اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی 3
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل جامعه کاربران و مشتریان بالقوه شما تعیین کننده نوع رویکرد شما خواهد بود. لینک ها، پیام های شخصی و نحوه نمایش تصاویر و محتوای اصلی می توانند بخش های کلیدی در طراحی سایت برای بازاریابی باشند. در نظر گرفتن برخی نکات برای موفقیت در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل ضروری است که در این متن به برخی از آنها می پردازیم.

نکات موفقیت در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل

  • ارسال ایمیل به صورت نا منظم

طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل همچنان یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود برای کسب و کار است، اما باید تعادل در ارسال ایمیل ها را رعایت کنید. فرستادن ایمیل های متعدد در روز خیلی بیش از اندازه است، در حالی که ارسال ایمیل به طور ماهانه ممکن است کافی نباشد. در این صورت ممکن است مشتریان از دریافت خبرنامه منصرف شوند.

  • نداشتن بخش ثبت ایمیل و یا فرآیند لغو اشتراک در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل

بسیاری از کسب و کارها یک صفحه برای ثبت نام یا روش جمع آوری داده های کاربران ندارند. لیست افراد را از طریق فرم تماس با ما یا کارت ویزیت های جمع آوری شده از رویدادهای متفاوت بدست می آورند.

این روش برای طراحی سایت برای بازاریابی  از طریق ایمیل نامناسب است و به محض اینکه شرکتی تصمیم می گیرد به مخاطبان ایمیل بفرستد، باید روش جمع آوری داده را مشخص کند. باید به طور واضحی روش جمع آوری اطلاعات و سیاست حفظ حریم خصوصی در مورد افرادی که در وب سایت ثبت نام می کنند مشخص شود.

  • ارسال ایمیل به افرادی که چنین اجازه ای به شما نداده اند.

آخرین موردی که در طراحی وب سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید اینست که به هیچ عنوان بدون اجازه کاربران به آنها پیام ارسال نکنید. اطمینان حاصل کنید که تیم بازاریابی شما به تمام قوانین حقوقی پایبند است و این قوانین زیر پا گذاشته نخواهد شد.

متن قبل: اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: