نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی و طراحی سایت پایانه مسافربری راه حلی است برای مدیریت ساده تر بلیط ها و مسافران. اغلب مسافران نیاز دارند که از شرایط, قیمت بلیط ها, جاهای خالی و زمان حرکت تعاونی های مسافربری آگاه شوند تا بتوانند انتخاب مناسب تر و آگاهانه تری داشته باشند. اغلب یک سایت جامع برای پایانه های مسافربری این مسائل را حل می کند. سایتی که به صورت روزانه امکان رزرو و خرید آنلاین بلیط را حتی از روز ها قبل تر برای مسافران فراهم می کند تا مسافران را از بی برنامگی نجات دهد قطعاٌ مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. هر تعاونی می تواند سایت مختص خود را داشته باشد تا ضمن پوشش اخبار و اطلاعیه های مربوط به خود, امکان خرید اینترنتی بلیط های خود را نیز فراهم نماید.

آیتم های مهم در سایت پایانه مسافربری

اولین مولفه و آیتم هر سایت مسافربری نظیر سایر سایت ها, طراحی گرافیکی زیبا و کاربر پسند و هم چنین رابط کاربری آسان است تا تمامی کاربران با هر محدوده ای از آگاهی به راحتی بتوانند با آن کار کنند. نخستین چیزی که کاربران در بازدید اول به آن توجه می کنند صفحه اول سایت و ظاهر و نحوه نمایش محتوای آن است. بنابراین یک سایت پایانه مسافربری خوب باید زیبا و متناسب با فضای سفر و مسافرت باشد. اولین رسالت طراحی سایت پایانه مسافربری, معرفی کامل خود و خدماتی است که ارائه می دهد. اطلاعاتی مانند این که این سایت چیست؟ چگونه کار می کند؟ چه تعاونی هایی در آن برای ارائه خدمات حضور دارند؟ نحوه و شرایط خرید بلیط چگونه است؟ آیا امکان استرداد بلیط وجود دارد یا نه؟ و اطلاعاتی از این قبیل.

مهم ترین ویژگی و وظیفه یک سایت پایانه مسافربری, امکان رزرو آسان بلیط های مسافرتی است. باید در طراحی سایت امکاناتی فراهم شود تا کاربر به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن بتواند اقدام به تهیه بلیط نماید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت پایانه مسافربری , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ایجاد مزیت های رقابتی عنصری است که همواره موفقیت را برای تمامی کسب و کار ها به همراه دارد, راه اندازی و طراحی سایت املاک یک مزیت رقابتی نوین است که می تواند مسیر موفقیت را برای شما هموار تر کند.

در عصر حاضر اکثر فعالیت های بشر از جنبه فیزیکی و جابجایی و مراجعات حضوری, جنبه مجازی به خود گرفته است. نکته ای که وجود دارد این است که شما می توانید از ظرفیت عظیم و گسترده اینترنت در کسب و کار املاک خود, از طریق راه اندازی و طراحی سایت املاک , بهره مند شوید. داشتن یک سایت املاک در کنار بنگاه معاملات ملکی, به موفقیت کسب و کار شما قطعاً کمک خواهد کرد, حال این که سایت املاک باید دارای چه آیتم هایی باشد تا موفقیتی برای کسب و کار شما رقم بزند بحثی است که باید به آن پرداخته شود.

در راه اندازی و طراحی سایت املاک چه آیتم هایی باید در نظر گرفت:

با راه اندازی و طراحی سایت املاک می توانید در کنار فعالیت های خود در دنیای حقیقی, از ظرفیت ها و پتانسیل های دنیای مجازی نیز استفاده کرده و خدمات خود را در سطح گسترده تری به کاربران ارائه دهید. مهم ترین مزیت و برتری داشتن یک سایت املاک نسبت به دفتر و بنگاه, گستردگی حوزه فعالیت شماست. به عنوان مثال شما می توانید 5 نفر مراجع به دفتر کارتان را در طول روز پاسخگو باشید ولی با راه اندازی و طراحی سایت قادر به پاسخگویی به بیش از هزار نفر و حتی ارقام بالاتر هم خواهید بود. ولی لازم است بدانید که رسیدن به آمار بالای بازدید کنندگان و پاسخگویی صحیح به تمامی آن ها آن قدر ها هم راحت نیست و برای این کار باید از زمان و پول خود هزینه کنید تا اولاً یک سایت پر بازدید با رتبه بالا در موتور های جستجو داشته باشید و ثانیاً قادر به جلب اعتماد کاربران و ترغیب آن ها به بازگشت مجدد به سایت خود باشید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت املاک , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با طراحی سایت به صورت واکنش گرا به نتایج زیر دست پیدا خواهید کرد:

هزینه و زمان کمتر

فکر کنید اگر می خواستید مثلا برای ۳ ابزار تبلت، تلفن همراه هوشمند و کامپیوتر های معمولی طراحی سایت و قالب انجام دهید چقدر باید زمان و پول صرف می کردید.

زیبایی

زیبایی قالب واکنش گرا آن جا خود را نشان می دهد که شما سایتتان با هر ابزاری که در بازار وجود دارد، هماهنگ کرده و نیازی به طراحی وب سایت به شکل دیگر نیست.

توان رقابت و حرفه ای

وقتی امکان بازدید سایت شما از طریق هر ابزاری وجود دارد، شما در رقابت با سایر سایت هایی که چنین قابلیتی ندارند جلوتر هستید. پس طراحی سایت شما حرفه ای است.

افزایش ترافیک سایت

وقتی اغلب بازدید کنندگان، سایت ها را از طریق موبایل مرور می کنند، پس چرا سایت ما نباید واکنش گرا باشد؟! اگر در هنگام طراحی سایت، مخاطبان شناسایی و شرایط آن ها در نظر گرفته شود قطعاً ترافیک سایت بالا خواهد رفت

محتوای تک، رتبه بهتر در گوگل

اگر طراحی وب سایت شما، به صورت واکنش گرا نباشد، مجبور هستید در هر قالب محتوا قرار دهید. قطعاً تولید چند نوع محتوا راحت نیست، منتشر کردن یک محتوا در سه قالب هم که سئوی سایت را تخریب می کند. پس طراحی وب سایت با یک قالب واکنش گرا و یک محتوای ناب و تک، بهترین انتخاب است.

مزایای طراحی سایت را به صورت واکنش گرا خلاصه کنیم:

نیاز به طراحی چند قالب برای یک سایت نیست و هزینه‌ های مالی و زمانی برای وسعت دادن سایت کاهش می یابد. دیگر شاهد نسخه های مختلف سایت خود نیستید و یکپارچگی وجود دارد.

تمامی صفحات شما یک آدرس واحد دارند. با طراحی وب سایت به صورت واکنش‌ گرا دیگر به فکر اندازه نمایش گر کاربر خود نیستید. لپ‌تاپ یا تبلت یا موبایل فرقی ندارد. یا حتی گجتی که هنوز روانه بازار نشده … سایت شما پاسخ گوی همه ابزار ها هست.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت حرفه ای خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی ، طراحان می دانند که بازدید کنندگان تعامل بیشتری با نوشته ها و دکمه ها و فرمان ها دارند. لذا صحت نوشته ها و گویایی آن ها و هم چنین صحت عملکرد دکمه ها، در جلب توجه و اعتماد بازدید کننده و تبدیل وی به یک مشتری نقش اساسی دارد.

نوشته ها و دکمه ها و فرمان ها باید چگونه باشند تا اعتماد بازدید کننده جلب شود؟

سازمان صعنت و معدن، طی سالیان متمادی خطا و آزمون، بالاخره توانست قوانینی را برای سایت های فروشگاهی وضع کند تا با رعایت این قوانین در مراحل تعیین مالکیت، برنامه نویسی و طراحی سایت فروشگاهی و سپس پشتیبانی آن، سایت های فروشگاهی نظام مند شوند و بتوانند نشانی به نام نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنند.

هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید چه قوانینی رعایت شود تا مالک سایت بتواند نماد اعتماد الکترونیک کسب کند؟

قوانینی که در طراحی سایت فروشگاهی باید رعایت شود:

اختصاص دادن صفحه ای به بیان اطلاعات صاحب فروشگاه یا اصطلاحا “درباره ما”

تعیین صفحه ای برای اعلام قوانین سایت و راهنمای کار با فروشگاه

تعیین جایی در پانوشت صفحات برای اعلام آدرس و شماره تلفن دارنده سایت

رعایت اصول امنیت سایت

برنامه نویسی دقیق و صحیح هنگام طراحی یک سایت فروشگاهی مخصوصاً قسمت سبد کالا و پرداخت و …

کسب نماد اعتماد الکترونیک و حفظ آن به عهده کیست؟

همان طور که گفته شد در هنگام اعطای نماد اعتماد الکترونیک، سه آیتم مالکیت، برنامه نویسی و نوشته ها و محتوای سایت پس از طراحی مورد بررسی قرار می گیرد. پس کسب و حفظ این نماد تنها به عهده طراح یا تنها به عهده مالک نیست، بلکه هر دو عهده دار مسئولیت بوده و در صورت بروز خطا یا نارضایتی مشتری، بایستی هر دو شخص، پاسخ گوی مشکلات یا سوالات باشند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با داشتن سایت فروشگاهی زیورآلات برای فروشگاه زیورآلات و جواهر فروشی خود, شما اقدام به حضور و فعالیت در فضای مجازی می کنید و از طریق محتوای سایت فروشگاهی زیورآلات خود, علاقمندان را در جریان آخرین محصولات فروشگاه خود قرار خواهید داد تا در هنگام جست و جو در فضای مجازی, بتوانند محصول مربوطه خود را به همراه اطلاعات کاملی راجع به آن دریافت کنند.

اما برای فعالیت پر قدرت و توانمند سایت فروشگاهی زیور آلات شما در فضای مجازی پس از طراحی سایت زیورآلات , علاوه بر موارد اشاره شده که مرتبط با نوع و محتوای سایت شما هستند, موارد فنی دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. مواردی که سایت فروشگاهی زیورآلات شما برای فعالیت صحیح در اینترنت به آن ها نیازمند است.

سایت فروشگاهی زیورآلات و موارد فنی مهم که باید به آن توجه داشت:

موارد فنی زیادی باید در طراحی سایت زیورآلات در نظر گرفته شوند. مولفه های زیادی باید در پشت و پس زمینه سایت شما پشتیبانی شود. به عنوان مثال طراحی سایت زیورآلات شما باید به گونه ای باشد که به سرعت بالا آمده و اجرا شود. هم چنین سایت فروشگاهی زیورآلات شما باید در تمام ساعات شبانه روز قابل دسترسی باشد.

مورد مهم بعدی در فعالیت جدی سایت شما در فضای مجازی, پر بازدید بودن آن است. به میزانی که سایت فروشگاهی زیورآلات شما پر بازدید تر باشد, فرصت های بیشتری برای شما فراهم می شود. عمده فعالیت هایی که در این حوزه انجام می شود مواردی برای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو است که سئو نام دارد. در صورتی که سئو سایت فروشگاهی زیورآلات شما مناسب باشد, هنگام جست و جوی مواردی مانند “جواهرات زینتی”, سایت فروشگاهی زیورآلات شما در صفحه اول نتایج موتور جست و جو نمایش داده می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت زیورآلات راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی زیورآلات در ساده ترین حالت اقدام به معرفی شما و کسب و کار محصولات تان به همه کاربران اینترنتی می کند. این خود تبلیغات در بزرگ ترین وسعت ممکن است. هم چنین شما با راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی زیورآلات می توانید امکانات و خدمات دیگری را هم برای کاربران تهیه و تدارک ببینید.

در دنیای امروز ارتباطات مجازی به سرعت در حال رشد و گسترش هستند. این ارتباطات به خاطر شکستن محدودیت های فیزیکی و جغرافیایی, در قالب و اندازه های وسیعی ایجاد می شوند و طبیعتاً قدرت زیادی نیز دارند. این قدرت برای همه به ویژه کسب و کار ها یک فرصت استثنایی و فوق العاده محسوب می شود چرا که شما در صورت فعالیت مناسب در این حوزه, می توانید به جای محدود کردن خود به مشتریان یک منطقه و یا شهر, در حوزه گسترده و میلیونی کاربران اینترنتی فعالیت کنید.

به چه علت اقدام به راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی زیورآلات کنیم؟

با توجه به فراگیر بودن استفاده از زیورآلات, کسب و کار های فراوان و پر سودی در راستای این محصولات شکل می گیرد, که مشهور ترین و سود آورترین آن ها طلا فروشی ها هستند. اگر شما در این حیطه فعالیت کنید قطعاً راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی زیورآلات برای شما هم وسوسه انگیز و هم عجیب خواهد بود, “کاربرد یک سایت زیورآلات چیست؟” و یا این که “آیا واقعاً یک سایت برای طلا و جواهر فروش معنا دارد؟” و یا این که “آیا قرار است از طریق یک سایت اقدام به فروش طلا و جواهرات گران قیمتی بکنیم که حتی در مراجعات حضوری نیز سختی ها و چالش های خود را دارند؟”

این قبیل سوالات و پاسخ به آن ها راهگشای کاربران و صاحبان کسب و کار برای راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی زیورآلات خواهد بود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

دنیای امروز دنیای اینترنت محسوب می شود. اینترنت و سایت های حرفه ای نظیر سایت حرفه ای صرافی به قدری در میان افراد جامعه فراگیر شده اند که علاوه بر جنبه های سرگرمی آن ها, اهمیت اقتصادی زیادی نیز برای صاحبان کسب و کار ها ایجاد کرده اند. به عنوان یک صراف, برای استفاده از این فضای عظیم و خیل میلیونی کاربران اینترنت به عنوان یک فرصت فوق العاده شما باید یک سایت حرفه ای صرافی داشته باشید, اما نه هر سایتی بلکه یک سایت تخصصی صرافی.

اهمیت طراحی سایت حرفه ای صرافی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور

با ایجاد ارز های بین المللی امروزه اکثر مبادلات تجاری بر پایه دلار و یورو می چرخد. بنابراین افراد تاجر و بازرگانان دائماً نیازمند اطلاع از مبلغ ارز و تبدیل ارز در مواقع لزوم هستند. بنابراین امروزه نه تنها از ارزش کار صرافان کاسته نشده است, بلکه جایگاه مشخص تری نیز در ساختار اقتصادی کشور ها پیدا کرده اند.

برای گسترش کسب و کار و ارتقا عملکرد آن راه اندازی و طراحی سایت صرافی به شما توصیه می شود. در واقع با توجه به شرایط امروز دنیای تجارت, پیشی گرفتن از رقبا دیگر کار چندان آسانی نیست و برای موفقیت لازم است که نهایت تلاش خود را برای ارتقا سایت حرفه ای صرافی خود برای پیشبرد کسب و کارتان به کار ببندید.

با راه اندازی و طراحی سایت صرافی علاوه بر توسعه فعالیت های خود در فضای مجازی, می توانید با پر بازدید نمودن سایت حرفه ای صرافی خود, آن را به عنوان یک مرجع دقیق و صحیح معرفی نمایید تا افرادی که روزانه با دلار و ارز سروکار دارند همواره به سایت حرفه ای صرافی شما مراجعه نموده و از خدمات ارائه شده در آن بهره مند شوند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه راه اندازی و طراحی سایت صرافی راهنمایی نمایند تا طراحی سایت صرافی خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با گسترش علم و تکنولوژی فناوری اطلاعات, بسیاری از معاملات تجاری نیز در این بستر انجام می شود. طراحی سایت برای کارخانجات در واقع برای دیده شدن و عقب نماندن از جریان پیشرفت و هم چنین استفاده از ظرفیت عظیم و گسترده کاربران اینترنت به صاحبان این مشاغل توصیه می شود.

صرف نظر از خدمات و محصولاتی که کارخانه شما ارائه می دهد شما می توانید با راه اندازی و طراحی سایت حرفه ای فعالیت های خود را تکمیل نمایید. سایت شما باید یک سایت کاملاً تخصصی و مخصوص کارخانه شما باشد و برای این کار لازم است که حتماً از یک تیم طراحی حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

آیتم های طراحی سایت برای کارخانجات

  • طراحی سایت برای کارخانجات با صفحه معرفی کارخانه و محصولات آن
  • طراحی سایت برای کارخانجات با طراحی گرافیی زیبا و متناسب با نوع محصولات
  • طراحی سایت برای کارخانجات با معرفی و دسته بندی محصولات
  • طراحی سایت برای کارخانجات با قرار دادن تصاویر و فیلم هایی از کارخانه و قسمت های مختلف آن
  • طراحی سایت برای کارخانجات با قرار دادن تصاویری از خط تولید محصولات
  • ارائه نسخه انگلیسی جهت معرفی کارخانه در ابعاد گسترده تر و جهانی
  • ایجاد امکان فروش آنلاین از طریق راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی و دارا بودن درگاه های پرداخت الکترونیکی ایمن
  • پشتیبانی از مشتریان و پاسخ دادن به سوالات و ابهامات آن ها
  • معرفی نمایندگی ها و دفاتر فروش کارخانه در اقصی نقاط کشور

هنگام ورود به بحث تخصصی طراحی سایت حرفه ای , عناوین و واژه های زیادی به چشم می خورد, واژه هایی نظیر بهینگی, سئو, ریسپانسیو بودن, پهنای باند و فضای مناسب, سرعت , دسترس پذیری و چندین چند عبارت و آیتم تخصصی دیگر, که تمامی آن ها برای داشتن یک سایت موفق و کارآمد باید در طراحی سایت حرفه ای مد نظر قرار داده شوند. علاوه بر تمام ویژگی های عنوان شده که رعایت همگی ضروری است, باید به مسئله سئو هنگام طراحی سایت حرفه ای توجه ویژه ای داشته باشید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت برای کارخانجات ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یک سایت فروشگاهی فایل حتی با دارا بودن تمام مختصات و آیتم های در نظر گرفته شده برای طراحی سایت فروش فایل باز هم کامل و جامع نیست, چرا که هر جا بحث پرداخت وجه و خرید و فروش مطرح باشد اعتماد حرف اول را می زند. مشتری در وهله اول و گام نخست باید به سایت شما به عنوان یک سایت فروشگاهی فایل ویژه و معتبر اعتماد داشته باشد تا بتواند پس از پرداخت وجه, فایل مورد نظر خود را دریافت کند.

مشتری باید بتواند به سایت فروشگاهی فایل شما دسترسی سریع داشته باشد, پس سرعت بالا آمدن سایت شما مسئله بسیار مهم و قابل بحثی است, چرا که اگر سرعت لود شدن کم باشد و لینک دانلود فایل اجرا نشود کاربر تصور خواهد کرد که هزینه او از دست رفته بدون این که فایل مورد نظر را دانلود کرده باشد.

مشتری باید بتواند از طریق جستجوی محصول درخواستی خود در گوگل به سایت شما متصل شود که این ویژگی تحت عنوان سئو سایت مطرح می شود و بار ها و بار ها به اهمیت آن و چرایی این اهمیت پرداخته شده است. بستری برای آپلود فایل های شما و قرار دادن لینک های دانلود باید وجود داشته باشد و هم چنین این لینک های دانلود باید پر سرعت باشند تا مشتری بتواند با سرعت فایل خود را دانلود و مشاهده نماید. فضای ذخیره سازی طراحی سایت فروش فایل شما باید به اندازه ای باشد که بتوانید محصولات متنوعی را برای فروش و دانلود قرار بدهید و بی شمار نکات ریز و درشت فنی که یک طراحی اصولی و مناسب سایت این ویژگی ها را برای شما به ارمغان می آورد. به خاطر داشته باشید که تنها در صورتی می توانید یک کسب و کار سایت فروشگاهی فایل موفق داشته باشید که طراحی سایت فروش فایل شما به گونه ای باشد که ویژگی های ذکر شده در آن به خوبی پیاده سازی و اجرا شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت فروش فایل راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروش فایل ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای راه اندازی و طراحی سایت مرکز تجاری موفق, صرف نظر از محتوایی که از طریق وب سایت ارائه می شود یک سری موارد فنی باید در ساخت وب سایت مرکز تجاری در نظر گرفته شود. مواردی مانند سرعت بالا, قابلیت دسترسی, امنیت, طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا و …. اما یکی از مهم ترین مواردی که در راه اندازی و طراحی سایت بخصوص وب سایت مرکز تجاری باید به آن اهمیت داده شود مسئله سئو است, سئو متناظر با پر بازدید بودن وب سایت است. هر چه وب سایت شما پر بازدید تر باشد, وب سایت موفق تری خواهید داشت, چرا که فرصت های تجاری ایجاد شده برای شما بیشتر و بیشتر خواهند شد.

اما برای پر بازدید کردن وب سایت مرکز تجاری یکی از مهم ترین و بهترین و ضروری ترین اقداماتی که می توان انجام داد طراحی بهینه وب سایت برای موتور های جستجو است که سئو نام دارد. با این کار هنگام جستجوی عبارتی مانند “مراکز تجاری بزرگ ایران” در گوگل, وب سایت مرکز تجاری شما در صفحه اول نتایج و بالاتر از رقبای شما قرار می گیرد و این کار سبب افزایش قابل توجه ترافیک و بازدید از وب سایت مرکز تجاری شما خواهد شد. برای طراحی سایت مرکز تجاری و پیاده سازی موارد اشاره شده به صورت مناسب, باید زمان قابل ملاحظه ای را صرف این کار کنید. هم چنین تجربه در طراحی مواردی مانند سئو نقشی اساسی و حیاتی ایفا می کند, بنابراین پیشنهاد می شود که برای داشتن طراحی سایت مرکز تجاری حرفه ای, با کیفیت و خصوصیات منحصر به فرد, کار طراحی وب سایت مرکز تجاری را به یک تیم حرفه ای و خبره واگذار کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه راه اندازی و طراحی سایت مرکز تجاری راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت مرکز تجاری ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()