الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

وجود الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت ها تاثیر بسیار زیادی داشته است. همانطور که می دانید گوگل از الگوریتم های زیادی برای بهبود رابط کاربری خود استفاده می کند. الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت به گونه ای جای بسیاری از تقلی ها را گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه در مورد تاثیر الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت و همچنین تاریخچه ی کوتاه آن توضیح دهیم.

 

الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت چه تاثیراتی دارد و چیست ؟

الگوریتم پنگوئن گوگل ابتدا در آوریل سال 2012 مورد استفاده گوگل قرار گرفت و اسم این الگوریتم از روی یکی از شخصیت های داستانی کتاب کمیک بتمن انتخاب شده است. الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت هایی که از محتوای اسپم استفاده می کنند تمرکز دارد. این یعنی وجود این الگوریتم باعث می شود تا سایت هایی که محتوای اسپم دارند در نتایج جستجو به نمایش در نیایند.

همچنین طبق الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت هایی که از بک لینک های بی ربط و بی ارزش استفاده می کنند جریمه می شوند. الگوریتم پنگوئن گوگل به شدت بر روی بک لینک های بی ارزش و ترافیک غیر واقعی سخت گیر می باشد. اگر الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت شما خطایی یافت و آن را جریمه کرد، بلافاصله باید تا جایی که ممکن است بک لینک هایتان را کم کنید.

الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت هایی چند زبانه بسیار به خوبی عمل می کند. درواقع این الگوریتم از تمامی زبان ها پشتیبانی می کند و اگر سایت مورد نظر چند زبانه باشد، بر روی زبان های دیگر سایت نیز همانند زبان اصلی کار می کند. همچنین این الگوریتم بر روی سایت های تبلیغاتی و فروش لینک های متنی توجه ویژه ای دارد.

در آخر الگوریتم پنگوئن گوگل از جمله الگوریتم هایی می باشد که باید بسیار جدی گرفته شود و در رعایت معیارهای آن نهایت تلاش را کرد.

متن قبل: الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: