ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت می تواند در روند رشد سایت بسیار به خوبی عمل کند. برای افزایش احتمال ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت باید چند مرحله ی کوتاه و ساده را انجام داد. در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه درباره ی چگونگی ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت توضیح دهیم.

 

چگونگی ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت

با اینکه گوگل اعلام کرده است راه مشخصی برای ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت وجود ندارد، تنها راه دستیابی به این امکان کیفیت بسیار بالای محتوا و توجه بالای کاربران به آنها می باشد. درواقع گوگل صفحه ای را انتخاب می کند که پاسخ گوی سوال کاربران در رابطه با آن مفهوم یا پرسش به صورت کامل تر و جامع تر باشد. همچنین مهم نیست که این صفحه اولین نتیجه گوگل در آن عبارت هست یا خیر. این یعنی حتی ممکن است سایت شما رتبه پنجم را در رتبه بندی گوگل برای عبارت جستجو شده داشته باشد ولی آنقدردر پاسخ گویی سوال مورد نظر گسترده و بهینه عمل کند که باعث ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت شما شود.

درواقع برای بالابردن شانس ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت شما، هدفگذاری بر روی یک پرسش رایج و تهیه یک محتوای مفید و کامل برای آن می تواند بسیار موثر باشد. همچنین دقت داشته باشید که برای ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت محتوای تولید شده حول سوال مورد نظر باید به صورت پرسش و پاسخ مطرح شود. همچنین در عین کامل بودن پاسخ، محتوا باید کوتاه و ساده باشد. ویژگی دیگری که این نوع محتوا باید داشته باشد، دارا بودن هدینگ، جدول و لیست می باشد. درواقع به دلیل اینکه وجود جدول و لیست نظمی خاص به محتوا می بخشد و همچنین مقدار آن را کنترل خواهد کرد، استفاده از این نوع خاصیت در محتوا نیز توصیه می شود.

متن قبل: Featured Snippet در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: