نمونه های موفق طراحی سایت خیریه
نوشته شده توسط : hiwebex

برای آنکه بتوانید در زمینه خیریه فعالیت های خود را گسترش دهید، آشنایی با نمونه های موفق طراحی سایت خیریه می تواند موثر باشد. در این نمونه های موفق طراحی سایت خیریه مشخصاتی وجود دارد که باعث ایجاد جذابیت برای مخاطبان می شود.

آنچه نمونه های موفق طراحی سایت خیریه را متمایز می سازد، نحوه هدف گذاری بر اهداف با توجه به جامعه مخاطب آنهاست. در این متن به بررسی برخی از نمونه های موفق طراحی سایت خیریه می پردازیم.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت خیریه

Malala Fund

هدف صندوق ملالا این است که دختران را قادر سازد تا 12 سال آموزش ایمن و با کیفیت را به پایان برسانند تا بتوانند توانایی های لازم برای زندگی مستقل را به دست آورند و در تغییرات مثبتی در خانواده و جامعه ایجاد کنند.

این وب سایت از نمونه های موفق طراحی سایت خیریه، دارای طراحی جذابی است که دخترانی را در تلاش برای کمک به موسسه خیریه نشان می دهد. این یک چالش برای بازدیدکنندگان در نمونه های موفق طراحی سایت خیریه است و تنها برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران وب سایت انجام نشده است.

Better Than Cash Alliance

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت خیریه زیبا برای سایت خیریه است. از فضای سفید زیادی استفاده شده است و پیام واضحی را به مخاطبان منتقل می کند.

Audubon

بیش از یک قرن از فعالیت حرفه ای این انجمن خیریه برای حفاظت و بازیابی اکوسیستم پرندگان و سایر حیوانات خانگی می گذرد.

در تمام محتوای وب سایت اساسا حمایت از پرندگان آمریکایی به چشم می خورد. این سایت لیستی از پرندگان را برای حمایت افراد اولویت بندی کرده است. کاربران می توانند تمام گونه های پرندگان را مشاهده کنند و صدای آنها را گوش کنند. کاربران این سایت را بسیار سرگرم کننده و جذاب توصیف کرده اند.

Centro Community Partners

این موسسه با ایجاد فرصت های کارآفرینی، آموزش، مشاوره، راهنمایی و دسترسی به سرمایه برای افراد کم درآمد، کمک می کند جامعه از رفاه بیشتری برخوردار شود.

The Rainforest Alliance

این انجمن برای حفاظت از جنگل های استوایی اختصاص داده شده است. نام سازمان و صفحه اصلی هدف کلی این موسسه خیریه را به وضوح نشان می دهد. تصاویر جذاب و دکمه های تماس با موسسه کاربران با هر سیستم کاربری را به سرعت در امور این موسسه درگیر می کند.

متن قبلی: قابلیت های طراحی سایت خیریه

متن بعدی: ویژگی های بصری طراحی سایت خیریه و NPO ها

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: