محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

در مقالات قبل درباره ی انواع محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی توضیح دادیم. با این حال انواع اینگونه محتوا بسیار زیاد می باشد. در این مقاله نیز مانند مقالات قبلی سعی کرده ایم تا به صورت خلاصه بهترین نوع از انواع محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی را توضیح دهیم.

 

انواع محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

  • خبرنامه و دوره های ایمیلی : همانطور که میدانید ایمیل یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتری به شرط رعایت بعضی فاکتورها می باشد. همچنین میتوان با ایمیل به تولید یکی از بهترین نوع از انواع محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی پرداخت. در اینجا منظور از اینگونه محتوا، ایجاد خبرنامه و دوره های ایمیلی می باشد. در خبرنامه ایمیلی که معمولا به صورت هفتگی یا ماهیانه ارسال می شود، هدف حفظ رابطه با مخاطبان سایت و برگرداندن دوباره آن ها به سایت و نهایتا تشویق آن ها به خرید است. دوره های ایمیلی نیز که فرم دیگری از محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی به حساب میاید، میتواند در قالب یک مجموعه ی آموزشی در 5 تا 10 قسمت برای کاربر ارسال شود. البته اینگونه دوره ها باید حاوی محتوای اختصاصی تر و خاص تری باشد.
  • طراحی پرسشنامه: یکی از راه هایی که می تواند نشانگر تمایز یک سایت از رقیبانش باشد، طراحی پرسشنامه ای در حوزه کسب و کار مربوط و ارسال آن برای همکاران یا مخاطبان مورد هدف است. به همین دلیل طراحی پرسشنامه میتواند یکی دیگر از فرم های از محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی باشد. همچنین انتشار نتایج اینگونه پرسشنامه ها نیزیکی دیگر از انواع از محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی می باشد. دقت داشته باشید که اینگونه از محتوا در افزایش اعتماد مشتری بسیار موثر می باشد.
  • پادکست : یکی از جدیدترین و جذاب ترین انواع از محتوای مناسب در طراحی سایت فروشگاهی پادکست می باشد. پادکست به به فایل صوتی گفته می شود که موضوع مشخصی داشته و محتوایی تخصصی دارد. مزیت اصلی پادکست صوتی بودن آن است و مردم می توانند آن را در هنگام انجام هرکاری گوش دهند.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: