نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده صحیح از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک می تواند بسیاری از تردیدها را در مشتری از بین برده و به جلوه بخشی هرچه بیشتر سایت کمک کند. در ادامه به مهمترین ویژگی ها و استانداردهای حیاتی در استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک اشاره شده است.

استانداردهای تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک شامل چه مواردی است ؟

  • زوایای مختلف از یک محصول : در نظر داشته باشید که درتهیه و استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود، حتما از محصول موردنظر در زوایای مختلف عکس برداری کنید. قراردادن تعدادی عکس از یک زاویه تکراری و از یک محصول نکته ی جدیدی درباره ی محصول به مشتری منتقل نمیکند.
  • استفاده از Close shot : عکس برداری از فاصله ی نزدیک باعث میشود که بافت محصول بیشتر مشخص شود و مشتری از خرید خود اطمینان بیشتری داشته یاشد. حتما حداقل از یک عکس نمای نزدیک از محصول برای تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود استفاده کنید.
  • استفاده ی حداقل از ادیت کردن عکس: سعی کنید تا جایی که ممکن است از ادیت کردن تصاویر محصولات خود پرهیز کنید. ادیت تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک باعث تغییر در رنگ واقعی محصول میشود و این برابر بودن عکس محصول با خود محصول را ازبین میبرد.
  • استفاده از محیط مناسب عکسبرداری: هنگام تهیه تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود سعی کنید عکس برداری از محصولات خود را در محیطی مناسب انجام دهید. به طور مثال اگر پاییز است و شما قصد فروش محصولات پاییزی خود را دارید، از یک محیط با تم پاییزی استفاده کرده و از محصولات خود در آن عکس برداری کنید.
  • حجم پایین: تمامی نکات مهم فوق در استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک تنها به واسته ی کم حجم بودن قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید که تصاویر شما باید حداکثر از حجم کمتری برخوردار باشند تا بارگزاری آنها سریع و راحت صورت بگیرد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از لوگو در کنار جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت باعث می شود که لوگوی شما بیشتر به چشم بیاید. گرچه بسیاری از طراحان سایت در توجه به معقوله ی جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت کم کاری می کند. حال با پیاده سازی تعدادی ایده های خلاقانه می توان به لوگو جلوه های تصویری زیبایی بخشید.

چند ایده ی جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت

  • تغییر لوگو در مناسبت های خاص: اگر صاحب یک وب سایت پر بازدید هستید، ایجاد تغییرات اندک در لوگوی خود حین بعضی از مناسبت ها مانند سال نو یا عیدهای رسمی جلوه ای بسیار زیبا به سایت خود بدهید. به طور مثال اگر یک سایت فروش پوشاک پربازدید دارید، یکی از موارد جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت شما می تواند تغییر تم لوگو و سایتتان به حال و هوای زمستانی با تغییر فصل و ورود به زمستان باشد.
  • واکنش گرایی نسبت به موس: تنها با استفاده از چند دستور ساده در CSS می توان خاصیت واکنش گرایی به لوگو داد. مثلا با رفتن موس روی لوگو یک تکه از لوگو حرکت کند یا به طور مثال جدا شود. واکنش گرایی یکی از زیباترین موارد جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت بشمار میرود.
  • ایجاد جلوه های حرکتی: یکی دیگر از مواردی که می توان برای جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت استفاده کرد متحرک کردن لوگو با نرم افزارهای گرافیکی است. به طور مثال به سادگی می توان با فتوشاپ یک لوگوی چرخشی زیبا ساخت.
  • واکنش گرایی نسبت به حرکت صفحه: همانطور که در همین سایت مشاهده می کنید، با حرکت دادن صفحه به پایین لوگو کوچک شده و در منوی شناور قرار می گیرد. این نمونه یک نوع ساده ولی بسیار جذاب جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت است.

در کل جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت گاها بسیار ساده است و می توان از آن به عنوان یک فاکتور در زیبایی و نمایان شدن بیشتر سایت و همچنین لوگوی شما نام برد.

متن قبلی : اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت چه از نظر بصری و چه فنی در سئو و ظاهر سایت کاملا مشهود می باشد. نمادک سایت یا همان favicon دواقع همان لوگوی شماست که در ابتدای عنوان سایت شما در مرورگر بازدیدکننده به نمایش درمی آید.

اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت چیست ؟

بسیاری از طراحان اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت بیخبرند و اعتقاد دارند نمادک فقط یک شمای کوچکی ار لوگوی شما است. اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت زمانی بسیار مشهود می شود که متوجه می شویم این لوگوی کوچک در richview های لینک های مربوط سایت نیز نمایان می شود. این بدین معناست که شما وقتی لینک سایتتان را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک می گذارید، به طور خودکار در زیر لینک شما این نمادک کوچک به صورت یک عکس بندانگشتی (thumbnail) در اندازه ای بزرگتر به نمایش درمیاید و این نشاندهنده ی این است که اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت برای شبکه های اجتماعی نیز ثابت شده است.

اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت به همینجا ختم نمی شود. صفحه های وب سایت شما بعد از بوک مارک شدن توسط بازدیدکننده، در لیست بوکمارک های بازدیدکننده سایت شما با وجود نمادک بیشتر جلب نظر می کند تا صفحاتی که نمادک ندارند و به جای آن عکس یک پوشه ی خالی به نمایش درمی آید. همچنین سایت هایی که طراح آنها از اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت باخبر است و از آن استفاده می کند، بسیار در دید بازدیدکننده حرفه ای تر به نظر می رسند و این یک تاثیر غیر قابل انکار است.

با توجه به مواردی که در مورد اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت گفته شد اضافه کردن این نکته هم خالی از لطف نیست که برای ساخت این عنصر نیاز به یک عکس با فرمت Jpeg یا PNG در ابعاد 32×32 با نام favicon و پسوند ico می باشد. اگر دسترسی به نرم افزارهایی مثل فتوشاپ ندارید یا با اینگونه نرم افزارها آشنایی ندارید، ابزارهای آنلاین بسیاری بدین منظور وجود دارند که به سادگی و با تنها چند کلیک این کار را برای شما به رایگان انجام میدهند.

متن قبلی : استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای تاثیرگذار کردن یک سایت استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت می تواند بسیار موثر باشد. استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت و محتوای آن نیازمند به رعایت یک سری قواعد کلی می باشد.

چگونگی استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت

مهمترین عوامل استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت بعد از ایجاد یک رابطه ی درست بین رنگ بندی آنها به صورت زیر می باشد :

  • استفاده در منوی اصلی: بیشتر وب سایت ها از منوهای افقی در بالاترین نقطه ی صفحه اصلی استفاده می کنند. استفاده از لوگو در وسط منو در قسمت بالا ، منتها الیه راست و یا منتها الیه چپ به واسطه ی دیده شدن سریع توسط بازدیدکننده بهترین مکان ها برای استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت هستند. در منوهای کشویی نیز، لوگو می تواند در قسمت بالا-وسط منو قرار بگیرد. درنظر داشته باشید که لوگو هرچه بهتر دیده شود تاثیر بیشتری دارد.
  • استفاده در فوتر: بستگی به شکل کلی لوگوی شما، قراردادن آن در فوتر می تواند به عنوان استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت یا برعکس آن بشمار برود. منظور این است که استفاده از لوگوهایی که بیشتر به شکل بیضی هستند و یا دایره کامل در فوتر شمایل زیبایی به سایت نمی دهند اما استفاده از لوگوهای مستطیلی شکل و یا نوشته محور، زیبایی خاصی به سایت می بخشند.
  • استفاده در محتوا: محتوای سایت شما دارایی سایت شما است و تصاویر و مطالب شما محتوای سایت شما به شمار می روند.

بنابراین در استفاده از تصاویر برای محتوای سایتتان باید لوگو به صورتی به کار برود که نمایان باشد و در عین حال محتوای تصویر صدمه نبیند . استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت می تواند نشان دهنده ی تعلق محتوای سایتتان به شما و حفظ اصالت آنها برای بازدیدکنندگان باشد.

  • استفاده در المان های خاص: امروزه بیشتر سایت های مدرن از یکسری المان های خاص برای جلوه بخشی سایت خود استفاده می کنند. نمادک سایت (Favicon) وعنصر متحرک بارگزاری صفحه که قبل از بارگزاری صفحه به نمایش درمیاید نمونه هایی از اینگونه عناصر هستند. به کار بردن لوگو در این عناصر از موارد استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت محسوب میشود.

متن قبلی : رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از نکات مهم در جلوه دادن به سایت خود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت است. استفاده ی صحیح از این نوع رابطه باعث درخشش هرچه بیشتر لوگوی شما در سایتتان و نهایتا ایجاد یک هارمونی رنگ زیبا و دلپذیر در سایتتان می شود.

رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ایجاد رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت نیازمند تعریف حداقل 2 رنگ برای کمپانی شما است. به طور مثال لوگوی گوگل از 4 رنگ به عنوان رنگ های اصلی کمپانی خود استفاده کرده است. حال برای بهبود بیشتر رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت باید از رنگ های تعریف شده با نسبتی درست در سایت استفاده کرد. در ابتدا باید معنی و تاثیرات روانشناسی چند رنگ اصلی را بدانیم:

  • آبی: این رنگ بیشتر حس آرامش را به دلیل رابطه ی آن با دریا و آسمان در مخاطب ایجاد می کند.
  • قرمز: برعکس رنگ آبی، قرمز بیشتر حس اشتها و توجه را تحریک می کند. به همین دلیل عموما لوگوهای شرکت هایی مانند مکدونالد و کوکا کولا از این رنگ استفاده می کنند و این رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت این شرکت های بزرگ نیز دیده می شود.
  • زرد: این رنگ باعث ایجاد حس خوشبینی و انرژی می شود.
  • سبز: رنگ سبز بیشتر یادآور طبیعت است و باعث القای حس صلح و امید می شود.
  • بنفش: این رنگ بیشتر باعث القای حس رازآلودگی یا سلطنت می شود. کاربرد آن بیشتر در امور مالی استفاده می شود.
  • مشکی: این رنگ حس کامل بودن و همیشگی بودن را به مخاطب منتقل می کند و بیشتر در برندهای لوکس به کار می رود.

حال رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت ملموس تر است. برفرض اینکه آبی، مشکی و زرد رنگ سازمانی شما باشد، می توانید با استفاده از رنگ مشکی در پس زمینه، ترکیب آبی و زرد در منو ها و متون و در نهایت استفاده از عکس هایی با این رنگ ها در اسلایدر سایت خود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت را نشان دهید. تغییر در مقادیر این رنگ ها می تواند در بهبود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت شما موثر باشد.

متن قبلی : لوگو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از نکات مهم در جلوه دادن به سایت خود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت است. استفاده ی صحیح از این نوع رابطه باعث درخشش هرچه بیشتر لوگوی شما در سایتتان و نهایتا ایجاد یک هارمونی رنگ زیبا و دلپذیر در سایتتان می شود.

رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ایجاد رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت نیازمند تعریف حداقل 2 رنگ برای کمپانی شما است. به طور مثال لوگوی گوگل از 4 رنگ به عنوان رنگ های اصلی کمپانی خود استفاده کرده است. حال برای بهبود بیشتر رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت باید از رنگ های تعریف شده با نسبتی درست در سایت استفاده کرد. در ابتدا باید معنی و تاثیرات روانشناسی چند رنگ اصلی را بدانیم:

  • آبی: این رنگ بیشتر حس آرامش را به دلیل رابطه ی آن با دریا و آسمان در مخاطب ایجاد می کند.
  • قرمز: برعکس رنگ آبی، قرمز بیشتر حس اشتها و توجه را تحریک می کند. به همین دلیل عموما لوگوهای شرکت هایی مانند مکدونالد و کوکا کولا از این رنگ استفاده می کنند و این رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت این شرکت های بزرگ نیز دیده می شود.
  • زرد: این رنگ باعث ایجاد حس خوشبینی و انرژی می شود.
  • سبز: رنگ سبز بیشتر یادآور طبیعت است و باعث القای حس صلح و امید می شود.
  • بنفش: این رنگ بیشتر باعث القای حس رازآلودگی یا سلطنت می شود. کاربرد آن بیشتر در امور مالی استفاده می شود.
  • مشکی: این رنگ حس کامل بودن و همیشگی بودن را به مخاطب منتقل می کند و بیشتر در برندهای لوکس به کار می رود.

حال رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت ملموس تر است. برفرض اینکه آبی، مشکی و زرد رنگ سازمانی شما باشد، می توانید با استفاده از رنگ مشکی در پس زمینه، ترکیب آبی و زرد در منو ها و متون و در نهایت استفاده از عکس هایی با این رنگ ها در اسلایدر سایت خود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت را نشان دهید. تغییر در مقادیر این رنگ ها می تواند در بهبود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت شما موثر باشد.

متن قبلی : لوگو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از لوگو در طراحی سایت، اولین نشانگر کسب و کار شماست. لوگو باعث ایجاد یک نوع ارتباظ بصری خاص با بازدیدکننده ی سایت شما می شود. وجود لوگو در طراحی سایت تاثیرات بسیار زیادی بر روی بازدیدکننده و یا مشتری شما دارد که نمیتوان به راحتی از آنها چشم پوشی کرد.

فواید استفاده از لوگو در طراحی سایت چیست؟

  • ایجاد ارتباط بدون نیاز به گفتار: لوگو در طراحی سایت شما پیچیدگی ارتباط با مشتری را با روش اثر بخشی بصری، کوتاه و ساده می کند. تصور کنید در حال جستجو برای یک نوع محصول خاص هستید. درمیان هزاران نتیجه ی جستجو ناگهان چشمتان به یک لوگوی شکیل و با کیفیت میفتد. در این زمان طبیعتا احتمال خرید شما از آن سایت بسیار بالاتر از سایتی می باشد که از لوگو در طراحی سایت آن استفاده نشده است.
  • ثبت تجربه: استفاده از لوگو در طراحی سایت درواقع همانند ایجاد یک نسخه ی ذخیره شده از تجربه ی بازدیدکننده از خدمات یا محصولات شما در ذهن آن شخص است. اگر تجربه ی خوشایندی در ذهن بازدیدکننده یا مشتری ایجاد کرده باشید همیشه به یاد او خواهید ماند.
  • ایجاد اعتماد: مطمئنا وجود لوگو در طراحی سایت بیانگر ارزش گذاری به خدمات و محصولات شما در وحله ی اول توسط خود شماست. اولین فاکتور جذب اعتماد مشتری، نشان دادن و مطمئن بودن خود شما از کیفیت محصول یا خدماتتان می باشد و درواقع باعث مطرح کردن خود با هیچ کلامی می شود.
  • اصالت: لوگو در طراحی سایت شما علاوه بر موارد گفته شده نشانگر اصالت سایت و برند شما است. این به این معناست که استفاده از یک لوگوی با کیفیت می تواند اصالت داشتن محصولات و خدمات شما را در سطح جهانی نمایان کند.

با وجود تمامی موارد فوق، استفاده از لوگویی که معیارهای صحیح را دارا نباشد می تواند عکس نتایج گفته شده را به عمل بیاورد. لوگو باید با رعایت یک سری قواعد و معیارهای کلی در طراحی سایت استفاده شود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در متن پیشین به انواع دسته بندی سازماندهی محتوای طراحی سایت اشاره شد. در این متن در مورد هر یک از دسته بندی های سازماندهی محتوای طراحی سایت براساس نوع اطلاعاتی که در آنها ارائه می شود، توضیحاتی عنوان خواهد شد.

 انواع دسته بندی های طرح سازماندهی محتوای طراحی سایت

حروف الفبایی Alphabetical: به عنوان اساس سایر طرح های سازماندهی محتوای طراحی سایت (به عنوان مثال، دانشنامه، فرهنگ لغت، شاخص های الفبایی و غیره) استفاده می شود.

دوره زمانی Chronological: اطلاعات مهمی برای محتوای طراحی سایت فراهم می کند و اغلب در رابطه با سایر طرح های سازماندهی محتوای سایت برای ارائه نقاط در دسترس بیشتر (به عنوان مثال، آرشیو مجلات، کتاب های تاریخی) استفاده می شود.

به طور مثال، یک برنامه زمان بندی شده برای منو در وب سایت تاریخ آمریکا استفاده شده است.

جغرافیایی Geographical: برای اطلاعات وابسته به مکان و یا اطلاعات خاص (به عنوان مثال، اخبار، آب و هوا، مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) استفاده می شود. نقشه های گوگل و نقشه های آب و هوایی نمونه هایی از این دست سازماندهی محتوای طراحی سایت هستند.

برخی وب سایت ها مانند سایت خبری از صفحات خاصی مربوط به منطقه خاص جغرافیایی (مثلا اخبار آسیا)استفاده می کنند که شامل یک منو برای آن بخش جغرافیایی است.

طراح ها سازماندهی غیر متمرکز اطلاعات متقارن را به دسته هایی تقسیم می کنند که تعریف دقیق را به چالش می کشند. این طرح های سازماندهی برای مرور و یادگیری زمانی که کاربران نیاز به اطلاعات چندان دقیقی ندارند مناسب است.

مخاطبان Audience: این طرح سازماندهی محتوای طراحی سایت برای زمانی که مخاطبان خاصی برای وب سایت وجود داشته باشد و به صورت مکرر از سایت بازدید کنند امکان استفاده از شخصی سازی را فراهم می سازد. مثلاً برای هریک از گروه های دانش آموزان، والدین و دبیران بخش جداگانه ای در یک وب سایت آموزشی در نظر گرفته می شود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در متن قبلی به بحث در مورد سازماندهی محتوا در طراحی سایت پرداختیم و در مورد ساختار سایت و اصول سازماندهی در محتوای وب سایت ها مواردی اشاره شد. در این متن نیز برای تشریح بهتر موضوع به طرح های سازماندهی محتوا و انواع دسته بندی های سازماندهی محتوا در طراحی سایت می پردازیم.

هر چند سایت های سلسله مراتبی مطالب و صفحات خود را در یک درخت از منوها و زیرمنوها در صفحه اصلی سایت سازماندهی می کنند، این سلسله مراتب زیرساخت های محتوا در طراحی سایت باید کاربران را قادر سازد از یک قسمت اصلی سایت به قسمت دیگر روند، بدون اینکه نیاز به بازگشت به صفحه اصلی یا زیر منو وجود داشته باشند.

توجه داشته باشید که زبانه ها در هر هدر این امکان را فراهم می کنند که کاربر از یک محدوده محتوای اصلی به صفحه دیگر حرکت کند و منوهای سمت چپ نیز دسته های موضوعی محلی را فراهم می کنند و در یک کادر به کاربران اجازه می دهند صفحات را براساس جستجو در محتوا پیدا کنند.

 

طرح های دقیق سازماندهی محتوا در طراحی سایت

طرح های دقیق سازماندهی محتوا در طراحی سایت اطلاعات را به بخش های متقابل منحصر به فرد تقسیم می کنند. این سیستم ها برای معماری اطلاعات به منظور ایجاد و دسته بندی محتوا نسبتاً آسان هستند.

با این حال، ممکن است چنین طرح هایی برای کاربران چالش برانگیز باشند و این نیاز وجود داشته باشد که کاربران درک درستی نسبت به مدلی که با آن در ارتباط اند داشته باشند.

بهتر است در مورد اطلاعات که توسط کاربران شناخته تر است از چنین طرح سازماندهی محتوا در طراحی سایت استفاده شود.

انواع دسته بندی های سازماندهی محتوا در طراحی سایت

حروف الفبایی Alphabetical

دوره زمانی Chronological

جغرافیایی Geographical

عنوان Topic

وظیفه Task

مخاطبان Audience

استعاره Metaphor

هیبرید Hybrids

در این متن به انواع دسته بندی سازماندهی محتوا در طراحی وب سایت اشاره شد. در متن بعد در مورد هر یک توضیحاتی عنوان می شود. با ما همراه باشید.

متن قبل: سازماندهی محتوا در طراحی سایت 1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

انواع طرح سازماندهی محتوا در طراحی سایت اغلب ساختار غیر کاربردی برای وب سایت ها دارند، زیرا درک و پیش بینی آن ها برای کاربران بسیار دشوار است. طرح سازماندهی محتوا در طراحی سایت برای سایت های کوچک برای لینک ها و سایت هایی که مخاطبان تحصیل کرده باشند یا با تجربه بوده و دانش پایه ای نسبت به موضوع داشته باشند، مناسب است. در این متن در مورد سازماندهی محتوا در طراحی وب سایت و سلسله مراتب در ارائه مطالب سایت مطالبی عنوان خواهد شد.

 

سلسله مراتب محتوا در طراحی سایت

سلسله مراتب اطلاعات برای سازماندهی محتوا در طراحی سایت بهترین راه برای سازماندهی پیچیده ترین اطلاعات است. از آنجا که وب سایت ها معمولاً بر اساس یک صفحه اصلی سازماندهی محتوا در طراحی سایت را انجام می دهند و سپس به صفحات منوی زیر مجموعه لینک داده می شوند، معماری سلسله مراتبی برای سازماندهی محتوا به ویژه برای سازماندهی وب سایت مناسب است.

نمودارهای سلسله مراتبی برای شرکت ها و نهادها مفهومی بسیار آشناست، بنابراین بیشتر کاربران این ساختار را به آسانی درک می کنند. یک سازماندهی سلسه مراتبی برای سازماندهی محتوا در طراحی سایت باعث می شود رویکردی مفید در تحلیل های محتوای سایت داشته باشید، زیرا سلسله مراتب تنها با محتوای سازمان یافته مناسب عمل می کند.

ساده ترین شکل ساختار سایت سلسله مراتبی برای سازماندهی محتوا یک مجموعه ستاره است که مجموعه ای از صفحات، آرایشی را حول محور صفحه اصلی تشکیل می دهند.

اکثر وب سایت ها نوعی معماری سلسه مراتبی یا درخت چندمنظوره را برای سازماندهی محتوا در طراحی سایت انتخاب می کنند. این ترتیب دسته بندی ها و زیرشاخه های اصلی دارای مزیتی قدرتمند برای سازماندهی سایت پیچیده است، زیرا بیشتر افراد با سازمان های سلسله مراتبی آشنا هستند و می توانند به راحتی الگوهای ذهنی ساختار سایت را تشکیل دهند.

در مطالب آتی در مورد سازماندهی محتوا در انواع طراحی سایت و کاربردهای آن و همچنین ادامه بحث در مورد ساختار و شکل مناسب ارائه اطلاعات در سایت می پردازیم. با ما همراه باشید.

متن قبل: طرح محتوا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا می دانید خدمات شرکت طراحی وب سایت چیست؟ برای توسعه کسب و کار استارت آپ خود نیاز به مشاوره با یک شرکت طراحی وب سایت خوب دارید؟ یک وب سایت خوب باید در نتایج جستجوی موتورهای جستجو در رتبه های بالا قرار گیرد. در همه سیستم ها سریعتر بارگذاری شود و با منوهای جذاب تر، کاربران بتوانند به راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشند. فروش محصولات بیشتر شود و تمام اینها با یک سفارش سایت مناسب و اطلاع از خدمات شرکت طراحی وب سایت قابل انجام است.

خدمات شرکت طراحی وب سایت به شرکت ها

آنچه باید در مورد خدمات شرکت طراحی وب سایت بدانید در این متن آورده شده است. باید طراحی، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، بازاریابی و پشتیبانی از ابتدای فرآیند طراحی سایت، از طریق نگهداری مداوم وب سایت برای کسب و کار  انجام شود. از جمله دیگر خدمات شرکت طراحی وب سایت، استفاده از جدیدترین تکنولوژی هاست. بنابراین شما با یک صفحه که مطمئناً باعث نارضایتی کاربران می شود مواجه نخواهید شد.

باید نسبت به هویت نام تجاری اطلاعات کامل به طراح سایت حرفه ای خود ارائه کنید و نسبت به راه حل های مناسب برای تجارت الکترونیک آگاهی کامل کسب کنید. مسلماً طراحی وب سایت با کیفیت هزینه بر خواهد بود، اما اینکه در مقابل، خدمات شرکت طراحی وب سایت طرف قرارداد شما با چه کیفیتی انجام شود اهمیت فوق العاده ای دارد. همچنین باید در لیست هزینه ها زمان بندی پروژه را در نظر داشته باشید.

تلاش های پشت صحنه یک شرکت طراحی وب سایت به آسانی انجام نمی شود، زیرا محصول نهایی حاصل تلاش خلاقانه این شرکت است. یک طراح باید از سئو، کلمات کلیدی و کدنویسی مناسب برای افزایش ترافیک در سایت استفاده کند.

اگر طراح از نقش جستجوگرها به خوبی آگاهی نداشته باشد، نام سایت در رتبه های بالای جستجوگر نمایه نمی شود و برای کسب و کار نقش چندان مفیدی نخواهد داشت. در متن های آتی در مورد خدمات شرکت طراحی وب سایت، نحوه عملکرد جستجوگرها، تجزیه و تحلیل داده های سایت و اطلاعات و کلمات کلیدی مطالب بیشتری توضیح داده می شود.

متن بعدی : خدمات شرکت طراحی وب سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

متخصصان سازماندهی محتوا در طراحی سایت باید با چگونگی طبقه بندی محتوای سایت و راه های مختلف برای ایجاد روابط بین هر قطعه ارتباط برقرار کنند. بیشتر بخش های سازماندهی محتوا در طراحی وب سایت را می توان به روش های مختلف دسته بندی کرد. در طراحی سایت بسته به اینکه محتوا شامل چه اجزایی باشد، ممکن است طرح ها به اشکال مختلفی در کنار هم قرار گیرند تا به طور مستقل عمل کنند. در این متن با سازماندهی محتوا در طراحی سایت آشنا می شوید.

سازماندهی محتوا در طراحی سایت

سازماندهی اطلاعات و محتوا در طراحی سایت ها عامل مهمی در تعیین موفقیت است، و در عین حال بسیاری از تیم های توسعه وب فاقد فهم لازم برای انجام کار به خوبی هستند.

سیستم های سازمان شامل طرح های سازمانی و ساختار سازمانی هستند. یک طرح سازمان ویژگی های مشترک اقلام محتوا در طراحی سایت را تعریف می کند و گروه بندی منطقی آن موارد را تحت تاثیر قرار می دهد. ساختار سازمانی انواع ارتباطات بین آیتم ها و گروه ها را تعریف می کند.

ساختارهای سازماندهی شبیه به وب سایت ها محدودیت هایی را بر الگوهای استفاده از اطلاعات در محتوا در طراحی وب سایت ایجاد می کنند. در این ساختار، هدف اغلب ایجاد جریان آزاد ایده هاست و به کاربران این امکان را می دهد که در یک الگوی منحصر به فرد، اکتشافی و شخصی منافع خود را دنبال کنند.

این الگوی سازماندهی محتوا در طراحی سایت با لینک های متراکم برای اطلاعات در دیگر قسمت های سایت و همچنین اطلاعات در سایت های دیگر توسعه می یابد. اگرچه هدف از این سازماندهی محتوا، بهره برداری از قدرت وب در ارتباطات و پیوستگی تا حد ممکن است، ساختارهای مشابه با وب اغلب باعث سردرگمی کاربران می شود.

در مباحث آتی مطالب بیشتری در مورد سازماندهی محتوا در طراحی سایت و حوزه های مرتبط با آن به بررسی می پردازیم و از دیدگاه های کارشناسان و صاحب نظران برای بهبود کیفیت ارائه محتوا در طراحی وب سایت برای شما اطلاعاتی ارائه خواهیم کرد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

متخصصان سازماندهی محتوا در طراحی سایت باید با چگونگی طبقه بندی محتوای سایت و راه های مختلف برای ایجاد روابط بین هر قطعه ارتباط برقرار کنند. بیشتر بخش های سازماندهی محتوا در طراحی وب سایت را می توان به روش های مختلف دسته بندی کرد. در طراحی سایت بسته به اینکه محتوا شامل چه اجزایی باشد، ممکن است طرح ها به اشکال مختلفی در کنار هم قرار گیرند تا به طور مستقل عمل کنند. در این متن با سازماندهی محتوا در طراحی سایت آشنا می شوید.

سازماندهی محتوا در طراحی سایت

سازماندهی اطلاعات و محتوا در طراحی سایت ها عامل مهمی در تعیین موفقیت است، و در عین حال بسیاری از تیم های توسعه وب فاقد فهم لازم برای انجام کار به خوبی هستند.

سیستم های سازمان شامل طرح های سازمانی و ساختار سازمانی هستند. یک طرح سازمان ویژگی های مشترک اقلام محتوا در طراحی سایت را تعریف می کند و گروه بندی منطقی آن موارد را تحت تاثیر قرار می دهد. ساختار سازمانی انواع ارتباطات بین آیتم ها و گروه ها را تعریف می کند.

ساختارهای سازماندهی شبیه به وب سایت ها محدودیت هایی را بر الگوهای استفاده از اطلاعات در محتوا در طراحی وب سایت ایجاد می کنند. در این ساختار، هدف اغلب ایجاد جریان آزاد ایده هاست و به کاربران این امکان را می دهد که در یک الگوی منحصر به فرد، اکتشافی و شخصی منافع خود را دنبال کنند.

این الگوی سازماندهی محتوا در طراحی سایت با لینک های متراکم برای اطلاعات در دیگر قسمت های سایت و همچنین اطلاعات در سایت های دیگر توسعه می یابد. اگرچه هدف از این سازماندهی محتوا، بهره برداری از قدرت وب در ارتباطات و پیوستگی تا حد ممکن است، ساختارهای مشابه با وب اغلب باعث سردرگمی کاربران می شود.

در مباحث آتی مطالب بیشتری در مورد سازماندهی محتوا در طراحی سایت و حوزه های مرتبط با آن به بررسی می پردازیم و از دیدگاه های کارشناسان و صاحب نظران برای بهبود کیفیت ارائه محتوا در طراحی وب سایت برای شما اطلاعاتی ارائه خواهیم کرد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

متخصصان سازماندهی محتوا در طراحی سایت باید با چگونگی طبقه بندی محتوای سایت و راه های مختلف برای ایجاد روابط بین هر قطعه ارتباط برقرار کنند. بیشتر بخش های سازماندهی محتوا در طراحی وب سایت را می توان به روش های مختلف دسته بندی کرد. در طراحی سایت بسته به اینکه محتوا شامل چه اجزایی باشد، ممکن است طرح ها به اشکال مختلفی در کنار هم قرار گیرند تا به طور مستقل عمل کنند. در این متن با سازماندهی محتوا در طراحی سایت آشنا می شوید.

سازماندهی محتوا در طراحی سایت

سازماندهی اطلاعات و محتوا در طراحی سایت ها عامل مهمی در تعیین موفقیت است، و در عین حال بسیاری از تیم های توسعه وب فاقد فهم لازم برای انجام کار به خوبی هستند.

سیستم های سازمان شامل طرح های سازمانی و ساختار سازمانی هستند. یک طرح سازمان ویژگی های مشترک اقلام محتوا در طراحی سایت را تعریف می کند و گروه بندی منطقی آن موارد را تحت تاثیر قرار می دهد. ساختار سازمانی انواع ارتباطات بین آیتم ها و گروه ها را تعریف می کند.

ساختارهای سازماندهی شبیه به وب سایت ها محدودیت هایی را بر الگوهای استفاده از اطلاعات در محتوا در طراحی وب سایت ایجاد می کنند. در این ساختار، هدف اغلب ایجاد جریان آزاد ایده هاست و به کاربران این امکان را می دهد که در یک الگوی منحصر به فرد، اکتشافی و شخصی منافع خود را دنبال کنند.

این الگوی سازماندهی محتوا در طراحی سایت با لینک های متراکم برای اطلاعات در دیگر قسمت های سایت و همچنین اطلاعات در سایت های دیگر توسعه می یابد. اگرچه هدف از این سازماندهی محتوا، بهره برداری از قدرت وب در ارتباطات و پیوستگی تا حد ممکن است، ساختارهای مشابه با وب اغلب باعث سردرگمی کاربران می شود.

در مباحث آتی مطالب بیشتری در مورد سازماندهی محتوا در طراحی سایت و حوزه های مرتبط با آن به بررسی می پردازیم و از دیدگاه های کارشناسان و صاحب نظران برای بهبود کیفیت ارائه محتوا در طراحی وب سایت برای شما اطلاعاتی ارائه خواهیم کرد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

پس از بررسی نقش متا تگ در طراحی سایت و اهمیت آن حال به انواع متا تگ و عملکرد آنها در طراحی وب سایت پرداخته می شود. در متن های پیشین تعاریفی از متا تگ ارائه شد و بررسی شد که از چه لحاظ کاربرد آن ها در طراحی سایت اهمیت ویژه ای دارد. هرچند در طول زمان تغییراتی در نگرش نسبت به متا تگ در طراحی سایت به وجود آمده است، همچنان به عنوان بخشی جدانشدنی در بحث طراحی سایت مطرح می شود.

عملکرد موتورهای جستجو و تاثیر متا تگ در طراحی سایت

انواع متا تگ در طراحی سایت چه عملکردی دارند و چگونه به سایت کمک می کنند تا عملکرد بهینه ای برای کاربران داشته باشد؟ در این متن رایج ترین متا تگ ها که در وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرند ذکر می شود، در مورد کاربرد آنها در متن دیگری توضیحات ذکر می شود.

موتورهای جستجو، ابر داده سایت را می خوانند، اما از این اطلاعات در الگوریتم های رتبه بندی جستجوی خود استفاده نمی کنند. سال ها پیش موتورهای جستجو متا تگ ها را به عنوان یکی از سیگنال هایی که رتبه بندی را تحت تاثیر قرار می دادند استفاده می کردند، اما سوء استفاده از این برچسب ها باعث شد معیارهای دیگری برای موتورهای جستجو استفاده شود. هرچند انواع متا تگ در طراحی سایت دیگر به عنوان عاملی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو استفاده نمی شود، اما از جنبه های دیگری ارزشمند محسوب می شوند.

انواع متا تگ در طراحی وب سایت

  • متا تگ بازبینی شده Meta Revised tag
  • متا تگ توضیحی Meta Description tag
  • تگ کلید واژه ها KEYWORDS tag
  • تگ نویسنده Meta Author tag
  • تگ ربات ها Robots tags
  • تگ زبان Meta Language tag
  • تگ عنوان Title tag

در این متن در مورد عملکرد موتورهای جستجو، تاثیر متا تگ در طراحی سایت و برخی از انواع متا تگ عنوان شد. بحث کاربردهای متا تگ در طراحی سایت به طور کامل در بخش های بعدی مطرح می شوند.

متن قبلی: متا تگ در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا می دانید متا تگ در طراحی سایت چه نقش و اهمیتی دارد؟ در متن پیشین راجع به متا تگ تعاریفی ارائه شد، اینکه چه کاربردی دارند و کاربرد متا تگ ها در سر کد HTML مطرح شد. در این بخش به نقش متا تگ و اهمیت متا تگ در طراحی سایت اشاره می شود.

نقش متا تگ در طراحی سایت

هنگام جستجو در هر یک از موتورهای جستجو، براساس متا تگ در طراحی سایت های متفاوت، نتایج وب سایت های مرتبط نمایش داده می شوند که به ترتیب نزولی ارائه می شوند (اولویت با نتایج مرتبط تر است). در گوگل، محتویات هر صفحه با یک عنوان با فونت بزرگ آبی، و همچنین یک توضیح کوتاه با فونت کوچکتر سیاه و سفید ارائه می شود. در قالب طراحی سایت، متن آبی تگ عنوان است و متن سیاه متن توصیفی است، که هر دو در کد HTML سایت یافت می شوند. برخی از تفاوت های ظریف در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر متفاوت وجود دارند.

اهمیت متا تگ در طراحی سایت

لیستی طولانی از اجزاء وب سایت وجود دارند که می توان در قسمت بالای HTML گنجاند. علاوه بر اطلاعات ضروری مانند عنوان صفحه، توضیحات صفحه و تعریف charset ، می توان اطلاعات جامعی برای جستجوگرها فراهم کرد. صاحبان وب سایت می توانند از متا تگ در طراحی سایت برای تعریف کلمات کلیدی مرتبط یا مشخص کردن یک موضوع برای صفحه خود استفاده کنند.

متا تگ در طراحی وب سایت جنبه ای مهم از ساختار آن را تشکیل می دهند که اغلب درک درستی نسب به آن وجود ندارد. متا تگ ها حاوی اطلاعات یا متا دیتا (ابر داده) در مورد وب سایت شما هستند. این اطلاعات که در <head> یک سند HTML قرار دارند، به منظور نمایش برای بازدیدکنندگان از سایت نیستند، بلکه برای مرورگرها، سرورهای وب و موتورهای جستجو طراحی شده اند.

در متن های بعدی در مورد انواع متا تگ در طراحی سایت مطالبی عنوان خواهد شد. همچنین عملکرد هریک از متا تگ ها در طراحی سایت بررسی می شود. با ما همراه باشید.

متن قبلی: متا تگ در طراحی سایت 1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

از برچسب های  (META tags) یا  متا تگ در طراحی سایت چه می دانید؟ متا تگ ها در سر کد HTML شما قرار دارند. اساساً سایت شما، محتویات آن، نویسنده آن و غیره برای موتورهای جستجو قابل شناسایی خواهند بود. در این متن در مورد متا تگ، تعاریف آن و نقش متا تگ ها در طراحی سایت مطالبی عنوان خواهد شد.

کاربرد متا تگ در طراحی سایت

استفاده از متا تگ در طراحی سایت باعث می شود تا موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ و سایر موتورهای جستجو به سایت شما در رتبه بندی نتایج جستجو، جایگاه بالاتری اختصاص دهند و در نتیجه ترافیک بالاتری داشته باشید.

در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 از متا تگ در طراحی سایت به عنوان جزئی ضروری استفاده می شد. اما سوء استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) توسط اسپمرها و طراحان سایت باعث شد تا گوگل و موتورهای جستجوی دیگر تغییراتی در الگوریتم های  خود ایجاد کنند و بر عدم اهمیت متا تگ در طراحی سایت تاکید کردند.

استفاده از انواع متا تگ در طراحی سایت هیچ گاه راه تضمین شده ای برای دستیابی به رتبه های برتر در موتورهای جستجو محسوب نمی شود. امروزه، ویژگی ارزشمندی که به صاحبان وب سایت ها پیشنهاد می شود توانایی کنترل تشریح محتوای سایت است که توسط موتورهای جستجو توضیح داده می شود.

با این حال، باید در برخی از صفحات خود از انواع متا تگ در طراحی سایت استفاده کنید. به طور کلی، شما باید متا تگ در طراحی سایت را با عنوان خود در سر کد HTML خود قرار دهید.

علاوه بر این، متخصصان کدنویسی و ناشران می توانند از متا تگ ها برای ذخیره اطلاعات کپی رایت استفاده کنند. با این حال، تمام این اطلاعات برای تعامل با مرورگرها و ربات های جستجو چندان مرتبط به نظر نمی رسد. برای درک بهتر موضوع باید با مهم ترین عناصر متا تگ و استفاده از اپراتورهای وب آشنا شد که در بخش بعدی عنوان خواهد شد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طرح درست و ایجاد منوها در طراحی سایت شما همانند قرار دادن شالوده ای برای بنا محسوب می شود. عدم رعایت اصول اولیه در ایتدای پروژه ممکن است ساختمان را در معرض نابودی قرار دهد. اگر می خواهید بهترین بازده را از سایت خود داشته باشید باید زمانی برای برنامه ریزی صرف نمایید و مشخص کنید چگونه مخاطبان با محتوای سایت شما ارتباط برقرار خواهند کرد. روشی برای شفاف سازی و ساده کردن مسیرهای منوها در طراحی سایت ارائه کنید.

شکل منوها در طراحی سایت

منوها در طراحی سایت به عنوان عنصری کانونی در وب سایت هستند که به کاربران این امکان را می دهند که بدون سردرگمی و یا کلیک های غیر ضروری به نتیجه دست یابند. باید بتوانید کاربران را به مهم ترین اطلاعات در سایت هدایت کنید تا فروش را افزایش دهید یا به نیازهای اطلاعاتی کاربران پاسخ دهید.

چالش ایجاد منوها در طراحی سایت ها متفاوت خواهد بود. با توجه به سازماندهی محتوا، رویکرد هر وب سایت و استراتژی های هدف می توانند به شکل های متفاوتی نمایش داده شوند.

  • معماری اطلاعات را در ابتدا طرح ریزی کنید. Architecture Information

برنامه ریزی محتوا برای یک وب سایت بزرگ کاری اساسی است که باید قبل از اینکه منوها را طراحی کنید انجام شود. معماری اطلاعات نیازمند بازبینی، درک درست از محتوا و چگونگی استفاده از قابلیت وب سایت است. توانایی دید تصویری بزرگ از سایت به معماری اطلاعات درست می انجامد. شما باید بتوانید محتوای سایت را از دیدگاه کاربران مشاهده کنید. گاهی اوقات باید از روش های طبقه بندی مشتریان مطلع شوید. برای ایجاد شکل مناسب منوها در طراحی سایت چند سوال مطرح می شود که باید پاسخ داده شوند.

  • چه صفحاتی برای این سایت مورد نیاز است؟
  • آیا هر صفحه در یک طرح گسترده تر معنادار است و محتوا را به شکل معقول و قابل درکی تقسیم می کند؟
  • برای افزودن محتوای سایت در آینده چه امکاناتی مورد نیاز است؟
  • با چه گروه های کاربری کار می کنید؟ (برای مثال ورود و خروج، نوع اشتراک، تبلیغات و غیره)
  • هدف اصلی هر نوع کاربری چیست؟

پاسخ به هریک از موارد ذکر شده و درک اینکه محتوای سایت چه ارتباطی با کاربران دارد، برای طراحی منوها در طراحی سایت ضروری است.

متن مرتبط: منوهای عمودی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در مطالب قبلی خواندید که پیش از اقدام به سفارش و همکاری با شرکت طراحی وب سایت چه مواردی ضروری است. در این متن نیز لیستی از پیش نیازهای طراحی وب سایت عنوان شده است تا مطمئن باشید که در توافق با شرکت طراحی وب سایت تمام موارد طبق توافق شما انجام می شود. در زیر لیست اقدامات و ملزومات عنوان شده است.

لیست ملزومات چک لیست طراحی وب سایت

  • باید در مورد یک برنامه زمانبندی شده به توافق برسید و اطمینان حاصل کنید که طبق برنامه موارد توافق نامه انجام می شود. ممکن است شخص دیگری یک ایده مشابه داشته باشد و سایتی مشابه را توسعه دهد. شرکت طراحی وب سایت باید به زمان بندی در برنامه طراحی سایت پایبندی داشته باشد.
  • آیا تست های لازم قبل از راه اندازی سایت را پیش بینی کرده اید؟
  • باید حفاظت از نام تجاری و برند را در طراحی سایت مد نظر قرار دهید و در توافق نامه با شرکت طراحی سایت موارد را مطرح کنید.
  • آیا در مورد هزینه های ثابت توافق اولیه را انجام داده اید؟ در مورد زمانبندی اجرای پروژه ممکن است هزینه ها متغیر باشند.
  • آیا شرایط پرداخت هزینه های طراحی سایت را دارید؟ برخی هزینه های طراحی سایت باید طبق توافق پس از انجام مراحل خاصی پرداخت شوند.
  • آیا در مورد مهارت ها و سابقه تیم متخصص شرکت طراحی وب سایت تحقیق کرده اید؟ تمام موارد درخواستی شما برای طراحی سایت را انجام خواهند داد؟
  • آیا طراح سایت از کد اصلی شخصی اش برای طراحی سایت استفاده خواهد کرد و کپی نخواهد شد؟
  • آیا تمام اجزای مورد استفاده در وب سایت (طرح ها، انیمیشن، عکس ها، نقشه ها و غیره) طبق توافق شما بوده است؟
  • آیا محدودیت خاصی برای این توافق وجود دارد؟
  • آیا شما قادرید حقوق خود در وب سایت را به شخص دیگری واگذار کنید؟
  • آیا شما حق لغو قرارداد را دارید؟ در چه شرایطی این کار امکان پذیر است و چه پیامدهایی خواهد داشت؟
  • آیا شرکت طراحی وب سایت به عنوان هاست یا میزبان عمل خواهد کرد؟

در این مطلب برخی از ملزومات قرارداد با شرکت طراحی وب سایت که باید در نظر داشته باشید را مرور کردیم. در مطالب بعدی که به صورت سلسله ای در آینده مطرح خواهند شد، توضیحات بیشتر و جامع تری را برای موفقیت در عقد قرارداد با شرکت طراحی سایت ذکر می کنیم.

متن مرتبط: چک لیست طراحی وب سایت 3

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا می دانید آنچه برای سفارش و همکاری با شرکت طراحی وب سایت لازم است شامل چه مواردی است؟ پیش از این در متون گذشته توضیحاتی در مورد بررسی بخش های مختلف سایت مطالبی را عنوان کردیم. در اینجا نیز لیستی از پیش نیازهای طراحی سایت را ارائه می کنیم تا به شما اطمینان دهیم در توافق با شرکت طراحی وب سایت همه سفارشات همانطور که شما انتظار دارید پیش خواهند رفت. در زیر لیست اقدامات و ملزومات ذکر می شود.

مشخصات طرح خوب در شرکت طراحی وب سایت

  • آیا از مراحل فنی قراردادها آگاهی دارید؟
  • آیا حجم کاربران و بازدیدکنندگان را برآورد کرده اید؟ آیا زیرساخت های لازم برای پشتیبانی وب سایت را برای ارائه خدمات پشتیبانی وب سایت فراهم ساخته اید؟

سیستم یکپارچه

  • آیا به وضوح نیازهای تجاری و فنی خود را مشخص کرده اید؟
  • آیا با شرکت طراحی وب سایت خود برای توسعه سایت قرارداد دارید؟

انتخاب طراح وب سایت یا توسعه دهنده

  • نمونه کارهای قبلی را در رزومه شرکت طراحی سایت ببینید. نظرات مشتریان را جویا شوید.

توافقنامه مشخص با شرکت طراحی وب سایت و توسعه دهنده

  • آیا شما مشخصه ای برای طراحی وب سایت خود در نظر دارید؟
  • آیا می خواهید تمام حقوق مالکیت معنوی را در سایت خود در اختیار داشته باشید؟ احتمال دارد که طراح وب نخواهد کپی رایت را به شما اختصاص دهد، زیرا ممکن است کد اصلی برای سایت دیگری مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که چنین باشد باید اطمینان حاصل کنید که مجوز استفاده دائمی از وب سایت، کپی رایت و ایجاد اصلاحات در سایت را دارید. ممکن است مایل باشید شرکت طراحی سایت را در استفاده از کپی رایت و یا ایده های موجود در سایت خود برای طراحی سایت رقابتی دیگری محدود کنید.
  • آیا توافقنامه ای را برای ارائه به شرکت طراحی سایت مطرح کرده اید؟ در عمل باید نکاتی را در مورد معماری طرح، کار اولیه طراحی، نسخه نهایی و اجرای آن در نظر داشته باشید.

در این نوشته بخشی از سوالات برای بررسی توافق در قرارداد با شرکت طراحی وب سایت را عنوان کردیم. در مطالب آتی که به صورت سلسله ای در آینده مطرح خواهیم کرد، توضیحات تکمیلی بیشتری را برای موفقیت شما در عقد قرارداد با شرکت طراحی سایت ذکر می کنیم.



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

قبل از اینکه اقدام به سفارش و همکاری با شرکت طراحی وب سایت نمایید، نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید. باید بخش های مختلف سایت را به دقت بررسی نمایید و لیستی از آنچه در طراحی وب سایت می خواهید را در دسترس داشته باشید تا مطمئن باشید که در توافق با شرکت طراحی وب سایت تمام موارد انجام خواهد شد. در زیر لیستی از سوالات ذکر می شوند تا بیشتر با ملزومات طراحی سایت آشنا شوید.

مشخصات طرح مناسب در شرکت طراحی وب سایت

  • چگونه محتوای سایت را به روز خواهید کرد؟ آیا به توسعه دهنده وب سایت نیاز دارید تا از جانب خودتان انجام شود؟ اگر بخواهید وب سایت خود را به روز کنید، آیا ابزار لازم و در دسترس دارد؟ در صورتی که قصد دارید که توسعه دهنده شرکت طراحی وب سایت آن را به روز کند، آیا از هزینه ها و زمان انجام آن باخبرید؟
  • آیا در نظر دارید دسترسی به برخی قسمت های سایت را محدود سازید؟
  • آیا قصد دارید از کوکی ها استفاده کنید؟ در صورت لزوم شما باید عملکرد غیر فعال کردن کوکی ها را برای درخواست بازدیدکنندگان ارائه دهید.
  • چه اطلاعاتی را در مورد بازدیدکنندگان سایت می خواهید؟ آیا قانونی است؟ آیا نیاز به رضایت افراد دارید؟ چگونه قصد دارید در مورد امنیت سایت خود به بازدیدکنندگان اطمینان دهید؟ آیا قصد دارید سایت را به سرور دیگری منتقل کنید تا امنیت کاربران تامین شود؟
  • آیا ابزارهایی برای اصلاح اشتباهاتی که کاربران در سایت مشاهده می کنند تعیین کرده اید؟
  • آیا شرکت طراحی وب سایت از قانون کپی رایت پیروی می کند؟ باید مالکیت معنوی برند را رعایت کنید.
  • میزبان یا هاست در سایت مشخص شده است؟ آیا می خواهید به گزارش های سرور، گزارش های بازدیدکنندگان و آمار کلی دسترسی داشته باشید؟ این داده ها چگونه جمع آوری، ذخیره و ارائه می شوند؟
  • آیا برای فروش کالاهای خود از تبلیغات استفاده می کنید؟

در این نوشته برخی از مواردی که باید در قرارداد با شرکت طراحی وب سایت در نظر داشته باشید را بررسی کردیم. در مطالب بعدی که به صورت سلسله ای در آینده انتشار داده خواهند شد، توضیحات بیشتر و جامع تری را برای موفقیت شما در عقد قرارداد با شرکت طراحی سایت ذکر می کنیم.

 

متن مرتبط: چک لیست طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا تا به حال اقدام به سفارش و همکاری با شرکت طراحی وب سایت کرده اید؟ در مورد بخش های مختلف سایت باید به دقت بررسی نمایید و لیستی از پیش نیازهای طراحی سایت را در دسترس داشته باشید تا مطمئن باشید که در توافق با شرکت طراحی وب سایت همه چیز همانطور که شما انتظار دارید پیش خواهد رفت. در زیر لیست اقدامات و ملزومات ذکر می شود.

لیست اقدامات و ملزومات شرکت طراحی وب سایت جهت ساختار وب سایت

  • اطلاعیه ها و مسئولیت در کسب و کار خود را مشخص کرده اید؟
  • شرایط و ضوابط را به شرکت طراحی وب سایت عنوان کرده اید؟.
  • آیا مالکیت معنوی شرکت در اختیار شماست؟
  • تمام مجوز های لازم برای شخص ثالث و موافقت نام ها را کسب کرده اید؟ (مانند کپی رایت، لینک ها، علامت های تجاری و غیره)
  • آیا اطلاعات مربوط به شرکت خود را در اختیار دارید؟ ( نام کامل شرکت، شماره ثبت شرکت، آدرس پستی، آدرس ایمیل و غیره)
  • آیا این اطلاعات به وضوح به مشتری بالقوه شما نمایش داده می شود؟
  • سایت شما باید مطابق با استانداردها و در دسترس همه کاربران باشد.

مشخصات طراحی وب سایت

  • آیا قابلیت های مورد نیاز برای وب سایت را به صورت کتبی برای شرکت طراحی وب سایت مشخص کرده اید؟
  • آیا ترجیحات خود را در مورد ظاهر و سبک وب سایت برای شرکت طراحی وب سایت مشخص کرده اید؟
  • آیا می خواهید ویژگی های بیشتری در آینده به وب سایت اضافه کنید؟ در صورتی که می خواهید در چند مرحله اقدام به توسعه وب سایت نمایید باید قابلیت به روزرسانی در سایت را به منظور اضافه کردن ویژگی های جدید برای حفظ رقابت در نظر بگیرید. طراحی سایت شما باید به صورت انعطاف پذیر باشد.

در این نوشته بخشی از مواردی که در قرارداد با شرکت طراحی وب سایت باید در نظر داشته باشید را عنوان کردیم. در مطالب بعدی که به صورت سلسله ای در آینده مطرح خواهد شد، توضیحات بیشتری را برای موفقیت در عقد قرارداد با شرکت طراحی سایت ذکر می کنیم.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با اینکه فضای زیادی به صورت عمودی در صفحه وب سایت وجود دارد، استفاده از منوهای افقی در طراحی سایت مزایایی دارد که در اینجا به آن می پردازیم. کاربران می توانند با شناخت ساختار سایت به گردش در آن بپردازند. اطلاعات بیشتر در صفحه وب سایت را می توانند در منوهای کشویی پیدا کنند.

مزایای استفاده از منوهای افقی در طراحی سایت

  • کاربران را وادار به تمرکز بر موضوعات اساسی در محتوای سایت می کند.
  • اقلام محدودی برای نمایش در زیرمنو وجود دارد.
  • منوهای افقی در طراحی سایت ناپدید نمی شوند.
  • کاربران در یک چشم بر هم زدن می دانند در کجای سایت قرار دارند.
  • کاربران دچار سردرگمی نمی شوند و سایت را ترک نخواهند کرد.
  • نیازی به تحلیل اجزای محتوای سایت نیست.
  • کاربران تنها چند گزینه برای انتخاب دارند.

در دنیایی که میانگین زمان بازدید سایت تنها 3 ثانیه است، باید بتوانید پیام خود را در همان زمان محدود به مخاطبان منتقل کنید. اینکه کاربران بتوانند لینک های اصلی شما را در یک نگاه ببینند فوق العاده است.

کاربران انتخاب از میان تعداد زیادی گزینه را در منوهای افقی در طراحی سایت نمی پسندند. پس از جذب افراد به وب سایت باید اطلاعاتی که مخاطبان نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهید تا به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند. در غیر اینصورت سایت را ترک خواهند کرد.

نکاتی در مورد منوهای افقی در طراحی سایت

  • از نام های آشنا برای لینک استفاده کنید.
  • به طور واضح از بخش های اصلی و فرعی استفاده کنید. می توانید یک سلسله مراتب بصری ایجاد کنید که قابلیت استفاده از سایت را افزایش می دهد. کار طراح این است که به وضوح تفاوت را نشان دهد، به طوری که کاربران متوجه شوند که کدام بخش از وب سایت مهم ترین اطلاعات را داراست.
  • از لینک های عملیاتی در سمت راست استفاده کنید. لینک های ثبت نام کاربر، محصولات در سبد خرید یا ورود به سیستم در سمت راست در منوهای افقی در طراحی سایت بهترین گزینه است.
  • از نوار جستجو در منوهای افقی در طراحی سایت استفاده کنید.

متن مرتبط: منوهای کشویی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به عنوان یک قاعده کلی اکثر توسعه دهندگان وب می گویند استفاده از منوهای کشویی در طراحی سایت خوب نیست. زیرا گیج کننده مزاحم و ناکارآمد است. با اینحال، منوهای کشویی از دیدگاه طراحی ویژگی عالی محسوب می شوند.

اگر تعداد زیادی از آیتم ها در منو وجود دارند، استفاده از منوهای کشویی در طراحی سایت مناسب است. چنین سبکی در طراحی برای منوهای افقی و عمودی قابل استفاده است و به سادگی آیتم های منوی اصلی که همیشه مشاهده می شوند را از آیتم های منو که با مرور موس قابل مشاهده اند، جدا می کند. استفاده از منوهای کشویی در طراحی سایت یک ویژگی عالی برای وب سایت های شلوغ است. زیرا:

  • امکان حذف آیتم های منو بدون تاثیرگذاری بر دیگر بخش های طراحی را فراهم می کند.
  • فضای بیشتری برای محتوا فراهم می کند.
  • دسته بندی اقلام منو به طوری که همه چیز به راحتی پیدا خواهد شد.

منوهای کشویی در طراحی سایت می توانند کاربر پسند باشند. پانل های کشویی بزرگ و دوبعدی که گزینه های منو را دسته بندی می کنند به کاربران این امکان را می دهند که بدون تغییر مکان زیاد در صفحه نمایش با استفاده از تایپوگرافی، آیکون ها و راهنمای مناسب به انتخاب گزینه های مورد نظر خود اقدام کنند.

موارد استفاده از منوهای کشویی در طراحی سایت

  • سازماندهی صفحات در بخش: به طور معمول، منوهای کشویی در طراحی سایت برای جمع کردن تمام صفحات در یک بخش سازمان یافته استفاده می شود.
  • سازماندهی دسته بندی ها در وبلاگ: بسیاری از وبلاگ ها برای دسته بندی ها و برچسب ها از منوهای کشویی استفاده می کنند. کاربران متفاوت باید در صفحه ای مرتب و دسته بندی شده به محتوای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. منوهای کشویی در طراحی سایت کمک می کنند تا پیوندها و لینک های مشابه در یک نوار منوی جداگانه نشان داده شوند.
  • نمایش محصولات در وب سایت فروشگاه اینترنتی: برای نشان دادن محصولات و یا دسته بندی های مشخص گزینه ای مناسب برای خرید اینترنتی محسوب می شود.
  • نمایش مقیاس: روشی عالی است برای نمایش جزء بزرگ در طرح بدون اینکه بر کاربری آن تاثیر منفی بگذارد.

متن مرتبط: انواع منوهای طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به منظور تسهیل در هدایت کاربران سایت دسته بندی های متفاوتی برای منوهای طراحی سایت و اپلیکیشن در نظر گرفته می شود. منوهای طراحی سایت و اپلیکیشن با توجه به اهداف کاربری در وب سایت به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی انواع منوهای طراحی سایت و اپلیکیشن

ناوبری عنصر کلیدی در ارتباط با کاربر است. بدون ناوبری در منوهای طراحی سایت و اپلیکیشن حتی نمی توان یک وب سایت را تصور کرد، زیرا همیشه دسته ای از لینک ها وجود دارند که در جایی از وب سایت قرار می گیرند. حتی برخی منوهای خسته کننده و قدیمی می توانند برای کاربران مفید باشند. انواع ناوبری به سه دسته متفاوت تقسیم بندی می شود.

  • ساختاری

بر اساس سلسله مراتب سایت، یک صفحه را به صفحه دیگری متصل می کند. در تمام صفحاتی که انتظار داشته باشید به صفحه بالایی و یا پایینی حرکت کنید می توانید از این ناوبری در منوهای طراحی سایت استفاده کنید.

  • وابسته

صفحات با موضوعات و محتوای مشابه بدون در نظر گرفتن مکان آنها در وب سایت، به هم متصل می کند و لینک ها از مرزهای ساختاری عبور می کنند.

  • سودمندی و کاربرپذیری

صفحات و ویژگی هایی را ایجاد می کند که به کاربران کمک می کند از سایت مشخصی بازدید کنند. چنین عملکردی ممکن است خارج از سلسله مراتب اصلی سایت قرار گیرد و تنها ارتباط آنها با یکدیگر باعث چنین عملکردی می شود.

8 طبقه بندی متفاوت برای منوهای طراحی سایت وجود دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • منوهای طراحی سایت تعاملی Interactive navigation
  • ناوبری استاتیک نوار کناری Sidebar static navigation
  • ناوبری در وب سایت هایی که دارای اختلاف منظر هستند Navigation in websites which are parallax powered
  • منوهای همبرگری Hamburger menu
  • منوهای چند رسانه ای Multimedia based menu
  • ناوبری طرح محور Centered layout Navigation
  • منوهای کشویی (افقی و عمودی) Huge drop downs
  • ناوبری پاورقی Footer navigation

همچنین در برخی طبقه بندی ها منوهای افقی و منوهای عمودی در دسته بندی جداگانه ای آورده شده است. باتوجه به کارکرد منوهای متفاوت می توان از گزینه مناسب برای وب سایت خود استفاده کنید. در متن های بعدی در مورد هریک از منوها و کارکرد هرکدام توضیحاتی عنوان خواهد شد.

متن مرتبط: نقش منوها در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اسلایدر در طراحی سایت جلوه ای بسیار زیبا و نقش بسیار مهمی دارد. با این حال، استفاده از اسلایدر در طراحی سایت دارای ویژگی ها و نکات مهمی میباشد که در صورت عدم استفاده درست از آنها نتیجه ای عکس به همراه دارد. در ادامه به صورت مختصر به 4 نکته ی مهم در استفاده از اسلایدر در طراحی سایت اشاره شده است.

اولین نکته ی مهم در استفاده از اسلایدر در طراحی سایت، اندازه ی آن میباشد. دقت کنید که نمایشگر بازدید کننده هر اندازه ای میتواند باشد. بنابراین، در طراحی سایت دارای یک اسلایدر باید به مقدار محتوای صفحه ی اصلی نسبت به اندازه ی اسلایدر حتما توجه شود.

دومین نکته ی مهم اسلایدر در طراحی سایت، استفاده از محتوای بصری مناسب برای اسلایدر میباشد. همانطور که گفته شد، اسلایدر تصاویر نقش مهمی در جلوه بخشیدن به سایت دارد و استفاده از محتوای نادرست باعث ایجاد شبهه و ناخوشایندی در ذهن بازدیدکننده میشود. به طور مثال، در طراحی سایت برای یک نهاد تولید پوشاک، باید از تصاویری مربوط به پوشاک مناسب برای فصل جاری یا مثلا در مورد تخفیف ها و جشنواره های فروش محصولات استفاده شود.

سومین نکته مهم در استفاده از اسلایدر در طراحی سایت، بهینه سازی تصاویر آن میباشد. یک اسلایدر تصاویر حاوی تصاویری گاها با ابعاد بزرگ میباشد و افزایش حجم در اینگونه تصاویر بسیار رایج است. باید به این نکته توجه کرد که اگر حجم تصاویر استفاده شده بالاتر از حد مجاز باشد، تاثیر منفی ای بر روی کارکرد سایت میگذارد. لازم به ذکر است که حجم مناسب برای هر تصویر در اسلایدری به سایز 1920 X 700، حداکثر 120 کیلیوبایت میباشد.

چهارمین نکته ی قابل توجه در استفاده از اسلایدر در طراحی سایت، استفاده از عناوین مناسب و نوشته های مناسب بر روی تصاویر میباشد. این مورد تاثیر بسزایی در نتیجه ی سئو خواهد داشت. درنظر گرفتن یک متن مناسب و ترکیب آن با یک تصویر پر محتوا و بهینه شده، بسیار تاثیر گذار خواهد بود.



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است در سایت های مختلف مشاهده کرده باشید که همه مکانیزم های منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن با هم مشابه نیستند. نحوه چیدمان منوهای ناوبری در طراحی سایت براساس اهدافی که تعیین می کنید می تواند متفاوت باشد. باید گزینه های مشابه را با هم ترکیب کنید و از آنها به عنوان یک واحد انعطاف پذیر استفاده کنید. البته اصولی برای استفاده از شکل های متفاوت در انواع منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن وجود دارد که در این متن به آن پرداخته می شود.

نحوه چیدمان انواع منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن

نوارها و زبانه ها برای ناوبری اصلی در وب سایت استفاده می شوند. نوارهای منوی عمودی در سمت چپ برای ناوبری محلی قابل استفاده اند، اما قوانین استفاده از تنظیمات وجود ندارد و بسیاری از تغییرات را می توان در آنها اعمال نمود.

برای مرتب کردن منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن باید سعی کنید از دید یک بازدید کننده سایت به آن بنگرید. برای در نظر گرفتن اینکه چگونه بازدیدکنندگان مکانیزم های ناوبری منوها را درک می کنند باید زمان صرف کنید. درک نوع ناوبری منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن می تواند به افراد در امکان پیش بینی نوع لینک ها و تغییر در صفحات جدید کمک کند.

اما چه چیزی باعث می شود منوی ناوبری اصلی ناوبری شاخه های فرعی متمایز باشند؟ جنبه های مختلفی برای انواع منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن وجود دارد.

  • نوع محتوایی که در هر مکانیزم منو برای دسترسی طراحی شده است
  • رفتار لینک های ناوبری و انتقال به صفحه بعد
  • عملکرد و روش های مکانیزم ناوبری
  • نحوه نمایش گزینه های ناوبری منوها در طراحی وب سایت و اپلیکیشن
  • موقعیت ناوبری در هر صفحه

علاوه بر این، نوع صفحه ای که منوی ناوبری در آن نمایش داده می شود به شدت بر اهداف ناوبری را تعیین می کند. برای مثال، ناوبری در صفحات اصلی معمولا متفاوت تر از صفحات دیگر است و بازدیدکنندگان انتظار دارند که عناصر هدایتگر در صفحات نتایج جستجو ظاهر شوند. نقش صفحه اصلی در کل سایت هم بر شکل کاربرد انواع منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن تعیین کننده است.



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای ایجاد جذابیت در کسب و کار هتلداری بهترین گزینه استفاده از طراحی سایت هتلداری و رزرو هتل است. با این کار اطلاعات را به سادگی در اختیار کاربران قرار می دهید. برای کاربران در جستجوی اینترنتی محل اقامت و شهر مقصد، راه های ارتباطی، امکانات هتل و مکان های دیدنی برای گردشگری از لحاظ قیمت قابل دسترسی خواهد بود. در این متن به برخی مشخصات طراحی سایت هتلداری و رزرو هتل اشاره می شود.

نکات طراحی سایت هتلداری و رزرو هتل

هتل را در بهترین حالت خود نشان دهید. بازدیدکنندگان می خواهند بدانند محل اقامتشان چه امکاناتی دارد. در طراحی سایت هتلداری فهرستی از تمام خدمات هتل خود را ارائه دهید. تصاویری بزرگ و جذاب از امکانات اتاق ها، رستوران، باشگاه و استخر نشان دهید.

مکان های دیدنی اطراف از دید کاربران بسیار مهم است. اگر هتلی در کنار یک ساحل بکر دارید می توانید از صخره سنگی در کنار ساحل و منظره موج های دریا تصویری برای جذب توریست نمایش دهید. سابقه فعالیت و جوایز هتلداری را برای ایجاد اعتماد و اعتبار بیشتر در طراحی سایت هتلداری مورد استفاده قرار دهید.

مشاهده قیمت ها، در دسترس بودن اتاق ها، بسته های ویژه اقامت، گزینه های رزرو را برای کاربری آسان در منوی ناوبری قرار دهید. در صورتی که کاربران به هتل شما با امکانات منحصر به فرد علاقه مند باشند باید بتوانند به راحتی اقدام به ثبت رزرو هتل کنند.

6 عامل اصلی در طراحی سایت هتلداری

  • واکنش گرا : استفاده از موبایل و دستگاه های تبلت، دسکتاپ و لپ تاپ به آسانی امکان پذیر باشد.
  • داستان نویسی: امکانات و برنامه های سفر را به کاربران توضیح دهید.
  • دیدگاه تجربه کاربر محور UX – User experience design را در طراحی سایت هتلداری رعایت کنید.
  • سهولت رزرو: رزرو براساس نوع اتاق، نام مهمان، آدرس ایمیل و اطلاعات پرداخت به میزان زیادی بازدهی را افزایش می دهد و فرآیند رزرو تا حد امکان ساده خواهد بود.
  • ارزش افزوده: خدمات متفاوت و متمایز باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای اقامت مشتریان بالقوه خواهد شد.

زیبایی و جذابیت وب سایت را دست کم نگیرید.



:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اگر به دنبال یک تیم توانمند و متخصص در شرکت طراحی وب سایت هستید،  باید اهدافتان را تعیین کنید و با برنامه مشخصی اقدام به سفارش پروژه طراحی سایت نمایید. حوزه فعالیت کسب و کار شما و نحوه تعامل شما با مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اینکه آیا شما به دنبال حضور در فضای اینترنتی و ایجاد هویت مناسب برای برند خود هستید یا هدفتان جذب مشتریان محلی و بین المللی باشد باید عملکرد کاملا متفاوتی را در پیش گیرید.

هر شرکت طراحی وب سایت با توجه به سابقه فعایت خود بخشی از خدمات و پروژه های طراحی سایت را ممکن است به شما ارائه نماید. باید در ابتدا نوع پروژه برای کسب و کار خود را مشخص نمایید. در ادامه متن به انواع پروژه ها و نوع خدمات در شرکت طراحی وب سایت اشاره می شود.

انواع پروژه ها در شرکت طراحی وب سایت

  • طراحی
    • انیمیشن
    • طراحی لوگو
    • تایپوگرافی
    • طراحی وب سایت
    • طراحی گرافیکی
    • طراحی نقوش و آیکون ها
    • وب سایت مناسب برای موبایل
  • توسعه سایت
    • انیمیشن
    • جاوا اسکریپت
    • وب سایت مناسب برای موبایل
    • CSS سفارشی  (نحوه نمایش چیدمان محتوا و جلوه های تصویری مانند نوع قلم، رنگ و اندازه ها)
  • بازسازی
    • طراحی وب سایت
    • وب سایت مناسب برای موبایل
    • CMS Webflow کمک و مشاوره در زمینه راه اندازی و ویرایش وب سایت
  • بازاریابی: در صورتی که نیاز به کمک در زمینه بهبود سئو، برندسازی یا بازاریابی دیجیتال دارید، این خدمت شرکت طراحی وب سایت می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.
    • برند سازی
    • بازاریابی دیجیتال
  • پکیج کامل خدمات: متخصصان طراحی سایت می توانند تمام خدمات شامل طراحی گرافیکی، راه اندازی، کدنویسی و بارگذاری کل وب سایت را انجام دهند. خدمات قابل ارائه در شرکت طراحی وب سایت شامل تمام موارد ذکر شده است.

در صورتی که به دنبال طراحی سایت سفارشی هستید مشاوران شرکت طراحی وب سایت می توانند با توجه به نوع پروژه و نیاز شما بهترین و مناسب ترین خدمات را به شما پیشنهاد دهند. برای اطلاع از مهارت های متخصصان شرکت طراحی سایت های وبکس با ما در ارتباط باشید.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون طراحی سایت صنعتی ، یک وبسایت خوب میتواند تاثیر بسزایی در روند فروش و بازاریابی داشته باشد. طراحی سایت صنعتی یکی از موثر ترین راه ها برای دیده شدن خدمات صنعتی و افزایش راندمان کاری است.اکنون اکثر مشتریانی که به دنبال یک نوع از خدمات خاص در صنعت هستند به جای استفاده از روش های سنتی ، ترجیه به جستجو در اینترنت میدهند.

طراحی سایت صنعتی نیازمند به تجربه و رعایت فاکتور های کیفی زیادی در علم طراحی سایت است. این بدان معناست که تنها رعایت یک تم بخصوص، زیربنای قوی، و رعایت المان های سئو در طراحی سایت صنعتی کافی نمیباشد و وجود فاکتورهای بسیار مهم دیگری طراحی یک سایت صنعتی را کمی چالش برانگیز کرده است. طراحی سایت  معرف محصولات و خدمات یک شرکت صنعتی است و مهم تر از آن  معرف کیفیت کار یا خدمات آن شرکت میباشد. بنابراین رعایت اصولی مانند روانشناسی رنگها، ریسپانسیو بودن سایت و راحتی در استفاده بسیار حائز اهمیت است.

به طور مثال درنظر گرفتن گروه سنی مخاطب با توجه به صنعت مورد نظر تاثیر بسزایی در نتیجه کار دارد. به عنوان نمونه، برای طراحی سایت صنعتی در حوزه ی تراشکاری فلزات، باید درنظر داشت که میانگین گروه سنی بازدید کننده ها معمولا از 35 سال به بالا میباشد و با توجه به این موضوع طراحی سایت به گونه ای انجام میشود که بازدیدکننده هرچه سریعتر قادر به یافتن اطلاعات مورد نظر خود باشد. در همین راستا، گرافیک و نمایش محصول یا خدمات باید به سادگی و بسیار جامع و کامل باشد.

نکته ی دیگری که میتوان در به آن اشاره کرد این است که ، در طراحی سایت صنعتی باید به این اصل توجه داشت که نمایش توانمندی ها و امکانات تولیدی یک نهاد صنعتی در تشویق بازدید کننده برای ایجاد اعتماد بسیار کارامد میباشد.

جهت سفارشسفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

افزایش فروش و وفاداری مشتریان با سفارش آنلاین از طریق طراحی سایت رستورانی امکان پذیر است. امکان سفارش و تحویل غذا از طریق سفارش آنلاین نه تنها باعث افزایش تعداد سفارشات مشتریان برای دریافت در محل رستوران یا منزل می شود، بلکه به افزایش وفاداری در میان مشتریان می انجامد. استفاده از بسته های پیشنهادی در طراحی سایت رستورانی به میزان زیادی مقرون به صرفه است و باعث کاهش هزینه های مشتریان برای خرید از رستوران می شود.

مهم ترین ویژگی ها در طراحی سایت رستورانی

  • سیستم ثبت سفارش آنلاین
  • یکپارچه سازی سبک و طراحی گرافیکی از جمله تم ها و رنگ صفحه در طراحی سایت رستورانی
  • دریافت سفارشات از طریق ایمیل، تلفن، فکس، SMS / پیام متنی
  • قبول کارت های اعتباری برای خرید آسان
  • ذخیره سفارشات قبلی برای تکرار آسان سفارش غذا
  • استفاده از کوپن برای تخفیف در خریدهای آنلاین بعدی
  • سفارش پیشرفته (مشتریان می توانند از ساعت ها یا روزهای پیش سفارش خود را برنامه ریزی کنند)
  • محل تحویل مشخص (دریافت سفارش غذا در مکان از پیش تعیین شده)
  • گزارش دریافتی از سفارشات قابل نمایش در فایل اکسل
  • هزینه تحویل متغیر (براساس میزان فاصله کمتر یا بیشتر خواهد بود)
  • منوی سفارش آنلاین در فیس بوک
  • منوی سفارش آنلاین بهینه سازی شده برای استفاده در موبایل در طراحی سایت رستورانی
  • نظرسنجی و بازخورد نظر مشتریان
  • بازاریابی ایمیلی

در طراحی سایت رستورانی باید به چند سوال پاسخ دهید تا به بهبود عملکرد شما در طراحی وب سایت کمک کند.

  • آیا می دانید کجا و چگونه افراد در اینترنت به جستجوی رستوران می پردازند؟
  • آیا می دانید افراد در مورد رستوران شما چه می گویند؟
  • ده رستوران برتری که افراد از آن خرید می کنند و به آن امتیاز می دهند نام ببرید.
  • آیا می دانید چگونه از فیس بوک، توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی برای رستوران خود استفاده کنید؟
  • آیا می دانید کجا و چگونه کسب و کار رستوران خود را تبلیغ کنید؟
  • آیا می دانید چطور می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و در گوگل رتبه نمایش بالاتری پیدا کنید؟

با کمک گرفتن از متخصصان طراحی سایت رستورانی می توانید مطمئن شوید که راه مناسبی را برای افزایش درآمد کسب و کار خود انتخاب کرده اید.

جهت سفارشسفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس

https://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت حرفه ای صنعتی برای نمایش خدمات و محصولات به مشتریان صرف نظر از گستره فعالیت صنعتی شما بسیار مهم است. قابلیت های وب سایت صنعتی در ایجاد چشم انداز در جامعه با محوریت وب سایت ها به نمایش در می آیند. بازدیدکنندگان از سایت انتظار دارند که به سرعت در مطالب موجود در وب سایت درگیر و جذب شوند در غیر اینصورت علاقه خود را از دست خواهند داد و به دنبال منبع مناسبی برای خود خواهند بود.

طراحی سایت حرفه ای صنعتی با در نظر گرفتن برخی مولفه ها می تواند عملکرد موفقیت آمیزی در دنیای مجازی داشته باشد. در این متن به عوامل موثر در رویکرد طراحی وب سایت در صنعت پرداخته می شود.

 الزامات طراحی سایت حرفه ای صنعتی

  • به سرعت توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.
  • به طور واضح به بازدیدکنندگان اطلاع داده شود که چه محصول، خدمات یا راه حلی برای مشکل مشتریان از طرف شرکت ارائه می شود.
  • از نظر بصری جذاب باشد.

اولین چیزی که با مشاهده نمونه های موفق طراحی سایت حرفه ای صنعتی به چشم می خورد ارائه تصویر قدرتمندی از فعالیت های آنهاست. شرکت ها و تیم های پشتیبانی از طراحی وب سایت حرفه ای صنعتی از اطلاع رسانی به شیوه درست و هدفمند استفاده می کنند.

یکی از قابلیت های طراحی سایت حرفه ای صنعتی با فعالیت در سطح بین المللی امکان انتخاب منطقه مورد نظر کاربر و زبان مورد نظر با جستجوی ساده است. برخی وب سایت های صنعتی از زبان های رایج دنیا در منوی ناوبری کشویی استفاده می کنند. عکاسی با کیفیت بالا از سایت های صنعتی شرکت و معرفی استانداردها در حیطه حرفه ای با تمرکز بر محصولات از ویژگی های برتر طراحی سایت حرفه ای صنعتی است.

ویژگی های سازگاری و منحصر به فرد بودن طراحی سایت حرفه ای صنعتی

  • ارائه کاتالوگ آنلاین
  • نمایش فروشگاه های برتر در صنعت
  • محصولات پربازدید
  • امکان فیلتر جستجو برای ثبت سفارش بر اساس چند فاکتور

جهت سفارشسفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

واژه ی طراحی سایت بسیار شناخته است. در صورتی که واژه ی توسعه سایت گاها برای بسیاری شبهه برانگیز است. در ادامه به صورت مختصر در مورد این دو و مفاهیم حواشی آنها میپردازیم.

طراحی سایت، به طراحی ظاهر و یا برنامه های تحت وب میگویند. یک طراح سایت با ابزارهای گرافیکی زیادی آشنا میباشد. به طور مثال Photoshop ، Illustrator و نرم افزار های مشابه آن از جمله ابزارهای طراحی سایت میباشد. یک طراح سایت بیشتر از آنکه به کدنویسی نیاز داشته باشد به طراحی المان های بصری نیازمند است.

توسعه سایت، به معنای ساخت و کدنویسی هسته و ساختار یک سایت . یک توسعه دهنده ی وبسایت در مقابل کسی که طراحی سایت میکند بیشتر نیازمند علوم مربوط به کدنویسی است تا علوم گرافیکی. درواقع 3 نوع توسعه سایت وجود دارد :

  1. Front end : در توسعه سایت Front end، نیاز به دانستن علوم پایه ای HTML و CSS است. در نظر داشته باشید که ترکیب یک طراح سایت و یک توسعه دهنده ی سایت Front end، ترکیب بسیار مناسبی برای طراحی سایت میباشد.
  2. Backend : در توسعه سایت Backend، نیاز به دانش برنامه نویسی گونه هایی خاص از زبان برنامه نویسی است. از این زبان های خاص میتوان به Python ، Django و Ruby اشاره کرد. همچنین اینگونه برنامه نویسان به دانش پایگاه های داده نیز نیازمندند.
  3. Full Stack Developer : به کسانی که هر دو مورد فوق را باهم داشته باشند Full stack Developer گفته میشود.

با این حال، امروزه با گسترش روزافزون اینترنت، مفاهیم گفته شده رو به کمرنگ شدن میروند. امروزه طراحی سایت ترکیبی فوق العاده از تمامی موارد فوق است و یم طراح وبسایت موفق، محدود به مفاهیم توسعه سایت نمیشود و داشتن تمامی علوم فوق امروزه به عنوان دانش پایه ای در طراحی سایت بشمار میرود.

 

جهت سفارشسفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اصطلاح ای جکس در طراحی سایت وردپرس یا AJAX(Asynchronous JavaScript And XML) به معناي ترکيب نامتقارن جاوا اسکريپت و XML به کار می رود. یک صفحه وب سایت برای به روز رسانی محتوا با استفاده از تکنولوژی ای جکس قادر خواهد بود بدون بارگذاری مجدد صفحه این امکان را فراهم کند. همچنین طراحی سایت وردپرس به طور گسترده ای نه تنها برای بلاگ ها بلکه برای سیستم های مدیریت محتوا نیز استفاده می شود.

هنگام راه اندازی و طراحی سایت وردپرس باید از ای جکس AJAX در تم ها و افزونه های وردپرس خود استفاده کنید. در سال های اخیر، استفاده از ای جکس در طراحی سایت وردپرس بسیار رایج شده است. ای جکس باعث می شود راه اندازی وب سایت ها پویا، کاربر پسند و واکنش گرا باشد. به عنوان مثال شما در Google Docs با تکنولوژی ای جکس AJAX می توانید هنگام کار منتفع شوید. به روز رسانی در محتوای سایت بدون بازگذاری مجدد در صفحه وب سایت انجام خواهد شد.

ای جکس در طراحی سایت وردپرس

ای جکس ترکیبی از کد HTML، CSS و جاوا اسکریپت است که این امکان را فراهم می کند که ارسال اطلاعات به یک اسکریپت و پس از آن دریافت و پردازش پاسخ اسکریپت بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه انجام شود. اگر در طراحی سایت وردپرس یک صفحه در وب سایت خود ایجاد کنید که در آن کاربران بتوانند مشخصات خود را تغییر دهند، می توانید از AJAX برای به روز رسانی پروفایل کاربری بدون نیاز به بارگذاری مجدد در ثبت فرم استفاده کنید. هنگامی که کاربر روی دکمه کلیک می کند، داده هایی که به فرم وارد کرده اند از طریق AJAX به اسکریپت پردازش ارسال می شود که موجب صرفه جویی در داده ها و رشته “data saved” می شود. سپس شما می توانید آن داده ها را به کاربر با وارد کردن آن بر روی صفحه نمایش دهید.

در طراحی سایت وردپرس بسیاری از قابلیت ها با استفاده از تکنولوژی ای جکس قابل انجام خواهد بود. توابع وردپرس موجود را می توان با ای جکس به یکدیگر متصل نمود. این پیوست در طراحی سایت وردپرس به سیستم مدیریت محتوای واقعا قدرتمند کمک می کند.

جهت سفارشسفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است راجع به انواع طراحی سایت فروش از طراحان و متخصصان طراحی وب سایت اصطلاحات از جمله ثابت، شناور یا واکنش گرا شنیده باشید. آیا برایتان این سوال پیش آمده که این اصطلاحات به چه معناست و چه کاربردی دارند؟ چرا استفاده از سبک های مختلف طراحی سایت فروش هزینه های متفاوتی دارند؟ با افزایش پیچیدگی های توسعه وب سایت که امکان مشاهده آسان وب سایت را در تماس دستگاه های الکترونیکی فراهم می کند، ممکن است استفاده از طراحی سایت فروش ریسپانسیو  بهترین گزینه برای کسب و کار شما باشد.

انواع رویکرد طراحی سایت فروش محصولات

طراحی ثابت Fixed design

صفحات وب ثابت دارای عرض ثابتی هستند که در هنگام تغییر اندازه مرورگر تغییری در نمایش وب سایت ایجاد نمی کنند. در اینجا مهم نیست که در چه دستگاهی از وب سایت استفاده می شود. در دستگاه های کوچکتر از قبیل گوشی های همراه هوشمند یا تبلت ها، مشاهده محتوای سایت به سختی امکان پذیر است و ممکن است آزاردهنده باشد زیرا باید حرکت چرخشی به صورت افقی برای مشاهده بقیه محتوای سایت انجام شود یا نیاز به بزرگنمایی متن برای مرور مطالب و تصاویر باشد که در این رویکرد طراحی سایت فروش برخی از قسمت های سایت ممکن است از نظر کاربران نامفهوم باشد یا اصلا مشاهده نکنند.

طراحی سایت فروش سیال Liquid or Fluid design

هنگام تغییر اندازه مرورگر، محتوا در صفحه با میزان عرض صفحه نمایش مطابقت پیدا می کند و با افزایش سایز صفحه نمایش بزرگتری از وب سایت را ارائه می دهد. ستون های حاوی محتوای وب سایت به صورت درصدی از فضای هر صفحه نمایش در نظر گرفته می شوند و به میزان نسبت اندازه بزرگ یا کوچک خواهند شد.

طراحی ریسپانسیو  یا واکنش گرا Liquid or Fluid design

این رویکرد با هدف نمایش وب سایت ها در دستگاه های مختلف در قالب هایی است که به آسانی قابل خواندن باشد و حرکت در آنها بسیار ساده خواهد بود. این نوع طراحی سایت فروش برای نمایش وب سایت ها در رایانه های رومیزی، تبلت و گوشی های هوشمند قابل استفاده و مشاهده است.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا تا به حال به کاربرد و سفارش تم در طراحی سایت با وردپرس فکر کرده اید؟ ایجاد تم سفارشی برای طراحی گرافیکی یکی از ضروریات طراحی وب سایت است. یک طراح گرافیک حرفه ای می داند رنگ ها و فونت ها تاثیر بسیار بیشتری نسبت به کدنویسی در وردپرس دارد و استفاده از طرح های رنگی و تایپوگرافی بخشی از هویت یک برند محسوب می شود.

سفارشی سازی تم در طراحی سایت با وردپرس

برای سفارشی سازی باید درک مناسبی نسبت به محصولات شرکت وجود داشته باشد، بازار هدف شناسایی شود و اهداف بازاریابی به خوبی مشخص شوند. کاربرد تم در طراحی سایت با وردپرس به صورت کاملا منحصر به فرد بوده و باید با نیازها و الزامات کسب و کار مطابقت داشته باشد.

سفارشی سازی تم در طراحی سایت با وردپرس به مشتری کمک خواهد کرد تم وردپرس را با توجه به مشخصات برند تغییر دهد. در اینجا مشتری مشخص می کند که چه باید انجام شود و چه مواردی برای طراحی سایت با وردپرس باید فراهم شود. در اینجا سوالاتی مطرح می شود.

  • آیا کسب و کار شما نیاز به طرحی منحصر به فرد دارد؟
  • آیا کسب و کار شما نیاز به برجسته کردن راه های ارتباطی تماس مستقیم برای کاربران دارد؟

طراحی تم سفارشی برای طراحی سایت و کدگذاری چند هفته طول خواهد کشید. اگر نیاز به سفارشی سازی تم در طراحی سایت با وردپرس دارید باید زمان مناسبی برای انجام آن در نظر بگیرید.

بودجه متناسبی برای تم طراحی سایت با وردپرس در نظر بگیرید. طراحی تم سفارشی نیاز به کار تیمی متخصصان طراحی سایت دارد. طراحی قالب و توسعه کدنویسی با وردپرس پروژه ای است که نیازمند  بودجه کافی است.

تعداد صفحات موجود در وب سایت و مسیر هدایت کاربران برای خرید آنلاین و صفحه پرداخت نهایی از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند و باید از ابتدا نقشه مناسبی برای سایت طراحی شود.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از چالش های شرکت طراحی سایت حرفه ای فرآیند ایجاد وب سایت به صورت ریسپانسیو یا واکنش گراست. زیرا باید مجموعه ای از دستگاه ها، چارچوب کدنویسی، اسکریپت ها و البته نیاز دائمی برای کار با روش های نوین با مشتریان شرکت طراحی سایت برای مدیریت موثر بر این روند است.

برخی از مسائل عمده و چالش های شرکت طراحی سایت ریسپانسیو

  • در مقایسه با راه اندازی یک وب سایت برای دسکتاپ، ساخت یک وب سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا در شرکت طراحی سایت به میزان بیشتری زمان نیاز دارد.
  • در وب سایت های ریسپانسیو محتوا باید براساس کاربرد در تلفن های همراه اولویت بندی شود. برای صفحه نمایش های کوچکتر، شرکت طراحی سایت باید دقیقا بداند چه چیزهایی اهمیت دارند، وب سایت چه کاربردهایی برای کاربران موبایل دارد، از چه نوع دستگاه هایی برای ورود به وب سایت استفاده می شود، شرایط استفاده به چه صورت است و اهداف کاربردی موبایل چیست.
  • تمام وب سایت ها نمایش متفاوتی در دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه هوشمند دارد.
  • شرکت طراحی سایت برای ایجاد وب سایت های ریسپانسیو نمایش سایز مناسب رسانه برای دستگاه را تشخیص می دهد و براساس آن چارچوب مناسب برای نمایش محتوا را انتخاب می کند. مسئله اصلی این است که برخی از مرورگرهای قدیمی از جمله  Internet Explorer version 8  و نسخه های قدیمی تر اندازه مناسب نمایش را برای گوشی های موبایل تشخیص نمی دهند.
  • در طراحی سایت ریسپانسیو، تصاویر در مقیاس متفاوتی نسبت به اندازه آنها نشان داده می شود و بنابراین ممکن است به درستی جزئیات را نشان ندهند. در نتیجه معنا و مفهوم خود را در محتوای سایت از دست بدهند. این مشکل به این خاطر رخ می دهد که تغییر مقیاس به اندازه صفحه نمایش بستگی دارد و در محتوا تغییری رخ نخواهد داد.
  • در دستگاه های الکترونیکی کوچکتر، طراحی منوهای ناوبری متناسب به چالشی واقعی تبدیل می شود زیرا سایز صفحه نمایش بسیار محدود است.

با این حال، چالش های ذکر شده با راه حل های منطقی شرکت طراحی سایت به طور موثری برطرف خواهند شد. راه حل های مناسبی برای هر یک وجود دارد که برای بهبود ارائه سفارشات مشتریان در متن های بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از چالش های شرکت طراحی سایت حرفه ای فرآیند ایجاد وب سایت به صورت ریسپانسیو یا واکنش گراست. زیرا باید مجموعه ای از دستگاه ها، چارچوب کدنویسی، اسکریپت ها و البته نیاز دائمی برای کار با روش های نوین با مشتریان شرکت طراحی سایت برای مدیریت موثر بر این روند است.

برخی از مسائل عمده و چالش های شرکت طراحی سایت ریسپانسیو

  • در مقایسه با راه اندازی یک وب سایت برای دسکتاپ، ساخت یک وب سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا در شرکت طراحی سایت به میزان بیشتری زمان نیاز دارد.
  • در وب سایت های ریسپانسیو محتوا باید براساس کاربرد در تلفن های همراه اولویت بندی شود. برای صفحه نمایش های کوچکتر، شرکت طراحی سایت باید دقیقا بداند چه چیزهایی اهمیت دارند، وب سایت چه کاربردهایی برای کاربران موبایل دارد، از چه نوع دستگاه هایی برای ورود به وب سایت استفاده می شود، شرایط استفاده به چه صورت است و اهداف کاربردی موبایل چیست.
  • تمام وب سایت ها نمایش متفاوتی در دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه هوشمند دارد.
  • شرکت طراحی سایت برای ایجاد وب سایت های ریسپانسیو نمایش سایز مناسب رسانه برای دستگاه را تشخیص می دهد و براساس آن چارچوب مناسب برای نمایش محتوا را انتخاب می کند. مسئله اصلی این است که برخی از مرورگرهای قدیمی از جمله  Internet Explorer version 8  و نسخه های قدیمی تر اندازه مناسب نمایش را برای گوشی های موبایل تشخیص نمی دهند.
  • در طراحی سایت ریسپانسیو، تصاویر در مقیاس متفاوتی نسبت به اندازه آنها نشان داده می شود و بنابراین ممکن است به درستی جزئیات را نشان ندهند. در نتیجه معنا و مفهوم خود را در محتوای سایت از دست بدهند. این مشکل به این خاطر رخ می دهد که تغییر مقیاس به اندازه صفحه نمایش بستگی دارد و در محتوا تغییری رخ نخواهد داد.
  • در دستگاه های الکترونیکی کوچکتر، طراحی منوهای ناوبری متناسب به چالشی واقعی تبدیل می شود زیرا سایز صفحه نمایش بسیار محدود است.

با این حال، چالش های ذکر شده با راه حل های منطقی شرکت طراحی سایت به طور موثری برطرف خواهند شد. راه حل های مناسبی برای هر یک وجود دارد که برای بهبود ارائه سفارشات مشتریان در متن های بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از تم در طراحی سایت تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است. در شغل هایی مانند عکاسی، نقاشی و یا طراحی وب سایت باید از نمونه کار استفاده کنید تا مطمئن شوید به هدف مورد نظر خود برای راه اندازی سایت دست خواهید یافت. برای مشتریان باید تاریخچه و روش انجام و پیاده سازی تم در طراحی سایت تجاری را ارائه دهید تا آنها مایل به انجام پروژه و همکاری بیشتر با شما شوند.

تم های متفاوت از نمای سیاه و سفید گرفته تا تم مناظر طبیعی می توانند به مشتریان بالقوه کمک کنند تا در طراحی سایت تجاری انتخاب مناسبی داشته باشند. استفاده از اشکال و سبک های مختلف برای ایده گرفتن مشتریان گزینه خوبی خواهد بود.

ویژگی های تم در طراحی سایت تجاری

  • طرح بندی نمونه کارها در صفحه اختصاصی: امکان سفارشی کردن نمونه کار بدون در نظر گرفتن کدنویسی
  • گزینه های لیست، منوها و ساختار شبکه ای صفحه وب سایت: گزینه های نمایشی در جلب توجه بازدیدکنندگان موثر است.
  • شرح نمونه کارها : این امکان را ایجاد می کند که هر پروژه را توصیف کرده و بازدیدکنندگان با نحوه کار تیم طراحی سایت تجاری آشنا شوند.
  • نمایش اسلاید: اضافه کردن یک عنصر تعاملی برای کاربران جالب خواهد بود.
  • پیش زمینه های متحرک و ویدئویی و گالری عکس ها: باعث ایجاد جذابیت بصری می شود.

ویژگی های هر تم در طراحی سایت تجاری می تواند به طور منحصر به فردی در جذب کاربران موثر باشد. استفاده از Google Maps برای راهنمای نقشه در صفحه تماس با ما، استفاده از الگوهای پیش زمینه متفاوت، قابلیت فیلتر کردن محصولات با  AJAX، صفحه ثبت نام سفارشی، قابلیت تنظیم رنگ های نمایش وب سایت توسط کاربر، قابلیت سازگاری با وب سایت های شبکه های اجتماعی، ثبت نام در خبر نامه با  AJAX، نوار کنترل برای ایجاد تغییر در تم از جمله ویژگی های جذاب تم در طراحی سایت تجاری محسوب می شوند.

 

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

کارشناسان اغلب با چالش های طراحی سایت حرفه ای در این صنعت روبرو می شوند. بازار بسیار رقابتی است و باید به تکنیک و استراتژی توجه زیادی شود. در اینجا به چند مشکل رایج و چالش های طراحی سایت حرفه ای برای راه اندازی و توسعه وب سایت که نیاز به توجه ویژه دارند اشاره خواهد شد.

بررسی استراتژیک چالش های طراحی سایت حرفه ای

  • دسترسی به وب سایت: وب سایت ها اساسا برای کاربری عموم افراد، صرف نظر از فرهنگ، زبان، محل و یا توانایی های فیزیکی یا ذهنی طراحی می شوند. با این حال، یکی از مهم ترین چالش هایی که طراحان وب سایت با آن مواجه هستند، افزایش دسترسی به وب سایت هاست. یک طراح خوب باید اطمینان حاصل کند که وب سایت نه تنها در سراسر جهان قابل دسترسی است، بلکه ویژگی های مختلف آن نیز کاملا کاربردی هستند.
  • سازگاری با مرورگرها: با معرفی مرورگرهای مختلف، طراحان دائما در معرض چالش های طراحی سایت حرفه ای قرار دارند، زیرا باید تقریبا با تمام مرورگرهای اصلی سازگاری ایجاد شود. پس از طراحی سایت، باید تستی انجام شود که در تمام مرورگرها استفاده از وب سایت کاملا کاربردی است.
  • ساختار ناوبری: ساختار ناوبری یکی از اساسی ترین جنبه های هر وب سایتی است. قابلیت استفاده از سایت براساس ساختار ناوبری عالی است. از این رو، برای جلوگیری از برخورد با چنین مسائلی، طراحان باید اطمینان حاصل کنند که ساختار ناوبری مناسب برای تمام کاربران فراهم شده باشد.
  • موقعیت محتوا: یکی دیگر از مهم ترین چالش های طراحی سایت حرفه ای این است که محتوای وب سایت برای کاربران باید به آسانی قابل دسترس و خوانا باشد. علاوه بر این، هنگام استفاده از فونت دقت کنید از رنگ مناسب استفاده کنید.

از جمله چالش های طراحی سایت حرفه ای، ارائه وب سایت ها با کیفیت بالا، وب سایت های سفارشی و ارائه لیست قیمت های مقرون به صرفه است. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و به کارگیری تیم طراحان وب سایت خلاق از بهترین راهکارها برای روبرو شدن با چالش های طراحی سایت حرفه ای است. بهترین راه حل های پیشنهادی، ارائه وب سایت با کیفیت، جذاب و خلاقانه است.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex



:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()