نمونه های موفق طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی نیز امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین، فراگیر میشود. در این مقاله قصد داریم تا با بررسی تعدادی از نمونه های موفق طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی ، نیازمندی های یک سایت موفق در این حوزه را شناسایی کنیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی

  • Paramount:

یکی از برتربن نمونه های موفق طراحی سایت فراورده های گوشتی و پروتئینی Paramount می باشد. این کمپانی کانادایی که در حیطه فراورده های گوشتی و پروتئینی فعالعت میکند، دارای سایت بسیار خوبی می باشد. تقریبا تمام عناصر لازم برای یک سایت خوب را در این سایت قابل مشاهده است.

رنگ بندی سایت بسیار خوب و مطابق با برند می باشد و همیچنین تصاویر استفاده شده بسیار خوب کار شده اند. وجود منوی خوب و طبقه بندی شده نیز نقش بسیار زیادی در زیبایی سایت دارد. در قسمت میانی صفحه اول سایت شاهد نمایش تاریخچه سایت به صورت تایم لاینی می باشیم. این قسمت به خوبی و زیبایی هرچه تمام تر گذشته و سوابق شرکت را توضیح میدهد.

در بقیه قسمت هه نیز شاهد نو آوری در حیطه دسته بندی در این سایت هستیم. طبقه بندی و دسته بندی محصولات به صورتی بسیار زیبا و کارامد انجام شده است که لذت خرید را برای کاربر چند برابر میکند.

  • Turnerandgeorge:

این سایت بعنوان یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی میباشد. در قدم اول استفاده از تصاویر زنده و باکیفیت در اسلایدر آن دید زیبایی به سایت بخشیده است. لوگوی این فروشگاه در قسمت بالای سایت به دلیل ایجاد تضاد رنگی، خودنمایی میکند و منو در این سایت بصورت بسیار طبقه بندی شده قرار گرفته است و دسترسی به بخش های مختلف سایت بسیار راحت می باشد.

در این سایت به خوبی از قسمت های مختلف سایت برای طراحی استفاده شده است و هر قسمت به صورت کامل از قسمت قبلی مجزا شده است. در قسمت میانی سایت محصولات پرطرفدار سایت همراه با تصویر آن محصول و توضیحاتی راجع به آن، قرار گرفته اند و در قسمت پایینتر آن همراه با مناسبت های مختلف، محصولات با تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است. قسمت میانی صفحه اول هم شامل قوانین سایت، نحوه بسته بندی و ارسال سفارشات، اطلاعات مورد نیاز مشتریان، فیلترینگ محصولات و مرتب سازی آنها بر اساس نام، قیمت و یا موارد مورد علاقه مشتری میباشد.

  • Belcampo:

میتوان گفت طراحی سایت این فروشگاه جزو یکی از بهترین طراحی های فروشگاهی میباشد. قرار گرفتن لوگو بصورت واضح و بزرگ در گوشه سمت چپ، منو و سبد خرید در قسمت بالایی اسلایدر و استفاده از اسلایدر متحرک سادگی و زیبایی خاصی به سایت بخشیده است.

قسمت میانی برای تخفیفات ویژه به مناسبت های مختلف در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی های خاص این سایت که باعث متمایز شدن ان در بین دیگر نمونه های موفق طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی شده است، در نظر گرفتن قسمتی تحت عنوان کلاس های آموزشی میباشد که کلاس های مربوط به آموزش پخت و پز غذاهای گوشتی برگزار میشود. تمایز محصولات این فروشگاه با بعضی از فروشگاه ها این است که در آن محصولات ارگانیک و محلی به فروش میرسد.

  • Thepremiumbutcher:

در این سایت از ترکیب رنگی بسیار زیبایی استفاده شده است و تصاویر مورد استفاده به نسبت رنگبندی کلی سایت بسیار خودنمایی میکند. منوی کارامد و بسیار مرتب آن نیز به جابجایی در سایت کمک شایانی کرده است. همچنین تصاویر محصولاتی که قرار است در آینده به موجودی این فروشگاه اضافه شود همراه با توضیحات ان در قسمت میانی قرار داده شده است که خود به گونه ای جدید و قابل توجه می باشد و در فوتر سایت ارتباط با این فروشگاه از طریق شبکه های اجتماعی بصورت جالبی تعبیه شده است.

متن قبل : قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: