مفهوم Hero Header در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

Hero Header در طراحی سایت درواقع یک نوع تکنیک بسیار محبوب می باشد. امروزه استفاده از تکنیک Hero Header در طراحی سایت به واسطه ی اول دیده شدن آن توسط کاربر بسیار فراگیر شده است. در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه با Hero Header در طراحی سایت آشنا شویم.

مفهوم Hero Header در طراحی سایت چیست ؟

تکنیک Hero header در واقع استفاده از تصاویر بزرگ و متن هایی می باشد که در بالای صفحه اصلی سایت و یا همه ی صفحات سایت نمایش داده می شود. Hero Header در طراحی سایت به اشکال گوناگونی استفاده می شود. تصاویر بزرگ، تصاویر اسلایدری، تصاویر متحرک یا ثابت و یا حتی ویدیو بعضی از اشکال مورد استفاده ی Hearo Header می باشد.

تکنیک Hero Header در طراحی سایت معمولا تمرکز بر روی مسائلی چون فونت نوشته ها، استفاده از رنگ های محدود والمان های گرافیکی ساده دارد. چرا که بقیه عناصر و المان ها در اطراف تصاویر قرار می گیرند. باید توجه داشت که بقیه المان ها باید به صورتی قرار بگیرند تا تمرکز کاربر در نگاه اولیه از روی عکس از بین نرود. به همین دلیل است که این عناصر در اطراف قرار می گیرند. به یاد داشته باشید که Hero Header در طراحی سایت اولین چیزی است که توسط یک کاربر دیده می شود و طراحی آن باعث می شود که کاربر به مشاهده سایت علاقه مند شود، بنابراین باید تمرکز زیادی روی آن گذاشته شود و از استفاده از تصاویر استوک در آنها به شدت خودداری شود.

در آخر، تکنیک Hero Header در طراحی وب سایت یکی از بهترین و شکیل ترین طرح های بصری است که در طراحی سایت می توان به کاربرد. یکی از بزرگترین برتری هایی که این تکنیک از آن برخوردار است قابلیت بکارگیری آن در هر نوع سبک طراحی مانند طراحی flat و یا minimal می باشد.

متن بعد: استفاده از Hero Header در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: