جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک چیست؟
نوشته شده توسط : hiwebex

جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک شامل موارد بسیاری است، با اینحال،  مردم همچنان این دو اصطلاح را از هم تشخیص نمی دهند. عدم آگاهی از اینگونه مفاهیم بنیادی، معمولا باعث بروز مشکلات بسیاری هم از طرف شرکت طراحی سایت و هم از طرف مشتری میشود. در این مقاله سعی کرده ایم تا با تعریف این مفاهیم، احتمال بروز این قبیل مشکلات را کاهش دهیم.

جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک چیست ؟

به طور کلی، همیشه طراح وب و طراح گرافیک را “طراح هنری” می نامد. یکی از جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک اینست که کار آنها با درک مهارت هنر و توانایی خلاقانه اشتباه گرفته می شود. علاوه بر این، ابزار طراحی تقریبا یکسانی در آنها مورد استفاده قرار می گیرد و می توانند مهارت های مرتبط با طراحی وب یا طراحی گرافیکی را انجام دهند. با این حال، این مفاهیم از دیدگاه مختلف، متفاوت میباشد.

جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک از دیدگاه طراح وب سایت چیست؟

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در ایجاد و نگهداری از وب سایت ها می شود. از دیگر جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است.

طراحی رابط نویسنده، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی؛ طراحی تجربه کاربر و بهینه سازی موتور جستجو اغلب افراد در تیم هایی که از جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک فرآیند طراحی را پوشش می دهند، کار می کنند، اگر چه برخی از طراحان همه آنها را پوشش می دهند.

جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک از نظر طراحی گرافیک چیست؟

طراحی گرافیک فرایند ارتباط بصری و حل مسئله با استفاده از یک یا چند تایپوگرافی، عکاسی و تصویر است. این زمینه از جنبه های متفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک یک زیر مجموعه از طراحی بصری و ارتباطی محسوب می شود، اما گاهی اوقات اصطلاح “طراحی گرافیک” به صورت مترادف استفاده می شود.

طراحان گرافیک نمادها، تصاویر و متن را ایجاد و ترکیب می کنند تا نمایه های بصری ایده ها و پیام ها را شکل دهند. آنها از تایپوگرافی، هنرهای تجسمی و تکنیک های صفحه بندی برای ایجاد ترکیب های بصری استفاده می کنند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: