نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش انواع پوشاک امروزه به یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای انواع فروشندگان و تولید کنندگان لباس تبدیل شده است. طراحی سایت جهت فروش لباس باعت شده است که بسیاری از تولید کنندگان پوشاک بتوانند بی واسطه تولیدات خود را به فروش برسانند و از این طریق هم درآمد بیشتری را کسب کنند و هم اینکه پوشاک را بتوانند با قیمت مناسبتری در بازار عرضه کنند. برای اینکه بتوانید در این زمینه طراحی سایت موفقی داشته باشید یکسری نکات ضروری را باید در طراحی سایت خود در نظر بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی و نکات ضروری در فروش پوشاک

در طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش پوشاک انتخاب دسته بندی مناسب اهمیت ویژه ای در جلوگیری از سردرگمی مشتری دارد. زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود در اولین قدم بر روی صفحه محصولات شما کلیک می کند در اینجاست که دسته بندی مناسب کالا به کمک کاربر شما می آید و سبب می شود که سریعتر بتواند به هدف خود برسد.

دسته بندی را همیشه بر اساس نوع پوشاک قرار دهید نه بر اساس برند پوشاک. به عنوان مثال دسته بندی شما باید بر اساس پوشاک مردانه, پوشاک زنانه و پوشاک بچه گانه باشد. و بعد می توانید برای راحتی کار هر یک از این زیرگروه ها را جزیی تر کنید تا کاربر سریعتر به صفحه مورد نظر خود برسد.

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی جهت فروش لباس باید در نظر بگیرید انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت است. در طراحی این نوع سایت باید رنگ انتخابی حس پویایی را به بینده القا کند البته استفاده از رنگ زمینه سفید نیز در طراحی سایت فروشگاهی کمک زیادی به بهتر دیده شدن اجناس سایت شما می کند. در طراحی سایت فروشگاهی دقت کنید که بخش سبد خرید را نیز به صورت ساده و قابل درک برای کاربران خود طراحی کنید چرا که اغلب کاربران از پیچیدگی بیزارند و وجود پیچیدگی در طراحی سایت فروشگاهی باعث انصراف آنها از خرید می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

قدم اول در طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران چیست؟

اگر شما می خواهید اقدام به طراحی سایت حرفه ای برای رستوران خود کنید در قدم اول باید یک طراح سایت خوش ذوق را پیدا کنید تا با ارایه یک گرافیک حرفه ای و زیبا سایتی منحصر به فرد را برای شما طراحی کند. ایجاد گرافیک زیبا در طراحی سایت رستوران نقش مهمی در جذب مشتریان شما دارد. بنابراین بهتر است در طراحی سایت حرفه ای برای رستوران این امر را در اولویت قرار دهید.

در طراحی سایت حرفه ای برای رستوران چه بخش هایی نیاز است؟

ایجاد بخش درباره ما یکی از مهمترین بخش ها در هر سایت می باشد و در طراحی سایت حرفه ای برای رستوران هم این بخش می تواند تاثیر ویژه ای در ایجاد اعتماد میان کاربران و مشتریان داشته باشد.

ایجاد بخش گالری تصاویر از دیگر بخش های مهم در طراحی سایت برای رستوران است در این قسمت باید با استفاده از عکاسی حرفه ای عکس هایی زیبا و دلنشین از زوایای مختلف رستوران را تهیه و در این قسمت قرار دهید. اگر در رستوران خود از نور پردازی های ویژه هم استفاده کرده اید حتما در میان عکس های ارایه شده از نمای شب رستوران هم عکس هایی جهت ارایه در سایت خود تهیه کنید.

بخش رزرو آنلاین نیز از دیگر بخش های ارایه شده در طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران می باشد. شما با ایجاد این بخش می توانید این امکان را برای مشترایان خود فراهم آورید تا بدون حضور در رستوران و صرفا از طریق سایت میز های مورد نظر خود را رزرو نمایند.

بخش سفارش آنلاین نیز می تواند از یکی دیگر از امکانات مفید جهت طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران باشد مشتریان شما می توانند از این طریق غذاهای مورد نظر خودر ا قبل از ورود به رستوران سفارش دهند. علاوه بر این ممکن است افرادی بخواهند از رستوران شما غذا تهیه کنند اما از شما بخواهند که سفارش های داده شده را به منزل یا محل کار آنها ارسال کنید که در این حالت نیز ایجاد این بخش می تواند برای مشتریان شما جذاب و پر طرفدار باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران یکی از راه کارهای مفید برای افزایش درآمد و معرفی رستوران می باشد. امروزه اکثر رستوران های بزرگ در کشور ما جهت معرفی مجموعه خود به هموطنان اقدام به طراحی سایت حرفه ای می کنند. شاید از خود بپرسید که طراحی سایت برای یک رستوران چه مزایایی دارد و یک کاربر از سایت یک رستوران چه اطلاعاتی را می تواند کسب کند؟

مزایای طراحی سایت حرفه ای برای رستوران

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت حرفه ای برای یک رستوران معرفی مجموعه و آشنا شدن مشتریان شما با محیط رستوران شماست است. شما می توانید در طراحی سایت برای رستوران خود با گذاشتن عکس های با کیفیت و زیبا از محیط رستوران  مشتریان را تشویق به حضور در این محیط کنید.

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت حرفه ای برای رستوران آشنایی مشتریان با منو و قیمت های رستوران می باشد. شما با طراحی سایت برای رستوران می توانید این امکان را به مشتریان خود بدهید تا بتوانند منو غذاهای رستوران شما را به راحتی از طریق سایتتان مشاهده کنند و با ارایه قیمت ها امکان تصمیم گیری قبل از حضور در رستوران را داشته باشند.

رستوران یکی از بهترین مکان ها برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. شاید افراد زیادی باشند که بخواهند با حضور در رستوران شما و برگزاری یک دورهمی عزیزانشان را خوشحال کنند طراحی سایت حرفه ای برای رستوران این امکان را به مشتریان شما می دهد تا قبل از حضور در رستوران بتوانند به صورت آنلاین و از طریق سایت میز مورد نظر خود را رزرو کنند. برای رزرو صحیح نیز شما می توانید با ارایه طرحی از محل قرار گرفتن هریک از میز ها در سایت خود این امکان را فراهم آورید تا مشتری شما به راحتی بتواند میز مورد نظر خود را پیدا  و رزرو کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی زیبایی سایت تاثیر زیادی بر روی ترافیک سایت می گذارد. شاید شما بارها از دوستان خود شنیده باشید که از طراحی زیبا و منحصر به فرد یک سایت صحبت می کنند و به شما هم پیشنهاد بازدید از آن سایت را می دهند. این خود نشانی از تاثیر زیبایی بر روی میزان بازدید افراد مختلف در طراحی سایت فروشگاهی می باشد. در طراحی سایت می توان با استفاده از گرافیک های خاص و منحصر به فرد موقعیتی را فراهم آورد تا کاربر با ورود به سایت تمایلی به خروج از سایت نداشته باشد و با گشتن در صفحات مختلف و دیدن انواع مختلف طراحی صفحه زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند.

در طراحی سایت فروشگاهی آیا زیبایی باعث درآمد بیشتر هم می شود؟

شاید شما از خود بپرسید که اگر من زمان زیادی را صرف زیبایی طراحی سایت خود کنم و طراحی سایت فروشگاهی با گرافیک خاصی را به وجود آورم می تواند تاثیری بر فروش من داشته باشد؟ در این خصوص باید گفت که بله زمانی که شما طراحی های زیبا را در سایت خود اعمال می کنید باعث می شوید که کالاهای شما جلوه بیشتری پیدا کند و وقتی کاربر ساعت ها در سایت شما در حال جستجو و دیدن زیبایی های سایت هست به طور یقین احتمال خرید هم بیشتر است در واقع تاثیر زیبایی در طراحی سایت فروشگاهی مثل تاثیر دکوراسیون در یک مغازه است. اگر دکوراسیون زیبا در جلب مشتری بی تاثیر بود به طور یقین بسیاری از فروشتدگان هزینه های سنگینی بابت طراحی دکوراسیون خرج نمی کردند. دکور زیبا باعث زیباتر دیده شدن کالای شما می شود در طراحی سایت فروشگاهی هم به همین گونه است و طراحی های خاص و زیبا علاوه بر بالارفتن بازدید صفحه شما و افزایش سئو باعث افزایش فروش هم می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه طراحی سایت شرکتی برای انواع مختلف شرکت های تجاری و غیر تجاری به یک الزام تبدیل شده است. با توجه به افزایش تعداد شرکت ها در زمینه های مختلف انتخاب یک شرکت خوب از دید متقاضی کار تقریبا دشواری شده چرا که باید در خصوص تک تک این شرکت ها تحقیقات لازمه را انجام دهد از طرفی ممکن است بسیاری از این شرکت ها در یک شهر وجود نداشته باشند تا متقاضی بتواند به آنها مراجعه کند بنابراین در شرایط موجود طراحی سایت شرکتی بهترین راه برای معرفی سوابق یک شرکت می باشد.

دلایل ضروری بودن طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی از جنبه های مختلفی برای مجموعه ها لازم و ضروری است یکی از مهمترین دلایلی که در این خصوص می توان ذکر کرد ایجاد فضایی برای ارایه اطلاعات تجاری و سوابق کاری شماست. طراحی سایت برای یک شرکت باعث می شود که مشتریان شما به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به شرکت شما را به صورت یک جا پیدا کنند.

از طرفی طراحی سایت برای شرکت شما باعث می شود که مشتریان شما به راحتی بتوانند با شما از طریق سایت در ارتباط باشند بدون اینکه نیازی به پیمودن مسافت ها داشته باشند بتوانند درخواست های خود را باشما مطرح کنند. از دیگر مزایای طراحی سایت شرکتی جذب مشتریان بیشتر می باشد. یک شرکت هرچقدر هم که معذوف باشد باز در میان سیل عظیمی از شرکت ها نیاز به معرفی و تبلیغات دارد و طراحی سایت شرکتی می تواند گزینه خوبی برای این امر باشد.

طراحی سایت شرکتی می تواند روابط کاری شما را بهبود بخشد. شما با طراحی سایت امکانی را فراهم می آورید تا بسیاری از همکاران شما برای انجام همکاری و بستن قراردادهای کاری با شما ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که امروزه تقریبا تمامی کارهای تجاری در دنیا با اینترنت صورت می گیرد بنابراین داشتن یک سایت خود می تواند باعث برتری شما نسبت به رقیبانتان شود



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

تاثیر رنگ ها بر روی طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای استفاده از رنگ های مختلف باید به صورت علمی و از روی اصول اساسی صورت گیرد. انتخاب رنگ ها در  طراحی سایت حرفه ای را باید به متخصصان این بخش سپرد تا با توجه به اصول بازاریابی و روانشناسی مناسبترین رنگ را برای سایت شما انتخاب کنند. رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر زیادی بر روی افراد مختلف دارند به طوری که می توانند مستقیما تصمیم گیری های یک شخص را تحت تاثیر خود قرار داده و عوض کنند. در طراحی سایت هر یک از رنگ ها مفاهیم خاصی را با خود به دنبال دارند. البته برای اینکه بتوانید در انتخاب رنگ بهترین تصمیم را بگیرید بهتر است نوع سایت مورد نظر خود را حتما مشخص کنید. در طراحی یک سایت حرفه ای جهت جذب مشتری باید انتخاب رنگ در سایت را بر مبنای نوع فعالیت سایت قرار داد.

طراحی سایت حرفه ای و تعداد رنگ های مجاز به استفاده

در طراحی یک سایت شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ندانید در سایت خود از چند رنگ استفاده کنید و یا اینکه از چه رنگ هایی در کنار یکدیگر جهت ایجاد زیبایی بی نظیر در طراحی سایت خود بهره بگیرید. تصمیم گیری در خصوص یک رنگ بودن و یا چند رنگ بودن در طراحی سایت حرفه ای به نوع اهدافی که برای سایت خود در نظر گرفته اید بستگی دارد. در طراحی سایت حرفه ای اگر قصد طراحی سایت شرکتی و یا مهندسی را دارید بهتر است از یک رنگ در طراحی سایت خود استفاده کنید چرا که انتخاب یک رنگ در این نوع سایت ها پیام آرامش و وقار را برای کاربر به همراه دارد. اما در طراحی سایت فروشگاهی بهتر است از چند رنگ برای طراحی استفاده شود تا بتواند حس پویایی را به کاربر القا کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

جهت مشاوره و سفارش طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 88783682-021
آدرس سایت ما: hiwebex.com



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت فروشگاهی , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

برای اینکه طراحی سایت آژانس مسافرتی شما کاملا بی نقص و حرفه ای انجام شود ابتدا شما باید حوزه فعالیت های آژانس خود را به طور کامل مشخص کنید. منظور از تعیین حوزه فعالیت جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی این است که کاملا مشخص کنید در چه زمینه هایی در حال فعالیت هستید. به طور مثال آیا صرفا برگذاری تورهای داخلی را انجام می دهید یا اینکه تورهای خارجی هم جزو لیست کاری شما هست و یا اینکه صرفا فروش بلیط برای انواع پروازهای هواپیمایی را انجام می دهید یا اینکه بلیط قطار هم شامل خدمات فروش شما می شود؟

بخش های مورد نیاز جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی

یکی از ضروری ترین بخش ها جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی معرفی مجموعه می باشد در این بخش باید معرفی با استفاده از یک متن تاثیرگذار و اراپه تصاویری زیبا و حرفه ای از مجموعه صورت گیرد. طراحی این بخش باید به صورتی باشد که کاربر به محض ورود به این صفحه بتواند حس اعتماد و آرامش را نسبت به مجموعه کسب کند.

یکی دیگر از بخش های مورد یاز در طراحی سایت آژانس مسافرتی ارایه خدمات آژانس می باشد در این بخش باید متون ارایه شده جهت آشنایی کاربر با خدمات آژانس در عین اختصار مفید و جامع باشد و کاربر بتواند جواب تمام سوالات خود از حوزه خدمات مجموعه شما را با مطالعه این بخش کسب کند.

بخش رزرو آنلاین انواع تورهای مسافرتی نیز از دیگر بخش های مورد نیاز جهت طراحی سایت آژانس مسافرتی می باشد. بخش رزرو تورهای مسافرتی اصلی ترین منبع درآمد یک آژانس مسافرتی است بنابراین در طراحی سایت هم باید انتخاب رنگ ها, گرافیک صفحه و به طور کل طراحی این بخش با دقت زیادی صورت پذیرد به طوری که بتواند به راحتی کاربران را به سمت رزو انواع تورهای مسافرتی جذب کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت آژانس مسافرتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای از الکسا به عنوان یکی از شاخص های جهانی و کشوری در میزان بازدید از سایت یاد می شود. در طراحی سایت حرفه ای نحوه عمل الکسا به صورت معکوس است یعنی هر چقدر که بازدید از سایت شما بیشتر باشد رتبه الکسای شما کمتر خواهد بود.

اگر می خواهید با صفحه سایت الکسا بیشتر آشنا شوید و بدانید که در میان سایت های ایرانی چه سایت هایی دارای رتبه الکسای بهتری هستند از صفحه www.alexa.com/topsites/countries/IR استفاده کنید. در ایران اغلب مدیران سایت ها بعد از طراحی سایت آن را در الکسا ثبت می کنند تا بتوانند از این طریق میزان بازدید از سایت خود را در مقایسه با سایر سایت ها بسنجند.

طراحی سایت حرفه ای و اقدامات برای ثبت سایت در الکسا

بعد از طراحی سایت حرفه ای برای اینکه در الکسا سایت خود را ثبت کنید باید ابتدا در این سایت ( alexa.com) یک پنل کاربری ایجاد کنید. برای ایجاد اکانت می توانید از ایمیل ایمیل شخصی خود در این زمینه استفاده کنید. بعد از ایجاد اکانت یک ایمبل حاوی لینک فعالسازی به ایمیل شما ارسال می شود. بعد از اینکه اکانت را ایجاد کردید از طریق لینک فعالسازی وارد سایت الکسا شوید و در کادر بالای سایت الکسا آدرس سایت خود را تایپ کنید و گزینه جستجو را کلیک کنید.

بعد از طراحی سایت حرفه ای و انجام مراحل ذکر شده اگر دامنه سایت شما به نام خودتان ثبت شده باشد در این قسمت پیامی ظاهر شده و برای اطمینان از شما مالکیت داشتن این سایت را جویا می شود. شما زمانی که به این مرحله برسید چند راه جهت تایید سایتتان را پیش رو خواهید داشت. که با انتخاب هر یک از این سه متد می توانید ثبت سایت خود را در الکسا نهایی کنید. بعد از اینکه طراحی سایت حرفه ای خود را انجام دادید و مراحل ذکر شده را نیز به ترتیب و با دقت پیش رفتید سایت شما رتبه بندی شده و شما با استفاده از بخش ثبت اطلاعات رایگان می توانید اطلاعات کانل سایت خود را در الکسا ثبت نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hiwebex

هدف از طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از بهترین و سریعترین راه های برقرار کردن ارتباط با مسافران پرمشغله امروزی است. امروزه اغلب افراد جامعه درگیر کار و فعالیت های روزانه هستند و همه به طور یقین تمایل دارند که برای تعطیلات خود برنامه ریزی انجام داده و به سفر بپردازند اما به دلیل مشغله زیاد شاید فرصت کافی برای سرزدن به آژانس های مسافرتی جهت کسب اطلاعات در زمینه های مختلف را نداشتا باشند بنابراین طراحی سایت آژانس مسافرتی در این شرایط یکی از بهترین گزینه ها برای جذب مشتری در این زمینه می باشد. شما با طراحی سایت برای یک آژانس مسافرتی علاوه بر صرفه جویی در وقت برای مشتریان خود شرایطی را برای آنها فراهم می کنید تا در هر زمان از شبانه روز که باشند به راحتی بتوانند برنامه ریزی های لازم برای مسافرت خود را از طریق سایت شما انجام دهند.

فواید طراحی سایت آژانس مسافرتی

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد یک مجموعه آژانس مسافرتی اگر طراحی کارآمد و هدفمندی را دنبال کند می تواند بسیاری از نیازهای کاربران خودرا به راحتی برطرف کند. یکی از مهمترین فواید استفاده از طراحی سایت آژانس مسافرتی صرفه جویی در زمان برای مشتریان آژانس می باشد.

از دیگر فواید طراحی سایت آژانس مسافرتی امکان رزرو  انواع بلیط هواپیما, قطار و … می باشد علاوه بر این شما با ارایه شرایط تورهای مختلف این امکان را برای مشتریان خود فراهم می آورید تا با خیال راحت و در فرصت مناسب به مطالعه شرایط حضور در انواع مختلف تورهای مسافرتی بپردازد. علاوه بر این با این نوع طراحی سایت شما این امکان را به کاربران خود می دهید تا با مشاهده انواع مختلف هتل هایی که در سایت خود معرفی می کنید به صورت آنلاین فضای داخلی هتل ها را به صورت مجازی بازدید کرده و هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت آژانس مسافرتی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()