ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه و NPO ها
نوشته شده توسط : hiwebex

بسیاری از افراد برای ایجاد ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه و NPO ها با مشکل مواجه می شوند. مسئله اینست که چه مواردی می تواند در جذب حامیان بیشتر تاثیرگذار باشد یا اینکه در کل به نفع موسسه نخواهد بود. باید با خصوصیات و ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه آشنا شوید تا بهتر به ماهیت و کارکرد هر یک پی ببرید.

در این متن ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه بررسی خواهد شد تا موسسات غیرانتفاعی و NPO ها با ساختار کلی وب سایت های موسسات خیریه آشنا شوند و حامیان بیشتری را به صورت آنلاین با موسسه خود همراه سازند.

معرفی ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه و NPO ها

  • عکس افرادی که حامیان به آنها کمک خواهند کرد

تصاویر و همچنین فیلم های ویدئویی در سراسر طراحی سایت خیریه استفاده می شود تا به طور موثر داستان افرادی که به آنها کمک شده است را به اشتراک گذارد. با این ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه باید به افراد کمک کنید تا ذهنیتی نسبت به افراد مورد حمایت پیدا کنند.

  • دکمه کمک مالی

دکمه اهدا به احتمال زیاد مهم ترین بخش از ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه به حساب می آید، بنابراین باید برجسته و واضح باشد. این هدف نهایی وب سایت شما خواهد بود.

  • آمار اهدا تا تاریخ روز را نمایش دهید

اگر وب سایت برای یک رویداد خیریه خاص برنامه ریزی شده باشد، نشان دهید که تا چه حد فعالیت خیریه تا امروز با پیشرفت همراه بوده است. حامیان فعلی می بینند تا به حال چه عملکردی داشته اید. فعالیت کمپین ها با این ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه نمایش داده می شود.

  • طراحی منوی مناسب

استفاده از منوی کلاسیک و طرح بندی دقیق وب سایت، ظاهری تمیز و واضح چیزی است که تمام موسسات غیرانتفاعی باید برای طراحی وب سایت خود در نظر بگیرند.

  • وبلاگ

باید طراحی وبلاگ، خبرنامه و محتوای سایت بسیار خوب انجام شود. این کار محتوای زیادی را در مورد سازمان در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

محتوای وب سایت هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. محتوای وب سایت های سازمان های غیر انتفاعی باید به طور مرتب با آخرین اطلاعات، رویدادها و اخبار به روزرسانی شود. براساس آخرین تکنیک های به روزرسانی سئو، وب سایت شما نه تنها به ایجاد تعامل کاربران کمک می کند، بلکه مزایای سئو به رتبه های بالاتر سایت شما کمک خواهد کرد.

متن قبلی: نمونه های موفق طراحی سایت خیریه

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: