحی سایت باید با اولویت نمایش بر روی صفحه موبایل و تبلت طراحی شود.

یکی از موارد مهم در طراحی سایت بحث امنیت فضای تولید و تبادل داده ها می باشد. با نفوذ اینترنت به مراکز مختلف و ایجاد میلیون ها سایت تجاری، دولتی و شخصی توسط طراحی سایت و وابستگی خیلی زیاد زندگی روزمره به اینترنت خطر ویروس های رایانه ای و خسارت های ایجاد شده به وسیله ی آن بسیار اهمیت بسیاری پیدا کرده است. بنابراین طراحی سایت باید دارای طراحی امن باشد و با رعایت کلیه استاندارد های لازم در برنامه نویسی، راه های هر گونه سوء استفاده را به طور کامل مسدود نمود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی این است که فروش اینترنتی خوبی داشته باشد. امروزه فروش محصولات به صورت اینترنتی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، بنابراین برای اینکه فروش محصولات در طراحی سایت فروشگاهی به خوبی صورت پذیرد باید نکاتی را در نظر گرفت.

اولین نکته این است که طراحی سایت به خوبی صورت پذیرد و امکان دسترسی به قسمت های مختلف سایت آسان باشد و کاربر با مشکل روبرو نشود. نکته دیگر این است که محصولات به همراه مشخصات و ویژگی های کاملشان نمایش داده شود تا بدین ترتیب کاربر انتخاب و تصمیم گیری راحتتری داشته باشد. در طراحی یک سایت فروشگاهی باید این نکته را در نظر گرفت که سایت هنگام ورود کاربران فاقد موزیک باشد تا بدین ترتیب کاربرانی که از محل کار به سایت مراجعه می کنند دچار مشکل نشوند. در طراحی سایت فروشگاهی حتما باید بخش نظرات موجود باشد تا افراد با خواندن نظرات دیگران انتخاب راحتتری داشته باشند. هم چنین باید سرعت سایت مناسب باشد و کند بودن سایت موجب می شود که کاربران سایت را ترک کنند. یکی از نکات در طراحی سایت فروشگاهی این است که پس از انتخاب محصول سبد خرید برای محصول موجود باشد و سایت دارای امکان پرداخت اینترنتی نیز باشد و از امنیت خوبی برخوردار باشد. از نکات مهم دیگر در طراحی سایت فروشگاهی این است که جستجوی محصولات به راحتی صورت بگیرد و از تصاویر مناسب همراه با رنگ بندی برای هر محصول استفاده شود و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر نیز موجود باشد. و ارسال کالا نیز هر چه سریعتر صورت پذیرد تا محصول سریعتر در اختیار خریدار قرار گیرد.

بعد از طراحی سایت فروشگاهی باید تلاش کرد تا نیاز ها و سلایق افراد را به خوبی شناخت و محصولاتی در سایت قرار داده شود که کاربر پسند باشد. هم چنین با طراحی سایت فروشگاهی و فروش اینترنتی محصولات خرید بسیار آسان می شود و موجب صرفه جویی در زمان افراد می شود و از رفت و آمد افراد جلوگیری می شود و موجب می شود که افراد با آرامش به خرید نیاز های خود بپردازند. سئو و بهینه سازی سایت را نیز در طراحی سایت برای فروشگاه باید در نظر گرفت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای نگارش مقالات برای تولید محتوای طراحی سایت باید نکاتی را در نظر گرفت و با توجه به آن ها شروع به نگارش نمود. مقالاتی که برای تولید محتوای طراحی سایت نگارش می شوند باید مفید بوده و از دانش خوبی برخوردار باشند. هم چنین باید محتوای مقالات به گونه ای باشد که به خوبی نیاز ها و سوالات افرادی که می خواهند به سایت شما مراجعه کنند را پاسخ دهد، تا بدین ترتیب تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد.

مهم ترین مسئله در سئو و بهینه سازی طراحی سایت مقالات به کار رفته در سایت می باشد. قدم اول برای تولید محتوای طراحی سایت این است که موضوع مناسبی را انتخاب کرده و بر اساس آن موضوع نگارش صورت پذیرد، اینکه موضوعی انتخاب شود که مخاطب را به خواندن ترغیب کند بسیار مهم است. نکته ی مهم دیگر این است که در هنگام تولید محتوای طراحی سایت در عنوان مقاله کلمه کلیدی به کار رفته در متن مقاله آورده شود. در متن مقاله نیز باید کلمه کلیدی به دفعات آورده شده و به صفحات مورد نظر لینک داده شود. در قسمت دیسکریپشن توضیح مختصری که در ابتدای مقاله نگارش کرده اید را قرار دهید. در مقاله بهتر است از تصاویر زیبا و با حجم مناسب نیز استفاده شود تا بدین ترتیب کاربر علاقه بیشتری به خواندن مقاله داشته باشد. به این ترتیب مدت زمان بیشتری در سایت می ماند و از طراحی سایت نتیجه دلخواه حاصل می شود و رنک سایت در گوگل بالا می رود. بهتر است متن مقاله حداقل دارای 300 کلمه باشد و کوتاه بودن مقاله مناسب نمی باشد. اگر مقاله در ادامه مقالات قبلی باشد بهتر است به مقالات قبلی لینک داده شود بدین ترتیب مفهوم مقاله برای کاربر مشخص تر می شود. در توضیحات متا حتما کلمه کلیدی آورده شود و توضیح مناسبی از مقاله در قسمت متا آورده شود بدین ترتیب مقاله در موتور های جستجو بهتر نمایش داه می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت حرفه ای کاربرد های بسیار زیادی دارد. چراکه امروزه اغلب افراد قبل از تصمیم گیری در هر موردی ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند تا اطلاعاتی را به دست آورند. بسیاری از افراد نیز به علت های مختلف ترجیح می دهند بیشتر به صورت اینترنتی کارهای روزانه خود را انجام دهند تا به این ترتیب از مراجعه حضوری به مکان های مختلف جلوگیری کرده و در زمان خود صرفه جویی کنند. شما نیز بهتر است متناسب با حرفه ی خود اقدام به طراحی سایت حرفه ای نمایید تا به این ترتیب افراد با حرفه ی شما از طریق فضای مجازی آشنا شوند و با مراجعه حضوری و یا به صورت آنلاین از امکانات شما بهره مند شوند. هم چنین شما می توانید با طراحی سایت حرفه ای که از هزینه کمی برخوردار است توانمندی های خود را به افراد دیگر نشان دهید و موجب روند رو به رشد در اقتصاد و حیطه کاری خود باشید.

هنگامی که با سرچ کردن در گوگل با سایتی که از طراحی سایت حرفه ای برخوردار است روبرو می شوید می توانید با مراجعه به قسمت نمونه کارها طراحی سایت های مختلف آن مجموعه را ببینید و اگر متناسب با نیاز و سلیقه ی شما بود و از استاندارد های لازم برخوردار بود طراحی سایت خود را به آن مجموعه بسپارید. معمولاً در زمینه های مختلف آموزشی، فروشگاهی، مهندسی، پزشکی و شرکتی طراحی سایت صورت می گیرد. اکنون شما با توجه به حرفه ای که در آن اشتغال دارید و یا به آن علاقه مند هستید و تخصص لازم را دارید اقدام به طراحی سایت حرفه ای نمایید.

تخصص اصلی مجموعه ما طراحی سایت حرفه ای می باشد، شما می توانید با مراجعه به های وبکس از تیم تخصصی ما بهره مند شوید و پیشرفت زیادی در زمینه کاری خود داشته باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت هتل اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر طراحی سایت هتل به خوبی صورت بگیرد افراد می توانند با مراجعه به سایت هتل اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند و اگر امکانات هتل متناسب با سلیقه و خواسته هایشان باشد اقدام به رزرو نمایند. طراحی سایت هتل باید به گونه ای باشد که امکان دسترسی به قسمت های مختلف راحت باشد.

شما می توانید در طراحی سایت هتل با قرار دادن تصاویری زیبا از اتاق ها و امکانات هتل، هتل خود را بهتر به افرد نشان دهید. هم چنین با گذاشتن تصاویری از مکان های دیدنی شهر خود می توانید تعداد مسافر در شهر خود را افزایش دهید. در مرحله ی بعدی با توضیحات کلی در رابطه با قدمت هتل و نزدیکی آن به مکان های دیدنی و زیارتی اطلاعات افراد در رابطه با هتل شما کامل تر می شود. سپس با دادن اطلاعات کامل در مورد اتاق های هتل و هزینه ی هر شب اقامت در آن کمک بسیار زیادی به بازدید کنندگان سایت خود خواهید داشت. هم چنین در طراحی سایت هتل باید این نکته را در نظر گرفت که با امکان رزرو کردن به صورت آنلاین و پرداخت به صورت آنلاین می توانید موفقیت زیادی داشته باشید. سرعت سایت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و کند بودن سایت موجب کسل شدن افراد و ترک سریع سایت می شود. با گذاشتن موقعیت جغرافیایی هتل و نقشه دست یابی به مکان های دیگر راهنمایی بسیار خوبی به مسافرین خواهید داشت.

طراحی سایت هتل با زبان های مختلف نیز دارای اهمیت می باشد تا به این ترتیب افراد مختلف بتوانند مهمان هتل شما باشند. هم چنین با بهینه سازی و سئو مناسب برای طراحی سایت دسترسی افراد هنگام سرچ در گوگل آسانتر می شود و زمانی که با سایتی کامل برای هتل روبرو می شوند به آن راحتتر اعتماد کرده و اقدام به رزرو می نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت هتل , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

پس از اینکه طراحی سایت به پایان رسید بهتر است که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد تا بازدید بیشتری داشته باشد. علت آن این است که اغلب افراد هنگام سرچ در گوگل بیش از همه به نتایجی که در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود توجه دارند و هنگامی که در صفحه اول به آن چه که مدنظرشان می باشد می رسند دیگر صفحات بعدی را مشاهده نمی کنند و شما از طراحی سایت خود که برای آن زمان و هزینه صرف کرده اید، نتیجه دلخواه را حاصل نمی کنید

هنگامی که طراحی سایت را به تازگی انجام داه اید برای اینکه آن سایت در صفحه اول گوگل قرار گیرد باید تلاش و صبر بسیاری داشته باشید. علت آن این است که با بهینه سازی و سئو سایت که یک فرآیند تکرارپذیر است می توان در طراحی سایت به نتایج بالای گوگل دست یافت.

به کار بردن دقت در طراحی سایت اولین نکته ای است که باید به آن توجه نمود و انتشار متن در سایت نیز پس از طراحی سایت بسیار مهم می باشد. نکته دیگر این است که با عضو شدن در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، گوگل پلاس، تامبلر و ساختن وبلاگ برای سایت خود و انتشار متن ها در این صفحات می توانید آمار بازدید سایت خود را بالا برده و به صفحه اول گوگل ارتقا پیدا کنید.

نکته دیگر این است که از کلمه کلیدی متناسب با حرفه خود استفاده کنید. پس از انتخاب کلمه کلیدی آن را یکبار در گوگل سرچ کنید بدین ترتیب با سایت هایی که متناسب با حرفه شما فعالیت دارند آشنا می شوید. هم چنین کلمه کلیدی ای را انتخاب کنید که کمتر به کار رفته باشد تا سریع تر به صفحه اول گوگل برسید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هنگامی که کلمه طراحی سایت حرفه ای را در گوگل سرچ می کنید با سایت های مختلفی روبرو می شوید و انتخاب این که کدام می تواند بهتر کار طراحی سایت را انجام دهد کمی سخت می باشد. بنابراین انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت حرفه ای یکی از نکاتی است که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه داشت. برای تصمیم گیری بهتر برای انتخاب شرکت مناسب باید نکاتی را در نظر بگیرید:

برای طراحی سایت حرفه ای بهتر است به شرکتی مراجعه کنید که با هزینه و زمان اندک بتواند تغییرات دلخواه شما را درسایت ایجاد کند و لازم نباشد هر بار هزینه زیادی را برای اعمال تغییرات در سایت صرف نمایید و زمان زیادی را از دست دهید.

با طراحی سایت حرفه ای به صورت ماژولار می توان به اطمینان رسید که با زمان کم و هزینه مناسب می توان تغییرات دلخواه را در سایت ایجاد نمود. در واقع طراحی یک سایت ماژولار به این صورت است که در سایت مورد نظر قالب های مختلفی مشاهده می شود و هماهنگی این قالب ها به خوبی سازماندهی شده است. پس هنگام انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت حرفه ای حتما از ماژولار بودن سایت اطمینان حاصل نمایید.

البته نکات دیگری مانند طراحی داینامیک و واکنش گرا، کنترل پنل مناسب برای بروزرسانی سایت، محتوای سایت، رنگ بندی مناسب در سایت، سایز و نوع فونت، تصاویر، سرعت سایت، نگارش متون و نوشته ها، سرعت لود و بارگذاری سایت، مسیریابی واضح سایت و به کار بردن لینک های درست نیز حائز اهمیت هستند ولی طراحی یک سایت به صورت ماژولار نسبت به بقیه موارد از اهمیت بیشتری برخوردار است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اهمیت طراحی سایت مهندسی

امروزه طراحی سایت مهندسی یکی از بهترین راه کارهای جذب مشتری برای شرکت های مهندسی است. چندین سال قبل به دلیل عدم پیشرفت تکنولوژی شرکت های مهندسی در هر نقطه ای از کشور که تاسیس می شدند در همان نقطه به فعالیت می پرداختند اما امروزه وضعت تغییر بسیاری کرده است. با افزایش خروجی دانشگاه ها و پیشرفت تکنولوژی تعداد شرکت های مهندسی زیاد شده است و طرفی انجام انواع پروژه های مهندسی نیز دیگر محدود به مکان خاصی نیست و شرکت های مهندسی در هر نقطه از کشور که باشند تلاش می کنند تا انجام انواع پروژه های مهندسی را به عهده گیرند.

در این بازار رقابتی یکی از بهترین راه ها برای افزایش پروژه های در دست اجرا برای یک شرکت مهندسی طراحی سایت است. طراحی سایت مهندسی برای انواع شرکت های مهندسی فضایی را فراهم می کند تا به کمک آن بتوانند مجموعه خود را به مشتریانشان معرفی کنند.

در طراحی سایت مهندسی چگونه کلمه کلیدی مناسب جهت سئو  انتخاب کنیم؟

بعد از اینکه برای شرکت خود طراحی سایت انجام دادید قدم بعدی در افزایش مشتری فراهم آوردن موقعیتی است که مشتری با جستجوی نوع خدمت مورد نظر خود با سایت شما به عنوان اولین پیشنهادات گوگل مواجه شود. برای رسیدن به این هدف باید بعد از طراحی سایت مهندسی اقدام به بهینه سازی سایت خود کنید. برای سئو کردن سایت انتخاب نوع کلمه و یا کلمات کلیدی اهمیت زیادی دارند.

بعد از طراحی سایت مهندسی جهت انتخاب کلمه مناسب برای سئو سایت نیازی به انتخاب کلمات علمی نیست بلکه در اینجا باید ببینید نوع خدمت شما بین مردم با چه نوع کلمه ای جا افتاده تر می باشد و بر اساس همان کلمه و یا کلمات مناسب سئو سایت خود را انجام دهید تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت مهندسی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش انواع پوشاک امروزه به یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای انواع فروشندگان و تولید کنندگان لباس تبدیل شده است. طراحی سایت جهت فروش لباس باعت شده است که بسیاری از تولید کنندگان پوشاک بتوانند بی واسطه تولیدات خود را به فروش برسانند و از این طریق هم درآمد بیشتری را کسب کنند و هم اینکه پوشاک را بتوانند با قیمت مناسبتری در بازار عرضه کنند. برای اینکه بتوانید در این زمینه طراحی سایت موفقی داشته باشید یکسری نکات ضروری را باید در طراحی سایت خود در نظر بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی و نکات ضروری در فروش پوشاک

در طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش پوشاک انتخاب دسته بندی مناسب اهمیت ویژه ای در جلوگیری از سردرگمی مشتری دارد. زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود در اولین قدم بر روی صفحه محصولات شما کلیک می کند در اینجاست که دسته بندی مناسب کالا به کمک کاربر شما می آید و سبب می شود که سریعتر بتواند به هدف خود برسد.

دسته بندی را همیشه بر اساس نوع پوشاک قرار دهید نه بر اساس برند پوشاک. به عنوان مثال دسته بندی شما باید بر اساس پوشاک مردانه, پوشاک زنانه و پوشاک بچه گانه باشد. و بعد می توانید برای راحتی کار هر یک از این زیرگروه ها را جزیی تر کنید تا کاربر سریعتر به صفحه مورد نظر خود برسد.

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش لباس باید در نظر بگیرید انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت است. در طراحی این نوع سایت باید رنگ انتخابی حس پویایی را به بینده القا کند البته استفاده از رنگ زمینه سفید نیز در طراحی سایت فروشگاهی کمک زیادی به بهتر دیده شدن اجناس سایت شما می کند. در طراحی سایت فروشگاهی دقت کنید که بخش سبد خرید را نیز به صورت ساده و قابل درک برای کاربران خود طراحی کنید چرا که اغلب کاربران از پیچیدگی بیزارند و وجود پیچیدگی در طراحی سایت فروشگاهی باعث انصراف آنها از خرید می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اهمیت طراحی سایت پزشکی

امروزه طراحی سایت پزشکی باعث شده تا بسیاری از بیماران بتوانند از طریق سرچ در موتور های جستجو پزشک مورد نظر خود را پیدا کنند و به راحتی جهت نوبت دهی اقدام نمایند. طراحی سایت پزشکی می تواند یکی از بهترین راه ها جهت معرفی پزشکانی باشد که تازه شروع به فعالیت کرده اند. پزشکان جوان می تواندد با طراحی سایت و تبلیغا ت آن در سایت های دیگر تخصص و تبحر خود را به افراد مختلف جامعه معرفی کنند.

اهمیت لندینگ پیج در طراحی سایت پزشکی

بعد از طراحی سایت پزشکی شما نیاز به تبلیغات دارید که می توانید این تبلبغات را با ایجاد لندینگ پیج در سایت های دیگر انجام دهید. همانطور که در بخش های قبل صحبت کردیم منظور از لندینگ پیج یا صفحه فرود در طراحی سایت ایجاد صفحاتی است که در سایت های پر بازدید دیگر می گذارید و کاربر با کلیک بر روی آن وارد صفحه ای می شود که شما در آن صفحه متنی را در خصوص معرفی مجموعه خود گذاشته اید. استفاده از لندینگ پیج در تبلیغات طراحی سایت کمک زیادی به افزایش متقاضیان شما میکند البته به شرطی که یک سری نکات اساسی را در لندینگ پیج خوددر نظر بگیرید.

نکات لازم برای تهیه لندینگ پیج در طراحی سایت پزشکی

در طراحی سایت پزشکی نوع متن لندینگ پیج اهمیت زیادی در جذب مشتریان شما دارد. نوع متنی که در این نوع صفحات قرار می دهید باید کاملا عامیانه و در عین حال صادقانه باشد به طوری که یک مخاطب عام به راحتی بتواند با خواندن متن آن به تمامی تخصص های شما پی ببرد و در کنار آن بتواند حس اعتماد را نیز به راحتی بدست آورد. دقت کنید که در لندینگ پیج خود  از گذاشتن عکس های مربوط به علایم انواع مختلف بیماری ها و … جلوگیری کنید و سعی کنید در این متن کاربر را تشویق به تماس با مطب و یا سر زدن به سایت شما و دریافت نوبت از این طریق کنید. مشاوره رایگان نیز می تواند تاثیر زیادی در موفقیت آمیز بودن لندیگ پیج شما داشته باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

قدم اول در طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران چیست؟

اگر شما می خواهید اقدام به طراحی سایت حرفه ای برای رستوران خود کنید در قدم اول باید یک طراح سایت خوش ذوق را پیدا کنید تا با ارایه یک گرافیک حرفه ای و زیبا سایتی منحصر به فرد را برای شما طراحی کند. ایجاد گرافیک زیبا در طراحی سایت رستوران نقش مهمی در جذب مشتریان شما دارد. بنابراین بهتر است در طراحی سایت حرفه ای برای رستوران این امر را در اولویت قرار دهید.

در طراحی سایت حرفه ای برای رستوران چه بخش هایی نیاز است؟

ایجاد بخش درباره ما یکی از مهمترین بخش ها در هر سایت می باشد و در طراحی سایت حرفه ای برای رستوران هم این بخش می تواند تاثیر ویژه ای در ایجاد اعتماد میان کاربران و مشتریان داشته باشد.

ایجاد بخش گالری تصاویر از دیگر بخش های مهم در طراحی سایت برای رستوران است در این قسمت باید با استفاده از عکاسی حرفه ای عکس هایی زیبا و دلنشین از زوایای مختلف رستوران را تهیه و در این قسمت قرار دهید. اگر در رستوران خود از نور پردازی های ویژه هم استفاده کرده اید حتما در میان عکس های ارایه شده از نمای شب رستوران هم عکس هایی جهت ارایه در سایت خود تهیه کنید.

بخش رزرو آنلاین نیز از دیگر بخش های ارایه شده در طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران می باشد. شما با ایجاد این بخش می توانید این امکان را برای مشترایان خود فراهم آورید تا بدون حضور در رستوران و صرفا از طریق سایت میز های مورد نظر خود را رزرو نمایند.

بخش سفارش آنلاین نیز می تواند از یکی دیگر از امکانات مفید جهت طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران باشد مشتریان شما می توانند از این طریق غذاهای مورد نظر خودر ا قبل از ورود به رستوران سفارش دهند. علاوه بر این ممکن است افرادی بخواهند از رستوران شما غذا تهیه کنند اما از شما بخواهند که سفارش های داده شده را به منزل یا محل کار آنها ارسال کنید که در این حالت نیز ایجاد این بخش می تواند برای مشتریان شما جذاب و پر طرفدار باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران یکی از راه کارهای مفید برای افزایش درآمد و معرفی رستوران می باشد. امروزه اکثر رستوران های بزرگ در کشور ما جهت معرفی مجموعه خود به هموطنان اقدام به طراحی سایت حرفه ای می کنند. شاید از خود بپرسید که طراحی سایت برای یک رستوران چه مزایایی دارد و یک کاربر از سایت یک رستوران چه اطلاعاتی را می تواند کسب کند؟

مزایای طراحی سایت حرفه ای برای رستوران

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران معرفی مجموعه و آشنا شدن مشتریان شما با محیط رستوران شماست است. شما می توانید در طراحی سایت برای رستوران خود با گذاشتن عکس های با کیفیت و زیبا از محیط رستوران  مشتریان را تشویق به حضور در این محیط کنید.

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت حرفه ای برای رستوران آشنایی مشتریان با منو و قیمت های رستوران می باشد. شما با طراحی سایت برای رستوران می توانید این امکان را به مشتریان خود بدهید تا بتوانند منو غذاهای رستوران شما را به راحتی از طریق سایتتان مشاهده کنند و با ارایه قیمت ها امکان تصمیم گیری قبل از حضور در رستوران را داشته باشند.

رستوران یکی از بهترین مکان ها برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. شاید افراد زیادی باشند که بخواهند با حضور در رستوران شما و برگزاری یک دورهمی عزیزانشان را خوشحال کنند طراحی سایت حرفه ای برای رستوران این امکان را به مشتریان شما می دهد تا قبل از حضور در رستوران بتوانند به صورت آنلاین و از طریق سایت میز مورد نظر خود را رزرو کنند. برای رزرو صحیح نیز شما می توانید با ارایه طرحی از محل قرار گرفتن هریک از میز ها در سایت خود این امکان را فراهم آورید تا مشتری شما به راحتی بتواند میز مورد نظر خود را پیدا  و رزرو کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی زیبایی سایت تاثیر زیادی بر روی ترافیک سایت می گذارد. شاید شما بارها از دوستان خود شنیده باشید که از طراحی زیبا و منحصر به فرد یک سایت صحبت می کنند و به شما هم پیشنهاد بازدید از آن سایت را می دهند. این خود نشانی از تاثیر زیبایی بر روی میزان بازدید افراد مختلف در طراحی سایت فروشگاهی می باشد. در طراحی سایت می توان با استفاده از گرافیک های خاص و منحصر به فرد موقعیتی را فراهم آورد تا کاربر با ورود به سایت تمایلی به خروج از سایت نداشته باشد و با گشتن در صفحات مختلف و دیدن انواع مختلف طراحی صفحه زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند.

در طراحی سایت فروشگاهی آیا زیبایی باعث درآمد بیشتر هم می شود؟

شاید شما از خود بپرسید که اگر من زمان زیادی را صرف زیبایی طراحی سایت خود کنم و طراحی سایت فروشگاهی با گرافیک خاصی را به وجود آورم می تواند تاثیری بر فروش من داشته باشد؟ در این خصوص باید گفت که بله زمانی که شما طراحی های زیبا را در سایت خود اعمال می کنید باعث می شوید که کالاهای شما جلوه بیشتری پیدا کند و وقتی کاربر ساعت ها در سایت شما در حال جستجو و دیدن زیبایی های سایت هست به طور یقین احتمال خرید هم بیشتر است در واقع تاثیر زیبایی در طراحی سایت فروشگاهی مثل تاثیر دکوراسیون در یک مغازه است. اگر دکوراسیون زیبا در جلب مشتری بی تاثیر بود به طور یقین بسیاری از فروشتدگان هزینه های سنگینی بابت طراحی دکوراسیون خرج نمی کردند. دکور زیبا باعث زیباتر دیده شدن کالای شما می شود در طراحی سایت فروشگاهی هم به همین گونه است و طراحی های خاص و زیبا علاوه بر بالارفتن بازدید صفحه شما و افزایش سئو باعث افزایش فروش هم می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه طراحی سایت شرکتی برای انواع مختلف شرکت های تجاری و غیر تجاری به یک الزام تبدیل شده است. با توجه به افزایش تعداد شرکت ها در زمینه های مختلف انتخاب یک شرکت خوب از دید متقاضی کار تقریبا دشواری شده چرا که باید در خصوص تک تک این شرکت ها تحقیقات لازمه را انجام دهد از طرفی ممکن است بسیاری از این شرکت ها در یک شهر وجود نداشته باشند تا متقاضی بتواند به آنها مراجعه کند بنابراین در شرایط موجود طراحی سایت شرکتی بهترین راه برای معرفی سوابق یک شرکت می باشد.

دلایل ضروری بودن طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی از جنبه های مختلفی برای مجموعه ها لازم و ضروری است یکی از مهمترین دلایلی که در این خصوص می توان ذکر کرد ایجاد فضایی برای ارایه اطلاعات تجاری و سوابق کاری شماست. طراحی سایت برای یک شرکت باعث می شود که مشتریان شما به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به شرکت شما را به صورت یک جا پیدا کنند.

از طرفی طراحی سایت برای شرکت شما باعث می شود که مشتریان شما به راحتی بتوانند با شما از طریق سایت در ارتباط باشند بدون اینکه نیازی به پیمودن مسافت ها داشته باشند بتوانند درخواست های خود را باشما مطرح کنند. از دیگر مزایای طراحی سایت شرکتی جذب مشتریان بیشتر می باشد. یک شرکت هرچقدر هم که معذوف باشد باز در میان سیل عظیمی از شرکت ها نیاز به معرفی و تبلیغات دارد و طراحی سایت شرکتی می تواند گزینه خوبی برای این امر باشد.

طراحی سایت شرکتی می تواند روابط کاری شما را بهبود بخشد. شما با طراحی سایت امکانی را فراهم می آورید تا بسیاری از همکاران شما برای انجام همکاری و بستن قراردادهای کاری با شما ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که امروزه تقریبا تمامی کارهای تجاری در دنیا با اینترنت صورت می گیرد بنابراین داشتن یک سایت خود می تواند باعث برتری شما نسبت به رقیبانتان شود



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

تاثیر رنگ ها بر روی طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای استفاده از رنگ های مختلف باید به صورت علمی و از روی اصول اساسی صورت گیرد. انتخاب رنگ ها در  طراحی سایت حرفه ای را باید به متخصصان این بخش سپرد تا با توجه به اصول بازاریابی و روانشناسی مناسبترین رنگ را برای سایت شما انتخاب کنند. رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر زیادی بر روی افراد مختلف دارند به طوری که می توانند مستقیما تصمیم گیری های یک شخص را تحت تاثیر خود قرار داده و عوض کنند. در طراحی سایت هر یک از رنگ ها مفاهیم خاصی را با خود به دنبال دارند. البته برای اینکه بتوانید در انتخاب رنگ بهترین تصمیم را بگیرید بهتر است نوع سایت مورد نظر خود را حتما مشخص کنید. در طراحی یک سایت حرفه ای جهت جذب مشتری باید انتخاب رنگ در سایت را بر مبنای نوع فعالیت سایت قرار داد.

طراحی سایت حرفه ای و تعداد رنگ های مجاز به استفاده

در طراحی یک سایت شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ندانید در سایت خود از چند رنگ استفاده کنید و یا اینکه از چه رنگ هایی در کنار یکدیگر جهت ایجاد زیبایی بی نظیر در طراحی سایت خود بهره بگیرید. تصمیم گیری در خصوص یک رنگ بودن و یا چند رنگ بودن در طراحی سایت حرفه ای به نوع اهدافی که برای سایت خود در نظر گرفته اید بستگی دارد. در طراحی سایت حرفه ای اگر قصد طراحی سایت شرکتی و یا مهندسی را دارید بهتر است از یک رنگ در طراحی سایت خود استفاده کنید چرا که انتخاب یک رنگ در این نوع سایت ها پیام آرامش و وقار را برای کاربر به همراه دارد. اما در طراحی سایت فروشگاهی بهتر است از چند رنگ برای طراحی استفاده شود تا بتواند حس پویایی را به کاربر القا کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

جهت مشاوره و سفارش طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 88783682-021
آدرس سایت ما: hiwebex.com



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت فروشگاهی , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای اینکه طراحی سایت آژانس مسافرتی شما کاملا بی نقص و حرفه ای انجام شود ابتدا شما باید حوزه فعالیت های آژانس خود را به طور کامل مشخص کنید. منظور از تعیین حوزه فعالیت جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی این است که کاملا مشخص کنید در چه زمینه هایی در حال فعالیت هستید. به طور مثال آیا صرفا برگذاری تورهای داخلی را انجام می دهید یا اینکه تورهای خارجی هم جزو لیست کاری شما هست و یا اینکه صرفا فروش بلیط برای انواع پروازهای هواپیمایی را انجام می دهید یا اینکه بلیط قطار هم شامل خدمات فروش شما می شود؟

بخش های مورد نیاز جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی

یکی از ضروری ترین بخش ها جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی معرفی مجموعه می باشد در این بخش باید معرفی با استفاده از یک متن تاثیرگذار و اراپه تصاویری زیبا و حرفه ای از مجموعه صورت گیرد. طراحی این بخش باید به صورتی باشد که کاربر به محض ورود به این صفحه بتواند حس اعتماد و آرامش را نسبت به مجموعه کسب کند.

یکی دیگر از بخش های مورد یاز در طراحی سایت آژانس مسافرتی ارایه خدمات آژانس می باشد در این بخش باید متون ارایه شده جهت آشنایی کاربر با خدمات آژانس در عین اختصار مفید و جامع باشد و کاربر بتواند جواب تمام سوالات خود از حوزه خدمات مجموعه شما را با مطالعه این بخش کسب کند.

بخش رزرو آنلاین انواع تورهای مسافرتی نیز از دیگر بخش های مورد نیاز جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی می باشد. بخش رزرو تورهای مسافرتی اصلی ترین منبع درآمد یک آژانس مسافرتی است بنابراین در طراحی سایت هم باید انتخاب رنگ ها, گرافیک صفحه و به طور کل طراحی این بخش با دقت زیادی صورت پذیرد به طوری که بتواند به راحتی کاربران را به سمت رزو انواع تورهای مسافرتی جذب کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت آژانس مسافرتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هدف از طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از بهترین و سریعترین راه های برقرار کردن ارتباط با مسافران پرمشغله امروزی است. امروزه اغلب افراد جامعه درگیر کار و فعالیت های روزانه هستند و همه به طور یقین تمایل دارند که برای تعطیلات خود برنامه ریزی انجام داده و به سفر بپردازند اما به دلیل مشغله زیاد شاید فرصت کافی برای سرزدن به آژانس های مسافرتی جهت کسب اطلاعات در زمینه های مختلف را نداشتا باشند بنابراین طراحی سایت آژانس مسافرتی در این شرایط یکی از بهترین گزینه ها برای جذب مشتری در این زمینه می باشد. شما با طراحی سایت برای یک آژانس مسافرتی علاوه بر صرفه جویی در وقت برای مشتریان خود شرایطی را برای آنها فراهم می کنید تا در هر زمان از شبانه روز که باشند به راحتی بتوانند برنامه ریزی های لازم برای مسافرت خود را از طریق سایت شما انجام دهند.

فواید طراحی سایت آژانس مسافرتی

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد یک مجموعه آژانس مسافرتی اگر طراحی کارآمد و هدفمندی را دنبال کند می تواند بسیاری از نیازهای کاربران خودرا به راحتی برطرف کند. یکی از مهمترین فواید استفاده از طراحی سایت آژانس مسافرتی صرفه جویی در زمان برای مشتریان آژانس می باشد.

از دیگر فواید طراحی سایت آژانس مسافرتی امکان رزرو  انواع بلیط هواپیما, قطار و … می باشد علاوه بر این شما با ارایه شرایط تورهای مختلف این امکان را برای مشتریان خود فراهم می آورید تا با خیال راحت و در فرصت مناسب به مطالعه شرایط حضور در انواع مختلف تورهای مسافرتی بپردازد. علاوه بر این با این نوع طراحی سایت شما این امکان را به کاربران خود می دهید تا با مشاهده انواع مختلف هتل هایی که در سایت خود معرفی می کنید به صورت آنلاین فضای داخلی هتل ها را به صورت مجازی بازدید کرده و هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت آژانس مسافرتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای از الکسا به عنوان یکی از شاخص های جهانی و کشوری در میزان بازدید از سایت یاد می شود. در طراحی سایت حرفه ای نحوه عمل الکسا به صورت معکوس است یعنی هر چقدر که بازدید از سایت شما بیشتر باشد رتبه الکسای شما کمتر خواهد بود.

اگر می خواهید با صفحه سایت الکسا بیشتر آشنا شوید و بدانید که در میان سایت های ایرانی چه سایت هایی دارای رتبه الکسای بهتری هستند از صفحه www.alexa.com/topsites/countries/IR استفاده کنید. در ایران اغلب مدیران سایت ها بعد از طراحی سایت آن را در الکسا ثبت می کنند تا بتوانند از این طریق میزان بازدید از سایت خود را در مقایسه با سایر سایت ها بسنجند.

طراحی سایت حرفه ای و اقدامات برای ثبت سایت در الکسا

بعد از طراحی سایت حرفه ای برای اینکه در الکسا سایت خود را ثبت کنید باید ابتدا در این سایت ( alexa.com) یک پنل کاربری ایجاد کنید. برای ایجاد اکانت می توانید از ایمیل ایمیل شخصی خود در این زمینه استفاده کنید. بعد از ایجاد اکانت یک ایمبل حاوی لینک فعالسازی به ایمیل شما ارسال می شود. بعد از اینکه اکانت را ایجاد کردید از طریق لینک فعالسازی وارد سایت الکسا شوید و در کادر بالای سایت الکسا آدرس سایت خود را تایپ کنید و گزینه جستجو را کلیک کنید.

بعد از طراحی سایت حرفه ای و انجام مراحل ذکر شده اگر دامنه سایت شما به نام خودتان ثبت شده باشد در این قسمت پیامی ظاهر شده و برای اطمینان از شما مالکیت داشتن این سایت را جویا می شود. شما زمانی که به این مرحله برسید چند راه جهت تایید سایتتان را پیش رو خواهید داشت. که با انتخاب هر یک از این سه متد می توانید ثبت سایت خود را در الکسا نهایی کنید. بعد از اینکه طراحی سایت حرفه ای خود را انجام دادید و مراحل ذکر شده را نیز به ترتیب و با دقت پیش رفتید سایت شما رتبه بندی شده و شما با استفاده از بخش ثبت اطلاعات رایگان می توانید اطلاعات کانل سایت خود را در الکسا ثبت نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت شرکتی ترفندهای زیادی برای افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت وجود دارد که با اجرای هر یک از این ترفندها می توان به راحتی ترافیک سایت را بالا برد. اگر شما نیز طراحی سایت شرکتی انجام داده اید اما هموز نتوانسته اید ترافیک سایت خود را به مرز ایده آل تان برسانید بهتر است موارد زیر را برای رسیدن به این هدف اجرا کنید.

طراحی سایت شرکتی و ترفندهایی برای افزایش بازدید کننده

برای اینکه در طراحی سایت شرکتی بتوان تعداد بازدید کنندگان را افزایش داد یکی از بهترین و کارسازترین راه ها افزایش تبلیغات سایت می باشد. شما در طراحی سایت  با تدارک تبلیغات مناسب و حرفه ای می توانید آمار بازدیدکنندگان سایت خود را به راحتی افزایش دهید.برای اینکه تبلیغات شما موثر واقع شود دقت کنید که حتما تبلیغات طراحی سایت شرکتی خود را در پربازدید ترین سایت های تبلیغاتی قرار دهید.

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید کننده در طراحی سایت شرکتی گذاشتن انواع پست های مهمان است. شما با گذاشتن پست مهمان در سایر سایت ها می توانید ترافیک سایت خود را بالابرید.

یکی از ترفند های مناسب برای افزایش آمار بازدید کنندگان در طراحی سایت مطرح کردن سوالات جذاب و حرفه ای از کاربران است. شما با طرح سوالات جذاب از کاربران می توانید چالش های متنوعی را در سایت خود ایجاد کنید و به این طریق آمار بازدید کنندگان خود را افزایش دهید. به طور مثال اگر شرکت حقوقی دارید با مطرح کردن سوالات چالش برانگیز در حوزه حقوق می توانید تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید.

یکی دیگر از راه های افزایش تعداد بازدید کنندگان در طراحی سایت شرکتی ایجاد خبر نامه در سایت و به روز نگه داشتن آن است . علاوه بر این شما با گذاشتن مطالب و مقالات جذاب در حیطه کاری خود و انتشار آنها در صفحات اجتماعی می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت برای مدیران اهمیت زیادی دارد و مدیران این موضوع ا از طریق در نظر گرفتن رتبه الکسا می سنجند. در طراحی سایت فروشگاهی منظور از رتبه الکسا نوعی رتبه بندی می باشد که پایه رتبه دهی آن بر اساس تعداد بازدید کنندگان یک سایت می باشد. و این رتبه هرچه به عدد یک نزدیکتر باشد سایت رنک بهتری را دارا می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی و روش های افزایش رتبه الکسا

یکی از بهترین راه کارها برای اینکه رتبه الکسای سایت شما بالا رود نصب نوار ابزار الکسا در طراحی سایت شما می باشد. شما حتی می توانید صفحه اصلی سایت خود را به عنوان صفحه خانگی در سیستم خود قرار دهید و یا حتی اگر در یک شرکت کار می کنید و یا با مدیران برخی از کافی نت ها آشنا هستید می توانید صفحه سایت ود را به عنوان صفحه خانگی بر روی تمام سیستم های مجموعه و یا کافی نت قرار دهید و به این طریق رتبه االکسا را در طراحی سایت فروشگاهی خود را بالا ببرید.

از دیگر راه های افزایش رتبه الکسا در طراحی سایت این است که به دوستان و کاربران خود توصیه کنید تا با ورود به سایت الکسا در خصوص طراحی سایت فروشگاهی شما نظر بدهند. همچنین شما با تشویق و تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود می توانید آنها را تشویق کنید تا نوار ابزار الکسا را نصب و از آن استفاده نمایند.

از دیگر راه های افزایش رتبه الکسادر طراحی سایت فروشگاهی بهینه سازی مطالب و بخش هایی است که در سایت شما با استقبال بیشتری میان کاربرانتان مواجه است شما با لینک دادن به آن می توانید در بهبود رتبه الکسای سایت خود سهم عظیمی داشته باشید.

یکی دیگر از راه های افزایش رتبه الکسا در طراحی سایت فروشگاهی این است که یک  موضوع الکسا بر روی سایت فروشگاهیتان ایجاد کرده و با گذاشتن انواع خبرها و مقالات در خصوص الکسا رتبه الکسای سایت خود را افزایش دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت شرکتی نوع دیزاین سایت می تواند تاثیر زیادی بر روی کاربر پسندی سایت داشته باشد. در طراحی سایت شرکتی می توان به جای استفاده از تصاویر و آیکون های سه بعدی از آیکون های دو بعدی استفاده کرد چرا استفاده از آیکون های سه بعدی ممکن است نه تنها مناسب موقعیت اجتماعی  شرکت نباشد بلکه با ایجاد حجم زیاد سایت شما را نیز سنگین کند.

شما با طراحی یک سایت شرکتی به صورت فلت می توانید نه تنها یک سایت ساده و در عین حال جذاب داشته باشید بلکه با اعمال تصاویر و آیکون ها و گرافیک به صورت دو بعدی سرعت سایت خود را نیز بهبود ببخشید. در طراحی سایت به صورت فلت رنگ ها اهمیت ویژه ای دارند و شما به استفاده از رنگ های مناسب و پیشنهاد شده در طراحی سایت فلت برای طراحی سایت شرکتی خود فضایی جذاب با زنگ های درخور وجهه یک شرکت ایجاد کنید.

مزایای استفاده از طراحی فلت در طراحی سایت شرکتی چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی یک سایت شرکتی به صورت فلت عدم استفاده از تصاویر زیاد در این نوع سایت می باشد. در طراحی فلت طراح به جای استفاده از عکس های زیاد تمرکز سایت را بر روی عوامل بصری می گذارد.

از دیگر مزیت های استفاده از روش فلت در طراحی سایت شرکتی استفاده بهینه و اصولی از فضا در طراحی گرافیکی سایت است. در طراحی سایت شرکتی به صورت فلت طراح سعی می کند فواصل کاراکترها را به خوبی رعایت کند تا به این طریق از فضای صفحات سایت بیشترین استفاده را ببرد. در طراحی سایت فلت طراح از آیکون های دو بعدی استفاده می کند و به جای استفاده از رنگ های زننده از رنگ های روشن و زیبا در طراحی استفاده می کند تا بتواند به این طریق باعث جلب نظر کاربران سایت شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فلت , طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای اینکه بتوانید طراحی سایت بازرگانی موثری داشته باشید باید این نکته را در طراحی سایت در نظر بگیرید که سایت شما می تواند یک معرف بی نظیر برای شناساندن هویت مجموعه شما به کاربرانتان باشد بنابراین طراحی یک سایت بازرگانی را باید به طراحان حرفه ای سپرد. تا با طراحی سایت جامع و کامل هویت و اصالت مجموعه شما را به درستی به مشتریان شما معرفی کند.

چه بخش هایی در طراحی سایت بازرگانی لازم است?

شما در طراحی سایت بازرگانی خود نیاز به بخش های مختلفی دارید که به کمک آنها باید مجموعه خود را معرفی کنید. یکی از مهمترین بخش ها در طراحی سایت بازرگانی بخش معرفی مجموعه و سوابق کار مجموعه بازرگانی می باشد. در این بخش باید برای جذب مشتری مجموعه خود را به بهترین شکل معرفی کنید. در نگارش متن این بخش دقت کنید که از قلمی جذاب و بدور از تملق بی جا استفاده کنید تا بتوانبد اعتماد کاربران خود را به سمت مجموعه جلب کنید.

یکی دیگر ار بخش های مهم در طراحی سایت بازرگانی بخش ارتباطات می باشد در این قسمت می تواندی با ایجاد یک پنل مخصوص نمایندگان فروش با آنها در ارتباط باشید جهت برقراری ارتباط با مشتریان هم بهتر است با ایجاد بخش تماس تلفنی شرایتی را فراهم آورید که بتوانند به را حتی با شما در ارتباط باشند.

ایجاد گالری تصاویر جهت ارایه محصولات نیز یکی دیگر از بخش هایی است که باید در طراحی سایت بازرگانی در نظر گرفت در این بخش باید اطلاعات کاملی از نوع محصول, جنس محصول, کشور تولید کننده و …. را به کاربران ارایه داد.

ایجاد بخش خدمات نیز یکی از بخش هایی است که به مشتریان شما کمک می کند تا بیشتر با شرایط فعالیت و کار شما آشنا شوند. طراحی این بخش اگر به صورت جامع صورت گیرد برای کسانی که قصد صادرات یک محصول به خارج از کشور را دارند می تواند راهنمای بسیار مفیدی باشد.

شما با ایجاد بخش مقالات در طراحی سایت بازرگانی می توانید اطلاعات مفیدی در زمینه شرایط صادرات و واردات محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت بازرگانی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

شاید شما نیز امروزه طراحی سایت فلت به گوشتان خورده باشد و یا اینکه صحبت هایی از مزایای طراحی سایت فلت را شنیده باشید اما با مفهوم آن آشنایی کامل نداشته باشید. در این بخش ما شما را با طراحی سایت فلت و ویژگی های آن به طور کامل آشنا می کنیم تا اگر زمانی تصمیم به طراحی سایت گرفتید و از طرف طراحان با پیشنهاد طراحی یک سایت فلت مواجه شدید به طور کامل بر نوع طراحی که قرار است برای شما انجام شود اشرف داشته باشید.

مفهوم طراحی سایت فلت چیست؟

سایت فلت همانطور که از مفهوم آن پیداست نوعی طراحی تخت و یا همان دو بعدی است. در طراحی یک سایت فلت طراح از هیچ نوع آیتم و یا آیکون سه بعدی در طراحی استفاده نمی کند و تمام بخش های مختلف سایت به صورت دو بعدی ارایه می شود.

چرا طراحی سایت فلت در بین طراحان پر طرفدار شده است؟

شاید در ابتدا وقتی تعریفی از مفهوم سایت فلت به شما ارایه شود با خود بگویید که این سایت باید بسیار ساده باشد و در بین کاربران من ایجاد جذابیت نکند اما واقعیت این نوع طراحی اینگونه نیست در طراحی سایت فلت طراح سعی می کند به جای استفاده از تصاویر سه بعدی تصاویر دو بعدی اما با ترکیب رنگ های جذاب و زیبا را ارایه دهد.

به طور کل استفاده از رنگ های شاد و زیبا از مزیت های طراحی یک سایت فلت می باشد. یکی دیگر از عواملی که باعث شده است طراحی این نوع سایت در میان طراحان و مدیران جایگاه خاصی پیدا کند سبک بودن این نوع سایت است. سایت فلت به دلیل عدم استفاده از تصاویر و آیکون های پر حجم یه بعدی به راحتی بالا می آید و سرعت بالایی هم دارد. یکی دیگر از عواملی که باعث شده تا طراحی یک سایت فلت کاربرد زیادی پیدا کند عدم استفاد از رنگ های زننده و گوشه های گرد در ترسیم باکس ها در آن است همچنین در طراحی سایت فلت طراح به هیچ وجه از سایه ها در آن استفاده نمی کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فلت , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش قبل در خصوص طراحی سایت آموزشی و هدف برچسب گذاری مطالب در این نوع طراحی سایت مطالبی را عنوان کردیم در این بخش می خواهیم در خصوص ویژگی های استاندارد برچسب ها در مطالب سایت صحبت کنیم. در طراحی سایت آموزشی اگر شما تصمیم گرفته اید از برچسب ها جهت افزایش کارایی سایت خود استفاده کنید این برچسب ها باید چه ویژگی هایی را داشته باشند تا بتوانند به راحتی کاربران شما را به سمت دسته بندی های دلخواهشان هدایت کنند.

استفاده از برچسب های کوتاه در طراحی سایت آموزشی

مهمترین نکته ای را که در انتخاب برچسب منایب جهت طراحی سایت آموزشی باید در نظر گرفت استفاده از برچسب های کوتاه می باشد. اگر شما می خواستید یکی از کلمات کلیدی را که در محتوای سایت آموزشی خود از آن استفاده کرده اید را به عنوان برچسب ارایه دهید باید سعی کنید که از کلماتی کوتاه به بتواند مفهوم اصلی را به بهترین شکل به خواننده برساند استفاده کنید. بدترین حالت برچسب گذاری استفاده از جمله به جای کلمات است و طبق استاندارد های زبان فارسی گفته شده است که بهترین حالت برچسب گذاری استفاده از حداکثر ۳ کلمه به عنوان برچسب می باشد.

استفاده از تعداد برچسب های کم در طراحی سایت آموزشی

یکی دیگر از استاندارد های برچسب گذاری مطالب در طراحی سایت آموزشی از تعداد کمی برچسب در پایان محتوای سایت می باشد. زمانی که شما از بیش از ۶ برچسب برای مطالب سایت خود استفاده می کنید در واقع باعث سردرگم شدن کاربرانتان میشوید و با این کار نه تنها کمکی به پیدا شدن مطالب مورد نیاز کاربران خود نمی کنید بلکه با سردرگم کردن آنها سبب می شوید که به سایت دیگری جهت جستوی مطالب خود مراجعه کنند.علاوه بر این شما به جای استفاده از برچسب های زیاد اگر برچسب های مورد علاقه کاربرانتان را پیدا کنید و به صورت تکرار از آنها استفاده کنید بهتر می توانید کارایی سایت خود را بالا ببرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت بازرگانی امروزه یکی از ضروریات برای رونق کار در شرکت های بازرگانی است. با توجه به افزایش تعداد شرکت های بازرگانی امروزه برای هر بازرگان جذب مشتری از اولویت ها می باشد. کار شرکت های بازرگانی دیگر مثل گذشته نیست و افزایش رقیبان در این عرصه باعث شده که هر یک از شرکت ها برای جذب مشتری و رونق به بازار واردات و صادرات در فکر جذب مشتریان بیشتر باشند. یک شرکت بازرگانی برای اینکه بتواند در جذب مشتری موفق باشد اول از همه باید با طراحی سایت بازرگانی جامع و مدرن به طور کامل مجموعه خود را به مشتریان معرفی کند. اگر طراحی سایت بازرگانی به صورت جامع و حرفه ای صورت گیرد می تواند تاثیر زیادی در جذب مشتری و اعتماد سازی میان مشتریان مجموعه بازرگانی داشته باشد.

مزیت های طراحی سایت بازرگانی

یک بازرگان با طراحی سایت بازرگانی چند زبانه می تواند مشتریان خود در داخل و خارج کشور را به راحتی به سمت مجموعه خود جذب کند.شرکت های بازرگانی می توانند کشورهای هدف و محصولات حوزه فعالیت خود را به طور کامل مشخص کنند و بر اساس آن با طراحی یک سایت بازرگانی مناسب و حرفه ای در این امر از رقیبان خود پیشی بگیرند. بازرگانان با طراحی سایت بازرگانی چند زبانه می توانند یک ویترین مجازی برای خود ایجاد کرده و محصولات خود را از این طریق به فروش رسانند. طراحی سایت حرفه ای به بازرگان کمک می کند تا بتواند اعتماد بیشتری در میان مشتریانش ایجاد کند. علاوه بر این یک شرکت بازرگانی با ارایه مقالات أموزشی در زمینه شرایط صادرات و واردات می تواند علاوه بر ارایه اطلاعات مفید به متقاضیان خود به این طریق باعث افزایش سئو سایت بازرگانی و در نتیجه افزایش ترافیک سایت خود هم شود.  طراحی سایت بازرگانی علاوه بر این می تواند یک پل ارتباطی موثر بین شرکت بازرگانی و مجموعه ها و نمایندگان فروش کالا در سطح کشور باشد و به این طریق مسیر برقراری ارتباط برای نماینگان فروش کوتاه تر شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت بازرگانی , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت آموزشی یکی از راه های افزایش سئو سایت نوشتن محتوای متناسب با  اهداف اصلی سایت می باشد که می تواند کمک زیادی به بالا رفتن ترافیک سایت شما کند.

زمانی شما در طراحی سایت آموزشی محتوای متناسب با سایت خود را نگارش کردید و در سایت خود قرار دادید با گذاشتن برچسب ها در زیر متن می توانید کاربران سایت خود را به صورت کاملا حرفه ای به سمت استفاده و مطالعه ی سایر دسته بندی های موجود در سایت خود هدایت کنید.

به طور مثال اگر مجموعه آموزشی شما برگزاری کلاس های تقویتی برای تمامی سنین را برگزار می کند از طرفی فروش جزوه های آمادگی برای کنکور ارشد را نیز ارایه می دهد شما با نگارش متنی در خصوص کلاس های تقویتی و استفاده از کلمات مربوط به جزوه در متن می توانید برچسب هایی با سایر عناوین دسته بندی در سایت خود برای فروش انواع جزوه را نیز در برچسب های سایت خود قرار دهید تا اگر شخصی از مطالب سایت شما استفاده کرد و نیاز به دانستن مطالبی با سایر دسته بندی های سایت شما داشت به راحتی با استفاده از برچسب ها بتواند به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

در طراحی سایت آموزشی آیا برچسب ها تاثیری بر روی سئو سایت دارند؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چگونه با برچسب گذاری مناسب می توانم در طراحی سایت آموزشی سئو سایت خود را افزایش دهم و یا آیا اصلا استفاده از این برچسب ها می تواند موجب افزایش سئو سایت من شود؟ در این خصوص باید بگوییم که برچسب ها هیچ تاثیری بر روی سئو سایت شما ندارند یعنی استفاده از آنها به هیچ وجه نمی تواند باعث بالا رفتن سئو سایت شما شود.

هدف اصلی از گذاشتن برچسب برای محتوای نوشته شده در طراحی سایت آموزشی افزایش کارایی سایت مورد نظر می باشد. بنابراین شما با گذاشتن برچسب برای مطالب در طراحی سایت آموزشی به راحتی می توانید کاربران خود را به طرف استفاده از مطالب سایر دسته بندی های سایت خود هدایت کنید تا به این طریق سایت خود را برای کاربرانتان کاربردی تر کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فروشگاهی و قدم اول در ترسیم وایرفریم

در طراحی سایت فروشگاهی بهتر است قبل از ترسیم وایر فریم ابتدا هدف از طراحی سایت فروشگاهی را مشخص کنیم. اینکه قصد فروش چه نوع محصولی را دارید و چه تعداد محصول برای فروش دارید و یا و اینکه دسته بندی محصولات شما به چه شکل خواهد بود؟ تعداد محصولات و دسته بندی آنها می تواند در نوع چینش محصولات در سایت تاثیر زیادی داشته باشد. علاوه بر این شما باید نوع فروش و ارسال خود را نیز مشخص کنید که آیا می خواهید پرداخت به صورت اینترنتی صورت گیرد و یا پرداخت به صورت پرداخت در محل باشد.

طراحی سایت فروشگاهی و قدم دوم در ترسیم وایرفریم

بعد از مشخص کردن این آیتم ها و ارایه آن به طراح می توانید به برخی از سایت های مختلف فروشگاهی هم سری بزنید و انواع مختلف چیدمان ها در طراحی سایت فروشگاهی را مشاهده کنید. شما با سر زدن به انواع سایت ها و مشاهده نوع چیدمان آنها می توانید به طراح در رسیدن هرچه سریعتر به سلیقه شما کمک بسیار زیادی بکنید. البته زمانی که به سایت های مختلف سر می زنید صرفا زیبایی را مد نظر قرار ندهید بلکه به عنوان یک کاربر برای خرید وارد سایت شوید تا نیازهای یک کاربر را بتوانید دریابید. حال بعد از مشخص شدن این بخش ها و ارایه آن وایر فریم شما را طراح در کمترین زمان طراحی کرده و به شما ارایه می دهد.

در طراحی سایت فروشگاهی وایر فریم را با چه ابزاری می توان ترسیم کرد؟

برای اینکه در طراحی سایت بتوانید وایرفریم ترسیم کنید نیاز به ابزار خاص و یا پیچیده ای ندارید. شما می توانید ترسیم وایرفریم را حتی با یک قلم و کاغذ معمولی هم انجام دهید. اما به طور معمول طراحان وایرفریم را برای مشتریان خود با استفاده از انواع برنامه های گرافیکی مثل نرم افزار فوتوشاپ ترسیم و آماده می کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

منظور از وایر فریم در طراحی سایت حرفه ای چیست؟

طراحان نکته سنج در طراحی سایت حرفه ای همیشه قبل از آنکه بخواهند یک سایت را پیاده سازی کنند طرحی جامع از جزییات کامل سایت را به متقاضی ارایه می دهند.به ارایه این نوع طرح که در آن طراح چارچوب سایت را مشخص و به متقاضی جهت طراحی یک سایت حرفه ای ارایه می دهد وایرفریم گفته می شود. البته در طراحی سایت در حقیقت باید این طرح توسط مشتری ارایه شود تا طراح بر اساس آن طراحی را انجام دهد اما از آنجا که ممکن است اغلب مشتریان دید دقیقی از امکانات و جزییاتی که سایت آنها نیاز دارد را نداشته باشند بنابراین طراح وایرفریم را ارایه می دهد.

اهمیت وایر فریم در طراحی سایت حرفه ای

ارایه وایر فریم در طراحی سایت حرفه ای به متقاضی کمک می کند تا قبل از استارت کار طراحی بتواند در جریان بخش هایی که قرار است در طراحی سایت مجموعه اش اعمال شود باشد. از طرفی ارایه وایر فریم به کار طراح جهت می دهد و مسیر طراحی را برای طراح مشخص می کند.

در طراحی سایت حرفه ای چه جزییاتی در وایر فریم طراحی می شود؟

در طراحی سایت حرفه ای زمانی که طراح قصد طراحی سایت خاصی را دارد باید بداند که در طراحی این نوع سایت چه بخش هایی لازم است اجرا شود به طور مثال اگر می خواهد طراحی سایت فروشگاهی انجام دهد با آیتم هایی که لازم است در این نوع سایت لحاظ شود هم باید کاملا آشنا باشد. در طراحی یک سایت حرفه ای طراح معمولا جزییاتی مثل تعداد ستون های سایت, محل قرار گیری عکس ها, محل قرارگیری سربرگ و طول سایت را مشخص می کند. البته برخی دیگر از جزییات طراحی سایت مثل تعداد بلوک های سایت, محل قرار گرفتن بلاگ ها و…. نیز در وایر فریم ارایه می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به اهدافی که در بخش قبل به آن اشاره کردیم شاید شما نیز تصمیم به طراحی سایت شخصی گرفته اید. اگر می خواهید طراحی سایت شخصی انجام دهید باید اول هدف خود از طراحی را مشخص کنید. زمانی که هدف شما از طراحی یک سایت شخصی مشخص شود به راحتی می توان گفت که جهت طراحی به چه بخش هایی نیاز دارید. برای انتخاب قالب در طراحی سایت شخصی باید بگوییم که در طراحی سایت شخصی بر خلاف سایر طراحی ها قالب سایت از الگوی مشخصی پیروی نمی کند. شما می توانید هر طور که دلتان می خواهد سایت خود را طراحی کنید بدون اینکه نیازی باشد که از فرمت معمول و خاصی تبعیت کنید.

بخش های لازم در طراحی سایت شخصی جهت معرفی

اگر شما طراحی سایت را با هدف معرفی خود انجام می دهید باید بگویم که ایجاد جذابیت و حرفه ای بودن در طراحی این نوع سایت از اصولی است که باید حتما رعایت کنید. به طور مثال اگر شما یک وکیل هستید و اقدام به طراحی یک سایت شخصی می کنید باید بخش معرفی را به صورت حرفه ای طراحی کنید در این بخش جملاتی که در معرفی خود استفاده می کنید باید تاثیر گذار بوده و موجب جلب اعتماد کاربران شود.

در بخش معرفی حتما یک تصویر حرفه ای از خود را نیز قرار دهید از گذاشتن تصاویر پرسنلی در این بخش اجتناب کنید. از دیگر قسمت هایی که در این نوع سایت باید طراحی شود بخش گواهینامه ها و افتخارات است که در صورت وجود می تواند جلب اعتماد زیادی را ایجاد کند. ایجاد بخش مقالات نیز اگر با قلمی شیوا و حرفه ای نوشته شود در جلب کاربران به سمت سایت شما بی تاثیر نخواهد بود. در طراحی یک سایت شخصی جهت معرفی بهتر است برای برقراری ارتباط علاوه بر فرم ایمیل شماره تماس نیز در سایت قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت شخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اگر شما هنوز اقدام به طراحی سایت نفتی نکرده اید اما تصمیمتان بر این است که از ابتدا طراحی سایت شما بر پایه اصول استانداردهای سئو انجام شود باید کار طراحی سایت خود را به یک گروه حرفه ای بسپارید. در طراحی سایت نفتی اگر از همان ابتدا طراحی به صورت حرفه ای و بر اساس اصول استانداردهای سئو صورت گیرد می تواند تاثیر چشمگیری بر روی ترافیک سایت شما داشته باشد.

طراحی سایت نفتی و چند نکته در طراحی که باعث افزایش سئو سایت می شود

در طراحی سایت نفتی به طور قطع طراح سایت شما را به صورت داینامیک طراحی می کند چرا که ماهیت سایت نفتی ایجاب می کند که طراحی به صورت داینامیک باشد. از طرفی امروزه سایت های استاتیک در حال منسوخ شدن است چرا که از لحاظ سئو جایگاهی در مقابل موتورهای جستجو ندارند. همین طراحی سایت نفتی به صورت داینامیک یکی از مواردی است که به افزایش سئو سایت کمک می کند.

طراحان حرفه ای طراحی سایت نفتی شما را به صورت ریسپانسیو طراحی می کنند. این ویژگی به کاربران شما که اغلب از افراد پرمشغله جامعه خواهند بود این امکان را می دهد تا در هر جایی که هستند با استفاده از گوشی همراه خود بتوانند وارد سایت شما شوند. علاوه بر این قابلیت ریسپانسیو بودن سایت نیز از دیگر مولفه های افزایش سئو سایت محسوب می شود.

استفاده از تصاویر حرفه ای می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی سایت شما داشته باشد یک طراح حرفه ای سعی می کند جهت استفاده از تصاویر در طراحی سایت نفتی دو نکته مهم را در نظر بگیرد. اول اینکه حتی الامکان از تصاویر واقعی مجموعه نفتی که توسط یک عکاس حرفه ای عکس برداری شده است استفاده کند چرا که می تواند تاثیر زیادی بر جلب نظر کاربران داشته باشد. دوم اینکه حتما تصاویر را مطابق با استانداردهای سئو بهینه کرده و سپس در سایت از آنها استفاده کند تا به این طریق سئو سایت نفتی شما بالا رود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است افراد زیادی را دیده باشید که اقدام به طراحی سایت شخصی می کنند. طراحی سایت شخصی برای هر فرد می تواند با هدف متفاوتی صورت گیرد اما به طور کلی افرادی که اقدام به طراحی این نوع سایت می کنند به سه دسته تقسیم می شوند:

طراحی سایت شخصی برای افراد سرشناس و معروف

یک دسته از افرادی که از مشتریان طراحی سایت شخصی هستند افراد مشهور مثل بازیگران, هنرمندان, ورزشکاران و… می باشند این افراد با طراحی یک سایت شخصی سعی می کنند آخرین اخبار از فعالیت های خود را برای طرفداران خود منتشر کنند. البته این افراد از طریق سایت شخصی راه ارتباطی برای طرفدارانشان را نیز برقرا می کنند که البته این ارتباط اغلب از طریق ارسال ایمیل می باشد.

طراحی سایت شخصی برای به اشتراک گذاری نظرات

برخی از افراد نیز وجد دارند که تمایل زیادی برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود با دیگران می باشند این افراد به طور معمول بخشی را به صورت چت یا ارسال نظرها برای مخاطبان و کاربران خود ایجاد می کنند تا نظر خود را در خصوص مطالبی که در سایت خود قرار می دهند اعلام کنند.

طراحی سایت شخصی جهت معرفی

گاها مشاهده می کنیم که عده ای با طراحی یک سایت شخصی در واقع سعی بر معرفی خود می کنند. این افراد معمولا از سایت شخصی به عنوان یک رزومه آنلاین استفاده کرده و خود را به کاربران و مخاطبانشان معرفی می کنند. این افراد در سایت خود سوابق کاری و فعالیت های علمی یا هنری خود را قرار می دهند و از این طریق به معرفی خودشان می پردازندو این افراد به طور معمول برای ایجاد ارتباط میان خود و کاربرانشان تلفن تماس را نیز در سایت خود ذکر می کنند. بسیاری از وکلا و یا پزشکان نیز از این طریق به معرفی خود  میپردازند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شخصی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()