اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی 2
نوشته شده توسط : hiwebex

در این متن در ادامه مباحثی که در مورد اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل مطرح می شود، به برخی دیگر از اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی با ارائه مثال هایی اشاره خواهد شد.

نشان دادیم که طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل باید طبق اصول مشخصی باشد و رعایت نکردن آنها می تواند زیان جبران ناپذیری برای کسب و کار شما در بر داشته باشد.

اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل

  • نمایش غیرحرفه ای طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل

ارسال ایمیل bcc برای تمام مالکان کسب و کار به نظر غیرحرفه ای می رسد. از یک پلت فرم بازاریابی ایمیل واقعی برای طراحی سایت برای بازاریابی استفاده کنید.

چنین سیستم عامل هایی به طور خاص برای طراحی وب سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل طراحی شده اند و می توانند برای صاحبان کسب و کار ویژگی های مفیدی مانند قالب های از پیش طراحی شده، برنامه ریزی، ردیابی و تجزیه و تحلیل که ایمیل های معمولی ارائه نمی دهند را فراهم کنند.

  • نداشتن دکمه فراخوانی برای عمل در طراحی سایت برای بازاریابی

هدف استفاده از ایمیل این است که باعث شود کاربر به صفحه ای دیگر از طریق لینک برود، صفحه محصولات را باز کند، برنامه زمان بندی را مشخص کند و یا قرار ملاقاتی را به صورت آنلاین رزرو کند. دکمه هایی که به عنوان لینک در ایمیل وجود دارند می توانند به خوانندگان کمک کنند بدون اینکه نیاز به زمان زیادی برای مرور مطالب اختصاص دهند، به هدف مشخص برسند.

  • اصلاح و بازبینی لینک ها

ممکن است بعد از ارسال خبرنامه متوجه شوید که در موضوع متن ارسالی اشکال املایی وجود دارد. بنابراین حتما قبل از ارسال پیام دوباره به بررسی متن بپردازید تا چیزی از قلم نیفتاده باشد، حتی بهتر است از شخص دیگری برای این کار کمک بگیرید تا چیزی از قلم نیفتاده باشد.

متن قبل: اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: