نوشته شده توسط : hiwebex

بعد از طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای مهمترین هدفی که اغلب مدبران این سایت ها در راس کار خود قرار می دهند بهینه سازی سایت و افزایش سئو سایت آنهاست. در طراحی سایت فروشگاهی دو مبحث سئو و تبلیغات تاثیر ویژای در معرفی فروشگاه شما به افراد را دارد و می تواند باعث بالا رفتن ترافیک سایت شما شود ولی از میان این دو گزینه مبحث تبلیغات یک مورد موقتی است یعنی شما فقط تا یک مدت زمان خاصی قادر به تبلیغات خواهید بود و بعد از اتمام هزینه تبلیغات باید مجدد نسبت به تمدید آن اقدام کنید اما مبحث سئو این محدودیت ها را دارا نمی باشد و اگر شما از ابتدا طراحی سایت را بر اساس اصول اساسی سئو طراحی کنید و بعد از آن نیز برای بهبود سئو سایت خود تلاش کنید دیگر نیازی به اعمال هزینه های اضافه نیست.

معرفی پلاگین Yoast و اهمیت آن در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از پلاگین های موثر در بهبود سئو سایت Yoast می باشد. در طراحی سایت فروشگاهی شما با نصب این پلاگین می توانید به راحتی از طریق محتوا سئو سایت خود را افزایش دهید. در طراحی سایت با استفاده از این پلاگین طراح قادر است سئو هر صفحه را به صورت جداگانه با ابزار خاصی که دارد تجزیه و تحلیل کند و بهینه سازی فنی صفحات سایت را نیز برای موتورهای جستجو انجام دهد. علاوه بر این پلاگین Yoast قابلیت سازگاری با نقشه XML سایت را داشته و در صورت استفاده از آن در طراحی سایت فروشگاهی می توان به راحتی سئو سایت را از این طریق بهبود بخشید. در طراحی سایت فروشگاهی با نصب پلاگین Yoast شما می توانید مطالب هر صفحه از سایت را قبل از انتشار مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا از نظر سئو مطابق با استانداردهای مد نظر باشد در صورت صحیح بودن کار شما چراغ سبز مواجه خواهید شد و در صورت عدم ناسب با استاندارد های سئو این چراغ به رنگ قرمز در می آید و خطای صفحه را برای شما مشخص می کند تا به سرعت آن را برطرف کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از بخش های کاربردی و مهم در طراحی سایت حرفه ای در نظر گرفتن بخش نظرات سایت است. در این بخش کاربران می توانند نظرات خود در خصوص مطالب مختلف سایت را مطرح کنند. در طراحی سایت حرفه ای اگر نظرات توسط کاربران اعمال شود می تواند کمک زیادی به روند بهبود مطالب سایت کند. اما مشکل اساسی که امروزه مطرح است وجود اسپمرها و ربات ها می باشد که به صورت خودکار در بخش نظر سنجی ورود پیدا کرده و با ارسال مطالب اسپم در سایت باعث ایجاد نمای زشت و غیر حرفه ای به سایت شما می شوند. برای رفع این مشکل وردپرس پلاگین های مخصوص بخش نظرسنجی را طراحی کرده است که با نصب آن در طراحی سایت حرفه ای بخش نظرسنجی سایت کاملا مدیریت شده و از ورود نظرات اسپم و پیام های تکراری جلوگیری می شود.

پلاگین های وردپرسی جهت استفاده در بخش نظرسنجی در طراحی سایت حرفه ای

پلاگین GASP یکی از پلاگین های کاربردی در طراحی سایت حرفه ای برای بخش نظر سنجی می باشد. این پلاگین با ایجاد یک باکس در بخش نظرسنجی از کاربر می خواهد که اول روی باکس کلیک کند و بعد شروع به نوشتن نظر خود کند. اسپمرهها و ربات ها قادر به دیدن این باکس نیستند. پلاگین Twitterlink Comments نیز یکی دیگر از پلاگین های کاربردی در طراحی سایت است این پلاگین نیز همانطور که از اسمش پیداست در آن نظرسنجی از طریق توییت کردن صورت می گیرد. CommentLuv از دیگر پلاگین های کاربردی در طراحی سایت حرفه ای است این پلاگین به کاربر اجازه می دهد لینک آخرین پست وبلاگ خود را در بخش نظرات قرار دهد. در پلاگین Subscribe to Comments نیز یک باکس ساده در کنار نظرات قرارداده شده که کاربر با تیک زدن آن اجازه می دهد برای آگاهی از نظرات دیگران به او ایمیل زده شود. پلاگین Akismet نیز یکی دیگر از پلاگین های پرطرفدار جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای می باشد این پلاگین با چک کردن نظرات با داده های یک پایگاه داده نظرات اسپم را شناسایی و حذف می کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحي سايت نفتي وضعيت سئو و بهينه سازي آن از اهميت بالايي برخوردار بوده و همواره يكي از دغدغه هاي اصلي مديران سايت مي باشد. رعايت نكات زيادي باعت افزايش سئو در طراحي سايت نفتي مي شود. اما يكي از بهترين و رايجترين راه كارهاي ارائه شده در اين زمينه استفاده از پلاگين هاي مخصوص بهبود سئو در طراحي سايت نفتي مي باشد. البته پلاگين هايي كه در اين بخش به شما معرفي مي كنيم براي سايت هايي قابل اجرا است كه طراحي سايت آنها بر اساس سيستم مديريت محتواي وردپرس صورت گرفته باشد.

پلاگين هاي بهينه كننده سئو در طراحي سايت نفتي

اگر سايت نفتي شما بر اساس سيستم مديريت محتواي وردپرس طراحي شده است مي توانيد جهت بهينه سردن سئو سايت خود از پلاگين Yoast استفاده كنيد اين پلاگين با قابليت هاي ويژه اي كه دارد به راحتي قادر به بهبود سئو سايت شما خواهد بود. Google XML Sitemaps يكي از پلاگين هاي موثر در بهبود سئو سايت شما مي باشد در طراحي سايت نفتي بعد از نصب اين پلاگين يك نقشه خودكار در سايت شما نصب مي شود و سبب مي شود كه موتورهاي جستجوگر سايت شما را راحت تر ايندكس كنند. يكي ديگر از پلاگين هاي پركاربرد در اين زمينه All in One SEO Pack است. در طراحي سايت نفتي و نصب All in One SEO Pack اين پلاگين با ارائه راه حل هاي ساده جهت بهينه سازي سايت شما يكي از پلاگين هاي موثر در بهبود وضعيت سئو سايت نفتي خواهد بود. با نصب پلاگين Broken Link Checker در طراحي سايت نفتي خود مي توانيد لينك هاي شكسته را شناسايي و سايت خود را از اين نظر به راحتي بررسي كنيد. لينك هاي شكسته يكي از عوامل مهم در كاهش سئو سايت مي باشد. W3 Total Cache نيز يكي ديگر از پلاگين هاي موثر در افزايش بارگذاري سرعت سايت مي باشد كه نصب آن بالطبع موجب افزايش سئو سايت هم خواهد شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت نفتی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که می دانیم طراحی سایت فروشگاهی یکی از پر طرفدارترین نوع از طراحی سایت می باشد. به طور معمول در میان انواع سایت های طراحی شده طراحی سایت فروشگاهی بیشترین ترافیک را به خود اختصاص داده است. در طراحی انواع مختلف سایت ها می توان گفت طراحی سایت فروشگاهی یکی از پردرآمدترین نوع از شغل های اینترنتی است. در طراحی یک سایت فروشگاهی نوع فروشگاه سازی که طراح جهت طراحی انتخاب می کند اهمیت ویژه ای دارد. فروشگاه ساز باید به گونه ای باشد که بتوان با استفاده از آن تمامی نیازهایی که برای طراحی سایت فروشگاهی مورد نیاز است را تامین کرد. یکی از پلاگین های رایگان جهت طراحی سایت فروشگاهی Jigoshop است. این پلاگین قدرتمند دارای تعداد زیادی قالب رایگان و غیر رایگان است و طراح به راحتی می تواند از بین قالب های این پلاگین قالب  دلخواه خود را با توجه به نیاز مشتری انتخاب کند

 ویژگی های پلاگین Jigoshop جهت طراحی سایت فروشگاهی

یکی از اصلی ترین ویژگی پلاگین Jigoshop قابلیت راه اندازی انواع مختلف سایت فروشگاهی است. این پلاگین قالب های فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. علاوه بر این با استفاده از این پلاگین شما به راحتی می توانید دسته بندی مورد دلخواه خود را برای معرفی محصولات بکارببرید. وقتی شما از فروشگاه ساز Jigoshop استفاده کنید می توانید در هر زمان که مصولات شما افزایش یافت بدون هیچ  مدودیتی کالاهای جدید را نیز وارد سایت خود کنید. از دیگر ویژگی های این فروشگاه ساز جهت طراحی سایت قابلیت ایجاد پرداخت آنلاین در سایت فروشگاهی است که به طور حتم این بخش یکی از قسمت های ضروری جهت طراحی یک سایت فروشگاهی می باشد. علاوه بر امکانات ذکر شده امکان جستجوی ساده در سایت طراحی شده نیز از دیگر قابلیت های این پلاگین قدرتمند می باشد که می تواند مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گیرد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از پلاگین های پر کاربرد در طراحی سایت حرفه ای پلاگین ایجاد فرم می باید. فرم ها ممکن است به دلایل گوناگونی در طراحی سایت حرفه ای به کار برده شوند. یکی از کاربردهای فرم سازها در طراحی سایت حرفه ای ایجاد فرم استخدام در سایت های مختلف می باشد. در طراحی یک سایت حرفه ای در بسیاری از شرکت ها خصوصا آموزشگاه ها برای جذب مدرس از انواع مختلف فرم های استخدام استفاده می کنند. پلاگین NEX Forms یکی از پلاگین های وردپرسی حرفه ای در این زمینه است . این فرم ساز قادر است انواع فرم از پیجیده تا ساده را به راحتی طراحی کند و در اختیار مدیران سایت قرار دهد.

ویژگی های پلاگین NEX Forms جهت کاربرد در طراحی سایت حرفه ای

یکی از مهمترین ویژگی های پلاگین NEX Forms واکنشگرا بودن آن است علاوه بر این پلاگین NEX Forms قادر است بیش از ۴۰ نو طرح ظاهر متفاوت را برای انواع مختتلف فرم می باشد. بعلاوه یکی از قابلیت های فرم ساز NEX Forms قابلیت پاسخوگی آن به صورت اتوماتیک به برخی ازفرم ها می باشد. از دیگر خصوصیات و ویژگی های پلاگین NEX Forms قدرت آن در ساخت انواع فرم های چند مرحله است. از دیگر ویژگی های این فرم ساز جهت کاربرد در  طراحی سایت حرفه ای قابلیت ساخت گزینه های ورودی در انواع طراحی سایت می باشد. به این صورت که با استفاده از این پلاگین می توان انواع گزینه های ورودی مثل دکمه چک باکس و … را طراحی و اجرا نمود. یکی دیگر از خصوصیات و قابلیت های ویژه در فرم ساز NEX Forms توانایی این فر ساز در ارایه انواع آیکن ها و فونت ها در طراحی سایت حرفه ای می باشد. پلاگین NEX Forms بیش از ۶۰۰ آیکن زیبا و حرفه ای و بیش از ۱۲۰ فونت مختلف می باشد. از دیگر ویژگی های این فرم ساز در طراحی سایت حرفه ای قابلیت آپلود و ارسال فرم . همچنین نمایش فرم ها در ابزارک ها می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش قبل به معرفي انواع پلاگين هاي مناسب و قدرتمند جهت تنظیم تصاویر پرداختيم در اين بخش به بررسي قابليت هاي پلاگين WP Smush در طراحي سايت فروشگاهي مي پردازيم. همانطور كه مي دانيد در طراحي سايت فروشگاهي تصاوير اهميت زيادي دارند. در طراحي سايت فروشگاهي هر چقدر هم كه از امكانات ويژه اي استفاده شده باشد اما تصاوير در آن متناسب و تنظيم شده نباشد كار طراحي كاملا بيهوده بوده و همچين سايتي نمي تواند نظر كاربر را به سمت خود جلب كند. در طراحي سايت فروشگاهي يك تصوير بايد به کاملا واضح باشد به گونه ای که کاربر با دیدن تصویر قادر به بررسی جزییات آن باشد. در طراحی سایت فروشگاهی کاربر قرار است با دیدن تصاویر کالای مورد نیاز خود تصمیم به خرید بگیرد بنابراین کیفیت در تصویر و خلاقیت در نحوه ارایه آن به مشتری می تواند تاثیر گسترده ای بر فرایند خرید کاربر داشته باشد.

معرفی قابلیت های پلاگین WP Smush جهت کاربرد در طراحي سايت فروشگاهي

یکی از قدرتمندترین پلاگین ها جهت تنظیم تصاویر در طراحي سايت فروشگاهي پلاگین WP Smush است. از مهمترین ویژگی های این پلاگین قدرت بی نظیر آن در بهینه سازی تصاویر با حجم بالای ۳۲ مگابایت می باشد. پلاگین WP Smush این قابلیت را دارد تا تصاویر با پسوند JPEG,GIF و PNG تحت پوشش قرارداده و بهینه سازی آنها را انجام دهد. از دیگر ویژگی های این پلاگین جهت استفاده در طراحي سايت یک فروشگاه عملکرد آن به صورت خودکار می باشد. به این صورت که  به محض آپلود تصویر در سایت این پلاگین به صورت خودکار فایل را فشرده و بهینه می کند. یکی دیگر از قابلیت های پلاگین WP Smush توانایی سازگاری آن با دو پلاگین NextGEN Gallery و WP Retina 2x می باشد و به راحتی قادر به تنظیم تصاویر در این پلاگین های می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحي سايت حرفه اي تصاوير جزء اصلي و مهم طراحي سايت را تشكيل مي دهند. نحوه تنظيم و بهينه سازي تصاوير در طراحي سايت از اهميت زيادي برخوردار است به طوري كه اگر بخشي در سايت براي تنظيم تصاوير در نظر گرفته نشود و تصاوير بدون تنظيمات و بهينه سازي در سايت بارگذاري شود مي تواند آسيب زيادي به ترافيك سايت وارد كند. تصاوير مورد استفاده در طراحي سايت حرفه اي  بايد هم از لحاظ ارتباط با متن متناسب باشد و هم از لحاظ كيفيت و تنظيم ابعاد تا در بارگذاري سايت مشكلي ايجاد نشود علاوه بر اين تصاوير بايد از نظر تنظيمات سئو نيز بهينه سازي شده باشد و براي اين كار در طراحي سايت حرفه اي  نياز به نصب پلاگين هاي تنظيم تصاوير است. جهت تنظيم تصاوير در سيستم مديريت محتواي وردپرس پلاگين هاي زيادي طراحي شده است كه هر يك داراي ويژگي هايي خاص هستند و طراح به راحتي مي تواند با مطالعه قابليت هاي هر كدام  يك پلاگين مناسب جهت تنظيم تصاوير در طراحي سايت حرفه اي خود انتخاب كند.

پلاگين هاي تنظيم تصاوير در طراحي سايت حرفه اي

پلاگين هايي كه جهت تنظيم و بهينه سازي  تصاوير در طراحي سايت حرفه اي ايجاد شده است علاوه بر افزايش سرعت سايت شما موجب بهينه سازي سئو سايت هم ميشود. يكي از مهمترين پلاگين ها در تنظيم تصاوير WP Smush است اين پلاگين مي تواند تصاوير با حجم بالا را به راحتي فشرده كند. پلاگين Imsanity  نيز از جمله پلاگين هايي است كه تصاوير با حجم بالا را مي تواند به راحتي تنظيم كند. علاوه بر اين پلاگين EWWW Image Optimizer نيز براي زماني كه شما مي خواهيد پلاگيني داشته باشيد تا به صورت خودكار تصاوير موجود در سايت شما را تنظيم كند مناسب است. پلاگين cw-image-optimizer نيز يكي ديگر از پلاگين هاي مناسب جهت تنظيم خودكار تصاوير مي باشد. پلاگين Hammy نيز يكي ديگر از پلاگين هاي حرفه اي در تنظيم تصاوير مي باشد. از قابليت هاي اين پلاگين ايجاد تصاوير سازگار و تطابق پذير مي باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش های قبل در خصوص چند فروشگاه ساز پر طرفدار دنیا جهت طراحی سایت فروشگاهی صحبت های زیادی صورت گرفت در این بخش می خواهیم به معرفی فروشگاه ساز Easy Digital Downloads و ویژگی های آن پردازیم. شاید شما هم جزو افرادی باشید که به دنبال راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی هستید اما سبک کار و فروش شما با سایر فروشگاه ها متفاوت است و به جای فروش کالای فیزیکی تمایل به فروش انواع  کالای مجازی و دانلودی هستید. اگر برای فعالیت در بازار این نوع از بیزنس را در نظر گرفته اید فروشگاه ساز Easy Digital Downloads گزینه بسیار مناسبی برای راه اندازی فروشگاه شماست. طراحی سایت فروشگاهی به صورت مجازی و دانلودی یکی از بهترین راه های گسترش اشتغال می باشد.  در طراحی سایت فروشگاهی مجازی شما می توانید به راحتی انواع فایل های صوتی, بازیهای رایانه ای, کتاب های صوتی و …. را به صورت دانلودی به فروش رسانید.

امکانات موجود در فروشگاه ساز  Easy Digital Downloadsجهت طراحی سایت حرفه ای

در فروشگاه ساز Easy Digital Downloads نیز مثل تمامی نزم افزارها ی رایج یکی سری امکانات از جمله سبد خرید برای آن تعبیه شده است سبد خرید موجود در نرم فزار Easy Digital Downloads نیاز به ایجاد صفحه جدید برای افزودن کالا به سبد نمی باشد چون این افزونه با AJAX همکاری دارد. یکی دیگر از امکانات موجود در این فروشگاه ساز جهت طراحی سایت فروشگاهی وجود درگاه پرداخت سازگار با اکثر کشورها از جمله ایران می باشد. انجام عملیات خرید با استفاده از این فروشگاه ساز بسیار قدرتمند و سریع می باشد و در صورت استفاده از این فروشگاه ساز در طراحی سایت فروشگاهی خود کاربر شما قادر خواهد بود چندین عملیات را همزمان با هم انجام دهد. از دیگر امکانات فروشگاه ساز Easy Digital Downloads قابلیت ثبت گزارشات و اطلاعات مربوط به خرید با حجم بسیار بالا می باشد. با استفاده از این قابلیت در طراحی سایت شما به راحتی قادر به مدیریت گزارشات خرید کاربران خود می باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای انتخاب یک پلاگین مناسب جهت طراحی جدول با معیارهای مورد نظر کار چندان ساده ای نیست. در این خصوص طراح باید ویژگی های مطرح شده در تک تک پلاگین ها را مطالعه کند و با توجه به درخواست ها و انتظارات مشتری پلاگین مناسب جهت طراحی سایت حرفه ای را انتخاب کند. یکی از خصوصیاتی که ممکن است بسیاری از متقاضیانی که در طراحی سایت حرفه ای خود تمایل به ایجاد جدول دارند در نظر بگیرند خاصیت شناور بودن جدول و یا متن است که به راحتی بتوانند در آن تغییرات مورد دلخواه را ایجاد کنند. در این خصوص باید گفت که پلاگین Pricing Table Ready گزینه بسیار مناسبی برای این نوع از طراحی می باشد البته استفاده از نسخه رایگان این پلاگین در طراحی سایت حرفه ای یک شرط اساسی دارد که ممکن است هر مدیری حاضر نباشد این شرط در خصوص طراحی سایت او صورت پذیرد و آن هم ایجاد یک لینک بر بروی سایت شماست. بله درست است اگر شما از نسخه رایگان پلاگین Pricing Table Ready جهت طراحی سایت خود استفاده می کنید باید این را نیز قبول کنید که سازنده این پلاگین طراحی را به نحوی انجام داده است که یک لینک از آن بر روی صفحه سایت شما ایجاد می شود مگر اینکه نسخه پولی آن را خریداری کنید در این حالت لینکی وجود نخواهد داشت.

ویژگی های پلاگین Pricing Table Ready جهت طراحی سایت حرفه ای

در خصوص معرفی ویژگی های پلاگین Pricing Table Ready باید گفت مهمترین و اساسی ترین ویژگی این پلاگین قابلیت ایجاد جداول و متن های شناور با استفاده از آن در طراحی سایت حرفه ای است. یکی دیگر از ویژگی های این پلاگین قابلیت واکنشگرا بودن آن است. علاوه بر این وجود کدهای کوتاه و عدم محدودیت در تعداد سطر و ستون ها از دیگر ویژگی های این پلاگین می باشد. پلاگین Pricing Table Ready دارای ۴ الگوی رایگان می باشد که این مورد یکی دیگر از ویژگی هایی است که باعث محبوبیت این پلاگین جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای شده است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در انواع مختلف طراحی سایت حرفه ای طراح ممکن است در برخی از قسمت های طراحی نیاز به ایجاد جداول داشته باشد. جهت ایجاد جدول در طراحی سایت حرفه ای پلاگین های مختلفی وجود دارد که طراح می تواند با توجه به نیاز خود از هر یک از این پلاگین ها استفاده کند. در این بخش نیز مثل بخش های گذشته یکی دیگر از پلاگین های پرطرفدار در ایجاد جدول جهت طراحی سایت حرفه ای را معرفی می کنیم تا با توجه به این اطلاعات در انتخاب پلاگین موثر و مورد نیاز خود بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید. IND Pricing Table یکی دیگر از پلاگین های معروف در ترسیم انواع جدول جهت طراحی سایت حرفه ای می باشد. این پلاگین توانایی ایجاد تعدادزیادی جدول با ردیف ها و ستون های بسیار زیاد را دارا می باشد. در طراحی سایت حرفه ای با استفاده از این پلاگین طراح قادر به تنظیم ستون ها می باشد. علاوه بر این دراین پلاگین شما می توانید تنظیمات نسبتا مناسبی را بر روی رنگ های جدول پیاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که در طراحی سایت حرفهای اگر از این پلاگین استفاده می کنید قادر به تعیین ستون شاخص برای جدول خود نخواهید بود اما در این پلاگین آیکون های مختلفی تعبیه شده است که می توانید هر آیکون را به عنوان شاخص برای هر ستون قرار دهید. البته توجه داشته باشید اگر در طراحی سایت حرفه ای خود قصد دارید یک سایت کاملا واکنش گرا داشته باشید باید بگوییم انتخاب این پلاگین چندان مناسب نیست چرا که IND Pricing Table دارای قابلیت واکنش گرا نمی باشد.

دسته بندی ویژگی های کلی پلاگین IND Pricing Table جهت طراحی سایت حرفه ای

اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی برای معرفی ویژگی های پلاگین IND Pricing Table مطرح کنیم باید گفت که پلاگین IND Pricing Table قابلیت تنظیم رنگ با تنظیمات متناسب را دارا می باشد. ویژگی بعدی این پلاگین وجود کدهای کوتاه در آن است. قابلیت تنظیم عرض هر ستون و عدم ایجاد محدودیت در تعداد سطر ها و ستون های جدول از دیگر ویژگی های این پلاگین می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()