فتوشاپ در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه برای پیشرفت بیشتر و راحت تر شدن روند طراحی سایت، استفاده از فتوشاپ در طراحی سایت بسیار مرسوم شده است. درواقع فتوشاپ از گونه نرم افزارهایی است که در هر زمینه ای استفاده می شود. با توجه به این نکته در این مقاله قصد داریم در مورد کاربرد نرم افزار فتوشاپ در طراحی سایت به صورت مختصر توضیح دهیم.

 

فتوشاپ در طراحی سایت چه کاربردی دارد ؟

سایت ها از لحاظ کار از دو بخش عمده تشکیل شده اند. یک بخش محیط کد نویسی می باشد که صفحات توسط این محیط کد نویسی شده و به اجرا در میایند و بخش دوم قسمت گرافیکی سایت می باشد که بیشترین استفاده از آن  در هنگام طراحی اولیه و ظاهر سایت است. در این قسمت کاربرد فتوشاپ در طراحی سایت بسیار پررنگ می شود.

در طراحی سایت یکی از مهمترین عوامل موفقیت در آن ظاهر و طراحی آن می باشد. اکنون با وجود فتوشاپ در طراحی سایت تحولی ایجاد شده است. ایجاد این تحول به این دلیل است که طراح سایت، قبل از هرگونه کدنویسی اول ظاهر سایت را به وسیله ی فتوشاپ در طراحی سایت طراحی می کند. به این ترتیب استایل کلی سایت شامل رنگ بندی ها، آیتم ها، محل قرارگیری محتوا و حتی کوچکترین ریزه کاری ها و عناصر قبل از کد نویسی سایت مشخص می شود. بدین ترتیب مراحل کدنویسی با توجه به داشتن دید کامل نسبت به سایت بسیار ساده تر و سریع تر خواهد شد.

استفاده از فتوشاپ در طراحی سایت می تواند مشتری را به راحتی به ایده ای که در ذهن خود دارد نزدیک کرده و کار انتقال آن را به برنامه نویس بسیار سریع تر و راحت تر کند. معمولا یکی از مشکلات طراحان سایت عدم داشتن اطلاعات کافی از نیاز مشتری می باشد و گاها این موضوع مانع پیشروی در یک پروژه می شود. با استفاده از فتوشاپ در طراحی سایت میتوان تمامی این مشکلات را حل کرد و در نهایت سایتی که به مشتری تحویل داده می شود، کاملا با چیزی که مشتری در ذهن خود داشته هم خوانی داشته باشد.

متن قبل: نرم افزارها در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: