راهکارهای بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

در مقاله قبل با ذکر چند مورد مهم حول موضوع بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای صحبت کردیم. با این حال، برای این منظور باید فاکتورهای زیادی را درنظر گرفت. در ان مقاله سعی کرده ایم تا با چند مورد دیگر از این فاکتورها آشنا شویم.

راهکارهای بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای

  • طراحی ریسپاسیو: از طراحی ریسپانسیو برای بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای در وب سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. باید کاربران در سایت شما تمام محتوا را به آسانی در گوشی موبایل خود مشاهده کنند.

 

  • تشویق: از ایمیل برای تشویق کاربرانی که سبد خرید خود را رها کرده اند کمک بگیرید. حتی میتوانید در راستای این کار، مزایایی نیز به آنها بدهید.

 

  • قابلیت جستجوی محصولات: یکی از راهکارهای بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای قابلیت جستجوی مناسب می باشد. اگر شما وب سایت تجارت الکترونیک دارید، باید یک نوار جستجو داشته باشید تا عملکرد طراحی سایت حرفه ای خود را بهبود بخشید. کاربران می توانند با هدف کاملا مشخصی به وب سایت شما وارد شده باشند و در جستجوی آیتم خاصی باشند. یا ممکن است یکی از مشتریان شما با معرفی شخص دیگری به سایت وارد شده باشد.

برای این دسته از کاربران یافتن آنچه که در جستجوی آن هستند را امکان پذیر کنید. آنها ممکن است به وب سایت شما با دانستن اطلاعات موجود در مورد یکی از محصولات ارائه شده شما دسترسی پیدا کنند. بنابراین، بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای حرف اول را می زند. نوار جستجو یکی دیگر از روشهای آسان اما موثر برای حذف موانع برای مشتریان شما و بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای است. برای کاربران استفاده از اجزای سایت شما سخت تر از آنست که تصور می کنید.

 

  • تصاویر محصولات: عکاسی محصولات برای بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای بسیار موثر است. برخی از افراد از سایت های فروش آنلاین استفاده کرده و اجناس ارزان با عکس هایی با کیفیت پایین را خریداری کرده و پس از عکاسی حرفه ای و توضیحات بیشتر راجع به محصول آن را با کیفیت بالاتری به فروش می گذارند. سود اینکار می تواند به وسیله عکاسی با وضوح بالا نصیب خودتان شود، بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای را با عکاسی بهتر شاهد باشید.

متن قبل: نکاتی برای بهبود عملکرد طراحی سایت حرفه ای

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: