نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که قبلا اشاره شد، برای آنکه در بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات موفق شده، با طراحی سایت ترافیک بالاتری داشته باشید و همچنین، میزان فروش خود را نسبت به رقبا افزایش دهید، پرداختن به موضوع سئو در طراحی سایت مسئله ای اساسی است. در این متن نیز به دیگر مشخصات بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات و ایده هایی برای بهبود آن می پردازیم.

آنچه برای بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات نیاز دارید

استفاده از خبرنامه در طراحی سایت راه مناسبی برای بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات شما خواهد بود تا افراد علاقه مند را از رویدادهای جدید باخبر سازید. می توانید پیشنهادات ویژه، حراج ها، موضوعات مرتبط (مانند لباس و یا لوازم جانبی که با جواهرات خاصی مطابقت دارند)، استفاده از ویژگی های سرگرم کننده مانند جواهرات ماه تولد، عکس های مشتریان و دیگر موضوعات را در آن بگنجانید.

  • بروزرسانی وبلاگ

وبلاگ یک استراتژی عالی در طراحی سایت برای بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات است. پست های وبلاگ به شما فرصت خوبی  برای ایجاد افزایش ترافیک وب سایت فراهم می سازند. یک وبلاگ خوب که به طور مرتب بروز می شود، سیگنال درستی را به گوگل و دیگر موتورهای جستجو می دهد. موتورهای جستجو، به وب سایت هایی که به طور مرتب روزرسانی می شوند اولویت بالاتری در رتبه بندی اختصاص می دهند. همچنین، استفاده از پلت فرم عالی می تواند طراحی سایت طلا و جواهرات شما را برجسته سازد. در اینصورت می توانید وبلاگی سرگرم کننده، جذاب، خلاقانه و آموزنده در اختیار کاربران قرار دهید.

رسانه های اجتماعی مسیر مناسبی برای بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات محسوب می شوند. فعال بودن در رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که موقعیت برند خود را بهبود بخشید. در طراحی سایت از مزایای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر، Pinterest و Instagram برای ترویج، آموزش و تماس بیشتر با مشتریان بهره مند شوید.

در بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات، باید در نظر داشته باشید که حساب های کاربری خود را به طور مرتب نظارت کنید. اگر حساب کاربری داشته باشید، باید به غیر از ارسال پست، با کاربران ارتباط مناسبی برقرار کنید، به سوالات آنها پاسخ دهید و از آنها برای نظرات مثبتشان تشکر کنید.

  • پرداخت تبلیغات به ازای هر کلیک

تبلیغات پرداختی به ازای هر کلیک که به عنوان PPC شناخته می شود، روشی ایده آل برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات شناخته شده است. بر خلاف تبلیغات سنتی، با این روش می توانید افراد، زمان انتشار و مکان تبلیغات را تعیین کنید. تبلیغات PPC به شما کمپین تبلیغاتی می دهد که در رسانه های چاپی موجود نیست. تبلیغات PPC در کنار نتایج گوگل نمایش داده می شود و تنها برای کلیک ها پرداخت انجام می شود. با استفاده از این تبلیغات می توانید با دسترسی به اطلاعات درست، به موفقیت دست پیدا کنید.

 

متن قبل: ایده های بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بسیاری از فروشندگان برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه طلا و جواهرات از طراحی سایت و ایده های بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات استفاده می کنند. ایده های بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات به شما کمک می کنند تا سود فروش آنلاین را با استفاده از طراحی سایت خوب افزایش دهید. یکی از دلایل اصلی آن اینست که با وجود اینکه تبلیغات محلی می تواند در مورد برخی از فروشگاه ها نتیجه خوبی در پی داشته باشد، بازدهی سرمایه گذاری بر مجلات و روزنامه های محلی در مورد کالای لوکسی همچون طلا و جواهرات چندان رضایت بخش نیست. بنابراین، توصیه می شود از بازاریابی آنلاین در وب سایت های طلا و جواهرات استفاده شود.

عوامل بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات

اگر وب سایت به روز و کاربرپسندی برای فروشگاه خود نداشته باشید، اولین کار برای بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات، این است که آن را ایجاد کنید. با این حال، مجبور نیستید که حتما محصولات را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

باید از تصاویر زیبا، مدرن و  طراحی سایت با کاربری آسان بهره برید. باید از قطعات جدید طلا و جواهرات عکس حرفه ای بگیرید و وب سایت را به طور منظم با تصاویر با کیفیت بالا بروز کنید. همچنین، در بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس، موقعیت مکانی در نقشه و ساعات کاری به آسانی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

برای بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات، پس از ایجاد و طراحی سایت باید بر سئوی آن تمرکز کنید. بهینه سازی وب سایت شما به معنای بهبود و ویرایش برخی از جنبه های وب سایت شماست، به طوری که موتورهای جستجوگر آنچه وب سایت شما به آن پرداخته را درک کرده و رتبه بالاتری در نتایج جستجو به آن اختصاص دهند.

  • بازاریابی از طریق ایمیل

برای اجرای این ایده بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات، نیاز به جمع آوری آدرس های ایمیل مشتریان دارید. هیچ گاه لیست های ایمیل آماده خریداری نکنید. با اینکه چنین راه حلی سریع و آسان به نظر می رسد، ممکن است خریداران بالقوه شما را در برنداشته و باعث دردسر شما شود.

در متن بعدی مطالب بیشتری راجع به بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات عنوان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

متن قبل: نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

از آنجایی که بهترین نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات می توانند در جهت گیری صاحبان کسب و کار برای ایجاد وب سایت جواهرات موثر باشند، ایده هایی از برخی نمونه ها برای ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیک در عنوان می شود. در این متن، معرفی چند مورد از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات مطرح خواهد شد.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات به شمار می آید که از زمینه سفید و فضای خالی به درستی برای نمایش کالاهای خود استفاده کرده است. فیلترهای جستجو دسته های مناسبی را بر اساس قیمت، جدیدترین طرح ها، دسته بندی الفبایی و پرفروش ترین محصولات برای کاربران فراهم ساخته است. سبد خرید و خبرنامه از دیگر اجزای وب سایت است که به طور برجسته ای به چشم می خورند.

Blk And Noir

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است که در آن از زمینه سفید و روشن استفاده شده است. همچنین، معرفی طراحان همکار با این مجموعه در دسته بندی مشخصی در صفحه جداگانه نشان داده می شود. آثار  هر یک از این طراحان به طور تفکیک شده در این لیست ارائه می شوند.

gallery-of-jewels

این وب سایت، با وجود ویژگی های متمایز دسته بندی های طلا و جواهرات زنانه و مردانه و تعریف زیردسته برای هر یک، به عنوان یکی از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات شناخته می شود. فرم های طرح سوال در این وب سایت در دسترس کاربران قرار گرفته است که به سادگی امکان مکاتبه با مدیران وب سایت را فراهم می کند. همچنین، استفاده از ریزتصویرها در وب سایت از دیگر مزایای این وب سایت به حساب می آید.

imagesjewelers

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است که از صفحه اصلی ساده ای برای نمایش دسته بندی محصولات استفاده کرده است. همچنین، دو دسته متفاوت برای طلا و جواهرات در منوی اصلی ایجاد شده است. طراحان محصولات در وب سایت معرفی شده و همچنین اخبار و اطلاعات در رابطه با رویدادها با استفاده از لینک شبکه های اجتماعی به کاربران اعلام می شود.

stonehavenjewelry

متن قبل: ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

پس از بررسی نمونه های موفق طراحی سایت گالری جواهرات، می توان ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات را استخراج نمود. آنچه باید در وب سایت  این صنعت مورد توجه قرار گیرد، کاربرد تصاویر زیبا و خیره کننده محصولات است که تنها باید تمرکز کاربران را به خود جلب کند. در این متن به مهم ترین ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات می پردازیم.

بررسی ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

بهبود سئو، معرفی نمایندگی ها و طراحان، گالری نمونه کارها، بازاریابی محصولات و  استفاده از اسلایدرهای جذاب از ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات بوده و مشترک با بسیاری دیگر از وب سایت هاست که بارها به آن پرداخته ایم. در این متن به دیگر ویژگی های آن توجه خواهیم کرد.

  • دسته بندی محصولات

بخش های متفاوتی برای دسته بندی محصولات در وب سایت طلا و جواهرات به کار می روند. از جمله این ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حلقه نامزدی و ازدواج برای خانم ها و آقایان: کاربران می توانند به آسانی حلقه ایده آل خود را در آن پیدا کنند. ظاهر ساده و کلاسیک و یا طراحی فوق العاده در این دسته به مشتریان پیشنهاد می شود.
  • گردنبند، آویز و دستبند: می توان طیف گسترده ای از طرح ها از جنس طلا و پلاتین را مشاهده کرد. همچنین، طرح های سفارشی در برخی از وب سایت های طلا و جواهر پذیرفته می شود.
  • جواهرات با ترکیب مروارید: مروارید نمادی از ظرافت بی نظیر است. مجموعه ای از رنگ ها، سبک ها و اشکال در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات برای مشتریان فراهم می شود.

 

  • امکان چت زنده

یکی از ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است که امکان پشتیبانی آنلاین کاربران را فراهم می کند. در صورتی که برای کاربران سوال یا مشکلی در روند خرید محصولات ایجاد شود، تنها با کلیک بر دکمه ای قادر خواهند بود تا با مدیریت وب سایت در ارتباط باشند.

 

  • ویرایش صفحات و اطلاعات فروشگاه

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات، امکان ویرایش محتوای آن است. برای بروزرسانی مکرر سایت و اطلاع رسانی در مورد تغییر مشخصات کالا و یا حتی تغییر در آدرس فروشگاه، باید بتوان بخش هایی از وب سایت را ویرایش کرد، مطالبی به آن افزود و یا آن را حذف کرد. این امر در بهبود سئو نیز بسیار موثر است.

 

  • طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو یکی از ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات است که مشابه با دیگر وب سایت ها باید به آن توجه ویژه ای شود. این رویکرد، برای جذب کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند، بسیار سودمند است.

متن قبل: انواع مدل های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در فضای مجازی به دلیل جاذبه بصری فراوان این نوع وب سایت ها، می توان انواع مدل های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات را مشاهده کرد. اطلاعاتی که در هر یک از این نوع وب سایت ها قابل مشاهده است، از برخی جهات با هم متفاوت است که بسته به نوع فعالیت هر کسب و کار، سبک های مختلفی خواهند داشت. در این متن به معرفی انواع مدل های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات می پردازیم.

شناسایی انواع مدل های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

  • وب سایت های معرفی آثار طراحان برجسته طلا و جواهرات

یکی از متداول ترین مدل های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات، به بررسی آثار طراحان برجسته می پردازد. در این نوع وب سایت ها، اولویت اصلی، دسته بندی آثار براساس طراح آنهاست.

  • وب سایت های معرفی طرح های محصولات طلا و جواهرات

یکی از متداول ترین سبک مدل های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات به معرفی طرح های محصولات می پردازد و اطلاعات جانبی در خصوص جنس مواد، اندازه، قیمت محصول و طراح سازنده به کاربران ارائه می کند.

  • وب سایت های خرید و فروش آنلاین طلا و جواهرات

مهم ترین سبک از انواع مدل های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات مربوط به فروشگاه های آنلاین است که به فروش محصولات اختصاص دارند. این نوع وب سایت ها بیشترین سود را عاید شرکت می کنند و از این لحاظ اهمیت استراتژیکی در برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای جذب مشتریان دارا می باشند.

برخی از این نوع مدل های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات، تنها به صورت آنلاین معاملات را انجام داده و محصولات سفارشی را به آدرس پستی مشخصی ارسال می کنند. برخی دیگر، علاوه بر این، آدرس محل دائمی فروشگاه را در وب سایت اعلام می کنند تا خریداران برای بازدید از محصولات بیشتر به آنجا مراجعه کنند.

از آنجایی که طلا و جواهرات از کالاهای لوکس به حساب می آیند، باید صاحبان کسب و کار بیشترین تلاش خود را در جهت جلب اعتماد مشتریان انجام دهند. از این رو باید تا جای ممکن در اعلام اطلاعات، شفاف سازی کنند.

متن بعد: ویژگی های طراحی سایت گالری طلا و جواهرات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه داشتن یک سایت موفق جزو موارد ضروری می باشد از این رو با بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران های مختلف و استفاده از تجربیات این سایت ها و سازمان ها می توانیم به یک طراحی سایت موفق و باکیفیت برسیم. در ادامه به بررسی چند مورد از این سایت های موفق می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران

Delivery

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران میباشد. دلیل اینکه این سایت را بعنوان یکی از نمونه های موفق معرفی کرده طراحی سایت بینظیر آن است. طراحی صفحه اول و اسلایدر آن حس رستوران و میز غذای مجازی را در افراد القا می کند. با در نظر گرفتن قسمتی ویژه برای نظرات افراد توانسته در جذب مخاطب و مشتری تاثیرگذار باشد. قسمت …. متحرک در قسمت پایینی صفحه نظر هر بازدید کننده ای را جلب می کند. وجود خدمات متفاوت و متنوعی مانند دلیوری خشکشویی، فروشگاه مواد غذایی، فروشگاه مواد نوشیدنی و رستوران در این سایت باعث شده که در رتبه بالایی قرار بگیرد.

GetQuik

این سایت با امکان در اختیار قرار دادن لیست رستوران های نزدیک محل استقرار مشتری باعث می شود تصمیم گیری برای مشتری راحت تر و سفارش را برای او آسان نماید. در نظر گرفتن جوایز برای افرادی که از این سایت سفارش میدهند انگیزه آنها را برای سفارش چندین برابر میکند. قرار دادن نظرات کاربران مطرح و خاص در صفحه اول سایت باعث جذب سایر افراد به این سایت میشود. استفاده از عکس با کیفیت در اسلایدر این سایت ها باعث ایجاد حس گرنگی در کاربران و تلاش آنها برای سفارش می شود.

GimmeGrub

این سایت بعنوان یکی از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران به سرعت در کار و تحویل سفارش معتقد است. یکی از اصولی که در کسب و کار آنلاین و رستوران های آنلاین باید به خوبی رعایت شود، سرعت در انجام کار است. این امر به تنهایی باعث می شود نقاط ضعف دیگر سایت و مجموعه تا حدودی کمرنگ شود. وجود منو و طراحی ساده در این سایت باعث میشود کاربر یا مشتری سفارش خود را انجام دهد.

GrubHub

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت رستوران این سایت میباشد. طراحی ساده و بدون حاشیه این سایت باعث شده در رده نمونه های موفق قرار بگیرد. در وهله اول توضیح نحوه سفارش از این سایت به کاربران کمک بزرگی در این زمینه کرده و کار را برای مشتریان آسان نموده است. وجود تاریخچه سفارشات مشتری و همچنین ایجاد قسمتی برای سفارشات محبوب مشتری این امکان را برای مشتری بوجود آورده که با کلیک بر روی آن سفارش خود را انجام دهد.

 

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت رستوران در نقاط مختلف جهان این امکان را به صاحبان رستوران ها می دهد که بر اساس متد و نمونه های موفق در سطح جهان، سایت های خود را طراحی و گسترش دهند. بدلیل اینکه غذا و مواد غذایی یک محصول پرطرفدار برای تمامی افراد در کل جهان میباشد، تعداد زیادی نمونه های موفق در این زمینه وجود دارد که میتواند ایده هایی را برای طراحان فراهم آورد.

متن قبل: ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی و در نظر گرفتن ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت رستوران مسئله ایست که مد نظر تمام طراحان می باشد. با در نظر گرفتن این ویژگی و قابلیت ها در طراحی سایت رستوران می توان در نهایت به یک فروش موفق رسید. همیشه این خاص بودن است که می تواند در جذب مشتری در هر حرفه ای موثر باشد بنابراین رعایت این ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران باعث اثر ماندگار در ذهن مشتری می شود.

ویژگی و قابلیت های مورد نیاز در طراحی سایت رستوران

امروزه با وجود تعداد زیاد شرکت های طراحی سایت، تقریبا تمامی سازمان ها و مجموعه ها دارای سایت اختصاصی می باشند. اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که برای اینکه یک سایت مخاطبان بیشتری را جذب کند و از آن طریق به درآمد بیشتری دست پیدا کند باید علاوه بر ویژگی های ظاهری که تمامی سایت ها دارند یک سری قابلیت های ویژه را نیز در طراحی سایت خود اجرا کند. در ذیل به توضیح چند مورد از این ویژگی و قابلیت های می پردازیم.

  • نمایش دقیق وطبقه بندی شده منو: برای موفق شدن طراحی سایت رستوران باید منوی کاملا دقیق و طبقه بندی شده را تعریف کرد. این منو باید شامل لیست کامل غذاها، پیش غذاها، دسرها و نوشیدنی های موجود در رستوران بر اساس وعده های غذایی و نوع غذا باشد. به این معنی که سه وعده اصلی باید بطور دسته بندی شده نشان داده شوند و همچنین نوع غذاها بر اساس انواع مختلف نیز در دسته های جدا قرار گرفته باشند. نشان دادن قیمت هر مورد در مقابل آن از نکات بسیار مهمی در دید مشتری است.
  • پیگیری سفارشات: وجود این گزینه در طراحی سایت رستوران از نکات بسیار مهمی می باشد. طراحی سایت باید به گونه ای باشد که مشتری بعد از سفارش خود بتواند آنرا پیگیری کند و زمان دقیق تحویل غذا را ببیند. وجود این گزینه در رضایت بخشی تاثیر به سزایی دارد.
  • انواع پرداخت: در نظر گرفتن انواع مختلف پرداخت توسط مشتری یک نکته حائز اهمیت است که در جذب مشتری تاثیرگذار می باشد. دادن حق انتخاب به مشتری که کدام یک از پرداخت الکترونیکی و یا پرداخت نقدی درب منزل را برمیگزیند، احترام به مشتری و رعایت حق مشتری مداری است.
  • امکان ورود به حساب کاربری از طریق گوگل: ایجاد این گزینه در دسترسی مشتری باعث رضایت مشتری میشود. وجود این گزینه در طراحی سایت باعث میشود کاربرانی که نام کاربری و یا رمز ورود خود را فراموش کرده اند بتوانند از راه دیگری وارد سایت شوند.
  • وجود سیستم نظرسنجی آنلاین: وجود این گزینه در طراحی سایت رستوران بسیار کمک کننده و تاثیرگذار است. به این صورت که کاربری که سفارش خود را تحویل گرفت بتواند بطور آنلاین در همان زمان نظر خود را اعلام کند. گاهی بدلیل نبود این گزینه و یا قرار گرفتن آن بصورت آفلاین، نظر دادن راجع به سفارشات توسط بسیاری از مشتریان از زمان و یا حوصله انها خارج است.
  • اتصال سیستم نظرسنجی به سیستم امتیاز دهی گوگل: امکان برقراری این اتصال باعث میشود بر اساس نظر کاربران، طبق سیستم ستاره دهی گوگل به آن رستوران رتبه و یا ستاره اعطا میشود. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد بر اساس این رتبه بندی رستوران مطرح و پرطرفدار را انتخاب کنند.
  • عدم محدودیت زمانی سفارش: این گزینه بیشتر برای رستوران هایی کاربرد دارد که بعنوان یک آشپزخانه و یا تهیه غذا مشغول خدمت می باشند. وجود این گزینه در افزایش درآمد این رستوران ها بسیار میتواند مفید باشد چرا که افراد با داشتن این آگاهی و نداشتن محدودیت زمانی برای سفارش خود، با خیالی راحت اقدام به سفارش می کنند.
  • تعریف کارت مهمان: این گزینه برای رستوران هایی که برای یک سازمان خاص فعالیت می کنند، کاربرد دارد. به اینصورت که با در نظر گرفتن گزینه ای برای کارت مهمان این امکان را بوجود میاورند که کارکنانی که علاوه بر سفارش خود سفارش دیگری دارند بتوانند آن را ثبت کنند.

موارد بالا تنها چند مورد از ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران میباشد که به اختصار بیان شد. برای داشتن یک سایت خوب و باکیفیت رعایت قابلیت های ویژه الزامی می باشد. شما با داشتن یک سایت خوب در واقع یک ویترین خوب دارید که می توانید راه ورود مشتریان به رستوران و یا مجموعه خود را به آسانی ممکن کنید.

متن قبل: مدل های کسب و کار آنلاین در زمینه رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

از جمله کسب و کارهایی که با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش اینترنت در زندگی روزمره افراد به رونق رسیده، رستوران ها می باشند. امروزه با داغ شدن بحث طراحی سایت و داشتن وب سایت تقریبا تمامی کسب و کارها اقدام به طراحی سایت و وب سایت نموده اند. در این زمینه رستوران ها نیز برای معرفی خود به جامعه، جذب بیشتر مشتری و به تبع آن کسب درآمد بیشتر، اقدام یه طراحی سایت نمودند.

انواع مدل های کسب و کار آنلاین در زمینه رستوران

طراحی سایت برای رستوران انواع مختلفی دارد که می توان از طریق آن نیازهای مشتریان را به نحو احسن برآورده کرد. در این مقاله قصد بر این است که به بررسی انواع مدل های طراحی سایت در این حوزه بپردازیم.

اینگونه طراحی سایت ها باید به گونه ای باشد که مشتریانی که بدنبال سفارش آنلاین غذا هستند بتوانند به آن مراجعه و از آن استفاده کنند. مشتریان اینگونه سایت ها کسانی هستند که بدلیل مشغله های روزانه فرصت مراجعه حضوری به رستوران ها را نداشته و بدنبال راهی برای سفارش آسان و سریع غذا هستند. این روش از مراجعه حضوری و صرف هزینه های زیاد بابت غذا جلوگیری می کند.

  • طراحی سایت برای معرفی رستوران

تعدادی از رستوران ها از طراحی سایت صرفا جهت معرفی و جذب مشتریان بیشتر اقدام می کنند. فعالیتی که در اینگونه طراحی سایت ها صورت می گیرد بیشتر در جهت معرفی و شناساندن رستوران به افراد جامعه می باشد. در این طراحی سایت ها اقدام جالب دیگری که می تواند صورت گیرد این است که رستوران های نزدیک به محلی که افراد در آن هستند را به آنها نشان می دهد و بعبارتی مکان یابی است.

میز غذا و نحوه چیدمان آن و همچنین محل قرار گرفتن آن اهمیت زیادی برای خانواده ها داشته و دارد و تاثیر بسیار زیادی در اشتهای افراد و انتخاب آن رستوران بعنوان محلی برای صرف غذا دارد. وجود میزهای خالی نیز مسئله خوشایندی نیست و به طبع هرچه در انتخاب مکان و همچنین چیدمان میزهای خود دقت بیشتر به خرج دهند، در امر مشتری یابی و محبوب شدن آنها تاثیر به سزایی دارد. رستورانهایی که از این نظر از محبوبیت زیادی در میان افراد جامعه برخوردار هستند، باید به مسئله مشتری مداری اهمیت بیشتری بدهند و در این زمینه تلاش بیشتر بکنند. بنابراین ایجاد سیستمی برای رزرو آنلاین میز غذا و حتی نوع غذا میتواند به این مسئله کمک شایانی بکند.

  • طراحی سایت آنلاین ویژه سازمانی

این مدل از طراحی سایت مختص شرکت ها و یا سازمان هایی می شود که با رستوران خاصی قرارداد بسته و پرسنل آن سازمان بطور آنلاین اقدام به سفارش غذا می کنند. در این مدل افراد هر سازمان بر اساس برنامه ای که بر روی سیستم های سازمانی خود دارند اقدام به سفارش از محله مربوطه می کنند و غذای خود را دریافت می کنند.

 

در این مقاله سعی بر این بود که لیستی از انواع مدل های کسب و کار و طراحی سایت های مختلف برای رستورانها ذکر شود. شرکت طراحی سایت HiWebex با در اختیار داشتن نیروهای خبره و متخصص در زمینه طراحی سایت، توانایی این را دارد که بر اساس سلایق مشتریان عمل کند.

متن بعد: ویژگی و قابلیت های طراحی سایت رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است تا به حال برای خرید و فروش کالاها سری به نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه زده باشید. برای آنکه بتوانید کالاها را در دسته بندی مناسبی قرار داده و به مخاطبان نشان دهید باید از نمونه های موفق در این وب سایت ها کمک بگیرید. آنچه به شما در ایجاد سود بیشتر کمک می کند، این است که مخاطبان را به درستی شناسایی کنید. در این متن با برخی از ویژگی های نمونه های موفق وب سایت های آگهی نامه که خدمات تبلیغات به مشتریان ارائه می دهند آشنا خواهید شد.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه برای تبلیغات رایگان محسوب می شود. براساس قوانین و مقررات کاربران می توانند آگهی ارسال کنند. با این حال امکان ویرایش آگهی برای نمایش مجدد در ابتدای صفحه وجود ندارد. با این حال کاربران دیگر می توانند به دلیل قیمت بالا و یا رقابت امتیاز منفی برای شما در نظر بگیرند و در اینصورت آگهی شما حذف خواهد شد.

https://tehran.craigslist.org/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه محسوب می شود که خدمات تبلیغات رایگان به بیش از 100 کشور جهان را مهیا می کند. استفاده از آن آسان، ساده و مفید است. یکی از بهترین  تعاملی ترین وب سایت های آگهی نامه محسوب می شود. ویژگی برتر این وب سایت کاربر پسند بودن آن است.

http://www.olx.com/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که دسته بندی های مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. این وب سایت سرعت نسبتا بالایی دارد و کاربران می توانند بدون آنکه ثبت نامی در سایت انجام دهند گزینه هایی را انتخاب کنند.

http://clickooz.com/

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که تبلیغات دسته بندی شده در اختیار کاربران آمریکایی قرار می دهد.

https://www.kijiji.ca/

یکی از بهترین نمونه های موفق طراحی سایت آگهی نامه است که کاربری آسان و ویژگی های جالبی  دارد. آمار رضایت کاربران این سایت مقدار بالایی را نشان می دهد. حراج ها و پیشنهاد قیمت های ویژه در این سایت ارائه می شود. این تیم تلاش می کنند که محصولات خود را به بهترین شکل به فروش برسانید.

http://www.vendanything.com/

در این متن به بررسی وب سایت های موفق در زمینه آگهی نامه پرداختیم. همانطور که مشخص است، دسته بندی های کالاها و فیلترینگ، سادگی و کاربر پسند بودن در تمامی آنها نمایان است. در متن بعدی به قابلیت های چنین سایت هایی می پردازیم.

متن قبل: قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه هر روز با استقبال بیشتری مواجه می شود. مطمئنا آینده روشنی در انتظار چنین کسب و کارهایی است. با توجه به اینکه تعدادکاربران وب سایت های آگهی نامه در حال افزایش است، مطالعه قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه می تواند به بهبود عملکرد و مدل های درآمد این سیستم عامل ها کمک شایانی کند.

معرفی معیارهایی برای سنجش قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه

  • رابط کاربری: اولین و مهم ترین معیار ایجاد رابط کاربری ساده است. باید این ویژگی ها در صفحه اول وب سایت نمایان باشد. رابط کاربری باید در عین زیبایی، ساده و راحت هم باشد. به طور مثال ارسال آگهی می تواند بدون نیاز به ثبت نام در سایت امکان پذیر باشد و یا فرم ارسال آگهی با بهره مندی از یک طراحی خوب، برای استفاده نیز آسان باشد.
  • امکان جستجو راحت: نوار جستجو از دیگر قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در نوار جستجو امکان انتخاب محل و محصولات باید فراهم شود. بخش جستجوی محصولات از اساسی ترین بخش های معماری اطلاعات وب سایت محسوب می شود. همچنین، ارائه محصولات مرتبط با جستجوی کاربر می تواند تاثیر مناسبی بر میزان فروش سایت داشته باشد.
  • طراحی زیبا: طراحی زیبا نقش بسیار مهمی در جذب کاربر دارد. به طور مثال استفاده از تصویر بنر در صفحه اصلی می تواند هم مشخصات وحوزه فعالیت وب سایت را نمایش دهد و هم به زیبایی سایت کمک شایانی کند. در این باره می توان از طراحی مینیمالیستی برای افزایش قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه و تبلیغات استفاده کرد.
  • دسته بندی مناسب: استفاده از دسته بندی مناسب محصولات از مهم ترین چالش های پیش رو برای ایجاد مناسب قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه است. باید از بخش اختصاصی برای برجسته سازی تمام دسته بندی ها استفاده کنید. همچنین می توان در زیر نوار جستجو نیز لینک دسته های متفاوت را به کاربران نمایش داد.
  • امکان پیش نمایش آگهی: می توانید از گزینه پیش نمایش آگهی استفاده کنید و در صورت لزوم برای کاربران امکان ویرایش متن و تصویر را فراهم کنید.

بنابراین، به عنوان جمع بندی ذکر می کنیم که مهم ترین قابلیت های طراحی سایت آگهی نامه شامل موارد زیر است:

  • عنوان آگهی
  • محل محصول
  • زمان ارسال
  • شناسه تبلیغ منحصر به فرد
  • تصاویر محصول
  • شرح

متن قبل: ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه و تبلیغات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

صاحبان کسب و کار هوشمند برای ایجاد و استفاده موثر از ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه راهکارهایی را در پیش می گیرند. ترکیبی از تبلیغات و بازاریابی برای ارتباط با مخاطبان کمک می کند تا مخاطبان به راحتی به خرید یک محصول یا خدمات جدید هدایت شوند. با ترویج چنین شیوه هایی با استفاده از ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه می توانید باعث تبدیل مشتریان به مشتریان دائمی شوید.

استفاده از تکنیک های تبلیغاتی بصری برای ایجاد اعتماد میان مشتریان بسیار سودمند خواهد بود. در این متن قصد داریم تا شما را با ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه آشنا سازیم.

معرفی ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه

  • رنگ: انتخاب رنگ برای تبلیغات در آگهی نامه باعث ایجاد تفاوت بسیار در وب سایت شما خواهد شد. اگر رنگ اشتباه انتخاب کنید، ممکن است مشتریان زیادی را از دست دهید. براساس نوع مخاطبان، فرهنگ، جنسیت و عوامل دیگر باید گزینه ای مناسب را انتخاب کنید.

 

  • تمرکز: باید مکان هایی که می خواهید مخاطبان به آن متمرکز شوند را با استفاده از طراحی گرافیکی به طور خاصی نشان دهید.

 

  • مکان مناسب عناصر تبلیغاتی: اجزاء و عناصر بصری یکی از ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه و تبلیغات است. می توانید از فضای منفی برای برانگیختن احساسات مخاطبان استفاده کنید.

 

  • تکرار: یک تاکتیک موثر برای حفظ و به خاطر سپاری محصول در ذهن کاربران است. استفاده از لوگو یا کلمات در آگهی از ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه، بسیار سودمند خواهد بود و ابزار بسیار قدرتمندی برای تبلیغات به حساب می آید.

 

  • سادگی: تنها باید از پیام ساده و آسانی برای کاربران استفاده کنید. از تصاویر شلوغ و زیاد در هر صفحه بپرهیزید. به یاد داشته باشید که سادگی در این زمینه یکی از رازهای موفقیت می باشد.

 

  • فیلترینگ: استفاده از فیلترینگ مناسب یکی از ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه است. با اینکار استفاده از نوار جستجوی ساده در بالای صفحه می توانید بهترین راهنما را در اختیار کاربران قرار دهید.

متن قبل: انواع مدل های طراحی سایت آگهی نامه

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای آنکه مدل های طراحی سایت آگهی نامه را شناسایی کنیم، باید با مفهوم آنها آشنا شویم. هدف از آگهی نامه، تشویق مصرف کنندگان به خرید یا استفاده از چیزی است که شرکت یا کسب و کار ارائه می دهد. از آنجایی که آگهی نامه یکی عوامل موثر بر میزان فروش شرکت هاست، در این متن به بررسی انواع مدل های طراحی سایت آگهی نامه می پردازیم.

معرفی مدل های طراحی سایت آگهی نامه

مدل AIDA

  • Awareness به معنای آگاهی
  • Interest به معنای علاقه
  • Desire به معنای تمایل
  • Action به معنای عمل

در ابتدا برای ساختار مذاکرات فروش چنین رویکردی انتخاب شد و سپس برای تحقیقات تبلیغاتی به عنوان مدلی موثر شناخته شد. این مدل در عمل برای طراحی منابع وب سایت و تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع، در این چارچوب از مدل های طراحی سایت آگهی نامه، اقدامات راهبردی در چارچوب بازاریابی انجام می شود.

با توجه به این مدل از مدل های طراحی سایت آگهی نامه، تبلیغ باید برای رسیدن به چهار هدف ارتباطات برای هدایت مشتریان بالقوه از زمانی که آنها برای اولین بار از یک محصول آگاهی پیدا می کنند انجام شود و آنها را تشویق به انجام خرید محصول کنند. در این فرآیند، مشتریان از طریق مراحل شناختی و عاطفی به خرید تمایل پیدا می کنند. بنابراین باید با استفاده از عناصر طراحی گرافیکی اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما تاثیر مثبتی بر مشتریان بالقوه داشته باشد.

در مورد این مدل از انواع مدل های طراحی سایت آگهی نامه، منتقدان بر این عقیده اند که در تصمیم خرید، عوامل تاثیرگذاری همچون قیمت، مشاوره، رضایت مشتری، توصیه ها و پیشنهاد های خرید وجود دارند.

سلسله مراتب مدل اثرات

مدل سلسله مراتبی از اثرات تبلیغاتی مختلف تشکیل شده است و فرآیند تصمیم گیری خرید به شش مرحله تقسیم بندی می شود:

  • آگاهی
  • دانش
  • ایجاد علاقه
  • اولویت
  • متقاعدسازی
  • خرید

امروزه انواع دیگری از مدل های طراحی سایت آگهی نامه مانند AISDALSLove مطرح شده اند که در آنها بر امکانات دیگری مانند جستجو، علاقه، به اشتراک گذاری و عشق/نفرت تاکید شده است. در کل، به یاد داشته باشید که هدف از تبلیغات ایجاد تجربیات مثبت برای افراد است. در این صورت موفقیت در آگهی نامه حاصل می شود.

متن بعد: ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه و تبلیغات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال مبحث مهمی است که قصد داریم در این مقاله بطور مختصر به آن بپردازیم. در طراحی سایت برای هر ارگان یا مجموعه ای باید علاوه بر ویژگی های ظاهری و بصری یک سری قابلیت ها برای آن سایت در نظر گرفت که بتوان بواسطه آن تعداد کاربران بیشتری را جذب کرد. این امر در افزایش تعداد کاربر و به تبع آن در امر سئوسازی و بهینه  سازی سایت بسیار تاثیر گذار میباشد. در ادامه به برخی از امکانات و قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال میپردازیم.

قابلیت های لازم برای طراحی سایت ارز دیجیتال

  • احراز هویت دو مرحله ای: یکی از قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال که مهم به شمار میاید، احراز هویت دو مرحله ای میباشد. به این معنا که وقتی کاربر عضو یک سایت میشود، آن سایت برای اطمینان از اینکه این شخص همان فردی میباشد که اطلاعات خود را وارد کرده است با گرفتن شماره تلفن همراه و ارسال پیام به آن، از صحت این ماجرا اطمینان حاصل میکند.
  • احراز هویت شناسایی: یکی دیگر از مراحل ثبت نام کاربر در سایت ارز دیجیتال که از قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال به شمار میآید، بخش تائید هویت میباشد. در این قسمت شماره همراه، شماره تماس ثابت، شماره کارت های بانکی و کارت شناسایی کاربر دریافت میشود.
  • قابلیت اتصال به کیف پول الکترونیکی یا ولت: هر فرد برای خرید ارز دیجیتال باید کیف پول الکترونیکی یا ولت داشته باشد. عضویت در این سایت ارز دیجیتال باید این امکان را برای فرد بوجود بیاورد که فرد برای پرداخت یا به درگاه بانکی الکترونیکی متصل شود یا به کیف پول الکترونیکی.
  • امکان ورود به حساب کاربری از طریق گوگل: برای عضویت در اینگونه سایت ها باید این امکان یا قابلیت در نظر گرفته شود که فرد یا کاربر بتواند از طریق دیگری غیر از حساب کاربری خود وارد شود. معمولا اتصال به Gmail و گوگل بهترین راه اتصال برای اینگونه سایت هاست.
  • پشتیبانی آنلاین: در طراحی سایت ارز دیجیتال باید به این نکته توجه کرد که کاربرانی که وارد سایت میشوند یا عضو این سایت هستند ممکن است به سوالات یا مشکلاتی برخورد بکنند. در نتیجه برای این موارد در نظر گرفتن پشتیبانی آنلاین گزینه مناسبی است. این پشتیبانی باید بصورت 24 ساعته و کاملا آنلاین باشد. در نظر گرفتن این گزینه بعنوان یکی از قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال میتواند در پرطرفدار بودن آن سایت بسیار کمک کننده باشد.
  • امنیت بالا با استفاده از SSL: یکی از قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال مسئله امنیت میباشد. بدلیل اینکه یک سایت مربوط به مسائل مالی میباشد، امنیت بسیار مهم است. استفاده از تدابیر امنیتی در اینگونه سایت ها باعث میشود کاربران براحتی به این سایت اعتماد و اقدام به خرید و فروش بکنند. این تدابیر امنیتی هرچقدر بیشتر و قوی تر باشند، در جلب اعتماد کاربر موثرترند.

در پایان باید گفت که هر سایتی که طراحی میشود با وجود قابلیت های ویژه است که میتواند در جذب کاربر و در قدم بعدی جلب اعتماد او گام بردارد. با داشتن تمامی این موارد است که طراحی یک سایت در قیاس با دیگر سایت ها متفاوت و جذاب میشود و این نکته ای است که در طراحی سایت تمامی سازمان ها و یا مجموعه های مختلف تاثیرگذار است.

متن قبل: ویژگی های طراحی سایت ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در این مقاله سعی بر این است که ویژگی های طراحی سایت ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم. طبیعی است که هر سایتی همانند دیگر سایت ها باید دارای ویژگی هایی باشد که آنرا از رقیبان و دیگر سایت ها متمایز کند. وجود ویژگی های ظاهری در طراحی سایت باعث میشود آن سایت دیده شود و مورد توجه کاربران قرار گیرد.

ویژگی های لازم برای طراحی سایت ارز دیجیتال

وجود یک سری ویژگی ها و المان های ظاهری در طراحی سایت ارز دیجیتال باعث میشود آن سایت  تعداد کاربران بیشتری را جذب کند. در ذیل به توضیح برخی از ویژگی های ظاهری میپردازیم.

  • فرآیند خرید آسان: در طراحی سایت ارز دیجیتال باید این ویژگی در نظر گرفته شود که خرید را برای کاربر آسان کند . به این صورت که اگر امکان تبدیل هر واحد پول به ارز دیجیتال وجود دارد، برعکس آن نیز امکانپذیر باشد.
  • القای حس مجازی: به دلیل اینکه ارز دیجیتال یک فضای مجازی میباشد در طراحی سایت آن باید از المان هایی استفاده شود که حس مجازی بودن را به کاربر القا کند. درواقع نمیتوان تعریف دقیقی از این حس ارائه داد اما استفاده از یک سری عناصر تصویری خاص باعث ایجاد این نوع حس میشود.
  • مشخص بودن فرآیند خرید: در طراحی سایت ارز دیجیتال یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که فرآیند خرید بطور دقیق و واضح برای کاربران شرح داده شود. این فرآیند باید بصورت نمودار و توضیحاتی در قالب چند جمله که از حوصله کاربر خارج نشود، نشان داده شود.
  • نمایش ارزهای قابل قبول: هر کدام از سایت هایی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت میکنند با یک سری از صرافی ها همکاری میکنند و یا اینکه برخی از ارزهای دیجیتال را ارائه میکنند و به معامله آنها میپردازند.
  • نظرات کاربران: در طراحی سایت ارز دیجیتال یک قسمت مربوط به نظرات کاربران در نظر گرفته میشود که هرچقدر تعداد کاربران بیشتر و بزرگتر باشد، اعتبار آن سایت هم بیشتر میشود. تعدادی از این نظرات در این قسمت سایت ذکر میشود. اگر در این میان افراد معتبر و سرشناس هم نظری داده باشند با آوردن نام و مسئولیت آنها میتوان در بالا بردن اعتبار سایت تلاش کرد.
  • وجود راه ارتباطی: برای این گونه سایت ها حتما باید راه های ارتباطی قید شود. در طراحی سایت ارز دیجیتال این راه های ارتباطی اگر در هدر سایت یا قسمت بالای سایت در نظر گرفته شود در ایجاد ارتباط و جلب نظر کاربران تاثیر بیشتری دارد.
  • آدرس دفتر فیزیکی: وجود آدرس دفتر فیزیکی در طراحی سایت ارز دیجیتال بسیار نکته مهمی میباشد. به این دلیل که کاربران با دیدن این آدرس از وجود این دفتر و سایت مطمئن میشوند و اعتماد بیشتری به سایت میکنند. و همچنین این دفتر در مناطقی باشد که از دید کاربران مناطق امن هستند و وجهه خوبی دارند، در دید آنها این سایت بسیار دارای اعتبار میباشد.

متن قبل: انواع سایت های ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای آشنایی با انواع ارز دیجیتال و نحوه کارکرد آنها باید با انواع سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند آشنا شویم. نحوه کارکرد و طراحی سایت هر کدام از این سایت ها سبب تمایز آنها میشود. اگر بخواهیم ارز دیجیتال را در یک جمله بطور ساده تعریف کنیم میتوانیم بگوییم که یک کد رمزنگاری شده میباشد که میتوان از آن برای پرداخت به جای پول در فضای مجازی استفاده کرد. ارزهای دیجیتال این امکان را به افراد میدهند که بدون اینکه به بانک مراجعه و ثبت نام کنند، پول های خود را ذخیره و یا پرداخت کنند.

دلیل محبوبیت ارز دیجیتال

امروزه ارزهای دیجیتال از محبوبیت بالایی در میان عامه مردم برخوردارند. دلایل این محبوبیت را در ذیل به اختصار بیان میکنیم.

  • امنیت: یک دلیل محبوبیت این ارز امنیت و ناشناس بودن آن است. همین امنیت باعث میشود تقلبی در آن رخ ندهد و بعبارتی قابل هک کردن توسط هکرها نباشد.
  • غیرمتمرکز بودن: این عبارت راجع به ارز های دیجیتال به وفور استفاده میشود و به این معناست که سازمان های دارای اعتبار مانند بانک ها یا دولت ها نیمتوانند در آن دخالتی داشته باشند. در واقع ارز دیجیتال تحت تاثیر هیچ ارگان، سازمان یا قوانین دولتی نمیباشد.
  • استخراج آسان: همانطور که در بالا اشاره شد بدلیل اینکه ارز دیجیتال نیازی به ثبت نام ندارد، فرآیند استخراج آن برای تمامی افراد آسان میباشد و افراد میتوانند به روش های مختلف آن را استخراج کنند.

با وجود مزیت های زیادی که برای ارز دیجیتال وجود دارد، معایبی نیز برای آنها میتوان نام برد. از جمله معایب آن میتوان به مسئولیت پذیری زیاد آن اشاره کرد، به این معنا که اگر بانک دچار سرقت شود پول های آن جایگزین میشوند اما ارز دیجیتال اگر دزدیده شود جایگزین ندارد و قابل بازگشت نیست.

بررسی انواع طراحی سایت و سایت های ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال در قالب های متفاوتی عرضه میشوند بنابراین علاوه بر شناخت ارز دیجیتال باید انواع طراحی سایت و سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند را نیز شناسایی کرد و با کارکرد آنها آشنا شد. در ذیل به توضیح انواع این سایت ها میپردازیم.

  • سایت خرید و فروش ارز مجازی

اینگونه طراحی سایت ها همانطور که از نامشان پیداست به خرید و فروش ارز میپردازند. خرید و فروش در این سایت ها بصورت آنلاین و حضوری انجام میپذیرد و لازمه شروع به خرید و فروش در آن خرید و تهیه کیف پول مجازی میباشد. با ایجاد حساب کاربری در سایت و امکان دسترسی به گزینه های مختلف سایت میتوان به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت. مزیت این مدل طراحی سایت ها این است که علاوه بر خرید ارز میتوان ارز خود را نیز به این سایت فروخت.

  • سایت نقد و بررسی ارزش ارز دیجیتال

در اینگونه طراحی سایت ها ابتدا تاریخچه تشکیل ارزهای دیجیتال و راه های دسترسی به آن مطرح میشود و به نقد و بررسی آن پرداخته میشود. به این شیوه که روند افزایش و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال را بررسی میکنند و دلایل آن و همچنین سیر صعودی یا نزولی ارز را نقد میکنند. در این سایت ها نمودارهای روند قیمت ارز دیجیتال را میتوان بصورت نمودار، جدول و یا متن های مربوط به آن مشاهده کرد.

  • سایت آموزش استخراج ارز دیجیتال

اینگونه طراحی سایت ها ماهیت آموزشی دارند و قرار نیست در آنها به فعالیت های خرید و فروش پرداخته شود. راه های مختلفی برای استخراج ارز دیجیتال وجود دارد که هر کدام بطور جداگانه مطرح و آموزش داده میشوند. روش های زیادی برای استخراج این ارز وجود دارند که 2 مورد از محبوبترین های آنها عبارتند از:

      – روش استخراج ابری: در این روش استخراج افراد نیازی به داشتن سخت افزار ندارند و میتوانند از شرکت های بزرگ سخت افزارهای مورد نیاز خود را اجاره کنند. در این روش شما به سخت افزار و کیف پول نیاز دارید. این روش استخراج خود دارای چندین روش زیرمجموعه میباشد.

      – روش استخرهای استخراج: این روش بعد از استخراج ارز دیجیتال به کار شما میآید. استخر استخراج جایی است که شما بعد از استخراج ارز دیجیتال مد نظر خود میتوانید به آن بپیوندید و به فعالیت بپردازید. استخرهای مختلفی برای این روش وجود دارد که میتوان سخت افزار مورد نظر خود را برای استخراج به آن وصل کرد و ارز دیجیتال را استخراج کرد.

بعنوان سخن پایانی میتوان گفت که ارز دیجیتال انواع مختلفی دارد و همچنین راه های استخراج آن هم نیز متنوع میباشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت تمامی فعالیت ها هم به این سو کشیده شده اند در نتیجه این پیشرفت شامل حال ارز هم شده و این تجارت پرطرفدار را هم وارد این عرصه کرده است. در این مقاله سعی بر این بود که بطور اجمالی به انواع طراحی سایت و سایت هایی که در این عرصه فعال هستند پرداخته شود.

متن بعد: ویژگی های طراحی سایت ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از قابلیت های طراحی سایت فروش پول مجازی تجربه بسیار خوبی برای طراحی وب سایت حرفه ای و توسعه وب سایت تجاری و همچنین برنامه های تلفن همراه با ویژگی های موثر، پیشرفته و مدرن است. کارشناسان طراحی سایت از قابلیت های طراحی سایت فروش پول مجازی برای ارائه برنامه های کاربردی در سایت های تجاری کوچک و بزرگ استفاده می کنند. وب سایت های بیت کوین که با هدف خرید و فروش پول مجازی ایجاد می شوند، باید مطابق با اهداف توسعه کسب وکار به ارائه قابلیت های طراحی سایت فروش پول مجازی بپردازند که در این متن به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی برخی از قابلیت های طراحی سایت فروش پول مجازی

برای توسعه پروژه های کسب وکار پول مجازی، بسته به ویژگی های برنامه توسعه شرکت، می توان از قابلیت های طراحی سایت فروش پول مجازی برای سیستم معاملاتی استفاده کرد.

  • ارائه تاریخچه پول مجازی و آخرین تغییرات قیمت
  • ایجاد بیت کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری شده
  • مبادله آنلاین پول از یک ارز به ارز دیگر
  • خرید و فروش آنلاین ارز
  • ارائه کیف پول آنلاین با مشخصات کیف پول شخص ثالث
  • طراحی کاربر پسند و مناسب برای تلفن همراه
  • تجربه کاربری آسان
  • قابلیت تعاملی و طراحی جذاب
  • طراحی گرافیکی زیبا
  • استفاده از فناوری روز در برنامه
  • محتوای مناسب برای سئو

استفاده از قابلیت های  طراحی سایت فروش پول مجازی با توجه به نیازهای روز و به روزرسانی با توجه به تغییرات در سرمایه گذاری کاربران باید به عنوان یکی از اولویت های کاری در این صنعت در نظر گرفته شود.

یکی از قابلیت های طراحی سایت فروش پول مجازی اینست که کاربران بتوانند به سادگی بیت کوین را در سطح جهانی بفروشند و یا آن را خریداری کنند. بنابراین باید اطمینان حاصل کرد که با ارائه خدمات در وب سایت روش های پرداختی مورد نیاز کاربران به آسانی در اختیار آنها قرار می گیرد.

استفاده از تکنولوژی می تواند به بهبود کیفیت ارائه خدمات در این وب سایت ها کمک شایانی کند. بنابراین، برای آنکه بتوانید از وب سایت تجارت آنلاین بهره برید، توصیه می شود از کارشناسان حرفه ای طراحی سایت کمک بگیرید.



:: برچسب‌ها: قابلیت های طراحی سایت فروش پول مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است تا به حال با نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی آشنا شده باشید. برای فروش پول و ارز مجازی برخی از وب سایت ها به طور چشمگیری عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهند. قابلیت اعتماد یکی از عواملی است که به عنوان ویژگی مثبت در این وب سایت ها باید وجود داشته باشد. اینکه چه کسی از پول مجازی برای اولین بار استفاده کرده است، همچنان ناشناخته باقی مانده است. با اینحال وب سایت ها و برنامه های زیادی وجود دارند که کاربران به آسانی می توانند در آنها به معامله ارز مجازی بپردازند. در این متن به بررسی و معرفی برخی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی می پردازیم.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی است که برای خرید و فروش پول مجازی قابل اعتماد است. دلیل محبوبیت این سایت روش انجام معاملات در کسب و کار است. با استفاده از متوسط هزینه دلار کاربران می توانند به طور خودکار خرید پول مجازی را در هر هفته یا هر ماه انجام دهند. این پلتفرم بسیار ساده است و کاربران به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

 Coinbase

LocalBitcoins

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی برای افرادی است که از پول مجازی استفاده می کنند. این وب سایت به کاربران پس از وارد شدن، صفحه خاص کشور را نشان می دهد. کاربران با انتخاب هر کشور می توانند خرید و فروش پول مجازی را انجام دهند. این سیستم بیشتر برای افراد و کاربران وب سایت مناسب است و در مورد شرکت های بزرگ چندان کارایی ندارد.

 LocalBitcoins

مورد بعدی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی، سایت Kraken است که به طور کامل بر تجارت پول مجازی متمرکز است. در این پلتفرم افراد قادر خواهند بود گزینه های مناسبی برای معامله بیابند. معاملات در این سایت کاملا امن است و قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای انجام معاملات پول مجازی به حساب می آید.

 Kraken

یکی از بزرگترین نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی مستقر در هنگ کنگ است. برای خریداران و فروشندگان پول مجازی این سایت توصیه می شود. این سایت بسیار کاربردی است و از پلتفرم مناسب و آسان برای کاربران تجارت پول و ارز مجازی برخوردار است.

OKCoin

 



:: برچسب‌ها: نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از ویژگی های طراحی سایت فروش پول مجازی می تواند به طور موثری کسب و کار شما را با پیشرفت همراه سازد. امروزه بسیاری از کارکردهای وب سایت ها برای خرید و فروش پول مجازی با پیشرفت تکنولوژی شکل دیگری پیدا کرده اند.  احتمالا یکی از ویژگی هایطراحی سایت فروش پول مجازی که ممکن است کاربران را به خود جذب کند. استفاده از استانداردهای این وب سایت ها می تواند تجارت الکترونیک را با توسعه برندسازی یاری رساند. در این متن به بررسی ویژگی های طراحی سایت فروش پول مجازی می پردازیم.

شناسایی ویژگی های طراحی سایت فروش پول مجازی

  • خوانایی

    استفاده از زمینه سفید، قابلیت خوانایی برای مخاطبان را بهبود می بخشد. همچنین، طراحی گرافیکی مناسب و نقل قول مخاطبان نیز یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطبان بیشتر است. به طور مثال، یکی از ویژگی های طراحی سایت فروش پول مجازی اینست که ارزش مبادلات و نسبت نرخ ها با سایز و فونت متناسبی برای کاربران در اختیار آنها قرار می دهد. این کار باعث می شود تا کاربر زودتر به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد.

  • امنیت

    بررسی هویت افراد و حفظ اطلاعات شخصی از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروش پول مجازی به شمار می آید. به یاد داشته باشید که در این موضوع، امنیت مهم ترین فاکتور و دلیل اضلی محبوب شدن سایت شما می باشد.

  • تحلیل

    استفاده از جداول آمار داده ها و اطلاعات معاملات ارز مجازی می تواند به بازدیدکنندگان دید مناسبی نسبت به خرید و فروش در این وب سایت ها ارائه کند. همچنین، نمودار ها و نمایش روند تغییرات در انجام مبادلات ارز می تواند در افزایش میزان مبادلات در وب سایت کمک کند.

  • جدیدترین قیمت ها

    به روزرسانی اطلاعات به صورتی که هر 10 دقیقه به طور اتوماتیک داده ها به روز رسانی شوند و نیاز به انجام این مرحله به صورت دستی برای کاربران وجود نداشته باشد. البته باید حتما ذکر شود که این اطلاعات به صورت پیوسته به روزرسانی می شوند تا کاربر متوجه جدید بودن آنها شود.

  • دسته بندی

    دسته بندی های مناسب برای انواع پول مجازی و نمودارهای تعاملی در طی زمان برای هر یک به صورت جداگانه یکی از کاربردی ترین ویژگی های طراحی سایت فروش پول مجازی است.



:: برچسب‌ها: ویژگی های طراحی سایت فروش پول مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای آنکه با انواع طراحی سایت فروش پول مجازی و نحوه کارکرد آنها آشنا شویم، باید درک درستی نسبت به کارکرد بازار پول و ارز مجازی پیدا کنیم. آنچه باعث تمایز این بازار می شود، ماهیت مجازی آن است که باید تمام اطلاعات به طور کاملا آنلاین در اختیار کاربران و اعضاء قرار گیرد. کارشناسان طراحی وب سایت سه نوع از انواع طراحی سایت فروش پول مجازی را شناسایی و معرفی می کنند. در این متن به تشریح بررسی انواع طراحی سایت فروش پول مجازی می پردازیم.

بررسی انواع طراحی سایت فروش پول مجازی

  • خرید و فروش ارزهای مجازی

سفارشات بازار بلافاصله پس از اعمال کاربران در سایت اجرا می شود. این قیمت، با توجه به قیمت بازار در لحظه تعیین می شود. ممکن است در برخی شرایط محدودیت در خرید و فروش ارز مجازی در سایت اعمال شود.  در این شرایط دستورالعمل های تجاری به صورت اعلان برای کاربران نمایش داده می شود. در بیشتر مواقع در شرایطی که سطح قیمت به مقدار مشخصی برسد این محدودیت ها اعمال می شود.

  • نقد و بررسی ارزش بازار ارز مجازی

یکی دیگر از انواع طراحی سایت فروش پول مجازی است. این نوع از وب سایت ها به بررسی روند افزایش و کاهش ارزش پول مجازی در طی زمان و پیش بینی بازار می پردازند. در این نوع از وب سایت های پول مجازی، می توان نمودارهای نرخ سهام را مشاهده کردکه به طور آنلاین اطلاعات دقیق و به روز در اختیار کاربران قرار می دهند.

  • آموزش و استخراج روند تغییرات در نرخ ارز مجازی

برخی از انواع طراحی سایت فروش پول مجازی به بررسی بخش آموزش سرمایه گذاری در بازار پول و ارز مجازی می پردازند. در این نوع از وب سایت ها در مورد استانداردهای حاکم در بازار پول مجازی، نحوه انجام مبادلات، کارکردهای سیستم خرید و فروش و بهره مندی از سود بیشتر برای کاربران توضیحاتی داده می شود.

همچنین در این شکل از انواع طراحی سایت فروش پول مجازی می توان راهکارهایی برای کاهش میزان زیان در مواقعی که نرخ قیمت در بازار با کاهش همراه است، ارائه شود.

 

برای آنکه از مزایای این وب سایت ها مطلع شوید، با ویژگی ها و عملکرد آنها در متن های بعدی با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , انواع طراحی سایت فروش پول مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آنچه کسب و کار حمل و نقل مسافران را با تحولی شگفت انگیز همراه خواهد ساخت، کاربرد قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است. با عمل به پیشنهادات مطرح شده از سوی کارشناسان، می توانید رونقی را در نرخ تبدیل خدمات خود ایجاد کنید. برای آنکه با قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر و راه های موثر آن آشنا شوید و اطلاعات درستی را در اختیار کاربران قرار دهید، می توانید از روش های موثر و عملی استفاده کنید. در این متن به معرفی برخی از قابلیت های طراحی سایت و  اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر می پردازیم.

آشنایی با قابلیت های  طراحی سایت  و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر

  • فیلتر های جستجو

فیلتر جستجو به عنوان یکی از مهم ترین قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر، برای بررسی پارامترهای مختلف در سفر مفید خواهد بود. این عملکرد فیلتر جستجو برای ایجاد تجربه رزرو آنلاین و انطباق با انتظارات و الزامات کاربران انعکاس می یابد.

 

  • پیش بینی کلمات کلیدی عبارت جستجو

از قابلیت های  طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر، جستجوی پیش بینی لیست کشویی است که بلافاصله پس از تایپ ظاهر می شود، به طوری که کاربر نیازی به کلیک بر دکمه جستجو برای یافتن درخواست های رایج ندارد. یک راه عالی برای جلوگیری از نمایش لیست بزرگی از نتایج جستجو است و سرعت عملکرد سایت را به شکل مناسبی افزایش می دهد. در صورتی که کاربر از دستگاهی بدون صفحه فیزیکی استفاده کند در زمان تایپ صرفه جویی می شود.

 

  • بهبود سئو با شناخت درست نیازهای مشتریان

یکی از قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر بررسی تجارت الکترونیک است که باعث افزایش نرخ فروش محصولات می شود. به علاوه، بررسی های مشتریان به بهبود وضعیت رتبه بندی سایت و سئوی آن کمک خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

وب سایت ها و برنامه های زیادی به عنوان نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر شناخته می شوند که سفرهای بیرون شهری را ساده تر و آسان تر کرده اند. با استفاده از فناوری روز امکان برنامه ریزی سفرهای لذت بخش فراهم شده است. در این متن به معرفی نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر می پردازیم تا با ویژگی های متمایز هر یک آشنا شده و فرصت های بیشتری برای لذت از محیط اطراف برای شما فراهم شود.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت و  اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت و  اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است که جالب ترین راهنمای صوتی جهان به حساب می آید. می توانید گزینه های شهرهایی در سراسر دنیا را کلیک کنید و سپس دسترسی به محل سکونت در مکان های نمادین نشان داده می شود. این تجربه بسیار شبیه به تجربه ایست که از راهنمای تور دریافت می کنید و ویژگی همگام سازی گروهی این اطمینان را ایجاد می کند که تمام مسافران تجربه مشابهی در سفر خواهند داشت.

• Detour

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است که به مسافران این امکان را می دهد تا به سرعت و راحتی سفرهای خود را سازماندهی کنند. بسته نرم افزاری به طور جهانی این امکان را فراهم می کند تا هر کس از اعضای خانواده و گروه های بزرگ لیست هایی را برای هر نوع سفر از جمله سفرهای روزانه، مسافرت های بین المللی و اقامت ایجاد کند. گزینه های اشتراک گذاری و طراحی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

 Packing Pro

این برنامه یکی از نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است که نقشه هایی برای بیش از 800 شهر و منطقه کوچک را فراهم می سازد. به راحتی می توانید همه مکان ها از جمله جاذبه های گردشگری و آدرس دوستانتان را در منطقه بیابید.

 

 CityMaps2Go

 

این برنامه یکی از نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است. با موبایل کاملا سازگار است. همچنین، بلیط های ارزان قیمت قطار، اتوبوس، پروازهای آخرین لحظه در آن را می توانید با جستجویی ساده بیابید.

GoEuro

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای اجرای کسب و کار حمل و نقل مسافر به شیوه ای مناسب می توانید از ویژگی هایطراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر بهره مند شوید. با این کار فروش به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در صورتی که حضور آنلاین در طولانی مدت به ایجاد اعتماد مشتریان منجر شود، برگ برنده در دستان شما خواهد بود. ویژگی های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر تنها به استفاده از تصاویر زیبا و یک سیستم رزرو استاندارد منحصر نمی شود. در این متن به بررسی مهم ترین ویژگی های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر می پردازیم.

نگاهی به ویژگی های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر

  • تصاویر

تصاویر یکی از ویژگی های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است. ما در دنیای بصری زندگی می کنیم و تصاویر قدرتمندترین روش برای الهام بخشی و ارسال پیام هستند. از نظر انتقال پیام به قدرت عمل می کنند و تاثیر زیادی بر جلب نظر کاربران دارد.

همچنین، افراد بیشتر در سایت های شبکه های اجتماعی که تصاویر زیادی دارند ارتباط بهتری برقرار می کنند. بنابراین، کاربران در سایت مدت زمان بیشتر باقی خواهند ماند و با سایت هایی که دارای تصاویر دوست داشتنی هستند بیشتر ارتباط برقرار می کنند.

 

  • بررسی نظرات

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر استفاده از نظرات مشتریان است. استفاده از عنوان مشتریان ویژه، بررسی نظرات مشتریان و پیشنهادات در وب سایت ها روز به روز افزایش می یابد، زیرا کاربران می خواهند نظر دیگران را قبل از تصمیم گیری بدانند. افراد زیادی به صورت آنلاین خرید انجام می دهند، زیرا محصولات دارای امتیاز رتبه های ستاره ای هستند و بررسی های منحصر به فردی را در بخش نظرات می توان مشاهده کرد.

 

  • قیمت گذاری

قیمت گذاری یک دیگر از ویژگی های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است که باید مورد توجه قرار دهید. اگر می خواهید سود خود را افزایش دهید، ضروری است که اهمیت قیمت ها را به خوبی بدانید. جدول قیمت گذاری باید ساده و روشن باشد تا کاربران بتوانند بسته مناسب را انتخاب کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آنچه به کسب و کار شما در این حوزه استحکام می بخشد آشنایی با شیوه ها و انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است. اینکه شما در چه چارچوبی اقدام به فعالیت می کنید و هدف از خدمت رسانی به مشتریان از نظر شما چیست، می تواند در شکل ارائه محتوای سایت تاثیر گذار باشد. برای آنکه نسبت به انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر و خصوصیات هر یک دید مناسبی پیدا کنید، در این متن به معرفی ساز و کار هر کدام می پردازیم.

معرفی انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر بین شهری

  • رزرو بلیت

یکی از رایج ترین توع از انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر بین شهری، اپلیکیشن هایی است که در آنها امکان رزرو بلیت برای سفرهای اتوبوس، قطار، پروازها و تورهای مختلف وجود دارد. در این مدل از اپلیکیشن ها، می تواند ساعت دقیق حرکت هر یک از وسایل نقلیه را در جداولی ببینید و بر اساس میزان هزینه و موقعیت مکانی هر یک در نقشه تصمیم بگیرید که کدامیک را ترجیح می دهید. ذکر اطلاعات به صورت جزئی و اشتراک گذاری با دوستان از ویژگی هایی است که کاربران را تشویق به استفاده بیشتر از این نوع اپلیکیشن ها می کند.

 

  • برنامه ریزی

برخی از انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر به برنامه ریزی سفرهای مختلف برای مشتریان می پردازند. هزینه ها، ساختار هریک از مراکز گردشگری و اعلان های هر سفر از امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این وب سایت ها باید برگه های عضویت تکمیل شود و هزینه های اشتراک در آنها اعمال می شود.

 

  • اطلاع رسانی

با این حال، برخی از انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر تنها به اطلاع رسانی در این زمینه می پردازند و افراد با جستجو در هریک از منوها می توانند با انتخاب مبدا و مقصد سفرها با انواع وسایل نقلیه و مسیرها را در آن ببینند.

در آخر باید عنوان کنیم که امروزه انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر در حال یکپارچه سازی هستند. با وجود رقابت میان شرکت ها،  هر یک از وب سایت ها سعی می کنند خدمات چندگانه را با کمترین هزینه در اختیار متقاضیان قرار دهند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امکانات و قابلیت های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه و پتروشیمی، در موفقیت آن سایت و پربازدید شدن آن تاثیر به سزایی دارد. این امکانات و قابلیت ها باید به نحو ویژه و چشمگیری بکار برده شود که بعبارتی بتواند در بازار رقابتی مربوط به خود، دوام بیاورد. در ادامه چندین مورد از امکانات و قابلیت های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه و پتروشیمی را به اختصار شرح می دهیم.

  • امکان چت آنلاین با کارشناسان: ازامکانات و قابلیت های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه و پتروشیمی، میتوان به امکان چت با کارشناسان مواد شیمیایی اشاره کرد. در این قسمت مشتری ها برای اطمینان از خرید خود و همچنین گرفتن مشاوره میتوانند با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنند.
  • معرفی محصولات جدید: در این قسمت محصولات و کشفیات جدید معرفی میشوند و توضیحاتی در خصوص آنها داده میشود. این گزینه باعث می شود که مشتری علاوه بر خرید اطلاعاتی هم در این زمینه بدست بیاورد.
  • خدمات پس از فروش: وجود این گزینه در طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی باعث می شود مشتری با اطمینان خاطر خرید کند. چرا که اگر زمانی در خرید محصول مورد نظر خود دچار اشتباه شد یا مشکلی در محصول وجود داشت بتواند از این خدمات بهره ببرد.
  • عدم محدودیت زمانی: یکی از امکانات و قابلیت های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه و پتروشیمی، عدم محدودیت زمانی در سفارش کالا یا محصول میب اشد. به این معنا که مشتری در هر ساعاتی از شبانه روز که اراده کند بتواند خرید خود را به ثبت برساند.
  • اختصاص پنل کاربری: در هر سایت فروشگاهی باید به هر مشتری یا کاربر یک پنل کاربری اختصاص داده شود که مشتری بتواند از طریق آن سفارش خود را به ثبت برساند و ازوضعیت سفارش خود و پیگیری آن اگاه باشد.
  • ثبت آدرس فروشگاه بر روی سایت: هر فروشگاهی باید موقعیت و آدرس خود را روی سایت ثبت کند. این یکی از راه های جلب اعتماد مشتری است و مشتری با اطمینان خاطر برای خرید اقدام میکند.

 

وجود امکانات و قابلیت های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه و پتروشیمی، باعث میشود این سایت بتواند از این طریق به فروش بالایی دست پیدا کند. داشتن قابلیت های خاص برای هر سایتی جزو ملزومات آن سایت می باشد.

 

متن قبل: نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با بررسی نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، می توانید از آنها در زمینه کسب و کار خود الهام بگیرید و درسطح جهانی مطرح شوید. ما در شرکت طراحی سایت HiWebex قصد داریم شما را با انواع نمونه های موفق طراحی سایت در زمینه های مختلف آشنا کنیم که با شناخت نمونه های طراحی سایت در دنیا بتوانید صنعت خود را بهتر و شایسته تر معرفی کنید. در ادامه چند مورد از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی را معرفی می کنیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی

itwreagents.com

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی می باشد که در آن با رعایت تمامی موارد یک سایت فروشگاهی، به یک سایت برتر تبدیل شده است. سادگی این سایت در نگاه اول و استفاده از رنگ بندی شیک و ساده مشتری را جذب می کند و باعث می شود با استفاده از منوی آسان به ثبت سفارش خود بپردازد. استفاده از تصاویر زنده در اسلایدر و رعایت اصول طراحی سایت باعث شده این سایت به یکی از سایت های موفق تبدیل شود و مشتریان زیادی را از آن خود کند.

 

merckmillipore.com

این سایت یکی سایت موفق آلمانی در زمینه فروش مواد شیمیایی می باشد که با استفاده از رنگبندی خاص خود در جذب کاربر به خوبی عمل کرده است. برای تبدیل شدن به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، باید مواردی که در جذب مشتری تاثیر دارد را بطور دقیق رعایت کرد. چرا که این یکی از راه های افزایش فروش توسط این فروشگاه می باشد. رعایت تمامی المان های بصری و ساختاری در این سایت به وضوح و بطور دقیق اتفاق افتاده است.

 

rightpricechemicals.com

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، این سایت میباشد. همانطور که از تصویر صفحه اول آن پیداست با استفاده از رنگبندی خاص و مکمل توانسته از لحاظ بصری جلوه خاصی به سایت ببخشد. در این سایت تمامی محصولات بر اساس حروف الفبا ترتیب بندی شده اند و کار را برای مشتری آسان کرده است.

 

urmconveniencestores.com

مهمترین عاملی که باعث شده این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی باشد این است که در آن دسته بندی محصولات به دقت انجام شده و تمامی محصولات دارای ضمانت میباشند. پیشنهاد بسته بندی در این سایت به مشتریان داده شده و سادگی در طراحی صفحه اول این سایت به زیبایی انجام شده است.

در نهایت با بررسی هایی که انجام شد به این نتیجه میرسیم که در موفقیت و افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی چندیدن عامل اهمیت دارند، از جمله آنها میتوان به طراحی سایت برتر و با کیفیت اشاره کرد.

متن قبل: ویژگی های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به دلیل افزایش استفاده روزانه افراد از اینترنت و گسترش آن در دنیای امروز، طراحی سایت یکی از راه های افزایش فروش می باشد. طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را از بقیه سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند متمایز کند.

ویژگی های لازم برای طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی

اولویت و دغدغه مشترک تمامی سایت ها، جذب مشتری و افزایش فروش است در نتیجه این سایت ها باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشند که در جذب هرچه بیشتر مشتری به آنها کمک کند. طراحی سایت این فروشگاه ها باید به گونه ای باشد که برای مشتری این تصور را ایجاد کند که کالای مورد نیاز خود را از طریق خرید حضوری انجام می دهد. در ذیل به برخی از ویژگی های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی اشاره می کنیم:

  • صفحه اصلی مناسب: در طراحی سایت به هر منظوری، این صفحه نخست سایت است که در جذب کاربر و ماندن او در سایت تاثیر دارد. در نتیجه صفحه اول باید به گونی ای طراحی شود که کاربر را متقاعد کند که در سایت بماند و او را به خرید تشویق نماید. المان ها و نکاتی که در صفحه اول بکار برده می شود بسیار در طراحی سایت موثر است. این صفحه باید بطور خلاصه گویای فعالیت آن سایت و وظایف و اهداف باشد. استفاده از رنگبندی مناسب آن سازمان و لوگوی مربوطه در تثبیت فروشگاه یا سایت در خاطر مشتری تاثیر دو چندان دارد.

 

  • تصاویر مناسب: در طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، استفاده از تصاویر مرتبط و با کیفیت یکی از قدم های مهم می باشد. در این دسته از سایت ها ممکن است به دلیل شباهت رنگی فیزیکی محصولات مشتری دچار سردرگمی شود در نتیجه تصاویر باید واضح بوده و بطور دقیق محصول را معرفی کند به گونه ای که مشتری حس کند خرید حضوری انجام می دهد.

 

  • منوی مناسب: استفاده از منوی شلوغ و پراکنده باعث سردرگمی مشتری و عدم تمایل او به خرید شود. در طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، منو باید طبقه بندی شده و بدون شاخ و برگ های زیادی باشد. منویی که دارای زیر منوهای زیادی باشد علاوه بر اینکه مشتری را در ادامه دادن خرید منصرف می کند، باعث کاهش فروش و تبلیغ منفی برای آن سایت می شود.

یک سایت در قدم اول باید بتواند از طریق طراحی سایت خود باعث افزایش فروش شود و در قدم بعدی از طریق ویژگی هایی که در بالا ذکر شد بتواند مشتری را برای خود جذب کند و از این طریق به افزایش فروش و تبلیغ خود در سطح جامعه و افراد کمک کند.

متن قبل: کسب و کار آنلاین در زمینه فروش مواد شیمیایی/ پالایشگاه یا پتروشیمی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

فروش مواد شیمیایی/ پالایشگاه یا پتروشیمی هم میتواند بصورت آنلاین اتفاق بیفتد. امروزه نحوه درآمدزایی و کسب و کار هم با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده و با پیدایش اینترنت و نفوذ آن در فعالیت ها و زندگی روزمره انسان ها، انواع کسب و کارها هم مدل جدیدی به خود گرفته است. این مسئله در زمینه فروش و عرضه محصولات نمود بیشتری به خود گرفته و باعث شده که فروشگاه ها برای افزایش فروش دست به این نوع فروش بزنند. بنابراین مواد شیمیایی/ پالایشگاه یا پتروشیمی هم از این قاعده مستثنی نمانده و مشمول این نوع از کسب و کار میشوند.

اهداف کسب و کار آنلاین در زمینه فروش مواد شیمیایی/ پالایشگاه یا پتروشیمی

هر کسب و کاری با داشتن هدف یا اهدافی شروع به فعالیت در زمینه تخصصی خود میکند. فروشگاه های فروش مواد شیمیایی/ پالایشگاه یا پتروشیمی هم با طراحی سایت در زمینه اهداف خود فعالیت میکنند. اهدافی که در زیر بیان شده از جمله اهداف فروشگاه های اینترنتی و آنلاین میباشد:

  • کمک به افزایش فروش از طریق اینترنت و فضای مجازی
  • کمک به یافتن مشتری های بیشتر
  • افزایش فروش بدون توجه به موقعیت مکانی و زمانی
  • پرداخت آسان و راحت
  • معرفی کامل تمامی محصولات

عوامل موفقیت افزایش فروش مواد شیمیایی / پالایشگاه یا پتروشیمی از طریق طراحی سایت

با توجه به اینکه امروزه تقریبا تمامی کسب و کارها به شکل آنلاین به فعالیت میپردازند، مشتریان این مدل از کسب و کار روز به روز بیشتر شده و به طبع آن نیازهای آن ها هم تغییر کرده است. اینگونه کسب و کارها که در زمینه فروش فعالیت میکنند باید سعی کنند که نیازهای مشتریان خو را برطرف نمایند و علاوه بر رعایت اصل مشتری مداری در جهت افزایش فروش خود گام بردارند. عواملی که باعث افزایش فروش فروشگاه های آنلاین میشود عبارتند از:

  • رعایت اصل مشتری مداری و احترام به نظرات و پشنهادات مشتریان
  • طراحی سایت خوب و با کیفیت
  • سئوسازی بسیار قدرتمند در طراحی سایت
  • بهینه سازی در طراحی سایت
  • اعتمادسازی در طراحی سایت
  • وجود امنیت در طراحی سایت
  • مدیریت دقیق و کامل محصولات
  • پشتیبانی فروش محصولات

عوامل فوق فقط چندین مورد از  عوامل موفقیت افزایش فروش مواد شیمیایی / پالایشگاه یا پتروشیمی بودند. امروزه بدلیل ازدیاد فعالیت های اینترنتی و رونق گرفتن آن و تعداد زیاد رقبا در این حوزه، هر کسب و کاری باید از امکانات ویژه ای برای افزایش فروش خود استفاده کند.

متن بعد: ویژگی های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای برگزاری هرچه بهتر یک کنفرانس، بررسی نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس میتواند بسیار کمک کننده باشد. در این خصوص چند مورد از نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس را در سطح جهانی مورد بررسی قرار دادیم که با کمک و الهام از آنها بتوانیم سایتی موفق داشته باشیم.

بررسی نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس

این سایت یکی از نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس در دنیا میباشد. این سایت در زمینه برگزاری کنفرانس های مربوط به طراحی های بدون ایراد فعالیت میکند و از تمام طراحان در این زمینه دعوت به عمل می آورد که در این کنفرانس شرکت کنند. این کنفرانس در 3 روز برگزار میشود و هر روز بر روی یک موضوع خاص متمرکز میشود. طراحی سایت این کنفرانس با استفاده از رنگ های زیبا و مکمل جلوه چشمگیری به سایت بخشیده است. بیان مأموریت این کنفرانس در قسمت میانی سایت و توضیح مراحل و روزهای برگزاری، معرفی طراحانی که در این کنفرانس شرکت میکنند در این سایت به خوبی نمایش داده شده است.

یکی دیگر از نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس، این سایت میباشد. استفاده از رنگبندی خیره کننده در طراحی سایت این کنفرانس جزو یکی از عوامل موفقیت آن در بین دیگر سایت ها گردیده است. منوی دسته بندی شده و صفحه اول خلوت این سایت زیبایی خاصی به این سایت بخشیده است.

مدت زمان برگزاری این کنفرانس 4روز میباشد که متخصصان از تمام جهان در آن حضور میابند و راجع به مسائل مختلف صنعت مشاوره و راهنمایی میدهند. رنگبندی در این سایت بطرز زیبایی زعایت شده است و همچنین عدم شلوغ بودن صفحه اول باعث میشود کاربر دچار سردرگمی نشودو بتواند از مطالب سایت بهره مند شود.

این سایت برگزاری یکی از بزرگترین کنفرانس های جهانی در زمینه رشد و مهارت های عملی را بر عهده دارد. طراحی ساده و منحصر بفرد این سایت، آن را به یکی از نمونه های موفق و برتر طراحی سایت کنفرانس تبدیل کرده است. رنگبندی و منوی آسان و ساده آن باعث شده هر کاربری در سایت احساس راحتی بکند و به اهداف خود برسد.

متن قبل: قابلیت های طراحی سایت کنفرانس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

قابلیت های طراحی سایت کنفرانس باید به گونه ای باشد که پیام آن کنفرانس را برساند و مأموریت و هدف از برگزاری آن را بیان کند.  امروزه با گسترش و توسعه اینترنت در جهان و زندگی روزمره افراد، هر کسب و کار و فعالیتی نیازمند طراحی سایت میباشد و برای اینکه هر سایتی که طراحی میشود بتواند مخاطب خود را جذب کند و در این زمینه موفق عمل کند باید دارای قابلیت و امکاناتی باشد. در ادامه به بیان چند مورد از قابلیت های طراحی سایت کنفرانس میپردازیم.

امکانات و قابلیت های طراحی سایت کنفرانس

  • امکان ثبت نام در سایت: در طراحی سایت برای کنفرانس ها باید گزینه ای برای ثبت نام اعضاء وجود داشته باشد. این ثبت نام میتواند انواع متفاوتی داشته باشد بعنوان مثال ثبت نام با پرداخت هزینه، ثبت نام بدون هزینه و یا برای عموم آزاد باشد.
  • ثبت مقاله در سایت: یکی از قابلیت های طراحی سایت کنفرانس، در نظر گرفتن قسمتی برای ثبت مقاله شرکت کنندگان میباشد که این گزینه هم مانند ثبت نام ممکن است انواع متفاوتی داشته باشد. در این قسمت شرکت کنندگان مقالات را به ثبت میرسانند که توسط داوران و ارزیابان بررسی شود و نتیجه به اطلاع شرکت کنندگان میرسد.
  • معرفی اسپانسرها: در این قسمت از طراحی سایت اسپانسرها و حامیان مالی کنفرانس معرفی میشوند و از این طریق تبلیغاتی هم برای آنها انجام میدهند.
  • جدول زمان بندی: در طراحی سایت برای کنفرانس ها وجود قسمتی تحت عنوان جدول زمانبندی جزو ضروریات است. در این جدول زمان برگزاری کنفرانس، کارگاه ها، سخنرانی ها و اخبار کنفرانس و خبرهای مرتبط با آن گنجانده میشود.
  • معرفی افراد برتر: یکی از قابلیت های طراحی سایت کنفرانس میتواند معرفی افراد برتر و سخنرانان و مهمانان ویژه کنفرانس باشد. به این وسیله شرکت کنندگان در کنفرانس میتوانند اطلاع کسب کنند که چه افرادی در این کنفرانس حضور دارند و حول چه محورهایی صحبت خواهد شد.
  • سرعت لود سایت: این گزینه جزو موارد مهمی است که باید در طراحی سایت رعایت شود. سرعت سایت در بارگزاری باعث میشود کاربران در کمترین زمان به سوالات و خواسته های خود برسند.
  • امکان ایجاد داوری آنلاین: برای راحت تر شدن کار داوران و ارزیابان مقالات، در نظر گرفتن این گزینه بسیار مهم میباشد. در این قسمت داوران میتوانند مقالاتی که توسط شرکت کنندگان ارسال شده است را بررسی نمایند و نظرات خود را بصورت آنلاین اعلام کنند.

یک سایت کنفرانس میتواند قابلیت های زیادی داشته باشد، شرکت طراحی سایت HiWebex با داشتن متخصصان و مشاورانی در این زمینه سعی در ارائه هر چه بهتر این خدمات دارد.

متن قبل: ویژگی های طراحی سایت کنفرانس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

رعایت و اجرای ویژگی های طراحی سایت کنفرانس لازمه برگزاری هرچه بهتر آن کنفرانس میباشد. همانطور که میدانید برگزاری کنفرانس حساسیت و استرس زیادی دارد به دلیل این که چندین ماه تلاش برگزارکنندگان در بازه دو الی سه روز به نمایش در میآید. طراحی سایت کنفرانس ها یکی از عواملی است که از استرس این امر میکاهد. یک طراحی سایت خوب میتواند در:

  • اطلاع رسانی
  • پیشبرد اهداف کنفرانس
  • کاهش هزینه ها
  • کمک به کیفیت برگزاری کنفرانس
  • کاهش عدم رضایت شرکت کننده ها تاثیر داشته باشد.

پس قبل از هر چیز باید از کارآمدی و کاربردی بودن سایت اطمینان حاصل کرد.

زمانی که کنفرانسی برگزار میشود، افراد قبل از هر چیزی به سایت آن مراجعه میکنند. پس یک طراحی سایت کنفرانس باید شامل تمامی موارد و برنامه ها از قبیل برنامه های زمانی و افرادی که قرار است در کنفرانس شرکت کنند، باشد. ویژگی های طراحی سایت کنفرانس باید به گونه ای باشد که زمانی که شرکت کننده ها به آن مراجعه میکنند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از آن کسب کنند.

ویژگی های لازم برای طراحی سایت کنفرانس

امروزه برای هر کسب و کار و فعالیتی طراحی سایت جزو ملزومات میباشد و این طراحی سایت باید به گونه ای باشد که پاسخگوی تمامی سوالات کاربران باشد. طراحی سایت کنفرانس هم باید یک سری ویژگی های لازم و ضروری را همانند دیگر سایت ها داشته باشد. در ادامه ویژگی های لازم برای طراحی سایت کنفرانس را مطرح میکنیم.

  • صفحه اصلی مناسب: صفحه اول در هر سایتی قدم اول بازدید از یک سایت میباشد. بنابراین در طراحی سایت کنفرانس، صفحه اول در عین شیک بودن و استفاده از المان های بصری جذاب، ساده باشد و باعث سردرگمی بازدید کننده نشود. در این گونه سایت ها شلوغ بودن صفحه اول و یا مخفی بودن منو و گزینه های سایت، باعث میشود بازدیدکننده به قصد خود از سایت نرسد و این باعث نارضایتی کاربر میشود.
  • استفاده از تصاویر مناسب: در طراحی سایت کنفرانس ها، استفاده از تصاویر مناسب بسیار اهمیت دارد. در اسلایدر اینگونه سایت ها بهتر است که از تصاویر افراد کمیته ها و افرادی که در برگزاری این کنفرانس دخالت داشته اند استفاده شود. یکی از نکاتی که در استفاده از تصاویر در طراحی سایت اهمیت دارد استفاده از تصاویر زنده و تصاویر افراد میباشد. این تصاویر تاثیری به مراتب بیشتر از استفاده از تصویر اشیاء دارد.
  • منوی مناسب: در طراحی سایت کنفرانس نیازی به استفاده از منوی پیچیده نیست. در این دسته از سایت ها منو هرچه ساده تر باشد کاربردی تر است. منو باید به گونه ای باشد که کاربر براحتی بتواند به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشد و به هدف خود برسد.
  • رنگبندی مناسب: استفاده از یک رنگ خاص در طراحی سایت کنفرانس میتواند در جذب کاربر موثر باشد. این دسته از سایت ها کاربرد مشتری یابی ندارند و نیازی به جذب مشتری ندارند و استفاده از یک زنگ خاص میتواند بعنوان یک شناسه برای آن کنفرانس عمل کند. به این معنا که یک تم رنگی خاص برای کنفرانس های مرتبط استفاده شود که زین پس تمامی کنفرانس های مرتبط با آن رنگ شناخته شوند.

با این حال، با وجود این ویژگی ها باید سایت به گونه ای طراحی شود که بعنوان شناسنامه آن کنفرانس عمل کرده و بتواند در معرفی و تبلیغ آن کنفرانس تاثیر به سزایی بگذراد.

متن قبل: کسب و کار آنلاین در زمینه برگزاری همایش و کنفرانس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با برگزاری همایش و کنفرانس های زیادی در سراسر دنیا در زمینه های مختلف باید راه کم هزینه تر و موثرتری برای اطلاع رسانی به کار برده شود. طراحی سایت برای برگزاری همایش و کنفرانس ها یکی از همین راه هاست که علاوه بر اطلاع رسانی در تبلیغات و معرفی آن همایش و کنفرانس موثر میباشد. طراحی سایت برای برگزاری همایش و کنفرانس بعنوان یک شناسه اینترنتی برای آن همایش و کنفرانس به حساب می آید که باید دارای ویژگی ها و امکاناتی باشد اما علاوه بر اینها باید هدف از طراحی سایت برای همایش و کنفرانس توضیح داده شود. در ادامه به توضیح این مباحث میپردازیم.

چه همایشی موفق است؟

امروزه برگزاری همایش و کنفرانس های علمی یکی از فعالیت هایی است که در دانشگاه ها و مراکز علمی، انجمن ها، شرکت هایی که در مباحث علمی دست دارند رایج است. هدف از برگزاری این همایش و کنفرانس ها جمع آوری نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی دانشجویان و محققان در زمینه های مختلف علمی، بررسی و استفاده از نتایج آنها به منظور رفع معضلات موجود است. این همایش و کنفرانس ها بسته به اینکه چه تعداد اعضا و شرکت کننده  دارند در مکان های متناسب با آن برگزار میشود.

هدف از طراحی سایت برای برگزاری همایش و کنفرانس

برگزاری هر همایش و کنفرانس نیازمند یک سری کارهاست. در وهله اول اطلاع رسانی برای این همایش و کنفرانس لازم است که بهترین راه برای آن استفاده از اینترنت میباشد. در نتیجه طراحی سایت برای این کار گزینه مناسب و به صرفه تری است که در اعتبار آن همایش و کنفرانس هم تاثیر به سزایی دارد.

برگزرای هر همایش و کنفرانسی بر اساس اهداف و محورهایی است، در ذیل به برخی از این اهداف اشاره میکنیم.

اهداف برگزاری همایش و کنفرانس

  • ایجاد فرصت های آموزشی برای افراد شرکت کننده در همایش و کنفرانس
  • شبکه سازی یا ارتباط با حوزه ها و افراد مرتبط
  • مهیا کردن زمینه مناسب جهت ارائه دستاوردهای علمی پژوهشگران و دانشجویان
  • فراهم نمودن فرصتی برای آشنایی افراد با صنایع و مشاغل و زمینه های کاری مرتبط در کشور
  • ایجاد انگیزه در پژوهشگران و دانشجویان و تلاش بیشتر در زمینه تحقق مسائل علمی به روز
  • فراهم کردن زمینه مناسب برای انتقال دانش و مطالب علمی
  • بررسی مسائل و مشکلات مربوط به موضوع همایش و کنفرانس
  • ارائه ارهکار برای حل مسائل و مشکلات مربوطه

متن بعد: ویژگی های طراحی سایت کنفرانس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در صورتی که به ارائه خدمات حرفه ای برای توسعه فروش آنلاین قطعات خودرو می اندیشید، ویژگی های بصری طراحی سایت لوازم یدکی خودرو می تواند به شما کمک کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنید. بررسی ویژگی های بصری طراحی سایت لوازم یدکی خودرو می تواند دید مناسبی نسبت به ایجاد محیط وب سایت کاربر پسند فراهم کند و سرمایه گذاری مطمئنی برای بازار فروش محصولات لوازم یدکی خودرو برای صاحبان این کسب و کار محسوب می شود. در این مقاله به بررسی تعدادی از این ویژگی ها میکنیم.

بررسی ویژگی های بصری طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

  • تصاویر

 یکی از ویژگی های بصری طراحی سایت لوازم یدکی خودرو ارائه یک وب سایت با تصاویری با کیفیت بالاست. قطعات خودرو در سایزهای متوسط تا بزرگ در چنین سایت هایی نمایش داده می شود.

  • منوها

از دیگر ویژگی های بصری طراحی سایت لوازم یدکی خودرو، استفاده از منوهای عمودی است. همچنین، برخی منوهای افقی برای جستجوی ساده کالاها استفاده می شود. همچنین، منوهای نسبتا بزرگ و مشخص برای انتخاب نوع لوازم یدکی خودرو می تواند کاربرد سایت را برای مشتریان بسیار آسان سازد.

  • ساختار هدر سایت

استفاده از اسلایدرهای نه چندان بزرگ در صفحه اصلی از دیگر ویژگی های بصری طراحی سایت لوازم یدکی خودرو محسوب می شود. همچنین بر روی اسلایدر و یا بالای اسلایدر منوی اصلی قرار میگیرد. در منوهای اصلی اغلب گزینه های برند، دسته بندی، تولیدکنندگان، بلاگ و بخش همکاری با شرکت به کار می رود.

  • اطلاعات گارانتی

از دیگر ویژگی های بصری طراحی سایت لوازم یدکی خودرو اینست که استانداردهای هر یک از کالاها و گارانتی برای هر یک در صفحه ای جداگانه به مشتریان اطلاع داده می شود. این کار باعث میشود که حس متفاوتی به مشتری مبنی بر اطمینان خاطر از کیفیت محصول منتقل شود.

  • اطلاعات تماس

در این وب سایت ها اطلاعات تماس از اهمیت زیادی برخوردار است. مشتریان مایل هستند از اطلاعات محصولات و جزئیات آن باخبر شوند. ممکن است سوال یا مشکلی در روند خرید آنها پیش آید و بنابراین باید وب سایت تا جایی که ممکن است پاسخگوی سوالات مطرح شده بود و بخش پشتیبانی همواره فعال باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای آنکه بتوانید یکی از وب سایت های موثر و جذاب در بخش لوازم یدکی ایجاد کنید، نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو می توانند انگیزه مناسبی برای طرح ایده آل شما باشند. از آنجایی که طرح های متفاوت هریک بر بخشی از بازار لوازم یدکی تمرکز دارند، در این متن به بررسی چند مورد از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

این وب سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است. طراحی نسبتا ساده و منوهای هوشمندانه برای کاربران بسیار مفید است. چند بخش اصلی کالاها و خدمات این موسسه در بالای صفحه و منوی اصلی به چشم می خورد.

بخش های سرویس و خدمات، تایر و چرخ، محصولات، فروش ویژه و اطلاعات از بخش هایی است که در منوی بالای صفحه گنجانده شده است. سابقه طولانی در این صنعت پاسخگویی مناسب به مشتریان از عوامل موثر در موفقیت این وب سایت به حساب می آید.

از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به حساب می آید. ظاهر تمیز و واضح سایت به مخاطبان مهم ترین محتوا را در نگاه اول نشان می دهد. همچنین مزایای محصولات در مقابل دیگر محصولات مشابه ذکر شده است. استفاده از اسلایدر در نمایش محصولات جدید به مخاطبان به طور موفقیت آمیزی عملکرد مناسب را نشان می دهد و همچنین معرفی جزئیات محصولات نیز در لینکی به صفحه دیگر برای کاربران فراهم شده است.

این وب سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است و به کاربران این امکان را می دهد تا قطعات خودروی با کیفیت خودروسازان مشهور را خریداری کنند. مسیر حرکت در این وب سایت آسان است و یافتن تمام قطعات مورد نیاز برای خودرو در انبار کار ساده ای خواهد بود.

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است که امکان جستجوی پیشرفته را بر اساس برند، مدل و دسته بندی قطعات یدکی برای کاربران فراهم می سازد. این وب سایت یکی از مجهزترین سایت های فروش قطعات یدکی خودرو محسوب می شود. سفارش آنلاین محصولات و خرید حضوری را برای مشتریان به سادگی فراهم می شود.

در بالای صفحه و در کنار سبد خرید ساعات کاری فروشگاه در دسترس است تا به خریدارانی که نیاز به اطلاعات بیشتر محصول یا مشاوره داشته باشند خدمات رسانی انجام دهند.

متن قبلی: قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای ایجاد قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو و داشتن یک وب سایت جامع تجارت الکترونیک که پایه و اساس کسب و کار آنلاین است، باید از فناوری استفاده کنید. این کار به افزایش سودآوری شرکت کمک می کند.  برای بررسی راه حل های ایجاد برند آنلاین و دستیابی به تجارت الکترونیک باید با قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو آشنا شوید. در این متن با برخی از این قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو آشنا خواهید شد.

معرفی قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

همانطور که میدانید خاصیت ریسپانسیو بودن سایت یکی از مهم ترین جنبه های طراحی سایت به شمار میرود. چرا که کاربران باید بتوانند به آسانی با دستگاه های مختلف از سایت شما بازدید کنند. با وجود این قابلیت با استفاده از دسکتاپ، تبلت و وب سایت ریسپانسیو شما قادر خواهید بود قطعات خودرو خود را در مقابل چشم مشتریان به نمایش گذارید.

  • سرعت بارگذاری سایت

سرعت بالای بارگذاری از مهم ترین قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است. با استفاده از آخرین فناوری ها و استانداردهای وب سایت، شما یک وب سایت سریع و پرطرفدار خواهید داشت. در اینصورت به کاربران این امکان را می دهید قطعات خاص مورد نظر خود را بیابند و به سرعت خرید آنلاین انجام دهند.

  • مشخصات محصول مقاوم

در صورتی که شرکت شما بخش بدنه اصلی خودرو یا مجموعه ای پیچیده از محصولات، بسته نرم افزاری و گزینه های دیگری برای عرضه دارد، می توانید در وب سایت پیشرفته ای صفحات محصولات را ایجاد کنید.

  • سیستم مدیریت محتوای سایت تجارت الکترونیک

از دیگر قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است. باید محتوای سایت و مقیاس آن را مدیریت کنید. سیستم مدیریت محتوا می تواند به روز رسانی اطلاعات محصول، جزئیات خرید مشتریان، بررسی نظرات، دسته بندی ها و تمام صفحات محتوا را آسان سازد.

  • بازاریابی

از ابزارهای بازاریابی وب سایت تجارت الکترونیک استفاده کنید. وب سایت های قطعات خوردو با ایجاد تبلیغات شرایط را برای شکل گیری مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی قدرتمند فراهم می سازند. و همچنین برخی از وب سایت ها برای خدمات پس از فروش به ارائه سرویس می پردازند. در این بخش از بازار، گزینه هایی برای افزایش میزان خرده فروشی به مشتریان پیشنهاد می شود. برندسازی به صورت حرفه ای انجام می شود.

  • جستجوی پیشرفته

جستجوی پیشرفته محصول و فیلتر سازی از دیگر قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است. جستجوی پیشرفته از جمله موارد بسیار مهم می باشد که به مشتری در یافتن محصول مورد نظر کمک شایانی میکند.

در آخر باید یادآوری کنیم که استفاده از طراحی سایت ریسپانسیو، کاربرد فناوری روز، سئوی مناسب و خدمات هاست می تواند در ایجاد چنین وب سایتی نقش اساسی داشته باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت لوازم یدکی خودرو نیز امروزه به یکی از امواع سایت های کسب و کار محبوب تبدیل شده است. روش های استفاده از اطلاعات برای جذب مشتریان عاملی است که باعث ایجاد تفاوت میان اینگونه سایت ها میشود و آشنایی با آن ها جزو موضوعات مهم برای کسانی که تمایل به راه اندازی و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو دارند به شمار میرود. به منظور آشنایی با انواع مدل های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو، در این مقاله دسته بندی های این نوع وب سایت ها را معرفی می کنیم و سپس توضیحاتی برای هر یک عنوان خواهیم کرد.

بررسی انواع مدل های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

  • طراحی سایت لوازم یدکی خودرو برای فروش عمده و سازندگان خودرو

در این شکل از انواع مدل های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو، طراحی و ارائه خدمات برای سازندگان خودرو و در سطح وسیع فراهم می شود. ارائه بروشورها و کاتالوگ ها در مقیاس بزرگ فراهم می شود. همچنین، معرفی نمایندگی های فعال در شعب مختلف و ارائه کالاها و خدمات هریک در بخشی از منوی اصلی برای مشتریان در دسترس قرار می گیرد.

 

در این حالت از انواع مدل های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو، فروشندگان محصولات خود را به صورت طراحی سایت فروشگاهی ارائه می کنند. آنها همچنین می توانند از فروش ویژه لوازم یدکی در دوره های زمانی خاص استفاده کنند. سبد خرید برای مشتریان در دسترس قرار می گیرد. به علاوه، محصولات مرتبط و محصولاتی که به تازگی عرضه شده اند به کاربران نمایش داده می شود.

 

  • ارائه کاتالوگ ها، لیست قیمت ها و مشخصات کالاها برای اطلاع رسانی

این نوع از وب سایت ها تنها برای اطلاع رسانی برای کاربران فراهم شده است. سبد خرید و لیست سفارش ها در این نوع از وب سایت ها وجود ندارد. تنها ارائه کاتالوگ و لیست قیمت ها در وب سایت در دسترس کاربران قرار می گیرد. همچنین، با توجه به اینکه تنها فروش به صورت حضوری یا سفارش تلفنی انجام می شود، خرید برای بخش خرده فروشی و افراد حرفه ای برای افراد امکان پذیر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ایجاد ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروش مهمترین عامل در موفقیت و افزایش مقدار فروش در یک سایت است. ایجاد ارتباط با مشتری باعث میشود که علاوه بر کسب اعتماد، اعتبار زیادی هم کسب کنید. در این مقاله در مورد این موضوع به صورت مختصر توضیح داده ایم..

ایجاد ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروش با سایر پلتفرم های بازاریابی

  • ایجاد بستر ارتباطی: برای ایجاد ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروش باید به طور واضح و شفافی تمام اقداماتی که مشتریان می توانند برای خرید راحت و آسان انجام دهند بیان کنید. اطمینان حاصل کنید که راه های متعددی برای ایجاد ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروش از جمله فرم تماس با ما، فرم های فروش، عضویت در خبرنامه و غیره را فراهم ساخته اید. برخی از افراد ترجیح می دهند از طریق تلفن با شما ارتباط برقرار کنند، در حالی که برخی دیگر ارتباطات ایمیلی را انتخاب می کنند.
  • جذب مشتری: وب سایت شما راه ارتباطی با مشتریان است و ممکن است کاربران در اولین بازدید از وب سایت اقدام به خرید محصولات شما نکنند. اگر می خواهید وب سایت شما عملکرد بهتری را در ایجاد ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروش به نمایش گذارد، باید در نظر بگیرید که چگونه از ترافیک وب سایت برای جذب مشتری استفاده می کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید آگهی فیس بوک را به عده ای از کاربران که اقدامی خاص انجام داده اند نشان دهید یا برای عده ای که در سایت ثبت نام کرده اند ایمیل هایی را به طور خودکار ارسال کنید.
  • شبکه های اجتماعی: می توانید برای ایجاد ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروش ترافیک را به کانال های اجتماعی هدایت کنید و یک انجمن در فیس بوک تشکیل دهید. راه های زیادی وجود دارد که یک وب سایت می تواند به شما کمک کند هوشمندانه عمل کنید.
  • ایجاد اعتبار و اعتماد: یکی دیگر از راه ها برای ایجاد ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروش، افزایش اعتبار و اعتماد میان کاربران است. درواقع ایجاد اعتماد را میتوان یکی از مهمترین عوامل موثر در ایجاد ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروش دانست.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا می دانید برای ایجاد ارزش افزوده در طراحی سایت حرفه ای باید چه چیزهایی را مورد توجه قرار دهید؟ برای آنکه به بهبود طراحی وب سایت کسب و کار کمک کنید باید با اصول اولیه آن آشنا شوید. در این متن به برخی ویژگی ها برای ایجاد ارزش افزوده در طراحی سایت حرفه ای می پردازیم.

راه های ایجاد ارزش افزوده در طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار

  • کسب اعتماد: برای ایجاد ارزش افزوده در طراحی سایت حرفه ای باید سعی کنید از فرصتی برای ایجاد اعتماد و اطمینان بیشتر کاربران استفاده کنید. شما یک فرصت برای ایجاد اولین تصور مثبت دارید. برای کسانی که در مورد کسب و کار شما اطلاعات اندکی بدست آورده اند، وب سایت شما می تواند به عنوان اولین ارتباط موثر با مشتری بالقوه به شمار آید و ایجاد ارزش افزوده در طراحی سایت حرفه ای می تواند تاثیر شگرفی بر آن داشته باشد.
  • کسب اعتبار: ایجاد ارزش افزوده در طراحی سایت حرفه ای کمک می کند تا تصویر کلی کسب و کار شما تقویت شود. یک مطالعه نشان داده است که مردم در اولین برخورد وب سایت را با طراحی بصری ارزیابی می کنند. با ایجاد یک وب سایت می توانید اعتبار خود را برجسته سازید و به راحتی خود را از رقبا متمایز سازید. در نظر داشته باشید که برای ایجاد ارزش افزوده در طراحی سایت حرفه ای مطالعه موردی، مشتریان، دستاوردها و نشان ها، امنیت وب سایت همه عناصری از یک وب سایت هستند که اعتماد و اعتبار برای شما ایجاد می کنند.
  • ایجاد ارتباطی موثرتر: یک وب سایت خوب در صورتی که بازدیدکنندگان با کسب و کار شما آشنا نباشند، به تنهایی باعث جذب آنها نمی شود. یک وب سایت علاوه بر عناصر طراحی زیباشناختی، باید از ساختاری متناسب برخوردار باشد تا مشتریان بتوانند از طریق موتورهای جستجو وب سایت را بیابند.

متن قبل: معرفی بخش های اصلی طراحی سایت موثر

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اینکه شما مالک یک فروشگاه محلی هستید یا کسب و کاری با مشتریان بین المللی دارید، بخش های اصلی طراحی سایت به عنوان ابزاری لوکس مطرح نیست و ضروری محسوب می شود. بخش های اصلی طراحی سایت فروشگاه آنلاین برای کسب و کارها امکاناتی را ارائه می دهند و یک وب سایت که به خوبی طراحی شده باشد، می تواند به شما در دستیابی به فروش بالاتر با مشتریان بیشتر کمک کند. به علاوه  شما در رقابت با دیگر شرکت ها موفق خواهید شد. در این متن به یکی از ویژگی های متمایز بخش های اصلی طراحی سایت که همان نام تجاری و لوگو است، اشاره می شود.

نام تجاری و برند از بخش های اصلی طراحی سایت

شما یک فرصت برای ایجاد اولین تصور مثبت در ذهن کاربران دارید. برای کسانی که در مورد کسب و کار شما اطلاعاتی کسب کرده اند، بخش های اصلی طراحی سایت شما اولین مکان برای شناخت بیشتر محصولات و خدمات شماست. یک وب سایت با طراحی حرفه ای، تصویر کلی کسب و کار شما را تقویت می کند و اعتماد بیشتری نزد کاربران ایجاد خواهد کرد.

بخش های اصلی طراحی سایت با کارایی بالا، نام تجاری را فراتر از لوگو برده و با استفاده از تصاویر، فونت ها و تم های رنگی، ظاهر سازگار و تعاملی را به نمایش می گذارد. قبل از ساخت یک وب سایت، باید در نظر بگیرید که چگونه می خواهید کسب و کار شما نمایش داده شود.

این مورد به عنوان برندسازی از بخش های اصلی طراحی سایت مطرح می شود و در مقابل مزایای بسیاری که دارد، نیاز به صرف هزینه زیادی برای آن نخواهد بود. کارشناس گرافیک حرفه ای می تواند به شما در انتخاب پالت رنگ و فونت های زیبا و برجسته کمک کند. این ابزار به شما کمک می کند یک نام تجاری طراحی کنید که طراحی وب سایت و دیگر موارد بازاریابی را به مسیر مشخصی هدایت کند.

متن قبل: ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در صورتی که وب سایتی از ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت به طور جامعی برخوردار نباشد، هیچ گاه موفق به جذب بازدیدکنندگان نخواهد شد. در وب سایت هایی که از نظر ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت به خوبی طراحی می شوند، چگونگی سازماندهی و ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت آنها به عنوان شاخص مهمی از عملکرد وب سایت در نظر گرفته می شود. در این مقاله به صورت مختصر درباره اهمیت این ساختار توضیح میدهیم.

اهمیت ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت

این ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت باعث می شود که بازدیدکنندگان به مسیر مشخصی هدایت شوند و همچنین موتورهای جستجو آنچه که در جستجوی آن هستند را بیابند. این طراحی باید با صفحه های دستگاه موبایل و دسکتاپ سازگاری داشته باشد.

  • نسخه موبایل سایت: طبق تحقیقات انجام شده، بیش از 55 درصد جستجوها از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و این آمار روز به روز رو به رشد است. در صورتی که وب سایت شما با موبایل سازگاری نداشته باشد، ممکن است مشتریانی که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند را با چنین ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت از دست بدهید. فراموش نکنید که سعی کنید گزاره ای منحصر به فرد از فروش را در ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت ارائه کنید.
  • نمایش سریع و موثر خدمات: کسب و کار شما زمانی در حدود 0-8 ثانیه در اختیار دارد تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کند و باید در پنجره ای کوچک قادر باشید تا سریعا گزاره ای از محصولات و خدمات را ارائه دهید. وب سایت هایی که به خوبی طراحی شده باشند، به وسیله متن، تصویر و ویدئو می توانند نقاط قوت فروش محصولات منحصر به فرد خود را در صفحه اصلی نمایش دهند. در اینصورت بازدیدکنندگان به سرعت شناختی راجع به کسب و کار شما پیدا خواهند کرد و اینکه دقیقا چه چیزهایی را می توانید به آنها ارائه دهید.
  • نمایش اطلاعات تماس: به طور واضح و در بخش های مختلف راه های تماس را اعلام کنید. یک وب سایت حرفه ای باید به افزایش فروش کمک کند و در بهبود کسب و کار نقش مهمی را ایفا کند.

متن بعد: معرفی بخش های اصلی طراحی سایت موثر

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای از جمله عکس و فیلم در وب سایت ها پیام های مهمی که با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند را تغییر می دهند. محتوای موثر همواره در قالب متن نیست. اینکه محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای چه تاثیری بر جذب مشتریان و کاربران خواهد داشت در این پست بررسی می شود.

تاثیر فیلم ها و محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای

بازدیدکنندگان وب سایت انتظار دارند که بدون نیاز به تلاش زیاد اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای دریافت کنند. فیلم های سفارشی یک راه عالی برای جذب مخاطبان و ارسال پیام های مهم در یک فرمت است که نیاز به تلاش کمتری نسبت به خواندن متن های طولانی دارد.

علاوه بر این، محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای از جمله تصاویر، داده نگاری یا اینفوگرافیک، نمودارها و سخنرانی های تعاملی اغلب برای توضیح مفاهیم دشوار و کمک به کاربران در تصمیم گیری مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی موثر پیام شما را تقویت می کند.

آمار نشان می دهد که هر وب سایت به طور معمول بین یک تا پنج ثانیه فرصت دارد تا به بازدیدکنندگان پیام قابل توجهی را منتقل کرده و آنها را جذب کند. این زمان برای خواندن و پردازش هرگونه محتوایی خیلی کم است. این بدین معنی است که شما باید روش های دیگری از جمله محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای را برای حفظ توجه بازدیدکنندگان پیدا کنید. در این مرحله است که طراحی گرافیکی و ظاهر وب سایت شما مهم خواهد بود. باید بتوانید اولین تصور را نسبت به وب سایت خود به طور مثبتی ایجاد کنید.

فراموش نکنید که یک محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای ارزش هزار کلمه را دارد. در طراحی وب، به ویژه این مورد صادق است، زیرا اولین تاثیر بر مخاطب بسیار مهم است.

متن قبل: تاثیر محتوای گرافیکی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()