پیوند یکتا در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

بهترین و کارامدترین شکل URL پیوند یکتا در طراحی سایت است. برای شناخت تاثیرات و اهمیت پیوند یکتا در طراحی سایت اول به معنای لینک باید آشنا شویم. LINK درواقع آدرس مختلف صفحات است که به وسیله ی آن به صفحات داخل اینترنت متصل می شویم.

پیوند یکتا در طراحی سایت چیست

پیوند یکتا در طراحی سایت درواقع یک نوع بهینه سازی آدرس های اینترنتی برای موتورهای جستجو می باشد. از این رو موتورهای جستجو برای LINK ها استانداردهایی در نظر می گیرند که مهم ترین آنها همان پیوند یکتا در طراحی سایت است.

پیوند یکتا در طراحی سایت باید به طوری تنظیم شود که کوتاه و دارای کلمات کلیدی مورد نظر باشد. همچنین آدرس باید خاص باشد و فقط شامل یک محتوا باشد و نه بیشتر.

یکی درگر از موارد مهم درباره ی پیوند یکتا در طراحی سایت جدا کننده های داخل آدرس می باشد. همانطور که می دانید نمی توان در آدرس ها از SPACE استفاده کرد و برای جداکردن قسمت های مختلف از هم باید از کاراکتری استفاده شود. در این باره / کاراکتری است که  غالبا برای جدا سازی بخش های مختلف یک آدرس استفاده می شود و در بهترین حالت از سه قسمت بیستر نیست. به طور مثال پیوند یکتا در یک آدرس می تواند به شکل زیر باشد:

/LANGUAGE/CATEGORY/POST NAME

در این قالب پیوند یکتا، LANGUAGE همان زبان است مانند Fa و category درواقع دسته بندی مربوط به آن محتوا است و post name همان عنوان مطلب است. بنابراین در این قالب آدرس می تواند به شکل زیر باشد :

/fa/Products/MSI_GE62

استفاده از پیوند یکتا در طراحی سایت در سئو تاثیر بسیار زیادی دارد. در جستجوی موتورهای جستجوی محبوبی مانند گوگل نتایج در سه قسمت نمایش داده می شوند که متشکل از عنوان صفحه، پیوند یکتای صفحه و توضیحات و Description صفحه می باشد که باید در سه قسمت ار کلمات کلیدی مناسبی استفاده شود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: