افزایش کیفیت نمونه کارهای عکاسی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

برای افزایش بازدهی کاربرد نمونه کارهای عکاسی در طراحی سایت باید بدانید که کاربران عادت کرده اند هر بار که از وب سایتی بازدید می کنند، مطالب جدیدی را مشاهده کنند.

با توجه به محتوای سایت خود باید بازه های مورد نیاز برای به روز رسانی نمونه کارهای عکاسی در طراحی سایت را تعیین کنید و طبق آن برنامه زمان بندی پیش بروید. اگر بتوانید هر زمان که محتوای جدید به سایت اضافه می کنید آن را به روز رسانی کنید عالی خواهد بود.

سعی کنید از آپلود فایل های زیاد به صورت یکباره و هر چند ماه یکبار بپرهیزید. در عوض سعی کنید برنامه ای منظم و در عین حال تدریجی را برای نمونه کارهای عکاسی در طراحی سایت دنبال کنید.

استراتژی های استفاده از نمونه کارهای عکاسی در طراحی سایت

تنها زمانی به روزرسانی کنید که مطمئن باشید محتوای جدید، قوی تر از محتوای قدیمی تر است. منطقی نیست که تصویر قوی را با یک تصویر ضعیف تر جایگزین کنید، هرچند محتوای آن جدیدتر باشد. باید همواره مهارت های خود در استفاده از نمونه کارهای عکاسی در طراحی سایت را تقویت کنید و نمونه کارها باید منعکس کننده این موضوع باشند.

اینکه آیا نمونه کارهای عکاسی در طراحی سایت را برای انجام پروژه های عکاسی طراحی می کنید یا تنها برای نمایش نمونه کارها به مخاطبان از آن استفاده می کنید، همیشه باید کاربر نهایی را در نظر بگیرید.

تا آنجایی که ممکن است استفاده از نمونه کارهای عکاسی در طراحی سایت را برای کاربران آسان کنید. استفاده از طرح ها و منوهای پیچیده ممکن است زیبا به نظر برسد اما برای بسیاری از کاربران استفاده از آن بسیار دشوار خواهد بود. همچنین، سعی کنید کنتراست بالا را در صفحات وب سایت حفظ کنید تا برخی مسیرهای خاص برای کاربران به وضوح مشخص باشند.

متن قبل: راهنمای انتخاب عکس مناسب در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: