بهینه سازی عکس برای سئو در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

بهینه سازی عکس برای سئو در طراحی سایت تجارت الکترونیک از جهاتی منحصر به فرد است. برخلاف بسیاری از وب سایت های دیگر، سایت های تجارت الکترونیک تمایل دارند صفحات، تصاویر و URL ها و محتوای مشابهی (یا تقریبا تکراری) داشته باشند.

این ویژگی نیز از لحاظ بهینه سازی عکس برای سئو در طراحی سایت منحصر به فرد است، زیرا شما کاراکترهای محدودی دارید تا بتوانید برای محصولاتی که ارائه می دهید استفاده کنید.

راهکارهایی برای بهینه سازی عکس برای سئو در طراحی سایت

در بهینه سازی عکس برای سئو در طراحی سایت به موارد زیر دقت کنید:

  • ارائه تغییرات محصول (مانند اندازه و رنگ) در یک صفحه
  • تگ های تصویری توصیفی به خوبی نگارش شوند
  • فشرده سازی تصویر و alt text

به یاد داشته باشید برای بهینه سازی عکس برای سئو در طراحی سایت بهترین صفحه برای محصول شامل تصاویر متعدد است و به کاربر دید دقیقی نسبت به محصول می دهد، حتی اگر به صورت حقیقی آن را ندیده باشد.

حتی در صورتی که در وب سایت خود تنها 100 محصول داشته باشید، باید برای هر محصول 3 تا 5 تصویر در اختیار کاربر قرار دهید که در این صورت حدود 300 تا 500 عکس باید در اختیار داشته باشید. اگر تمام عکس ها را در سایت آپلود کنید، به طور چشمگیری سرعت سایت را کاهش خواهید داد و به طور بالقوه ممکن است به سئو نیز آسیب وارد شود.

فشرده سازی تصویر و متن alt می تواند بر سئو، سرعت سایت و تجربه کاربری تاثیر گذارد. فشرده سازی تصویر با هدف بهینه سازی عکس برای سئو در طراحی سایت به این معناست که اندازه های تصویر کوچک باشد در حالی که کیفیت حفظ شود.

در بهینه سازی عکس برای سئو در طراحی سایت متن alt تصویر به کد وب سایت شما افزوده می شود و هنگامی که تصویر بارگذاری نمی شود، نمایش داده خواهد شد. بنابراین، می تواند بر رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر گذارد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: