تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت یکی از بزرگترین ویژگی ها و امتیازات یک سایت می باشد. درواقع وب مسترها همیشه به دنبال ایجاد ارتباطی مستمر و پایدار با کاربران سایتشان در کمترین زمان می باشند. در این مقاله به چند راه کار ساده در این مورد اشاره شده است.

راه های تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت

برای تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت رعایت همین چند مورد کوچک میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

  • خلاصه و مفید نویسی: برای تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت باید به خاطر بسپارید که جزئیات بیش از حد دقیقا همان چیزی است که باعث می شود کاربران سایت را ترک کنند، نام اعتباری شما را بی اعتبار کنند و یا سبد خرید خود را بدون تکمیل مراحل خرید ترک کنند

 

  • اطلاعات کافی: برای فرایند فروش، شما از کاربران اطلاعات شخصی و اطلاعات پرداخت را درخواست می کنید. بنابراین، برای تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت باید اطمینان حاصل کنید که هرگونه سوال احتمالی در سایت به کاربران پاسخ داده خواهد شد و یا راه حل ساده و روشنی برای آن فراهم کنید. این درواقع به معنای فرهم سازی اطلاعات کافی به منظور جواب دادن هرگونه سوال احتمالی مشتری می باشد.

 

  • امکان چت: ایجاد امکان ارتباط مستقیم با اپراتور برای تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت به منظور پشتیبانی و راهنمایی کاربر در زمان مورد نیاز میتواند بسیار تاثیرگذار و مفید باشد. همچنین، از اطلاعات قابل مشاهده کاربر در هدر و پایین صفحه وب سایت استفاده کنید. یک فرآیند پشتیبانی ساده با تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت باعث می شود که مشتریان شما بتوانند به سرعت با کسی صحبت کنند و از او کمک بگیرند.

 

  • اعتماد سازی: در نظر داشته باشید که برای تسهیل ارتباط با کاربر در طراحی سایت اگر متوجه شدید که کاربران از سایت شما دیدن کرده و بدون اینکه خریدی انجام دهند سایت را ترک می کنند ممکن است به این دلیل باشد که کمبود اطلاعات وجود دارد. اگر آنها نتوانند یک روش ساده برای پاسخگویی به سوالاتشان بیابند، به شما اعتمادی نخواهند داشت تا اطلاعات شخصی و پرداخت را ارائه کنند. از این رو، ذکر مواردی که باعث جلب اعتماد مشتری بشود بسیار مهم می باشد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: