روش های ساخت لینک در شرکت طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از روش های ساخت لینک در شرکت طراحی سایت ، استفاده از سایت های اجتماعی نشانه گذاری است. Digg، Reddit و Yahoo Buzz برای وبلاگ نویسان معمولی کمی متفاوت عمل می کنند.

شما می توانید بهترین مطالب خود را در این سایت ها انتشار دهید. می توانید با کارشناسان حرفه ای شرکت ما همکاری کنید. ما برای ساخت لینک در شرکت طراحی سایت کاربر فعال در اختیار داریم و عملکرد موثری در آن سایت ها نشان می دهیم.

Off Page SEO برای برخی سایت ها به عنوان استراتژی مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت لینک در شرکت طراحی سایت با کیفیت باید مرتبط با محصولات، خدمات و یا وب سایت شما باشد.

رایج ترین روش ساخت لینک در شرکت طراحی سایت

گوگل، موتور جستوجوگر غالب است و رایج ترین هدف برای ساخت لینک در شرکت طراحی سایت های وبکس به حساب می آید. گوگل رتبه بندی سایت ها را بر اساس تعداد لینک هایی که به درستی از سایت های معتبر مشابه و از یک دسته خاص ارائه می کنند، تعیین می کند.

سایت ها با رتبه “Page Rank” یا “PR” رتبه بندی می شوند و 0 حداقل رتبه و 10 بالاترین را به خود اختصاص می دهد. اگر سایت شما در مورد خودروها باشد، یک پیوند از سایت PR7 در مورد اتومبیل های دیگر، رتبه بندی های بهتر در گوگل را نسبت به یک لینک از یک سایت PR9 در مورد ماهیگیری، به شما ارائه می دهد، بنابراین وب سایت های مربوط به کسب و کار شما در هنگام ساخت لینک در شرکت طراحی سایت به کار برده می شود.

مهمترین چیزی که باید در مورد ساخت لینک در شرکت طراحی سایت بدانید، تفاوت بین پیوندهای DoFollow و NoDoFollow است. یک پیوند DoFollow  توسط یک اسپایدر موتور جستجو یا ربات دنبال خواهد شد تا بتواند در آن پایگاه داده موتور جستجوی خاص نمایه شود.

پیوند NoDoFollow پیروی نخواهد شد، و به این ترتیب به رتبه بندی کل صفحه شما نشان داده نمی شود و یا رتبه بندی به آن محدود نمی شود. بسیاری از وبلاگ ها و انجمن ها اکنون لینک های خارجی را به عنوان NoDoFollow  برای جلوگیری از هرزنامه ها تعیین می کنند، پس هنگام ساخت لینک در شرکت طراحی سایت، تمام این موارد رعایت می شود.

متن قبل: ساخت لینک در شرکت طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: