الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت مانند دیگر الگوریتم های گوگل یکی دیگر از ابزارهای گوگل برای بهبود تجربه کاربری می باشد. رعایت معیارهای الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت به واسطه ی عملکرد این الگوریتم بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله به صورت خلاصه درباره ی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت توضیح می دهیم.

 

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت چیست ؟

ظهور الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت به سپتامبر 2013 بر می گردد. علت نام گذاری این الگوریتم، صفت سریع و دقیق بودن مرغ مگس خوار می باشد. رعایت معیارهای الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت باعث می شود که سایت موردنظر از محتوای معنایی بسیار با کیفیتی برخوردار باشد. در واقع کار الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت کشف ارتباط معنایی میان واژه ها و تشخیص کیفیت و دقت محتوای سایت می باشد. این الگوریتم رتبه ی سایت هایی که فقط به واسطه ی کلمه کلیدی در نتایج دیده می شدند و ارتباط معنایی مناسبی در محتوای آنها وجود نداشت، به شدت کاهش داد.

الگوریتم مرغ مگس خوار سعی می کند نزدیک ترین ارتباط معنایی را با کلمه ی مورد جستجوی کاربر پیدا کرده و بر اساس آن نتایج را نمایش بدهد. این الگوریتم باعث می شود نتایج جستجو فقط به یک کلمه کلیدی از عبارت جستجو شده حساس نباشد و نتایجی نمایش داده شود که نزدیک ترین ارتباط معنایی را با عبارت جستجو شده دارد. همچنین باعث می شود تا سایت هایی که از محتوای بسیار با کیفیتی برخوردار هستند، در صدر نتایج به کاربر نشان داده شود. وجود الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت باعث ایجاد تحولی بزرگ در سئو شد. درواقع رویکرد صاحبان سایت ها به دلیل وجود این الگوریتم امروزه بیشتر به سمت بازاریابی محتوایی کشیده شده است و رویکرد سئوی کلاه سفید و کلاه سیاه که در گذشته بسیار رایج تر بود، کم کم جای خود را به بازاریابی محتوایی داده است.

متن قبل: الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: