نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی چون خرید به صورت مجازی صورت می گیرد باید دقت کرد که تا جایی که می توانیم صفحه خرید محصول ما به طور کامل طراحی شده باشد تا کاربر در استفاده از این صفحه دچار سردرگمی نشود. کامل بودن اطلاعات و امکانت صفحه خرید کمک زیادی به خرید مجدد کاربر از فروشگاه شما می کند. در طراحی سایت فروشگاهی شما به یک طراحی حرفه ای و کامل می توانید به راحتی مشتریانی دایمی را برای خود ایجاد کنید تا برای همیشه برای شما وفادار باقی بمانند. البته دقت کنید که در صفحه اطلاعات محصول بخش های لازم به صورت کاملا واضح و با دسترسی اسان برای کاربر طراحی شود چرا که هرچقدر هم که صفحات شما کامل باشد وجود پیچیدگی درسایت باعث عدم مراجعه مجدد کاربران شما خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی و بخش های صفحه خرید

هنگام طراحی سایت فروشگاهی در صفحه خرید محصول دقت کنید که بخش اطلاعات محصول به طور کامل و مشخص ذکر شده باشد. در طراحی سایت این را در نظر بگیرید که کاربر شما قرار است محصولی را خریداری کند که فقط یک تصویر از آن را می بیند و مشخصات آن شامل وزن, ارتفاع, حجم و… را خود باید باتوجه به اطلاعات داده شده تصور کند بنابراین بهتر است این اطلاعات دقیق و کامل باشند. البته قیمت کالا و دسته بندی محصول نیز جزو اطلاعات محصول محسوب می شود. دسته بندی ها اگر با دقت و حرفه ای صورت گرفته باشد می تواند تاثیر ویژه ای بر روی عدم سردرگمی کاربر بگذارد. بخش اضافه کردن به سبد خرید از دیگر قسمتهایی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید حتما در نظر گرفته شود.

از دیگر اطلاعاتی که در صفحه خرید بهتر است به آن اشاره شود توضیحاتی مختصر در خصوص معرفی محصول و معرفی ویژگی های آن محصول می باشد. بهتر است این توصیحات به صورت عمومی و جذاب نگارش شوند. ارایه توضیحات کاملا اختصاصی در یک محصول ممکن است برای خیلی از افراد عمومی قابل درک نباشد. ارایه کالاهای مرتبط با این کالا نیز از دیگر امکاناتی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد ارایه این بخش انتخاب گسترده تری را به کاربر می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

شاید شما هم یکی از صرافانی هستید که قصد طراحی سایت صرافی را دارید اما نمی دانید که چه باید هایی را در طراحی این نوع سایت در نظر بگیرید تا سایت شما از سایت رقیبان شما در ارایه خدمات پیشی بگیرد. برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را از طریق دنیای مجازی رونق بخشید باید با یک طراحی خاص و ارایه خدمات ویژه و مورد نیاز کاربران آنها را به سمت سایت خود جذب کنید.

طراحی سایت صرافی و نکاتی که باید در آن رعایت شود

در طراحی سایت صرافی همواره هدف اصلی سهولت در تبادلات ارزی است و طراحی سایت شما نیز باید با همین هدف صورت گیرد. جهت تحقق این هدف ایجاد بخش خرید و فروش اینترنتی ارز به صورت شبانه روزی یکی از اساسی ترین ویژگی هایی است که در طراحی سایت صرافی باید به آن توجه کرد. برای اینکه در طراحی سایت صرافی بتوانید کاربران زیادی را به سمت سایت خود بکشانید باید بر روی ارایه یک سری مقالات در خصوص تبادلات ارزی در سایت خود مانور دهید. با این کار هم سئو سایت شما بالا می رود و هم به سوالات احتمالی و مطرح شده از جانب کاربران خود پاسخ داده اید. ایجاد پنل کاربری یکی دیگر از باید هایی است که در طراحی سایت صرافی باید در نظر بگیرید. در پنل کاربری باید دسترسی های ویژه ای را برای کاربر قراردهید تا با ورود در آن بتواند تمامی مبادلات ارزی را از طریق پنل شخصی خود انجام دهد. یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی یک سایت صرافی در نظر گرفتن امنیت سایت می باشد. در طراحی سایت صرافی  هر یک از کاربران شما در طول شبانه روز حجم زیادی از ارز مورد تقاضای خود را از طریق سایت شما مبادله می کند بنابراین در طراحی این نوع سایت امنیت از مهمترین نکاتی است که باید در آن رعایت شود. برای ایجاد امنیت در هر یک از بخش های سایت صرافی پلاگین های ویژه ای وجود دارد که با نصب هر یک می توانید سایت خود را در برابر حجوم هکرها محافظت کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت صرافی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هدف از طراحی سایت صرافی چیست؟

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت صرافی استفاده از آن با هدف سهولت در مبادلات ارزی رونق بسیاری پیدا کرده است. در طراحی سایت صرافی هدف اصلی طراح ایجاد موقعیتی برای تبدیل ارز و فرایند مبادلات ارزی است و درکنار آن طراح می تواند با ارایه انواع مقالات علمی و آموزشی در زمینه انواع ارز, مبادلات, نوسان بازار و …. علاوه بر کمک به کاربران جهت افزایش اطلاعات آنها در این زمینه موجب افزایش بهینه سازی سایت نیز بشود. صرافان با طراحی یک سایت صرافی می توانند میزان تبادلات ارز در مجموعه خود را از حالت روزانه به شکل شبانه روزی در آورند تا کاربر در هر جای دنیا که هست بدون نیاز به تماس و یا در نظر گرفتن زمان اخلاف ساعت بین کشورها به صورت آنلاین تبادلات ارزی خود را بدون هیچ دغدغه ای انجام دهد.

طراحی سایت صرافی چه فایده ای برای من دارد؟

شاید بسیاری از شما از خود بپرسید که طراحی یک سایت صرافی چه کاربردهایی می تواند برای من داشته باشد. دراین خصوص باید بگوییم که شما با طراحی سایت صرافی می توانید انواع نقل و انتقالات و خرید و فروش ارز را به راحتی در سایت خود انجام دهید. علاوه بر این با استفاده از طراحی یک سایت صرافی شما می توانید قیمت انواع ارز, سکه, طلا و …. را به صورت روزانه و لحظه ای در قالب جدول به کاربران خود ارایه دهید و به این طریق بازدید کنندگان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. در سایت صرافی شما با راه اندازی بخش خرید و فروش اینترنتی می توانید انواع سکه و طلا و…. را به صورت اینترنتی به فروش برسانید. انجام انواع عملیات مربوط به حواله های ارزی نیز از دیگر کاربردهایی است که در طراحی سایت صرافی می توان به آن اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت صرافی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی یکی ار قسمتهایی که می تواند بیش از همه در این نوع سایت جلب توجه کند بخش اسلاید تصاویر است. در طراحی سایت فروشگاهی منظور از اسلاید تصاویر نمایش بخشی از کالاها و یا  خدمات فروشگاه است که به صورت تصویر بزرگ در صفحه اول سایت فروشگاهی به چشم می خورد. وجود اسلاید در طراحی سایت به خصوص طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های ضروری و لاینفک می باشد. چرا که اسلاید های ابتدای سایت می تواند نقش بی نظیری در تمایل کاربر برای ماندن و یا ترک کردن سایت داشته باشد.

در طراحی سایت فروشگاهی چه تصاویری برای اسلاید انتخاب کنبم

اگر شما جزو افرادی هستید که مثل بسیاری از مدیران سایت ها به این نتیجه رسیده اید که در صفحه اول سایت فروشگاهی شما از اسلاید استفاده شود باید بگوییم که اسلاید اولین تصویری است که از سایت شما برای کاربر به نمایش گذاشته می شود بنابراین باید از تصاویر تاثیر گذار و حرفه ای در این بخش استفاده کرد. سعی کنید تصاویر انتخابی شما برای اسلاید در بردارنده اهداف فروشگاه و مرتبط با محصولات شما سایت فروشگاهی شما باشد. در طراحی سایت فروشگاهی هیچگاه از شعار به جای تصاویر اسلاید استفاده نکنید و سعی کنید که تصاویر انتخابی دارای پویایی بوده و از رنگ های جذاب در آن استفاده شود.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر رنگ ها بر روی اسلاید تصاویر

در طراحی سایت فروشگاهی رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر ویژه ای بر روی کاربران می گذارند. در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که ترکیب رنگ های مورد استفاده در آن حس پویایی و زندگی را به کاربر القا کند. در این بخش ترکیب مناسبی از رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر می تواند جلوه ای ویژه به سایت شما بدهد. در انتخاب تصاویر سعی کنید تا جایی که برای شما مقدور است از تصاویر حاوی رنگ های خنثی و تیره در اسلاید تصاویر استفاده نکنید چرا که می تواند در تصمیم کاربر برای ماندن در سایت شما تاثیر منفی ایجاد کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی بخش اطلاعات محصول از جمله قسمت هایی است که می تواند در فرایند تصمیم کاربر جهت خرید تاثیر ویژه ای داشته باشد و در طراحی سایت سعی کنید اطلاعات کالا به طور کامل ذکر شود. اگر اطلاعات کالا در طراحی سایت فروشگاهی کامل نباشد در ذهن کاربر ممکن است سوالاتی را ایجاد کند که همین سوالات ایجاد شده در ذهن کاربر می تواند تصمیم او برای خرید را به تاخیر بیندازد. در طراحی سایت فروشگاهی باید نوع ارایه کالای شما به کاربر به گونه ای باشد که هیچ سوالی در ذهن خریدار ایجاد نکند و جواب تمام سوالات خود را در همان صفحه مشخصات کالا دریافت کند.

در طراحی سایت فروشگاهی چه مشخصاتی را برای کالای خود ذکر کنم

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین ویژگی های کالا نام کالا و کد کالا است که باید به طور کامل ودقیق در این بخش ذکر شود. یکی دیگر از ویژگی های کالا رنگ بندی کالا است. در طراحی سایت فروشگاهی اگر کالای شما از رنگبندی خاصی برخوردار بود بهتر است تصویر انواع رنگ های مختلف کالا را که در انبار شما موجود می باشد را برای کاربر نمایش دهید تا بتواند انتخاب دقیقتری داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم کالای ذکر شده در طراحی سایت فروشگاهی قیمت کالا می باشد که به طور دقیق باید ذکر شود. علاوه بر این وزن و حجم کالا نیز از دیگر مشخصاتی است که در نمایش ویژگی های محصول باید حتما ارایه داد تا کاربر بتواند به صورت ذهنی تصوری از نوع کالا را داشته باشد. علاوه بر این لازم است که برای برخی از کالا اندازه دقیقی از ابعاد کالا هم ذکر شود. به طور مثال برای خرید یک میز و یا یک گوشی به طور یقین ابعاد آن برای خریدار اهمیت ویژه ای دارد و باید حتما در ویژگی های محصول این مورد به طور دقیق ذکر شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای شاید کلمه ضریب بازگشت یا Bounce Rate را زیاد شنیده باشید. در این بخش می خواهیم تعریف دقیقی از ضریب باز گشت را برای شما ارایه دهیم.

منظور از ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای چیست؟

منظور از ضریب بازگشت و یا همان Bounce Rate در طراحی سایت حرفه ای محاسبه درصد کاربرانی است که وارد سایت می شوند و در نهایت بدون مشاهده هیچ نوع صفحه ای سایت شما را ترک می کنند. در طراحی سایت حرفه ای ضریب بازگشت بر اساس زمان ورود و خروج هر کاربر به سایت شما محاسبه می شود. که در صورت کوتاه بودن این زمان و تکرار آن در طول زمان این امر از طرف موتورهای جستجو یک امتیاز منفی محسوب شده و موجب کاهش سئو سایت شما می شود.

اهمیت اطلاع از ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای چیست؟

زمانی که شما از ورود کاربران و خروج سریع آنها از سایت خود اطلاع پیدا کنید به راحتی می توانید با بررسی دقیق تر گزارشات حاصل از ضریب بازگشت و همچنین بررسی زمان و میزان ورود و خروج کاربران مشکلات اساسی سایت خود را شناسایی کنید و متوجه شوید که کاربران با چه قسمتی از محیط سایت شما نمی توانند ارتباط موثری برقرار کنند و در نتیجه تصمیم بر خروج از سایت می گیرند.

راه کارهایی برای کاهش ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای

برای کاهش ضریب بازگشت سایت مهمترین و تاثیر گذارترین موارد سایت خود را  باید در نظر گرفته و آنها را بهبود ببخشید. محتوای سایت یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر روی کاربر است که عدم رعایت استاندارد ها در آن می تواند موجب خستگی کاربر و افزایش ضریب بازگشت سایت شود. در طراحی سایت حرفه ای محتوای سایت باید کوتاه و جذاب و مطابق با نیازهای کاربر باشد. گرافیک سایت نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی ماندن کاربر در سایت شما است. گرافیک های جذاب و استفاده از رنگ های زیبا و متناسب تاثیر زیادی بر روی ماندن کاربر در سایت شما دارد. به روز رسانی مطالب سایت و سرعت بارگذاری سایت نیز از دیگر موارد مهم و تاثیر گذار بر روی ماندن کاربران در سایت شما می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به طور یقین شما بعد از طراحی سایت فروشگاهی به دنبال راه کارهایی جهت افزایش بازدیدکننده از سایت خود خواهید بود. یکی از راه کارهای افزایش بازدید کننده در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از URL بهینه سازی شده است. شاید با خود بپرسید بهینه سازی URL چه تاثیری می تواند بر روی بالابردن مشتریان سایت فروشگاهی ما داشته باشد که در ادامه به توضیح تاثیر URL بر روی بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر URL بر روی مشتریان

در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید URL مورد استفاده شما تا حد ممکن کوتاه و خوانا باشد. زمانی که شما از URL طولانی استفاده می کنید بسیاری از مشتریان شما ممکن است هنگام کپی کردن آدرس URL شما با مشکل مواجه شوند یا بخشی از URL برای جستجو از قلم بیفتد که دراین حالت با کوچکترین تغییر در آدرس URL مشتری شما را به سایت فروشگاهیتان نخواهد رساند.

نوع کلمات مورد استفاده در آدرس URL سایت در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر زیادی بر روی تمایل مشتریان جهت ورود به سایت شما را خواهد داشت. در طراحی سایت فروشگاهی کلمات مورد استفاده در URL سایت باید به گونه ای باشد که مشتری با دیدن آدرس URL پی به نوع فروش و خدمات سایت مورد نظر ببرد. کلمات مورد استفاده در این بخش باید خوانا بوده تا بتواند تاثیر مثبتی بر روی مشتری جهت ورود به سایت فروشگاهی شما ایجاد کند

در طراحی سایت فروشگاهی برای اینکه مشتریان بتوانند به راحتی آدرس URL شما را بکار ببرند سعی کنید هیچگاه از علایم نامفهوم در آدرس URL خود استفاده نکنید. علایم تاثیر منفی بر روی جلب اعتماد مشتریان شما خواهند گذاشت. علاوه بر این در طراحی سایت  برای گذاشتن فاصله بین کلمات از علامت dashes استفاده کنید. در صورت استفاده از underline به جای dashes در آدرس URL گوگل این مورد را در الگوریتم های خود بررسی کرده و امتیاز منفی برای سئو سایت شما محسوب می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت مشاوره املاک امروزه به يكي از راه هاي جدید در افزایش درآمد زایی برای بسیاری از بنگاه داران تبدیل شده است. صاحبان بنگاه های معاملات ملکی با استفاده از طراحی سایت مشاوره املاک مي توانند به صورت مجازي كليه املاكي كه در آرشيو مجموعه ی آنها موجود است را در معرض ديد عموم قرار دهند تا اگر كاربر تمايل به خريد, فروش و يا رهن و اجاره ي ملكي را دارد بدون صرف وقت و هزينه در كمترين زمان بتواند مشخصات ملك را به طور كامل رصد كند و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.

مزیت های طراحی سایت مشاوره املاک

یکی از بزرگترین مزیت های طراحی سایت مشاوره املاک جستجوی آسان ملک در محله یا شهر مورد نظر می باشد. متقاضیانی که در حال جستجوی ملک هستند با استفاده از سایت مشاوره املاک به راحتی و بدون نیاز به رفت و آمد درون شهری یا برون شهری می توانند به جستجوی ملک مورد نظر خود پردازند. علاوه بر این با استفاده از طراحی یک سایت مشاوره املاک کاربر می تواند به راحتی  میان ملک های مورد نظر خود مقایسه انجام دهد.

امکاناتی که در طراحی سایت مشاوره املاک باید در نظرر گرفت

برای اینکه در طراحی سایت مشاوره املاک بتوانید یک سایت موفق با ترافیک بالا داشته باشید باید طراحی سایت بدون هیچ گونه پیچیدگی برای کاربر انجام شود برای این منظور باید دقت کنید که دسته بندی خدمات به صورت درست و حرفه ای صورت گیرد تا کاربر برای پیدا کردن نوع خدمات دچار سردرگمی نشود. علاوه بر این در طراحی یک سایت مشاوره املاک شما نیاز به یک بخش جستجوی پیشرفته دارید که بتواند املاک را برحسب پارامتر های مختلف مثل قیمت, متراژ و …. جستجو کند.

ایجاد بخش مقالات نیز در طراحی سایت مشاوره املاک علاوه بر اینکه می تواند اطلاعات مفیدی در خصوص املاک, اسناد و مسایل حقوقی در اختیار کاربران بگذارد موجب بالا رفتن سئو سایت نیز می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مشاوره املاک , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی امروزه تبدیل به یکی از راه های کسب درآمد برای بسیاری از افراد شده است. شما نیز اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی به صورتی متفاوت می باشید طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی ایده ی بدی نیست. با رشد جمعیت و افزایش تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی تقاضا برای کار بسیار زیاد شده است. از طرفی بسیاری از سازمان ها نیز برای پذیرش نیرو به دنبال سایت های معتبری در این زمینه هستند تا جذب نیروی خود را از طریق سایت های کاریابی انجام دهند. در همین راستا ایده های نو برای طراحی سایت حرفه ای به منظور کاریابی می تواند علاوه بر گشایش در مشکل بسیاری از کاربرانی که در جستجوی کار و یا به دنبال کارمند مناسب هستند منبعی برای درآمد نیز باشد.

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی به چه قسمت هایی نیاز دارد؟

اگر شما تصمیم گرفته اید طراحی سایت کاریابی انجام دهید مهمترین بخش هایی که در سایت خود نیاز دارید عبارتند از بخش ثبت نام و تبت رزومه در سایت  که در این قسمت افراد جویای کار می توانند رزومه خود را ثبت کنند. بخش پرداخت آنلاین که حق عضویت در سایت را کاربر از این طریق پرداخت می کند. بخش ارسال ایمیل که در این بخش استخدامی ها ی روز به ایمیل کاربران ارسال می شود. بخشی برای سازمانها و شرکت ها که در آن شرایط مورد نظر خود را جهت استخدام نیرو وارد کنند.

طراحی سایت حرفه ای و معرفی برخی از سایت های کاریابی

در حال حاضر برخی از سایت های کاریابی تقریبا توانسته اند در بین مردم جایگاهی برای خود باز کنند. سایت Smashing Magazine و   Probloggerاز جمله سایت های معروف در این زمینه می باشند که می توانید با سر زدن به این سایت ها با فضای طراحی آنها آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه طراحی سایت تبلیغاتی به یکی از رایجترین نوع طراحی سایت تبدیل شده است. در طراحی سایت تبلیغاتی طراح سعی می کند که با بهره گیری از ایده های نوین و خلاقانه  تبلیغات مجموعه های مختلف را از طریق طراحی سایت انجام دهد. در طراحی  یک سایت تبلیغاتی اگر سایت شما از نظر سئو و میزان بازدید دارای رتبه بالایی باشد به طور حتم تقاضا برای تبلیغات نیز در سایت شما بیشتر خواهد بود. در طراحی سایت تبلیغاتی برای اینکه سایت شما جزو پربیننده ترین سایت ها باشد باید یکسری بخش هایی را در آن طراحی کنید تا بتواند کاربر را شیفته سایت شما کند.

امکاناتی که باید در طراحی سایت تبلیغاتی در نظر گرفت

زمانی که شما اقدام به طراحی یک سایت تبلیغاتی می کنید باید حتما ایجاد بخشی با عنوان نیازمندی ها را در نظر بگیرید. وجود این بخش که در واقع هدف اصلی سایت شما را دنیال می کتد می تواند کمک زیادی به جذب کاربران در طراحی سایت تبلیغاتی بکند. در طراحی یک  سایت تبلیغاتی حتما دسته بندی مطالب را در اولویت کاری خود قرار دهید. دسته بندی مطالب به کاربر کمک می کند تا راحت تر مطالب مورد نیاز خود را در سایت شما پیدا کند.

علاوه بر این در طراحی سایت تبلیغاتی باید برای مدیریت سایت دسترسی کامل و پیشرفته ای را قرار داد تا مدیریت سایت بتواند به راحتی تمامی امور سایت را زیر نظر داشته باشد. در طراحی یک سایت تبلیغاتی دقت کنید که کلیه مراحل طراحی مطابق با استاندارد های سئو صورت گیرد.

در طراحی یک سایت تبلیغاتی زمانی می توانیم به موفقیت دست یابیم که بتوانیم از نظر سئو سایت خود را در وظعیت مطلوبی قرار دهیم. یکی دیگر از بخش هایی که در طراحی سایت فروشگاهی می تواند موجب جذب کاربران به سایت شما شود بخش اخبار روز می باشد. وجود این بخش در طراحی سایت تبلیغاتی می تواند تاثیر بسیار زیادی در بالابردن سئو سایت داشته باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت تبلیغاتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت Portfolio یا نمونه کار به سایت هایی گفته می شود که با هدف معرفی و نمایش فعالیت های کاری و حرفه ای یک شخص صورت می گیرد. در طراحی سایت Portfolio افراد می توانند فعالیت های حرفه ای خود را در قالب اسلایدر های زیبا و بی نظیر در معرض دید کاربران قرار دهند. متقاضیان طراحی سایت Portfolio اغلب هنرمندان و صاحبان گالری ها هستند. این افراد می توانند به راحتی با طراحی سایت Portfolio محیطی مرتب و شیک را برای معرفی آثار خود ایجاد کنند.

معرفی چند نمونه از طراحی سایت Portfolio در جهان

در این بخش به معرفی چند سایت معتبر جهان که برای ارایه نمونه کارهای طراحان ایجاد شده است می پردازیم. سایت Behance یک نمونه از طراحی سایت Portfolio است. این سایت سابقه بسیار زیادی در این زمینه داشته و طراحان مختلفی از قسمت های مختلف جهان آثار خود را در این سایت قرار می دهند. شما با ورود به این سایت و ثبتنام در آن می توانید آثار خود را در معرض دید جهانیان قرار دهید. در بخش جستجوی پیشرفته در این سایت می توانید با انتخاب هر یک از پارامتر های جستجو با آثار هنرمندان سایر کشورهای جهان نیز آشنا شوید.

Dribbble یکی دیگر از نمونه سایت های Portfolio است. در این سایت هنرمندان مختلف از نمونه کارهای گرافیکی و یا طراحی سایت خود اسکرین شات هایی را تهیه و در معرض دید عموم قرار می دهند.

Krop یک نمونه دیگر از طراحی سایت Portfolio است. این سایت که در طول روز بازدید بسیار بالایی هم دارد امکاناتی را برای هنرمندان فراهم کرده که در آن هر هنرمند علاوه بر شرح مختصری از خود و فعالیت هایش می تواند تا ۱۰ نمونه اثر را نیز در معرض دید عموم قرار دهد.

اگر به دنبال بازدید از آثار باکیفیت هستید حتما سری به سایت Carbonmade بزنید. در این سایت می توانید با هنرمندانی آشنا شوید که از سراسر جهان بهترین و با کیفیت ترین نمونه کار های خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. با ایجاد پنل کاربری در این سایت شما نیز می توانید آثار بی نظیر خود را برای جهانیان ارایه دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت Portfolio ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش های قبل در خصوص انواع فرمت تصاویر و ویژگی های آن در طراحی سایت حرفه ای صحبت کردیم. در این بخش می خواهیم شما را با فرمت PNG تصاویر در طراحی سایت حرفه ای آشنا کنیم. در طراحی سایت حرفه ای از لحاظ قدمت می توان گفت که فرمت PNG نسبت به سایر فرمت های ذخیره تصاویر جدیدتر است. یکی از ویژگی های بارز این فرمت در طراحی سایت حرفه ای قابلیت ذخیره رنگ ها به صورت palette است. اگر در طراحی سایت خود از این فرمت استفاده می کنید باید بگویم که قابلیت استفاده از طیف زیادی از رنگ ها را برای خود فراهم کرده اید. اما یکی از معایب بزرگ این فرمت این است که در همه مرورگرها قابلیت نمایش ندارد.

ویژگی های استفاده از فرمت PNG در طراحی سایت حرفه ای

یکی از مهمترین ویژگی های فرمت PNG در طراحی سایت حرفه ای پشتیبانی از ۲۴ بیت رنگ می باشد. علاوه بر این در صورت استفاده از این فرمت شما یک پشتیبانی مناسب از Transparency خواهید داشت. شفافیت تصویر از ویژگی های مهم یک عکس با کیفیت می باشد که در صورت استفاده از این فرمت می توانید تصاویر باکیفیت از نظر شفافیت و رنگ بندی را داشته باشید.

از دیگر قابلیتهای ویژه ی این فرمت نمایش دیاگرام ها ی باکیفیت و بهتر از فرمت JPEG می باشد. از دیگر خصوصیات این فرمت ایجاد یک متن توصیفی کوتاه برای تصاویر است تا به این طریق توسط موتورهای جستجو به راحتی پیدا شوند. یکی دیگر از ویژگی های این فرمت غلبه بر محدودیت های ۸ بیت رنگ در فرمت GIF است که در فرمت PNG ۸ بیت  از پالت ۲۵۶ رنگی استفاده می شود. در صورت استفاده از فرمت PNG شما قدرت استفاده از میلیون ها رنگ را برای خود فراهم آورده اید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی همواره کاربر در اولویت می باشد. برای اینکه بتوانید با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی یک کسب و کار پر رونق و موفق داشته باشید همواره باید راحتی کاربران سایت خود را در اولویت قرار دهید. طراحی سایت شما باید به صورتی باشد که وقتی کاربر به سایت شما مراجعه می کند با رضایت کامل از سایت خارج شود و برای دفعات بعد هم جهت خرید به سایت شما مراجعه کند. یکی از نکاتی که سبب می شود کاربران بتوانند خاطره خوشی از بازدید در سایت شما داشته باشند ایجاد دسترسی آسان در قسمت های مختلف در طراحی سایت شما می باشد.

 

در طراحی سایت فروشگاهی چگونه دسترسی آسان را ایجاد کنم؟

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین راه های ایجاد کاربری راحت طراحی سایت ساده است. در طراحی یک سایت فروشگاهی هیچگاه نباید ذهن کاربر را با طراحی های پیچیده درگیر کرد. هدف اصلی از طراحی سایت فروشگاهی خرید کالا می باشد بنابراین طراحی سایت نیز باسد به گونه ای صورت گیرد که کاربر را مستقیما به سمت هدف اصلی هدایت کند.

نکته دیگری که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد اطمینان از کارکردن بخش های مختلف سایت و دسترسی به سایت مطابق با امکانات روز دنیا است. در این خصوص مهمترین ویژگی سایت که قابلیت ریسپانسیو بودن آن است مثال مناسبی برای نشان دادن اهمیت این نکته می باشد. زمانی که سایت فروشگاهی شما ریسپانسیو نباشد و قابلیت نمایش در تبلت و گوشی را نداشته باشد به طور یقین شما مشتریان زیادی را به دلیل عدم دسترسی آسان به سایت از دست خواهید داد.

نکته بعدی در طراحی یک سایت فروشگاهی و ایجاد دسترسی آسان به سایت سرعت بارگذاری سایت می باشد. این ویژگی نه تنها در طراحی سایت فروشگاهی بلکه در طراحی همه نوع سایت یک ویژگی مهم است که می تواند در نگه داشتن کاربران در سایت شما نقش موثری داشته باشد. برای اینکه سرعت سایت شما بالا برود از بارگذاری انیمیشن ها و ویدیوهای بی کاربرد در سایت خود خودداری کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت ایجاد بخش گالری تصاویر می تواند نقش پررنگی در افزایش کاربران سایت شما داشته باشد. شما می توانید با ایجاد یک گالری پرزرق و برق و چشم نواز در طراحی سایت خود به بهترین شکل برای محصولات و با نمونه کارهای خود یک بازاریابی حرفه ای را انجام دهید. گالری تصاویر هر چقدر حرفه ای تر و با کیفیت تر طراحی شود شانس شما برای بازاریابی محصولات و خدماتتان بیشتر می شود. شما با ارایه نمونه کارها و محصولات خود در گالری تصاویرتان می توانید این بخش را تبدیل به یک بخش خاص و پربازدید در سایت خود بدل کنید.

آیا طراحی سایت من به بخش گالری نیاز دارد؟

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که آیا در سایت خود نیاز به ایجاد گالری تصاویر دارید یا خیر در ابتدا باید از خود بپرسید که هدف اصلی شما از طراحی سایت چیست و آیا وجود گالری تصاویر در سایت شما کمکی به افزایش ترافیک سایت می کند یا خیر؟ زمانی که در سایت شما هدف مشخص باشد تشخیص اینکه آیا وجود بخش گالری تصاویر مفید هست یا خیر نیز بهتر مشخص می شود. به طور مثال اگر هدف شما از طراحی سایت فروش لوازم خاصی بوده است یقینا در این حالت وجود بخش گالری تصاویر کمک زیادی به افزایش جذب کاربر در این نوع سایت می کند.

چگونه در طراحی سایت از بخش گالری تصاویر کسب درآمد کنم؟

یکی از راه های کسب درآمد با استفاده از طراحی بخش گالری تصاویر این است که شما برای محصولاتی که در این بخش قرار دارند و دارای پتانسیل بالایی جهت خرید می باشند دکمه خرید طراحی کنید. البته در این حالت دقت کنید که تصاویر مورد استفاده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا کاربر بتواند با دیدن تصویر به راحتی خصوصیات ظاهری محصول مورد نظر خود را رصد کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت شرکتی ایجاد صفحات فرود می تواند نقش موثری در تبلیغات شرکت داشته باشد. البته در بخش قبل در خصوص معرفی صفحات فرود و نکاتی که در ایجاد آن باید رعایت کرد صحبت کردیم . در این بخش می خواهیم شما را با انواع مختلف صفحات فرود در طراحی سایت شرکتی آشنا کنیم. همانطور که قبلا در خصوص صفحات فرود صحبت کردیم این صفحات می تواند نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی مجموعه شما داشته باشند. در طراحی سایت شرکتی نیز استفاده از صفحات فرود در معرفی شرکت و جذب مشتری بی تاثیر نخواهد بود. به طور مثال اگر شما یک موسسه حقوقی دارید و یا یک شرکت فنی مهندسی استفاده از صفحه فرود می تواند در بازاریابی مجموعه شما بسیار موثر واقع شود.

انواع مختلف صفحات فرود در طراحی سایت شرکتی

شما برای ایجاد صفحات فرود در طراحی سایت خود به دو صورت می توانید اقدام کنید. نوعع اول ایجاد صفحه فرود یا همان لندینگ پیج ایجاد صفحه با تبلیغات مجموعه شما است در این صفحه به جز تبلیغات طراحی سایت شرکتی شما با استفاده از یک متن فوق العاده جذاب چیز دیگری به چشم نمیخورد در این نوع طراحی می توانید صفحات جایزه نیز برای افرادی که به لندینگ پیج شما مراجعه می کنند هم در نظر بگیرید و از آنها بخواهید با پر کردن فرم مربوط به قرعه کشی اولین قدم در دریافت جایزه را بردارند در این حالت شما نیز به اطلاعات آنها دست پیداکرده اید.

نوع دیگر از ایجاد صفحات فرود در طراحی سایت شرکتی که اصطلاحا به آن Opt-in Landing Page نیز گفته می شود ایجاد صفحات فرود با بخش هایی به جز متن تبلیغاتی است. در طراحی سایت شرکتی جهت ایجاد این نوع صفحات بخش هایی مثل فوتر, هدر و سایدبار نیز علاوه بر متن اصلی در صفحه فرود ایجاد می شود که به صورت ثابت در تمامی صفحات قابل مشاهده می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فروشگاهی و اهمیت ترکیب رنگ ها در آن

در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد ترکیب های رنگی حرفه ای نقش مهمی در بهتر نشان دادن کالا و اجناس فروش ما به کاربر را ایفا می کند. در طراحی سایت فروشگاهی طراح باید از ترکیب رنگ های جذاب جهت جلب مشتری استفاده کند و در فروش هر نوع از کالا متناسب با آن کالا متناسب با نوع کاربران مراجعه کننده به آن ترکیب رنگی مناسب را انتخاب کند.

استفاده از ترکیب رنگ های هارمونی یکی از شیوه های جذب کاربر در طراحی سایت فروشگاهی است. چراکه رنگ ها از نظر روانشناسی می توانند تاثیر ویژه ای را بر روی رفتار افراد داشته باشند. برای اینکه بتوانید از ترکیب رنگ ها به بهترین شکل در طراحی سایت خود بهره ببرید نیاز به ابزاری دارید که بتوانید ترکیب رنگی مناسب و دلخواه شما را ایجاد کند.

معرفی پلاگین Coolors در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از محبوب ترین پلاگین ها برای ایجاد ترکیب رنگ های هارمونی در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از پلاگین Coolors است. این پلاگین با کاربری آسان و ایجاد پلات های رنگی جذای می تواند نقش موثری در جذب کاربران سایت فروشگاهی شما داشته باشد. پلاگین Coolors علاوه بر ایجاد ترکیب رنگی یک سری امکانات و ویژگی هایی دیگری را نیز دارا می باشد.

معرفی امکانات پلاگین Coolors

یکی از مهمترین ویژگی ها و امکاناتی که در پلاگین Coolors جهت استفاده در طراحی سایت ایجاد شده است امکان تغییر کدهای رنگ برای طراح می باشد و طراح به راحتی می تواندبرای شروع کار با یکی از رنگ های دلخواه را استارت بزند علاوه بر این طراح قادر است از هزاران پلات رنگی مختلف که قبلا ایجاد شده است نیز استفاده کندو از دیگر ویژگی های این پلاگین در طراحی سایت فروشگاهی امکان آپلود عکس و ایجاد پلت برای رنگ های استفاده شده در عکس می باشد. طراح بعداز ایجاد پلت های دلخواه با استفاده از این پلاگین می تواند آنها را به اشتراک نیز بگذارد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

مفهوم صفحه فرود در طراحي سايت حرفه اي  چيست؟

در اين بخش مي خواهيم در خصوص تاثير شگفت انگيز صفحه فرود بر روي تبليغات بعد از طراحي سايت حرفه اي صحبت كنيم. در ابتدا توضيح مختصري از مفهوم صفحه فرود را ارائه مي دهيم تا با كاربرد اين صفحه در طراحي سايت حرفه اي بيشتر آشنا شويد. بعد از طراحي سايت حرفه اي در هر حيطه اي كه مشغول به كار هستيد نيازمند به يكسري تبليغات و بازاريابي براي شغل خود مي باشيد. يكي از راه هاي بازاريابي آنلاين در طراحي سايت حرفه اي استفاده از تكنيك طراحي صفحه فرود در سايت مي باشد. صفحه فرود يا لندينگ پيج در واقع صفحه اي است كه كاربر با كليك بر روي بنر تبليغاتي شما در ساير سايت ها به اين صفحه وارد مي شود كه به دليل موقعيت صفحه اصطلاحا به آن صفحه فرود گفته مي شود.

ويژگي هاي صفحه فرود در طراحي سايت حرفه اي

در طراحي سايت حرفه اي اگر شما صفحه فرود موثر و مطابق با اصول روانشناسي را طراحي كنيد مي تواند در تبليغات و فروش شما نقش پررنگي را ايفا كند. براي داشتن يك صفحه فرود مناسب و مطابق با اصول بازاريابي و روانشناسي باد دقت كنيد كه متن ارائه شده شما در صفحه فرود مي تواند تاثير ويژه اي بر روي كاربر داشته باشد بنابراين در نگارش متن صفحه فرود دقت كنيد كه جذابيت و بازي با كلمات به صورت حرفه اي مي تواند به راحتي نظر كاربران را به سمت مجموعه شما جلب كند.

يكي ديگر از نكاتي كه در طراحي صفحه فرود در طراحي سايت بايد به آن توجه كنيد اين است كه به هيچ وجه از علايم و تصاوير متحرك استفاده نكنيد چرا كه كاربر قرار است با خواندن متن جذاب شما اقدام به تماس يا ثبت سفارش كند و استفاده از تصاوير متفرقه و علايم متحرك باعث مي شود كه حواس كاربر از هدف اصلي پرت شده و به مقصد نهايي نرسد.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت حرفه اي , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

زمانی که شما قصد طراحی سایت شرکتی دارید ممکن است صفر تا صد فرایند طراحی سایت را به مجموعه هایی که کار طراحی سایت انجام می دهند بسپارید. پس بهتر است با یک سری نکات کلیدی که همواره باید طراح در سایت شما رعایت کند آشنا شوید تا هنگام تحویل سایت بتوانید خودتان سایت را از نظر اصول طراحی حرفه ای بررسی کنید.

اهمیت سرعت بارگذاری در طراحی سایت شرکتی

اولین نکته ای که بعد از تحویل سایت خود از طراح باید به آن توجه کنید سرعت بارگذاری سایت شماست. امروزه به دلیل گستردگی های موجود در استفاده شرکت ها از طراحی سایت هیچ کاربری وقت خود را برای لود شدن صفحه سایت یک شرکت تلف نمی کند و به محض تاخیر در بارگذاری از سایت خارج شده و سایت دیگری را برای استفاده از مطالب انتخاب می کند.

توجه به استانداردها در طراحی سایت شرکتی

بعد از طراحی سایت شرکتی زمانی که سایت را تحویل گرفتید به استانداردهای طراحی توجه کنید. مثلا دقت کنید که از تکنیک های غیر متعارف مثل بکار بردن چندین فریم در صفحه سایت و یا تصاویر متحرک خیلی زیاد در گوشه گوشه سایت استفاده نشده باشد. استفاده از تصاویر و لوگوهای متحرک در طراحی سایت شرکتی بازدید کننده را از توجه به اهداف اصلی سایت باز داشته و به مسیر انحراف می کشاند بنابراین اگر قصد دارید کاربر به محتوای سایت شما توجه کند از قرار دادن تصاویر و تبلیغات متحرک در سایت خود خود داری کنید.

در نظر گرفتن ترکیب رنگ در طراحی سایت شرکتی

همانطور که قبلا هم اشاره کرده ایم رنگ ها تاثیر ویژه ای بر روی کاربران سایت می گذارند بنابراین هنگام تحویل سایت حتما به نوع رنگبندی و نحوه استفاده از رنگ ها در طراحی سایت شرکتی توجه کنید. تر کیب رنگ ها باید به گونه ای باشد که در کنار هم در سایت شما ایجاد جذابیت کند. استفاده از رنگ ها به صورت غیر اصولی در طراحی سایت باعث خستگی کاربر می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

انتخاب تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی

در بخش های قبل در خصوص اهمیت تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی صحبت کرده بودیم. در مجموع آنچه که در انتخاب تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر گرفت کیفیت و حجم تصاویر است که در اولویت قرار دارد. فرمت عکس های انتخابی بر روی کیفیت تصاویر در طراحی سایت تاثیر ویژه ای می گذارد. در طراحی سایت اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت ویژه ای دارد بهتر است از میان انواع مختلف فرمت های تصاویر فرمت JPEG را برای تصاویر سایت خود انتخاب کنید.

معرفی فرمت JPEG جهت کاربرد در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین فرمت ها برای حفظ کیفیت تصاویر فرمت JPEG می باشد. زمانی که شما از فرمت JPEG برای تصاویر سایت خود استفاده می کنید تصاویر موجود در سایت شما فشرده می شود و همزمان با فشردگی فایل تصاویر این فرمت رنگ های ۲۴ بیتی تصاویر را پشتیبانی می کند تا به این طریق تصاویر با کیفیت بیشتری در طراحی سایت فروشگاهی نمایش داده شوند.

ویژگی های فرمت JPEG در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از مهمترین ویژگی های فرمت JPEG جهت استفاده از آن در طراحی یک سایت فروشگاهی جهانی بودن این فرمت است. فرمت JPEG در تمامی مرورگرها قابل اجرا می باشد. از دیگر ویژگی های این فرمت قدرت قشردگی بسیار بالایی دارد و این ویژگی باعث بیشتر شدن سرعت بارگذاری تصاویر در طراحی سایت می شود. ایجاد کیفیت مطلوب در تصاویر سایت و پشتیبانی این فرمت از رنگ ۲۴ بیتی از دیگر ویژگی ها و مزایای استفاده از فرمت JPEG در تصاویر سایت فروشگاهی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های فرمت JPEG در تصاویر سایت فروشگاهی پشتیبانی آن از فرمت Progressive است. فرمت Progressive در تصاویر سایت این امکان را به کاربر می دهد که قسمت های مختلف تصویر به صورت جداگانه از هم بارگذاری شوند  این ویژگی در تصاویر سبب می شود که کاربر قبل از بارگذاری کامل تصویر قادر به مشاهده آن باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اهمیت تصاویر در طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای استفاده از تصاویر کمک زیادی به جذاب تر شدن محتوای سایت می کند. در طراحی یک سایت حرفه ای می توان با استفاده از تصاویر زیبا و متناسب با محتوا به فضای سایت روح بخشید و باعث زیبایی بیشتر صفحات سایت شد. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از تصاویر زیبا و بهینه کردن آنها شرایطی را فراهم آورید تا اگر کسی هر یک از کلمات کلیدی مرتبط با متن شما را در بخش عکس های موتور جستجو سرچ کند به مطالب سایت شما دسترسی پیدا کند. به این طریق تصاویر می توانند کمک زیادی به بالارفتن سئو سایت کنند.

در طراحی سایت حرفه ای چه کنیم تا موتور جستجو تصاویر سایت ما را شناسایی کند؟

برای اینکه در طراحی یک سایت حرفه ای تصاویر شما از طریق سرچ در موتورهای جستجو به راحتی شناسایی شود باید سئو تصاویر به درستی انجام شود. یکی از ساده ترین راه ها در طراحی سایت حرفه ای جهت سئو تصاویر استفاده از تگ alt در تصاویر می باشد. تگ alt  در واقع توضیحات مربوط به تصویر را ارایه می دهد. با استفاده از تگ alt تصاویر سایت شما به سرعت در موتور جستجوی گوگل ایندکس می شود علاوه بر این در صورت استفاده از تگ alt در طراحی سایت حرفه ای اعتبار تصاویر شما در جستجوی گوگل بالا می رود چرا که ربات های گوگل به راحتی قادر به شناسایی تصاویر دارای ویژگی alt می باشند.

مزایای سئو تصاویر در طراحی سایت حرفه ای

زمانی که شما تصاویر سایت خود را با تگ alt سئو می کنید در جستجوی گوگل تصاویر شما به راحتی پیدا می شوند. علاوه بر این اگر به هر دلیلی تصاویر سایت شما نمایش داده نشود نمایش محتوای تگ alt به کاربر این امکان را می دهد تا موضوع تصویر را متوجه شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای قدیمی ترین فرمت مورد استفاده در عکس های سایت فرمت GIF می باشد. GIF مخفف کلمه Graphic interchange format  می باشد. این فرمت اولین بار در سال ۱۹۸۰ به منظور استفاده در طراحی سایت ایجاد شد و از آن زمان به بعد همچنان در طراحی سایت  یکی از فرمت ها ی مورد استفاده می باشد. تصاویر ایجاد شده با فرمت GIF به دلیل کوچکی به راحتی در تمام سیستم های مختلف قابل ارایه می باشد. یکی از مزایای استفاده از فرمت GIF در طراحی سایت حرفه ای نمایش تصاویر با گستردگی رنگی بین ۲ تا ۲۵۶رنگ می باشد. علاوه بر این طراح مجدد هم می تواند بر روی رنگ های GIF کار کند تا بتواند به این طریق به رنک دلخواه و کاربر پسند خود دست پیدا کند. به طور کلی وضوح در رنگ ها باعث ایجاد جذابیت در تصاویر می شود که این خصوصیت می تواند بعد از طراحی سایت کاربران زیادی را به سمت سایت شما جذب کند. در رتبه دلیل اینکه فرمت GIF از شاخص رنگی استفاده می کند بیشتر در ایجاد تصاویر انیمیشنی در طراحی سایت کاربرد دارد. استفاده از فرمت GIF در طراحی سایت حرفه ای به دلیل باز شدن آن بر روی تمامی مرورگرها یکی از مهمترین عواملی است که باعث ماندگاری این نوع فرمت شده است.

ویژگی های فرمت GIF جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای

استفاده از فرمت گرافیکی GIF در طراحی سایت حرفه ای دارای یک سری ویژگی های متنوعی می باشد از جمله اینکه با استفاده از این فرمت گرافیکی در طراحی سایت می توان دیاگرام های تصویری را با مهارت بیشتری به نمایش گذاشت. علاوه بر این در فرمت GIF خصوصیت Transparency یا شفافیت تصاویر نیز به طور کامل پشتیبانی می شود که این ویژگی در طراحی سایت حرفه ای می تواند بسیار موثر واقع شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اولین قدم در طراحی سایت شرکتی قبل از اینکه سایت به دنیای اینترنت وارد شود انتخاب یک دامین مناسب برای سایت شرکت می باشد. اگر تصمیم شما برای ترویج کسب و کارتان و گسترش آن از طریق دنیای مجازی طراحی سایت شرکتی بوده است باید برای اینکه کسب و کار موفقی در دنیای مجازی داشته باشید یک نام مناسب و مرتبط با حرفه خود را به عنوان آدرس سایت شرکت و یا همان دامنه سایت برای خود درنظر بگیرید تا بعد از طراحی سایت شرکتی بر روی این دامنه سایت شما در دنیای مجازی جستجو و معرفی شود.

بعد از طراحی سایت شرکتی چگونه دامنه مناسب انتخاب کنیم؟

در طراحی سایت شرکتی برای اینکه بتوانید یک دامنه مناسب برای سایت خود انتخاب کنید بهتر است حرفه و اهداف شرکت را در نظر بگیرید. نام دامنه سایت باید به گونه ای باشد که افراد با شنیدن آدرس سایت پی به کار شرکت ببرند. اگر حرفه شما به گونه ای بود که با استفاده از کلمات کلیدی در آن نمی توانستید یک آدرس یا دامنه مناسب برای طراحی سایت شرکتی خود انتخاب کنید بهتر است نام دامنه با نام برند شرکت شما همراه شود به این ترتیب به خاطر سپردن آدرس سایت شما نیز برای کاربرانتان راحت تر خواهد بود. البته در زمان ثبت دامنه تمام تلاش و دقت خود را بکار گیرید تا نام دامنه سایت شما بیش از حد طولانی نشود چرا که طولانی بودن آدرس سایت علاوه بر اینکه در به خاطر سپاری آدرس سایت ممکن است برای کاربران شما مشکل ایجاد کند در نگارش آن نیز احتمال بروز خطای املایی برای کاربران سایت شما زیاد خواهد بود. در طراحی سایت یکی از ترفند هایی که برخی از شرکت ها برای انتخاب نام دامنه برای سایت شرکت خود بکار می برند قراردادن حروف اول کلمات تشکیل دهنده نام اصلی شرکت است که این باعث کوتاه شدن نام دامنه سایت می شود. در طراحی سایت شرکتی استفاده از این قبیل ترفندها باعث می شود نام دامنه شرکت کوتاه تر شود در نتیجه به خاطر سپردن آن نیز راحت تر صورت گیرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی تصاویر یکی از مهمترین بخش های این نوع سایت به شمار می روند. در طراحی سایت فروشگاهی می توان تصاویر مورد استفاده در سایت را با انواع فرمت های گرافیکی تنظیم و در سایت بکار برد. البته در انتخاب فرمت گرافیکی همواره قابلیت اجرای تصاویر در اولویت کار قرار دارد. زمانی که شما یک فرمت خاص برای تصاویر سایت خود را انتخاب می کنید باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که فرمت انتخابی قابلیت اجرا در تمامی مرورگر ها را داشته باشد. علاوه بر این تصاویر مورد استفاده در طراحی سایت باید کیفیت و ویژگی های لازم جهت بکاربردن در سایت را نیز دارا باشند.

ویژگی های مخصوص انواع فرمت عکس ها در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی اولین و مهمترین ویژگی که همه فرمت های تصاویر دارا می باشند تنظیم شفافیت یک تصویر است. زمانی که شما از فرمت های مختلف تصاویر در طراحی سایت خود استفاده می کنید می توانید با استفاده از ویژگی شفافیت موجود در فرمت عکس , عکس های مورد استفاده در سایت را طوری تنظیم کنید که شفاف کامل باشند و یا اینکه درجه ای از ماتی در بخش های مورد نظر عکس ایجاد شود. در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد ماتی در عکس اگر اصولی و حرفه ای ایجاد شود می تواند نقش زیادی در جلب نظر کاربران سایت را داشته باشد. به این صورت که شما می توانید در تصویر مورد نظر هدف اصلی را کاملا شفاف و محیط اطراف آن را به صورت مات نمایش دهید و با این ترفند نظر کاربر را به تصویر جلب کنید. در برخی از فرمت های ذخیره تصاویر ویژگی Progressive را نیز می بینیم این ویژگی برای کاربر امکان مشاهده تصویر قبل از اتمام بارگذاری آن را فراهم می آورد. ویژگی فشرده سازی و انیمیشن نیز در اغلب فرمت های ذخیره تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی به چشم می خورد. این ویژگی ها به ترتیب امکان نمایش تصاویر توسط الگوریتم های ریاضی و ایجاد حرکت در تصاویر با قراردادن چند تصویر ثابت به صورت پشت سرهم را در طراحی سایت فروشگاهی فراهم می آورد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت آموزشی برای اینکه بتوانیم کاربران بیشتری را جذب کنیم و سایت ما ترافیک بالایی داشته باشد باید از رنگ ها به صورت استاندارد استفاده کنیم. به طور کلی رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر زیادی بر روی تصمیم کاربران برای ماندن و یا ترک کردن سایت می گذارد. سن افراد نیز از جمله فاکتورهایی است که رنگ را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین در طراحی سایت آموزشی با توجه به نوع کار و کاربران مراجعه کننده به سایت باید استفاده از رنگ ها به صورت حرفه ای و اصولی استفاده شود تا بتواند بیشترین تاثیر را بر روی کاربران سایت شما بگذارد.

در طراحی سایت آموزشی استفاده از چه رنگ هایی مناسبتر است؟

پژوهشگران رنگ ها را به دلیل تاثیری که از نظر روانشناسی بر روی افراد مختلف می گذارند به ۳ دسته رنگ های گرم, رنگ های سرد و رنگ های خنثی تقسیم بندی می کند. در طراحی سایت آموزشی باید بدانیم که کاربران ما چه اشخاصی خواهند بود تا بتوانیم از میان این دسته بندی مناسبترین رنگ ها را جهت طراحی سایت انتخاب کنیم. در طراحی سایت آموزشی شما جهت انتخاب رنگ به دو صورت می توانید عمل کنید . یک حالت برای انتخاب مناسبترین رنگ در طراحی سایت این است که یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته و از یک رنگ دیگر به عنوان رنگ مکمل آن استفاده کنیم. یک حالت دیگر از انتخاب رنگ در طراحی سایت آموزشی این است که یک رنگ به عنوان رنگ اصلی و از یک رنگ دیگر که کاملا متضاد با آن است جهت جلب کاربر استفاده کنیم که در این حالت باید توجه کرد که رنگ های انتخابی باعث ایجاد ارتعاش و اذیت چشم کاربران سایت نشود. البته به طور کلی آموزش مفهوم پویایی را به کاربر القا می کند و در انتخاب رنگ در طراحی سایت آموزشی بهتر است از ترکیبات رنگ های گرم حتما استفاده شود تا حس پویایی را در سایت ایجاد کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای پشتیبانی سایت یکی از مهمترین خدماتی است که شرکت طراح بعد از طراحی سایت شما می تواند به شما ارایه دهد. در واقع پشتیبانی سایت بعد از طراحی سایت حرفه ای روشی برای جلب رضایت مشتری و همچنین جذب مشتریان بیشتر جهت طراحی سایت می باشد. به طور معمول خدمات پشتیبانی از طرف شرکت طراح به دو صورت رایگان و همراه با هزینه می تواند باشد که البته تعیین محدوده هر یک از این خدمات بسته به اختیارات شرکت طراح می باشد. اما آنچه مسلم است این است که هر چقدر حوزه خدمات رایگان گسترده تر باشد نظر مشتریان بیشتری را می توانید جهت طراحی سایت به سمت شرکت خودتان جلب کنید.

خدمات پشتیبانی رایگان بعد از طراحی سایت حرفه ای

بعد از طراحی سایت حرفه ای خدمات پشتیبانی که به صورت رایگان برای مشتریان طراحی ارایه می شود به طور معمول مربوط به تعمیرات سایت است. به این صورت که طراح سایت به مدت یک سال به صورت رایگان هر مشکلی که در قسمت های مختلف سایت به وجود آمد که مربوط به طراحی و کد نویسی سایت بود را برای شرکت متقاضی برطرف می کند. رفع خطاهای مربوط به پرفورمنس سیستم و خطای درونی نرم افزار و همچنین آموزش های لازم جهت نگهداری و بروزرسانی سایت از خدمات پشتیبانی رایگان شرکت های طراحی سایت می باشد. البته برخی از شرکت ها محدوده خدمات رایگان خود را گسترده تر می کنند تا بتوانند به این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند.

خدمات پشتیبانی غیر رایگان بعد از طراحی سایت حرفه ای

بعد از طراحی سایت حرفه ای خدماتی همچون تهیه محتوا برای سایت, ارتقای سایت و اضافه کردن امکانات جدید به سایت و گسترش آن و خدمات مربوط به تبلیغات سایت و انتشار محتوای سایت از جمله خدمات پشتیبانی می باشد که شرکت طراح می تواند بعد از طراحی سایت حرفه ای با پرداخت هزینه به متقاضیان خود ارایه دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای اینکه در طراحی سایت شرکتی بتوانید کاربران زیادی را برای استفاده از مطالب سایت خود تشویق کنید باید دقت کافی در استفاده از انواع متون و المان ها را بکار برید. در طراحی سایت شرکتی استفاده از برخی متون و المان ها نه تنها در طراحی سایت شما ایجاد جذابیت نمی کند بلکه باعت آزار کاربران شده و سبب می شود که کاربران وقت زیادی را برای استفاده از سایت شما صرف نکنند و بلافاصله سایت شما را ترک کنند. برای دست یابی به مناسبترین متون و المان های کاربر پسند باید یک سری نکات را در طراحی سایت شرکتی در نظر گرفت و رعایت کرد.

نکات مربوط به استفاده از المان ها و متون در طراحی سایت شرکتی

در هنگام انتخاب محتوا در طراحی سایت شرکتی از گذاشتن مطالب طولانی به شدت خود داری کنید و سعی کنید محتوای سایت شما خلاصه و مختصر و مفید باشد. گذاشتن محتوای تکراری و بی ارتباط به مفاهیم و اهداف کلی شرکت موجب خروج سریع کاربران از سایت شما خواهد شد. در طراحی یک سایت شرکتی هیچگاه از موسیقی پیش زمینه و یا تبلیغات صوتی استفاده نکنید بگذارید کاربر در کمال آرامش خودش با خواندن محتوای سایت با شرکت شما آشنا شود. در طراحی یک سایت شرکتی دقت کنید که استفاده از المان های متحرک باعث آزار کاربر شده و حواس کاربر از رسیدن به هدف اصلی را پرت می کند. علاوه بر این در طراحی سایت شرکتی دقت کنید که ممکن است استفاده از لایه ها در سایت شما مفید باشد اما استفاده بیش از حد از آن باعث آزار کاربران شما می شود بنابراین در طراحی سایت شرکتی هیچگاه کاربر خود را مجبور به خواندن پیام های سایت خود نکنید همچنی در استفاده از پنجره های ظاهر شونده هم دقت کافی را بکار برید چراکه باز شدن بیش از حد پنجره های باز شونده نیز چون از رسیدن کاربر به هدف اصلی جلوگیری می کند باعث خستگی کاربر شما می شود شما برای بکار بردن تبلیغات در طراحی سایت خود می توانید از روش هایی جز پنجره های باز شونده استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از راه های ایجاد جذابیت در طراحی سایت حرفه ای استفاده از اینفوگرافیک در رساندن مفاهیم سایت به کاربران است. منظور از اینفوگرافیک در طراحی سایت حرفه ای در واقع استفاده از انواع گراف های جذاب و حرفه ای در رساندن مفاهیم به کاربران است. در گذشته در در طراحی سایت جهت رساندن مفاهیم به کاربران از متون مختلف استفاده می کردند که استفاده از متون زمانی که متن طولانی می شد مشکلات زیادی در خواندن متن برای کاربر را ایجاد می کرد و گاها کاربران چون رغبتی به خواندن متون طولانی نداشتند ترجیح می دادند که از سایت خارج شده و سایت دیگری مراجعه کنند. اما امروزه در طراحی سایت حرفه ای طراحان شیوه های راحت تر و جذابتری را جهت رساندن مفاهیم به کاربران در نظر گرفته اند. استفاده از اینفوگرافیک یکی از بهترین راه ها برای جذب کاربر در طراحی سایت حرفه ای است. البته به شرط اینکه در اینفوگرافیک مورد استفاده درطراحی سایت حرفه ای جوانب بصری به طور تخصصی رعایت شده باشد و مفاهیم به طور صحیح به کاربر منتقل شود همچنین در استفاده از رنگ ها و فونت ها نیز دقت کافی صورت گرفته باشد تا موجب نارضایتی و ایجاد سردرگمی برای کاربر نشود.

مزایای استفاده از اینفوگرافیک در طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای طراح به راحتی می تواند با استفاده از اینفوگرافیک بدون هیچ دغدغه ای مفاهیم را به مخاطب القا کند. در طراحی یک سایت حرفه ای می توان به جای قرار دادن حجم زیادی از مطالب در چندین صفحه برای کاربر تمامی این مطالب را در قالب یک اینفوگرافیک حرفه ای در یک صفحه برای کاربر به نمایش گذاشت این کار علاوه بر اینکه از خستکی کاربر جلوگیری کرده و باعث جذب آن می شود از طراحی صفحات اضافه در سایت شما نیز جلوگیری می کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اگر شما یک پزشک هستید و یا در علوم مربوط به پزشکی در حال فعالیت هستید و برای معرفی حرفه و تخصص خود سفارش طراحی سایت پزشکی را داده اید به طور یقین بهتر است پس از طراحی سایت پزشکی در قدم بعدی سئو سایت خود را در اولویت کار خود قرار دهید. چرا که اگر قرار است مشتریان شما از طریق سایت با خدمات شما آشنا شوند باید موقعیتی فراهم آید تا کاربر به محض جستجوی خدمات مورد نیاز خود در موتورهای جستجو در اولین پیشنهادات گوگل با سایت شما مواجه شود. برای افزایش سئو سایت راه کارهای مختلفی وجود دارد که رعایت هر یک از آنها می تواند در بالا بردن سئو سایت شما بعد از طراحی سایت کمک زیادی بکند. یکی از راه کارهای اساسی در بالا بردن سئو بعد از طراحی سایت پزشکی ارایه محتوای علمی مناسب در سایت است. محتوای سایت شما باید غنی از کلمات کلیدی باشد که کاربر قرار است با جستجوی آن به خدمات سایت شما برسد. شاید از خود بپرسید که محتوا چگونه می تواند در افزایش سئو سایت پس از طراحی سایت پزشکی موثر باشد. بعد از طراحی سایت پزشکی هر چقدر که افراد بیشتری به سایت شما مراجعه کنند و زمانی را جهت جستجو در سایت شما بگذرانند ترافیک سایت شما بیشتر شده و این سبب افزایش سئو  سایت شما می شود. بنابراین اگر مقالات علمی مناسب و غنی از کلمات کلیدی حرفه خود را در سایت خود قرار دهید افراد با جستجوی هر یک از کلمات کلیدی به سایت شما خواهند رسید .

بعد از طراحی سایت پزشکی چه محتوایی را در سایت خود بگذارم

بعد از طراحی سایت پزشکی محتوایی را که در سایت خود قرار می دهید الزاما برای مخاطبان و کاربران بیمار نخواهد بود. محتوای بکار رفته در سایت شما باید به گونه ای باشد که دانشجویان علوم پزشکی و پیراپزشکی هم بتوانند به راحتی به عنوان یک منبع علمی معتبر از محتوای سایت شما استفاده کنند و به این طریق سئو سایت شما نیز بالا رود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

داشتن یک شغل با درآمد بالا همواره از دغدغه های اصلی اغلب مردم می باشد. بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت فروشگاهی و کسب درآمد از آن هستند. این افراد موفقیت در حرفه خود را مشروط بر معرفی خود از طریق طراحی سایت فروشگاهی می دانند و البته راه درستی را نیز انتخاب کرده اند چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت فروشگاهی می تواند درآمد بالایی را برای صاحبان سایت به ارمغان آورد. به طور مثال اگر یک فرد در یکی از محله های تهران صاحب یک فروشگاه باشد تنها مشتریان او از افراد همان محله خواهند بود که بسته به نوع حرفه ممکن است تعداد خاصی از افراد و آن هم در ساعات خاصی از شبانه روز به فروشگاه مراجعه کنند اما اگر همین فروشگاه به صورت اینترنتی باشد آن وقت مشتریان فروشگاه شما چندین برابر شده و تمامی افراد یک کشور خواهند بود که در ساعات مختلفی از شبانه روز به فروشگاه شما مراجعه می کنند و در هز زمان که بخواهند می توانند خرید را انجام دهند. بنابراین با طراحی سایت فروشگاهی صاحب هر شغلی که هستید می توانید به راحتی درآمد خود را چندین برابر افزایش دهید. در صورت سفارش طراحی سایت فروشگاهی دیگر نیازی نیست برای داشتن درآمد بالا حتما فروشگاه شما در بهترین مرکز خرید شهر و با متراژ بالا باشد تنها چیزی که شما نیاز دارید طراحی سایت حرفه ای با یک گرافیک جذاب وامکانات بالای دسترسی است که هزینه آن هم نسبت به هزینه اجاره یک مغازه در منطقه متوسط به پایین شهر مبلغ چندانی نیست.

قدم اول در طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما تصمیم نهایی خود جهت داشتن درآمد بالا با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی را گرفته اید اکنون باید از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. گروه ” های وبکس” با ارایه طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای و اختصاصی و همچنین مشاوره رایگان در این زمینه می تواند رویاهای شما در زمینه داشتن درآمد بالا با استفاده از طراحی سایت را تحقق بخشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

قابلیت ویرایش سایت یکی از ویژگی های کاربردی در طراحی سایت حرفه ای می باشد. بسیاری از صاحبان سایت ها تمایل دارند وقتی طراحی سایت برای آنها صورت می گیرد و سایت را تحویل می گیرند اختیارات مختصری برای ایجاد تغییرات در برخی از قسمت های سایت را داشته باشند. این حوزه اختیارات به طور معمول در حد تغییر در متن نوشته های سایت, تغییر در رنگ, فواصل حروف و کلمات و …. می باشد. در طراحی یک سایت حرفه ای برای ایجاد قابلیت ویرایش در سایت یکی از قدرتمندترین پلاگین ها در این زمینه پلاگین مداد زرد است. پلاگین مداد زرد با تمامی قالب های وردپرس کاملا سازگار است و در طراحی سایت حرفه ای به راحتی می تواند امکان تغییرات و ویرایش هایی که مدیران سایت مد نظر دارند را برای آنها فراهم کند.

ویژگی های پلاگین مداد زرد در طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای پلاگین مداد زرد از قدرتمند ترین ویرایشگران سایت است چرا که با استفاده از این پلاگین بدون در نظرگرفتن نوع قالب سایت می توان ویرایش های دلخواه را در سایت ایجاد کرد. پلاگین مداد زرد تمامی قالب های طراحی را پشتیبانی می کند بنابراین از این جهت هیچ محدودیتی در ویرایش ایجاد نمی کند. در طراحی سایت حرفه ای فونت ها در جلب کاربران به خواندن یک مطلب نقش مهمی را ایفا می کنند. پلاگین مداد زرد قادر به پشتیبانی از ۶۰ فونت مختلف فارسی می باشد و این یکی دیگر از قابلیت های ویژه در استفاده از این پلاگین می باشد. از دیگر قابلیت های پلاگین مداد زرد جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای قابلیت تغییر رنگ به صورت آنلاین می باشد همچنین با استفاده از این پلاگین می توان انیمیشن سازی نیز انجام داد. از قابلیت های ویژه ی این پلاگین واکنش گرا بودن آن می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی خصوصا سایت هایی که محصولات زیادی برای فروش دارند ایجاد صفحات مختلف و متنوع می تواند جذابیت زیادی در سایت شما ایجاد کند. در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد صفحات می تواند با طراحی خاصی که مربوط به محصول مورد ارایه هست صورت گیرد. این ترفند برای طراحی سایت های فروشگاهی که دسته بندی های متنوعی دارند می تواند کاربران زیادی را جذب کند. برای اینکه بتوانید صفحات متنوع و جذابی را در طراحی سایت فروشگاهی خود ایجاد کنید نیاز به یک پلاگین صفحه ساز بسیار قوی دارید. پیشنهاد ما برای ایجاد صفحات ویژه در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از پلاگین Visual Composer می باشد این پلاگین یکی از پر فروش ترین پلاگین های صفحه ساز در وردپرس می باشدو در طراحی یک سایت فروشگاهی با استفاده از پلاگین Visual Composer شما قادر به طراحی سایت صرفا با درگ کردن عناصر خواهید بود که این قابلیت سهولت در طراحی یکی از دلایل اصلی درطرفدار بودن این پلاگین می باشد.

ویژگی های پلاگین Visual Composer در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی ممکن است شما از قالب ها و فروشگاه ساز های مختلفی استفاده کنید در این صورت از بابت ایجاد صفحات متنوع نگران نباشید چرا که پلاگین Visual Composer قابلیت ازگاری با تمام قالب ها را دارا می باشد. علاوه بر این پلاگین Visual Composer یک پلاگین کاملا ریسپانسیو است و از آنجا که در طراحی یک سایت فروشگاهی قابلیت ریسپانسیو بودن از شروط موفقین در این نوع طراحی سایت می باشد شما به راحتی می توانید از این پلاگین جهت ایجاد صفحات در طراحی سایت فروشگاهی خود بهره ببرید. پلاگین Visual Composer قابلیت افزودن عناصر مختلفی می باشد که با توجه به نوع فروش می توانید هر یک از این عناصر را در طراحی خود استفاده کنید. علاوه بر این پلاگین Visual Composer متناسب با استاندارد های سئو می باشد و به طور کامل تمامی شبکه های اجتماعی را نیز پشتیبانی می کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت آموزشی فاکتورهای زیادی برای جذاب تر کردن هرچه بیشتر سایت وجود دارد. استفاده از تصاویر, استفاده از متون جذاب و متناسب با هدف طراحی سایت و استفاده از رنگ های متناسب با هدف سایت از جمله مواردی هستند که باعث ایجاد جذابیت در طراحی سایت آموزشی می شوند. یکی دیگر از مواردی که می تواند در جذاب تر شدن هرچه بیشتر سایت آموزشی شما کمک کند ایجاد صفحات خاص در طراحی سایت است. ممکن است از خود بپرسید هر سایت شامل یک سری صفحات می شود و منظور از ایجاد صفحات خاص چیست؟ طراحی صفحات خاص به این معناست که هریک از صفحاتی را که در سایت خود تعبیه می کنید طراحی و گرافیک خاص خودش را داشته باشد. به این صورت که وارد هریک از صفحات دسته بندی مطالب بروید با رنگ و گرافیک خاصی مواجه شوید که متناسب با مطالب همان صفحه باشد.

نحوه ایجاد صفحات خاص در طراحی سایت آموزشي

در طراحی سایت آموزشی برای ایجاد صفحات در سایت از انواع پلاگین های صفحه ساز استفاده می شود این پلاگین ها به دو صورت قابل استفاده می باشند. برخی از این پلاگین های صفحه ساز با قالب طراحی سایت همراه می باشند و زمانی که شما جهت طراحی سایت آموزشی خود از آن قالب استفاده می کنید می توانید از پلاگین صفحه ساز آن هم جهت ایجاد صفحات خاص بهره ببرید. این نوع از صفحه ساز ها فقط قابلیت استفاده بر روی همان پلاگین را دارند و شما در صورت استفاده از آن در طراحی سایت آموزشی می توانید انواع مختلفی از ماژول های دلخواه خود را در آن صفحات بکار ببرید. نوع دیگری از انواع پلاگین های صفحه ساز جهت استفاده در طراحی سایت آموزشی پلاگین های نصبی به صورت مجزا هستند. در صورت استفاده از این نوع پلاگین شما قادر به استفاده از صفحه ساز بر روی هر نوع قالب دلخواهی می باشید و در آن محدودیت در استفاده از قالب دلخواه وجود ندارد. در صورت استفاده از پلاگین های صفحه ساز نصبی در طراحی سایت آموزشی شما می توانید ظاهر المان های موجود در پلاگین را به صورت دلخواه تغییر دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای ایجاد صفحات در سایت اهمیت ویژه ای دارد. در طراحی سایت حرفه ای شما با استفاده از طراحی صفحات ویژه و زیبا می توانید زیبایی سایت خود را دوچندان کنید. برای ایجاد صفحات متنوع در طراحی یک سایت حرفه ای دو راه کرد را می توان ارایه داد اول استفاده از پلاگین های صفحه ساز که همراه با قالب سایت هسند و دوم استفاده از پلاگین های نصبی مجزا جهت ایجاد صفحات در طراحی سایت حرفه ای. شما با استفاده از پلاگین های صفحه ساز در طراحی سایت حرفه ای می توانید زیبایی و جذابیت در سایت خود را چندین برابر افزایش دهید.

معرفی انواع پلاگین های صفحه ساز جهت طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای یکی از پلاگین هایی که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد پلاگین صفحه ساز Visual Composer می باشد. این پلاگین به دلیل سازگاری با انواع مختلف قالب های طراحی سایت یکی از پرفروش ترین پلاگین های حال حاضر است. پلاگین SiteOrigin نیز از دیگر پلاگین های مورد استفاده در طراحی  یک سایت حرفه ای می باشد. این پلاگین قابلیت سازگاری با انواع پلاگین هایی مثل ووکامرس و بادی پرس را دارا می باشد. Themify Builder نیز از دیگر صفحه سازهای پر کاربرد در طراحی سایت حرفه ای می باشد این پلاگین قابلیت های زیادی از جمله خاصیت واکنش گرا بودن را دارا می باشد. پلاگین صفحه ساز مداد زرد نیز از دیگر پلاگین های پر طرفدار در ایجاد صفحات می باشد. یکی از قابلیت های ویژه ی این پلاگین توانایی در تغییر تگ های پلاگین بدون تغییر در کد نویسی می باشد. Beaver Builder نیز یکی دیگر از صفه ساز های تا حدودی رایگان می باشد. به این صورت که صفحه ساز رایگان بوده اما برخی از قابلیت های ویژه در آن به صورت پولی ارایه می شود. این پلاگین نیز جزو پلاگین های با قابلیت واکنش گرا می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت شرکتی ایجاد فرم تماس به طور معمول یکی از اجزای لاینفک در این نوع طراحی سایت می باشد. در طراحی سایت شرکتی مدیران با توجه به نوع فعالیت نحوه برقراری تماس کاربران با شرکت را تعیین می کنند. روال معمول در نحوه تماس اعلام شماره مورد نظر شرکت در بخش تماس با ما می باشد که در این حالت کاربر به صورت مستقیم با شرکت مورد نظر تماس برقرار می کند گاهی اوقات نیز در طراحی سایت شرکتی نحوه برقراری ارتباط از طریق پر کردن یک فرم کوتاه و ارسال آن می باشد که در این حالت پاسخ به صورت مکتوب و یا از طریق تلفن از شرکت هدف صورت می گیرد. در طراحی سایت شرکتی راه های مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد که همانطور که گفته شد یکی از راه های رایج در برقراری ارتباط در طراحی سایت شرکتی ایجاد فرم تماس می باشد. طراح باید این نکته را در نظر داشته باشد که ظاهر فرم تماس اهمیت زیادی در تشویق کاربران با شرکت شما را دارد. فرم تماس ایجاد شده باید از لحاظ ظاهری زیبا بوده و ایجاد حس خستگی و یکنواختی در کاربر را نکند. زمانی که فرم تماس برای کاربر خاص و جذاب باشد به طور یقین کاربر هم به سمت استفاده از فرم تماس سوق پیدا می کند. علاوه بر این فرم تماس باید در عین سادگی کاربری بسیار آسانی را داشته باشد و باعث سردرگمی کاربر نشود. هدف اصلی از طراحی سایت شرکتی برای اغلب شرکت ها معرفی شرکت و افزایش متقاضیان شرکت می باشد بنابراین در طراحی این قسمت باید دقت کافی را بکار برد تا کاربران تماس بهتر و راحتتری را با شرکت داشته باشند.

ایجاد فرم تماس با پلاگین Pirate Forms در طراحی سایت شرکتی

پلاگین Pirate Forms یکی از پلاگین های رایج در ایجاد فرم تماس جهت طراحی سایت شرکتی می باشد. با استفاده از این پلاگین طراح می تواند به راحتی یک فرم تماس بسیار جذاب را در طراحی سایت خود ایجاد کند. از ویژگی هی این افزونه قابلیت نصب آسان آن می باشد. علاوه بر این این فرم ساز تماس کاربری بسیار آسانی دارد و باعث سردرگمی کاربر نمی شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت نفتی یکی از فاکتورهای مهمی که باعث ایجاد جلوه ای زیبا به سایت شما می شود استفاده از فونت های خاص و بی نظیر می باشد. نوع فونت استفاده شده در طراحی یک سایت نفتی علاوه بر ایجاد زیبایی در سایت باعث جذب کاربران و لذت بردن آنها از سایت شما نیز می شود. پلاگین Easy Google Fonts یکی از پرکاربردترین پلاگین ها جهت ایجاد فونت زیبا در طراحی سایت نفتی می باشد. در طراحی سایت هایی مثل طراحی یک سایت نفتی که قرار است در آنها از مطالب و مقالات علمی جهت خدمت رسانی به کاربر استفاده شود بکار بردن فونت های زیبا و خوانا کمک زیادی به جلب رضایت کاربران شما می کند. در این نوع سایت استفاده از فونت های زیبا باعث می شود که کاربر هنگام استفاده از مطالب سایت شما دچار خستگی نشود. پلاگین Easy Google Fonts با حدود ۶۰۰ فونت متنوع و جذاب یکی از پرکاربرد ترین پلاگین ها در زمینه تنظیم فونت در طراحی سایت نفتی می باشد.

ویژگی های پلاگین Easy Google Fonts در طراحی سایت نفتی

پلاگین Easy Google Fonts دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد جهت استفاده در طراحی یک سایت نفتی می باشد. یکی از قابلیت های ویژه این پلاگین امکان سفارش سازی آن در طراحی سایت است. علاوه بر این در صورت استفاده از این پلاگین در طراحی سایت نفتی خود این پلاگین امکان نشان دادن پیش نمایش قبل از تایید نهایی را به طراح سایت می دهدکه این قابلیت کمک زیادی به طراح جهت انتخاب فونت می کند . از دیگر قابلیت های پلاگین Easy Google Fonts امنیت بالای آن است. علاوه بر این پلاگین Easy Google Fonts در تمامی مرورگرهای بزرگ تست شده است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پلاگین Easy Google Fonts در طراحی سایت نفتی عدم نیاز این پلاگین به برنامه نویسی می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی یک سایت نفتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در گذشته قابلیت ریسپانسو بودن در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت چندانی نداشت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع گوشی های اندروید و تبلت ها این قابلیت به عنوان یکی از ضروری ترین آیتم ها در طراحی سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شود به طوری که نبود آن در طراحی سایت یک امتیاز منفی در سایت شما محسوب می شود. اگر شما قبلا یک سایت فروشگاهی داشته اید و اکنون تمایل به ریسپانسیو کردن آن را دارید شاید پلاگین WPtouch Mobile یکی از مناسبترین پلاگین های حال حاضر برای سایت شما باشد. البته این پلاگین بیشتر برای کسانی مناسب است که در طراحی سایت فروشگاهی خود کدنویسی کمی را برای نمایش اطلاعات سایت خود قرار داده اند.

ویژگی های پلاگین WPtouch Mobile جهت استفاده در طراحی سایت فروشگاهی

استفاده از پلاگین WPtouch Mobile در طراحی سایت فروشگاهی امتیازات زیادی را برای طراح  و سایت فروشگاهی شما به همراه دارد از جمله قابلیت های این پلاگین در طراحی سایت فروشگاهی کارایی بسیار بالای آن در ریسپانسیو کردن سایت می باشد. علاوه بر این پلاگین  WPtouch Mobile دارای یک محیط کاربری بسیار ساده و کاربردی می باشد که به طراح کمک می کند بدون هیچ نوع سردرگمی کارش را به بهترین شکل انجام دهد. علاوه بر این از دیگر قابلیت های این پلاگین هوشمندی و عملکرد خودکار آن است که کمک زیادی به ایجاد قابلیت ریسپانسیو شدن در سایت هایی که از قبل طراحی شده اند می کند. پلاگین WPtouch Mobile جهت استفاده در طراحی سایت فروشگاهی دارای ۴ قالب مختلف برای نسخه موبایل و ۳ کامپوننت جهت افزایش کارایی سایت به طراح ارایه می دهد. از دیگر قابلیت های پلاگین WPtouch Mobile در طراحی سایت دارا بودن قابلیت سئو سایت می باشد علاوه بر این پلاگین WPtouch Mobile به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند و در آن طراح قابلیت درست کردن دست دستی قالب به صورت جداگانه را نیز دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای یکی از مهمترین آیتم ها جهت ایجاد جذابیت در سایت قابلیت ریسپانسیو بودن بودن آن سایت است. ایجاد این قابلیت در طراحی سایت حرفه ای به شما کمک می کند که سایت شما بدون هیچ مشکلی و به راحتی در انواع موبایل و تبلت قابلیت باز شدن و استفاده توسط کاربر را داشته باشد. برای این منظور سیستم محتوای وردپرس پلاگین های مختلفی را طراحی کرده است که بسته به شرایط کار می تواند استفاده از هریک در طراحی سایت حرفه ای مفید واقع شود.

پلاگین های ایجاد قابلیت ریسپانسیو شدن در طراحی سایت حرفه ای

جهت ایجاد قابلیت ریسپانسیو بودن در طراحی سایت حرفه ای پلاگین های زیادی معرفی شده اند که در این بخش به معرفی تعدادی از این پلاگین ها می پردازیم. یکی از بهترین و زیباترین پلاگین ها iThemes Mobile است. این پلاگین علاوه بر داشتن قابلیت طراحی سفارشی ۴ قالب مختلف و زیبای دیگر هم دارد که به طراح کمک می کند تا بتواند یک قالب مناسب و زیبا را پیاده سازی کند. WP Mobile Detector Mobile Plugin نیز از دیگر پلاگین های هوشمند می باشد که در هنگام ورود کاربر به سایت شما از طریق گوشی قالب سایت را در قالب موبایل تنظیم می کند این پلاگین دارای ۷ قالب دیگر نیز می باشد که طراح به راحتی می تواند از هریک از ایپ پلاگین ها جهت طراحی سایت حرفه ای استفاده کند. پلاگین WP Touch در طراحی سایت حرفه ای به شما کمک می کند که سایت خود را در ۴ قالب زیبا و جذاب بر روی انواع موبایل بالا بیاوریدعلاوه بر این این پلاگین دارای یک سری تنطظیمات حرفه ای است که این تنظیمات به بهینه سازی سایت کمک زیادی می کند. WP Mobile Detect نیز از دیگر پلاگین های پر کاربرد جهت ریسپانسیو کردن سایت می باشد. در صورت استفاده از این پلاگین شما با قابلیت shortcode که در آن وجود دارد می توانید تعیین کنید که چه بخش هایی از سایت شما قابلیت دیده شدن در موبایل را داشته باشد. پلاگین Jetpack Mobile Theme نیز از دیگرپلاگین های زیبا با حداکثر قدرت لود شدن مطالب می باشد. این پلاگین نیز قابلیت سفارشی شدن را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت مهندسی از جمله طراحی هایی است که می تواند به شیوه های مختلف و با هدف های خاصی ایجاد شود. در طراحی سایت مهندسی هدف از طراحی اهمیت ویژه ای دارد. اگر شما در صدد طراحی سایت مهندسی می باشید در ابتدای امر باید هدف اصلی از طراحی سایت خود را مشخص کنید. تعیین این بخش و به واسطه آن تعیین نقطه عطف سایت اهمیت زیادی در نوع طراحی دارد و به طراح کمک می کند که شما را زودتر به هدف عالی که در فکر شماست برساند.

در طراحی سایت مهندسی چگونه نقطه عطف را مشخص کنیم

در طراحی سایت مهندسی اگر کاربران شما قرار است از طریق سرچ در اینترنت با شما آشنا شوند طراح یک سری استراتژی های خاص و مربوط به سرچ از طریق اینترنت را برای شما در نظر می گیرد و را های افزایش بهینه سازی سایت را به شما پیشنهاد می دهد اما گاهی اوقات برند شما نیازی به سئو شدن ندارد چرا که دفتر مهندسی شما به طرق دیگری به متقاضیان شما معرفی شده است و یا شغل شما از آن دسته شغل هایی است که مشتریان خاصی دارد و نیازی به سرمایه گذاری بر روی سئو سایت نیست در این حالت طراح جهت طراحی سایت مهندسی تمرکز را بر روی ایجاد قوت در سایر بخش های سایت که بیشتر مورد توجه کاربران شماست می گذارد. همچنین در طراحی سایت مهندسی شما باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که آیا کاربران شما قرار است از طریق سایت شما ثبت سفارشات خود را انجام دهند و یا اینکه فقط قرار است از سایت شما به صورت کاتالوگی بازدید کنند. اگر هدف از طراحی ثبت سفارشات متقاضیان باشد بخش ثبت سفارش به عنوان یک نقطه عطف باید طوری طراحی شود که بیشتر مورد توجه قرار گیرد اما اگر هدف جز این است شاید طراحی یک کاتالوگ حرفه ای به صورتی که امکان دانلود را داشته باشد برای معرفی سایت شما بهتر باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در هر جامعه ای آموزش همواره حرف اول را میزند و طراحی سایت آموزشی در عصر حاضی یکی از ضروریات است. امروزه با گسترش جوامع و حرکت تمامی بخش ها و ارگان ها به سمت تکنولوژی و استفاده از مزایای آن در ایجاد ارتباط بهتر با متقاضیان نیاز به انواع طراحی سایت آموزشی نیز بیشتر احساس می شود. علوم کامپیوتر بسیار گسترده شده است و تکنولوژی به صورت خواسته و یا ناخواسته در بین مردم نفوذ کرده است. شاید پیمودن مسافت ها برای یادگیری بخشی از این علوم برای بسیاری مقرون بصرفه نباشد و یا اینکه محدودیت هایی را در رفت آمد برای آنها ایجاد کند اینجاست که انواع مختلف طراحی سایت آموزشی به کمک متقاضیان می آید و آنها با ورود به هریک از سایت های مورد نیاز خود می توانند بدون اتلاف زمان در رفت و آمد و محدودیت در تعیین وقت آموزش به یادگیری مباحث مورد نیاز خود بپردازند.
بخش های ضروری در طراحی سایت آموزشی
اگر می خواهید طراحی سایت آموزشی انجام دهید اما دقیقا نمی دانید چه بخش هایی برای این نوع طراحی سایت مورد نیاز است ما به شما کمک می کنیم و بخش های ضروری جهت طراحی سایت آموزشی را به شما معرفی می کنیم. در طراحی انواع سایت آموزشی شما نیاز به بخش بلاگ ها یا مقالات علمی دارید تا جدیدترین یافته های علمی و بسیاری از تعاریف کاربردی را در این قسمت قرار دهید تا کاربران شما جهت افزایش اطلاعات از آن استفاده کنند. این بخش کمک زیادی به افزایش سئو سایت شما می کند. طراحی بخش ثبت نام در سایت, ایجاد پنل کاربری در سایت, بخش درگاه پرداخت آنلاین جهت پرداخت هزینه آموزش در صورت نیاز, بخش دانلود فایل های آموزشی, پیاده سازی انواع سیستم های امنیتی هنگام ورود به پنل کاربری مثل ایجاد کد کپچا هنگام ورود, ایجاد بخش آزمون های آنلاین در صورت نیاز.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از آزاردهنده ترین نوع نظرات در طراحی سایت نفتی نظرات اسپم می باشد که به صورت خودکار از طریق ربات ها و اسپمرها به بخش نظرات سایت نفوذ کرده و باعث ایجاد جلوه ای زشت در طراحی سایت نفتی ما می شود. علاوه بر این نظرات اسپم حجم زیادی از سایت ما را بی جهت اشغال می کنند. برای مقابله با انواع ربات ها و اسپمر ها پلاگین های زیادی طراحی شده است و هرکدام نیز بر اساس قابلیت هایی که دارند مورد توجه عده ای خاص از طراحان می باشند اما یکی از پلاگین هایی که به طرز عجیبی توانسته نظر اغلب طراحان را به سمت خود جلب کند پلاگین Akismet می باشد. در طراحی سایت نفتی استفاده از این پلاگین کاربردی می تواند نقش زیادی دز کاهش نظرات اسپم و افزایش امنیت سایت داشته باشد.

استفاده از پلاگین Akismet در طراحی سایت نفتی

پلاگین Akismet در سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد اما به دلیل قابلیت های بالای آن در شناسایی نظرات اسپم توانست به سرعت جایگاه ویژه ای را در مین طراحان سایت باز کند. به طوری که اغلب طراحان برای انواع سایت ها به خصوص سایت هایی که از لحاظ امنیتی باید در سطح بالایی قرار داشته باشند مثل طراحی یک سایت نفتی از این پلاگین استفاده می کنند. در طراحی سایت نفتی زمانی که سایت شما از لحاظ رنک بالا می رود و کاربران زیادی در بخش نظرات سایت از شما سولات خود را می پرسند و نظرات  خود را بیان می کنند. مشاهده می کنید که به تدریج نظرات اسپم نیز افزایش می یابد چون ربات ها به سراغ سایت هایی می روند که رنک بالایی را داشته باشند. اینجاست که در طراحی سایت نفتی ضرورت نصب پلاگین Akismet احساس می شود. در طراحی سایت نفتی شما با نصب این پلاگین قادر خواهید بود امنیت سایت خود را بالا ببرید به این طریق که این پلاگین دیدگاه های ثبت شده در سایت شما را با داده های یک پایگاه داده چک می کند و به این طریق مشخص می کند که آیا نظر ثبت شده دیدگاه واقعی است یا یک نظر اسپم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 | نظرات ()