طراحی سایت طب سنتی در حوزه آموزشی-پژوهشی
نوشته شده توسط : hiwebex

در این متن سعی داریم برخی از ویژگی های لازم برای طراحی سایت طب سنتی در حوزه آموزشی–پژوهشی را مطرح کنیم. طب سنتی بعنوان یک دانش، روز به روز در حال توسعه است و مراکزی که در حوزه ی آموزش این علم فعالیت میکنند به همان میزان درحال توسعه و پیشرفت هستند.

ویژگی های لازم برای طراحی سایت طب سنتی در حوزه آموزشی-پژوهشی

صفحه اصلی مناسب : اهمیت صفحه اصلی در طراحی سایت طب سنتی به این دلیل است که بازدید کننده در عرض نهایتا 30 ثانیه تصمیم میگیرد که آیا در سایت شما بماند یا خیر. بنابراین ازمهمترین عواملی که در طراحی سایت و صفحه اول مطرح است طراحی و گرافیک منحصر بفرد، اسلایدر جذاب ومناسب و استفاده از اخبار و مطالب مرتبط کوتاه میباشد.
تصاویر مناسب: به کار بردن تصاویر تاثیرگذار در طراحی سایت  طب سنتی جزو مواردی است که در جذب بازدید کننده بسیار میتواند موثر باشد. همچنین مرتبط و معرف بودن تصاویر در طراحی سایت بسیار مهم است بطوری که بازدید کننده با دیدن آنها متوجه زمینه کسب و کار شما شده و در عین حال باعث جلب توجه او شود.
استفاده از رنگ بندی مناسب: یکی از مسائل اصلی در طراحی سایت طب سنتی استفاده از تم رنگی مخصوص آن سایت میباشد . مهمترین نکته، همخوانی رنگ بندی سایت با برند یا لوگو است و همچنین رنگی که برای طراحی سایت در نظر گرفته میشود باید با تصاویر سایت و مطالب آن همخوانی داشته باشد. هرچه استفاده از رنگ ها خلاقانه تر و ترکیبی باشد بیشتر در جذب کاربر تاثیر میگذارد.
منوی مناسب و طبقه بندی شده: در طراحی سایت طب سنتی منو باید طوری باشد که در دید اول باعث جذب بازدیدکننده شود و او را متقاعد به ماندن در سایت بکند. در ادامه به مهمترین ویژگی هایی که یک سایت در حوزه طب سنتی باید داشته باشد اشاره میکنیم.

موارد منوی طراحی سایت طب سنتی در حوزه آموزشی-پژوهشی

– درباره ما: در قسمت درباره ما از توضیحات مربوط به تاریخچه سازمان و چارت سازمانی ، اهداف و رسالت سازمان (Mission ، Vision )، اطلاعات تماس اساتید و مدیران گروه آموزشی ، اعتباربخشی و برنامه راهبردی سازمان مربوطه و مورادی از این قبیل استفاده میشود.
– دانشنامه: این قسمت در طراحی سایت طب سنتی که گاها به نام کتابخانه نیز شناخته میشود، برای دسترسی و امکان دانلود مطالب برای دانشجو ها و افرادی که صرفا دانشجو نیستند ولی به دنبال یادگیری مطالب در حوزه مرتبط هستند، ایجاد میشود و در آن مطالب به روز و مرتبط این حوزه قرار داده میشود. همچنین معمولا لیستی از مجلات معتبر داخلی و خارجی باشد که نیاز بازدیدکننده را برطرف نماید نیز در این قسمت گنجانده میشود.
– منوی کاربری دانشجویان: در اینگونه سایت ها عموما وجود قسمتی که دانش آموختگان آن بخش با دسترسی به آن به اطلاعات مورد نیاز در حیطه روند آموزشی مانند نتایج آزمون ها، واحدهای مورد نیاز و پیشرفت تحصیلی و … دسترسی پیدا کنند، امری حیاتی می باشد. همچنین این بخش فقط مختص افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشند نیست و میتواند اطلاعات مربوط به فارغ التحصیلان و حتی موقعیت های شغلی مناسب با رشته تحصیلی آنها نیز در آن گنجانده شود.
– درج اطلاعات تکمیلی: معمولا برای این قسمت در طراحی سایت طب سنتی دو بخش در نظر گرفته میشود که در قسمت اول لیست دانشکده هاو گروه های آموزشی قرارمیگیرد و در زیرمجموعه آن لیست مدیران آموزشی و همچنین تقویم آموزشی قرار میگیرد. در قسمت دوم اطلاعات مربوط به مراکز درمانی تابعه و زیرمجموعه ها قرار میگیرد که در آن لیست، اطلاعات مربوط به مراکز وابسته به این دانشگاه قرار میگیرد.
– امکان پذیرش: به دلیل اینکه طب سنتی میان افراد غیر بومی و یا به اصطلاح خارجی میتواند به اندازه افراد بومی جذاب و پرطرفدارباشد، شرایط پذیرش در دانشگاه و مرکز مربوطه در طراحی سایت بصورت یک عنوان جدا در نظر گرفته میشود که در آن علاوه بر شرایط پذیرش دانشجوی خارجی، شرایط مورد نیاز برای پذیرش دانشجویان داخلی نیز بطور کامل شرح داده شده است. به همین وسیله دسترسی به این قسمت برای افراد بومی و غیر بومی بسیار آسان میشود.
– رزومه و سوابق پژوهشی: عنوان پژوهش در طراحی سایت شامل مواردی مبتنی بر پژوهش است که در آن طرح های پژوهشی انجام شده ، طرح های پژوهشی در حال انجام و درخواست همکاری در طرح های پژوهشی گنجانده میشود.

متن بعد : طراحی سایت طب سنتی تجاری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: