ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است در ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت با چالش هایی روبرو شوید. معمولا این چالش ها به راحتی و با رعایت بعضی نکات کوچک برطرف می شوند. در مقاله قبلی با چند مشکل مرتبط با این موضوع آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی یکی از مشکلاتی که کمتر به آن توجه می شود و همچنین راه کار هایی در این باره می پردازیم.

اسکن نمودن مطالب، یکی از مشکلات مهم در ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت

محتویاتی که برای اسکن دشوار هستند یکی از این مشکلات به شمار می روند. برای اطمینان از اینکه وب سایت ایجاد شده و ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت قابل استفاده است، تنها نمی توان بر طراحی سایت خوب اتکا کرد. شما همچنین نیاز به یک کپی خوب دارید. کپی اصطلاحی است که برای توصیف تمام محتوای متن در وب سایت استفاده می شود. اما بازدیدکنندگان همچنان به خواندن متن برای پردازش اطلاعات نیاز دارند. این مسئله باعث می شود که بخش مهمی از ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت استفاده کنید.

راهکارهایی برای ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت

قبل از اینکه بتوانید ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت را به خوبی فراهم کنید، باید بدانید که چگونه افراد در واقع وب سایت شما را مشاهده می کنند. هیچ گاه اینطور فکر نکنید که بازدیدکنندگان شما همه چیز را از بالا تا پایین صفحه می خوانند. مطمئنا در صورتی که اینطور بود عالی بود اما متاسفانه هیچ گاه چنین اتفاقی نمی افتد. ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت افراد را با اطلاعات زیادی درگیر می کند و بسیاری سعی می کنند تا حد ممکن از آن استفاده کنند. این رفتار منجر به جستجوی خسته کننده ای می شود.

کاربران با خواندن یک قطعه محتوا به قطعه ای دیگر پرش می کنند. افراد معمولا به خواندن ابتدای متن توجه می کنند و سپس هر چیزی که جلب توجه کند باعث عدم تمرکز کاربر خواهد شد.

باید دقت کنید طرح بندی کل صفحه برای ارائه محتوا در شرکت طراحی سایت به گونه ای باشد که بر چند نقطه تمرکز داشته باشید. این ها بخش هایی از صفحه شما هستند که توجه بازدیدکنندگان را جلب می کنند. برای ایجاد این تضاد می توان با از رنگ های قوی تر، کنتراست و فونت های بزرگتر استفاده کرد. همچنین، می توانید از تصاویر، مانند آیکون، در کنار متن استفاده کنید تا این مناطق بیشتر بصری شوند.

متن قبل: ارائه محتوای خوب در شرکت طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: