بهینه سازی URL در طراحی سایت 2
نوشته شده توسط : hiwebex

از مسائل مهم و تاثیرگذار در سئو می توان به بهینه سازی URL در طراحی سایت اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نکات بسیار زیادی در بهینه سازی URL در طراحی سایت وجود دارد. با این حال تلاش کرده ایم تا مهم ترین آنها را در سه مقاله توضیح دهیم. با ما همراه باشید با قسمت دوم از مقاله ی بهینه سازی URL در طراحی سایت.

 

نکات مهم در بهینه سازی URL در طراحی سایت

  • استفاده از کلید واژه ها: استفاده از کلیدواژه های مناسب برای بهینه سازی URL در طراحی سایت می تواند تاثیر بسیار مناسبی داشته باشد. استفاده از کلیدواژه های هدف در URL به جند دلیل مفید می باشد. اولا اینکه با نشر دادن آن در شبکه های اجتماعی، کاربران می توانند بفهمند که با کلیک کردن بر روی لینک با چه محتوایی روبرو خواهند شد. ثانیا در صورتی که در یک لینک از انکر تکست استفاده نشده باشد، URL نقش انکر تکست را ایفا خواهد کرد. به همین دلیل استفاده از کلیدواژه ها یکی دیگر از نکات مهم در بهینه سازی URL در طراحی سایت به شمار می رود.
  • خوانایی: همانطور که می دانید هرچه ارتباط یک سایت با کاربران بهتر باشد، ارتباط موتورهای جستجو نیز با آنها مطلوب تر خواهد بود. خوانایی از جمله موارد بهینه سازی URL در طراحی سایت می باشد که به تقویت این ارتباط کمک شایانی میکند. با اینکه خوانا بودن یک مقوله ی ذهنی است اما هرچه ارتباط یک URL با محتوای درون صفحه ی آن بیشتر باشد، مخاطب با دید بازتری روی آن کلیک می نماید و این موضوع نرخ خروج سایت را کم خواهد کرد.
  • استفاده از یک دامنه و زیردامنه: با انتقال یک محتوا از دامنه ­ی اصلی به یک زیر دامنه ی ثانویه، ترافیک آن صفحه تا حد زیادی از دست می رود و این یک موضوع اثبات شده است. بنابراین برای بهینه سازی URL در طراحی وب سایت نباید بیشتر از یک دامنه و زیر دامنه استفاده کرد.

ادامه دارد …

متن قبل: بهینه سازی URL در طراحی سایت 1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: