امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی امروزه به عنوان یکی از بهترین راه کارها برای به نمایش گذاشتن هرچه بهتر محصولات به شمار می رود. استفاده از امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی می تواند در حل بسیاری از مشکلاتی که اسکرول بینهایت دارد تاثیر داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا با امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی بیشتر آشنا شویم .

 

امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

اسکرول بینهایت با توجه به مزایای زیادی که دارد گاها باعث افت سرعت می شود. طبیعتا بارگذاری 50 یا حتی 200 محصول آن هم به صورت همزمان ملزم به صرف مقدار زیادی از منابع اینترنتی و سیستمی می شود که نهایتا منجر به کاهش چشمگیر سرعت خواهد شد. برای حل این مشکل، افزودن امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی بهترین راه می باشد.

برای فهم بهتر عملکرد امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی به این مثال توجه کنید. فرض کنید در یک دسته بندی خاص در یک سایت فروشگاهی 200 محصول وجود دارد. کاربر با کلیک کردن بر روی دسته بندی انتظار دیدن تمامی محصولات را دارد و طبیعتا بارگزاری تمام این مقدار کمی وقت گیر است. با استفاده از امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی گفته شده میتوان 20 محصول را همزمان بارگزاری و با اسکرول صفحه توسط کاربر، 20 محصول دیگر را بارگزاری کرد. اما هنگامی که کاربر به پایان محصول 40 ام رسید با کلیک بر روی دکمه ای که مربوط به Load More میباشد 20 محصول بعدی به نمایش در بیاید. این موضوع باعث میشود تا زمان بسیار کمتری صرف بارگزاری محصولاتی که حتی هنوز توسط کاربر دیده نشده شود.

همچنین اضافه نمودن امکان Load More در طراحی سایت فروشگاهی باعث میشود تا کاربر بتواند فوتر را نیز ببیند. همانطور که می دانید در اسکرول بی نهایت کاربر شاید بتواند چند لحظه فوتر سایت را مشاهده کند. چرا که محصولات به سرعت در حال لود شدن می باشند.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: