نمونه های موفق طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن تا به حال به این فکر کرده باشید که نمونه های موفق طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی کدامند؟ آشنایی با طرح ها و حوه ارائه محتوای سایت به شما کمک می کند تا دید مناسبی در جهت ایجاد و نمایش نمونه های موفق طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی داشته باشید. در این متن می توانید با چند سایت برتر در زمینه طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی آشنا شوید.

آنچه شما را در جهت افزایش فروش آنلاین محصولات بتنی و ساختمانی یاری خواهد کرد، طراحی سایت حرفه ای با کیفیتی خوب است. برای جذب مشتریان بیشتر باید بتوانید با رویکردی درست پیش روید. در اینجا توصیه هایی برای بهبود کیفیت طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی ارائه می شود.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی

فروش محصولات بتنی و ساختمانی

این وب سایت برای فروش محصولات بتنی و ساختمانی از منوهای متنوعی استفاده می کند. پس از ارائه توضیحی در مورد معرفی شرکت، دکمه سفارشات آنلاین به چشم می خورد. در این برگه، کاربران به آسانی می توانند از جزئیات مشخصات محصولات مطلع شوند و محصولات مورد نیاز را به سبد خرید اضافه کنند.

در صورتی که برخی از کالاها مشخصات ویژه ای داشته باشند، مسئولان سایت در ارتباط تلفنی به کاربران توضیحات را ارائه خواهند کرد.

فروش محصولات بتنی و ساختمانی

بدون شک مهم ترین بخش این سایت معرفی کالاها و خدمات است که با تصویری از فعالیت های حرفه ای شرکت و سابقه تاریخی آن در جلب اعتماد کاربران نقش موثری خواهد داشت. شعب و نمایندگی ها معرفی شده اند.

یکی از بهترین نمونه های موفق طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی است. این سایت از دسته بندی کاربردی و تکنولوژی محصولات استفاده کرده است. انواع سیمان و بتن، لایه های ضد آب، محصولات محافظت از هوا و آب، ساختارهای کف و سقف از دسته بندی هایی است که سایت را به راهنمای مناسبی برای مشتریان تبدیل کرده است.

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی است که برای فروش ابزارآلات صنعتی برای پوشش های بتنی استفاده می شود. در این سایت علاوه بر معرفی محصولات و خدمات، بخش آموزش و اخبار برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

استفاده از منوی عمودی در کنار اسلایدرهایی که فعالیت های حرفه ای این شرکت را نشان می دهد، وجه تمایز میان سایت های دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی است.

متن بعدی: ویژگی های بصری طراحی سایت فروش محصولات بتنی و ساختمانی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: