نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت شرکتی ترفندهای زیادی برای افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت وجود دارد که با اجرای هر یک از این ترفندها می توان به راحتی ترافیک سایت را بالا برد. اگر شما نیز طراحی سایت شرکتی انجام داده اید اما هموز نتوانسته اید ترافیک سایت خود را به مرز ایده آل تان برسانید بهتر است موارد زیر را برای رسیدن به این هدف اجرا کنید.

طراحی سایت شرکتی و ترفندهایی برای افزایش بازدید کننده

برای اینکه در طراحی سایت شرکتی بتوان تعداد بازدید کنندگان را افزایش داد یکی از بهترین و کارسازترین راه ها افزایش تبلیغات سایت می باشد. شما در طراحی سایت  با تدارک تبلیغات مناسب و حرفه ای می توانید آمار بازدیدکنندگان سایت خود را به راحتی افزایش دهید.برای اینکه تبلیغات شما موثر واقع شود دقت کنید که حتما تبلیغات طراحی سایت شرکتی خود را در پربازدید ترین سایت های تبلیغاتی قرار دهید.

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید کننده در طراحی سایت شرکتی گذاشتن انواع پست های مهمان است. شما با گذاشتن پست مهمان در سایر سایت ها می توانید ترافیک سایت خود را بالابرید.

یکی از ترفند های مناسب برای افزایش آمار بازدید کنندگان در طراحی سایت مطرح کردن سوالات جذاب و حرفه ای از کاربران است. شما با طرح سوالات جذاب از کاربران می توانید چالش های متنوعی را در سایت خود ایجاد کنید و به این طریق آمار بازدید کنندگان خود را افزایش دهید. به طور مثال اگر شرکت حقوقی دارید با مطرح کردن سوالات چالش برانگیز در حوزه حقوق می توانید تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید.

یکی دیگر از راه های افزایش تعداد بازدید کنندگان در طراحی سایت شرکتی ایجاد خبر نامه در سایت و به روز نگه داشتن آن است . علاوه بر این شما با گذاشتن مطالب و مقالات جذاب در حیطه کاری خود و انتشار آنها در صفحات اجتماعی می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت برای مدیران اهمیت زیادی دارد و مدیران این موضوع ا از طریق در نظر گرفتن رتبه الکسا می سنجند. در طراحی سایت فروشگاهی منظور از رتبه الکسا نوعی رتبه بندی می باشد که پایه رتبه دهی آن بر اساس تعداد بازدید کنندگان یک سایت می باشد. و این رتبه هرچه به عدد یک نزدیکتر باشد سایت رنک بهتری را دارا می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی و روش های افزایش رتبه الکسا

یکی از بهترین راه کارها برای اینکه رتبه الکسای سایت شما بالا رود نصب نوار ابزار الکسا در طراحی سایت شما می باشد. شما حتی می توانید صفحه اصلی سایت خود را به عنوان صفحه خانگی در سیستم خود قرار دهید و یا حتی اگر در یک شرکت کار می کنید و یا با مدیران برخی از کافی نت ها آشنا هستید می توانید صفحه سایت ود را به عنوان صفحه خانگی بر روی تمام سیستم های مجموعه و یا کافی نت قرار دهید و به این طریق رتبه االکسا را در طراحی سایت فروشگاهی خود را بالا ببرید.

از دیگر راه های افزایش رتبه الکسا در طراحی سایت این است که به دوستان و کاربران خود توصیه کنید تا با ورود به سایت الکسا در خصوص طراحی سایت فروشگاهی شما نظر بدهند. همچنین شما با تشویق و تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود می توانید آنها را تشویق کنید تا نوار ابزار الکسا را نصب و از آن استفاده نمایند.

از دیگر راه های افزایش رتبه الکسادر طراحی سایت فروشگاهی بهینه سازی مطالب و بخش هایی است که در سایت شما با استقبال بیشتری میان کاربرانتان مواجه است شما با لینک دادن به آن می توانید در بهبود رتبه الکسای سایت خود سهم عظیمی داشته باشید.

یکی دیگر از راه های افزایش رتبه الکسا در طراحی سایت فروشگاهی این است که یک  موضوع الکسا بر روی سایت فروشگاهیتان ایجاد کرده و با گذاشتن انواع خبرها و مقالات در خصوص الکسا رتبه الکسای سایت خود را افزایش دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای اینکه بتوانید طراحی سایت بازرگانی موثری داشته باشید باید این نکته را در طراحی سایت در نظر بگیرید که سایت شما می تواند یک معرف بی نظیر برای شناساندن هویت مجموعه شما به کاربرانتان باشد بنابراین طراحی یک سایت بازرگانی را باید به طراحان حرفه ای سپرد. تا با طراحی سایت جامع و کامل هویت و اصالت مجموعه شما را به درستی به مشتریان شما معرفی کند.

چه بخش هایی در طراحی سایت بازرگانی لازم است?

شما در طراحی سایت بازرگانی خود نیاز به بخش های مختلفی دارید که به کمک آنها باید مجموعه خود را معرفی کنید. یکی از مهمترین بخش ها در طراحی سایت بازرگانی بخش معرفی مجموعه و سوابق کار مجموعه بازرگانی می باشد. در این بخش باید برای جذب مشتری مجموعه خود را به بهترین شکل معرفی کنید. در نگارش متن این بخش دقت کنید که از قلمی جذاب و بدور از تملق بی جا استفاده کنید تا بتوانبد اعتماد کاربران خود را به سمت مجموعه جلب کنید.

یکی دیگر ار بخش های مهم در طراحی سایت بازرگانی بخش ارتباطات می باشد در این قسمت می تواندی با ایجاد یک پنل مخصوص نمایندگان فروش با آنها در ارتباط باشید جهت برقراری ارتباط با مشتریان هم بهتر است با ایجاد بخش تماس تلفنی شرایتی را فراهم آورید که بتوانند به را حتی با شما در ارتباط باشند.

ایجاد گالری تصاویر جهت ارایه محصولات نیز یکی دیگر از بخش هایی است که باید در طراحی سایت بازرگانی در نظر گرفت در این بخش باید اطلاعات کاملی از نوع محصول, جنس محصول, کشور تولید کننده و …. را به کاربران ارایه داد.

ایجاد بخش خدمات نیز یکی از بخش هایی است که به مشتریان شما کمک می کند تا بیشتر با شرایط فعالیت و کار شما آشنا شوند. طراحی این بخش اگر به صورت جامع صورت گیرد برای کسانی که قصد صادرات یک محصول به خارج از کشور را دارند می تواند راهنمای بسیار مفیدی باشد.

شما با ایجاد بخش مقالات در طراحی سایت بازرگانی می توانید اطلاعات مفیدی در زمینه شرایط صادرات و واردات محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت بازرگانی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت شرکتی نوع دیزاین سایت می تواند تاثیر زیادی بر روی کاربر پسندی سایت داشته باشد. در طراحی سایت شرکتی می توان به جای استفاده از تصاویر و آیکون های سه بعدی از آیکون های دو بعدی استفاده کرد چرا استفاده از آیکون های سه بعدی ممکن است نه تنها مناسب موقعیت اجتماعی  شرکت نباشد بلکه با ایجاد حجم زیاد سایت شما را نیز سنگین کند.

شما با طراحی یک سایت شرکتی به صورت فلت می توانید نه تنها یک سایت ساده و در عین حال جذاب داشته باشید بلکه با اعمال تصاویر و آیکون ها و گرافیک به صورت دو بعدی سرعت سایت خود را نیز بهبود ببخشید. در طراحی سایت به صورت فلت رنگ ها اهمیت ویژه ای دارند و شما به استفاده از رنگ های مناسب و پیشنهاد شده در طراحی سایت فلت برای طراحی سایت شرکتی خود فضایی جذاب با زنگ های درخور وجهه یک شرکت ایجاد کنید.

مزایای استفاده از طراحی فلت در طراحی سایت شرکتی چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی یک سایت شرکتی به صورت فلت عدم استفاده از تصاویر زیاد در این نوع سایت می باشد. در طراحی فلت طراح به جای استفاده از عکس های زیاد تمرکز سایت را بر روی عوامل بصری می گذارد.

از دیگر مزیت های استفاده از روش فلت در طراحی سایت شرکتی استفاده بهینه و اصولی از فضا در طراحی گرافیکی سایت است. در طراحی سایت شرکتی به صورت فلت طراح سعی می کند فواصل کاراکترها را به خوبی رعایت کند تا به این طریق از فضای صفحات سایت بیشترین استفاده را ببرد. در طراحی سایت فلت طراح از آیکون های دو بعدی استفاده می کند و به جای استفاده از رنگ های زننده از رنگ های روشن و زیبا در طراحی استفاده می کند تا بتواند به این طریق باعث جلب نظر کاربران سایت شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فلت , طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

شاید شما نیز امروزه طراحی سایت فلت به گوشتان خورده باشد و یا اینکه صحبت هایی از مزایای طراحی سایت فلت را شنیده باشید اما با مفهوم آن آشنایی کامل نداشته باشید. در این بخش ما شما را با طراحی سایت فلت و ویژگی های آن به طور کامل آشنا می کنیم تا اگر زمانی تصمیم به طراحی سایت گرفتید و از طرف طراحان با پیشنهاد طراحی یک سایت فلت مواجه شدید به طور کامل بر نوع طراحی که قرار است برای شما انجام شود اشرف داشته باشید.

مفهوم طراحی سایت فلت چیست؟

سایت فلت همانطور که از مفهوم آن پیداست نوعی طراحی تخت و یا همان دو بعدی است. در طراحی یک سایت فلت طراح از هیچ نوع آیتم و یا آیکون سه بعدی در طراحی استفاده نمی کند و تمام بخش های مختلف سایت به صورت دو بعدی ارایه می شود.

چرا طراحی سایت فلت در بین طراحان پر طرفدار شده است؟

شاید در ابتدا وقتی تعریفی از مفهوم سایت فلت به شما ارایه شود با خود بگویید که این سایت باید بسیار ساده باشد و در بین کاربران من ایجاد جذابیت نکند اما واقعیت این نوع طراحی اینگونه نیست در طراحی سایت فلت طراح سعی می کند به جای استفاده از تصاویر سه بعدی تصاویر دو بعدی اما با ترکیب رنگ های جذاب و زیبا را ارایه دهد.

به طور کل استفاده از رنگ های شاد و زیبا از مزیت های طراحی یک سایت فلت می باشد. یکی دیگر از عواملی که باعث شده است طراحی این نوع سایت در میان طراحان و مدیران جایگاه خاصی پیدا کند سبک بودن این نوع سایت است. سایت فلت به دلیل عدم استفاده از تصاویر و آیکون های پر حجم یه بعدی به راحتی بالا می آید و سرعت بالایی هم دارد. یکی دیگر از عواملی که باعث شده تا طراحی یک سایت فلت کاربرد زیادی پیدا کند عدم استفاد از رنگ های زننده و گوشه های گرد در ترسیم باکس ها در آن است همچنین در طراحی سایت فلت طراح به هیچ وجه از سایه ها در آن استفاده نمی کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فلت , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در بخش قبل در خصوص طراحی سایت آموزشی و هدف برچسب گذاری مطالب در این نوع طراحی سایت مطالبی را عنوان کردیم در این بخش می خواهیم در خصوص ویژگی های استاندارد برچسب ها در مطالب سایت صحبت کنیم. در طراحی سایت آموزشی اگر شما تصمیم گرفته اید از برچسب ها جهت افزایش کارایی سایت خود استفاده کنید این برچسب ها باید چه ویژگی هایی را داشته باشند تا بتوانند به راحتی کاربران شما را به سمت دسته بندی های دلخواهشان هدایت کنند.

استفاده از برچسب های کوتاه در طراحی سایت آموزشی

مهمترین نکته ای را که در انتخاب برچسب منایب جهت طراحی سایت آموزشی باید در نظر گرفت استفاده از برچسب های کوتاه می باشد. اگر شما می خواستید یکی از کلمات کلیدی را که در محتوای سایت آموزشی خود از آن استفاده کرده اید را به عنوان برچسب ارایه دهید باید سعی کنید که از کلماتی کوتاه به بتواند مفهوم اصلی را به بهترین شکل به خواننده برساند استفاده کنید. بدترین حالت برچسب گذاری استفاده از جمله به جای کلمات است و طبق استاندارد های زبان فارسی گفته شده است که بهترین حالت برچسب گذاری استفاده از حداکثر ۳ کلمه به عنوان برچسب می باشد.

استفاده از تعداد برچسب های کم در طراحی سایت آموزشی

یکی دیگر از استاندارد های برچسب گذاری مطالب در طراحی سایت آموزشی از تعداد کمی برچسب در پایان محتوای سایت می باشد. زمانی که شما از بیش از ۶ برچسب برای مطالب سایت خود استفاده می کنید در واقع باعث سردرگم شدن کاربرانتان میشوید و با این کار نه تنها کمکی به پیدا شدن مطالب مورد نیاز کاربران خود نمی کنید بلکه با سردرگم کردن آنها سبب می شوید که به سایت دیگری جهت جستوی مطالب خود مراجعه کنند.علاوه بر این شما به جای استفاده از برچسب های زیاد اگر برچسب های مورد علاقه کاربرانتان را پیدا کنید و به صورت تکرار از آنها استفاده کنید بهتر می توانید کارایی سایت خود را بالا ببرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت بازرگانی امروزه یکی از ضروریات برای رونق کار در شرکت های بازرگانی است. با توجه به افزایش تعداد شرکت های بازرگانی امروزه برای هر بازرگان جذب مشتری از اولویت ها می باشد. کار شرکت های بازرگانی دیگر مثل گذشته نیست و افزایش رقیبان در این عرصه باعث شده که هر یک از شرکت ها برای جذب مشتری و رونق به بازار واردات و صادرات در فکر جذب مشتریان بیشتر باشند. یک شرکت بازرگانی برای اینکه بتواند در جذب مشتری موفق باشد اول از همه باید با طراحی سایت بازرگانی جامع و مدرن به طور کامل مجموعه خود را به مشتریان معرفی کند. اگر طراحی سایت بازرگانی به صورت جامع و حرفه ای صورت گیرد می تواند تاثیر زیادی در جذب مشتری و اعتماد سازی میان مشتریان مجموعه بازرگانی داشته باشد.

مزیت های طراحی سایت بازرگانی

یک بازرگان با طراحی سایت بازرگانی چند زبانه می تواند مشتریان خود در داخل و خارج کشور را به راحتی به سمت مجموعه خود جذب کند.شرکت های بازرگانی می توانند کشورهای هدف و محصولات حوزه فعالیت خود را به طور کامل مشخص کنند و بر اساس آن با طراحی یک سایت بازرگانی مناسب و حرفه ای در این امر از رقیبان خود پیشی بگیرند. بازرگانان با طراحی سایت بازرگانی چند زبانه می توانند یک ویترین مجازی برای خود ایجاد کرده و محصولات خود را از این طریق به فروش رسانند. طراحی سایت حرفه ای به بازرگان کمک می کند تا بتواند اعتماد بیشتری در میان مشتریانش ایجاد کند. علاوه بر این یک شرکت بازرگانی با ارایه مقالات أموزشی در زمینه شرایط صادرات و واردات می تواند علاوه بر ارایه اطلاعات مفید به متقاضیان خود به این طریق باعث افزایش سئو سایت بازرگانی و در نتیجه افزایش ترافیک سایت خود هم شود.  طراحی سایت بازرگانی علاوه بر این می تواند یک پل ارتباطی موثر بین شرکت بازرگانی و مجموعه ها و نمایندگان فروش کالا در سطح کشور باشد و به این طریق مسیر برقراری ارتباط برای نماینگان فروش کوتاه تر شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت بازرگانی , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فروشگاهی و قدم اول در ترسیم وایرفریم

در طراحی سایت فروشگاهی بهتر است قبل از ترسیم وایر فریم ابتدا هدف از طراحی سایت فروشگاهی را مشخص کنیم. اینکه قصد فروش چه نوع محصولی را دارید و چه تعداد محصول برای فروش دارید و یا و اینکه دسته بندی محصولات شما به چه شکل خواهد بود؟ تعداد محصولات و دسته بندی آنها می تواند در نوع چینش محصولات در سایت تاثیر زیادی داشته باشد. علاوه بر این شما باید نوع فروش و ارسال خود را نیز مشخص کنید که آیا می خواهید پرداخت به صورت اینترنتی صورت گیرد و یا پرداخت به صورت پرداخت در محل باشد.

طراحی سایت فروشگاهی و قدم دوم در ترسیم وایرفریم

بعد از مشخص کردن این آیتم ها و ارایه آن به طراح می توانید به برخی از سایت های مختلف فروشگاهی هم سری بزنید و انواع مختلف چیدمان ها در طراحی سایت فروشگاهی را مشاهده کنید. شما با سر زدن به انواع سایت ها و مشاهده نوع چیدمان آنها می توانید به طراح در رسیدن هرچه سریعتر به سلیقه شما کمک بسیار زیادی بکنید. البته زمانی که به سایت های مختلف سر می زنید صرفا زیبایی را مد نظر قرار ندهید بلکه به عنوان یک کاربر برای خرید وارد سایت شوید تا نیازهای یک کاربر را بتوانید دریابید. حال بعد از مشخص شدن این بخش ها و ارایه آن وایر فریم شما را طراح در کمترین زمان طراحی کرده و به شما ارایه می دهد.

در طراحی سایت فروشگاهی وایر فریم را با چه ابزاری می توان ترسیم کرد؟

برای اینکه در طراحی سایت بتوانید وایرفریم ترسیم کنید نیاز به ابزار خاص و یا پیچیده ای ندارید. شما می توانید ترسیم وایرفریم را حتی با یک قلم و کاغذ معمولی هم انجام دهید. اما به طور معمول طراحان وایرفریم را برای مشتریان خود با استفاده از انواع برنامه های گرافیکی مثل نرم افزار فوتوشاپ ترسیم و آماده می کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت آموزشی یکی از راه های افزایش سئو سایت نوشتن محتوای متناسب با  اهداف اصلی سایت می باشد که می تواند کمک زیادی به بالا رفتن ترافیک سایت شما کند.

زمانی شما در طراحی سایت آموزشی محتوای متناسب با سایت خود را نگارش کردید و در سایت خود قرار دادید با گذاشتن برچسب ها در زیر متن می توانید کاربران سایت خود را به صورت کاملا حرفه ای به سمت استفاده و مطالعه ی سایر دسته بندی های موجود در سایت خود هدایت کنید.

به طور مثال اگر مجموعه آموزشی شما برگزاری کلاس های تقویتی برای تمامی سنین را برگزار می کند از طرفی فروش جزوه های آمادگی برای کنکور ارشد را نیز ارایه می دهد شما با نگارش متنی در خصوص کلاس های تقویتی و استفاده از کلمات مربوط به جزوه در متن می توانید برچسب هایی با سایر عناوین دسته بندی در سایت خود برای فروش انواع جزوه را نیز در برچسب های سایت خود قرار دهید تا اگر شخصی از مطالب سایت شما استفاده کرد و نیاز به دانستن مطالبی با سایر دسته بندی های سایت شما داشت به راحتی با استفاده از برچسب ها بتواند به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

در طراحی سایت آموزشی آیا برچسب ها تاثیری بر روی سئو سایت دارند؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چگونه با برچسب گذاری مناسب می توانم در طراحی سایت آموزشی سئو سایت خود را افزایش دهم و یا آیا اصلا استفاده از این برچسب ها می تواند موجب افزایش سئو سایت من شود؟ در این خصوص باید بگوییم که برچسب ها هیچ تاثیری بر روی سئو سایت شما ندارند یعنی استفاده از آنها به هیچ وجه نمی تواند باعث بالا رفتن سئو سایت شما شود.

هدف اصلی از گذاشتن برچسب برای محتوای نوشته شده در طراحی سایت آموزشی افزایش کارایی سایت مورد نظر می باشد. بنابراین شما با گذاشتن برچسب برای مطالب در طراحی سایت آموزشی به راحتی می توانید کاربران خود را به طرف استفاده از مطالب سایر دسته بندی های سایت خود هدایت کنید تا به این طریق سایت خود را برای کاربرانتان کاربردی تر کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

منظور از وایر فریم در طراحی سایت حرفه ای چیست؟

طراحان نکته سنج در طراحی سایت حرفه ای همیشه قبل از آنکه بخواهند یک سایت را پیاده سازی کنند طرحی جامع از جزییات کامل سایت را به متقاضی ارایه می دهند.به ارایه این نوع طرح که در آن طراح چارچوب سایت را مشخص و به متقاضی جهت طراحی یک سایت حرفه ای ارایه می دهد وایرفریم گفته می شود. البته در طراحی سایت در حقیقت باید این طرح توسط مشتری ارایه شود تا طراح بر اساس آن طراحی را انجام دهد اما از آنجا که ممکن است اغلب مشتریان دید دقیقی از امکانات و جزییاتی که سایت آنها نیاز دارد را نداشته باشند بنابراین طراح وایرفریم را ارایه می دهد.

اهمیت وایر فریم در طراحی سایت حرفه ای

ارایه وایر فریم در طراحی سایت حرفه ای به متقاضی کمک می کند تا قبل از استارت کار طراحی بتواند در جریان بخش هایی که قرار است در طراحی سایت مجموعه اش اعمال شود باشد. از طرفی ارایه وایر فریم به کار طراح جهت می دهد و مسیر طراحی را برای طراح مشخص می کند.

در طراحی سایت حرفه ای چه جزییاتی در وایر فریم طراحی می شود؟

در طراحی سایت حرفه ای زمانی که طراح قصد طراحی سایت خاصی را دارد باید بداند که در طراحی این نوع سایت چه بخش هایی لازم است اجرا شود به طور مثال اگر می خواهد طراحی سایت فروشگاهی انجام دهد با آیتم هایی که لازم است در این نوع سایت لحاظ شود هم باید کاملا آشنا باشد. در طراحی یک سایت حرفه ای طراح معمولا جزییاتی مثل تعداد ستون های سایت, محل قرار گیری عکس ها, محل قرارگیری سربرگ و طول سایت را مشخص می کند. البته برخی دیگر از جزییات طراحی سایت مثل تعداد بلوک های سایت, محل قرار گرفتن بلاگ ها و…. نیز در وایر فریم ارایه می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1395 | نظرات ()