نوشته شده توسط : hiwebex

با طراحی سایت فروشگاهی و اینترنتی می توانید شب ها به هنگام خواب و یا حتی زمانی که در مسافرت هستید هم کسب درآمد داشته باشید. چه چیزی جالب تر و هیجان انگیز تر از این که شما بدانید زمانی که رقبایتان کرکره مغازه هایشان را پایین داده اند و روز کاری شان به اتمام رسیده است اما مشتری های شما در حال مشاهده ویترین سایت فروشگاهی شما هستند. این حس خوب یک رویا پردازی نیست بلکه حقیقتی است که همین حالا و در اطراف ما در حال اتفاق افتادن است.

استفاده از طراحی سایت فروشگاهی و اینترنتی برای نجات از ترافیک

همه ما از ترافیک و انواع آلودگی خسته ایم و ترجیح می دهیم که کالا و خدمات مورد نیاز خود را از منزل یا محل کارمان تهیه کنیم. پس بدیهی است که حجم قابل توجهی از مشتریان دیگر به فروشگاه های داخل خیابان نگاه هم نمی کنند. این تغییر و تحول فرهنگی منجر به باز شدن دریچه جدیدی از تجارت به روی افراد باهوش شده است, افرادی که از فرصت به دست آمده به سود خودشان استفاده کرده و کسب و کار آنلاین راه اندازی می کنند. وقتی از این زاویه به مساله نگاه کنید حتی همین حالا هم برای راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی و اینترنتی و استفاده از حجم بسیار بالای مشتریان بالقوه سرگردان در دنیای مجازی دیر است پس باید دست به کار شده و سایت فروشگاهی خود را هر چه سریع تر راه اندازی نمایید. وقت آن رسیده است که تحولی بنیادین و اساسی در کسب و کار خود ایجاد کنید و هنگامی که رقبای تجاری شما در سطح شهر مغازه های خود را تعطیل می کنند شما باز هم مشتری داشته باشید و مشغول کسب درآمد باشید. با این تفاسیر عنوان شده طراحی سایت فروشگاهی و اینترنتی در عصر حاضر یک ضرورت بسیار مهم و البته جالب توجه و جذاب است که جای نوآوری و خلاقیت بسیار زیادی در آن نهفته است.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و اینترنتی راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

زمانی که کلمه کلیدی ” طراحی سایت حرفه ای ” را در گوگل جستجو کنید با سیل عظیمی از شرکت های طراحی سایت مواجه می شوید که این شرکت های طراحی سایت ادعا می کنند طراحی سایت را به صورت حرفه ای انجام می دهند, اما مسئله تعیین کننده این است تعریف شما از سایت حرفه ای چیست. بیشتر این شرکت های طراحی سایت هر سایتی که واکنش گر, دینامیک, سرعت لود شدن بالا, کنترل پنل حرفه ای برای مدیریت, کد نویسی مناسب برای موتور های جستجو و عدم نیاز به برنامه نویسی برای ثبت محتوا باشد حرفه ای است, در صورتی که موارد ذکر شده تماماً امکانات اولیه طراحی سایت هستند و در دنیای امروز دیگر به آن ها امتیاز و یا حرفه ای بودن گفته نمی شود. این ها امکاناتی هستند که اگر سایتی آن ها را دارا نباشد از لحاظ فنی یک سایت محسوب نمی شود و به نوعی می توان گفت که چیزی بیش از یک کاتالوگ اینترنتی نیست.

فاکتوری که می تواند طراحی سایت حرفه ای ایجاد کند این است که صاحب سایت برای هر تغییر یا توسعه ای در سایتش مجبور نباشد یک صورت حساب سرسام آور پرداخت نماید و روز ها منتظر اعمال تغییرات مد نظرش از سمت شرکت طراحی سایت حرفه ای طرف قراردادش نماند. یعنی هر زمان که اراده به افزایش یا ویرایش فرآیندی خاص از سایت خود را داشت این کار با کم ترین هزینه ممکن و در حداقل زمان ممکن از طریق شرکت های طراحی سایت عملیاتی شود.

شرکت های طراحی سایت و موارد ایجاد تغییرات و افزایش بر روی سایت برحسب نیاز صاحب سایت

  • تغییر رابط کاربری
  • توسعه سایت
  • تغییر کاربری سایت
  • افزودن فرآیند های تازه
  • تغییر ظاهر و گرافیک سایت

زمانی که طراحی سایت شما به صورت حرفه ای انجام شده باشد و هسته اصلی سایت و معماری اولیه به کار گرفته شده در طراحی آن امکان پذیر بودن این تغییرات را ضمانت خواهد کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هتل ها و سایر مراکز خدماتی برای سرویس دهی و ارائه خدمات مطلوب تر به مسافرین خود نیازمند طراحی سایت هتل هستند. محبوبیت صنعت گردشگری در دنیا و همین طور کشور ما روز به روز بیشتر می شود. این مسئله هتل ها را به یکی از پر طرفدار ترین مراکز تبدیل کرده است. در صنعت هتلداری که امروزه به یک کار علمی تبدیل شده و یک رشته دانشگاهی خاص تحت این عنوان برای آن در نظر گرفته شده است وجود سایت های حرفه ای هتلداری یکی از مولفه های بارز جذب افراد مختلف به شمار می رود.

در عصر حاضر به علت رشد روز افزون اینترنت و دنیای مجازی, هتل ها نیز پا به این عرصه پهناور گذاشته اند و اقدام به طراحی سایت هتل زده اند و در سایت هتل ها به معرفی خدمات و امکانات موجود در هتل ها پرداخته می شود و با ارائه تصاویری از فضای هتل, موقعیت هتل و امکانات آن به مسافران حق انتخاب داده اند که پیش از اقدام به رزرو هتل آگاهانه تر و با دیدن امکانات تصمیم بگیرد.

راه اندازی و طراحی سایت هتل برای هتلداران موقعیت بسیار مناسب و ایده آلی است که باید نهایت استفاده را در راستای جلب توریست ببرند و از طریق طراحی سایت حرفه ای هتل خود را به افراد بیشتری معرفی نمایند.

هتل ها و امکان رزرو آنلاین

یکی از بهترین و مهم ترین امکاناتی که طراحی سایت هتل در اختیار مسافران و هتلداران قرار می دهد, امکان رزرو آنلاین است که یکی از جذاب ترین و البته حساس ترین پروسه های سفر به حساب می آید. با در اختیار داشتن یک تیم طراحی سایت حرفه ای می توانید مطمئن باشید که با داشتن کارشناسانی خبره و کارآمد و با وسواس و حساسیت مثال زدنی بخش رزرو آنلاین سایت هتل شما را به مرحله اجرا در خواهند آورد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت هتل , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای هتل ها علاوه بر تمامی ویژگی های سایت های حرفه ای باید روی 4 ویژگی آن تمرکز ویژه و توجه خاصی نشان داد که عبارتند از:

  • معرفی امکانات و خدمات در طراحی سایت حرفه ای هتل

در طراحی سایت هتل باید امکاناتی که هتل برای مسافرین خود فراهم نموده است را بیان نمایید.

  • گالری عکس هتل

در طراحی سایت حرفه ای هتل باید یک گالری جذاب و دیدنی از مکان های خاصی که در اطراف هتل  و داخل شهر وجود دارد بیان شود و نیز مسیر های رفت و آمد مسافران به آن ها اطلاع رسانی شود, درج موقعیت جغرافیای هتل و مکان های خاص روی نقشه در طراحی سایت هتل یک اقدام بسیار کاربر پسند محسوب می شود.

  • امکان رزرو و پرداخت آنلاین

امکان رزرو اتاق برای مسافرین به صورت آنلاین در بستر طراحی سایت حرفه ای هتل می بایست امکان پذیر باشد و امکان پرداخت آنلاین و در نظر گرفتن موارد امنیتی در طراحی سایت هتل باید مد نظر قرار بگیرد.

  • طراحی سایت چند زبانه

در طراحی سایت حرفه ای هتل باید توریست ها و مسافران خارج از کشور را مد نظر قرار داده و برای رفاه حال آن ها و هم چنین جلب توجه بیشتر طراحی سایت چند زبانه را انجام دهیم. اخیراً طراحی سایت چند زبانه برای هتل ها امری ضروری تلقی می شود.

با پیشرفت روز افزون سایت ها, امکان انجام دادن بیشتر امور روزمره توسط اینترنت به راحت ترین شکل ممکن میسر شده است. دنیای اینترنت و سایت های حرفه ای بدون کسب اجازه از کسی, با سرعت وحشتناک و سرسام آوری در حال پیشروی هستند و این ما هستیم که اگر با این پیشرفت همگام نشویم چیز های بسیار زیادی را از دست خواهیم داد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت هتل شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت حرفه ای هتل خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت هتل , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از موارد در ارتباط با یک سایت فروشگاهی, ورود کاربر به آن, خواندن محتوای سایت فروشگاهی و تمایل برای ادامه بازدید از سایت فروشگاهی است. اگر ایجاد تعامل با مخاطبان برای شما مهم است می بایست آن ها را جذب سایت خود کنید. برای این منظور لازم است که از بازاریابی محتوا استفاده کنید. لازم است که شخصیت شما در اینترنت مثبت و خوش نام باشد و همواره در تلاش برای بهبود شخصیت طراحی سایت فروشگاهی خود باشید. برای طیف خاصی که می خواهید با شما در تعامل باشند, باید محتوای سایت فروشگاهی اختصاصی ایجاد کنید.

محتوای سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب پس از طراحی سایت فروشگاهی

اگر نگاهی به سایت های فروشگاهی موفق در بازار بیندازید متوجه خواهید شد که بازاریابی محتوای سایت فروشگاهی یکی از اصلی ترین روش ها در افزایش مخاطبین است. در یک فروشگاه فیزیکی پس از ورود به فروشگاه, ابتدا فروشنده شروع به صحبت کردن در مورد کالای خود بدون جانبداری کرده و تنها در مورد کالا توضیحاتی را ارائه می دهد. این توضیحات در سایت های فروشگاهی تبدیل به متن و محتوا شده و باید به همراه عکس محصول به کاربر نشان داده شود. این کار سبب می شود تا مخاطبین ترغیب به خریداری کالا شوند. از بهترین روش های انجام این کار می توان به تولید محتوای سایت فروشگاهی و قرار دادن آن به صورت روزانه بر روی سایت فروشگاهی اشاره کرد. محتوای سایت فروشگاهی شما باید جذاب بوده و حجم آن به قدری باشد که مخاطب را خسته و دلزده نکند. برای افزایش میزان بازدید باید از محتوای سایت فروشگاهی حرفه ای, تخصصی و در عین حال به زبان ساده استفاده کرد که این امر سبب می شود تا علاوه بر جذب مخاطب, موتور های جستجو سایت شما را نیز به عنوان رتبه برتر به جستجو گران معرفی نماید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت فروشگاهی راهنمایی نمایند تا طراحی سایت فروشگاهی خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به جرات می توان گفت که از زمان به وجود آمدن تکنولوژی طراحی سایت, بیشترین انواع سایتی که ایجاد شده است و بازدید کننده ی زیادی نیز به همراه دارند سایت های فروشگاهی می باشند.

طراحی سایت فروشگاهی و مدیریت آن کار ساده ای نیست. هم چنین نوشتن محتوا و ویرایش آن به نحوی که بتوان کلمات کلیدی را در آن گنجاند, نیاز به صرف زمان زیادی دارد. آخرین مرحله کار, زمانی است که وب سایت شما در صفحه اول نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود و بازدید کننده باید بر روی لینک سایت فروشگاهی شما کلیک کند. بار دیگر و با دقت بیشتری به این مطلب دقت کنید, آخرین مرحله از کار می تواند خرید از وب سایت, ثبت نام و یا هر فعالیت دیگری باشد که شما تمایل دارید بازدید کننده پس از ورود به کسب و کار آنلاین شما انجام دهد.

شما نباید تمام انرژی خود را صرفاً برای افزایش بازدید سایت فروشگاهی تان صرف کنید و بعد از آن برنامه ای برای بازدید کننده ای که وارد وب سایت شما می شود نداشته باشید و اجازه دهید این کلیک های با ارزش به هدر روند.

در کسری از ثانیه بازدید کننده وب سایت تصمیم می گیرد که وقت خود را برای مشاهده سایت فروشگاهی شما صرف کند یا خیر و اگر طراحی سایت فروشگاهی شما را به قدری که لازم است ارزشمند نداند سایت شما را فوراً ترک کرده و به سایت بعدی مراجعه خواهد کرد. سایت های غیر مفید منجر به گمراه شدن بازدید کننده می شود و به همین دلیل است که بازدید کنندگان سایت ها حساسیت بالایی پیدا کرده اند و برای انتخاب سایت تردید دارند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هدف اصلی از راه اندازی یک سایت فروشگاهی, عرضه و فروش اینترنتی محصولات, کالا ها  و خدمات است, که در اصل سایت فروشگاهی نامیده می شود. اما برای اینکه یک سایت فروشگاهی پر رونق داشته باشید در زمان طراحی سایت فروشگاهی باید به برخی موارد به صورت ویژه ای اهمیت بدهید و در صورت رعایت این نکات است که می توانید یک سایت کاربر پسند و خوب داشته باشید.

مهم ترین فاکتور ها در راه اندازی یک سایت فروشگاهی

  • نمایش اسلاید؛ اولین چیزی که در صفحه اول توجه کاربر را به سمت خود جلب می کند همین نمایش تصویری است.
  • اطلاعات کامل محصول؛ نام کالا, کد کالا, قیمت کالا, وزن یا حجم, وضعیت موجودی در انبار و …
  • ایجاد امکانی به نام سبد خرید
  • محصولات خاص
  • توضیحات محصول؛ اعلام توضیحات کامل درباره محصول باعث می شود که با استفاده از آن سئو سایت فروشگاهی تقویت شود. هم چنین دادن این اطلاعات باعث می شود که کاربران تجربه یک خرید هوشمندانه را به ذهن بسپارند.
  • بخش نظرات کاربران
  • بخش اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • پیشنهاد دادن کالا های مرتبط
  • امکان جستجو
  • راهنمای مسیر صفحات سایت فروشگاهی
  • ارائه چندین روش برای ارسال محصول

راه اندازی یک سایت فروشگاهی باعث رشد کسب و کار شما خواهد شد. در راه اندازی یک سایت فروشگاهی لازم است که روی اصول سئو و بازاریابی آنلاین تمرکز کنید. شما می دانید که داشتن یک سایت بزرگ تفاوت بزرگی در کسب و کارتان ایجاد خواهد کرد. اگر شما محصولاتی دارید که قصد فروش آن را دارید قطعاً بهترین راه برای تبلیغ و عرضه آن ایجاد و طراحی سایت فروشگاهی است. به همین دلیل است که راه اندازی یک سایت فروشگاهی و بازاریابی سایت ها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است.

راه اندازی یک سایت فروشگاهی فارغ از کوچکی و بزرگی کسب و کارتان قطعاً به شما کمک خواهد کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

مهم ترین هدف از راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی افزایش آمار فروش سایت و بازدید از سایت است. برای جذب بازدید کننده به سایت فروشگاهی روش های گوناگون و متفاوتی وجود دارد, از رعایت اصول سئو گرفته تا تبلیغات اینترنتی و ارسال ایمیل های تبلیغاتی, ولی نکته مهم این است که چگونه بازدید کننده را به مشتری دائمی پس از طراحی سایت فروشگاهی خود تبدیل کنیم. در واقع هزینه های سنگین تبلیغاتی هدفی جز افزایش آمار فروش سایت را دنبال نمی کنند و افزایش آمار بازدید از سایت تنها عاملی مثبت در نیل به این هدف است.

نحوه نمایش سایت شما در مرورگر های مختلف تاثیر بسزایی روی افزایش آمار فروش سایت و آمار بازدید کنندگان سایت فروشگاهی شما خواهد داشت.

افزایش آمار فروش سایت پس از طراحی سایت فروشگاهی با نمایش مناسب در مرورگر ها

اگر سایت طراحی شده توسط شما نمایش مناسبی در یکی از مرورگر ها نداشته باشد به میزان درصد کاربران آن مرورگر, ریزش کاربر خواهید داشت, حال به این مجموعه نحوه نمایش صفحات سایت در گوشی های هوشمند و تبلت ها را هم بیفزایید تا ببینید با عدم هماهنگی صفحات سایت با انواع مرورگر و واکنش گرا نبودن آن چه پتانسیل بالایی برای افزایش آمار فروش سایت فروشگاهی خود را از دست می دهید.

پس از طراحی سایت فروشگاهی, جلب اعتماد مشتریان تاثیر بسزایی بر افزایش آمار فروش سایت خواهد داشت. به همین دلیل کسب مجوز های لازم و نمایش آن ها در صفحه اصلی سایت اعتبار و قانون مندی سایت فروشگاهی شما را نشان خواهد داد. دریافت نماد اعتماد الکترونیکی گزینه ای مناسب برای جلب اعتماد کاربران و افزایش آمار کاربران خواهد بود.

جذب بازدید کننده به سایت های فروشگاهی کاری دشوار و زمان بر است و پس از بالا بردن تعداد بازدید کننده ها, کار مهم و اصلی شما آغاز می شود و آن تبدیل بازدید کننده به مشتری است. اگر سایت فروشگاهی خود را تازه راه اندازی کرده اید و هنوز از ترافیک و آمار بازدید کافی برخوردار نیستید لازم است که راهکار های زیادی را برای افزایش آمار فروش سایت فروشگاهی خود بسنجید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

تجارت آنلاین و سایت های فروشگاهی این روز ها اهمیت فزاینده ای یافته اند و بسیاری از شرکت ها اقدام به افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی خود به صورت آنلاین پرداخته اند. در اینجا قرار است به راهکار ها برای افزایش فروش محصولات پس از طراحی سایت فروشگاهی پرداخته شود.

باید تمام استراتژی ها را آزمود و بنا را بر فرضیات نگذاشت, زیرا همواره و در هر راهکاری جایی برای پیشرفت وجود دارد.

تنها راه فهمیدن این حقیقت که چه روشی برای افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی پاسخ گو است این است که آن را آزمایش کنید, و این بهترین روش برای افزایش فروش به صورت تصاعدی است.

ارائه تعداد کمتری محصول و استفاده از تمام قوای سایت فروشگاهی برای تبلیغ و معرفی آن محصولات کم, موجب افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی می شود. تجربه ثابت کرده است که تمرکز طراحی سایت فروشگاهی تنها روی یک نوع محصول, تاثیر شگرفی روی افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی دارد و مشتریان به شکل فزاینده ای جذب سایت های فروشگاهی که به خصوص روی یک محصول کار می کنند می شوند.

افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی با ارائه یک مجموعه

در اینجا تمرکز مهم تر از هر چیز دیگری است. به جای تلاش برای راضی کردن تمام کسانی که به سایت فروشگاهی شما سر می زنند و ارائه تعداد زیادی محصول که قادر به ارائه توضیحات اندکی درباره آن ها هستید, اگر تنها یک محصول یا یک مجموعه محصولات مرتبط را ارائه دهید, در حقیقت بر مجموعه ای مهم و کلیدی از مزایا تمرکز کرده و به تمام پرسش ها و تردید های احتمالی بازدید کنندگان در مورد محصول خود پاسخ می دهید. البته نیازی نیست که فروش دیگر محصولات را متوقف کنید بلکه می توانید این محصولات را از طریق صفحات دیگر یا با استفاده از گزینه پیشنهادات بعدی به مشتریان خود ارائه دهید. البته بهترین راه برای بررسی تاثیر این شیوه روی آمار فروش سایت فروشگاهی شما, آزمودن این استراتژی است.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت فروشگاهی خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

افزایش میزان فروش محصولات در طراحی سایت فروشگاهی امری تخصصی است که نیاز به دانش و تجربه کافی در زمینه مدیریت فروش محصولات و تجارت الکترونیک دارد. برای تمامی صاحبان مشاغل که به هر نحوی در فروش محصولات و ارائه خدمات با اینترنت و تجارت الکترونیک در ارتباط هستند مطمئناً مقاطعی چالش برانگیز در فروش اینترنتی و ارتباط با مشتریان پیش می آید که نیاز است یک تیم مجرب و حرفه ای در زمینه مدیریت فروش محصولات و تجارت الکترونیک برای رسیدن به اهداف و موفقیت همراه آن ها باشد.

راهکار های افزایش فروش محصولات سایت های فروشگاهی با تحلیل و مدل سازی کسب و کار اینترنتی, آنالیز رقبا, تحلیل بازار فروش اینترنتی, آنالیز و بهینه سازی وب سایت ویژه سایت فروشگاهی, آنالیز و بررسی کلمات کلیدی برای انتخاب کلمات پر جستجو و دیگر اقدامات لازم برای افزایش بازدید از طراحی سایت فروشگاهی انجام گیرد تا تحولی چشمگیر در وضعیت فروش یک کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک به وجود آورد.

فروش محصولات با معرفی محصولات طراحی سایت فروشگاهی

برای معرفی محصولات و خدمات سایت فروشگاهی خود لازم است که محصولات خود را در قالب مقاله یا محتوایی جالب به کاربران معرفی کنید. زبان ذهن ما زبان تمثیل و قصه است و برای یادگیری تمثیل ها معجزه می کند و شما می توانید با استفاده از قابلیت محتوایی این چنین برای معرفی محصولات سایت فروشگاهی خود آماده کنید.

فروش محصولات با استفاده از حراج های فصلی

برگزاری حراج های فصلی با تخفیف های ویژه و برگزاری قرعه کشی می تواند انگیزه مشتریان را برای بازدید از طراحی سایت فروشگاهی شما افزایش داده و منجر به افزایش فروش محصولات شما شود.

در نظر گرفتن بخشی از سایت برای ثبت نظرات مشتری ها در رابطه با کیفیت محصولاتی که از سایت فروشگاهی شما خریده اند موقعیتی است که می تواند به گونه ای بازاریابی برای سایت شما تلقی شود. اعلام رضایت مشتریان از محصولات خریداری شده می تواند مشوق مناسبی برای سایر کاربران به خرید بوده و منجر به افزایش چشمگیر فروش محصولات سایت شما شود. واقعی بودن این بخش و پرهیز از اسطوره سازی و بزرگ نمایی, آن را باور پذیر و قابل استناد برای کاربران خواهد کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن مدیران سایت های فروشگاهی مطرح می شود چگونگی افزایش میزان فروش با داشتن یک سایت فروشگاهی موفق است و پاسخ این سوال برای تمامی انواع سایت های فروشگاهی در هر حوزه کاری این است, یک مغازه با تیپ خاص و محصولات متمایز همیشه در ذهن می ماند و پر فروش خواهد بود. پس عمده ترین کاری که برای ارتقا فروش خود باید انجام دهید ایجاد تمایز در طراحی سایت فروشگاهی شما است. بعد از ایجاد این تفاوت و تمایز شما قدم اول در داشتن یک سایت فروشگاهی موفق را برداشته اید و در ادامه لازم است که به سئو و تبلیغات بپردازید تا بتوانید به فروش ایده آل خود دست پیدا کنید. پس شما در یک سایت فروشگاهی موفق باید یک ایده خلاقانه و بکر را ارائه دهید تا کاربران سایت شما را به خاطر بسپارند.

نکات مربوط به نحوه ی داشتن یک سایت فروشگاهی موفق پس از طراحی سایت فروشگاهی

برای بهبود و ارتقا فروش و داشتن یک سایت فروشگاهی موفق لازم است که ابتدا آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید. برای این کار می توانید از تبلیغات کلیکی, بهینه سازی و ارتقا رتبه در موتور های جستجو, تبادل لینک با سایت های پر بازدید, تبلیغات آفلاین و … استفاده کنید.

سعی کنید برای ارائه مطالب در یک سایت فروشگاهی موفق از تیتر های جذاب و توجه برانگیز استفاده کنید تا خوانندگان را به سمت ادامه مطالعه مطلب جذب کند. سعی کنید نقاط کلیدی متن خود را به صورت پاراگراف های کوتاه  و آسان برای خواندن ارائه دهید.

درست است که تصاویر گرافیکی و انیمیشنی می تواند موجب جذابیت بیشتر یک سایت فروشگاهی موفق شود ولی در مقابل منجر به  کاهش سرعت بالا آمدن صفحات سایت خواهد شد. بنابراین سعی کنید بیشتر از طریق ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب کاربران را به سمت سایت خود بکشانید.

با طراحی سایت فروشگاهی ایده آل به کاربران اجازه دهید که به راحتی به تمامی صفحات سایت دسترسی داشته باشند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

حتماً تمامی شما تا کنون برای یک بار هم که شده واژه تجارت الکترونیک یا e-commerce را شنیده اید و حداقل برای یک بار هم که شده از سایت های فروشگاهی خرید نموده اید. اغلب کسب و کار ها این روز ها برای مدیریت آسان تر و بهتر مشتریان شان از سایت های فروشگاهی برای عرضه محصولات خود استفاده می کنند و خوب است که اگر شما هم برای طراحی سایت فروشگاهی تصمیم هایی در ذهنتان دارید با ما همراه شده و با مزایای سایت های فروشگاهی بیشتر آشنا شوید.

برای تجارت الکترونیک یا e-commerce و فعالیت سایت های فروشگاهی تا کنون تعاریف گسترده ای ارائه شده است اما به ساده ترین زبان ممکن می توان گفت که علم تجارت الکترونیک یا e-commerce به انجام مبادلات تجاری از طریق شبکه های ارتباطی می پردازد.

تجارت الکترونیک یا e-commerce بر پایه پردازش اطلاعات و انتقال الکترونیکی داده ها بنا شده است. تجارت الکترونیک یا e-commerce فعالیت های متفاوتی از قبیل مبادله الکترونیکی کالا ها و خدمات را شامل می شود. سایت فروشگاهی شاخه ای از تجارت الکترونیک است. در واقع سایت فروشگاهی سایتی است که محصولات و اطلاعات آن به صورت دسته بندی شده قرار گرفته است. شما با کلیک بر روی هر محصولی می توانید مشخصات آن محصول را مشاهده نموده و در صورت لزوم آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

تجارت الکترونیک یا e-commerce و مزایای طراحی سایت فروشگاهی

ایجاد نظم در کار ها و کاهش ترافیک در خیابان و اتلاف وقت

کاهش آلودگی زیستی و صوتی

ایجاد امکان خرید هوشمندانه به دلیل در دسترس بودن اطلاعات کلی محصول مد نظر

ولی در کنار مزایایی که می توان برای طراحی سایت فروشگاهی برشمرد برخی از مشتریان معتقدند که سایت فروشگاهی معایبی هم دارد. یکی از مهم ترین معایب سایت های فروشگاهی مسئله امنیت است. شما حتماً قبل از خرید از سایت فروشگاهی باید تحقیقات لازم را به عمل آورده و اطمینان حاصل نمایید. سپس اقدام به خرید و پرداخت هزینه کنید.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هیچ محصول یا خدماتی وجود ندارد که نتوان آن را از طریق طراحی سایت فروشگاهی به فروش رساند. طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای می تواند کسب و کار شما را متحول کند, امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمات خود در سایت فروشگاهی خودتان هزاران مشتری جدید خواهید یافت. با اتصال به درگاه های پرداخت آنلاین بانک ها سرعت فروش شما افزایش یافته و درآمد خود را چند برابر کرده اید.

هدف از طراحی سایت فروشگاهی حذف واسطه ها برای خرید و فروش محصولات می باشد که می تواند به سرعت بخشیدن در خرید کالا ها و کاهش رفت و آمد ها بیانجامد و هم چنین میزان فروش را بالا می برد. طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای باید به گونه ای متفاوت از دیگر سایت ها باشد زیرا این سایت به عرضه محصولات مختلف می پردازد و برای جلب نظر مشتری لازم است که سایتی جذاب و بسیار سازمان یافته داشته باشد.

از مزیت های داشتن فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی این است که می توان بازاریابی پایداری را برای خود داشت و محصولات و خدمات خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی در اختیار افراد قرار دهد. برای داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای باید به نکاتی توجه کرد که آن را از دیگر رقبا متمایز کرده و به آن برتری ببخشد و در موتور های جستجو دارای رتبه و بازدید بیشتر باشد که این کار باعث جلب اعتماد بیشتر افراد و وفاداری به سایت شما می شود.

اولین کاری که باید در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای انجام دهید تعیین اهداف برای طراحی سایت خود است سپس یک طرح مناسب برای آن ایجاد کنید. که در صورت تمایل برای داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای می تواند از تیم متخصص و خبره طراحی سایت کمک بگیرید.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی و طراحی یک سایت فروشگاهی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید محصولات و کالا های خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. با توجه به این که طراحی سایت فروشگاهی و کسب و کار های آنلاین روز به روز در حال گسترش و پر رونق تر شدن می باشند, شما نیز می توانید با اقدام به راه اندازی و طراحی یک سایت فروشگاهی کسب و کار خود را ارتقا دهید.

راه اندازی و طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از به صرفه ترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت به شمار می رود. از همین رو طرفداران بسیار زیادی دارد و البته در راستای همین طرفداران زیاد بازار های کاذب زیادی هم برای طراحی سایت فروشگاهی ایجاد شده است. بازار هایی که گردانندگان آن عمدتاً افرادی با سطح پایین اطلاعات هستند که از ابتدایی ترین اصول طراحی سایت هم اطلاعی ندارند حال مبحث بازاریابی اینترنتی جای خود دارد.

مهم ترین قسمت راه اندازی و طراحی یک سایت فروشگاهی, همین مبحث بهینه سازی است. شاید به نظر شما نرسد اما انتخاب طراح سایت حرفه ای یکی از اساسی ترین اصول راه اندازی و طراحی یک سایت فروشگاهی به شمار می رود. سایت فروشگاهی به سبب کاربری خاص خود نیاز به امکانات خاصی هم دارد و مهم ترین قسمت در طراحی سایت فروشگاهی سبد خرید است. اهمیت سبد خرید در یک سایت فروشگاهی به منزله صندوق است در یک فروشگاه واقعی. همان طور که اگر صندوق نباشد هیچ فروشی انجام نمی شود در صورت نداشتن سبد خرید در سابت فروشگاهی هم هرگز نخواهید توانست فروشی داشته باشید و این یعنی بیهوده بودن طراحی سایت فروشگاهی.

سعی کنید سبد خرید مشتری را به گونه ای طراحی کنید که بعد از خروجش از سایت هم مقادیر ثبت شده در آن باقی بماند تا بازگشت مجدد, مشتری بتواند خرید خود را ادامه دهد.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فروشگاهی موفق مستلزم یک ایده پردازی خلاقانه است. یک سایت فروشگاهی علاوه بر تمامی مشکلات و موانعی که سر راه فروشگاه های واقعی قرار دارد, با مشکل دیگری هم رو به روست و آن عدم اعتماد مشتریان است.

خرید از یک سایت فروشگاهی مستلزم اطمینان از کیفیت محصول دریافتی, اطمینان از خدمات پس از فروش, اطمینان از تحویل کالا پس از دریافت وجه توسط فروشگاه است. با توجه به این که یک سایت فروشگاهی به صورت فیزیکی در دسترس کاربر نیست منجر به بی اعتمادی او می شود.

به خاطر داشته باشید که برای بهترین بودن باید خلاق باشید هیچ کس نمی تواند جایزه بهترین کپی برداری را از آن خود کند چون چنین جایزه ای وجود ندارد.

صرفاً طراحی سایت فروشگاهی تضمین کننده موفقیت کسب و کار شما نیست شما باید یک سایت فروشگاهی قابل رقابت با رقبا داشته باشید تا بتوانید به موفقیت فکر کنید.

یکی از عواملی که باعث موفقیت طراحی سایت فروشگاهی می شود این است که در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشید. اکثریت کاربران فقط چند نتیجه اول جستجو را بررسی می کنند و کمتر پیش می آید که به دیگر صفحات مراجعه کنند.

شما باید اجناسی کارآمد که ایده پردازی خلاقانه خاصی در آن ها نهفته باشد برای عرضه در سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید. مسلماً باید اجناسی را انتخاب کنید که زیاد در دسترس افراد نباشند و شما بتوانید با قیمتی مناسب آن را در سایت فروشگاهی خود عرضه کنید.

شما باید از روش های بازاریابی مناسبی برای تبلیغ اجناس خود استفاده کنید, ارسال پیامک تبلیغاتی, ارسال ایمیل تبلیغاتی, فرستادن خبرنامه برای کاربران و ساخت اپلیکیشن ها که مانند یک مشاور همیشه در کنار کاربران قرار دارد و برای شما نقش یک بازاریاب 24ساعته را بازی می کند که این روش در سال های اخیر بسیار کارآمد و مقرون به صرفه بوده است.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هر روزه شاهد ظهور چندین سایت فروشگاهی جدید هستیم و رقابت در دنیای تجارت الکترونیک مدام فشرده تر و تنگاتنگ تر می شود و باید مواظب باشیم که شکست نخوریم. زیرا نکته جالب توجه در این میان این است که از میان این خیل عظیم تنها تعداد کمی از سایت های فروشگاهی موفق و ماندگار می شوند, برای موفقیت در این عرصه باید دلیل موفقیت این سایت های فروشگاهی و شکست سایرین را دانست.

یکی از رایج ترین اشتباهات در طراحی سایت فروشگاهی اضافه کردن جلوه های فلش بیش از حد به سایت, گرافیک های حجیم و قرار دادن فایل های صوتی و تصویری در طراحی سایت است. شما با این کار ها یک اشتباه جبران ناپذیر مرتکب شده اید که منجر به شکست پروژه سایت فروشگاهی شما خواهد شد.

افزودن یک سری ویژگی ها و قابلیت ها به طراحی سایت فروشگاهی ممکن است برای شما جذاب باشد ولی باید بدانید که این افزونه ها قظعاً عملکرد سایت فروشگاهی شما را تضعیف می کنند و موجب شکست سایت فروشگاهی شما می شوند. پس در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید که همه چیز به آسانی قابل استفاده باشد.

با حضور فعال و گسترده در شبکه های اجتماعی به برند تجاری خود اعتبار ببخشید. به روز کردن سایت با پست های جدید از آخرین فعالیت ها و محصولات می تواند راهی موثر و جذاب برای ارتباط بهتر مشتریان با تجارت شما باشد. برای ارتقا اعتبار سایت فروشگاهی خود می توانید گزارش هایی از فعالیت های اخیر فروشگاه تان را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

شما قطعاً به این حقیقت واقف هستید که هر بازدید کننده ای در دنیای مجازی که وارد سایت فروشگاهی شما می شود, یک مشتری بالقوه محسوب می شود. رقابت در دنیای تجارت الکترونیک و تلاش برای جذب کاربران همیشه فشرده است و شما باید از تمام توان خود برای جلب مشتری به سایت خود و جلب نظر او از طریق پاسخ به نیاز هایش استفاده کنید.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت فروشگاهی می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی خود و برای افزایش جذابیت آن می توانید از فلش یا اسکریپت های جاوا استفاده کنید. ولی لازم است که به جا و به اندازه کافی از این موارد استفاده کنید. مثلاً برای ورود به سایت فروشگاهی خود هیچ گاه از یک فلش حجیم استفاده نکنید چرا که موجب دلزدگی کاربران و نارضایتی آن ها می شود. سعی کنید از منو های فلش هم استفاده نکنید زیرا منو های سایت شما تنها هادی و راهنمای کاربران برای بخش های مختلف سایت هستند. اسکریپت های جاوا معمول تر و مرسوم تر از فلش هستند, زیرا این اسکریپت های جاوا توسط مرورگر ها اجرا می شوند و دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید که کاربران روی سیستم شان از برنامه فلش استفاده می کنند یا نه. اما سعی کنید از اسکریپت ها هم به اندازه استفاده کنید.

ساختار لینک و نحوه قرارگیری آن ها و حتی رنگ استفاده شده برای آن ها هم از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. سعی کنید لینک ها و عناوینی که می خواهید در طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کنید رنگی متفاوت از رنگ پیش فرض لینک ها داشته باشد و مطابق با حال و هوای سایت شما باشد و برای تمامی لینک ها در سایت از یک رنگ هماهنگ استفاده کنید تا منجر به سردرگمی کاربران نشود. کاربران به قرار گرفتن خط زیر لینک ها عادت دارند پس از برداشتن آن و گیج کردن کاربران خودداری کنید, کاربران با دیدن خط زیر یک نوشته سریعاً می فهمند که لینک است حال تصور کنید که این خط را پاک کرده اید, کاربران با حجمی از سردرگمی مواجه شده و از سایت فروشگاهی شما لذت نخواهند برد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هر سایت حرفه ای پس از مدتی برای برگشت سرمایه خود و کسب درآمد, شروع به جذب تبلیغ در سایتش می کند. اما مدیر سایت نباید فراموش کند که در فضا های مختلف سایت بیش از حد نباید تبلیغ کرد. سعی کنید اگر هم قصد استفاده از تبلیغ را دارید حتماً از قبل یک فضای کافی و متناسب برای این کار در طراحی اولیه سایت حرفه ای خود اتخاذ کنید. هم چنین سعی کنید از تبلیغ فلش و متحرک هم کمتر استفاده کنید تا هم چشم بازدید کنندگان دچار خستگی نشود و هم سرعت بالا آمدن صفحات سایت شما کند نشود.

اثر تبلیغ نمایشی در موفقیت یک سایت حرفه ای پس از طراحی سایت حرفه ای

تاثیر تبلیغ نمایشی در موفقیت یک سایت حرفه ای مساله ای است که جای بحث فراوانی دارد. در گذشته بازاریاب ها, بازاریابی موتور های جستجو و بازاریابی به شیوه تبلیغ نمایشی را به عنوان دو روش جداگانه می شناختند. به نحوی که از عمل جستجو برای فروش و از روش نمایش برای موارد مرتبط با برند ها استفاده می شد. اما با گذر زمان به این نتیجه رسیدند که در دست داشتن یک طراحی سایت حرفه ای در کنار تبلیغات نمایشی نقش بسزایی در افزایش ترافیک سایت از طریق موتور های جستجو خواهد داشت. از این رو افرادی که از هر دو روش بازاریابی در کنار هم استفاده می کردند شاهد افزایش تعداد مشتریان سایتشان شدند.

طبق اعلام شرکت گوگل 50 درصد از مخاطبینی که تبدیل به مشتری می شوند در ابتدا با تبلغات نمایشی رو به رو شده اند سپس مشغول جستجو در موتور های جستجو گر می شوند و بر روی تبلیغات موجود در گوگل کلیک نموده و در نهایت تبدیل به یک مشتری خاص برای طراحی سایت حرفه ای شما می شوند.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت حرفه ای می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

افزایش آمار سایت های فروشگاهی امری آشکار است. تقریباً تمامی افرادی که خدمات, سرویس و یا کالایی را برای فروش دارند با راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی سعی در معرفی خود در دنیای تجارت الکترونیک جهت بازاریابی و فروش بیشتر را دارند. طراحی سایت عمده ترین و تاثیر گذار ترین چیزی است که در اولین بازدید کاربران جلب توجه می کند پس باید به مقوله طراحی سایت و استفاده از یک تیم حرفه ای و خبره در این زمینه حساس باشید. طراحی شیک تر, خلاقانه تر و جالب تر منجر به افزایش آمار سایت های فروشگاهی و افزایش بازدید کنندگان سایت فروشگاهی شما خواهد شد.

عکس و فیلم دو آیتم محبوب برای کاربران وب سایت فروشگاهی محسوب می شوند. کاربران شوق بسیار زیادی برای تماشای ویدئوی محصول مورد نظر شان و به دست آوردن اطلاعات و جزئیات آن از این طریق نشان می دهند. استفاده از تصاویر بزرگ و با کیفیت یکی از محبوب ترین گرایش ها در راه انداری و طراحی سایت فروشگاهی است. استفاده از عکس هایی که کاربران را به صفحه ای دیگر برای نشان دادن جزئیان آن محصول راهنمایی می کند یکی از ترفند هایی است که کاربران سایت های فروشگاهی را مجاب به بررسی و مطالعه بیشتر ویژگی های محصول مدنظر شان می کند.

یکی دیگر از فاکتور های بسیار مهم و تعیین کننده در راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی مدیریت مشتری است. در این مبحث باید به مطالبات و درخواست های کاربران و مشتریان سایت فروشگاهی خود اهمیت داده و نسبت به اقدام در این زمینه کوشا باشید, شما باید سازمان دهی خاصی در این زمینه در سایت فروشگاهی خود اعمال کنید. تحلیل رفتار کاربران و بینندگان کمک شایان توجهی به شما در جهت جذب آن ها به سمت سایت شما خواهد کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هنگامی که شما برای ارتقا تجارت خود تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی می گیرید در حقیقت آگاهید که جذب مشتری از طرق گوناگون و افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی به معنای جلو افتادن شما در این رقابت فشرده در دنیای تجارت الکترونیک است. روش های زیادی برای افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی و در نتیجه افزایش آمار فروش سایت وجود دارد. تبدیل بازدید کننده به مشتری مهم ترین هدف شما و نقطه کانونی پیروزی شما در این رقابت است پس باید به تمامی شیوه های ممکن کاربران را مجاب به بازدید از سایت فروشگاهی و در ادامه ترغیب به خرید از آن کنید.

در دنیای مجازی امروز مباحث گسترده ای شکل می گیرد, می توانید از این پتانسیل دنیای اینترنت در راستای افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی خود بهره ببرید. به این صورت که در مباحث و فعالیت ها شرکت جسته و طراحی سایت فروشگاهی خود و امکانات و خدمات آن را به دیگر کاربران معرفی نمایید.

برای داشتن یک بحث خوب و پر بازده و کشاندن تعداد بیشتری از کاربران به سایت فروشگاهی خود باید یک سری نکات را مد نظر قرار بدهید به عنوان مثال برای افراد آگاه تر که از نظر تخصص و مهارت رتبه بالاتری دارند ایمیل ارسال کنید و پیگیر نظرات آن ها شوید و در پست های خود به نام آن ها اشاره کرده و موافقت ا مخالفت آن ها با بحث مزبور را سوال نمایید. این روش ها شاید به نظر تاثیر زیادی نداشته باشند اما به هر جهت تاثیر مثبتی در افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی شما دارند. در تمامی مباحث هدف شما باید کشاندن کاربران به سمت خودتان و انتقال آن ها به سایت باشد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از دنیای اینترنت راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی و مدیریت سایت فروشگاهی است. سایت فروشگاهی یک مزیت بسیار عمده دارد و آن عدم نیاز به مکان است, چه در شهری بزرگ و در مرکز بازار باشید و چه در شهری بسیار دور, اصلاً مهم نیست چرا که هیچ چیز را از دست نداده اید همه چیز به دانش و آشنایی شما با دنیای اینترنت و مقوله راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی بستگی دارد.

مدیریت سایت فروشگاهی یکی از سخت ترین و البته پر درآمد ترین کار های دنیا است.

یکی از مهم ترین موارد در رابطه با اداره یک سایت فروشگاهی “سادگی” است. مشتری باید به راحتی بتواند به مقصد خود برسد و خرید را انجام داده, امور ثبت نام و پرداخت را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد. این سادگی باید به گونه ای باشد که افراد نا آشنا به محیط وب هم بتوانند آن را انجام بدهند. پس رعایت اصل سادگی در طراحی سایت فروشگاهی یک اصل اساسی و بسیار مهم است که تیم طراحی و مدیریت سایت فروشگاهی باید توجه ویژه ای به آن نشان بدهند. هر چه از این سادگی فاصله بگیرید به سمت گمراه کردن مشتری خود می روید و این به معنای کاهش آمار فروش سایت فروشگاهی شما است. به جای این که هدف شما تنها فروختن محصول به مشتری باشد, باید در جستجوی انتقال یک حس خوشایند به او باشید, انتقال یک حس و تجربه خوشایند به مشتری نوعی خلاقیت و نوآوری به حساب می آید. اگر می خواهید یک تجربه خوشایند در ذهن و قلب مشتری بر جای بگذارید باید خلاق باشید و نیاز مشتری را پیش از او بدانید و برای ارائه آن به مشتری برنامه ریزی کنید تا مشتری متحیر شود و هم این که ایده خلاقانه شما در ذهن مشتری حک شود. مثلاً یک شرکت بیمه تنها خدمات کارشناسی به مشتریان خود ارائه نمی دهد بلکه می تواند یک پکیج کامل و ارزان برای تعمیر خودرو به او ارائه بدهد.

اگر شما یک تجربه و حس خوشایند به مشتری خود بفروشید شما را رها نخواهد کرد و در آینده هم مشتری شما خواهد بود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

سایت امکان حضور هر شخص, مجموعه, شرکت و سازمانی را در دنیای وب از طریق موتور های جستجو فراهم می کند. طراحی سایت و داشتن سایت مانند داشتن یک فروشگاه و یا مکانی است که هیچ گونه محدودیت مکانی و زمانی برای آن تعریف نشده است و در دسترس کل جهان است و کاربران از اتمام نقاط دنیا می توانند از سایت شما بازدید کنند.

طراحی سایت و داشتن یک سایت حرفه ای مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت می تواند از تصاویر, متون, فیلم, صوت و انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را فراهم می کند. برای طراحی, چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به صرف هزینه است ولی برای طراحی سایت فقط کافی است که هزینه اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن شما می توانید بینهایت صفحه ایجاد کنید که هزاران و یا حتی میلیون ها کاربر از اقصی نقاط جهان بار ها و بار ها از آن بازدید کنند.

موتور های جستجو بدون صرف هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافی است ربات های آن ها سایت شما را پیدا کنند و از آن به بعد هر فردی که به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد, این موتور های جستجو فرد را به سمت شما هدایت می کنند. آمار کاربران و بازدید کنندگانی که به سمت سایت شما هدایت می شوند به پارامتر های زیادی وابسته است اما حتی در بدترین شرایط ممکن هم هر روزه تعدادی کاربر توسط موتور های جستجو به سایت شما هدایت می شوند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت حرفه ای شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

فراهم کردن شرایط لازم برای یک خرید هدفمند از طریق سبد خرید می تواند منجر به ایجاد حس وفاداری در مشتریان شما شده و آن ها را مجاب کند که به صورت دائمی مشتری سایت فروشگاهی شما باشند. شما برای چشم نواز تر کردن صفحه نخست طراحی سایت فروشگاهی خود و هم چنین دسترسی آسان مشتری به تمام محصولات و از تمام برند ها می توانید امکانی را فراهم کنید که تمام محصولات هر برندی در صفحات فرعی فروشگاه شما گنجانده شده باشند.

از ضروری ترین امکانات در طراحی سایت فروشگاهی داشتن سبد خرید, سیستم ورود و خروج و باکس جستجو است. در ضمن محبوب ترین عنصر در طراحی سایت فروشگاهی هم همین سبد خرید است که یک حس خوب و قابل توجه را در خریدار ایجاد می کند و در حقیقت القا کننده حس خرید واقعی به کاربر است. برخی از سایت های فروشگاهی امکانی را فراهم می کنند که کاربر در دفعات بعدی مراجعه به فروشگاه بتواند لیست خرید های پیشین خود را مشاهده کند و حتی امکانی برای ذخیره سبد خرید و افزودن سایر نیاز ها در دفعات بعدی به آن هم وجود دارد. برای ایجاد این امکان لازم است که کاربر درگاه و سیستم عضویت استفاده کند تا بتواند به راحتی به سبد خرید خود دسترسی پیدا کند. با ایجاد امکان و شرایط ثبت نام در سایت فروشگاهی می توانید آن ها را از ایام ویژه خرید و یا تخفیف ها مطلع نمایید.

یک سایت فروشگاهی با محصولات متنوع و گسترده باید برای سهولت دسترسی به محصولات باکس جستجو را در صفحه نخست خود تعبیه نماید. از این طریق خریدار هم راحت تر محصول مد نظرش را پیدا می کند و هم این که شما زودتر به هدف خود که تکمیل مراحل خرید است می رسید, در حقیقت یک آپشن با فواید دو جانبه است هم برای مدیر فروشگاه و هم برای خریداران.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت نفتی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در یک سایت فروشگاهی موفق محتوا پادشاه است. محتوا یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عوامل در ارتقا و بهبود رتبه یک سایت فروشگاهی به حساب می آید. با تولید محتوای جالب, کاربردی و متناسب می توانید توجه کاربران و بازدید گنندگان سایت فروشگاهی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید. بازاریابی از طریق تولید محتوا روشی است به معنی تولید محتوا و انتشار آن در رسانه های مختلف با هدف جذب مشتریان جدید و نیز حفظ مشتریان قبلی. محتوا می تواند به هر شکلی تولید شود از مقاله و خبر و عکس گرفته تا ویدئو و …, در بازاریابی محتوا لازم است که شما در زمینه طراحی سایت فروشگاهی خود اطلاعات مفیدی را به کاربران ارائه دهید و این محتوا در عین کاربردی و مفید بودن جذاب بوده و کاربران را تشویق کند که به خواندن یا تماشا کردن آن ادامه دهند.

حال وقت آن است که به بررسی عناصری بپردازیم که با گنجاندن آن ها در ساختار طراحی سایت فروشگاهی تان خریدار از خرید خود احساس لذت می کند و با این احساسش کسب و کار آنلاین و سایت فروشگاهی شما را شکوفا می کند.

طراحی لوگو برای یک سایت فروشگاهی

بهترین چیزی که توجه کاربران را عمیقاً به سمت یک سایت فروشگاهی جلب می کند طراحی یک آرم شفاف, ویژه و منحصر به فرد است که هم برای هر سایت فروشگاهی و هم برای فروشگاه واقعی بسیار عالی و تاثیر گذار است. آرم و لوگوی سایت فروشگاهی شما به گونه ای نماد شخصیت کاری شما است و عنصری تعیین کننده برای جلب اعتماد خریدار نسبت به طراحی سایت فروشگاهی شما به حساب می آید. پس اولین قدم برای تحقق موفقیت سایت فروشگاهی شما طراحی یک آرم و نماد به خصوص و جالب توجه برای سایت فروشگاهی تان است. لازم است از یک طراح با ذوق برای این کار کمک بگیرید تا از شیک بودن, خلاقانه بودن و تازه بودن لوگوی خود اطمینان حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت پزشکی به وسیله یک تیم طراحی حرفه ای این اطمینان را به پزشک می دهد که سایتی قدرتمند, ساده و زیبا در اختیار خواهد داشت. سایت های پزشکی دارای مشترکات بسیاری هستند و این نشات گرفته از حرفه و نیاز آن ها برای سایت پزشکی است. در واقع سایت پزشکی مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند از طریق آن با بیمار و یا بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله و مطلب برای اطلاع عموم قرار بدهد.

بعد از طراحی سایت پزشکی شما نیاز به تبلیغات دارید که می توانید این تبلیغات را با ایجاد لندینگ پیج در سایت های دیگر برای پزشک انجام دهید. منظور از لندینگ پیج در طراحی سایت ایجاد صفحاتی است که در سایت های پر بازدید دیگر می گذارید و کاربران با کلیک بر روی آن وارد صفحه ای می شوند که شما در آن صفحه متنی را در خصوص معرفی مجموعه گذاشتید. استفاده از لندینگ پیج در تبلیغات طراحی سایت کمک زیادی به افزایش متقاضیان شما می کند.

نکات لازم برای تهیه لندینگ پیج در طراحی سایت پزشکی برای پزشک مورد نظر

در طراحی سایت پزشکی نوع متن لندینگ پیج اهمیت زیادی در جذب مشتریان شما دارد. نوع متنی که در این نوع صفحات قرار می دهید باید کاملاً عامیانه و در عین حال صادقانه باشد به طوری که یک مخاطب عام به راحتی بتواند با خواندن متن آن به تمامی تخصص های شما پی ببرد و در کنار آن بتواند حس اعتماد را نیز به راحتی به دست آورد. دقت کنید که که در لندینگ پیج خود از گذاشتن عکس های مربوط به علایم انواع بیماری خودداری کنید و سعی کنید که در این متن کاربر را تشویق به تماس با مطب و یا سر زدن به سایت پزشکی خود و دریافت نوبت آنلاین کنید. مشاوره رایگان نیز می تواند تاثیر زیادی در موفقیت آمیز بودن لندینگ پیج شما داشته باشد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

داشتن سایت های پزشکی را می توان به عنوان یکی از ماندگار ترین, شیک ترین, مدرن ترین و در ضمن ارزان ترین ابزار تبلیغاتی برای پزشکان و جراحان به حساب آورد. طراحی سایت پزشکی این امکان را فراهم خواهد نمود که پزشکان سوابق معالجات خود را به صورت تصویری برای بیماران و مراجعان خود نمایش دهند. که این موضوع در جلب اعتماد و اطمینان مراجعان قطعاً تاثیر مثبتی خواهد داشت. هم چنین با قرار دادن آخرین مقالات و پژوهش های خود در سایت می توانید توان بالای علمی خود را به مراجعین نشان داده و تاثیر بسیار خوبی برای ایجاد اعتماد و اطمینان روی بیماران و مراجعین خود داشته باشید.

پیدا کردن بازار های هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه آن داشتن یک سایت حرفه ای است از اصلی ترین مسائلی است که می توان از طریق راه اندازی سایت به آن دست یافت.

طراحی سایت پزشکی برای رفع نیاز های افراد در زمینه های درمانی و مشاوره ارائه شده است. در حقیقت با طراحی سایت پزشکی متخصصان می توانند مهارت ها و سوابق خود را در اختیار افراد بیشتری قرار بدهند. علاوه بر این طراحی سایت پزشکی این امکان را به دوستداران و علاقمندان علم پزشکی می دهد که بتوانند آخرین اخبار و اطلاعات روز دنیای پزشکی را از طریق این سایت ها دریافت کنند. تمامی این عوامل دست به دست هم داده و موجب شده اند که سایت های پزشکی در سال های اخیر طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کنند.

در طراحی سایت های پزشکی با بهینه سازی قوی و قرار گرفتن بین نتایج نخست صفحه اول موتور های جستجوگر بستر گسترده ای برای شناخته شدن پزشکان پدیدار می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت های پزشکی شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی و طراحی سایت دندانپزشکی با در نظر گرفتن نیاز های شما و مشتریان, مزایای بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. شما با صرف حداقل هزینه برای راه اندازی و طراحی سایت دندانپزشکی خود حداکثر تعداد بازدید کننده را از مطب مجازی خود خواهید داشت, از این خیل عظیم بازدید کنندگان سایت دندانپزشکی شما  قطعاً تعداد بسیار کثیری به مطب شما مراجعه نموده و از بیماران شما خواهند شد.

وجود سایت دندانپزشکی کمک شایانی به پزشکان و بیماران خواهد نمود. زیرا افراد زیادی با مراجعه به سایت دندانپزشکی شما و مطالعه رزومه و کسب اطمینان از تخصص دندانپزشک و بررسی سوابق کاری ایشان و هم چنین بررسی خدمات کلینیک با اعتماد کامل به مطب شما مراجعه خواهند نمود.

راه اندازی و طراحی سایت دندانپزشکی مانند یک کلینیک مجازی عمل نموده و شما با قرار دادن مقالات مفید درباره دهان و دندان می توانید همواره بیماران و مراجعان خود را راضی نگه داشته و باعث بالا رفتن آگاهی آن ها شوید. از دیگر مزایای قرار دادن مقالات تخصصی دندانپزشکی با کلمات کلیدی مناسب در سایت دندانپزشکی بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل است. سایت شما با بهینه سازی اصولی توسط یک طراح سایت حرفه ای آشنا با قوانین سئو در صفحات ابتدایی گوگل قرار خواهد گرفت و موتور جستجو عملاً به عنوان بازاریاب سایت دندانپزشکی شما عمل خواهد کرد و این امر منجر به افزایش آمار بازدید کنندگان سایت شما خواهد شد.

راه اندازی و طراحی سایت دندانپزشکی علاوه بر مزایای عنوان شده مزیت های دیگری نیز دارد و می تواند مطابق میل و سلیقه شما طراحی و پیاده سازی شود.

در زیر چند عنوان از اساسی ترین ویژگی ها در راه اندازی و طراحی سایت دندانپزشکی عنوان شده است:

  • معرفی دکتر و تیم دندانپزشکی
  • ارائه توضیحات جامع درباره خدمات کلینیک
  • قرار دادن لیست هزینه ها
  • اعلام زمان حضور دکتر در مطب
  • ایجاد امکان رزرو آنلاین
  • گالری تصاویر
  • مقالات آموزشی و بهداشتی
  • ایجاد امکان عضویت برای کاربران
  • نمایش نشانی کلینیک بر روی نقشه گوگل

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت دندانپزشکی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هیچ شکی نیست که اولویت نخست در طراحی سایت دندانپزشکی معرفی دندانپزشک است و برای اینکه تمام مردم با بهترین دندانپزشک ها در ارتباط باشند داشتن سایت تخصصی امری ضروری است, چرا که شمار زیادی از افراد برای محافظت از دندان های خود در جستجوی یک دندانپزشک خوب هستند و یکی از مکان های مهم برای این جستجو فضای مجازی و دنیای اینترنت است. پس اینترنت و طراحی و راه اندازی یک سایت دندانپزشکی شیک و جذاب با رتبه بالا در موتور های جستجو بهترین روش برای معرفی یک دندانپزشک است.

امروزه بسیاری از نیاز های مردم از طریق طراحی سایت و جستجو در اینترنت تامین می شود. این کار راحتی و آسایش را به دنبال داشته است, هر فردی که در جستجوی مطلب یا نیازی است اولین مکان برای آغاز جستجویش قطعا اینترنت است و شک نکنید حتما آن چیزی را که به دنبالش است را خواهد یافت.

بعد از معرفی دندانپزشک از طریق طراحی سایت دندانپزشکی, مزیت اصلی طراحی سایت هویدا می شود؛ جذب مشتری جدید. فردی که در جستجوی ایمپلنت است او به تمام نتایج صفحه اول جستجو سر می زند و در نهایت دندانپزشکی را که دارای تخصص بالاتر و امتیازات جانبی بیشتری است را برمی گزیند, پس مشاهده نمودید که قرار گرفتن در صدر لیست نتایج جستجو امکان هدایت بیماران به سمت سایت دندانپزشکی شما را افزایش خواهد داد.

یک تیم طراحی سایت حرفه ای با سابقه طولانی در زمینه تجارت الکترونیک بهترین طرح ممکن را برای سایت دندانپزشکی شما ارائه خواهد داد. طراحی سایت ریسپانسیو و مطابق با اصول سئو باید جز مطالبات اولیه شما از تیم طراحی سایت باشد, چرا که بیشتر کاربران از طریق تبلت و یا گوشی های هوشمند جستجوی خود را انجام می دهند پس سازگار بودن سایت دندانپزشکی شما بسیار مثمر ثمر خواهد بود, قرار گرفتن در میان نتایج نخستین موتور های جستجو هم که واضح است چقدر روی جذب مشتری و افزایش آمار بازدید از سایت تاثیر گذار است.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت حرفه ای شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت حرفه ای خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت دندانپزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

کاربران بسیار سریع تصمیم می گیرند که آیا می خواهند از این سایت فروشگاهی خرید کنند یا نه, بنابراین شما باید از این زمان طلایی که کاربر برای دفاع از فروشگاه تان به شما داده است نهایت استفاده را برده و با گنجاندن یک عنصر جذاب و خیره کننده در صفحه نخست در طراحی سایت فروشگاهی خود در کسری از ثانیه او را مجاب به خرید کنید.

حمل و نقل رایگان و تخفیف از عوامل مهم برای رونق فروشگاه در طراحی سایت فروشگاهی

“حمل و نقل رایگان” عبارتی است که به سرعت کاربر را شگفت زده و علاقمند می کند و نگرشی مثبت نسبت به طراحی سایت فروشگاهی شما پیدا می کنند. عبارت تاثیر گذار بعدی “تخفیف” است, تخفیف برای خریداران از نخستین چیز هایی است که به آن علاقه و توجه نشان می دهند. وعده های جذاب و ارائه لیست قیمت منحصر به فرد و دارای تخفیف, تحریک کننده ای بسیار عالی به حساب می آید که می تواند به صورت یک عبارت بزرگ با رنگی درخشان و خیره کننده در صفحه نخست سایت فروشگاه شما درج شود. فروشگاه های آنلاینی که می خواهند در سطح وسیع مثلاً کل کشور کار کنند باید برای حمل و نقل اجناس و کالا ها برنامه خاصی داشته باشند تا این برنامه عاملی برای جلب نظر خریداران باشد. بهتر است شرایط خاص تری برای حمل و نقل وسایل خریدارانی که تعداد اقلام بیشتری سفارش داده اند در نظر بگیرید, با این کار آن ها را ترغیب به خرید بیشتر کرده اید.

شما با معرفی محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات فروشگاه خود در صفحه ای خاص می توانید علاقه و توجه کاربران را نسبت به بررسی آن محصولات و شاید خرید برانگیزید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بعد از اینکه تصمیم به راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی گرفتید و در گام دوم باید تصمیم بگیرید که قصد فروش چه کالا یا خدماتی را دارید. انتخاب کالا پروسه سخت و زمانبری است, در پس انتخاب نهایی شما باید ذکاوت, بینش و دقت زیادی نهفته باشد, در رابطه با کالای انتخابی برای عرضه درطراحی فروشگاه اینترنتی شما باید فکر همه چیز را کرده باشید. کالای انتخابی شما هر چیزی می تواند باشد اما به طور کلی, راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولاتی خاص, می تواند احتمال موفقیت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر نوع محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی خود را به درستی انتخاب کنیدو کیفیت بالایی در اجرای سیستم فروش داشته باشید اینجاست که فروشگاه اینترنتی شما حرفی برای گفتن و توانایی عرض اندام در عرصه رقابتی و تنگاتنگ تجارت الکترونیک را خواهد داشت.فروش اختصاصی یک محصول خاص برای کاربران بسیار لذت بخش است. فروشگاه های تخصصی عموماً مشتریان دائمی بیشتری دارند.

رقابت در طراحی فروشگاه اینترنتی

در طراحی سایت و بازار رقابتی امروز, فروشگاه های اینترنتی معروف و بسیار بزرگ و پرطرفدار بامیلو و دیجی کالا تقریباً از تمام مزیت های رقابتی نظیر ارسال رایگان,تحویل سریع, ارسال هدیه ارائه تخفیف های فصلی و …. به نفع خودشان استفاده کرده اند,  اگر فروشگاهی بتواند یک مزیت رقابتی جدید و پرطرفدار ایجاد کند می تواند به تدریج در عرصه رقابتی چند قدمی را به جلو بردارد اما باید در طراحی سایت به این نکته هم توجه کنید که بعد از مطرح شدن یک مزیت رقابتی امکان الگوبرداری توسط فروشگاه های بزرگ و مطرح وجود دارد و با این حساب فروشگاه تازه تاسیس شما با خطر حذف از گردونه رقابت مواجه خواهد شد. چاره این کار این است که یک تیم پر از ایده و خلاقیت در کنار خودتان داشسته باشید که همیشه حربه ای برای رونمایی در اختیار فروشگاه اینترنتی شما قرار بدهند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همزمان با گسترش فرهنگ خریدهای مجازی, آمار طراحی فروشگاه اینترنتی با سرعتی مثال زدنی در حال افزایش است. با توجه به گسترش و افزایش روزافزون آمار کاربران اینترنت و فضای مجازی, تجارت های سنتی به مرور زمان جای خود را به نسخه های نوین تر تجارت یعنی تجارت الکترونیک می دهند و تجارتی که در آن نیاز بود برای خرید یک جنس به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه کنید, کمک کم در حال منسوخ شدن است.  امروزه کمپانی ها و تجار مختلف در عرصه های تجاری گوناگون دریافته اند که فضای مجازی و  فروشگاه اینترنتی حرف اول و آخر را در فروش بیشتر و معرفی بهتر برند تجاری آنها می زنند. یکی از مهم ترین مسائل و مشکلاتی که سر راه تاسیس و راه اندازی طراحی فروشگاه اینترنتی قرار دارد مسئله اعتماد مشتری و نحوه جلب این اعتماد است. البته امروزه اعتماد مردم به فروشگاه های اینترنتی بسیار بیشتر از سال های پیش است و بسیاری از افراد اغلب خریدهای خود را ازطریق فروشگاه های اینترنتی انجام می دهند.

نقش رقبا در طراحی فروشگاه اینترنتی

در مسیر راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی باید به این حقیقت واقف باشید که رقبا سرسخت تر از چیزی هستند که شما می اندیشید و دیگر جایی برای آزمون و خطا باقی نماندهدر طراحی سایت شما باید با برنامه و پشتوانه و پشتکار به جلو حرکت کنید. اگر در راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود مصر هستید باید تمامی قدم های خود را با برنامه ریزی بردارید از انتخاب محصول مد نظر برای فروش گرفته تا انتخاب جامعه هدف و بهینه سازی وب سایت و مدیریت محتوایی فروشگاه اینترنتی در راستای جذب کاربر. تمامی این مراحل را باید با مطالعه و برنامه ریزی به پیش ببرید تا به هدف اصلی خود که افزایش آمار فروش است دست یابید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه نیاز مدیران شرکت ها برای بالا بردن کیفیت کار و روند فروش شرکت, آنها را به سفارش طراحی سایت حرفه ای ترغیب نموده است. یک سایت حرفه ای می بایست در ابعاد مختلف مانیتورهای پی سی, لپ تاپ , گوشی هوشمند تلفن همراه و تبلت ها به یک شکل دیده شود. کسب بهترین رتبه در یک رشته تخصصی, نیاز به زمان زیادی دارد.

طراحی سایت حرفه ای با مد نظر قرار دادن اصول گرافیکی شکیل و خلاقانه, تحلیل دقیق بازار و کسب و کتر مشتری, بازاریابی اینترنتی, بهینه سازی رتبه سایت, امنیت بالای سایت, مقرون به صرفه بودن به لحاظ اقتصادی, کاربری آسان و تمامی خصیصه های یک وب سایت حرفه ای کاری است که برای انجام دادن آن و رسیدن به نتایج مطلوب باید از یک تیم طراحی سایت حرفه ای کمک بگیرید.

اصول طراحی سایت حرفه ای

از مهم ترین اصولی که در طراحی سایت حرفه ای باید به آن پرداخته شود کاربرد پذیری سایت است, این قابلیت بدان معناست که سایت باید به گونه ای طراحی شود که کاربر به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین تعداد کلیک و بدون اتلاف زمان و انرژی به هدف خود در سایت دست یابد. در یک کلام, سایت کاربرد داشته و بصورت هدفمند طراحی شده باشد.

از دیگر اصول و مهم ترین آنها در طراحی سایت حرفه ای, مقوله امنیت آن وب سایت است . سایت حرفه ای به سایتی اطلاق می شود که تمامی استانداردهای امنیتی و نفوذناپذیری در آن رعایت شده باشد. البته واضح است که در دنیای وب هیچ گاه نمی توان امنیت را به صورت صد در صد تضمین نمود, اما با رعایت اصول و استانداردهای امنیتی, می توان تا حدی بسیار بالایی سایت را ایمن, نفوذناپذیر و قابل اطمینان پنداشت.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همان طور که می دانید امروزه نیاز به راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا زیاد شده است و روزانه فروش بسیار زیادی از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. درامد حاصل از فروش محصولات از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی به حدی بالاست که مدیران شرکت های مختلف را ترغیب می کند که به سمت طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بروند و درآمد خود را چندین برابر کنند.

نکات مهمی را باید در طراحی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفت که ساختار این سایت ها را از دیگر سایت ها متفاوت می کند. وب سایت روشگاه اینترنتی باید به نحوی طراحی گردد که کاربر بتواند به راحتی محصول مورد نظرش را جستجو کرده و به لیست سفارش خود بیفزاید.بنابراین یکی از مهم ترین بخش های فروشگاه اینترنتی, نحوه طراحی سبد خرید کالاست.

نقش طراحی فروشگاه اینترنتی در تجارت

توسعه رسانه های دیجیتال قابلیت های نوینی را تحت عنوان طراحی فروشگاه اینترنتیهم برای مشتری و هم برای شرکت ها خلق کرده است. قابلیت هایی که تجارت و خرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خود کاملاً جدا ساخته و دریچه تازه ای را به روی تاجران گشوده است. قابلیت هایی که فعالان این عرصه را قدرتمند تر از همیشه کرده نبوغ و خلاقیت است که می تواند در عرصه تجارات الکترونیک کسب و کارتان را در کمترین زمان ممکن متحول نماید.

فروش از طریق فروشگاه اینترنتی در کنار کسب و کار معمولی و یا به عنوان سرمایه گذاری برای یک تجارت الکترونیک مستقل دارای مزایای متعددی است از جمله کاهش هزینه های اضافی در مقایسه باراه اندازی فروشگاه فیزیکی , فعالیت 24 ساعته بدون محدودیت مکانی , جلب مشتری بیشتر, دسترسی آسا ن بدون محدودیت جغرافیایی است.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به تنوع بالای تولید انواع سایت حرفه ای با قابلیت ها و امکانات مختلف, یک تیم طراحی سایت حرفه ای قطعاً در این زمینه بسیار کمک رسان خواهد بود و با داشتن تجربیات و تبحر بالا در این زمینه خواهند توانست مشاوره های صحیح و متناسبی را به شما ارائه دهند.

سرعت بالا آمدن صفحات و اطلاعات یک سایت حرفه ای , درست مانند سئو و کاربرد پذیری سایت در یک طراحی سایت حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند عموماً زمان و حوصله زیادی ندارند تا منتظر نمایش سایت های با سرعت بسیار پایین باشند, به همین دلیل باید گرافیک و اطلاعات و کدهای سایت به گونه ای بهینه سازی و طراحی شوند که اطلاعات و محتوای سایت در سریع ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین باید این مسئله را در نظر داشته باشید که موتورهای جستجوگر به سایت هایی با سرعت لود بالا امتیاز بیشتری می دهند و در هنگام جستجو توسط کاربران, سایت های سریع تر در رتبه های بالاتر نتایج جستجو قرار می گیرند.

یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران سایت های حرفه ای پس از اتمام پروژه طراحی سایت بحث پشتیبانی فنی از آن است. چرا که پس از اتمام طراحی سایت, کارفرما و مدیر سایت معمولاً نیاز به اعمال یک سری تغییرات گرافیکی ریز و درشت و همچنین افزودن قابلیت های جدید به سایت دارند. همچنین ممکن است بنا به هر دلیلی سایر دچار نقص فنی شود. لذه حضور مستمر طراح سایت و ارائه پشتیبانی فنی مطمئن, یکی از مهم ترین اصولی است که در طراحی سایت حرفه ای باید به آن پرداخته شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از نکاتی که هنگام طراحی سایت فروشگاهی لازم است به آن پرداخته شود داشتن طراحی مناسب همراه با تجربه کاربری آسان برای کاربران سایت و دقت ویژه روی اصل راحتی بازدید کنندگان است. هنگام طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر توجه به زیبایی و جذابیت طراحی سایت باید به دسترسی آسان کاربران سایت به سرویس های مدنظرشان هم همان قدر اهمیت داد.

نکته ی بسیار مهم برای جلب توجه کاربران سایت های فروشگاهی هنگام طراحی سایت فروشگاهی

یکی از مسائل مهم و البته جالب در طراحی سایت فروشگاهی این است که شما بدانید کاربران سایت هنگام ورود به سایت فروشگاهی شما و در اولین لحظه نگاهشان معطوف به کدام قسمت سایت می شود, با کار کردن روی این قسمت می توانید آمار بازدید از سایت فروشگاهی خود و در نتیجه آمار فروش آن را افزایش دهید. نتایج تحقیقات گسترده پژوهشگران در این زمینه نشان داده است که در سایت های فارسی زبان کانون توجه و مسیر نگاه کاربران سایت در لحظه ورود به سایت معطوف به قسمت وسط متمایل به راست می باشد و کانون توجه آن ها وسط صفحه محسوب می شود. شما با دانستن این مطلب و کار بر روی مطالب این ناحیه و نیز مدیریت تصاویری که در این قسمت قرار می گیرند و حتی اسلایدشو هایی که در وسط صفحه تغییری در چرخش آن ها یا رنگ پس زمینه آن ها ایجاد می شود می توانید کاربران سایت را مسحور کرده و تمایل آن ها به ادامه حضور در سایت را افزایش دهید این ادامه حضور منجر به بررسی بیشتر اجناس و کالا ها و در نتیجه خرید کاربران سایت خواهد شد. می بینید که  توجه به یک نکته کوچک و جزئی چه حجمی از جای کار و نتایج مثبت را برای سایت فروشگاهی شما به همراه خواهد داشت. معطوف کردن نگاه کاربران سایت و کنترل مسیر نگاه آن ها ترفندی است که بیشتر سایت های فروشگاهی برای انتقال پیام مدنظرشان به کاربران از آن بهره می برند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

سایت های فروشگاهی گسترش یافته و مشتریان را به سمت خود جذب می کنند. بنابراین صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی و فعالیت در دنیای مجازی با تاثیر محتوا و استفاده از مقالات مناسب برای بالا بردن رتبه ی سایت خود در گوگل گرفته اند ولی همه آن ها نتوانسته اند موفق ظاهر شده و وارد گردونه رقابت با رقبا شوند. این که چگونه می توان یک سایت فروشگاهی پر رونق و موفق را راه اندازی کرد نکات ریز و درشت فراوانی دارد که باید حتماً مد نظر طراحان سایت های فروشگاهی و مدیران آن ها قرار بگیرد.

عوامل موثر در طراحی سایت فروشگاهی

عواملی نظیر زیبایی سایت فروشگاهی و استفاده از تصاویر با کیفیت در طراحی آن, ایجاد امکان بحث و تبادل نظر میان مشتریان, چرا که مشتریان شما قطعاً بهترین مبلغ برای اجناس و محصولات شما هستند, راه اندازی صفحه پرداخت آسان و سریع و قابل اعتماد, بالا آمدن سریع صفحات سایت متناسب با سرعت اینترنت کاربران که ممکن است کم باشد, معرفی محصولاتی مشابه محصولات موجود در سبد خرید مشتری و ترغیب او به خرید آن ها, معرفی قوی محصولات و ارائه اطلاعات جامع و کامل درباره محصولات, ارائه پشتیبانی جامع, کامل و قوی از مشتری در زمان هایی که مشکلی در پرداخت یا تحویل کالا پیش می آید و چندین و چند عامل دیگر که در این میان به صورت ویژه به تاثیر محتوا بر موفقیت سایت فروشگاهی می پردازیم.

تاثیر محتوا و استفاده از مقالات مناسب پس از طراحی سایت فروشگاهی

محتوای سایت خود را با مقالات علمی و فنی غنی سازی کنید و به اهمیت تاثیر محتوا توجه نمایید. کاربران با دیدن محتوای نامناسب شما را فردی غیر متخصص در زمینه کاری خود می پندارند. ایجاد محتوای مناسب در زمان تبلیغات نیز نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت سایت فروشگاهی شما بازی خواهد کرد. پس از آگاهی از تاثیر محتوا در زمان نوشتن محتوای سایت خود نکات زیر را مد نظر قرار بدهید:

  • جلب توجه: عناوین خود را با استفاده از تکنیک های بزرگ کردن متن, تعجبی و یا سوالی کردن عنوان توجه مخاطب را جلب کنید.
  • ارائه جزئیات: اطلاعات کامل و شفافی از محصولات خود در سایت قرار بدهید به صورتی که بازدید کننده برای دریافت اطلاعات بیشتر مجبور به جستجو در اینترنت و سر زدن به دیگر سایت ها نباشد.
  • ایجاد علاقه: با استفاده از از زمینه های مختلف, علاقه مخاطبین را به سایت فروشگاهی خود برانگیزید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

نظر به رشد افزون و آمار چشمگیر سایت های فروشگاهی و ایجاد شدن فضای رقابتی فشرده و تنگاتنگ, شما باید در ابتدا کار ظاهر و نمای سایت فروشگاهی و مطالب سایت خود را مد نظر قرار بدهید و به این نکته توجه داشته باشید که ظاهر در طراحی سایت فروشگاهی بیان گر نوع محتوا و سلیقه مدیر آن سایت است و اگر سایتی شلوغ و پر از عناصر گرافیکی نا مربوط باشد مطمئن باشید که کاربران سایت خود را از دست خواهید داد. هم چنین باید مطمئن باشید که رابط کاربری سایت فروشگاهی شما که با استفاده از استاندارد های مناسب و معمول طراحی شده است می تواند کاربران را به بخش های مختلف سایت هدایت کرده و آن ها را مجاب به استفاده از دیگر قسمت های سایت کند, که این هدف میسر نمی شود مگر با داشتن یک رابط کاربری فاقد پیچیدگی که کاربر بدون نیاز به تفکر و تامل به سایر صفحات ارجاع داده شود.

استفاده از مطالب سایت مفید برای جلب توجه کاربران پس از طراحی سایت فروشگاهی

به این مسئله توجه داشته باشید که هدف اصلی شما از راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی جلب توجه و نظر کاربران از طریق طراحی خاص و منحصر به فرد و ارائه محتوا و مطالب سایت کاربردی و مفید درباره خدمات و یا کالا های مدنظر شان است. کاربران برای تامین نیاز هایشان به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند پس لازم است که شما مطالب سایت و مقالات خود را با فونت مناسب و رنگ و سایزی  که به سادگی قابل خواندن و تفکیک باشد در سایت خود قرار دهید تا کاربران برای مطالعه مطالب سایت و محتوای سایت شما به زحمت نیفتند. شما باید در نظر داشته باشید که برای کاربران میانسال از رنگ های غیر متعارف و فونت های نا خوانا و ریز نباید استفاده کنید چرا که در این صورت یک قشر خاص از کاربران سایت فروشگاهی خود را از دست خواهید داد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در دنیای مجازی مطالب فراوانی در رابطه با موضوعات مختلف وجود دارد و ما برای طراحی سایت حرفه ای باید هنر استفاده از این اطلاعات را داشته باشیم و از طریق محتوا و شرکت در بحث ها و فعالیت ها تلاش کنیم سایت خود را به کاربران معرفی کنیم.

نقش مدیریت سیستم محتوا در یک طراحی حرفه ای موفق

Content Management System و به عبارت اختصاری CMS به معنای سیستم نرم افزاری است که به کمک آن محتوای سایت مدیریت می شود. CMS یا سیستم مدیریت محتوا چرخه زندگی صفحات سایت اینترنتی را از لحظه ایجاد تا زمان انقراض در بر می گیرد و به صاحبان سایت های حرفه ای که لزوماً با مباحث تخصصی اینترنتی آشنایی ندارند اجازه می دهد تا بتوانند سایت های خود را به شکل حرفه ای مدیریت و سازماندهی کنند. در اصل سیستم مدیریت محتوا تحولی عظیم و شگرف در زمینه طراحی سایت حرفه ای و مدیریت سایت ها به شمار می رود.

در دنیای تجارت الکترونیک امروز برای دریافت بهترین باز خورد از خدمات طراحی سایت حرفه ای می بایست برای محتوای سایت خود یک استراتژی در دست داشته باشید. منظور از محتوای سایت آن چیزی است که کاربران را به خدمات طراحی سایت حرفه ای شما جذب می کند. به بیان دیگر می توان گفت که محتوا آن چیزی است که موتور های جستجو گر در اولین صفحه از سایت شما به دنبال آن می گردند. از این رو اگر سیستم مدیریت محتوا در دست نداشته باشید ریسک بزرگی را انجام داده اید.

هدف اصلی از بازاریابی اینترنتی افزایش میزان جذب مشتری است و این هدف در کنار داشتن یک طراحی سایت حرفه ای و کارآمد دست یافتنی خواهد بود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طی چند سال اخیر بیشترین نرخ ترافیک گوگل مربوط به سایت های فروشگاهی بوده است. به همین دلیل صاحبان مشاغل و کسب و کار ها در پی طراحی سایت فروشگاهی هستند تا بتوانند از این طریق محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین تبلیغ نموده و به فروش برسانند.

طراحی سایت های فروشگاهی با رابط کاربری ساده

زمانی که کاربران وارد سایت های فروشگاهی می شوند هیچ گونه تمایلی ندارند که درگیر یک جریان پیچیده ارتباطی بین صفحات سایت شوند. تا جایی که می توانید و برای شما امکان پذیر است در طراحی سایت فروشگاهی رابط کاربری را ساده و آسان طراحی کنید مادامی که کاربران در سایت های فروشگاهی مجبور به تفکر نشوند و به راحتی بتوانند به هر نقطه ای از سایت که مد نظر شان است سر بزنند احساس لذت می کنند و تمایل آن ها به ماندن در سایت افزایش خواهد یافت. بهتر است خدمات اصلی سایت های فروشگاهی را در همان صفحه نخست و به ساده ترین شیوه ممکن در اختیار کاربران قرار داده شود.

طراحی سایت فروشگاهی و استفاده از تکنیک تخفیف ویژه

یکی دیگر از بخش هایی که گنجاندن آن در صفحه نخست به شما توصیه می شود, پیشنهاد تخفیف ویژه است, یکی از تکنیک های فروش در سایت های فروشگاهی استفاده از تکنیک تخفیف ویژه است. هیچ کس نیست که به تخفیف علاقه نشان ندهد. بهترین مکان برای اعلام تخفیف ها صفحه نخست سایت های فروشگاهی است, به ویژه قسمت بالایی صفحه و به صورت اسلایدشو تاثیری مضاعف بر ذهن کاربران خواهد داشت.

طراحی سایت فروشگاهی و استفاده از تکنیک جوایز

گزینه بعدی که برای جلب نظر کاربران و افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی خود می توانید در صفحه نخست سایت بگنجانید اعلام جوایز است. با این کار شما کاربران را تشویق به خرید و یافتن فرصت شرکت در قرعه کشی می کنید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی در حقیقت به دست آوردن فضا و موقعیتی برای تبلیغ کسب و کار و هم چنین ارائه استعداد ها و ایجاد منبعی برای کسب درآمد است. راه اندازی سایت فروشگاهی حرفه ای, معتبر, شایسته و مناسب کاربران می تواند یک منبع کسب درآمد بسیار عالی برای مدیر آن باشد و این هدف تنها با رعایت یک سری استاندارد ها, اصول, قواعد و قوانین در طراحی سایت فروشگاهی میسر خواهد شد.

در دنیای امروز که فضای مجازی از رونق بالایی برخوردار است و هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده می شود راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی برای ارائه محصولات و خدمات و کسب درآمد یکی از موارد ضروری و پر اهمیت محسوب می شود.  افراد مختلف حقیقی و یا شرکتی و سازمانی برای جذب کاربران به سمت خودشان باید یک سایت متناسب با نوع محصولات و هم چنین سلایق طیف کاربران و مشتریانشان و همگام با استاندارد های روز دنیای تکنولوژی برپا کرده تا پاسخگوی نیاز خود برای کسب درآمد و نیاز کاربران و مشتریان برای کسب اطلاعات لازم درباره محصولات و خدمات مورد نظرشان باشد.

کسب درآمد با نمایش دادن اطلاعات با استفاده از اسلایدشو ها

کلید اصلی برای طراحی سایت فروشگاهی هوشمندانه و استراتژیک, یافتن راه متناسب و تعاملی برای نمایش دادن اطلاعات می باشد. زمانی که به دنبال روش هایی برای نمایش دادن اطلاعات در طراحی سایت فروشگاهی هستید, باید به این راه حل بی نظیر و شگفت انگیز توجه ویژه ای داشته باشید؛ اسلایدشو ها و جادوی تصاویر.

اولین و مهم ترین چیزی که در صفحه نخست یک سایت فروشگاهی جلب نظر می کند تصاویر محصولات است. پس قرار دادن یک اسلایدشو جذاب و گیرا در صفحه نخست سایت فروشگاهی می تواند برای لحظاتی کاربران را مسحور کرده و آن ها را مجاب به ادامه حضور در سایت فروشگاهی شما و دیدن سایر گالری ها و هم چنین محصولات شما کند, و این ادامه حضور به معنای نزدیک شدن شما به هدف اصلی تان یعنی خرید کردن کاربران و کسب درآمد است.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | نظرات ()