الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که می دانید گوگل از الگریتم های زیادی برای بهبود تجربه کاربری خود استفاده می کند و الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت ها امروزه یکی از مهم ترین الگریتم های گوگل به حساب می آید. الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت یکی از اصلی ترین الگریتم های گوگل می باشد و ما در این مقاله قصد داریم تا آن را به صورت خلاصه توضیح دهیم.

الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت چیست ؟

ظهور الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت ابتدا در فوریه سال 2011 اتفاق افتاد. اسم این الگوریتم از روی نام خانوادگی یکی از مهندسین گوگل به نام Navneet Panda که نقش مهمی در ایجاد این الگوریتم داشت، انتخاب شد. رعایت الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت به هدف بهبود نمایش سایت های مفید ایجاد شد. درواقع وجود فاکتورهای الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت باعث می شود که یک سایت محتوای قدرتمندی داشته باشد و فقط به واسطه ی تعدد کلمات کلیدی در صدر نتایج جستجو قرار بگیرد. لذا اگر الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت شما خطایی پیدا کرد و جریمه شدید، باید حتما محتوای آن صفحه را بروزرسانی کنید و یا آن را به کلی پاک کنید تا دوباره در صفحه نتایج جستجو قرار بگیرید.

یکی از مهمترین اصل های الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت عدم کپی بودن مطالب است. الگوریتم پاندا به شدت با کپی برداری مطالب مقابله می کند. این الگوریتم با بررسی تاریخ انتشار یک مطلب بر روی یک سرور اورجینال بودن سایت انتشار کننده را به راحتی تشخیص دهد. همچنین الگوریتم پاندا به شدت بر روی مقدار تبلیغات در یک صفحه نسبت به محتوای داخل آن سختگیر می باشد. درواقع هرچه تعداد تبلیغات در یک صفحه بیشتر باشد، احتمال جریمه شدن آن توسط گوگل به واسطه ی وجود الگوریتم پاندا افزایش می یابد. به همین دلایل، الگوریتم پاندای گوگل بسیار در تولید محتوای قدرتمند در یک سایت تاثیر دارد.

متن بعد: الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: