نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش قبل در خصوص اهمیت ابزارهای مانیتورینگ در طراحی سایت نفتی صحبت شد در این بخش به معرفی انواع این ابزارها و کاربرد آنها در طراحی سایت حرفه ای می پردازیم.

ابزارهای مانیتورینگ جهت طراحی سایت حرفه ای

اغلب مدیران به دلیل داشتن مشغله کاری به طور معمول به دنبال ابزارهایی برای مانیتورینگ می باشند که یادگیری آن آسان باشد و به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. یکی از ابزارهای مانیتورینگ کارآمد برای مدیران جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای ابزار  GFI LanGuardd می باشد. این ابزار قابلیتی را برای مدیران فراهم می آورد که به کمک آن تصویر کامل و جامعی از تنظیمات شبکه را در اختیار خواهند داشت و می توانند به کمک آن شبکه خود را در حالت امن قرار دهند. علاوه بر این مدیران با استفاده از نرم افزارFiddler  نیز قادر به برطرف کردن اشکالات سایت خود خواهند بود. یکی دیگر از ابزارهای مانیتورینگ پرکاربرد درطراحی سایت حرفه ای OpenNMSS می باشد. این ابزار مفید و پرکاربرد در سطح شرکتی  مواردی چون عملکرد شبکه, مدیریت رویدادها و…. را انجام می دهد. علاوه براین جهت استفاده در آیفون اپلیکیشن کلاینت نیز برای این ابزار طراحی شده است.در طراحی سایت حرفه ای جهت مرور سریع سیستم خوشه ای می توان از ابزار Gangliaa استفاده کرد. از قابلیت  های این نرم افزار مقیاس پذیر بودن آن می باشد. این نرم افزار قادر به اجرا در کلاسترهای مختلفی را دارا می باشد. ابزار Pandora FMS نیز یکی دیگر از ابزارهای مانیتورینگ شبکه است. از خصوصیات بارز این نرم افزار سیستم پیشرفته آن جهت هماهنگی رویدادها می باشد. ابزار WireSharkنیز کلید اصلی جهت استفاده از مانیتورینگ های شبکه می باشد به طوری که بدون نصب این ابزار مانیتورینگ شبکه کامل نخواهد بود. در میان ابزارهای مانیتورینگ جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای Microsoft Network Monitor یکی از ابزارهای پرکاربرد به منظور نظارت بر روی هاست می باشد. مدیران سایت با استفاده از این ابزار قادر به مشاهده میزان ترافیک سایت خود خواهند بود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای اینکه طراح سایت در طراحی سایت نفتی دسترسی آسانتری را برای مدیران قرار دهد می  تواند از انواع ابزارهای مانیتورینگ استفاده کند. ابزارهای مانیتورینگ به راحتی قادر به کنترل کلیه قسمت های موجود بر روی شبکه و دیتا سنتر می باشند. در طراحی سایت نفتی می توان  با استفاده از لینک های ارتباطی و برنامه های کاربردی که در این ابزارها وجود دارد به راحتی بر روی سرورها نظارت داشت. حتی در صورت استفاده از این ابزارها در طراحی سایت مدیران قادر به بررسی ترافیک شبکه و وضعیت عملکرد قسمت های مختلف سایت می باشند. در صورت استفاده از ابزار مانیتورینگ در طراحی سایت نفتی طراح می تواند تنظیمات را به گونه  ای قرار دهد که سیستم وجود شرایط خطر را به صورت خودکار اعلام کند.

ویژگی ها و کاربرد ابزارهای مانیتورینگ در طراحی سایت نفتی

با نصب ابزارهای مانیتورینگ در طراحی سایت نفتی شما قادر به مشاهده تمامی بازدیدهای  سایت به صورت لحظه ای خواهید بود. با استفاده از این ابزارها حتی ربات ها و صفحات خطای ۴۰۴ نیز قابل پیگیری و ردیابی است. یکی دیگر از ویژگی های ابزارهای مانیتورینگ کنترل ورود و خروج افراد به سایت شماست و این خصوصیت از لحاظ امنیتی می تواند مورد توجه بسیاری از مدیران جهت استفاده در طراحی سایت باشد چرا که در این حالت به راحتی  می توانند از تهدیدات احتمالی که سایت آنها با آن مواجه هست را شناسایی و رفع کنند . علاوه بر این با استفاده از ابزارهای مانیتورینگ می توان مشخصات منطقه ای از سطح شهر که کاربر از آنجا وارد سایت شده است را نیز شناسایی کرد که این مورد نیز در طراحی سایت نفتی با  توجه به موقعیت سیاسی و اجتماعی شرکت های نفتی می تواند بسیارکاربردی باشد. علاوه بر این ابزارهای مانیتورینگ می توانند امنیت DNS های شما را در برابر تغییرات غیر مجاز بررسی و کنترل نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که واضح است تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. در طراحی سایت فروشگاهی طراح در انتخاب تصاویر باید دقت زیادی را به کار ببرد و  تصاویری را انتخاب کند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و در ضمن با متن نگارش شده هم هماهنگی های لازم را داشته باشد. طراح در طراحی سایت فروشگاهی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با استفاده از تصاویر زیبا کاربر را وادار به ماندن در سایت خود کند. یکی از راه کارهای معمول برای ایجاد تصاویر خاص و حرفه ای در طراحی سایت فروشگاهی اعمال انواع افکت های جذاب بر روی عکس ها می باشد. در طراحی سایت با استفاده از اعمال افکت های  زیبا بر روی بسیاری از عکس ها می توان تصاویر سرد و بی جان را جذاب و حرفه ای کرد به طوری که کاربران از دیدن آنها لذت ببرند. برای ایجاد انواع افکت بر روی عکس های مختلف هم می توان از نرم افزار های مخصوص این کار استفاده کرد و هم از انواع سایت های معروفی که مخصوص این کار طراحی شده اند و به صورت آنلاین بر روی تصاویر افکت های جذاب ایجاد می کنند.

طراحی سایت فروشگاهی و اعمال افکت در تصاویر

یکی از سایت های حرفه ای در زمینه ایجاد افکت در عکس ها سایت Phixr می باشد. این سایت گزینه های زیادی جهت دادن افکت به عکس ها دارد که می توانید با استفاده از آنها عکس های جذابی را جهت استفاده در طراحی سایت فروشگاهی خود ایجاد کنید. یکی از ویژگی های این سایت قابلیت ایجاد برش در تصاویر می باشد. علاوه بر این, سایت  Picnik نیز از دیگر سایت های آنلاین با سرویس رایگان است که به منظور ایجاد افکت در تصاویر می توان از آن استفاده کرد و در طراحی سایت از آن تصاویر استفاده کرد. سایت  Fun photo Boxx نیز از دیگر سایت های آنلاین جهت ایجاد افکت در تصاویر می باشد. یکی از نرم افزارهای جالب در ایجاد افکت بر روی تصاویر Lo-Fi می باشد این نرم افزار را می توان هم بر روی کامپیوتر و لپ تاپ و هم بر روی مک بوک نصب کرد و از تصاویر جذاب آن جهت طراحی سایت فروشگاهی استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش قبل در خصوص جی کوئری و ویژگی های آن جهت طراحی سایت حرفه ای صحبت  کردیم در این بخش می خواهیم در خصوص انواع مختلف جی کوئری که به طور معمول درطراحی سایت حرفه ای از آن استفاده می شود صحبت کنیم. جهت استفاده از جی کوئری در  طراحی سایت حرفه ای خود شما با توجه به نیاز خود می توانید از هرکدام از انواع کتابخانه جی کوئری استفاده کنید.

استفاده از کتابخانه Jquery در طراحی سایت حرفه ای

اگر بخواهید از اسلایدهای متنی و تصویری در طراحی سایت خود استفاده کنید کتابخانه  Jquery گزینه خوبی برای رسیدن به این هدف است. شما با استفاده از کتابخانه Jqueryy می توانید علاوه بر اعمال این قسمت ها در طراحی سایت خود افکت های مختلفی را نیز درطراحی سایت خود اعمال کنید. فقط نکته ای که در استفاده از کتابخانه Jqueryy باید در نظر  بگیرید این است که این کتابخانه دارای نسخه های مختلفی است که پلاگین هر نسخه با ورژن خاصی از این کتابخانه همخوانی دارد البته این احتمال هم وجود دارد که یک پلاگین با چند ورژن دیگر کتابخانه همخوانی داشته باشد.

استفاده از کتابخانه jquery mobile

به طور معمول از این کتابخانه جهت ایجاد طراحی های خاص در اپلیکیشن موبایل استفاده می شود. با استفاده از این کتابخانه طراح قادر به طراحی ایجکس صفحاتی خواهد بود که می تواند انیمیشن ها را پشتیبانی کند.

استفاده از کتابخانهJquery-ui  در طراحی سایت حرفه ای

کتابخانهJquery-ui  بر پایه کتابخانه Jquery است. با استفاده از این کتابخانه در طراحی سایت حرفه ای خود قادر خواهید بود افکت هایی مثل   Resizable، Sortable، Droppable  و …. را به راحتی در سایت اعمال کنید و جلوه ای ویژه به سایت خود ببخشید. این کتابخانه با استفاده از توابع خاص تعریف شده است به همین دلیل است که این قابلیت های ویژه را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , جی کوئری و ویژگی های آن ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای رویه سایت تاثیر زیادی در جلب کاربران دارد. اعمال گرافیک و افکت های زیبا در رویه سایت می تواند تمایل کاربر برای ماندن در سایت شما را جلب کند. در طراحی سایت حرفه ای شما می توانید با استفاده از جی کوئری این افکت زیبا را در طراحی سایت  حرفه ی خود ایجاد کنید. جی کئری در واقع یک فریم ورک است که از آن برای نوشتن جاوا اسکریپت استفاده می شود. شما با استفاده از جی کوئری می توانید انواع افکت های جذاب را در سایت خود ایجاد کنید و می توان گفت جی کوئری یک جایگزین مناسب برای انواع فلش در طراحی سایت حرفه ای شده است.

ویژگی های جی کوئری در طراحی سایت حرفه ای

جی کوئری به دلیل داشتن فضای قابل درک و دسترسی های بسیار ساده و مناسب امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان سایت قرارگرفته است. یکی از ویژگی های اصلی جی کوئری عدم نیاز به کد نویسی های زیاد است که این ویژگی باعث شده است که جهت دسترسی به بخش های مختلف یک صفحه نیازی به ابزارهای جاوا اسکریپت نداشته باشد. علاوه بر این جی کوئری می تواند به سرعت بخش های مورد نظر یک صفحه را برای ما جستجو کند بدون اینکه هیچ نیازی به ابزارهای جاوا داشته باشد. از دیگر ویژگی های جی کوئری قابلیت ویژه آن در ایجاد طراحی خاص در محتوای صفحات سایت می باشد به طور مثال در طراحی سایت حرفه ایطراح به راحتی می تواند تمام ساختار HTMLL صفحات را به دلخواه تغییر دهد و تصاویر یا متون خاصی را به آن اضافه یا کم کند. در جی کوئری ابزاری به نام event-handler تعبیه شده است که مسئول جلوگیری از درهم ریختگی مرورگر می باشد علاوه بر این جهت اضافه کردن انیمیشن به سایت نیز می توان به راحتی با استفاده از جی کوئری این کار را انجام داد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به اهمیت صنعت نفت و پتروشیمی طراحی سایت نفتی برای هر یک از شرکت های فعال در این حوزه امری ضروری به نظر می رسد. در طراحی سایت نفتی ابتدا باید نیاز سنجی  بررسی شود. در این قسمت باید بررسی کنیم که چه چیزی هایی می تواند موجب افزایش رونق یک سایت نفتی شود. برای رسیدن به این هدف باید نیاز واقعی کارفرمایان بررسی شود و بر اساس آن طراحی سایت نفتی صورت گیرد. در مرحله بعد باید ابزار سنجی صورت گیرد. در این  مرحله با توجه به فعالیت شرکت نفتی باید بررسی کنیم که در طراحی یک سایت نفتی بهتر است از چه زبان برنامه نویسی و یا چه برنامه ها و نرم افزارهایی استفاده شود.

معرفی برخی از امکانات مورد نیاز در طراحی سایت نفتی

در طراحی سایت  نفتی طراحی و گرافیک مورد استفاده در صفحه اول در جذب کارفرمایان بسیار تاثیر گذار است. در طراحی صفحه اول بهتر است از عکس های مربوط به فعالیت نفتی شرکت مورد نظر استفاده شود. این عکسها باید با کیفیت و متناسب با نیاز روحی کاربر انتخاب شود تا بتواند اعتماد کاربر را جلب کند. بخش معرفی در طراحی سایت نفتی از بخش های  دیگری است که در جلب اعتماد کاربر نقش بسیار زیادی دارد. در این بخش علاوه بر معرفی شرکت و فعالیت های آن باید به معرفی مدیریت و هدف و خط مشی شرکت نیز پرداخته شود. طراحی بخشی با عناوین متفاوت اما با هدف خدمت رسانی به کاربران و ارایه خدمات, مناقصات و مزایدات شرکت, یکی از اجزای جدایی ناپذیر در طراحی سایت نفتی است این بخش باید طراحی ساده و قابل دسترسی را داشته باشد تا کاربر به راحتی بتواند به بخش مربوطه دسترسی پیدا کند. به طور معمول اغلب شرکت های نفتی در راستای کمک به مردم و یا حمایت از محیط زیست خدمات عام المنفعه ای با عنوان مسیولیت اجتماعی انجام می دهند که بهتر است در طراحی سایت نفتی این بخش نیز لحاظ شود چرا که در جلب اعتماد  کاربران بی تاثیر نمی تواند باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای منظور از امنیت سایت صرفا حک شدن آن نیست یکی دیگر از راه های ایجاد امنیت در  سایت جلوگیری از ثبت نظرات اسپم در سایت می باشد. شاید در بسیاری از سایت ها مشاهده کرده باشید که در قسمت نظرات به جای ارایه نظر افراد تبلیغات خاصی گذاشته شده است در واقع این افراد سودجو سعی می کنند با مغتنم شمردن فرصت از این طریق برای خود ایجاد تبلیغات نمایند. به این گونه نظرات نظرات اسپم گفته می شود.  در طراحی سایت حرفه ای یکی از پرکاربردترین افزونه ها جهت جلوگیری از ثبت نظرات اسپم استفاده از افزونه Akismentt می باشد. این افزونه قادر به شناسایی نظرات اسپم و جلوگیری از ثبت و نمایش آنها در صفحه دیدگاه های سایت می شود.نظرات اسپم گاها می تواند به وسیله ربات ها در سایت نفوذ پیدا کنند که در این حالت نیز به راحتی توسط این افزونه قابل شناسایی و مقابله می باشد.

استفاده از Akisment در طراحی سایت حرفه ای

شاید در ابتدا به این فکر کنید که در طراحی سایت حرفه ای نیازی برای نصب این افزونه ندارید چون امکان مواجه شدن با چنین ایمیل هایی را در سایت خود بعید می دانید. اما شما به مرور با پیشرفت سایت خود حتما با این نظرات مواجه خواهید شد پس  بهتر است از همین ابتدا در طراحی سایت حرفه ای خود نصب این افزونه را نیز لحاظ کنید. برای اینکه در طراحی سایت حرفه ای خود بتوانید از این افزونه استفاده کنید باید نصب و راه اندازی آن به طور صحیح صورت گیرد. بعد از دریافت کد مربوط به فعالسازی این افزونه و وارد کردن آن Akismentt شروع به فعالیت کرده و قبل از اینکه دیدگاه کاربر وارد دیتابیس سایت شما شود آن را به طور کامل بررسی می کند و در صورتی که اسپم نباشد اجازه ثبت دیدگاه به آن می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت نفتی به دلیل تعاملی که مدیران این مجموعه ها با سایر کشورها دارند طراحی سایت چند زبانه ازاهمیت ویژه ای برخوردار است. در طراحی سایت نفتی مدیران باید این نکته را درنظر بگیرند که بخشی از کاربران آنها غیر فارسی زبانان هستند بنابراین لازم است که حتما طراحی سایت با چند زبان زنده دنیا صورت گیرد. اولین  زبانی که مورد تایید همه مدیران است زبان انگلیسی است امروزه حتی اغلب سایت های تجاری هم درخواست طراحی سایت به زبان انگلیسی را می کنند تا به بازار هدف در سایر کشورها نیز دست پیدا کنند. بعد از زبان انگلیسیطراحی سایت نفتی به زبان عربی و فرانسه نیز به دلیل ارتباطاتی که ممکن است بین شرکت های نفتی وجود داشته باشد از اولویت هاست. اما درطراحی یک سایت نفتی به چند زبان همواره باید یک سری نکات را درنظر گرفت و با رعایت آنها  سایت را از تمامی لحاظ به کمال رساند.

نکات ضروری در طراحی سایت نفتی چند زبانه

در طراحی سایت نفتی چند زبانه مهمترین چیزی که باید رعایت شود مشخص نمودن صفحات مخصوص زبان های  مورد نظر است. باید در طراحی این نوع سایت دقت کنید که زبان های مختلف را در کنار هم قرار ندهید. علاوه بر این در طراحی سایت نفتی چند زبانه حتما از متاتگ ها استفاده کنید. برای ایجاد جذابیت در طراحی سایت نفتی چند زبانه می توانید از لینک هایی که امکان تغییر یک زبان به زبان دیگر را به وجود می آورد نیز استفاده کنید. در طراحی یک سایت نفتی دقت کنید که لیست انواع زبان های انتخابی شما در قسمت ورودی سایت یا همان صفحه ایندکس سایت قرار گیرد تا کاربر شما در جریان چند زبانه بودن سایت قرار گیرد و به راحتی بتواند زبان مورد نظر خود را انتخاب نماید. امکان ایجاد یک محیط یکپارچه برای مدیریت تمامی زبان های سایت یکی از ضروری ترین نکات در طراحی این نوع سایت می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی امنیت سایت حرف اول را می زند. برای ایجاد امنیت در طراحی سایت فروشگاهی افزونه های بسیاری وجود دارد که Wordfencee نیز یکی از این افزونه های پرکاربرد می باشد. یکی از شاخصترین ویژگی این افزونه امنیتی پشتیبانی کامل آن از فروشگاه سازهایی مثل ووکامرس جهت طراحی سایت فروشگاهی است. در طراحی سایت فروشگاهی بعد از نصب این افزونه می توانید با خیال راحت مطمین باشید که تمامی فایل  های شما را این افزونه امنیتی اسکن کرده و در صورت مواجه شدن با فایل آلوده آن را به طور کامل پاکسازی می کند. استفاده از این افزونه در سایت فروشگاهی علاوه بر ایجاد امنیت درآن به دلیل بررسی مداوم فایل ها و اطمینال از عدم آلودگی باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت شما تا ۵۰۰ برابر بیشتر از قبل خواهد شد.

ویژگی های منحصر بفرد Wordfence جهت استفاده در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی امنیت در بخش پنل کاربری هر فرد اهمیت ویژه ای دارد. چراکه ممکن است طراحی یک سایت فروشگاهی به گونه ای باشد که کاربر مبلغی را به عنوان اعتبار در پنل کاربری خودذخیره داشته باشد  اینجاست که پنل می تواند مثل یک حساب بانکی عمل کند بنابراین امنیت آن نیز ضروری است. یکی از ویژگی های این افزونه جهت طراحی سایت امکان ورود دو مرحله ای به سیستم از طریق پسورد و وارد کردن شماره تلفن همراه  می باشد. ازدیگر ویژگی های این افزونه قدرت آن در محدود کردن شبکه های آلوده با استفاده از تکنیک بررسی اطلاعات دامنه یا IP شبکه می باشد. علاوه بر این اگر بعد از طراحی سایت به هر دلیلی سایت شما مورد حمله سایت  یا شبکه ی دیگری قرار گیرد با نصب این افزونه سایت به صورت خودکار در مقابل حملاتی مشابه با حمله قبلی همواره محافظت خواهد شد که به این قابلیت افزونه اصطلاحاقابلیت Real-Time گفته می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از افزونه های پرکاربرد و مفید در طراحی سایت حرفه ای Booking Calendar می باشد این افزونه قابلیت  ایجاد رزو در سایت را برای کاربر فراهم می آورد.ممکن است وقتی اولین بار کاربرد این افزونه را بشنوید با خود بگویید ممکن است چه کاربردی در طراحی سایت حرفه ای مورد نظر من داشته باشد اما وقتی با دقت به قابلیت  های این افزونه توجه می کنیم به این نتیجه می رسیم که این افزونه یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین افزونه برای  بیش از ۳۰ درصد از متقاضیان می باشد.

وجود افزونه Booking Calendar در چه سایت هایی مورد نیاز است

در طراحی سایت بسیاری از هتل ها, بیمارستان ها, سرویس های خدماتی و…. قابلیت رزرو کردن مکان و یا نوع خدمات از طریق سایت یکی از ضروریات می باشد. اگر متقاضی طراحی سایت در این زمینه می باشید جهت داشتنطراحی سایت حرفه ای حتما لازم است که این گزینه یکی از قسمتهای کلیدی در طراحی سایت مورد نظر شما باشد. حتی در طراحی سایت بسیاری از رستورانها, کافی شاپ ها و مراکز تفریحی نیز می توان برای رزرو میز از این گزینه  استفاده کرد تا امکانات جهت راحتی هر چه بیشتر مشتریان را فراهم کرد.

ویژگی های افزونه Booking Calendar در طراحی سایت حرفه ای

یکی از مهمترین ویژگی های این افزونه قابلیت استفاده آسان از این افزونه برای تمامی سایت ها می باشد. علاوه بر این با استفاه از این افزونه شما به راحتی قادر به مدیریت رزروهای صورت گرفته نیز می باشید. در صورت استفاده از این افزونه در طراحی سایت حرفه ای تمامی رزوهای صورت گرفته در پایگاه داده سایت شما به طور کامل ذخیره می  شود. یکی دیگر از امکاناتی که توسط این افزونه می توانید به آن دست یابید قابلیت طراحی تقویم به صورت دلخواه می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()