نمونه های موفق طراحی سایت فروش تجهیزات صنعتی
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروش تجهیزات صنعتی باید صرف نظر از گستره فعالیت کسب و کار به مشتریان توجه ویژه ای شود. قابلیت های اساسی سایت از دید بازدیدکنندگان است که مفهوم پیدا می کند. در اینجا  به معرفی چند نمونه موفق از سایت های فروش تجهیزات صنعتی می پردازیم.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت فروش تجهیزات صنعتی

  • Caterpillar

با ورود به این سایت می توانید مقیاس وسیع فعالیت فروش تجهیزات صنعتی در سطح بین المللی را مشاهده کنید. می توانید به عنوان کاربر در آن منطقه و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. نواحی متفاوتی از جمله آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اوراسیا و غیره در این سایت ارائه می شود. تمام تصاویر با هم هماهنگ هستند و تمام اجزاء در طراحی سایت با هم سازگاری دارند.

  • Grainger

یکی از بزرگترین مراکز عرصه تجهیزات صنعتی در جهان است. کاتالوگ تجهیزات صنعتی در دسترس کاربران قرار داده شده است. در طراحی سایت صفحه اصلی بسیاری از اطلاعات برای تعامل بیشتر با کاربران در اختیار آنها قرار داده شده است.

مشتری مداری یکی از ویژگی های شاخص این سایت فروش تجهزات صنعتی به حساب می آید. همچنین، سازگاری با موبایل از دیگر ویژگی های طراحی سایت است که به تجربه کاربری خوب کمک می کند.

  • DOW

در این سایت محصولات در دسته بندی های متفاوت سازمان یافته اند و جستجو برای کاربران به سادگی امکان پذیر است. از ویژگی های متمایز طراحی سایت اینست که لوگو به طور برجسته ای به چشم می خورد. تصاویر و عکس ها به خوبی در پیش زمینه به ایجاد حس مثبت در کاربر کمک می کند.

  • DuPont

رویکرد منحصر به فردی در ارائه تجهیزات صنعتی در صفحه اصلی سایت به نمایش گذاشته است. از انیمیشن های شناور در این سایت به شکل هوشمندانه ای استفاده شده است. همچنین، کاربری آسان با استفاده از موبایل و تبلت از دیگر ویژگی های مثبت این سایت به شمار می رود.

  • Greenbrier

در این سایت فهرستی از خدمات با وضوح و رنگ های متفاوت با برند مشخص نمایش داده شده است. محتوا در طراحی سایت به طور منسجم ارائه شده است و باعث تمرکز کاربر بر محتوای اصلی سایت می شود. از عکاسی حرفه ای در این سایت به خوبی استفاده شده است. نوار لغزنده جدول زمانی رویدادهای مهم را نشان می دهد.

متن قبلی: ویژگی های طراحی سایت فروش تجهیزات صنعتی

متن بعدی: قابلیت های طراحی سایت فروش تجهیزات صنعتی O-ring

 





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: