قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی
نوشته شده توسط : hiwebex

قابلیت طراحی سایت فراورده های گوشتی و پروتئینی باید طوری باشد که باعث تمایز آن از دیگر سایت های معمولی باشد. از این رو در این مقاله به یک سری از قابلیت های طراحی سایت بطور خاص پرداخته میشود. طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه های آنلاین، یک سایت عادی است که در آن خرید و فروش محصولات انجام میشود.

قابلیت های لازم برای طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی

برای اینکه یک فروشگاه اینترنتی دارای محبوبیت میان مشتریان باشد نیازمند یک سری فاکتورها و مزایایی میباشد که به مهمترین آنها در ذیل اشاره میکنیم:

  • سرعت بالای سایت در بارگزاری: از قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی ، میتوان به سرعت آن سایت در لود شدن یا بعبارتی بالا آمدن آن سایت اشاره کرد. در صورتی که یک سایت دیر لود شود کاربر سایت را ترک میکند. بر اساس تحقیقات انجام شده یکی از عوامل طراحی سایت این است که مدت لود شدن صفحات نباید بیشتر از 4 ثانیه باشد بنابراین یک سایت برای جذب بازدید کننده های بیشتر در نگاه اول ، زمان زیادی در اختیار ندارد.
  • کاربری آسان: یک قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی ، در اولویت بودن کاربر می باشد. برای اینکه بتوانید با استفاده از طراحی سایت به کسب و کار خود رونق بخشید باید راحتی کاربران را در اولویت قرار دهید. سایت شما باید به گونه ای باشد که وقتی بازدیدکننده به سایت شما مراجعه می کند با رضایت کامل از سایت خارج شود و برای خریدهای بعدی خود هم سایت شما را در اولویت قرار دهد.
  • نحوه قیمت گذاری: در فروشگاه های اینترنتی یکی از عوامل مهم در جذب کاربر و جلوگیری از سردرگمی او، نحوه قیمت گذاری صحیح و به تفکیک میباشد. برای هر محصول قیمت جداگانه و تخفیف جداگانه باید اعمال شود. میتوان بر اساس قیمت و تخفیف محصولات را دسته بندی کرد و یا امکان فیلتر کردن در سایت بر اساس قیمت و تخفیف ممکن باشد.
  • توضیح دقیق محصول: در بحث قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی ، برای هر محصول توضیح دقیق آن محصول، مواد تشکیل دهنده آن، شرکت یا کارخانه سازنده آن، قیمت، انواع بسته بندی و وزن آن باید ذکر شود تا مشتری در انتخاب محصول خود آزاد باشد و با دیدن گزینه های مختلف تصمیم خود را بگیرد.
  • دسته بندی محصولات: لازمه طراحی سایت برای به هر منظوری تعریف دقیق محصولات یا خدمات و دسته بندی آنها بطور دقیق است. از قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی ، تعریف محصول و دسته بندی آن بصورت پرفروش ترین، محبوب ترین، محصولات دارای تخفیف ویژه، محصولات خاص میباشد.
  • گزینه پرداخت: در نظر گرفتن چند روش پرداخت برای محصول خریداری شده، از قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی میباشد. در این گزینه باید انواع روش های پرداخت را برای مشتری در نظر گرفت که کاربر بنا بر راحتی خود تصمیم به انتخاب یکی از روش های پرداخت بگیرد.
  • امکان ارسال نظرات: وجود این گزینه یکی از فاکتورهای مهم برای هر سایت فروشگاهی به حساب میاید. این امکان در امرمشتری مداری بسیار تاثیر دارد و باعث جذب و دلگرم شدن کاربر میشود. درواقع وجود امکان ارسال نظرات، باعث میشود تا کاربران دیگر به صورت مستقیم از کیفیت محصول باخبر شوند. تاثیر بخش نظرات در جذب اعتماد مشتری غیر قابل چشم پوشی می باشد.
  • جستجوی سریع: این مورد از قابلیت های ویژه برای طراحی سایت فروشگاهی به حساب میاید. در این قسمت کاربر با وارد کردن محصول مورد نظر خود، لیستی از محصولات مرتبط را میبیند و بر اساس آن انتخاب میکند. این گزینه به کاربر یا مشتری آزادی عمل بیشتری میدهد.
  • فیلتر کردن: از قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی ، امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس یک گزینه خاص مدنظر کاربر میباشد. در این قمست کاربر میتواند محصولات مورد نظر خود را بر اساس موارد مختلف مانند نوع گوشت، نوع مواد پروتئینی، شرکت سازنده، قیمت و مواردی از این قبیل بررسی و انتخاب کند.
  • امکان اتصال نظر کاربر به سیستم ستاره دهی گوگل: در این گزینه که یکی از مهمترین قابلیت طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی میباشد، در بخش نظرات و امتیازدهی که نظر کاربر راجع به کیفیت و بسته بندی و مدت زمان دریافت محصول ثبت میشود، طبق ساختار گوگل در جستجوی گوگل امتیاز و نظرات نشان داده میشوند.

به صورت کلی وجود اینگونه امکانات است که باعث توسعه سایت میشود. به یاد داشته باشید که برای پیشرفت و موفقیت نیاز به خاص بودن دارید.

متن قبل : ویژگی های طراحی سایت فرآورده های گوشتی و پروتئینی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: