نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای یکی از مهمترین آیتم ها جهت ایجاد جذابیت در سایت قابلیت ریسپانسیو بودن بودن آن سایت است. ایجاد این قابلیت در طراحی سایت حرفه ای به شما کمک می کند که سایت شما بدون هیچ مشکلی و به راحتی در انواع موبایل و تبلت قابلیت باز شدن و استفاده توسط کاربر را داشته باشد. برای این منظور سیستم محتوای وردپرس پلاگین های مختلفی را طراحی کرده است که بسته به شرایط کار می تواند استفاده از هریک در طراحی سایت حرفه ای مفید واقع شود.

پلاگین های ایجاد قابلیت ریسپانسیو شدن در طراحی سایت حرفه ای

جهت ایجاد قابلیت ریسپانسیو بودن در طراحی سایت حرفه ای پلاگین های زیادی معرفی شده اند که در این بخش به معرفی تعدادی از این پلاگین ها می پردازیم. یکی از بهترین و زیباترین پلاگین ها iThemes Mobile است. این پلاگین علاوه بر داشتن قابلیت طراحی سفارشی ۴ قالب مختلف و زیبای دیگر هم دارد که به طراح کمک می کند تا بتواند یک قالب مناسب و زیبا را پیاده سازی کند. WP Mobile Detector Mobile Plugin نیز از دیگر پلاگین های هوشمند می باشد که در هنگام ورود کاربر به سایت شما از طریق گوشی قالب سایت را در قالب موبایل تنظیم می کند این پلاگین دارای ۷ قالب دیگر نیز می باشد که طراح به راحتی می تواند از هریک از ایپ پلاگین ها جهت طراحی سایت حرفه ای استفاده کند. پلاگین WP Touch در طراحی سایت حرفه ای به شما کمک می کند که سایت خود را در ۴ قالب زیبا و جذاب بر روی انواع موبایل بالا بیاوریدعلاوه بر این این پلاگین دارای یک سری تنطظیمات حرفه ای است که این تنظیمات به بهینه سازی سایت کمک زیادی می کند. WP Mobile Detect نیز از دیگر پلاگین های پر کاربرد جهت ریسپانسیو کردن سایت می باشد. در صورت استفاده از این پلاگین شما با قابلیت shortcode که در آن وجود دارد می توانید تعیین کنید که چه بخش هایی از سایت شما قابلیت دیده شدن در موبایل را داشته باشد. پلاگین Jetpack Mobile Theme نیز از دیگرپلاگین های زیبا با حداکثر قدرت لود شدن مطالب می باشد. این پلاگین نیز قابلیت سفارشی شدن را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در گذشته قابلیت ریسپانسو بودن در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت چندانی نداشت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع گوشی های اندروید و تبلت ها این قابلیت به عنوان یکی از ضروری ترین آیتم ها در طراحی سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شود به طوری که نبود آن در طراحی سایت یک امتیاز منفی در سایت شما محسوب می شود. اگر شما قبلا یک سایت فروشگاهی داشته اید و اکنون تمایل به ریسپانسیو کردن آن را دارید شاید پلاگین WPtouch Mobile یکی از مناسبترین پلاگین های حال حاضر برای سایت شما باشد. البته این پلاگین بیشتر برای کسانی مناسب است که در طراحی سایت فروشگاهی خود کدنویسی کمی را برای نمایش اطلاعات سایت خود قرار داده اند.

ویژگی های پلاگین WPtouch Mobile جهت استفاده در طراحی سایت فروشگاهی

استفاده از پلاگین WPtouch Mobile در طراحی سایت فروشگاهی امتیازات زیادی را برای طراح  و سایت فروشگاهی شما به همراه دارد از جمله قابلیت های این پلاگین در طراحی سایت فروشگاهی کارایی بسیار بالای آن در ریسپانسیو کردن سایت می باشد. علاوه بر این پلاگین  WPtouch Mobile دارای یک محیط کاربری بسیار ساده و کاربردی می باشد که به طراح کمک می کند بدون هیچ نوع سردرگمی کارش را به بهترین شکل انجام دهد. علاوه بر این از دیگر قابلیت های این پلاگین هوشمندی و عملکرد خودکار آن است که کمک زیادی به ایجاد قابلیت ریسپانسیو شدن در سایت هایی که از قبل طراحی شده اند می کند. پلاگین WPtouch Mobile جهت استفاده در طراحی سایت فروشگاهی دارای ۴ قالب مختلف برای نسخه موبایل و ۳ کامپوننت جهت افزایش کارایی سایت به طراح ارایه می دهد. از دیگر قابلیت های پلاگین WPtouch Mobile در طراحی سایت دارا بودن قابلیت سئو سایت می باشد علاوه بر این پلاگین WPtouch Mobile به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند و در آن طراح قابلیت درست کردن دست دستی قالب به صورت جداگانه را نیز دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت مهندسی از جمله طراحی هایی است که می تواند به شیوه های مختلف و با هدف های خاصی ایجاد شود. در طراحی سایت مهندسی هدف از طراحی اهمیت ویژه ای دارد. اگر شما در صدد طراحی سایت مهندسی می باشید در ابتدای امر باید هدف اصلی از طراحی سایت خود را مشخص کنید. تعیین این بخش و به واسطه آن تعیین نقطه عطف سایت اهمیت زیادی در نوع طراحی دارد و به طراح کمک می کند که شما را زودتر به هدف عالی که در فکر شماست برساند.

در طراحی سایت مهندسی چگونه نقطه عطف را مشخص کنیم

در طراحی سایت مهندسی اگر کاربران شما قرار است از طریق سرچ در اینترنت با شما آشنا شوند طراح یک سری استراتژی های خاص و مربوط به سرچ از طریق اینترنت را برای شما در نظر می گیرد و را های افزایش بهینه سازی سایت را به شما پیشنهاد می دهد اما گاهی اوقات برند شما نیازی به سئو شدن ندارد چرا که دفتر مهندسی شما به طرق دیگری به متقاضیان شما معرفی شده است و یا شغل شما از آن دسته شغل هایی است که مشتریان خاصی دارد و نیازی به سرمایه گذاری بر روی سئو سایت نیست در این حالت طراح جهت طراحی سایت مهندسی تمرکز را بر روی ایجاد قوت در سایر بخش های سایت که بیشتر مورد توجه کاربران شماست می گذارد. همچنین در طراحی سایت مهندسی شما باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که آیا کاربران شما قرار است از طریق سایت شما ثبت سفارشات خود را انجام دهند و یا اینکه فقط قرار است از سایت شما به صورت کاتالوگی بازدید کنند. اگر هدف از طراحی ثبت سفارشات متقاضیان باشد بخش ثبت سفارش به عنوان یک نقطه عطف باید طوری طراحی شود که بیشتر مورد توجه قرار گیرد اما اگر هدف جز این است شاید طراحی یک کاتالوگ حرفه ای به صورتی که امکان دانلود را داشته باشد برای معرفی سایت شما بهتر باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در هر جامعه ای آموزش همواره حرف اول را میزند و طراحی سایت آموزشی در عصر حاضی یکی از ضروریات است. امروزه با گسترش جوامع و حرکت تمامی بخش ها و ارگان ها به سمت تکنولوژی و استفاده از مزایای آن در ایجاد ارتباط بهتر با متقاضیان نیاز به انواع طراحی سایت آموزشی نیز بیشتر احساس می شود. علوم کامپیوتر بسیار گسترده شده است و تکنولوژی به صورت خواسته و یا ناخواسته در بین مردم نفوذ کرده است. شاید پیمودن مسافت ها برای یادگیری بخشی از این علوم برای بسیاری مقرون بصرفه نباشد و یا اینکه محدودیت هایی را در رفت آمد برای آنها ایجاد کند اینجاست که انواع مختلف طراحی سایت آموزشی به کمک متقاضیان می آید و آنها با ورود به هریک از سایت های مورد نیاز خود می توانند بدون اتلاف زمان در رفت و آمد و محدودیت در تعیین وقت آموزش به یادگیری مباحث مورد نیاز خود بپردازند.
بخش های ضروری در طراحی سایت آموزشی
اگر می خواهید طراحی سایت آموزشی انجام دهید اما دقیقا نمی دانید چه بخش هایی برای این نوع طراحی سایت مورد نیاز است ما به شما کمک می کنیم و بخش های ضروری جهت طراحی سایت آموزشی را به شما معرفی می کنیم. در طراحی انواع سایت آموزشی شما نیاز به بخش بلاگ ها یا مقالات علمی دارید تا جدیدترین یافته های علمی و بسیاری از تعاریف کاربردی را در این قسمت قرار دهید تا کاربران شما جهت افزایش اطلاعات از آن استفاده کنند. این بخش کمک زیادی به افزایش سئو سایت شما می کند. طراحی بخش ثبت نام در سایت, ایجاد پنل کاربری در سایت, بخش درگاه پرداخت آنلاین جهت پرداخت هزینه آموزش در صورت نیاز, بخش دانلود فایل های آموزشی, پیاده سازی انواع سیستم های امنیتی هنگام ورود به پنل کاربری مثل ایجاد کد کپچا هنگام ورود, ایجاد بخش آزمون های آنلاین در صورت نیاز.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از آزاردهنده ترین نوع نظرات در طراحی سایت نفتی نظرات اسپم می باشد که به صورت خودکار از طریق ربات ها و اسپمرها به بخش نظرات سایت نفوذ کرده و باعث ایجاد جلوه ای زشت در طراحی سایت نفتی ما می شود. علاوه بر این نظرات اسپم حجم زیادی از سایت ما را بی جهت اشغال می کنند. برای مقابله با انواع ربات ها و اسپمر ها پلاگین های زیادی طراحی شده است و هرکدام نیز بر اساس قابلیت هایی که دارند مورد توجه عده ای خاص از طراحان می باشند اما یکی از پلاگین هایی که به طرز عجیبی توانسته نظر اغلب طراحان را به سمت خود جلب کند پلاگین Akismet می باشد. در طراحی سایت نفتی استفاده از این پلاگین کاربردی می تواند نقش زیادی دز کاهش نظرات اسپم و افزایش امنیت سایت داشته باشد.

استفاده از پلاگین Akismet در طراحی سایت نفتی

پلاگین Akismet در سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد اما به دلیل قابلیت های بالای آن در شناسایی نظرات اسپم توانست به سرعت جایگاه ویژه ای را در مین طراحان سایت باز کند. به طوری که اغلب طراحان برای انواع سایت ها به خصوص سایت هایی که از لحاظ امنیتی باید در سطح بالایی قرار داشته باشند مثل طراحی یک سایت نفتی از این پلاگین استفاده می کنند. در طراحی سایت نفتی زمانی که سایت شما از لحاظ رنک بالا می رود و کاربران زیادی در بخش نظرات سایت از شما سولات خود را می پرسند و نظرات  خود را بیان می کنند. مشاهده می کنید که به تدریج نظرات اسپم نیز افزایش می یابد چون ربات ها به سراغ سایت هایی می روند که رنک بالایی را داشته باشند. اینجاست که در طراحی سایت نفتی ضرورت نصب پلاگین Akismet احساس می شود. در طراحی سایت نفتی شما با نصب این پلاگین قادر خواهید بود امنیت سایت خود را بالا ببرید به این طریق که این پلاگین دیدگاه های ثبت شده در سایت شما را با داده های یک پایگاه داده چک می کند و به این طریق مشخص می کند که آیا نظر ثبت شده دیدگاه واقعی است یا یک نظر اسپم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم در جلب نظر کاربران سایت می باشد. کاربران برای استفاده از یک سایت تمایلی به انتظار جهت باز شدن مطالب و بخش های مختلف سایت را ندارند و به محض اینکه یک بار با این اتقاق بیفتد به سرعت سایت را ترک کرده و ترجیح می دهند از مطالب سایت های دیگر استفاده کنند. با این اتفاق به تدریج ترافیک سایت شما نیز پایین آمده و سبب کاهش سئو سایت شما می شود. در طراحی سایت فروشگاهی سرعت بارگذاری سایت اهمیت بیشتری دارد چرا  که در طراحی یک سایت فروشگاهی از تصاویر زیادی استفاده می شود و گاها از انواع ویدیو های تبلیغاتی نیز جهت معرفی محصولات استفاده می شود. در طراحی سایت فروشگاهی باید برای استفاده از تصاویر و ویدیوها در سایت ۲ نکته را درنظر گرفت یکی کیفیت تصاویر و ویدیو ها و دوم حجم و فضایی که اشغال می کنند. باید تنظیمات در طراحی یک سایت فروشگاهی به گونه ای صورت گیرد که تصاویر و ویدیوهای بارگذاری شده در سایت دارای حجم پایین و کیفیت بالایی باشند تا به سرعت بارگذاری سایت لطمه ای وارد نشود.

استفاده از پلاگین W3 Total Cache در طراحی سایت فروشگاهی

سرعت بارگذاری سایت یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل می باشد. به همین دلیل در طراحی یک سایت فروشگاهی اغلب مدیران به دنبال راه کاری برای افزایش سرعت سایت خود هستند تا بتوانند به این طریق محدودیت هایی را که باعث کاهش سرعت سایت آنها شده است را شناسایی و برطرف کنند. پلاگین W3 Total Cache یکی از پلاگین های پرکاربرد در این زمینه است. در طراحی سایت فروشگاهی شما با نصب این پلاگین قادر به افزایش سرعت سایت خود خواهید بود. با نصب این پلاگین در طراحی سایت فروشگاهی می توانید سرعت سایت خود را تا ۱۰ برابر افزایش دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای یکی از راه های کلیدی جهت بهینه سازی و افزایش سئو سایت ایجاد نقشه سایت می باشد. شاید برای شما این سوال مطرح شود که ایجاد نقشه سایت ممکن است چه تاثیری بر روی سئو سایت شما داشته باشد. در این خصوص باید گفت که در صورت وجود نقشه سایت موتورهای جستجو قادر خواهند بود با سرعت بیشتری محتوای سایت شما را شناسایی کنند. در طراحی سایت حرفه ای زمانی که شما هریک از پلاگین های مربوط به ایجاد نقشه سایت را نصب می کنید موتورهای جستجو بعد از نصب آن به راحتی قادر به ایندکس کردن محتوای سایت شما خواهند بود. جهت ایجاد نقشه سایت پلاگین های زیادی طراحی و معرفی شده است اما یکی از پرکاربردترین پلاگین ها در زمینه ایجاد نقشه سایت در طراحی سایت حرفه ای با سیستم مدیریت محتوای وردپرس پلاگین Google XML Sitemaps است. با نصب این پلاگین در طراحی سایت حرفه ای به صورت خودکار یک نقشه سایت در سایت شما ایجاد خواهد شد.

ویژگی های پلاگین Google XML Sitemaps در طراحی سایت حرفه ای

یکی از قابلیت های پلاگین Google XML Sitemaps بعد از نصب و تنظیم آن بروزرسانی خودکار این پلاگین می باشد.هربار که شما محتوای جدیدی را در سایت خود قرار می دهید این پلاگین به صورت خودکار بروزرسانی می شود. پلاگین Google XML Sitemaps قادر است به راحتی سئو سایت شما را نیز تنظیم کند. البته در استفاده از این پلاگین در طراحی سایت حرفه ای خود فراموش نکنید که حتما آدرس نقشه سایت را در گوگل ثبت کنید. این کار را می توانید از طریق کنسول جستجوی گوگل انجام دهید. بعد از نصب پلاگین Google XML Sitemaps شما می توانید تنظیمات آن را نیز خودتان انجام دهید و البته اگر قادر به تنظیم نبودید که می توانید برای این قسمت تیک تنظیمات پیش فرض را بزنید تا نرم فزار به صورت خودکار تنظیم شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای یکی از راه های بهینه سازی و افزایش ترافیک سایت گذاشتن مطالب و مقالات مفید در سایت است. اگر شما هم از آن دسته سایت هایی هستید که یک سری مطالب و مقالات آموزشی را در سایت خود قرار می دهید حتما به این موضوع فکر کرده اید که آیا مطالب من متناسب با نیاز کاربران سایت من هست یا خیر؟ و یا اینکه ممکن است بخواهید نیاز کاربران خود را تشخیص دهید تا بر آن اساس مطالب مفید و پرکاربرد را در سایت خود قرار دهید. از آنجا که مطالب سایت یکی از مهمترین بخش ها و در واقع می توان گفت بنای اصلی در طراحی سایت حرفه ای است سیستم مدیریت محتوای وردپرش افزونه ای را طراحی و معرفی کرده است که با نصب آن  در سایت خود بعد از طراحی سایت حرفه ای می توانید به راحتی آمار وسیعی از نیاز و علایق کاربران خود را بدست آورید. پلاگین Google Analytics by MonsterInsights قادر است به راحتی با جمع آوری اطلاعات وسیع از کاربران شما علایق آنها را جستجو کرده و در قالب جدول و نمودار به شما ارایه دهد. شما از طریق این نمودار می توانید ببینید که کاربر شما به دنبال چه کلمه کلیدی و یا مطلب خاصی بود که به سایت شما و سایت های مشابه مراجعه کرده است.

ویژگی های پلاگین Google Analytics by MonsterInsights در طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای همواره نصب آسان یک پلاگین یکی از مزیت های آن محسوب می شود که پلاگین Google Analytics by MonsterInsights نیز به راحتی با API گوگل آنالیز قابل نصب کردن است از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پلاگین امکان دسترسی به انواع گزارشات و آمار ها و همچنین به داشبورد داده ها در داخل سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. در طراحی سایت حرفه ای شما با نصب این پلاگین قادر به پیگیری انواع لینک های داخلی و خارجی سایت خود خواهید بود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت نفتی امنیت حرف اول را می زند. طراحی سایت نفتی باید به گونه ای باشد که ربات ها و اسپمرها به راحتی نتوانند به داخل آن نفوذ کرده و پیام های هرزنامه در آن ایجاد کنند. بخش نظر سنجی یکی از قسمت هایی است که اگر در طراحی آن از پلاگین های حرفه ای و مناسب استفاده نشود به راحتی ربات ها می توانند به آن نفوذ کرده و با ارسال پیام های بیهوده و تکراری ظاهری زشت به فضای سایت شما بخشیده و حجم سایت شما را پر کنند. پلاگین GASP یکی از پرکاربردترین پلاگین های ضد هرزنامه می باشد. در طراحی سایت نفتی اغلب طراحان به جای استفاده از کد چپتا از پلاگین GASP جهت ایجاد امنیت در سایت خود استفاده می کنند. چرا که بسیاری از اوقات دیدن کدهای چپتا برای بعضی از کاربران دشوار می باشد. اما نحوه عمل پلاگین GASP به گونه ای است که کاربر بر روی یک باکس کلیک می کند. این باکس تاییدی است بر اینکه کاربر ربات نیست چرا که ربات ها و اسپمرها قادر به چک کردن این باکس نیستند.

ویژگی های پلاگین GASP جهت استفاده در طراحی سایت نفتی

در طراحی سایت نفتی استفاده از پلاگین GASP به دلیل کاربری راحت تر کاربرد بیشتری نسبت به استفاده از کدهای کپچا دارد. یکی از ویژگی های این پلاگین این است که شما با برداشتن تیک چک باکس در تنظیمات آن می توانید از فعالیت همه دنبالک ها جلوگیری کنید. علاوه بر این در پلاگین GASP تنظیمات به گونه ای است که شما می توانید چک باکس را سفارشی کنید یعنی به شخصی که نظری را در سایت شما قرار می دهد در قالب یک خوش آمد گویی بگویید که اگر می خواهند نظرات آنها اسپم شناخته نشود تیک مربوط به چک باکس را بزنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای ابزارهای متفاوتی برای بهبود سئو سایت وجود دارد که در بخش های قبلی به طور کلی این ابزارها را معرفی کردیم. در طراحی سایت حرفه ای ممکن است شما تصمیم بگیرید از طریق نوشتن محتوا و ارایه لینک های مفید در آن سئو سایت خود را افزایش دهید. اما اگر این راه را برای افزایش سئو سایت خود در نظر گرفته اید باید بگوییم واقعیت این است که با افزایش مطالب سایت در طراحی سایت مدیریت این مطالب نیز برای شما دشوارتر می شود. چرا که اگر در میان لینک هایی که شما در محتوای سایت خود قرار داده اید اگر یک لینک شکسته یا خراب وجود داشته باشد تمامی زحمات شمادر زمینه نوشتن و انتشار مطلب بیهوده خواهد بود. در طراحی سایت حرفه ای برای اینکه شما با این نوع مشکل مواجه نشوید ما به شما استفاده از پلاگین Broken Link Checker را در طراحی سایت حرفه ای خود پیشنهاد می دهیم. استفاده از این پلاگین در طراحی سایت حرفه ای همانطور که از اسم آن نیز مشخص است کمک به یافتم لینک های خراب و شکسته در متون موجود در طراحی سایت است.

قابلیت های پلاگین Broken Link Checker در طراحی سایت حرفه ای

در صورت استفاده از پلاگین Broken Link Checker در طراحی یک سایت حرفه ای شما قادر خواهید بود به راحتی لینک هایی را که کار نمی کنند شناسایی کنید. علاوه بر این پلاگین Broken Link Checker این قابلیت را دارد تا لینک های موجود در صفحات مختلف سایت, دیدگاه ها, پست ها و حتی فیلدهای سفارشی سایت را نیز شناسایی و بررسی کند. از دیگر قابلیت های این پلاگین در طراحی یک سایت حرفه ای امکان تغییر در ظاهر لینک های خراب در سایت می باشد و به موتور های جستجو نیز امکان دنبال کردن لینک های خراب را نمی دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()