بهینه سازی URL در طراحی سایت 1
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از مسائل تاثیر گذار در سئو بهینه سازی URL در طراحی سایت می باشد. برای بهینه سازی URL در طراحی سایت می توان از تکنیک های زیادی استفاده کرد. با این حال ما سعی کرده ایم تا مهمترین نکات بهینه سازی URL در طراحی سایت را در سه مقاله توضیح دهیم.

 

نکات مهم در بهینه سازی URL در طراحی سایت

  • کوتاه کردن آدرس: یکی از تاثیر گذارترین موارد در بهینه سازی URL در طراحی سایت کوتاه کردن آن می باشد. برخلاف اعتقاد برخی از طراحان سایت، URL های کوتاه تر در سئو تاثیر مثبت بیشتری دارند. با اینکه URL های طولانی هیچ مشکلی برای موتورهای جستجو ایجاد نمی کنند، کاربران هنگام مواجه شدن با آنها نمی توانند سریعا محتوای درون آن را حدس بزنند. همچنین URLهای بلند به طور کامل در نتایج جستجو به نمایش درنمی آیند و گاها کپی کردن آنها نیز مشکل ساز است. درنظر داشته باشید که منظور از آدرس های بلند، آدرس هایی هستند که بیش از 80 کاراکتر دارند.
  • حذف کلمات رابط: همانطور که می دانید کلماتی مانند از، با، یا، و.. کلمات رابط نامیده می شوند. یکی از راه های بهینه سازی URL در طراحی سایت حذف این کلمات می باشد. البته باید توجه داشته باشید که درصورتی آن ها را حذف نمایید که مفهوم کلی عنوان در URL به صورت بسیار زیاد بهم نریزد.
  • همخوانی URL با عنوان محتوا: یکی دیگر از موارد بسیار مهم در بهینه سازی URL در طراحی سایت، همخوانی آن با عنوان محتوای داخل آن صفحه می باشد. البته در صورتی که عنوان محتوای صفحه یک عنوان بسیار بلند است، توصیه نمی شود تمامی آن را در URL بگنجانید. در این موارد می توان بخش هایی از عنوان که نشان دهنده ی مفهوم آن است را در URL قرار داد. به یاد داشته باشید که برای بهینه سازی URL در طراحی سایت همیشه عناوین محتوای تولید شده توسط شما با URL آن صفحه رابطه ی مناسبی داشته باشد.

ادامه دارد….

متن بعد: بهینه سازی URL در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: