نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به اهدافی که در بخش قبل به آن اشاره کردیم شاید شما نیز تصمیم به طراحی سایت شخصی گرفته اید. اگر می خواهید طراحی سایت شخصی انجام دهید باید اول هدف خود از طراحی را مشخص کنید. زمانی که هدف شما از طراحی یک سایت شخصی مشخص شود به راحتی می توان گفت که جهت طراحی به چه بخش هایی نیاز دارید. برای انتخاب قالب در طراحی سایت شخصی باید بگوییم که در طراحی سایت شخصی بر خلاف سایر طراحی ها قالب سایت از الگوی مشخصی پیروی نمی کند. شما می توانید هر طور که دلتان می خواهد سایت خود را طراحی کنید بدون اینکه نیازی باشد که از فرمت معمول و خاصی تبعیت کنید.

بخش های لازم در طراحی سایت شخصی جهت معرفی

اگر شما طراحی سایت را با هدف معرفی خود انجام می دهید باید بگویم که ایجاد جذابیت و حرفه ای بودن در طراحی این نوع سایت از اصولی است که باید حتما رعایت کنید. به طور مثال اگر شما یک وکیل هستید و اقدام به طراحی یک سایت شخصی می کنید باید بخش معرفی را به صورت حرفه ای طراحی کنید در این بخش جملاتی که در معرفی خود استفاده می کنید باید تاثیر گذار بوده و موجب جلب اعتماد کاربران شود.

در بخش معرفی حتما یک تصویر حرفه ای از خود را نیز قرار دهید از گذاشتن تصاویر پرسنلی در این بخش اجتناب کنید. از دیگر قسمت هایی که در این نوع سایت باید طراحی شود بخش گواهینامه ها و افتخارات است که در صورت وجود می تواند جلب اعتماد زیادی را ایجاد کند. ایجاد بخش مقالات نیز اگر با قلمی شیوا و حرفه ای نوشته شود در جلب کاربران به سمت سایت شما بی تاثیر نخواهد بود. در طراحی یک سایت شخصی جهت معرفی بهتر است برای برقراری ارتباط علاوه بر فرم ایمیل شماره تماس نیز در سایت قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت شخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

اگر شما هنوز اقدام به طراحی سایت نفتی نکرده اید اما تصمیمتان بر این است که از ابتدا طراحی سایت شما بر پایه اصول استانداردهای سئو انجام شود باید کار طراحی سایت خود را به یک گروه حرفه ای بسپارید. در طراحی سایت نفتی اگر از همان ابتدا طراحی به صورت حرفه ای و بر اساس اصول استانداردهای سئو صورت گیرد می تواند تاثیر چشمگیری بر روی ترافیک سایت شما داشته باشد.

طراحی سایت نفتی و چند نکته در طراحی که باعث افزایش سئو سایت می شود

در طراحی سایت نفتی به طور قطع طراح سایت شما را به صورت داینامیک طراحی می کند چرا که ماهیت سایت نفتی ایجاب می کند که طراحی به صورت داینامیک باشد. از طرفی امروزه سایت های استاتیک در حال منسوخ شدن است چرا که از لحاظ سئو جایگاهی در مقابل موتورهای جستجو ندارند. همین طراحی سایت نفتی به صورت داینامیک یکی از مواردی است که به افزایش سئو سایت کمک می کند.

طراحان حرفه ای طراحی سایت نفتی شما را به صورت ریسپانسیو طراحی می کنند. این ویژگی به کاربران شما که اغلب از افراد پرمشغله جامعه خواهند بود این امکان را می دهد تا در هر جایی که هستند با استفاده از گوشی همراه خود بتوانند وارد سایت شما شوند. علاوه بر این قابلیت ریسپانسیو بودن سایت نیز از دیگر مولفه های افزایش سئو سایت محسوب می شود.

استفاده از تصاویر حرفه ای می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی سایت شما داشته باشد یک طراح حرفه ای سعی می کند جهت استفاده از تصاویر در طراحی سایت نفتی دو نکته مهم را در نظر بگیرد. اول اینکه حتی الامکان از تصاویر واقعی مجموعه نفتی که توسط یک عکاس حرفه ای عکس برداری شده است استفاده کند چرا که می تواند تاثیر زیادی بر جلب نظر کاربران داشته باشد. دوم اینکه حتما تصاویر را مطابق با استانداردهای سئو بهینه کرده و سپس در سایت از آنها استفاده کند تا به این طریق سئو سایت نفتی شما بالا رود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است افراد زیادی را دیده باشید که اقدام به طراحی سایت شخصی می کنند. طراحی سایت شخصی برای هر فرد می تواند با هدف متفاوتی صورت گیرد اما به طور کلی افرادی که اقدام به طراحی این نوع سایت می کنند به سه دسته تقسیم می شوند:

طراحی سایت شخصی برای افراد سرشناس و معروف

یک دسته از افرادی که از مشتریان طراحی سایت شخصی هستند افراد مشهور مثل بازیگران, هنرمندان, ورزشکاران و… می باشند این افراد با طراحی یک سایت شخصی سعی می کنند آخرین اخبار از فعالیت های خود را برای طرفداران خود منتشر کنند. البته این افراد از طریق سایت شخصی راه ارتباطی برای طرفدارانشان را نیز برقرا می کنند که البته این ارتباط اغلب از طریق ارسال ایمیل می باشد.

طراحی سایت شخصی برای به اشتراک گذاری نظرات

برخی از افراد نیز وجد دارند که تمایل زیادی برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود با دیگران می باشند این افراد به طور معمول بخشی را به صورت چت یا ارسال نظرها برای مخاطبان و کاربران خود ایجاد می کنند تا نظر خود را در خصوص مطالبی که در سایت خود قرار می دهند اعلام کنند.

طراحی سایت شخصی جهت معرفی

گاها مشاهده می کنیم که عده ای با طراحی یک سایت شخصی در واقع سعی بر معرفی خود می کنند. این افراد معمولا از سایت شخصی به عنوان یک رزومه آنلاین استفاده کرده و خود را به کاربران و مخاطبانشان معرفی می کنند. این افراد در سایت خود سوابق کاری و فعالیت های علمی یا هنری خود را قرار می دهند و از این طریق به معرفی خودشان می پردازندو این افراد به طور معمول برای ایجاد ارتباط میان خود و کاربرانشان تلفن تماس را نیز در سایت خود ذکر می کنند. بسیاری از وکلا و یا پزشکان نیز از این طریق به معرفی خود  میپردازند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شخصی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران اینترنتی در مواجهه با طراحی سایت سرگرمی پیش آید نحوه درآمد زایی از این نوع سایت ها می باشد. ممکن است شما نیز ایده های جالبی برای سرگرم کردن مردم داشته باشید اما از خود بپرسید که با ارایه چه نوع استراتژی قادر به درآمد زایی از سایت سرگرمی خود خواهم بود.

عمده درآمد در طراحی سایت سرگرمی از کجاست؟

به راستی عمده ترین راه درآمد زایی در طراحیسایت سرگرمی از کجاست؟ در این خصوص باید بگوییم که درآمد سایت سرگرمی از قرار دادن تبلیغات در سایت است. در طراحی سایت سرگرمی طراح بخش هایی از سایت را که در معرض دید کاربران قراردارد را برای تبلیغات مجموعه های دیگر اختصاص می دهد.

تبلیغات در سایت های پربازدید می تواند درآمد زیادی را برای شرکت های متقاضی داشته باشد. این تبلیغات تنها مربوط به مجموعه های صاحب سایت های کم بازدید نیست حتی مجموعه هایی که طراحی سایت اختصاصی برای خود ندارند اما تمایل به معرفی مجموعه خود را دارند نیز می توانند تبلیغاتی جهت معرفی خود به کاربران را داشته باشند. به طور مثال اگر سایت سرگرمی طوری طراحی شده باشد که بیشتر بانوان را مورد هدف خود قرار داده باشد مسلما تبلیغات در زمینه لوازم آرایشی و لباس و…. در این نوع سایت ها می تواند هم برای صاحبان سایت سرگرمی و هم برای بسیاری از برندها ی مخصوص بانوان که تبلیغات خود را در این سایت قرار می دهند درآمد زا باشد.

چه چیزی تعیین کننده قیمت تبلیغات در طراحی سایت سرگرمی است

برای ینکه بدانید قیمت تبلیغات در طراحی سایت سرگرمی چگونه تعیین می شود باید این نکته را در نظر بگیرید که هرچه سایت شما از نظر بازدید و سئو سایت بالاتر باشد هزینه تبلیغات هم به همان اندازه بالاتر می باشد. بنابراین در طراحی سایت سرگرمی جذب مخاطبان بیشتر و تکنیکنهای معرفی سایت به اقشار مختلف جامعه یک راه برای افزایش درآمد از این نوع سایت می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت سرگرمی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحي سايت خبری جزو  يكي از جذابترين انواع طراحي سايت محسوب مي شود. مردم در هر جاي دنيا و در هر سني كه باشند به دنبال اخبار جديد هستند بنابراين طراحي سايت خبری در صورتي كه به صورت تخصصي  و حرفه اي انجام شود مي تواند در ميان طرفداران اخبار جايگاه ويژه اي باز كند. در طراحي سايت خبری اخبار بايد به صورت واقعي و بدون هيچگونه تحريف منتقل شود تا بتواند در ميان مخاطبان خود جلب اعتماد كند. در طراحي سايت خبری دقت كنيد كه از هدف اصلي طراحي سايت يعني اطلاع رساني از وقايع روز دنيا منحرف نشويد و به حواشي بي ارتباط با اخبار مهم نپردازيد چرا كه در اين صورت بخش زيادي از كاربران خود را از دست خواهيد داد.

طراحي سايت خبری و ايجاد جذابيت در سايت

براي اينكه طراحی سایت خبری شما براي كاربران جذاب باشد و بتوانيد در سايت خبري خود ترافيك بالايي را ايجاد كنيد بهتر است جديدترين خبرهاي روز را حتما در سايت خود قرار دهید. سايت خبري بايد اخبار لحظه به لحظه از وقايع مهم را منتشر كند.طراحی بخش آرشیو اخبار, و گزارش ها در سایت خبری  به کاربران شما این امکان را می دهد که از ست های گذشته شما نیز بتوانند استفاده کنند. در طراحی سایت خبری خود سعی کنی حتما بخش تهیه گزارش از چهره های مشهور را قرار دهید چرا که می تواند مصاحبه با این افراد برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. گزارش های تصویری و مقالات نیز از دیگر بخش هایی است که در سایت خبری می تواند موجب افزایش جذابیت و ترافیک سایت شود.

در طراحی سایت خبری خود به چه بخش هایی نیاز دارم؟

برای طراحی سایت خبری یک سری بخش ها به صورت عمومی است که طراحی آن از الزامات سایت خبری می باشد. اولین و مهمترین بخشی که در سایت خبری باید در نظر بگیرید بخش دسته بندی خبرها می باشد که کمک زیادی به کاربران جهت پیدا کردن مطالب مورد نیازشان می کند. بخش گالری تصاویر و ایجاد بخش نظرات از دیگر بخش های ضروری در این نوع سایت می باشد. ایجاد بنر تبلیغاتی در سایت و نسخه موبایلی سایت نیز از دیگر بخش هایی است که در طراحی سایت خبری لازم است در نظر گرفته شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت خبری , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

حضور مدیران، طراحان و کارکنان شرکت های وبکس در گردهمایی مدیران خصوصی و دولتی در محل توسعه نفت و نیرو



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در ایران طراحی سایت سرگرمی طرفداران زیادی را برای خود دارد. یکی از راه های گذراندن وقت برای اغلب مردم جستجو در سایت های سرگرمی و استفاده از خدماتی است که آنها ارایه می دهند. اگر شما جزو کسانی هستید که می خواهید با طراحی سایت سرگرمی کاربران زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید باید بگوییم که راه خوبی برای درآمد زایی را پیدا کرده اید البته این ایده با این شرط به تحقق می پیوندد که سایت شما بتواند سرگرمی های متنوعی را برای مخاطبان شما فراهم کند تا به واسطه آن شما نیز بتوانید درآمد خوبی را از طراحی این نوع سایت کسب کنید.

ایده هایی که می توان برای طراحی سایت سرگرمی ارایه داد

اگر شما تصمیم خود را برای طراحی سایت سرگرمی گرفته اید حتما از خود می پرسید ممکن است چه نوع سرگرمی هایی برای کاربران سایت سرگرمی جالب باشد تا در سایت خود قرار دهم. در خصوص باید بگوییم که برای پیدا کردن بهترین ایده همیشه باید در میان مردم بود. برای طراحی سایت سرگرمی باید دید که در حال حاضر مردم به کدامیک از راه های ایجاد سرگرمی سوق دارند. اگر شما بتوانید یک گزارش جامع روانشناسی از انواع مختلف کاربران اینترنت تهیه کنید به راحتی قادر خواهید بود نیاز های آنها برای سرگرم شدن را دریابید و از این طریق اقدام به ایجاد ایده هایی ناب برای طراحی سایت سرگرمی کنید.

به طور کل سایت های سرگرمی قشر متنوعی از مخاطبان را به خود اختصاص داده است. برای آنکه بتوانیم در طراحی سایت سرگرمی ترافیک بالایی داشته باشیم باید برای تمامی اقشاری که کاربران انواع مختلف سایت ها می باشند ایده هایی برای سرگرمی را ارایه داد. انواع بازی های آنلاین, انواع مختلف فال و لطیفه و قرار دادن انواع متن ها و گزارش های جذاب و جالب می تواند نظر کاربران زیادی را به سمت سایت شما جلب کند و به طور یقین اگر سایتی امکانات خوبی را برای سرگرم کردن کاربران ایجاد کند ترافیک بالایی هم خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت سرگرمی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم طراحی سایت آموزشی به صورت آنلاین امروزه یکی از انواع سایت های پرطرفدار در میان دانشجویان و دانش پژوهان و اساتید شده است. اگر شما هم از یک قدرت علمی قابل انتقال و یا هنری بهره مند می باشید که تمایل به ارایه آن به صورت کلاس های آموزشی آنلاین دارید می توانید از این نوع طراحی سایت آموزشی استفاده کنید. یکی از مزایای این نوع طراحی سایت عدم نیاز به مکانی جهت اجاره به منظور برگزاری کلاس آموزشی می باشد. برای اینکه طراحی سایت آموزشی را راه اندازی کنید تا به وسیله آن آموزش آنلاین انجام دهید نیاز به در نظر گرفتن یک سری قسمت های ضروری دارید که در طراحی سایت شما انجام شد.

طراحی سایت آموزشی و آنچه در راه اندازی آموزش آنلاین نیاز دارید

برای راه اندازی و طراحی سایت آموزشی با آموزش آنلاین بخش هایی که باید در آن در نظر بگیرید شامل ایجاد پنل کاربری برای استاد و دانش آموزان است که هریک نوع دسترسی ها در پنل آنها باید متفاوت باشد. در مرحله بعد یکی دیگر از قسمت هایی که باید در این نوع سایت طراحی شود بخش تماس با اساتید به صورت آنلاین می باشد که باید در نظر گرفته شود.

امکان ویرایش حساب کاربری برای دانش جویان و اساتید , امکان نمایش تراکنش مالی برای هر دو طرف, امکان ایجاد بخشی برای افزایش موجودی هم به صورت آنلاین و هم به صورت دستی در صورت پرداخت به صورت کارت به کارت از دیگر بخش هایی می باشد که در طراحی سایت آموزشی آنلاین باید در نظر گرفته شود.

در طراحی سایت آموزشی باید در نظر داشته باشید که بخشی با عنوان خرید و تمدید دوره ها را نیز قرار دهید تا کاربران در صورت تمدید یک دوره قادر به انجام این کار از طریق سایت باشند. علاوه بر این در آموزش آنلاین آزمون ها نیز باید به صورت آنلاین برگزار شود در اینجا باید دقت کنید که آزمون ها به صورت هوشمند و کاملا مدیریت شده برگزار شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

با پیشرفت تکنولوژی امروزه اغلب فعالیت های آموزشی از طریق طراحی سایت آموزشی در جوامع مختلف اجرا می شود. سایت آموزشی به دلیل فراهم آوردن موقعیت یادگیری برای اقشار مختلف بدون در نظر گرفتن مسافت یکی از آیتم های پرطرفدار در میان انواع مختلف طراحی سایت می باشد. آموزش از طریق سایت های آموزشی تنها محدود به دروس دانشگاهی و مدرسه نمی شود بلکه بسیاری از آموزش ها مثل آموزش انواع هنرهای دستی و موسیقی و… را نیز می توان از طریق سایت آموزشی فرا گرفت. در میان انواع مختلف طراحی سایت آموزشی امروزه آموزش به صورت آنلاین یا همان LMS یکی از به روزترین نوع آموزش می باشد که به توضیح مختصری از این نوع آموزش می پردازیم.

طراحی سایت آموزشی و آموزش LMS

امروزه در بسیاری از نقاط دنیا آموزش در بخش های مختلف از مدارس تا دانشگاه ها و… تحت تاثیر آموزش آنلاین قرار گرفته است. طراحی یک سایت آموزشی در این زمینه می تواند کمک زیادی به گسترش علوم مختلف در جهان کند. امروزه با طراحی سایت آموزشی و امکان ایجاد آموزش به صورت LMS پیمودن مسافت ها برای یادگیری علوم منسوخ شده است. با طراحی یک سایت آموزشی حتی به صورت آنلاین می توان در انواع مختلف کنفرانس ها و همایش ها به صورت مجازی شرکت کرد و از مطالب علمی آنها بهره مند شد. از دیگر مزایای طراحی سایت آموزشی با هدف آموزش به صورت آنلاین امکان ایجاد ارتباط با اساتید مختلف در قسمتهای متفاوت جهان و بهره مندی از نظرات آنها در کلاس آموزشی می باشد.

طراحی سایت آموزشی و سخنرانی آنلاین

از دیگر کاربردهای طراحی سایت آموزشی  ایجاد سخنرانی های آنلاین به وسیله سایت آموزشی می باشد. شما با استفاده از طراحی سایت می توانید امکاناتی را فراهم آورید تا سخنران شما اگر در هر منطقه از جهان که باشد به کمک سایت آموزشی برای دانش پژوهان شما سخنرانی مربوطه را ایراد کند. حتی در این نوع برقراری ارتباط می توان از چند سخنران به صورت همزمان بهره برد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت شرکتی و رویه سایت

در طراحی سایت شرکتی رویه سایت یا همان UI  سایت اهمیت ویژه ای در جذب کاربران به سمت سایت شما را دارا می باشد. اگر چه در طراحی سایت بسیاری از مجموعه ها با موضوعات و اهداف متفاوت ترجیح طراحان بر ایجاد نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف سایت از جمله نوع گرافیک رویه سایت می باشد اما در طراحی سایت شرکتی این موضوع در برخی از مواقع برعکس می باشد. بنابراین زمانی که UI سایت خود را انتخاب می کنید و در خصوص نوع آن تصمیم گیری می کنید این نکته را حتما در نظر داشته باشید که همیشه استفاده از الگوهای مدرن در طراحی سایت نمی تواند دلیلی قانع کننده برای رسیدن به موفقیت در سایت ما باشد.

اهمیت استفاده از الگوهای رایج در طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی همواره باید طراح استفاده از یک رابط استاندارد در طراحی را مد نظر داشته باشد. شما با طراحی یک سایت شرکتی بر اساس الگوهای رایج می توانید از ایجاد سردرگمی میان کاربران سایت خود جلوگیری کنید. در طراحی سایت شرکتی این موضوع را در نظر بگیرید که اگر چه کاربران شما افراد تحصیل کرده و به روز در حوزه فعالیت خود می باشند اما ممکن است وقت و زمان کافی برای یادگیری و مواجهه با الگوهای غیر معمول در طراحی یک سایت شرکتی را نداشته باشند در نتیجه هنگام مواجهه با این الگوها سعی در خروج از سایت را داشته باشند. بنابراین عاقلانه این است که در طراحی سایت شرکتی استفاده از الگوهای نا متعارف در رویه سایت را کنار گذاشته و از الگوهای رایج و قابل درک برای این منظور استفاده کنیم. استفاده از رویه سایت ساده ولی در عین حال رایج و با کاربری آسان موجب جذب کاربران زیادی به سمت سایت ما می شود که این می تواند در روند پیشرفت سایت ما بسیار تاثیر گذار باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()