ایجاد تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که پیش از این گفتیم امکان دریافت بازخورد در رابطه با محصولات برای ایجاد تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای ضروری است. یک محصول با صدها بررسی و رتبه بندی با میانگین +4.5 ستاره به طور چشمگیری باعث افزایش اعتماد کاربران نسبت به کیفیت محصول و ایجاد تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای می شود. نظرات منفی را با نحوه دستورالعمل چگونگی ارجاع محصول یا تعویض آن پاسخ دهید. این نشان می دهد که شما علاقه مند به ایجاد حس تجربه خرید مثبت برای همگان هستید.

مسیریابی به صفحات محصول به منظور ایجاد تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای

مسیریابی جنبه مهمی از تجربه کاربر و ایجاد تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای محسوب می شود. اگر صفحات را به گونه ای طراحی کنید که کاربر عمیق تر به محتوای سایت بپردازد، در واقع لایه های کار اضافه ای برای آنها برای ایجاد تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای فراهم خواهید کرد. کاربران باید تنها با یک یا دو کلیک در هر صفحه وب سایت شما بتوانند به آسانی حرکت کنند.

این امر باعث می شود که طراحی سایت تجارت الکترونیک پیچیده باشد، زیرا بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک صدها یا حتی هزاران محصول را ارائه می دهند. پیدا کردن راهی برای سازماندهی آنها با ایجاد تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای، در عین حال، اطمینان بخش خواهد بود که ناوبری برای کاربر آسان است و ممکن است به ندرت پیچیده باشد.

در نهایت، هدف شما باید این باشد که کاربران بتوانند به هر محصول تنها با دو کلیک حرکت کنند. به احتمال زیاد برای ایجاد تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای شما باید در مورد ساختار سایت و ناوبری اصلی خود خلاق باشید و کاربران قطعا از تلاش شما قدردانی خواهند کرد.

متن بعد: تعامل با کاربر در طراحی سایت حرفه ای

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: