نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت مهندسی استفاده از تصاویر می تواند کمک زیادی به معرفی مجموعه و جلب نظر کاربران سایت کند. در طراحی سایت مهندسی مدرن امروزه طراحان سعی می کنند تصاویر را محور اصلی سایت قرار دهند تا به این وسیله بتوانند نظر کاربر را برای ورود به بخش های مختلف سایت جلب کنند.

چرا انتخاب تصاویر بزرگ در طراحی سایت مهندسی؟

شاید شما هم این سوال برایتان مطرح شود که چرا برخی از طراحان امروزی تصاویر بزرگ را برای پس زمینه سایت خود انتخاب می کنند؟ و یا اینکه استفاده از تصاویر بزرگ در طراحی سایت مهندسی چه تاثیری می تواند بر روی کاربر داشته باشد. در خصوص استفاده از تصاویر بزگ باید گفت که استفاده از تصاویر بزرگ و با کیفیت در پس زمینه سایت مندسی باعث می شود تا خدمات شما جلوه بیشتری برای کاربران شما داشته باشد. زمانی که شما از تصاویر تخصصی و حرفه ای مربوط به مجموعه خود را به صورت پس زمینه در سایت خود قرار می دهید درواقع نوع کار و کیفیت آن را به کاربر معرفی می کنید. استفاده از این تصاویر هرچه هوشمندانه تر و با کیفیت تر باشد تاثیر بیشتری را می تواند بر روی کاربر سایت شما داشته باشد. استفاده از تصاویر پس زمینه بزرگ در طراحی سایت مهندسی از سال ۲۰۱۵ گسترش بیشتری یافت و روز به روز با ارایه جلوه های بیشتر و روش های جدیدتر در ایجاد جلب توجه برای کاربران در حال گسترش می باشد.

استفاده ازتصاویر بزرگ در طراحی سایت مهندسی آیا بهترین روش معرفی است؟

با توجه به صحبت هایی که در خصوص تاثیر تصاویر بزرگ در طراحی سایت مهندسی شد شاید با خود فکر کنید آیا این کار بهترین روش برای جذب کاربران سایت می باشد؟ در این خصوص نمی توان گفت که به طور قطعی بهترین روش ارایه شده در زمینه جذب کاربران در طراحی سایت مهندسی استفاده از تصاویر بزرگ است اما از تاثیر ویژه آن بر روی کاربر نیز نمی توان چشم پوشی کرد به طوری که همچنان در طراحی سایت های ۲۰۱۷ نیز ز این روش به عنوان یک روش کارآمد در طراحی سایت استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه در طراحی سایت حرفه ای طراحان سعی می کنند از بهترین و مدرن ترین روش ها جهت ایجاد موفقیت در طراحی سایت استفاده کنند. برای اینکه در طراحی سایت حرفه ای با موفقیت روبه رو شویم باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هر سایتی با توجه به خصوصیات آن با یک سبک و روش خاصی می تواند به موفقیت در طراحی دست یابد. برای اینکه در طراحی سایت حرفه ای بتوانیم بهترین روش موفقیت در طراحی سایت را پیاده کنیم باید حتما موضوع هدف اصلی از طراحی سایت را در اولویت قرار دهیم. در طراحی سایت حرفه ای باید این نکته را در نظر بگیریم که طراحی هر سایتی باید بر اساس اهداف آن صورت گیرد در این صورت است که میتواند به موفقیت های لازم دست پیدا کند.

طراحی سایت حرفه ای با تصاویر بهتر است یا با متن؟

امروزه به دلیل استفاده گسترده مردم از انواع شبکه های اجتماعی دیگر کمتر کسی در سایت های خاص به دنبال کسب اطلاعات متنی می باشد اغلب کاربران در طراحی سایت حرفه ای سعی می کنند با پیدا کردن تصاویر مرتبط, به موضوع دلخواه خود دست پیدا کنند. بنابراین می توان گفت که امروزه یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتری در طراحی سایت حرفه ای استفاده از تصاویر زیبا و چشم نواز در سایت می باشد. استفاده از تصاویر در طراحی سایت حرفه سبب می شود که کاربر به راحتی بتواند هدف خود را در سایت پیدا کند.

به طور کلی در طراحی یک سایت حرفه ای که هدف اصلی ارایه نمونه کار می باشد بهتر است اصول اصلی طراحی بر اساس تصاویر پایه گذاری شود اما در طراحی سایت هایی که استفاده از متن های تاثیر گذار می تواند باعث پیشرفت و ارتقای بهینه سازی سایت شود بهتر است از متن ها به صورت اصولی در طراحی سایت استفاده کرد اما باید این نکته را درنظر داشت که حتی در انواع سایت هایی که بر اساس متن استوار هستند هم استفاده از تصاویر در کنار متن باعث ایجاد جذابیت و زیبایی در سایت می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین خدماتی که کاربران شما بر اساس آن تصمیم به انتخاب سایت می گیرند نحوه ارسال محصولات در سایت شما است. برای اغلب کاربران مهم است که بدانند کالای خریداری شده توسط آنها به بهترین شکل ارسال می شود یا خیر. در نحوه ارسال کالا و روش های ارسال بهتر است نکات زیر را حتما رعایت کنید تا بتوانید مشتریانی وفادار را برای خود فراهم کنید.

طراحی سایت فروشگاهی و نکاتی در خصوص نحوه بسته بندی کالا

زمانی که کاربر کالای مورد نیاز خودرا سفارش داد حال نوبت بسته بندی و ارسال کالا برای کاربر می باشد. در طراحی سایت فروشگاهی جهت بسته بندی کالا بهتر است نهایت دقت را بکاربرید تا به کالای خریداری شده کوچکترین آسیبی وارد نشود. نوع بسته بندی بای به گونه ای باشد که علاوه بر حفظ امنیت کالای خریداری شده شان خریدار را نیز حفظ کند. استفاده از بسته بندی های شکیل و همچنین استفاده از پاکت های رنگی زیبا که بر روی آن لوگوی سایت فروشگاهی شما درج شده است می تواند حس احترام خاصی را به کاربر شما منتقل کند. زمانی که شما بسته اصلی خرید را در پاکت های زیبا بسته بندی کنید و سپس آن را در پاکت های مخصوص شرکت پست قرار دهید کاربر شما قطعا پی به احترامی که شما برای خرید او قایل هستید را می برد و سعی می کند به پاس این احترام با خرید های بعدی از فروشگاه شما وفاداری خود را به شما ثابت کند.

انواع روش های ارسال محصول در طراحی سایت فروشگاهی

حال که بخش بسته بندی محصول انجام شد بهتر است که کاربر خود را با انواع روش های ارسال محصولات خود آشنا کنید. شما برای ارسال محصولات خود می توانید از روش های پست ویژه, باربری ها, تیپاکس و انواع پیک موتوری و .. استفاده کنید. برای ارسال به نقاط دور  حتی المقدور بهتر است در طراحی سایت انتخاب نوع ارسال را به اختیار کاربر بگذارید تا هر روشی را که مورد تایید خودش هست را انتخاب کند. برای ارسال های درون شهری نیز بهترین و سریعترین روش ارسال استفاده از پیک موتوری می باشد. هزینه ارسال کالا بسته به نوع خدماتی که شما برای سایت خود در نظر گرفته اید می تواند به صورت رایگان یا در ازای پرداخت هزینه باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت ایجاد بخش جستجوی کالا می باشد. در طراحی سایت فروشگاهی همیشه باید دسترسی ها و امکاناتی را فراهم آورد که با استفاده از آن ها کاربر بتواند به راحتی کالای مورد نیاز خود را شناسایی و خریداری کند. برای رسیدن به این هدف در طراحی سایت ایجاد بخش جستجوی کالا می تواند تاثیر مثبتی بر روی افزایش خرید کالا در سایت فروشگاهی را داشته باشد.

رابطه جستجوی کالا و خصوصیات محصول در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی شما برای ایجاد بخش جستجوی کالا در سایت باید معیارهای جستجو را بر اساس خصوصیات محصول در نظر بگیرید. اغلب کسانی می خواهند به جستجوی کالایی در سایت فروشگاهی بپردازند ممکن است برند خاصی را در نظر نداشته باشند و یک خصوصیت از کالا را که بیشتر مورد پسند آنها است را معیار جستجو قرار داده و بر اساس آن سرچ را انجام دهند و اینجاست که در صورت وارد کردن مشخصات صحیح کالا در سایت کاربر ما می تواند نتیجه قابل قبولی را مشاهده کند. اگر در طراحی یک سایت فروشگاهی هنگام وارد کردن خصوصیات کالا دقت کافی لحاظ نشود بخش جستجوی کالا هم نمی تواند به راحتی کالای مورد نظر کاربر را شناسایی کند در نتیجه این می تواند یک امتیاز منفی برای سایت فروشگاهی باشد چرا که می تواند موجب کاهش کاربران سایت شود.

آیا بخش جستجوی در طراحی سایت فروشگاهی من باید حتما به صورت پیشرفته باشد؟

انتخاب اینکه در طراحی سایت فروشگاهی خوداز جستجوی پیشرفته استفاده کنید یا خیر بستگی به گستردگی محصولات شما دارد. اگر در فروشگاه اینترنتی شما دسته بندی های زیادی از محصولات با ویژگی های متفاوت وجود دارد بهتر است با توجه به نوع ویژگی های هر یک از دسته های در نظر گرفته شده در سایت بخش جستجو را به صورت پیشرفته تنظیم کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی باید تمام توان و خلاقیت خود را بکار برد تا با ارایه ایده های نو سطح فروش در فروشگاه را افزایش داد. در طراحی سایت فروشگاهی یکی از بخش هایی که طراحی هوشمندانه آن می تواند در میزان خرید و فروش کالا تاثیر چشمگیری داشته باشد بخش نظرات برای هر محصول است.

تاثیر بخش نظرات در طراحی سایت فروشگاهی

شخصیت انسان ها در امر خرید با یکدیگر متفاوت است. برخی از کاربران تنها با دیدن گرافیک سایت جذب سایت فروشگاهی شده و اقدام به خرید می نمایند. اما برخی دیگر ترجیح می دهند تقریبا سری به تمامی سایت های فروشگاهی بزنند و با فضای اینترنتی همه آنها آشنا شوند تا بتوانند از بین آنها بهترین را انتخاب کنند. از طرفی هم عده ای دوست دارند بر اساس نظر دیگران محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. این گروه از مردم که جمعیت نسبتا زیادی را به خود اختصاص داده اند مبنای خرید خود از سایت فروشگاهی را بر اساس نظر دیگران قرار می دهند. این افراد دوست دارند کالایی را خریداری کنند که اغلب مردم از آن استفاده کرده اند و نظرات خود در خصوص کالا را ارایه داده اند.

فواید ایجاد بخش نظرات در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد بخش نظرات برای محصول موقعیتی است که با استفاده از آن می توان نظر اغلب مردم در خصوص کالاهای متفاوت را جویا شد. با ایجاد این بخش در طراحی سایت می توان موقعیتی را فراهم آورد تا مشتریان در تعامل با یکدیگر بوده و در خصوص تجربه استفاده از خرید خود با یکدیگر صحبت کنند. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از بخش نظرات در طراحی سایت فروشگاهی معرفی یک محصول به صورت کامل بدون نیاز به دخالت شما جهت معرفی کالا می باشد که می تواند سطح فروش در فروشگاه را افزایش دهد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی چون خرید به صورت مجازی صورت می گیرد باید دقت کرد که تا جایی که می توانیم صفحه خرید محصول ما به طور کامل طراحی شده باشد تا کاربر در استفاده از این صفحه دچار سردرگمی نشود. کامل بودن اطلاعات و امکانت صفحه خرید کمک زیادی به خرید مجدد کاربر از فروشگاه شما می کند. در طراحی سایت فروشگاهی شما به یک طراحی حرفه ای و کامل می توانید به راحتی مشتریانی دایمی را برای خود ایجاد کنید تا برای همیشه برای شما وفادار باقی بمانند. البته دقت کنید که در صفحه اطلاعات محصول بخش های لازم به صورت کاملا واضح و با دسترسی اسان برای کاربر طراحی شود چرا که هرچقدر هم که صفحات شما کامل باشد وجود پیچیدگی درسایت باعث عدم مراجعه مجدد کاربران شما خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی و بخش های صفحه خرید

هنگام طراحی سایت فروشگاهی در صفحه خرید محصول دقت کنید که بخش اطلاعات محصول به طور کامل و مشخص ذکر شده باشد. در طراحی سایت این را در نظر بگیرید که کاربر شما قرار است محصولی را خریداری کند که فقط یک تصویر از آن را می بیند و مشخصات آن شامل وزن, ارتفاع, حجم و… را خود باید باتوجه به اطلاعات داده شده تصور کند بنابراین بهتر است این اطلاعات دقیق و کامل باشند. البته قیمت کالا و دسته بندی محصول نیز جزو اطلاعات محصول محسوب می شود. دسته بندی ها اگر با دقت و حرفه ای صورت گرفته باشد می تواند تاثیر ویژه ای بر روی عدم سردرگمی کاربر بگذارد. بخش اضافه کردن به سبد خرید از دیگر قسمتهایی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید حتما در نظر گرفته شود.

از دیگر اطلاعاتی که در صفحه خرید بهتر است به آن اشاره شود توضیحاتی مختصر در خصوص معرفی محصول و معرفی ویژگی های آن محصول می باشد. بهتر است این توصیحات به صورت عمومی و جذاب نگارش شوند. ارایه توضیحات کاملا اختصاصی در یک محصول ممکن است برای خیلی از افراد عمومی قابل درک نباشد. ارایه کالاهای مرتبط با این کالا نیز از دیگر امکاناتی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد ارایه این بخش انتخاب گسترده تری را به کاربر می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

شاید شما هم یکی از صرافانی هستید که قصد طراحی سایت صرافی را دارید اما نمی دانید که چه باید هایی را در طراحی این نوع سایت در نظر بگیرید تا سایت شما از سایت رقیبان شما در ارایه خدمات پیشی بگیرد. برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را از طریق دنیای مجازی رونق بخشید باید با یک طراحی خاص و ارایه خدمات ویژه و مورد نیاز کاربران آنها را به سمت سایت خود جذب کنید.

طراحی سایت صرافی و نکاتی که باید در آن رعایت شود

در طراحی سایت صرافی همواره هدف اصلی سهولت در تبادلات ارزی است و طراحی سایت شما نیز باید با همین هدف صورت گیرد. جهت تحقق این هدف ایجاد بخش خرید و فروش اینترنتی ارز به صورت شبانه روزی یکی از اساسی ترین ویژگی هایی است که در طراحی سایت صرافی باید به آن توجه کرد. برای اینکه در طراحی سایت صرافی بتوانید کاربران زیادی را به سمت سایت خود بکشانید باید بر روی ارایه یک سری مقالات در خصوص تبادلات ارزی در سایت خود مانور دهید. با این کار هم سئو سایت شما بالا می رود و هم به سوالات احتمالی و مطرح شده از جانب کاربران خود پاسخ داده اید. ایجاد پنل کاربری یکی دیگر از باید هایی است که در طراحی سایت صرافی باید در نظر بگیرید. در پنل کاربری باید دسترسی های ویژه ای را برای کاربر قراردهید تا با ورود در آن بتواند تمامی مبادلات ارزی را از طریق پنل شخصی خود انجام دهد. یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی یک سایت صرافی در نظر گرفتن امنیت سایت می باشد. در طراحی سایت صرافی  هر یک از کاربران شما در طول شبانه روز حجم زیادی از ارز مورد تقاضای خود را از طریق سایت شما مبادله می کند بنابراین در طراحی این نوع سایت امنیت از مهمترین نکاتی است که باید در آن رعایت شود. برای ایجاد امنیت در هر یک از بخش های سایت صرافی پلاگین های ویژه ای وجود دارد که با نصب هر یک می توانید سایت خود را در برابر حجوم هکرها محافظت کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت صرافی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هدف از طراحی سایت صرافی چیست؟

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت صرافی استفاده از آن با هدف سهولت در مبادلات ارزی رونق بسیاری پیدا کرده است. در طراحی سایت صرافی هدف اصلی طراح ایجاد موقعیتی برای تبدیل ارز و فرایند مبادلات ارزی است و درکنار آن طراح می تواند با ارایه انواع مقالات علمی و آموزشی در زمینه انواع ارز, مبادلات, نوسان بازار و …. علاوه بر کمک به کاربران جهت افزایش اطلاعات آنها در این زمینه موجب افزایش بهینه سازی سایت نیز بشود. صرافان با طراحی یک سایت صرافی می توانند میزان تبادلات ارز در مجموعه خود را از حالت روزانه به شکل شبانه روزی در آورند تا کاربر در هر جای دنیا که هست بدون نیاز به تماس و یا در نظر گرفتن زمان اخلاف ساعت بین کشورها به صورت آنلاین تبادلات ارزی خود را بدون هیچ دغدغه ای انجام دهد.

طراحی سایت صرافی چه فایده ای برای من دارد؟

شاید بسیاری از شما از خود بپرسید که طراحی یک سایت صرافی چه کاربردهایی می تواند برای من داشته باشد. دراین خصوص باید بگوییم که شما با طراحی سایت صرافی می توانید انواع نقل و انتقالات و خرید و فروش ارز را به راحتی در سایت خود انجام دهید. علاوه بر این با استفاده از طراحی یک سایت صرافی شما می توانید قیمت انواع ارز, سکه, طلا و …. را به صورت روزانه و لحظه ای در قالب جدول به کاربران خود ارایه دهید و به این طریق بازدید کنندگان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. در سایت صرافی شما با راه اندازی بخش خرید و فروش اینترنتی می توانید انواع سکه و طلا و…. را به صورت اینترنتی به فروش برسانید. انجام انواع عملیات مربوط به حواله های ارزی نیز از دیگر کاربردهایی است که در طراحی سایت صرافی می توان به آن اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت صرافی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی یکی ار قسمتهایی که می تواند بیش از همه در این نوع سایت جلب توجه کند بخش اسلاید تصاویر است. در طراحی سایت فروشگاهی منظور از اسلاید تصاویر نمایش بخشی از کالاها و یا  خدمات فروشگاه است که به صورت تصویر بزرگ در صفحه اول سایت فروشگاهی به چشم می خورد. وجود اسلاید در طراحی سایت به خصوص طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های ضروری و لاینفک می باشد. چرا که اسلاید های ابتدای سایت می تواند نقش بی نظیری در تمایل کاربر برای ماندن و یا ترک کردن سایت داشته باشد.

در طراحی سایت فروشگاهی چه تصاویری برای اسلاید انتخاب کنبم

اگر شما جزو افرادی هستید که مثل بسیاری از مدیران سایت ها به این نتیجه رسیده اید که در صفحه اول سایت فروشگاهی شما از اسلاید استفاده شود باید بگوییم که اسلاید اولین تصویری است که از سایت شما برای کاربر به نمایش گذاشته می شود بنابراین باید از تصاویر تاثیر گذار و حرفه ای در این بخش استفاده کرد. سعی کنید تصاویر انتخابی شما برای اسلاید در بردارنده اهداف فروشگاه و مرتبط با محصولات شما سایت فروشگاهی شما باشد. در طراحی سایت فروشگاهی هیچگاه از شعار به جای تصاویر اسلاید استفاده نکنید و سعی کنید که تصاویر انتخابی دارای پویایی بوده و از رنگ های جذاب در آن استفاده شود.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر رنگ ها بر روی اسلاید تصاویر

در طراحی سایت فروشگاهی رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر ویژه ای بر روی کاربران می گذارند. در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که ترکیب رنگ های مورد استفاده در آن حس پویایی و زندگی را به کاربر القا کند. در این بخش ترکیب مناسبی از رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر می تواند جلوه ای ویژه به سایت شما بدهد. در انتخاب تصاویر سعی کنید تا جایی که برای شما مقدور است از تصاویر حاوی رنگ های خنثی و تیره در اسلاید تصاویر استفاده نکنید چرا که می تواند در تصمیم کاربر برای ماندن در سایت شما تاثیر منفی ایجاد کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی بخش اطلاعات محصول از جمله قسمت هایی است که می تواند در فرایند تصمیم کاربر جهت خرید تاثیر ویژه ای داشته باشد و در طراحی سایت سعی کنید اطلاعات کالا به طور کامل ذکر شود. اگر اطلاعات کالا در طراحی سایت فروشگاهی کامل نباشد در ذهن کاربر ممکن است سوالاتی را ایجاد کند که همین سوالات ایجاد شده در ذهن کاربر می تواند تصمیم او برای خرید را به تاخیر بیندازد. در طراحی سایت فروشگاهی باید نوع ارایه کالای شما به کاربر به گونه ای باشد که هیچ سوالی در ذهن خریدار ایجاد نکند و جواب تمام سوالات خود را در همان صفحه مشخصات کالا دریافت کند.

در طراحی سایت فروشگاهی چه مشخصاتی را برای کالای خود ذکر کنم

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین ویژگی های کالا نام کالا و کد کالا است که باید به طور کامل ودقیق در این بخش ذکر شود. یکی دیگر از ویژگی های کالا رنگ بندی کالا است. در طراحی سایت فروشگاهی اگر کالای شما از رنگبندی خاصی برخوردار بود بهتر است تصویر انواع رنگ های مختلف کالا را که در انبار شما موجود می باشد را برای کاربر نمایش دهید تا بتواند انتخاب دقیقتری داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم کالای ذکر شده در طراحی سایت فروشگاهی قیمت کالا می باشد که به طور دقیق باید ذکر شود. علاوه بر این وزن و حجم کالا نیز از دیگر مشخصاتی است که در نمایش ویژگی های محصول باید حتما ارایه داد تا کاربر بتواند به صورت ذهنی تصوری از نوع کالا را داشته باشد. علاوه بر این لازم است که برای برخی از کالا اندازه دقیقی از ابعاد کالا هم ذکر شود. به طور مثال برای خرید یک میز و یا یک گوشی به طور یقین ابعاد آن برای خریدار اهمیت ویژه ای دارد و باید حتما در ویژگی های محصول این مورد به طور دقیق ذکر شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()