نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه در حوزه سوپرمارکت های آنلاین شاهد نمونه های بسیار موفقی هستیم. با بررسی نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین ، در این مقاله سعی بر این است که به نقد اینگونه سایت ها بپردازیم. این سایت ها را از 3 دیدگاه مختلف بصری ، کاربردی و ساختاری بررسی کرده ایم.

  • دیدگاه بصری: در این دیدگاه نکاتی که در دید اول مخاطب یا کاربر را جذب میکند بررسی میشود.
  • دیدگاه کاربردی: در این دیدگاه نکاتی در ارتباط با تجربه کاربری، سهولت استفاده سایت توسط کاربر و.. بررسی میشود.
  • دیدگاه ساختاری: در این دیدگاه تمامی نکات مربوط به ساختار سایت، نحوه بارگذاری، ریسپانسیو بودن آن بررسی میشود.

 

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین

  • Amazon Grocery:

Amazon Grocery

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین میباشد. در این سایت علاوه بر مواد غذایی اقلام دیگی هم موجود است. در این مقاله ما این سایت را از جهت سوپرمارکت آنلاین مورد بررسی قرار داده ایم. لازمه ورود به این سایت و خرید از آن، وارد کردن کدپستی محل دریافت و سپس سفارش آنلاین است. این سایت از دید بصری طراحی و رنگبندی بسیار مناسبی دارد و استفاده از رنگ سبز در لوگو و در تصاویر سایت بسیار جلوه زیبایی به آن بخشیده است. از دید کاربری هم دسترسی سریع و آسان برای کاربران در نظر گرفته شده، به این صورت که با وارد کردن کدپستی محل دریافت کالای خریداری شده وارد سایت میشوند و خرید خود را انجام میدهند. همچنین در این سایت برای کاربران امتیازات ویژه ای در نظر گرفته شده از قبیل اینکه اگر عضویت این سایت را داشته باشند برای آنها تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته میشود. کسی که برای اولین بار از آمازون خرید کند شامل حال ارسال رایگان و تخفیفات میشود. در این سایت مشتریان میتوانند سفارش های همیشگی و ثابت خود را ثبت کنند و تنها با فشار دادن همان دکمه سفارش خود را مجددا ثبت نمایند.

  • WalMart Online Grocery:

WalMart Online Grocery

این سایت نیز یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین میباشد. در طراحی سایت این فروشگاه موادغذایی میتوان به رنگبندی لوگوی ان و استفاده از نوشته ای بصورت شعار بر روی آن بطور خلاقانه اشاره کرد. همانطور که از شعار این سایت پیداست، مبنای انها بر سرعت تحویل کالا و اعمال تخفیفات برای محصولات میباشد. این سایت هم مانند آمازون برای ورود اولیه کاربران به سایت و ثبت سفارش کدپستی را تعبیه کرده که با وارد کردن آن میتوان وارد سایت شد و ثبت سفارش کرد. در فوتر سایت منویی شامل ارتبا ط با ما، لوکیشن فروشگاه، حساب کاربری و قوانین و مقررات سایت تعبیه شده است. استفاده از اسلایدر متحرک که نشان دهنده کالاهای موجود آن سایت میباشد. در قسمت میانی سایت محصولات مهم و پرطرفدار تعبیه شده اند .

  • Zopnow:

Zopnow

این سایت هم یک نمونه موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین در کشور هند میباشد. از لحاظ بصری و رنگبندی و ترکیب بندی محصولات در صفحه اول بسیار جالب میباشد. در صفحه اول لیست محصولاتی که شامل تخفیف ویژه شده اند همراه تصاویر آن محصولات قرار داده شده اند. همچنین لیست محصولات پرطرفدار و محصولات جدید نیز در صفحه اول تعبیه شده است. در قسمت چپ سایت هم لیست محصولات کلی فروشگاه بر اساس دسته بندی مناسب قرار داده شده است.

  • Aaramshop:

 

Aaramshop

این سایت نیز یکی دیگر از نمونه های موفق در هند است. طراحی ساده و شکیل این سایت قابل توجه میباشد. در طراحی سایت صفحه اول در قسمت بالایی آن منوی محصولات بر اساس دسته بندی محصولات پرطرفدار، بهترین محصولات، محصولاتی که در آینده قرار است به موجودی این سایت اضافه گردد، حساب کاربری، لوکیشن کاربر و سبد خرید در نظر گرفته شده است. استفاده از تصاویر رنگی بصورت اسلاید در بالای سایت و در فوتر آن گزینه هایی مانند درباره ما، ارتباط با ما، پروفایل کاربر قرار داده شده است.

متن قبل: قابلیت های طراحی سایت سوپرمارکت های آنلاین

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: