فروش آنلاین خود را افزایش دهید
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی زمان نقش مهمی در ایجاد بازده بیشتر و افزایش میزان فروش آنلاین ایفا می نماید. همه افراد برای زمان خود ارزش قائل هستند و هیچ یک از ما نمی خواهیم زمان خود را تلف کنیم به ویژه زمانی که در فعالیت های تجاری شرکت می نماییم. بنابراین در طراحی سایت همواره باید فاکتور زمان را در نظر داشته باشیم.

افزایش فروش آنلاین به واسطه تعمل با مشتری

در طراحی سایت فروشگاهی باید در ابتدا بررسی نمایید که هدف افراد از ورود به سایت شما چیست؟ آیا فرد قصد خرید دارد و یا صرفا به منظور مقایسه قیمتها با سایر سایتها وارد سایت شما می شود؟

برای درک این موضوع شما سعی در ایجاد ارتباط با او نمایید، با استفاده از امکانات تماس به کار رفته در طراحی سایت فروشگاهی خود با اولین تماس زمانبندی شده و انجام یک گفتگوی هدفمند فروش آنلاین خود را افزایش دهید.

در طراحی سایت فروشگاهی نکته مهم داشتن انگیزه برای افزایش فروش آنلاین است.

شما می توانید با شناسایی افرادی که قصد خرید دارند و اضافه کردن آنها به لیست به راحتی می توانید زمان خود را صرف جذب افراد علاقمند به خرید کنید. در نظر داشته باشید که صرفا به این خاطر که مشتری جزئیات تماس خود را در اختیار شما گذاشته است لزوما قصد خرید ندارد.

مراقب باشید پیش از اینکه انرژی و منابع خود را تلف کنید از مشتری درباره بودجه اش برای خرید، نیاز به خرید و حداکثر زمان او را سوال کنید و همواره سعی در شخصی سازی ارتباط خود نموده و با در نظر گرفتن شرایط مشتری مقصود خود را بیان کنید. با لحاظ کردن این نکات در طراحی سایت، بسیاری از موانع را از سر راه خود بر می دارید.

با بهره گیری از نکات گفته شده در ارتبط با کاربران اینترنت می توانید در زمان کمتر میزان فروش آنلاین خود را افزایش دهید و طراحی سایت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: