مجموعه طراحی سایت «های وبکس» در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی
نوشته شده توسط : hiwebex

مجموعه طراحی سایت «های وبکس» با هدف برندسازی در کنار شرکت های بزرگ و نام آوران صنعت چاپ و بسته بندی در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته با برنامه برندسازی برای کسب و کارها و مشتریان شرکت می کند.

اهداف نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته

این نمایشگاه با ارائه خدمات برندسازی در طراحی سایت از روز چهارشنبه 22 آذر ماه 96 تا روز شنبه 25 آذر ماه برگزار می شود. برای بهبود وضع کسب و کار خود با کارشناسان برندسازی در شرکت طراحی سایت های وبکس مشورت کنید. راهی برای مطرح شدن در بازارهای جهانی پیش روی شماست.

مجموعه طراحی سایت «های وبکس» مفتخر است که در کنار شرکت های بزرگ و نام آور صنعت چاپ در این رویداد بزرگ بین المللی میزبان شما عزیزان باشد. حضور گرم شما در غرفه مجموعه طراحی سایت «های وبکس» در سالن 5 غرفه 23 مایه مسرت خواهد بود.

همچنین، زمان بازدید از نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از ساعت 9 الی 17 می باشد.

مجموعه طراحی سایت «های وبکس» نیز همانند دیگر شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی چاپ با هدف توسعه بازار و معرفی خدمات منحصر به فرد خود در رابطه با برندسازی در این صنعت بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهد کرد.

برندسازی به وسیله طراحی سایت کسب و کار به عنوان راه حلی موثر برای افزایش میزان بازدهی در فروش آنلاین محصولات و خدمات شناخته شده است. برای آشنایی بیشتر با خدمات برندسازی به وسیله طراحی سایت می توانید از غرفه شرکت ما در نمایشگاه بین المللی دیدن نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی می توانید به سایت برگزار کننده نمایشگاه مراجعه نمایید.

http://www.iranpackprint.com/

متن بعد : عناصر برندسازی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: