نوشته شده توسط : hiwebex

ووکامرس یکی از پرطرفدارترین پلاگین ها جهت طراحی سایت فروشگاهی و مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. این پلاگین با زبان phpp برنامه نویسی شده است. با استفاده از این پلاگین می توان بهترین و جذابترین سایت های فروشگاهی را طراحی کرد و با استفاده از آن فروش هر نوع محصولی را انجام داد.

نکات جذاب در استفاده از ووکامرس جهت طراحی سایت فروشگاهی

آنچه باعت جذابیت در استفاده از پلاگین ووکامرس جهت طراحی سایت فروشگاهی شده است عدم نیاز به تنظیمات قالب در این پلاگین می باشد در طراحی سایت فروشگاهی به کمک ووکامرس این پلاگین مجهز به یک قالب  فروشگاهی با سئوی بسیار قوی می باشد همچنین جهت تنظیمات بهینه سازی سایت یک پنل مجزا در آن تعریف شده است که با استفاده از آن طراح می تواند به راحتی آیتم های مورد نیاز سئو را برای قسمت های مختلف سایت مشخص کند. علاوه بر این واکنش گرا بودن این پلاگین یکی دیگر از ویژگی های جذاب ووکامرس می باشد. امروزه به دلیل کاربرد وسیع انواع تبلت و موبایل اغلب مدیران سایت های وختلف سیاست طراحی سایت خود را بر اساس قابلیت واکنش گرا بودن قرار میدهند تا به این طریق بتوانند مشتریان بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنند.درطراحی سایت فروشگاهی با استفاده از ووکامرس این دغدغه کاملا برطرف شده است چرا که این پلاگین به راحتی بر روی هر نوع صفحه نمایشی کار می کند. در طراحی سایت فروشگاهی با پلاگین ووکامرس طراح سایت می تواند به  راحتی فروشگاه را مطابق با نیازهای فروشگاه مورد نظر طراحی کند چرا که برای این امر در ناحیه ابزارک های وردپرس یک سری ابزارک های سفارشی در نظر گرفته شده است که می تواند بسیار مفید و پرکاربرد باشد. از دیگر جذابیت های طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس برای طراح وجود پنل مدیریتی کامل و قوی در این پلاگین است. با استفاده از این پنل طراح سایت قادر است تمامی قسمت های قالب فروشگاهی را مطابق نیاز مدیر سایت تنظیم کند در واقع از این پنل طراح اختیار تام جهت طراحی و تنظیم بخش های مختلف سایت را خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

به طور معمول طراحی سایت خبری با اهداف مختلفی صورت می گیرد هدف اصلی از طراحی سایت خبری ارائه مطالب و اخبار و آگاهی کاربران از اطلاعات روز و وقایع مهم می باشد. برخی از سایت های خبری اختصاصا کار خبر برای ارگان خاصی را پیگیری می کنند. در این میان برخی از سایت ها در کنار انتشار خبر اهداف دیگری را نیز برای خود در اولویت کار قرار می دهند. اهداف عمومی که در طراحی سایت خبری در نظر گرفته می شود تبلیغات و جذب  مشتریان جدید می باشد. علاوه بر این افزایش اعتبار و دریافت و سفارش کالا بدون محدودیت نیز از دیگر اهدافی است که در طراحی سایت خبری در نظر گرفته می شود.طراحی سایت خبری نباید پیچیدگی های زیادی داشته باشد  . استفاده از گرافیک ساده در این نوع طراحی از الزامات است.

طراحی سایت خبری: بخش ها و ویژگی های آن

جلب اعتماد کاربران و ماندگاری مهمترین ویژگی های یک سایت خبری خوب می باشد. سایت خبری باید به گونه ای طراحی شود که کاربر بتواند به راحتی به اخبار درج شده در آن اعتماد کند و لینک آن را برای دوستان خود هم بفرستد. به طور کلی طراحی سایت خبری از چند بخش مهم تشکیل شده است. یکی از این بخش ها آرشیو اخبار می  باشد که در این قسمت خبرهای روزانه گذاشته می شود. بخش دیگری که در طراحی این نوع سایت در نظر گرفته می شود آرشیو گزارشات می باشد در این قسمت خبرها و گزارشاتی را که خود خبرنگار سایت به صورت مستقیم تهیه کرده و یا شاهد آن بوده است قرار می گیرد. بخش بعدی که طراحی آن در سایت خبری ضروری است آرشیو مصاحبه ها می باشد در این قسمت که می تواند یکی از جذابترین بخش ها جهت جلب مخاطبان باشد مصاحبه هایی که با اشخاص مهم جامعه انجام می شود گذاشته می شود در این بخش انتخاب اشخاص جهت مصاحبه و انتخاب موضوعات چالش برانگیز می تواند باعث جذب کاربران به سمت سایت شما شود. آرشیو گزارش های تصویری هم از دیگر بخش های اساسی و مهم در طراحی سایت خبری است . کیفیت تصاویر و استفاده از تصاویر بدون شرح می  تواند مهمترین عامل موفقیت این بخش باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سابت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فروشگاهی یکی از پر رونق ترین نوع تجارت در عصر حاضر می باشد. امروزه بسیاری از سرمایه گذاران برای گسترش تجارت خود طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای را ضروری می دانند. نتایج تحقیقات نشان می دهد که  در آمد سالیانه فروشگاه های آنلاین میلیون ها دلار می باشد. طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از انواع مختلف CMS های فروشگاه ساز قابل انجام می باشد که برخی از آنها به صورت رایگان بوده و طراح به راحتی می تواند جهت طراحی سایت فروشگاهی از آن ها استفاده کند.

انواع پلاگین های فروشگاه ساز جهت طراحی سایت فروشگاهی

جهت طراحی سایت فروشگاهی یکی از محبوبترین پلاگین های حاضر ووکامرس می باشد. این پلاگین که مخصوص  سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد و به راحتی می تواند نرم افزار وردپرس شما را به یک فروشگاه آنلاین حرفه ای و قدرتمند تبدیل کند. از ویژگیهای مهم پلاگین ووکامرس اضافه کردن آیتم هایی همچون سبد خرید ، قابلیت دانلود انواع محصولات مجازی، قابلیت بررسی انواع محصولات ارایه شده در سایت فروشگاهی توسط کاربران و همچنین اضافه کردن قابلیت هایی از قبیل تعیین وزن کالا و قابلیت دسته بندی محصولات می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این سیستم پشتیبانی درگاه های بانکی می باشد. VirtueMart نیز یکی دیگر از پلاگین های محبوب جهت طراحی سایت فروشگاهی می باشد. VirtueMart از پلاگین های پرکاربرد در طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای جوملا می باشد. PrestaShop نیز از دیگر سیستم های فروشگاه ساز جهت راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی می باشد. این فروشگاه ساز طراحی و عملکرد ساده ای دارد و امکانات مناسبی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. یکی دیگر از سیستم های فروشگاه ساز OpenCartt می باشد. شهرت این سیستم داشتن سئوی بسیار بالا می باشد. از مزایای استفاده از این سیستم این است که به راحتی قادر است فروشگاه اینترنتی شما را در نتایج موتورهای جستجوی گوگل در رنک اول قرار دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

این یک تفکر عمومی اشتباه در اغلب افراد است که تصور می کنند جهت طراحی سایت حتما باید طراح تحصیلات مربوط به مهندسی کامپیوتر را در دانشگاه گذرانده باشد و در این صورت قادر خواهد بود که طراحی سایت شما را  انجام دهد. در این خصوص باید گفت که کاملا در اشتباهید. اگر چه یادگیری دروس دانشگاهی جهت طراحی یک سایت و برنامه نویسی بی تاثیر نیست ولی در دانشگاه هم به هیچ وجه دروسی با عنوان یادگیری  انواع زبان های برنامه نویسی وجود ندارد و حتی در طول تحصیل آنقدر وارد دروس غیر کاربردی مثل ریاضیات می شوید که اصلا وقتی برای یادگیری طراحی انواع سایت ها و آموزش زبان های مختلف برنامه نویسی نخواهید داشت. برای یادگیری انواع زبان های برنامه نویسی و طراحی یک سایت کافی است که به صورت هدفمند انواع کتاب های کاربردی در این خصوص را مطالعه کنید و از دوره های آموزشی جهت برنامه نویسی بهره بگیرید.

آیا من هم میتوانم یرنامه نویس شوم و طراحی سایت انجام دهم؟

اولین پاسخی که برای این سوال می توان داد این است که همه می توانند برنامه نویس حرفه ای شوند و طراحی سایت انجام دهند. در اینجا برای رسیدن به هدف باورهای شخصی نقش موثری را داشته و کمک زیادی به سهولت در یادگیری انواع زبان ها جهت برنامه نویسی و طراحی سایت می کند. اما برای اینکه بتوانید یک برنامه نویس حرفه  ای شوید هرگز به دنبال یاد گرفتن یک زبان مادر و یا یک زبان سخت در برنامه نویسی نباشید. چرا که اولین مشکل در افرادی که قصد یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی را دارند این است که فکر می کنند هرچه زبان برنامه نویسی سخت تری را یاد بگیرند طراحی سایت حرفه ای تری خواهند داشت. در حالی که این فکر کاملا اشتباه بوده و شما باید جهت یادگرفتن زبان برنامه نویسی مناسب نیازهای بازار را در نظر بگیرید و بر اساس آن زبان برنامه نویسی مورد نظر خود جهت طراحی سایت را انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت داینامیک یا پویا به سایتی گفته می شود که که مطالب آن در طول زمان قابل تغییر می باشد. به عنوان نمونه می توان به طراحی سایت فروشگاهی و یا سایت هایی که در آنها لینک ثبت نام وجود دارد اشاره کرد. در طراحی یک سایت داینامیک عمدتا از زبان های ASP,ASP.Net  و Phpp استفاده می شود. جهت ایجاد قابلیت های ویژه در طراحی سایت قطعا استفاده از این زبان ها به تنهایی کافی نیست و باید از زبان های کمکی برای این منظور استفاده شود. از زبان های کمکی که در طراحی سایت داینامیک از آنها استفاده می شود میتوان به  CSS, Silver Light و Ajaxx اشاره کرد. از مزیت های سایت های داینامیک می توان عدم وجود محدودیت جهت ایجاد, تغییر و یا حذف مطالب, صفحات, تصاویر و… اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت طراحی سایت داینامیک برای  شرکت ها و یا سازمان هایی مناسب است که به طور منظم باید مطالب موجود در سایت آنها تغییر کند. علاوه براین مدیریت سایت های داینامیک بسیار آسان بوده و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد. در طراحی یک سایت داینامیک امکانات ایجاد شده در بخش مدیریت اطلاعات به گونه ای است که شما به راحتی می توانید با استفاده از بانک اطلاعاتی سایت داینامیک طراحی شده اطلاعات آماری دقیقی را بدست آورید.

مراحل طراحی سایت داینامیک

جهت طراحی سایت داینامیک ابتدا باید طراح اسکلت سایت را طراحی کند. بعد از طراحی اسکلت سایت سپس  برنامه نویسی آن انجام  می شود البته با توجه به اینکه در سایت های پویا از زبان های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می شود بنابراین طراح به راحتی می تواند امکانات زیادی مثل انواع فرم ها, جستجوهای پیچیده و یا صفحات هوشمند در آن ایجاد کند. البته طراح و برنامه نویس باید این را هم در نظر بگیرند که استفاده بیش از حد از کدها باعث کند شدن سرعت بارگذاری مطالب سایت شده و این می تواند تاثیر منفی بر روی سئو سایت داشته باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به تفاهم نامه جدید hiwebex  بخش طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار برای چند شرکت نروژی در ایران را به عهده گرفت



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

پلاگین ها الحاقاتی هستند که در طراحی سایت حرفه ای به سیستم های مدیریت محتوا اضافه می شوند تا با کمک آنها حرفه ای تر شوند. پلاگین ها جهت طراحی سایت حرفه ای انواع مختلف و متفاوتی دارند اما برخی از این پلاگین ها کاربردی تر بوده و استفاده از آنها جهت طراحی سایت حرفه ای ضروری است.

معرفی انواع پلاگین های پرکاربرد جهت طراحی سایت حرفه ای

در میان سیستم های مدیریت محتوا ورد پرس بیشترین محبوبیت را دارد بنابراین به معرفی برخی از پلاگین های پرکاربرد در این سیستم مدیریت محتوا جهت طراحی سایت حرفه ای می پردازیم. یکی از مهمترین پلاگین های مورد استفاده در ورد پرس پلاگین wordfencee است که وجود آن برای افزایش امنیت سیستم وردپرس الزامی است. پلاگین Woo Commerce از جذابترین پلاگین ها برای طراحان است که جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی از آن استفاده می شود. در طراحی سایت حرفه ای لینک ها اهمیت ویژه ای دارند. پلاگین Broken Link Checkerr جهت بررسی سلامت لینک ها در سیتم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می شود. پلاگین qTranslatee یکی از پلاگین های پرکاربرد برای طراحی سایت های چند زبانه می باشد. از دیگر پلاگن های پرکاربرد در سیستم مدیریت محتوای وردپرس پلاگین WP-PageNavi است که برای ساخت صفحه بندی وردپرس استفاده می شود. در طراحی سایت حرفه ای جهت تنظیم و بهینه سازی مطالب سایت برای موتورهای جستجو از پلاگین  All in One Seo Pack  استفاده می شود که این پلاگین نیز از دیگر پلاگین های ضروری و پرکاربرد در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. پلاگین WP-DB Manager جهت پشتیبان گیری از پایگاه داده استفاده می شود که این پلاگین نیز از الزامات جهت طراحی سایت می باشد. پلاگین Google XML Sitemapss از دیگر پلاگین های پرکاربرد جهت ساخت نقشه سایت برای گوگل می باشد. یکی دیگر از پلاگین ها ی پرکاربرد Wp Statisticss می باشد این پلاگین برای بررسی آمار بازدیدکنندگان از سایت در سیستم مدیریت محتوای ورد پرس استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

تولد اولین دامنه سایت ۳۰ سال پیش رخ داد و ۵ سال بعد از ثبت این دامنه اولین طراحی سایت صورت گرفت.شروع اولین طراحی سایت  بشر در سال ۱۹۹۰ با ۶ تصویر GIF صورت انجام شد. روند رشد امکانات در طراحی سایت سیر سعودی شدیدی را دنبال کرده است به طوری که امروزه در صنعت طراحی سایت پیشرفت های زیادی  صورت گرفته است پیشرفت هایی که شاید زمانی رسیدن به آنها رویا بود.

یکی از ویژگی های مهمی که چند سال اخیر به صنعت طراحی سایت اضافه شده است قابلیت ریسپانسیو بودن  سایت می باشد. این ویژگی زمانی به طور رسمی همه گیر شد که طراحان سایت متوجه  شدند که مردم وقت زیادی برای ثابت بودن در یک جا و نشستن پشت سیستم را ندارند از طرفی هم بیشترین زمان از وقت خود را هم سرگرم استفاده از گوشی های تلفن همراه هستند. بنابراین این ایده شکل گرفت و الان به گونه ای همه گیر شده است که می توان گفت در حال حاضر اغلب سایت ها این امکان در آنها طراحی شده است.

پیشرفت های شکل گرفته در طراحی انواع سایت ها, از ۳۰ سال پیش تا کنون تغییرات زیادی را در سبک زندگی انسانها به وجود آورده است. اکنون دیگر اغلب کارها با استفاده از اینترنت و از طریق سایت مورد نظر انجام می شود. از خرید وسایل و مایحتاج زندگی تا رزرو انواع بلیط و خرید کتاب و…. حتی امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته چاپ روزنامه های کاغذی هم متوقف شده است و کاربران از طریق ورود به سایت روزنامه مورد نظر خود را مطالعه می کنند و در جریان اخبار روز قرار می گیرند. اقتضای شغلی مردم امروز حکم میکند که اکثر فروشندگان برای داشتم مشتریان بیشتر طراحی سایت مربوط به حرفه خود را انجام دهند تا به این طریق بتوانند کالای خود را به فروش برسانند. روند پیشرفت صنعت طراحی سایت هر روز و هر روز با ارایه امکانات جدید کاربران خود را شکفت  زده می کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

زمانی که از طراحی سایت پزشکی صحبت می کنیم اولین تصوری که از این نوع سایت در ذهن کاربران شکل می گیرد مشاهده سایت یک بیمارستان یا یا یک کلینیک خدمات درمانی است. این در حالی است که طراحی سایت پزشکی تنها مختص بیمارستان ها و کلینیک های خدمات درمانی نیست بلکه امروزه برای هر یک از پزشکان کشور  امری ضروری است. پزشکان با طراحی سایت پزشکی اختصاصی برای خود می توانند تخصصشان را به طور کامل معرفی کنند. علاوه بر این با گذاشتن امکانات تکمیلی در سایت خود از قبیل نوبت دهی آنلاین, پاسخ به سوالات بیماران و ارایه مطالب علمی از جدیدترین راه های کشف شده برای هر بیماری, سایت خود را برای کاربران جذابتر کنند.

نوبت دهی اینترنتی در طراحی سایت پزشکی

اغلب پزشکان در گذشته ترجیحشان برای نوبت دهی به بیماران بر اساس حضورفیزیکی بیمار جهت گرفتن نوبت در مطب بود اما امروزه با طراحی سایت پزشکی این امر بهبود بخشیده شده است و افراد می توانند با حضور در سایت  اختصاصی پزشک مورد نظر خود به راحتی و بدون هیچ اتلاف وقتی نوبت خود را رزرو کنند.

پاسخ به سوالات بیماران در طراحی سایت پزشکی

طراحی بخش پرسش و پاسخ به سوالات بیماران برای کاربران سایت پزشکی یکی از جذاب ترین بخش ها می باشد  علی الخصوص برای کاربرانی که کیلومترها از پزشک مورد نظر دور هستند چرا که این افراد بدون گذراندن مسافت های طولانی می توانند با حضور در سایت اختصاصی پزشک متخصص مورد نظر خود پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

ارایه مطالب علمی در سایت پزشکی

ارایه مطالب علمی در سایت پزشکی موجب می شود که بازدید از سایت شما مختص بیماران نشود. بلکه بسیاری از  افراد سالم جامعه نیز برای کسب اطلاعات علمی مفید به سایت شما مراجعه کنند. ارایه مطالب علمی در سایت می تواند بخش اعظمی از نیازهای علمی افراد جامعه و دانشجویان را برطرف کند



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت انتخاب کلمات کلیدی مناسب تاثیر ویژه ای جهت افزایش بهینه سازی سایت دارد. این اهمیت به قدری است که انتخاب کلمات کلیدی اشتباه در طراحی سایت می تواند منجر به ایجاد شکست در فرآیند بهینه سازی  سایت و افزایش سئو  شود. در انتخاب کلمات کلیدی باید دقت کنید که اگر کلمه کلیدی که شما به آن رسیده اید و احساس می کنید مناسب است نزدیک ترین رابطه با نوع فعالیت شما از دیدگاه کاربران را دارد، بعد از بررسی های تیم متخصصین  سئو  باز هم می توان این را گفت که شاید شما کلمه کلیدی درستی انتخاب نکرده اید. در طراحی سایت آنچه که افراد از انتخاب کلمه کلیدی در ذهنشان وجود دارد انتخاب کلمات مرتبط با فعالیت ، برند و محتوای  سایت آنها است. همواره در انتخاب کلمه کلیدی به این فکر کنید که ممکن است کلمه کلیدی انتخاب شده توسط شما توسط ده ها، صدها و شاید هزاران سایت دیگر نیز انتخاب شده باشد. پس بهترین کار در انتخاب کلمه کلیدی جهت طراحی سایت این است که این مسئولیت را بر عهده طراحان سایت و متخصصان این زمینه بگذارید. متخصصان سئو برای انتخاب کلمه کلیدی بررسی های زیادی انجام می دهند و می توان گفت که اگر ۱% یک کلمه را انتخاب کنند، ۹۹% بعدی را روی بررسی کردن آن کلمه و نتایج حاصل از آن می پردازند. در طراحی سایت می توان  گفت که انتخاب یک کلمه کلیدی منوط به انتخاب یک کلمه بر اساس یک نوع فعالیت نیست. یکی از مهمترین کارهایی که متخصصان طراحی سایت روی انتخاب کلمه کلیدی انجام می دهند، آنالیز و بررسی کلمات کلیدی رقبای  موفق شما می باشد.

در طراحی سایت چگونه بفهمیم که کلمات کلیدی ما مناسب است؟

برای اینکه متوجه شوید که آیا بعد از طراحی یک سایت کلمات کلیدی انتخابی  شما مناسب بوده است یا خیر بهتر است ترافیک سایت را چک کنید اگر شما از کلمات کلیدی مناسب استفاده نکرده باشید، بنابراین هیچ ترافیک و بازدید کافی و مورد انتظاری دریافت نمی کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()