انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت 2
نوشته شده توسط : hiwebex

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در میان تعداد زیادی از شرکت هایی که امروزه وجود دارند به نظر کار سختی می آید. در مقاله ی قبلی تعدادی از معیارها یی که باید در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در نظر گرفت را توضیح دادیم. در این مقاله نیز، در ادامه ی مقاله ی قبل بیشتر راجع به چگونگی انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت توضیح می دهیم.

 

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت کدامند ؟

در مقاله ی قبل به بحث هزینه در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت رسیدیم و گفتیم که طبیعتا کیفیت بسیار بالا نیز مستلزم هزینه می باشد. در این مرحله شما باید از شرکت مورد نظرتان بخواهید که دلایلی روشن از ارزش نهایی کار و مراحل تولید و قیمت نهایی آن را به شما بدهد. به یاد داشته باشید ارزش به معنای پیچیدگی سایت می باشد و بحث زمان در اینجا بستگی به توانایی تیم آن شرکت دارد.

در قدم بعدی از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت مسئله ی سابقه قرار دارد. همیشه سابقه ی کاری شرکت مورد نظر را چک کنید. در این مرحله از شرکت مورد نظر درباره ی روند و روش کارشان سوال کنید و همچنین درباره ی دلایل پیشنهادهایشان بپرسید. به یاد داشته باشید که حتما اگر قسمتی از پروژه را متوجه نشدید حتما سوال کنید. نداشتن علم کافی شما میتواند باعث سواستفاده از شما توسط برخی کلاه برداران شود.

در گام بعدی از انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت درک این موضوع که تهیه محتوا وظیفه ی شماست و نه شرکت طراحی سایت بسیار لازم می باشد. توجه داشته باشید که شما حتما برای ساخت و یا راه اندازی مجدد یک سایت دلایل خاص خود را دارید و اغلب اوقات اولین چیزی که به ذهن اشخاص می رسد، ظاهر سایت و قابلیت های آن است. با این که اینها فاکتورهای با اهمیتی هستند اما فاکتور مهم تر که اکثرا هم نادیده گرفته می شود، محتوای مناسب است. در مقاله ی بعدی از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در این مورد بیشتر توضیح می دهیم.

متن قبل: انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: